Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Maska

13. Okouzlení

Maska
Vložené: arabeska - 22.11. 2016 Téma: Maska
Online preklady nám napísal:

Autor: Hesaluti;     Překlad: katrin, Meiki16121993, Anetka;     Beta: arabeska;     Banner: Jimmi

OriginálFacade

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Test kouzelných formulí měl začít a každý z patnácti soutěžících stál za stolkem, na kterém leželo několik různých předmětů. Všichni vypadali velmi vyděšeně a Hermiona s nimi upřímně soucítila. Bělovlasý profesor Wayburn (Hermiona si nebyla zcela jista, proč je profesorem, ale akceptovala to), kterého viděla včera, dával pokyny soutěžícím. Řekl jim, že každý z předmětů ležící před nimi musí být určitým způsobem očarován.

Prekvapujúco Harry a Draco dokázali zachovať slušnosť a teraz sedeli len jedno sedadlo od seba. Hermiona ešte raz krátko prehovorila k piatim rokfortským reprezentantom a potom si našla sedadlo v rade pred rokfortskými študentami – čisto pre prípad, že by sa pán Malfoy a pán Potter rozhodli na seba znova útočiť.

Miestnosť stíchla, keď profesor Wayburn zdvihol svoj prútik na znamenie, že súťaž začala. Potom spolu s vysokým čarodejníkom a dvoma ďalšími pozorne sledovali súťažiacich pracujúcich na svojej úlohe. Po asi piatich minútach sa všetci štyria starší čarodejníci začali prechádzať pomedzi stoly, robili si poznámky a občas sa sklonili, aby ich mohli pozorovať bližšie.

"Merlin! Sú zastrašujúci!" okomentoval to Harry tíško a Hermiona prikývla. Nakoľko mohla povedať, všetci piati rokfortskí študenti postupovali dobre, ale stále bola kvôli nim nervózna.

"Vieš, čo majú urobiť s tým pergamenom?" povedal hlas blízko jej ucha a Hermiona sa otočila k Dracovi, ktorý sa k nej nakláňal.

"Majú z neho dočasne odstrániť napísaný text. A potom ho vrátiť naspäť," zašepkala Hermiona, taktiež sa nakloniac k Dracovi.

"Sarah – to bystrohlavské dievča – myslím, že s tým bojuje," oznámil Draco a Hermiona sa otočila, aby sa na ňu pozrela. Sarah vyzerala veľmi neisto, zízala na rozprestretý pergamen a čarodejník za ňou ju pozorne sledoval a robil si poznámky.

"Ach ne," vyklouzlo Hermioně soucitně. Přála si, aby se porozhlédla a ona na ni mohla povzbudivě kývnout, ale Sarah jen celá bledá zírala za stůl. Hermiona cítila, že si někdo sedá vedle ní, otočila se a setkala se s pohledem Celie.

"Sarah panikári," zašepkala jej kolegyňa. "Dokáže to urobiť bez problémov, ale vyplašila sa."

"Musíme přilákat její pozornost," rozhodla Hermiona.

"Jo, ale to se vám nepovede, když budete šeptat," odpověděl Draco, který se připojil k jejich rozhovoru, a pak si hlasitě odkašlal. Hermiona, Celia a Harry na něj zírali, Draco na ženy mrknul, a pak se prudce rozkašlal. V dalším okamžiku upadl do záchvatu a prskal tak, že narušoval ticho v sále. Hermiona byla chvíli přesvědčena, že se udusí, ale pak jí došlo, o co se snaží, když strčil Celii do ramene a naznačil jí, aby se věnovala Sarah.

Sarah, společně se všemi v místnosti, teď hleděla jejich směrem a Hermiona sledovala, jak Celia zuřivě vysílá oční signály na jejich žačku. Draco za ní stále kašlal a držel se za břicho, svoje herecké umění ukazoval v celé kráse. Harry k němu přistoupil a přehnaně plácal Draca do zad. Bylo to jako ve špatném filmu a Hermiona bojovala s nutkáním se smát. Mimo jiné, kdyby se Draco opravdu dusil, Harry by ho v tom stavu pravděpodobně rád nechal.

