Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Maska

12. Suchar?

Maska
Vložené: arabeska - 15.11. 2016 Téma: Maska
Online preklady nám napísal:

Autor: Hesaluti;     Překlad: Meiki15121993, Anetka, Ani, arabeska;     Beta: arabeska;     Banner: Jimmi

OriginálFacade

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Bylo to velmi náročné ráno – na snídani bylo přeplněno a hlučno. Sešlo se zde všech patnáct soutěžících, jejich profesoři a rodiny, všichni společně posnídali a navzájem se poznávali. Sídlo vlastnila Akademie v Krásnohůlkách, byl to nádherný starý dům s velkým množstvím architektonicky zajímavých místností, točitých úzkých schodišť a rozlehlých veřejných prostor.

Když Hermiona vstoupila do jídelny, všimla si, že Draco sedí se Scorpiusem a Ellou u stolu v protějším rohu místnosti. Ella se bavila s otcem, vypadala šťastně, a Hermiona se pousmála. Vypadá to, že s dramatem je konec. Hermiona si vzala pár toustů a chtěla si jít sednout k Nevillovi a Harrymu, když uslyšela, že ji někdo volá.

"Profesorko Grangerová!"

Otočila se a uviděla Scorpiuse a Ellu, jak na ni mávají a volají ji k sobě. Cítila, jak se jí zhoupl žaludek, protože vážně nechtěla sedět s Dracem. Pohlédla na Nevilla a Harryho, ale byli zabraní do rozhovoru a nevšimli si jí. Došla k Elle a Scorpiusovi, ale nesedla si, místo toho jen trapně stála s tácem v rukách.

"Zůstávám!" oznámila Ella s úsměvem a Hermiona musela žasnout, jakou měla dívka škálu emocí. Skoro stejně jako její otec.

"To je dobrá zpráva, Ello."

"Měla jste pravdu s tím, abych potkala ostatní – pár kluků z Kruvalu je..." Ella se zarazila, když si uvědomila, že mluví se svou profesorkou a navíc před svým otcem, "fajn… jsou moc fajn."

Hermiona se na ni usmála. "Skvělé, jsem ráda, že jsi změnila názor. Uvidíme se po snídani." Hermiona se otočila k odchodu, ale ucítila ruku na své paži. Předpokládala, že to byla Ella, kdo ji stáhl na volnou židli, ale ta ruka patřila Dracovi.

"No… chtěla jsem si jít sednout k Nevillovi…" protestovala Hermiona, přesto se však posadila.

"Jsem si jistý, že Longbottom zvládne jíst míchaná vajíčka i bez tvé pomoci," protáhl Draco.

"Profesor Longbottom," opravila ho Hermiona, která pohlédla na Ellu a Scorpiuse.

"Jistě, profesor Longbottom," opravil se Draco neochotně.

"To je v pořádku, paní profesorko," řekl Scorpius s úšklebkem, díky kterému vypadal jako jeho sestra. "Otec o něm vždy mluví jako o Longbottomovi…"

"Scorpiusi!" napomenul Draco svého syna, ale Scorpius se nezastavil, bezpochyby ho povzbudilo hihňání jeho sestry.

"Ale je to pravda! A Harrymu Potterovi říkáš Zjizvenec," Scorpius ztišil hlas, ale nepřestal. "A vám říká…"

"Scorpiusi!" řekl Draco velmi přísně. "Okamžitě přestaň!"

Hemiona si všimla Dracova výrazu a zvedla obočí. "Ne, Scorpiusi," pravila. "Byla bych ráda, kdybys pokračoval."

Scorpius se podíval na otce, pak zpět na Hermionu a pokrčil rameny. "Obvykle vám říká Grangerová, ale občas řekne la reine des ternes."

"La rain de tern?" zopakovala nesprávně Hermiona. "Co to znamená?"

"Je to francouzsky," řekla Ella. "Otec se naučil francouzsky, když jsme poznali Chantal."

"Já už jsem se učil francouzsky předtím, než jsme poznali Chantal," opravil ji Draco.

"Já vím, myslím tím, že všichni jsme se to pořádně naučili až s Chantal," upřesnila Ella. "Otec nás donutil mluvit doma celý měsíc jenom francouzsky! Věřte mi, že když něco chcete a jedinou cestou, jak to dostat, je říct to francouzsky, tak se jazyk naučíte velmi rychle. Très rapidement!"

Hermiona se zasmála Ellině výrazu a pohlédla na Draca, který také s úsměvem zavrtěl hlavou. "Tak kdo z vás mi přeloží la rain de tern?"

