Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Maska

11. Příjezd

Maska
Vložené: arabeska - 08.11. 2016 Téma: Maska
Online preklady nám napísal:

Autor: Hesaluti;     Překlad: Ani, Anetka, katrin, Carmy, Jimmi;     Beta: arabeska;     Banner: Jimmi

OriginálFacade

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Pět studentů, vedoucí čtyř kolejí a alespoň jeden z rodičů každého z reprezentujících dětí se shromáždili u bradavické brány. Chystali se přemístit k přenášedlu, které je dostane do blízkosti prvního místa konání soutěže – Akademie v Krásnohůlkách.

Poslala Fabiena nájsť Camelliu, ktorá sa ešte neukázala, a bol preč už hodnú chvíľu, takže sa začala znepokojovať. Nevyzeralo by to dobre, keby prišli neskoro!

Hermiona s Dracem od posledního duelu nemluvila a ani ho neviděla, držela se dál od něj, protože o rozhovor s ním ani nestála. Byla otrávená jeho a Harryho chování, a tak mezi ně spravedlivě rozdělila svoji mrzutost.

"Bol som Elle povedať, že je mi ľúto, že nepostúpila!" protestoval Harry.

"To teda dúfam, že si bol! Má iba dvanásť rokov!"

"Možno som nemal povedať, že Malfoy podvádza, ale na moju obranu, nemal to počuť," povzdychol si Harry. "Sľubujem, že sa počas súťaže budem chovať ukážkovo."

Naštěstí stáli Harry a Draco každý na jiné straně, navzdory tomu, že jejich synové se postavili vedle sebe. Vzájemně se přehlíželi, což nijak nevylepšovalo atmosféru, ale bylo to to nejlepší, v co mohla Hermiona doufat.

Po chvíli čekání Draco přistoupil k Hermioně. Jako vždy zapomněl, že ho sleduje několik párů očí, a promluvil na ni svým typickým neomaleným způsobem: "Proč stále čekáme? Co je za problém?"

"Camellia tu nie je – Fabien… Profesor Lang ju hľadá." Len tak tak sa jej podarilo odpovedať zdvorilo.

"Kde potom vězí?"

Hermiona na něj pohlédla. "Kdybych to věděla, tak bychom neměli žádný problém, že?"

"Přijdeme pozdě!" Draco se nijak nesnažil ztišit svůj hlas.

"Považuješ za nutné mě na to upozorňovat?"

"Dobře, není ovšem tvojí zodpovědností se ujistit, že jsou tady všichni studenti?"

Hermiona ho popadla za rameno a drsně ho odtáhla stranou. Ztišila hlas, ale stále zněla naštvaně. "Snažíš se mě záměrně vytočit? Nemyslíš si, že bychom se to měli pokusit zvládnout co nejdospěleji? Nejsem si jistá, jestli to ještě vydržím! Nemůžeme očekávat od dětí, že se budou chovat slušně, když tu vládne tak napjatá atmosféra."

Draco shlédl na její ruku a poté se jí podíval do obličeje. Očekávala, že ztratí nervy a vypění, ale nestalo se tak. Upřeně ji pozoroval, pak přejel pohledem i po okolí, než konečně promluvil: "Fajn."

Jeho odpověď Hermionu překvapila natolik, že na něj zírala s otevřenými ústy. "Fajn? Najednou to je v pohodě?"

"Máš pravdu."

Hermiona zmateně zatřásla hlavou. "Jsi absurdní!"

"Souhlasím s tebou! Proč jsi pořád naštvaná?"

"Nedokážem sa vysporiadať s tvojimi náladami!"

"Máme problém," přerušil je Fabien a upoutal tak jejich pozornost.

"Co za problém?" zeptala se Hermiona ostrým hlasem.

"Camellia přes noc zalehla s dračími spalničkami – je to docela těžký případ, nebude moct jet."