Draco vstal a omluvně zvedl ruku, přičemž stále kašlal. Vydal se směrem ke dveřím a Hermiona v náhlém rozhodnutí vyskočila a následovala ho ven. Chvíli kráčeli po chodbě, než se Draco zastavil a ohlédl se.

"Fungovalo to?" opýtal sa. "Podarilo sa Celii povzbudiť ju?"

Hermiona sa teraz už naplno chichúňala. "Myslím, že áno. Čo to bolo za predstavenie?!"

"Nič iné mi nenapadlo."

"Už podvádzame?"

"To nebylo podvádění… " Draco zmlkl, když uslyšel hluk. Jedna francouzská členka personálu opustila hlavní síň a začala se k nim přibližovat.

"Sentez-vous bien?" opýtala sa a hneď sa ospravedlnila, neuvedomujúc si, že Draco jej rozumie. "Pardon – ste už v priadku, pán Malfoy?" zopakovala otázku.

"Áno – ospravedlňujem sa za to."

"Och, to není žádný probl�¨me. Test pokračuje, ale musím vám sdělit, že vy a profesorka Grangerová se už nemůžete vrátit zpět do haly," zněla omluvně. "Musíme zajistit spravedlivé podmínky všem účastníkům."

Draco prikývol. "Áno, samozrejme. Počkáme tu vonku."

Jakmile odešla, Hermiona si povzdechla. "Zapomněla jsem, že se nebudeme moci vrátit."

"Nemala si ísť za mnou."

"Snažila jsem se, aby to vypadalo nefalšovaně," vysvětlovala Hermiona.

Draco se ušklíbl. "Všichni jsme byli velmi přesvědčiví. Dokonce i Potter se přidal!"

"Škoda, že to zmeškáme, ale pro moje nervy je asi lepší zůstat venku," pronesla Hermiona a přitom hleděla na pevně zavřené dveře.

Draco naklonil hlavu. "Voulez-vous �ªtre seul avec moi." Doširoka sa uškŕňal a Hermiona na neho uprela pohľad.

"Prestaň hovoriť francúzsky – skutočne ma to dráždi."

"Niektoré vety znejú lepšie vo francúštine – vyjadrujú veci elegantnejšie."

"Tak choď a rozprávaj sa s niekým, kto je Francúz!"

"Povedal som, že si možno chcela iba výhovorku, aby si so mnou mohla byť sama?" pozdvihol Draco obočie.

Hermiona na neho hľadela s otvorenými ústami. "To si robíš srandu!"

"Samozrejme, že si robím srandu. Viem, že neznášaš pohľad na mňa," mykol Draco plecami.

"Zase opakujeme velmi dávný rozhovor," upozornila Hermiona. "Jdu čekat ven." Odvrátila se od něj, ale pak se zarazila a znovu se ohlédla. "Jdeš?"

"Pozývaš ma?"

"Asi áno."

Hermiona si nebyla jistá, proč mu to vlastně řekla, byla to automatická reakce. Prošla velkými dvoukřídlými dveřmi, které jí připomínaly ty bradavické, ven do zimy. Draco šel vedle ní v tichosti po dobu několika minut a Hermiona se snažila neutápět se v té trapnosti, kterou vždy cítila v jeho přítomnosti.

"Takže nemáš ráda francouzštinu?" zeptal se zčistajasna Draco, když došli k velké lavičce na jedné straně budovy. Bylo slunečno, ale chladno, tak si Hermiona přitáhla plášť blíž k tělu, než si sedla.

Mračila sa, jako si rozmýšľala odpoveď. "Som si istá, že by som ju milovala, keby som jej rozumela."

"Čo jej zvuk? Nemusíš jej rozumieť, aby si mala rada jej zvuk."

"Zrejme… oui." Hermiona sa zatvárila nad svojou hroznou výslovnosťou.