Scorpius i Ella se kousli do rtů, tak se Hermiona otočila k Dracovi, který se jen zašklebil. "Ani jeden z vás to nebude překládat," přikázal defenzivně. Hermiona si nemohla pomoci a usmála se nad jeho chováním. "Stejně pro to neexistuje přesný překlad…"

"Postačí mi obecný význam," nabídla Hermiona a zcela evidentně nehodlala ustoupit.

"No, je trochu obtížné vyjádřit to v našem jazyce," pokračoval Draco.

"Znamená to suchar," Ella mu skočila do řeči a ignorovala jeho zřejmý záměr svá slova nepřekládat. "Nebo přesněji 'královna sucharů,'" dopověděla za svého otce a Draco protočil oči. Odsunul židli a zvedl ruce nad hlavu, když po něm Hermiona šlehla pohledem.

"Královna sucharů!?"

"Díky Ello," utrousil Draco. "Myslím, že byste se měli jít se Scorpiusem připravit."

Děti za hromadného chichotu vystřelily od stolu. Hermiona před Dracem pozvedla obočí a ten pokrčil rameny. "Mohl bych se omluvit, ale ty bys nevěřila, že to myslím vážně, takže se nebudu obtěžovat," prohlásil Draco.

Hermiona potřásla hlavou. "Nemůžu uvěřit, že mi takhle říkáš! A ještě hůř – před svými dětmi! Jsem jejich profesorka!"

"No, nebyla jsi jejich profesorka, když jsem to oslovení vymyslel."

Hermiona si sedla zpět na židli. "To mě nezajímá! A proč jsi o mně vlastně vůbec mluvil? Neviděli jsme se od školy."

Draco si hrál s jídlem na talíři a Hermiona ho zvědavě pozorovala. "Vyprávěl jsem jim o časech, kdy jsme byli ve škole, a proč jsme spolu nevycházeli."

"Nevycházeli jsme spolu, protože jsi byl odporný zmetek! Nemohl sis nechat ujít příležitost postěžovat si na mě a Harryho?"

"Ve skutečnosti jsem se snažil říct to nezaujatě," protestoval Draco.

"Tím, že jsi mě nazval královnou sucharů?" naléhala Hermiona a sledovala, jak se na Dracově tváři objevil samolibý úšklebek.

"Jo, no, nemohl jsem si pomoct," pronesl. "Ale teď, když jsem tě znova potkal, jsem zjistil, že nejsi suchar."

Hermiona chtěla vypadat pobouřeně a chvíli také opravdu byla, ale pohled na Dracův obličej ji přinutil se smát. Byl tak neuvěřitelně hrubý a nelítostný, že neexistovala žádná jiná cesta, jak se s tím vyrovnat, než v tom najít něco komického. "Jsi neuvěřitelný," prohlásila a vrtěla u toho hlavou.

"Ve škole jsi byla pěkně nudná," oznámil jí Draco a pak se zasmál při pohledu na Hermioninu tvář.

"Doufám, že uznáš, že mám daleko k tomu být nudná, pokud tedy neříkáš boji s Voldemortem, draky, obry a mozkomory nuda!"

"Ou, já vím, že jsi zvládla všechny ty vzrušující boje, ale v tvém podání byly nudné."

"Cože?"

"Z mého pohledu. Myslím tím, že Weasley byl neomalený imbecil, Potter si vykračoval jako zachránce vesmíru a ty jsi byla prostě jen suchar."

"Draco!"

"Už zase začínáš, neměl bych stále být Malfoy?"

"Ano to bys měl! Zvláště po těchto poznámkách!" rozzlobila se Hermiona a ruce si složila na hrudi, ale nějak ji dostal Dracův drzý úsměv a ona se musela odvrátit, než jí také zacukaly rty.

"Tak proč mi pak pořád říkáš Draco?"

"Nevím, ale protože je ti to nepříjemné, musím na to pamatovat a dělat to častěji," Hermiona si vztekle kousla do toustu a Draco se znovu zasmál. "A řekl jsi Elle, že jsem tě ve škole nenáviděla! Jako by to bylo jednostranné!" vypadlo z Hermiony, když si vzpomněla na dřívější rozhovor.

Draco párkrát zamrkal. "Jak to víš?"

"Řekla mi to."

"No, ale tys mě doopravdy nenáviděla."

"To není pravda!" protestovala Hermiona a Draco povytáhl obočí a na to ona pokrčila rameny. "No, alespoň ne ke konci... začala jsem chápat, s čí jsi musel žít. Nicméně mně jde o to, že si Ella myslí, že jsem tě nenáviděla, ale ty jsi nějak zapomněl zmínit, že ten pocit byl vzájemný."

"To nebyl," odpověděl Draco úsečně a setkal se s jejím pohledem.

"To byl!"