"Bude v pořádku?" zeptal se Draco a ve světle nedávno získaných informací Hermiona rozuměla obavám v jeho hlase.

Fabien přikývl. "Ale ano, jen se z toho nedostane včas na to, aby se k nám připojila. Byla pochopitelně velmi rozrušená, takže jsem s ní pár minut zůstal a zkusil ji uklidnit."

"Chudák Camellia!" vzdychla si Hermiona.

"Co se děje?" Profesorka Corbinová se k nim připojil. "Neville se je snaží držet na uzdě, ale začínají být netrpěliví."

"Camellia má dračí spalničky, takže nemůže jet," vysvětlil mu Fabien.

Hermiona si povzdechla a promluvila na Fabiena. "Jelikož Camellia reprezentovala Zmijozel, tak musíš vybrat náhradníka."

"Ako to mám urobiť, aby to bolo spravodlivé? Kto skončil druhý?" opýtal sa Fabien.

"Domnívám se, že všichni víme, kdo by měl být vybrán," řekla Celia a pohledy všech zúčastněných se na ni stočily. "Ellu vybrali studenti, ona je ta, kterou chtějí jako reprezentantku. Měla by to být ona, kdo tu šanci dostane."

Hermiona sa na chvíľu zamyslela a potom prikývla. "Celia má pravdu – Fabien, rýchlo ju nájdi a povedz jej, nech príde, tak ako je. Neskôr pošleme po jej batožinu.

_______________

Z Hermionina stanoviště se otvíral výhled na scenérii Krásnohůlek. Pár minut se o samotě kochala krásnou krajinou. Byl to náročný a stresující den a Hermiona věděla, že ji ještě mnohé čeká.

První část soutěže – kouzla – se bude odehrávat v honosném sídle vedle krásnohůlské Akademie. Prostor už byl téměř naplněn soutěžícími z obou škol. Pro bradavické studenty a jejich rodiče byly připraveny soukromé pokoje. Mnoho významných čarodějů bylo přizváno, aby vymysleli úkoly pro soutěžící a zároveň jim radili při jejich zvládnutí. Hermiona uviděla dva kouzelníky, kteří působili děsivě – jeden malý s dlouhým bílým plnovousem a moudrýma očima, jeho společník naopak velmi vysoký a štíhlý s tmavou bradkou a širokým kloboukem. Usmála se při představě Ellina výrazu, až oba čaroděje uvidí.

Ella nevypadala sebejistě jako obvykle, naopak byla neobvykle zamlklá a zasmušilá. Hermiona předpokládala, že to pramení z šoku, že ji zařadili do soutěže. Draco překvapivě příliš nekomentoval Ellino zařazení do soutěže.

"Paní profesorko!"

Hermiona se otočila a uviděla blížící se Ellu v závěsu s Dracem. Vypadal rozcuchaně, což Hermionu dvojnásobně překvapilo, protože byla zvyklá na jeho bezchybný vzhled.

"Ano, Ello?"

"Chci se teď vrátit do školy."

Hermiona vytřeštila oči na svou studentku. "Proč?"

"Nikam nepůjde," prohlásil Draco. Jeho rty byly stažené do přísné čáry.

"Nemůžu soutěžit! Poprvé jsem nebyla vybrána z nějakého důvodu a já vím, že to nezvládnu!" naléhala Ella s pohledem upřeným na svého otce.

"Jak můžete vědět, že to nezvládnete?" zeptala se Hermiona.

Ella se se svým vážným malým obličejem naklonila k Hermioně. "Viděla jste mé známky!"

"Tohle není žádný test, Ello. Nezáleží na známkách."

"Říkal jsem jí to!" zvolal Draco, ale Hermiona ho ignorovala.

"Všetci tu sú tá vaša sorta!" povedala Ella Hermione, ktorá nad tým pozdvihla obočie.

"Moja sorta?"

"Víte, co tím myslím."

