Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Prostě jen být

Prostě jen být - úvod

Prostě jen být
Vložené: Lupina - 23.11. 2016 Téma: Prostě jen být
Lupina nám napísal:

Prostě jen být

Just to Be

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7454117/1/Just-to-Be

Autor: Amarti

Překlad: Lupina     Beta: Marci      Banner: arabeska

Povolení k překladu: Ano

Romance / Friendship

Severus Snape / Hermiona Grangerová

Rating: 16+     Kapitol: 30

Slov: asi 180 tis.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Shrnutí: Po Relikviích smrti. Nebere v potaz epilog. Šest let po válce Hermiona objevuje zanedbané a zneužívané děti, které nemají místo ve světě po Voldemortovi, a muže, který stojí v pozadí a snaží se napravit škody. Příběh o usmíření, vykoupení a především o lásce.

 

Období: Po Bradavicích

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Amarti. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.


Prohlášení autorky: Nevlastním nic poznatelného.


Poznámka autorky: Než se pustíme do práce:

Severus v mém příběhu je částečně založen na mém manželovi, tom nejzmijozelštějším muži, jakého jsem kdy potkala, který také vyrostl za války. Celé poválečné trauma, které jsem dala svým postavám, je založeno na tom, s čím se on a jeho vrstevníci setkali.

Rating 16+ kvůli dospělému obsahu (zahrnuje zmínky násilí a sexuality) a nadávky, ale bez milostných scén.


Poznámka překladatelky: Povídka půjde souběžně s Imperius, takže publikování jednotlivých kapitol nemusí vždy bezprostředně navazovat každou středu, jak bylo naším zvykem. Některé kapitoly jsou dlouhé, je možné, že je rozpůlíme.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Prostě jen být - úvod Od: grepik03 - 30.11. 2016
Těším se, těším :))) příští rok slibuje býti pro milovnice Mistra lektvarů naprosto dokonalým ♡ Přeji vám čarodějky spoustu sil, chuti a času na překládání. A já slibuji, že nepřečtu nic k čemu bych pote nedala komentář :)))

Re: Prostě jen být - úvod Od: JSark - 24.11. 2016
Vyzerá to dobre, tým viac ma štve, že nič nestíham. :(

Re: Prostě jen být - úvod Od: martik - 23.11. 2016
Ty víš, Lupino, že Snamione jsou moje srdcovky a každou povídku o nich vítám výskoky až do stropu, ale až komentář od marci způsobil, že jsem u této povídky napnutá jak kšandy a začala jsem se opravdu nesmírně těšit. Pokud podle vašich měřítek tohle patří na vrchol všech snamionek, no tak to se těším ještě mnohem mnohem mnohem víc. Vypadá to, že náš čeká i nějaká ta temnota a tolik kapitol, áách, už se nemůžu dočkat. Děkuji, to bude vážně Severusův rok :-) A taky se přimlouvám za doprovodné věci ;-)
Re: Prostě jen být - úvod Od: Lupina - 24.11. 2016
Temnota ano :-) A hlavně spolupráce Severuse a Hermiony, až Severus povolí. Chtěla jsem něco, co tu ještě nebylo. A myslím, že toto téma jsme tu opravdu ještě neměli. Moc se těším, až to začne :-) Dobrá, doprovodné věci zvážím (i když je tam i cosi hodně dlouhého a to není dokončené...)

Re: Prostě jen být - úvod Od: silrien - 23.11. 2016
Jupí, další Severus. Ovšem to téma, snad to dám. Každopádně se na to těším.
Re: Prostě jen být - úvod Od: Lupina - 24.11. 2016
Jo, téma je vážné. Ale nebude to plné týrání, jako jsou třeba Enahminy Šťastné dny v pekle. Spíš o pomoci nebohým dětem, o přemluvení Severuse ke spolupráci... Však uvidíš :-)