"Právě jsem ti to řekl – ne že jsem tě nesnášel, byla jsi prostě otravná."

"Mudlovská šmejdka?" Hermiona tu urážku použila jako otázku, připomínala tím, že jí tak Draco říkal.

"Jen jsem napodoboval svého otce."

"Tak to nemáš moc dobrou výmluvu," odpověděla Hermiona. Naklonila hlavu k jedné straně. "Je pěkné vidět, že tvé děti mají svoji mysl a nekopírují tvé chování, nemám pravdu?" ušklíbla se a Draco přimhouřil oči.

"Nejsem si jistý, jestli jsme se neodchýlili od hodnocení našeho vztahu k vzájemnému dobírání." Ta slova zněla chladně, ale v jeho tónu byl náznak vřelosti a vtipkování.

"Kdo říká, že tě škádlím?" pronesla Hermiona a zachichotala se. "A jen pro pořádek, my nemáme vztah."

"Asociace Grangerová!" řekl Draco tónem, který naznačoval, že je úplně hloupá. Zároveň se předklonil a téměř tak smazal vzdálenost mezi nimi. "Netvrdím tady, že udržujeme nějaké styky!" přehnaně se zachvěl a Hermiona si hlasitě povzdechla.

"Nějaké styky? Co to je za popis?"

"Byl jsem zdvořilý, mohl jsem to nazvat pícháním. Jak chceš." Draco se opřel do židle a pokrčil rameny.

"Potichu," zpražila ho Hermiona pohledem a rozhlédla se. Draco se nahlas rozesmál.

"Takový drb by se roznesl mrknutím oka, že ano? Třeba by to celou tu soutěž trochu oživilo." Rozhlížel se, jako by se doopravdy chystal něco podobného zahlásit, a Hermiona si mohla nevěřícně hlavu ukroutit.

"To bys neudělal, zničilo by ti to pověst," odpověděla sebevědomě, "být s mudlovskou šmejdkou."

Draco si povzdychl. "Neříkej to."

"Dělám si srandu."

"Já vím, ale není to vtipné." Zvedl ruku a začal odpočítávat na prstech. "Kromě toho je spoustu jiných slov, která tě perfektně vystihují. Co třeba nesnesitelná? Otravná? Fádní?"

"Fádní?!" přerušila ho Hermiona. "To už dám raději přednost mudlovské šmejdce!"

Draco ji ignoroval. "Protivná? Vlezlá? Nafoukaná?"

"Nafoukaná?!" vyprskla Hermiona. "Nejsem nafoukaná!"

Draco se na ni ušklíbl a v jeho očích zářily plamínky. "Collet monté."

"Přestaň mluvit francouzsky," otráveně pronesla Hermiona. "Vlastně bys mohl přestat mluvit úplně."

"Znamená to jenom upjatá."

Hermiona se postavila a naklonila se směrem k němu. "Aha! Tak potom je všechno v pořádku! Teď mě urážíš i ve francouzštině!"

Draco se rozhřehtal a Hermiona nevěděla, jestli mu má jednu vrazit nebo se k němu přidat. "Vous êtes également étonnante."

"A jaká jsem ještě?" Hermiona poukázala na to, že trochu ovládá základy francouzštiny, ale přídavná jména na ni byla příliš obtížná. "Ačkoliv si nemyslím, že to chci vědět."

"Překvapující."

"Co je překvapující?"

"Ty," vysvětlil zkrátka Draco. "Řekl jsem, že jsi také překvapující."

Hermiona na něj zírala, jako kdyby si seděla na vedení. Nevěděla jak mu odpovědět, tak prostě jen hlavou pokynula na dveře. "Měla bych jít, budou potřebovat, abych jim pomohla s přípravami."

"Oui, bien sûr," zašklebil se Draco. Hermiona zakoulela očima a odkráčela pryč.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 12. Suchar? Od: mami - 28.11. 2016
Suchár, nie ona bola zodpovedná...ale ako sa vraví, "Tichá voda brehy myje..."... zdanie klame, len aby nebol prekvapený.

Re: 12. Suchar? Od: gama - 18.11. 2016
Doháním resty, teda komenty :-D Hele, proč jsem si po přečtení názvu a úvodu kapitoly myslela, že se jedná o Draca? Fakt jsem byla překvapená, že z toho nakonec vylezla Hermiona. A upřímnost dětí je někdy naprosto skvělá ;-)

Re: 12. Suchar? Od: maria - 17.11. 2016
dakujem

Re: 12. Suchar? Od: Jacomo - 17.11. 2016
Ten blonďatý rošťák by mě snad přiměl učit se francouzsky - taky by mě s tím šíleně vytáčel :-) Ale takhle z pozice pozorovatele se výtečně bavím :-) Díky všem, co se na kapitole podílely!