"Upřímně nevím," přiznala Hermiona. "Ale na tom nezáleží, protože nemůžete jet domů. Vaše jméno už bylo zapsáno do soutěže. Pokud odejdete, nemůžeme vás pak nikým nahradit."

"To je mi jedno. Nebudu ze sebe dělat hlupáka, opravdu ne!"

"Povedal som ti, Elladora, že nemôžeš sklamať svoju školu. Zakazujem ti pokúšať sa odísť," povedal Draco a Ella k nemu odhodlane otočila tvár.

"Nemůžeš mě zastavit – odejdu, pokud budu chtít."

"Ello…" Hermiona se ji snažila přerušit, aby se svým otcem nepokračovala v hádce.

"Samozřejmě, že tě můžu zastavit!" yyštěkl.

"Takže sa proste nezúčastním - k tomu ma nemôžeš prinútiť!"

"Ello."

"Ale vždyť ses přece chtěla zúčastnit!" nechápal Draco. Pohlédl na Hermionu, která se opět nadechla.

"Ello!"

"Paní profesorko, musíte pochopit…"

"Čemu rozumím, je, Ello, že jste velmi talentovaná studentka, která si své místo v soutěži zaslouží. Pomůžeme vám a od vás se očekává pouze to, že vynaložíte veškeré úsilí, abyste co nejlépe zvládla soutěžní úkol…"

"Nebelvírské žvásty," vyprskla Ella.

"Ello!" napomenul ju Draco.

Hermiona se postavila a shlédla na děvče. "Nebudu tolerovat nevychovanost, Ello. Musíte se naučit kontrolovat své emoce a přemýšlet předtím, než něco řeknete." Ella jí mlčky opětovala pohled. Hermiona se domnívala, že ji překvapilo, že její tolerantní profesorka zvolila ostřejší tón. "Byla jste vybrána jako reprezentantka, takže se soutěže zúčastníte. O vaší neúčasti nehodlám dále diskutovat."

"Potom prohraju," trucovala Ella a kopla do kamene.

"To je vaše volba, ale očekávám, že se pokusíte uspět."

Nahlas vzdychla. "Nemala som čas sa pripraviť a vôbec…" Jej tón bol teraz už menej agresívny a Hermiona si sadla a pokynula svojej študentke, aby sa posadila vedľa nej.

"Vím, že se všechno odehrálo ve spěchu. Přestaňte si dělat starosti a začněte si věřit. Budete sama překvapená, co všechno dovedete, pokud budete chtít."

Ella skrútila pery, očividne nepresvedčená, ale teraz už pokojná. "Ja neviem."

"Běžte za ostatními soutěžícími a snažte se trochu uklidnit. Pokud budete chtít zítra stále opustit soutěž, můžeme to znovu probrat," řekla Hermiona.

"To teda nie!" bránil sa Draco a Hermiona na neho zagánila.

"To teda áno, ale som si istá, že Ella bude chcieť ostať."

"O tom pochybujem," zamrmlala Ella, ale vstala, strčila si ruky do vreciek a odkráčala naspäť k domu.

Draco hľadel uprene na Hermionu. "Nedovolím jí odejít!" vyprskl a Hermiona protočila oči.

"Ani já ne!"

"Řeklas jí, že si o tom zítra znovu promluvíte."

"Až se seznámí s ostatními soutěžícími a sblíží se s nimi, nebude chtít odejít," vysvětlila mu Hermiona. "Vážně si myslíš, že bych jí dovolila to vzdát? Není teď v dobrém rozpoložení si poslechnout rozumné argumenty. Poskytla jsem jí čas."

Dracův výraz se změnil a Hermiona pocítila malé zadostiučinění ze svého triumfu. Věděl, že má pravdu a že zvládla situaci lépe než on. Pomalu přikývl a dal ruce do kapes, čímž nevědomky napodobil svou dceru. "Dobrá," souhlasil a poodešel pár kroků nazpátek k hlavní budově, takže Hermiona mohla odvrátit svůj pohled a zakroutit hlavou. Takový ignorant! Dobrá! Právě zažehnala krizovou situaci a jediné, čeho se jí dostane, je pouhé dobrá?!