Re: Prostě jen být - úvod Od: luisakralickova - 23.11. 2016
Jajaj, to si nechám líbit. To bude čteníčka, těším se, těším. Přeji hodně překladatelských sil, děvčata.
Re: Prostě jen být - úvod Od: Lupina - 24.11. 2016
:-) Tak snad nás síla neopustí a bude nás doprovázet :-) Těším se na další setkávání :-)

Re: Prostě jen být - úvod Od: denice - 23.11. 2016
V duchu jsem se vrátila do chvíle, kdy jsem vedle tebe seděla a ty jsi povídala o této povídce - takže mi znovu jde mráz po zádech a moc se těším a zároveň bojím - tohle bude chvílemi hodně bolavý, ale zřejmě nezapomenutelný příběh. Tři povídky v příštím roce! Vím, že jste s Marci nedostižné, ale překonáváte samy sebe. Děkuji a nemůžu se dočkat!
Re: Prostě jen být - úvod Od: Lupina - 23.11. 2016
Jsem ráda, že jsme se do ní pustily. Že tu vážnost tématu zředíme Remusem. Ale příští rok bude dokončen jen Deník, takže zas tak nedostižné nejsme :-) Ale moc se těším, až to vypukne. A nemůžu se dočkat Tvých komentářů, denice :-)

Re: Prostě jen být - úvod Od: arabeska - 23.11. 2016
Těším, těším, těším!!!!!!!!!! (Ano, skutečně jich je 10 - slovy deset!)
Re: Prostě jen být - úvod Od: Lupina - 23.11. 2016
Já taky!!!!!!!!!! :-D Už máme tři kapitolky přeložené. A myslím, že jako dost dobré :-)

Re: Prostě jen být - úvod Od: Gift - 23.11. 2016
Jejej, zneuzivane deti. Neco mi rika, ze nas ceka opet par temnych kapitol. Ale jak tak koukam na banner, ceka nas i muj oblibeny par a Lenka. Co vic si prat! :-) Uz se moc tesim.
Re: Prostě jen být - úvod Od: Lupina - 23.11. 2016
No, temné a vážné kapitoly budou. Ale jako protiváhu budeme mít Remuse s báječnou Tonksovou. Ale tato povídka mi strašila v hlavě přes rok, tak jsem věděla, že musím. Doufám, že se bude líbit. Těším se na další setkávání, Gift :-)

Re: Prostě jen být - úvod Od: marci - 23.11. 2016
Lupinko, Ty víš, jak jsem povídkou nadšená a víš, že ji řadím na špici pelotonu všech snamionek. Tak nám oběma přeji, aby ji tak vnímali i čtenáři a moc, opravdu moc se těším na její zveřejňování :)
Re: Prostě jen být - úvod Od: Lupina - 23.11. 2016
:-) A to jsme na začátku :-) Co se týká čtenářů, přejme jich povídce co nejvíc. Zaslouží si to, i když má vážné téma. Děkuju za vše :-*

Re: Prostě jen být - úvod Od: Neprihlásený - 23.11. 2016
Šmankote, tohle vypadá dobře! Setsakramentsky dobře. Mrkla jsem na FF.net a se zájmem jsem si přečetla autorčin komentář k jiné její povídce, která bohužel zatím není dopsaná. Líbí se mi, jakým směrem se její myšlenky ubírají, je to blízké mé logice, takže čuchám, čuchám, že to bude extratřída. Má smysl psát, jak strašně moc se těším? P.S. Budete překládat i ty doprovodné věci, že jo? *štěněčí pohled* :-))
Re: Prostě jen být - úvod Od: Jacomo - 23.11. 2016
Ehm, to jsem já - jsem byla jaksi odhlášená... :-(
Re: Prostě jen být - úvod Od: Lupina - 23.11. 2016
Jaj, doprovodné věci... Doufala jsem, že zůstanou zatím nepovšimnuty :-D Zatím je nemám přečtené. Ale pokud budou dobré a fakt k věci, půjdu do toho. A že jsi to Ty, nacpu si to do čtečky co nejdřív :-) Už se těším, až to vypukne!