Draco se k ní otočil čelem. "Tak to zkus. Opakuj po mně…"

"Nie. Nechcem."

"Prečo nie?"

"Pretože ma prinútiš povedať niečo zahanbujúce alebo hrubé…"

"To neurobím."

"Prečo si vlastne tak veľmi zaľúbený do francúzštiny? Je to iba ďalší spôsob, ako sa predvádzať?" Hneď ako to Hermiona povedala, skrútila pery, keďže si uvedomila, že si protirečí.

Draco prižmúril oči a zatváril sa. "Na niekoho s tak výnimočnou inteligenciou dokážeš byť občas vážne blbá," zahlásil Draco otvorene a Hermiona sa snažila krotiť svoju zlosť.

"Čo tým myslíš?"

"Vieš, koho som si vzal?"

"Samozrejme, že áno…"

"A poznáš jej sestru?"

"Dafné…"

"Astoria, Dafné… ich matka sa volala Adele?" povzdychol si Draco, ako keby hovoril s prihlúplym malým dieťaťom.

"Oh! To sú všetko francúzske mená!" Hermiona si zahryzla do pery, trochu zahanbená, že jej to došlo tak pomaly.

"Tak sa ti to konečne rozsvietilo, Grangerová." Draco sa uprene díval do diaľky a Hermiona si želala, aby zmenili tému. "Celá rodina zo strany ich matky boli Francúzi, takže všetci hovorili po francúzsky. Astória chcela, aby túto reč ovládali aj deti, a tak ich naučila základy. Keď sme sa zoznámili so Chantal, všetci sme sa naučili hovoriť poriadne." Zhlboka si povzdychol a otočil sa tvárou nazad k Hermione. "Takže áno, naozaj milujem francúštinu a teraz už aj vieš prečo."

Hermiona si nebola istá, čo má na to odpovedať, takže na neho iba chvíľu zízala predtým, než sa odvrátila. "Prepáč, to som si neuvedomila."

"Je m'excuse – je ne savais pas." Hermiona se otočila za Dracovým hlasem. Lehce se ušklíbl a pokrčil rameny. "Slyšíš, jak všechno krásněji zní."

"Asi ano." Prožívala vnitřní dilema, na jednu stranu chtěla zjistit více informací o Astorii, na druhou stranu ho nechtěla rozrušit. "Astorii si ze školy vůbec nevybavuji – pouze Dafné."

"Bola pár ročníkov pod nami."

"Ako ste sa teda stretli?"

Dracovi se nepatrně ohromením rozšířily zorničky, Hermiona byla ráda, že už v nich nespatřuje žádnou nevraživost. "Nevzpomínám si, že bych souhlasil, že ti převyprávím svůj životní příběh, Grangerová."

"Nesouhlasil," protáhla Hermiona obličej. "Jen se snažím udržet konverzaci."

"To je eufemismus pro vlezlost," pronesl s úšklebkem Draco.

"Som si istá, že mi povieš iba to, čo chceš, aby som vedela," odvetila.

"Dostanu na oplátku tvůj osobní životní příběh?" zeptal se se zdviženým obočím a naklonil se k ní.

"Prečo by si sa zaujímal o smutný nudný život starej panny?" odpálkovala Hermiona a prekvapilo ju, keď sa Draco zachichotal.

"Ty to proste nenecháš tak, že, Grangerová?"

"Myslela som, že sme sa zhodli na profesorke Grangerovej."

"Sme tu iba my dvaja! Prečo by som ťa tak mal volať?"

"Tak teda Hermiona…"

Draco zasténal a naklonil hlavu na stranu. "Pro Merlina! Ještě jsi mi neodpověděla – bude to vyzpovídání ze životních osudů vzájemné, nebo ne?"

Hermiona zaslechla nakažlivé veselí v jeho hlase. Byla to téměř zábava – tento hloupý, trochu škádlivý rozhovor, který vedli. "Pouze když se budu moci ptát jako první," prohodila Hermiona a Dracův úšklebek se rozšířil.