Náhle si uvědomila, že neodešel a že ve skutečnosti se posadil na lavičku vedle ní. Otráveně se na něj podívala, protože ji nenechal na pokoji.

"Je to pre mňa ťažké," povedal a sklonil hlavu. Hermiona ho pozorovala, cítiac zmenu v jeho prístupe. "Zdá sa, že vieš, čo jej máš povedať."

Hermiona se na chvíli odmlčela, nevěřila, že zvládnou pokračovat v této zdánlivě civilizované konverzaci, aniž by se Draco okamžitě neuchýlil zpátky k sarkasmu. "To protože mi tě připomíná."

Draco se k ní překvapeně vzhlédl. "Mě?"

"Ano, tebe! Je ovšem milejší, než jsi býval ty…"

"Děkuji mnohokrát, Grangerová."

"…ale chvástání a neochvějný pocit vlastní důležitosti je totožný."

"Vlastná dôležitosť!"

"Díkybohu je Ella ochotnější ukázat své pochybnosti. Není to slabina, je dobře, že je schopná sebereflexe, ale neměla by dovolit, aby převládly u každého jejího rozhodnutí." Hermiona pozorovala Draca, zajímalo ji, jak vezme její připomínku. Trochu si odfrkl a zadíval se do dálky jako předtím ona.

"Měla bys vědět, že začínáš mluvit jako McGonagallová," řekl zčistajasna Draco a překvapená Hermiona se k němu rychle otočila. K jejímu naprostému úžasu se setkala se širokým úsměvem. Podezřívavě si ho prohlížela.

"V čem zním jako profesorka McGonagallová?"

Draco se samolibě zašklebil. "Všechna ta moudrost a velkomyslnost," nyní se trochu usmál, "ačkoliv možná zníš jako Brumbál."

Hermiona zakroutila hlavou, ale přesto nedokázala potlačit pousmání. Jeho veselí bylo nakažlivé a jeho slova ji pobavila. Urážku pronesl ironicky, bez známky zlomyslnosti. "Velmi legrační, Malfoyi," řekla a stále se usmívala.

Draco pokývl jejím směrem. "Měla bys příště zkusit Trelawneyovou." Zvedl ruce nad imaginární křišťálovou kouli a přimhouřil oči. Hermiona vyprskla smíchy, zaskočena jeho náhlým smyslem pro humor. Draco přestal napodobovat profesorku Trelawneyovou a zašklebil se. "Nebo Kratiknota…" Vyskočil, přistoupil zezadu k Hermioně a zvedl její paži. "Nemáchejte svojí hůlkou, švihněte s ní!" pronesl s důrazem na ‚š‘ a zakončil jej ostrým ‚í‘, přesně jako říkával profesor Kratiknot. Hermiona se nyní doopravdy rozesmála, vzpomněla si na množství historek z hodin kouzelných formulí. Draco vedl její paži, aby znovu předvedl ukázkové švihnutí.

"Přestaň!" protestovala Hermiona, když ji přepadl další záchvat smíchu, a slyšela, jak se Draco směje za jejími zády. Problém byl, že ho také cítila se smát, protože byla zády opřená o jeho hrudník, jak jí zvedal ruku. Najednou zčista jasna si ho byla až příliš dobře vědomá. Už se tak jednou cítila, jednou a jen na chvilku, ale teď se na ni nedíval, místo toho stál těsně za ní a mohla cítit na svých zádech teplo, které z něj vyzařovalo. Měla by se odtáhnout, vyskočit ze sedadla, ale nějak nemohla.