Prehľad článkov k tejto téme:

Amarti: ( Lupina )05.06. 2018Kapitola 30. Epilog: Na věky věků
Amarti: ( Lupina )30.05. 2018Kapitola 29. Pošetilé mávání hůlkou
Amarti: ( Lupina )16.05. 2018Kapitola 28. Kde mají chrabré srdce
Amarti: ( Lupina )02.05. 2018Kapitola 27. Myslím, že vidím jiskru naděje
Amarti: ( Lupina )18.04. 2018Kapitola 26. Přichází soumrak
Amarti: ( Lupina )04.04. 2018Kapitola 25. Vezmi mě domů
Amarti: ( Lupina )21.03. 2018Kapitola 24. Ukaž mi cestu – 2. část
Amarti: ( Lupina )14.03. 2018Kapitola 24. Ukaž mi cestu – 1. část
Amarti: ( Lupina )28.02. 2018Kapitola 23. Harry a Hermiona – 2. část
Amarti: ( Lupina )21.02. 2018Kapitola 23. Harry a Hermiona – 1. část
Amarti: ( Lupina )07.02. 2018Kapitola 22. Severus a Lily – 2. část
Amarti: ( Lupina )31.01. 2018Kapitola 22. Severus a Lily – 1. část
Amarti: ( Lupina )17.01. 2018Kapitola 21. Umění napodobuje život
Amarti: ( Lupina )29.11. 2017Kapitola 20. Vyvrženec
Amarti: ( Lupina )15.11. 2017Kapitola 19. Expecto patronum!
Amarti: ( Lupina )01.11. 2017Kapitola 18. Svatá noc
Amarti: ( Lupina )18.10. 2017Kapitola 17. Léčitelka
Amarti: ( Lupina )04.10. 2017Kapitola 16. Lobbisté
Amarti: ( Lupina )20.09. 2017Kapitola 15. Co bych mohl být
Amarti: ( Lupina )06.09. 2017Kapitola 14. Jako přátelé – 2. část
Amarti: ( Lupina )30.08. 2017Kapitola 14. Jako přátelé – 1. část
Amarti: ( Lupina )16.08. 2017Kapitola 13. Mnoho šťastných návratů – 2. část
Amarti: ( Lupina )09.08. 2017Kapitola 13. Mnoho šťastných návratů – 1. část
Amarti: ( Lupina )26.07. 2017Kapitola 12. Odevzdání
Amarti: ( Lupina )12.07. 2017Kapitola 11. Osvobození – 2. část
Amarti: ( Lupina )05.07. 2017Kapitola 11. Osvobození – 1. část
Amarti: ( Lupina )21.06. 2017Kapitola 10. Co teď – 2. část
Amarti: ( Lupina )14.06. 2017Kapitola 10. Co teď – 1. část
Amarti: ( Lupina )31.05. 2017Kapitola 9. Prostě jen být – 2. část
Amarti: ( Lupina )24.05. 2017Kapitola 9. Prostě jen být – 1. část
Amarti: ( Lupina )10.05. 2017Kapitola 8. Co je podstatné
Amarti: ( Lupina )26.04. 2017Kapitola 7. Jen seďte a sledujte – 2. část
Amarti: ( Lupina )19.04. 2017Kapitola 7. Jen seďte a sledujte – 1. část
Amarti: ( Lupina )05.04. 2017Kapitola 6. Přijetí
Amarti: ( Lupina )22.03. 2017Kapitola 5. Lidské gesto
Amarti: ( Lupina )08.03. 2017Kapitola 4. Roztříštěné porcelánové panenky – 2. část
Amarti: ( Lupina )01.03. 2017Kapitola 4. Roztříštěné porcelánové panenky – 1. část
Amarti: ( Lupina )15.02. 2017Kapitola 3. Skromná nabídka
Amarti: ( Lupina )01.02. 2017Kapitola 2. Staré duše
Amarti: ( Lupina )18.01. 2017Kapitola 1. Prolog: Zapomenutí
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )23.11. 2016Prostě jen být - úvod