"Dobre – pokračuj."

"Ako si znova stretol Astóriu?"

"Dafné priviedla svojho syna do obchodu, aby si kúpil prútik, a zobrala so sebou aj Astóriu."

"A?"

"Aké a? Tak som ju znovu stretol."

"Takže se za prodejním pultem zrodila láska na první pohled?" dobírala si ho Hermiona.

"No, povídali jsme si, zatímco Dafné si vybírala hůlku. Astorie byla zábavná, okouzlující a nádherná…" Draco přestal mluvit a Hermiona viděla, jak znovu prožívá své vzpomínky. Slévaly se v ní emoce, když ho takto viděla. Když se zdánlivě vzpamatoval z nostalgie, pokračoval: "Když odešla z obchodu, nemohl jsem na ni přestat myslet, a když už jsem měl pocit, že se zblázním, vymyslel jsem výmluvu, abych ji mohl kontaktovat – její hůlku. Zbytek si domysli sama."

Hermiona na něj nemohla přestat zírat. Naprosto ji vykolejilo jeho neplánované a upřímné vyznání. Vždycky si myslela, že se u něj jednalo spíše o sňatek z rozumu, ale nyní, stovky mil od obchodu a několik let od jeho prvního setkání se svou ženou, mu zněl stále úžas a zamilovanost v hlase, když o ní mluvil. Hermionu to příšerně rozesmutnilo.

"Nechystáš se říct nějakou sarkastickou poznámku, Grangerová?" přerušil Draco její úvahy.

"Ne – proč bych měla? Je zřejmé, žes ji miloval." Hermionin obličej prozradil její překvapení nad vlastními slovy, přestože nechtěla, aby to tak vyznělo! Okamžitě vyhrkla omluvné: "Promiň."

"Opravdu jsem ji miloval," přiznal potichu Draco a Hermiona se zahanbeně kousla do rtu. Jak se dostali k tomuto tématu? "Teď jsem na řadě já…" obrátil Draco ďábelským tónem a Hermiona protočila oči.

"Ach ne, na to se netěším."

"Takže, proč jsi smutná a nudná stará panna, Grangerová? Nemůžeš najít stejně tak nudného chlapa?" rýpl si do ní šklebící se Draco. Po předchozím záchvěvu upřímnosti si Hermiona nemohla pomoct, aby se necítila dotčeně.

"Já jsem tě neurážela, nebo ano?" vyprskla a postavila se. Ucítila ale Dracovu ruku na rameni a nechala se zatlačit zpátky do sedu.

"Uklidni se! Jenom jsem vtipkoval," uklidňoval ji Draco. "Nemůžu odolat tomu spojení 'stará panna'."

"Jsem potěšena, že shledáváš můj život tak legračním…"

Draco si povzychl. "Dobrá! Už žádné vtipy." Zvedl ruce na znamení, že se vzdává. "Myslel jsem, že ty a Weasley jste byli nějakou dobu spolu."

Hermiona se na na něj upřeně podívala, aby se ujistila, že ji neprovokuje, než mu odpověděla: "Chvíli jsme spolu chodili, ale nevyšlo to. Ron je můj opravdový kamarád a tak by to mělo zůstat."

"Odloudila ti ho Levandule Brownová?"

"Ne, rozešli jsme se spolu dávno předtím, než se s ní dal dohromady."

"Takže s nikým dalším to nebylo tak vážné, abys ho dotáhla k oltáři?"

"Byla jsem zasnoubená, ale nevyšlo to."

Draco se k ní ještě více přiblížil a překřížil ruce. "Myslím, že porušuji naši dohodu, protože tohle je více než přiznání, ale přesto… chci detaily, Grangerová," pokynul jí.

"Hermiono."

"Podrobnosti, Hermiono!"