Draco přestal máchat její rukou, ale neodstoupil, ve skutečnosti se zdálo, že se naklonil blíž a ucítila na krku jeho dech a jak se mu s každým nádechem zvedal a zase klesal hrudník. Jeho ruka sklouzla trochu níž na její zápěstí. Bezmyšlenkovitě sklonili spojené ruce, takže teď byla Dracova ruka kolem Hermionina ramene, jeho hlava skloněná.

O chvilku později teplo zmizelo a Draco se postavil a ustoupil od ní. Hermiona z jeho výrazu usoudila, že není jediná, kdo něco cítí. Prohlížela si svoje ruce a nevěděla, co říct nebo udělat.

"Měl bych najít Ellu…" Dracův hlas postrádal obvyklou hloubku a sebejistotu.

Hermiona mu věnovala letmý pohled, než přikývla. "Samozřejmě," zamumlala. Záhy se na sebe naštvala kvůli nervozitě z muže, kterého chtěla většinu času zavraždit.

Draco už byl téměř u stanoviště, takže se musela přinutit, aby na něj zavolala: "Draco…" Rychle se otočil a tázavě se na ni podíval. Snažila se znít normálně a věnovala mu přímý pohled. "Jsem si jistá, že ráno bude Ella v pohodě – byly to pouze počáteční nervy."

"Jo… díky." Chvíli jen nehybně stál a spoutal ji upřeným pohledem, než odkráčel zpátky ke škole.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 11. Příjezd Od: NanaOsaki - 21.07. 2018
Začíná se to rozjíždět, super =)

Re: 11. Příjezd Od: NanaOsaki - 21.07. 2018
Začíná se to rozjíždět, super =)

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 11. Příjezd Od: maria - 16.11. 2016
dakujem

Re: 11. Příjezd Od: Zuzana - 15.11. 2016
Krásne to medzi nimi zaiskrilo. Veľmi pekne ďakujem za kapitolu.

Re: 11. Příjezd Od: Tez - 11.11. 2016
Jste úžasné!!!! Moc děkuji za překlad. Tahle povídka mě vážně vážně baví!!! :)

Re: 11. Příjezd Od: Jacomo - 10.11. 2016
Moc děkuji za překlad další kapitoly - ti dva i ostatní aktéři mě prostě baví. Je to lehké, hravé a úsměvné. Jak potřebné v tomhle studeném listopadovém dni :-)

Re: 11. Příjezd Od: Sebelka - 09.11. 2016
Děkuji za úžasnou kapitolu i celou povídku. Jste fenomenální. Moc se těším na pokračování. Jiťa

Re: 11. Příjezd Od: MichelleF - 08.11. 2016
Budu se jen opakovat, MILUJU tuhle povídku!!! Jsem ráda, ze Ella nakonec na soutěž jede, je to moje oblíbená postava :-) Ze by první jiskra? Moc se těším na pokračování a děkuji za překlad

Re: 11. Příjezd Od: denice - 08.11. 2016
Elladora se opravdu pěkně potatila! Draco se na začátku kapitoly chová jako nesnesitelný nevycválaný hrubián a pak se Hermioně diví - on je kouzelný. Stejně tak Elladora po déle než roce v internátní škole by už měla být srovnaná, ale Fabien se zřejmě tak moc plazí před Malfoyovými, že se na ni netroufne ani zamračit. Konec mě dostal - když Draco chce, dokáže být okouzlující, vůbec se Hermioně nedivím, že je z něj nervózní :-) Děkuji všem!

