Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fortune

Kapitola 35. Draco a pohovka

Fortune
Vložené: denice - 15.09. 2016 Téma: Fortune
denice nám napísal:

Autor: Hesaluti     Překlad: denice      Beta: Jimmi a Sevik99     Banner:  Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7286877/1/Fortune

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 35. Draco a pohovka

 

Hermiona stála  ve svém obývacím pokoji. Zírala před sebe, ale ve skutečnosti nic neviděla. Srdce jí bušilo a mysl vířila. Teď, když byla zpátky ve svém bytě, chvíli poté, co utekla z plesu, se musela ptát, co vlastně viděla. Skutečně spatřila Draca líbat Daphne Greengrassovou? Opravdu?

Její logická mysl se snažila objevit důvod toho, co se právě stalo. Možná, že Draco byl donucen Daphne políbit. Možná, že ho popadla a políbila sama. Problém byl v tom, že vzpomínky v její mysli této úvaze neodpovídaly. Draco rozhodně nevypadal, že něco předstíral, nebo byl pod jakýmkoli nátlakem. Ve skutečnosti se zdálo, že si to užíval stejně jako ona. Držel ji, dychtivě ji zakláněl, hluboce ji líbal a rukama vášnivě mapoval její tělo.

Ty myšlenky ji rozechvěly. Náhle se cítila slabá. Couvla a těžce dosedla na pohovku. Měla dojem, že zmrzla. Jako by ji v tom okamžiku opustily všechny emoce, netoužila se ani rozplakat.

Co tam Pansy dělala? Proč je sledovala? Něco na tom nebylo v pořádku, ale její zmatený mozek nedokázal najít řešení. Proč by ji Draco podvedl? Co když od samého začátku klamal Blaise i ji a neměl v úmyslu se s nimi o lektvar podělit? Ale s Blaisem na něm spolupracovali od počátku. Byl by Draco opravdu tak bezohledný, že by ho využil? Tohle nesedělo, protože Dracovi věřila. Navzdory jejich minulosti měla dojem, že ho zná. Teď byl čestný. Byl čestný i v době, kdy patřil k temné straně! Tak proč by svému nejlepšímu příteli dělal něco tak strašného? A pokud se jí samé týká, dlužila mu ohromnou spoustu peněz, takže svou zradou by získal jedině to, že by mu nebyla schopná zaplatit. Všechno bylo příšerně nelogické a neodpovídající jeho povaze, ale stále ještě na ni nesnesitelně dopadalo, co viděla na vlastní oči.

Draco musel být ošálen, ale o co se Pansy s Daphne pokoušely, když ho dostaly do takové situace? Co tím získaly? Jen ho ponížily a vrazily klín mezi něj a Hermionu. Trochu se na pohovce předklonila. Nedokázala vymyslet žádný opravdový důvod, proč by to ty dvě dělaly, ale možná, že někdo tak omezený a podlý jako Pansy nepotřeboval pořádný důvod. Možná to udělala jen proto, aby Draca naštvala?

Vtom Hermionu zaplavila mohutná vlna citu a slzy, o nichž myslela, že nevytrysknou, začaly smáčet její tvář. Prosím, ať Draca oklamaly, ať existuje nějaké vysvětlení. Nemyslela si, že by dokázala snést, kdyby Draco Daphne opravdu líbal. Netušila, že to bude takové. Cítila skutečnou fyzickou bolest. To ji vyděsilo a doopravdy rozrušilo.

Najednou někdo začal bušit na dveře. Vyskočila.

„Hermiono!“

Byl to Draco. Zmateně hleděla na zavřené dveře. V nitru toužila vrhnout se k nim a otevřít dokořán, ale hrdost jí to nedovolila. Co když ji Draco podvádí? Nedokázala by to prožít znovu. Musela si být jistá.

„Hermiono! Prosím. Otevři. Dovol mi to vysvětlit!“ jeho hlas zněl zoufale a ona zaváhala. Potřebovala čas na přemýšlení, nemohla tomu přijít na kloub. Znovu uhodil do dveří.

„Hermiono, prosím! Prosím, pusť mě dovnitř!“

Vešla do malé předsíně a zírala na dveře. „Nemůžu, musím přemýšlet,“ řekla nahlas, takže ji Draco slyšel.