Hermiona, která do této chvíle nechtěla Dracovi cokoliv osobního svěřovat, se přistihla, jak mu bezmyšlenkovitě odpovídá: "Políbila jsem jeho kamaráda a on to zjistil. Na poslední chvíli zrušil svatbu. Všechno už bylo připraveno, hosté byli usazeni… Já už jsem měla na sobě svatební šaty a čekala na něj…"

Draco na ni zíral a jeho výraz byl k popukání. Hermiona váhala mezi tím, zda se má cítit kvůli své minulosti trapně, nebo vyprsknout smíchy nad jeho neskrývaným šokem.

"Zatraceně!" vykřikl. "Měl jsem pravdu, že dokážeš překvapit!"

Hermiona se ušklíbla a skousla si ret. "Jo, sama sebe jsem překvapila."

"Políbila jsi jeho kamaráda?"

"Ano."

"Proč? Jak se to stalo?"

"Když se na to dívám zpětně, tak mě jeho kamarád vždycky přitahoval, ale on měl tehdy přítelkyni…"

"Čím dál lepší," rozzářil se. "Hermiona Grangerová – prostopášnice…"

"Tak to nebylo! Oba dva jsme byli věrní svému protějšku. Nikdy jsem nechtěla nikoho zarmoutit, prostě se to nějak přihodilo…"

"To bych řekl!"

"Myslela jsem, že se mi nebudeš posmívat."

"To jsem nevěděl, co se stalo!" Draco nevěřícně zatřásl hlavou. "Nemůžeš očekávat, že si tě kvůli tomu nebudu dobírat!"

Hermiona se lehce usmála, jelikož měl pravdu. Zasloužila si, aby si kvůli tomu z ní utahoval, a byla blázen, když jsi myslela, že může něco takového říci Dracovi Malfoyovi a on to nepoužije proti ní. "Každopádně, týden před svatbou jsme všichni byli v Jayově domě…"

"Jay? Zvláštní jméno."

Hermiona ho ignorovala. "Mluvila jsem s jeho kamarádem o svatbě a on mi řekl, že si přeje, aby mě potkal jako první. Slovo dalo slovo a on mě políbil…" Hermiona si povzdychla. "Jay nás našel a byl samozřejmě rozčilený, ale myslela jsem, že se přes to přenese a vezmeme se…" pokrčila rameny a zopakovala Dracova slova: "zbytek si domysli sám."

Draco se znovu zachechtal. "Opravdu jsem se těšil na sledování dnešního testu z kouzel, ale tohle je rozhodně o dost lepší!"

Hermiona obrátila oči v sloup. "Jsem ráda, že jsem tě pobavila."

"Už nikdy ti neřeknu stará panno…"

"To ráda slyším!"

Draco se na ni zazubil. "Měl bych se mít před tebou na pozoru. Jelikož jsem tak neodolatelný a ty jsi očividně na mužské…"

"Velmi vtipné, Malfoyi. Víš velmi dobře, že neuháním každého chlapa na obzoru!" protestovala. "A věř mi, neodolatelný nebo ne, u mě jsi v naprostém bezpečí," a na obličeji jí probleskl úšklebek. "Sedm let s tebou ve škole mi poskytlo dokonalou imunitu vůči jakékoliv možné přitažlivosti k tvé osobě."

Draco zvedl obočí a znovu se zazubil. "Když myslíš…"

Najednou se za nimi ozval hluk. Oba vyskočili a uviděli dav valící se z budovy.

"Test už musel skončit," okomentovala dění Hermiona. "Jak to asi dopadlo?"

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 13. Okouzlení Od: mami - 28.11. 2016
Medzinárodné preklady sú zábava. Aj debaty tých dvoch.

Re: 13. Okouzlení Od: maria - 25.11. 2016
dakujem

Re: 13. Okouzlení Od: Beatrice94 - 23.11. 2016
Perfektní!!! Tahle povídka mě uchvátila. :-D I když se tu Fabien neobjevil, stejně mám pocit, že něco chystá. Jinak pokračujte nadále, skvělá práce!! :-D

Re: 13. Okouzlení Od: silrien - 22.11. 2016
Nemůžu si pomoci, Draco je tady neodolatelný. Takže Hermiono, myslím, že vaše škádlení se rozroste v něco většího. Velice děkuji za překlad

Re: 13. Okouzlení Od: martik - 22.11. 2016
Já si ani nevšimla střídání jazyků, tak krásně to plynulo. Pozor Hermiono, neslibuj, co nedokážeš splnit - co se škádlívá, rádo se mívá. Děkuji za překlad.