Re: 11. Příjezd Od: Anetka - 08.11. 2016
Ahoj, jde to ještě editovat? Našla jsem tam tři malé chybičky :) "Byla otrávena jeho chování"- nemělo by tam být ´z jeho chování´ nebo otrávena chováním? Pak ""Co se děje?" Profesorka Corbinová se k nim připojil." A na závěr ""Samozřejmě, že tě můžu zastavit!" yyštěkl." Vím, že to zřejmě byly.. mnou přeložené pasáže, kaju se a sypu si popel na hlavu O:)

Re: 11. Příjezd Od: martik - 08.11. 2016
Hermiona zmijozelsky Ellu přechytračila, tak se na ně musí - dej jim pocit, že je to tak, jak chtějí oni. Dokonale mě rozsekal Dracův smysl pro humor. Přišlo to tak nečekaně. Úplně ho vidím, jak napodobuje Trelawneyovou, jako tenkrát ve třetím ročníku mozkomory. A pak to zesládlo, to uvědomění blízkosti... Děkuji za překlad.

Re: 11. Příjezd Od: silrien - 08.11. 2016
Krásně na sebe reagují. Kdo z nich si první přizná, že k sobě něco cítí? Těším se na pokračování

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( Online preklady )13.10. 2017Epilog
Hesaluti: ( Online preklady )07.10. 201740. Když se zdi bortí
Hesaluti: ( Online preklady )01.10. 201739. Souvislosti
Hesaluti: ( Online preklady )24.09. 201738. Poslední kapka
Hesaluti: ( Online preklady )17.09. 201737. Minulost
Hesaluti: ( Online preklady )10.09. 201736. Jen my dva
Hesaluti: ( Online preklady )20.08. 201735. Mentoři
Hesaluti: ( Online preklady )06.08. 201734. Prasinky
Hesaluti: ( Online preklady )30.07. 201733. Z hrany na pevnou zem
Hesaluti: ( Online preklady )23.07. 201732. Lekce, otázky a odpovědi
Hesaluti: ( Online preklady )16.07. 201731. Test z přeměňování
Hesaluti: ( Online preklady )09.07. 201730. Ranní setkání
Hesaluti: ( Online preklady )02.07. 201729. Návrat
Hesaluti: ( Online preklady )25.06. 201728. Tajemství
Hesaluti: ( Online preklady )18.06. 201727. Padá sníh
Hesaluti: ( Online preklady )11.06. 201726. Útulno
Hesaluti: ( Online preklady )04.06. 201725. Sníh a jahody
Hesaluti: ( alichay )29.05. 201724. V kuchyni to vře
Hesaluti: ( alichay )21.05. 201723. Bouře
Hesaluti: ( Online preklady )14.05. 201722. Chalupa
Hesaluti: ( Online preklady )16.04. 201721. Vzlétnout výš
Hesaluti: ( Online preklady )09.04. 201720. Šťastněji
Hesaluti: ( Online preklady )26.02. 201719. Smíšené pocity
Hesaluti: ( Online preklady )09.02. 201718. Lekce o hůlkách
Hesaluti: ( Online preklady )21.01. 201717. Zkouška lektvarů
Hesaluti: ( Online preklady )12.01. 201716. Odposlouchávání
Hesaluti: ( Online preklady )07.01. 201715. Kruval
Hesaluti: ( Online preklady )29.11. 201614. Umístění
Hesaluti: ( Online preklady )22.11. 201613. Okouzlení
Hesaluti: ( Online preklady )15.11. 201612. Suchar?
Hesaluti: ( Online preklady )08.11. 201611. Příjezd
Hesaluti: ( Online preklady )01.11. 201610. Tiebreak
Hesaluti: ( Online preklady )14.10. 20169. Na stadionu
Hesaluti: ( Online preklady )04.10. 20168. Lektvary
Hesaluti: ( Online preklady )23.09. 20167. Urovnání
Hesaluti: ( Online preklady )16.09. 20166. Tradície
Hesaluti: ( Online preklady )11.09. 20165. Hůlky
Hesaluti: ( Online preklady )24.08. 20164. Znovu pozvaný
Hesaluti: ( Online preklady )13.08. 20163. Traja Malfoyovci
Hesaluti: ( Online preklady )07.08. 20162. Nočná mora
Hesaluti: ( Online preklady )31.07. 20161. Rokfortský klobúk
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )13.07. 2016Úvod k poviedke