„Ne! Hermiono, prosím, ony mě oklamaly! Prosím, nech mě to vysvětlit.“ Tón Dracova hlasu způsobil, že trochu vzlykla úzkostí. Zněl tak rozrušeně, tak špatně, jak se cítila ona sama. Nedokázala se zastavit, šla a uchopila kliku. Pak si znovu vybavila Draca s Daphne a zarazila se. Ten výjev nebyl o muži, který by se líbal s kýmkoli.

„Proč? Proč by tě obelstily?“ zeptala se rozechvěle.

„Někdo to fotografoval! Snaží se mě zdiskreditovat, abych nedostal registraci!“ jeho hlas byl nepatrně klidnější. „Jsem si jistý, že v zítřejších novinách bude fotografie Draca Malfoye, obchodního magnáta a notoricky známého playboye, v intimním objetí se sestrou jeho nedávné exsnoubenky hned vedle snímku, jak jen pár hodin před tím přijíždí na ples s Hermionou Grangerovou! Prosím, Hermiono! Prosím, otevři! Měla bys vědět, že bych ti nikdy nic takového neudělal!“

Rozhodnout se jí netrvalo ani sekundu, vzala za kliku a za dveřmi našla Draca opřeného o zárubeň. Byl rozcuchaný, pomačkaný a v obličeji bledší, než kdy dřív. Pak byla najednou v jeho náruči, objímala jej kolem krku, slzy jí stékaly po tvářích. Cítila, jak se Draco chvěje. Přitáhl ji k sobě a obličejem se jí přitiskl ke krku. Nechala se odsunout do předsíně, vstoupil tam s ní, a aniž by ji pustil, přibouchl nohou dveře. Hermiona se k němu tiskla. Nestarala se, co si myslí nebo jak by si to mohl vysvětlit. Prostě ho potřebovala. Zoufale ho potřebovala.

Nebyla si jistá, jak dlouho stáli v předsíni a vzájemně se k sobě vinuli, ale byl to Draco, kdo se nakonec odtáhl. S bledou tváří se na ni díval bouřkově šedýma očima tak, že podklesávala v kolenou.

„Použily na mne kletbu Imperius, Hermiono,“ řekl zastřeným hlasem. „Přesně jsem věděl, co se děje – viděl jsem, jak jsi nás našla – ale nemohl jsem přestat!“

„Merline! Je mi to tak líto! Prostě jsem reagovala na to, co jsem viděla. Pořád jsem si říkala, že ti můžu věřit, ale nedokázala jsem myslet na nic jiného, než na to, jak jsi ji líbal a dotýkal se jí...“

„Můžeš mi věřit,“ ujistil ji vážně. „Nikdy neudělám nic, co by ti ublížilo, Hermiono. Slibuji.“ Polkla. Srdce jí prudce bušilo. Nedokázala mu odpovědět, tak jen přikývla. Vztáhl ruku a prstem jí přejel po tváři. To gesto bylo jemné, něžné a ona se přitiskla k hladící ruce. Chytila ho a táhla za sebou do pokoje na pohovku.

„Je mi to líto,“ opakovala. „Vím, že jsem reagovala přehnaně, ale byl to tak strašný šok...“

„Nereagovala jsi přehnaně!“ potřásl hlavou Draco. „Kdybych tě já uviděl líbat se s nějakým chlapem, praštil bych ho!“

Sklopila oči do klína. „Ani jeden z nás nemá právo udělat to, co jsme udělali, že?“ Bylo jí trapné to říct, ale byla to pravda. Oficiálně byli oba nezadaní.

„Teď jsi směšná! Samozřejmě, že máme! Hermiono, tys mě přistihla, když jsem líbal dívku, která se snaží ukrást nám lektvar, a která s největší pravděpodobností poslala ty gaunery, co na nás zaútočili! A i kdybych nelíbal právě Daphne, ty jsi moje partnerka!“

 „A v tom to je! Tvou přítelkyni jsem jen předstírala,“ poukázala.