Re: 13. Okouzlení Od: Sebelka - 22.11. 2016
Moc děkuji za fantastickou kapitolu.

Re: 13. Okouzlení Od: denice - 22.11. 2016
Česko - slovenský překlad mě neskutečně baví, stejně jako Dracovo vyzvídání. Zpočátku jsem si myslela, že si z něj Hermiona utahuje :-) Děkuji všem šikulkám!

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( Online preklady )13.10. 2017Epilog
Hesaluti: ( Online preklady )07.10. 201740. Když se zdi bortí
Hesaluti: ( Online preklady )01.10. 201739. Souvislosti
Hesaluti: ( Online preklady )24.09. 201738. Poslední kapka
Hesaluti: ( Online preklady )17.09. 201737. Minulost
Hesaluti: ( Online preklady )10.09. 201736. Jen my dva
Hesaluti: ( Online preklady )20.08. 201735. Mentoři
Hesaluti: ( Online preklady )06.08. 201734. Prasinky
Hesaluti: ( Online preklady )30.07. 201733. Z hrany na pevnou zem
Hesaluti: ( Online preklady )23.07. 201732. Lekce, otázky a odpovědi
Hesaluti: ( Online preklady )16.07. 201731. Test z přeměňování
Hesaluti: ( Online preklady )09.07. 201730. Ranní setkání
Hesaluti: ( Online preklady )02.07. 201729. Návrat
Hesaluti: ( Online preklady )25.06. 201728. Tajemství
Hesaluti: ( Online preklady )18.06. 201727. Padá sníh
Hesaluti: ( Online preklady )11.06. 201726. Útulno
Hesaluti: ( Online preklady )04.06. 201725. Sníh a jahody
Hesaluti: ( alichay )29.05. 201724. V kuchyni to vře
Hesaluti: ( alichay )21.05. 201723. Bouře
Hesaluti: ( Online preklady )14.05. 201722. Chalupa
Hesaluti: ( Online preklady )16.04. 201721. Vzlétnout výš
Hesaluti: ( Online preklady )09.04. 201720. Šťastněji
Hesaluti: ( Online preklady )26.02. 201719. Smíšené pocity
Hesaluti: ( Online preklady )09.02. 201718. Lekce o hůlkách
Hesaluti: ( Online preklady )21.01. 201717. Zkouška lektvarů
Hesaluti: ( Online preklady )12.01. 201716. Odposlouchávání
Hesaluti: ( Online preklady )07.01. 201715. Kruval
Hesaluti: ( Online preklady )29.11. 201614. Umístění
Hesaluti: ( Online preklady )22.11. 201613. Okouzlení
Hesaluti: ( Online preklady )15.11. 201612. Suchar?
Hesaluti: ( Online preklady )08.11. 201611. Příjezd
Hesaluti: ( Online preklady )01.11. 201610. Tiebreak
Hesaluti: ( Online preklady )14.10. 20169. Na stadionu
Hesaluti: ( Online preklady )04.10. 20168. Lektvary
Hesaluti: ( Online preklady )23.09. 20167. Urovnání
Hesaluti: ( Online preklady )16.09. 20166. Tradície
Hesaluti: ( Online preklady )11.09. 20165. Hůlky
Hesaluti: ( Online preklady )24.08. 20164. Znovu pozvaný
Hesaluti: ( Online preklady )13.08. 20163. Traja Malfoyovci
Hesaluti: ( Online preklady )07.08. 20162. Nočná mora
Hesaluti: ( Online preklady )31.07. 20161. Rokfortský klobúk
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )13.07. 2016Úvod k poviedke