Re: 12. Suchar? Od: solace - 17.11. 2016
Skvelá kapitola! Vďaka za preklad, dievčatá.

Re: 12. Suchar? Od: Sebelka - 15.11. 2016
EXCELENTNÍ. Děkuji za super kapitolu.

Re: 12. Suchar? Od: Marti - 15.11. 2016
Jojo, co se škádlívá... :-) Pěkně se popichovali, bavila jsem se. A líbí se mi, jak Draco dokáže Hermionu vždycky něčím zaskočit, kdepak zůstal ten nejbystřejší mozek ročníku, he? Zřejmě je indisponován páně Malfoyovým okouzlujícím zjevem, n'est-ce pas?

Re: 12. Suchar? Od: denice - 15.11. 2016
Obávám se, že to o mé povaze neříká nic dobrého - ale neskutečně mě baví, jak Draco Herminu vytáčí. Ona ho občas taky zasáhne, ale spíš nevědomky, zatímco on ji popichuje záměrně a dokonce s jistým půvabem :-) Myslím si, že Hesaluti musí mít mladší sestru, Ella je s tím střídáním nálad dobře vykreslená. Díky všem šikulkám!

Re: 12. Suchar? Od: silrien - 15.11. 2016
Pročpak se Dracovi nelíbí, když mu Hermiona říká Draco? :). Krásný rozhovor spolu vedli. Úplně vidím pohoršenou Hermionu. Velice děkuji za překlad

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( Online preklady )13.10. 2017Epilog
Hesaluti: ( Online preklady )07.10. 201740. Když se zdi bortí
Hesaluti: ( Online preklady )01.10. 201739. Souvislosti
Hesaluti: ( Online preklady )24.09. 201738. Poslední kapka
Hesaluti: ( Online preklady )17.09. 201737. Minulost
Hesaluti: ( Online preklady )10.09. 201736. Jen my dva
Hesaluti: ( Online preklady )20.08. 201735. Mentoři
Hesaluti: ( Online preklady )06.08. 201734. Prasinky
Hesaluti: ( Online preklady )30.07. 201733. Z hrany na pevnou zem
Hesaluti: ( Online preklady )23.07. 201732. Lekce, otázky a odpovědi
Hesaluti: ( Online preklady )16.07. 201731. Test z přeměňování
Hesaluti: ( Online preklady )09.07. 201730. Ranní setkání
Hesaluti: ( Online preklady )02.07. 201729. Návrat
Hesaluti: ( Online preklady )25.06. 201728. Tajemství
Hesaluti: ( Online preklady )18.06. 201727. Padá sníh
Hesaluti: ( Online preklady )11.06. 201726. Útulno
Hesaluti: ( Online preklady )04.06. 201725. Sníh a jahody
Hesaluti: ( alichay )29.05. 201724. V kuchyni to vře
Hesaluti: ( alichay )21.05. 201723. Bouře
Hesaluti: ( Online preklady )14.05. 201722. Chalupa
Hesaluti: ( Online preklady )16.04. 201721. Vzlétnout výš
Hesaluti: ( Online preklady )09.04. 201720. Šťastněji
Hesaluti: ( Online preklady )26.02. 201719. Smíšené pocity
Hesaluti: ( Online preklady )09.02. 201718. Lekce o hůlkách
Hesaluti: ( Online preklady )21.01. 201717. Zkouška lektvarů
Hesaluti: ( Online preklady )12.01. 201716. Odposlouchávání
Hesaluti: ( Online preklady )07.01. 201715. Kruval
Hesaluti: ( Online preklady )29.11. 201614. Umístění
Hesaluti: ( Online preklady )22.11. 201613. Okouzlení
Hesaluti: ( Online preklady )15.11. 201612. Suchar?
Hesaluti: ( Online preklady )08.11. 201611. Příjezd
Hesaluti: ( Online preklady )01.11. 201610. Tiebreak
Hesaluti: ( Online preklady )14.10. 20169. Na stadionu
Hesaluti: ( Online preklady )04.10. 20168. Lektvary
Hesaluti: ( Online preklady )23.09. 20167. Urovnání
Hesaluti: ( Online preklady )16.09. 20166. Tradície
Hesaluti: ( Online preklady )11.09. 20165. Hůlky
Hesaluti: ( Online preklady )24.08. 20164. Znovu pozvaný
Hesaluti: ( Online preklady )13.08. 20163. Traja Malfoyovci
Hesaluti: ( Online preklady )07.08. 20162. Nočná mora
Hesaluti: ( Online preklady )31.07. 20161. Rokfortský klobúk
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )13.07. 2016Úvod k poviedke