„Ne, Hermiono,“ opravil ji. „Ty jsi má skutečná partnerka. Oba víme, že je to pravda,“ řekl tónem, který znemožnil další námitky. Hermiona se cítila trochu rozechvěle. „Jen pro příště – protože jsem si jistý, že ty dvě mrchy se budou pokoušet dál – zrovna teď nemám zájem líbat se nebo provozovat cokoli dalšího s nikým jiným. Jasné?“

Hleděla na něj vykulenýma očima a nebyla si jistá, jestli dobře slyšela. Bylo zřejmé, že dnes večer se něco změnilo. Pohled na Draca s Daphne jí umožnil poddat se pocitu, s kterým bojovala a jejž popírala. Bolest, kterou cítila, když je našla, jí ujasnila priority. A teď Draco říká, že nemá zájem o nikoho jiného – nikoho jiného, než je ona? Měla už po krk boje s něčím, co, jak se zdálo, už žilo vlastním životem. Natáhla se a stiskla Dracovi ruku.

„O nikoho jiného se nezajímám,“ a než se stihla zarazit, dodala: „Nikdy jsem necítila nic podobného...“

Draco ji popadl, znovu ji k sobě přivinul a ona se k němu přitulila. Opět se jen objímali, a přesto to bylo mnohem intimnější než líbání či další věci. Trvalo dlouho, než se Draco vymanil z jejího náručí. Usmál se a láskyplně poklepal na pohovku.

„Zdá se, že bych mohl strávit další noc s tvou pohovkou! Postrádala mě?“ zeptal se a ona se zachichotala.

„Jsem si jistá, že ano,“ přimhouřila oči. „Opravdu jsi na ní spal nahý?“

Draco jí věnoval úšklebek. „Obávám se, že to tajemství je mezi mnou a jí.“

„No, myslím, že dnes bude zklamaná, protože tě na ní nemohu nechat spát,“ řekla a sledovala, jak se mění výraz v Dracově tváři.

„Chceš, abych odešel? Nevěříš mi?“

„Samozřejmě, že ti věřím! A naprosto nemám v úmyslu nechat tě jít domů.“

Draco nadzvedl obočí. „Aha, chápu. Tvoje postel na pohovku trošku žárlí, že?“

Zazubila se. „Ano, to je problém. Takže raději budeš tuto noc spát v mé posteli, nemám pravdu?“

Draco odstoupil a protáhl tvář. „Zatraceně, Hermiono! Jak se mám chovat jako gentleman, když vypadáš tak, jako dnes večer, a pak mě pozveš do postele?“

„Chceš se chovat jako gentleman. Ale pokud je to problém a skutečně se domníváš, že to nedokážeš, tak jsem si jistá, že nějaká jiná část mého bytu by si ráda užila tvé společnosti...“ dobírala si ho a ukázala na podlahu. Jednoduše ji vzal za ruku a vedl směrem k ložnici.

 

Poznámka autorky: Tady to máte! Už jsem odčinila svůj prohřešek pořádnou porcí Dramione tokání? Myslela jsem, že by bylo nereálné, aby Hermiona Dracovi nedovolila vše vysvětlit, ale chtěla jsem, aby trochu zaváhala po tom, co viděla.

Doufám, že se vám to líbilo... Miluju psát, jak se k sobě pomaloučku polehoučku přibližují. Dejte mi vědět, co si myslíte... Díky za všechny skvělé komentáře – teď už víc než 700! Páni!

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 09.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: Vai - 20.09. 2017
Ty jo miluji Ginny a nesnáším ty dvě, jako ale nenahlásit imperius, když chcete někoho potopit, to je divné..... přestože si přeji ,aby byli ti dva spolu i tak mi tu něco nesedí a nevím stále co, Draco je až moc přítulnej a jen tak mei řeší ten intercom bych už odpálila :)

Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: mami - 07.11. 2016
Aké jednoduché, keď ťa načapali, tak to zval na inperius....
Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: denice - 17.11. 2016
Malfoyovi to mají v rodině - a když to vyšlo dřív, tak proč to měnit:-) Děkuji.

Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: Zuzana - 17.09. 2016
Uľavilo sa mi, že to bolo také rýchle, že Hermiona uvažovala a že ju Draco nenechal čakať. Tie dve svine budú za toto trpieť, dúfam. Ďakujem za skvelú kapitolu.
Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: denice - 18.09. 2016
Ano, Hermiona je chytrá a nadlouho se od těch dvou jezinek nenechala zmást. Rozhodně jim to nedaruje :-) Děkuji.

Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: maria - 16.09. 2016
bolo to skvele
Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: denice - 16.09. 2016
Jsem ráda, že se líbilo, děkuji.

Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: margareta - 16.09. 2016
Ale dej pokoj! Na co ty hned nemyslíš. Hermiona není žádný amatér. K snídani by věnovala Dracovi butelku vyprošťováku a jedno Obliviate a bylo by ticho po pěšině. Akorát Draco by se později možná zamyslel a rozhodl se už nepodléhat žádným hospodským Imperiusům, když má po nich druhý den vždycky takové zatracené okno.
Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: denice - 16.09. 2016
Proč ty nepíšeš vlastní povídky? Nebo se pletu a píšeš? V tom případě bych si nějakou ráda přečetla :-)

Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: margareta - 16.09. 2016
Denice, vymyslela jsi perfektní vtip!! Ještě pořád se chichtám!!! A taky si představuju, jak ten hovor třeba pokračoval: ,, Nic se neděje, lásko. Já si dneska Imperius taky užila, že sotva chodím. Odpoledne přišel Blaise....a mumlal něco o tom, že jeho Imperius mu přerostl do částečného Petrificus, ať prý mu pomůžu...to víš, jsem Nebelvír, dala jsem do toho všecko! Ještě že my kouzelníci si dokážeme odpustit i ty neodpustitelné, viď? Lásko.
Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: denice - 16.09. 2016
Ty jsi ale pěkně krutá! Představ si, že by se Draco, který jistě na prahu upadl do hlubokého spánku, ráno probral s kocovinou, na tohle noční intermezzo si vzpomněl, popadl by ne hůlku, ale pořádnou hůl a šel Blaisovi od jeho Imperius/Petrificus problému pomoci jednou provždy...

Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: MichelleF - 16.09. 2016
No teda, IMPERIUS?!?!??? Neodpustitelnou?!?!??? No tak vysvětlení to je a jsem ráda, ze se usmířili, ale jsem překvapená.. Jen doufám, ze se dámám jejich odporné intriky vrátí i s úroky, vrrr :( Díky za překlad :-)
Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: denice - 16.09. 2016
Přesně tak, vypadá to, že odporným intrikánkám jde o hodně a neštítí se ničeho! Děkuji.

Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: luisakralickova - 15.09. 2016
Ha, děvčata nasadila těžký kalibr, dědičnou kletbu Malfoyů, to si bulvár smlsne. A žárlivá postel a pohovka nemají chybu, určitě budou vyprávět:) Díky za prima čtení, překlad určitě vylepšuje originál.
Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: denice - 16.09. 2016
Děvčata jsou pěkné potvory :-) Děkuji za dobré mínění - jako vždy je třeba napsat, že lví podíl na výsledku mají bety.

Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: sisi - 15.09. 2016
Sakra práce s ním! Chlap a ještě k tomu ze Zmijozelu! To by jeden pochopil, ale u Malfoyů se výmluva na imperius pravděpodobně dědí, možná je to jejich rodinná kletba. :-) ? Takový svatouškovský Lucius nikdy za nic nemohl, protože byl pod kletbou, která je zakázaná, protože se nedá vystopovat. Takže to je důvod nedemokratičnosti a neschopnosti přijmout demokracii v kouzelnickém světě, protože oni vždycky potřebují svého vůdce, ať dobrého, nebo zlého pána, nedej Merlin, aby oba vládli najednou, nebo čistě náhodou spolu bojovali a rozdělili konzistentní kouzelnické společenství! Ale odbočuji od Draca, který pod imperiem dělal něco, čím Hermioně ublížil. Prasák! A ráno toho budou plné noviny, nebo možná naopak ani řádek, protože magnát Malfoy stihl koupit veškeré akcie Denního věštce, týdeníku čarodějek, stejně jakož i ostatních tiskovin. Proto si může foto s Dafnee nechat zarámovat a pověsit na zeď ve své pracovně a s Hermionou hrát cudný páreček. Namoutěkutě, on ji vážně odvedl do ložnice? Hanbář jeden, vždyť nemají po svatbě!!
Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: denice - 16.09. 2016
No páni, vůbec mě nenapadlo, že by tady mohla zapracovat prostá dědičnost! Draco a prasák? Kdyby si takhle užíval s Herminou, asi by se nám to líbilo :-) A když dokázal přesvědčit i Hermionu, že on za nic nemůže, tak bych mu věřila... Děkuji.

Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: laravita - 15.09. 2016
Prosím, nech sa už pohnú ďalej!
Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: denice - 16.09. 2016
Taky to bude - časem.... Děkuji.

Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: margareta - 15.09. 2016
No, myslím, že souhlasím s tvefisto. Taky mu nevěřím. Takový imperius je výhodička. Kdykoliv v budoucnu udělá něco, co Hermionu rozčílí nebo rozbrečí, řekne, že byl pod imperiusem a má vymalováno. Taky je mi divný, že se z tý kletby tak rychle dostal, žejo. Teď oblbuje Hermionu ťuťu muťu, ale neřekl jí, že ji má rád. Jenom, že je jeho partnerka a že ,,zrovna teď " nemá zájem o nikoho jinýho. Zrovna teď! A zítra? A pozítří? Teď má Hermionku krásně namotanou a může pokračovat. Myslím, že je mu totálně jedno, s kým ten lektvar dokončí. Hlavně, že on sám bude mezi profitujícími! Nejspíš se s firmou Greengrass a spol. bokem dohodnul. A pokud by si i musel v rámci produktivity třeba Daphne i vzít, pořád se mu ta transakce zatraceně vyplatí. Jeho prachy plus Greengrassovic prachy plus výtěžek z lektvaru, co je proti tomu ta zanedbatelná částka dluhu, která jenom nemajetné Hermioně připadá velká? Bude ho utěšovat, bude mu pomáhat, bude ho omlouvat...chudáka pod imperiusem! Pro něho to bude akorát třešnička na dortu. Protože když se někdo tváří, že je bývalý Zmijozel, to je, jakoby tvrdil, že je bývalý černoch. Ovšem taky je možný, že to celý spunktoval starej Greengrass, aby je oba dostal z plesu pryč. Nakuká Durantovi, že ztratili obchodní zájem, takže Durant podepíše smlouvu s ním. A on potom dá Dracovi na vybranou. Buď se stane jeho zetěm se všemi výhodami, nebo přijde o všechno a bude jenom smutně sledovat, jak mu lektvar prodávají jiní a jak mu jeho penízky taky utíkají k jiným. A z toho by ho už Hermionka nedostala, i kdyby cukrovala sebevíc! Protože pro Zmijozela je osobní prospěch vždycky na prvním místě! Herdek, to je napínavý! Jsem zvědavá, jak to dopadne. Děkuji za krásné čtení a moc se těším na pokračování. Už jsem si zvykla, že je to vždycky jinak, než si myslím. Ale to je na tom právě to krásné!! Moc děkuji!
Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: denice - 16.09. 2016
Tak jsem si při čtení prvního odstavce představovala, jak se Draco v noci vrací ovíněný od Prasečí hlavy a mezi dveřmi zasípe Promiň, Hermiono, zase Imperius... Ti kouzelníci mají přece jen lehčí život :-D A máme tu znovu tatíka Greengrasse - po tom už se mi skoro stýskalo! Děkuji.

Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: Gift - 15.09. 2016
Abych se priznala, Imperius mi prijde jako skoro az moc jednoduche vysvetleni, ale tak... konec dobry, vsechno dobre. Hlavne ze uz si Hermiona ususila slzy. Dekuji!
Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: denice - 16.09. 2016
Ono to nejjednodušší vysvětlení bývá většinou správné :-) Děkuji.

Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: tvefisto - 15.09. 2016
Ráno jsem se nadšeně probudila, že je vlastně čtvrtek a tudíž další díl. Nadšení mě trochu opustilo po přečtení první věty (to mi totiž došlo, co se událo minule). Já si myslela na mnoholičný lektvar, ale chápu, že v případě Pansy a Daphne, a samozřejmě další, kteří s nima neochvějně "kamarádí" - trochu se děsím, kdo všechno to bude, je Imperius mnohem praktičtější (výhoda kleteb, ktere se nepromíjí). Draco to teda vysvětlil parádně, jen já osobně bych mu měla problém věřit. Ale tady je to hodný Dracoušek a budu po zbytek příběhu doufat, že nekuje nějakou kulišárnu. Díky za kapitolu. :)
Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: denice - 16.09. 2016
Hrozně se mi líbí, že se ve čtvrtek budíš nadšeně kvůli Fortuně! Draco je mistr ve vysvětlování, ale Hermiona už si pěkně uskládala v hlavě, proč se jí vyplatí mu věřit, takže ty dvě potvory ostrouhaly... Děkuji.

Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: silrien - 15.09. 2016
Imperius, na to se dá svést cokoliv, ale věřím mu. Hlavně větou: "Ty jsi má skutečná partnerka." Si to u mě vyžehlil. Postel žárlí na pohovku, pobavilo. A teď budu netrpělivě čekat, co přinesou další den noviny a jaký to bude mít dopad.
Re: Kapitola 35. Draco a pohovka Od: denice - 16.09. 2016
Na imperius se opravdu dá svést hodně, ale Hermiona se naštěstí nenechala nachytat. On se opravdu snažil hódně moc žehlit :-) Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )11.11. 2016Kapitola 43. Epilog
Hesaluti: ( denice )03.11. 2016Kapitola 42. Minulost, přítomnost a budoucnost
Hesaluti: ( denice )27.10. 2016Kapitola 41. Pravdy, lži a boj
Hesaluti: ( denice )20.10. 2016Kapitola 40. Konečně!
Hesaluti: ( denice )13.10. 2016Kapitola 39. Pryč z chladu
Hesaluti: ( denice )06.10. 2016Kapitola 38. K čemu jsou přátelé
Hesaluti: ( denice )29.09. 2016Kapitola 37. Tímto prstenem
Hesaluti: ( denice )22.09. 2016Kapitola 36. Nečekaná prohlášení
Hesaluti: ( denice )15.09. 2016Kapitola 35. Draco a pohovka
Hesaluti: ( denice )08.09. 2016Kapitola 34. Ples
Hesaluti: ( denice )01.09. 2016Kapitola 33. Rozmazaná a pomačkaná
Hesaluti: ( denice )25.08. 2016Kapitola 32. Malý jemný nátlak
Hesaluti: ( denice )11.08. 2016Kapitola 31. Čas na přípravu
Hesaluti: ( denice )04.08. 2016Kapitola 30. Nepříjemné odhalení
Hesaluti: ( denice )28.07. 2016Kapitola 29. Modřiny a polibky
Hesaluti: ( denice )21.07. 2016Kapitola 28. Pretty woman
Hesaluti: ( denice )14.07. 2016Kapitola 27. Zkouška lektvaru
Hesaluti: ( denice )07.07. 2016Kapitola 26. Kopačky
Hesaluti: ( denice )30.06. 2016Kapitola 25. Konečně otevřenost
Hesaluti: ( denice )23.06. 2016Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější
Hesaluti: ( denice )16.06. 2016Kapitola 23. Podivné a nádherné
Hesaluti: ( denice )09.06. 2016Kapitola 22. Neplánovaný rozhovor
Hesaluti: ( denice )02.06. 2016Kapitola 21. Krádež
Hesaluti: ( denice )26.05. 2016Kapitola 20. Nejlepší úmysly
Hesaluti: ( denice )19.05. 2016Kapitola 19. Urážky
Hesaluti: ( denice )12.05. 2016Kapitola 18. Další Zmijozel
Hesaluti: ( denice )05.05. 2016Kapitola 17. Jejda
Hesaluti: ( denice )28.04. 2016Kapitola 16. Malá zpověď
Hesaluti: ( denice )21.04. 2016Kapitola 15. Domácí návštěva
Hesaluti: ( denice )14.04. 2016Kapitola 14. Lektvar
Hesaluti: ( denice )07.04. 2016Kapitola 13. Každý za svoje
Hesaluti: ( denice )31.03. 2016Kapitola 12. Tři tvoří dav
Hesaluti: ( denice )17.03. 2016Kapitola 11. Loučení a omluva
Hesaluti: ( denice )10.03. 2016Kapitola 10. Překážky na cestě
Hesaluti: ( denice )03.03. 2016Kapitola 9. Přespání
Hesaluti: ( denice )25.02. 2016Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí
Hesaluti: ( denice )18.02. 2016Kapitola 7. Zahnaná do kouta
Hesaluti: ( denice )11.02. 2016Kapitola 6. Modrá večernice
Hesaluti: ( denice )04.02. 2016Kapitola 5. V restauraci
Hesaluti: ( denice )28.01. 2016Kapitola 4. Poslední upomínka
Hesaluti: ( denice )21.01. 2016Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!
Hesaluti: ( denice )14.01. 2016Kapitola 2. Zamčeno
Hesaluti: ( denice )07.01. 2016Kapitola 1. Služby zákazníkům
. Úvod k poviedkam: ( denice )26.11. 2015Fortuna úvod