Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Oblivious

Kapitola 28. Liber emitto

Oblivious
Vložené: Lupina - 27.07. 2016 Téma: Oblivious
Lupina nám napísal:

Autor: Jess Pallas                   Překlad: Lupina          Beta: marci                Banner: Vojta

Originál: https://www.fanfiction.net/s/2063033/28/

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

PA: Tato kapitola byla původně úvodem kapitoly 29, jelikož jsem byla přesvědčená, že bude příliš krátká. Ale kapitola 29 se mi vymkla z rukou stejně jako tento ‚úvod‘. Takže výsledkem je samostatná kapitola.

 

Kapitola 28. Liber emitto

Zmateně a neochotně se svět přeskupil do jiného druhu zaostření.

Remus zavrávoral a pokusil se ovládnout srst a tlamu, čtyři nohy a ocas, horizontální směr namísto vertikálního, způsoby a prostředky pro manipulaci tímto povědomým a přesto neznámým tělem. Přemohl jej dopad jiných smyslů, svět se znepokojivě razantně překreslil vlčí perspektivou, záplavou dominantních vůní a zvuků.

Takové prosté věci jako pohyb či vnímání okolí by byly přirozené pro mysl vlka. Nepřišly však přirozené Remusovi.

Jednalo se o obrovský nedostatek používání vlkodlačího lektvaru. Přetrvávající lidská mysl nezdědila instinkty vlčího protějšku, kterému byla dána kontrola čtyřnohého těla. Jak obývat tělo vlkodlaka se musel naučit od píky.

Nikdy předtím neměl problém. Netrvalo dlouho pochytit, jak před krbem stočit tělo do klubíčka a usnout.

Ale teď…

Teď nebyl čas nad tím přemýšlet. Nedalo se už změnit, že nikdy nevyužil čas, aby plně zvládl svoji úplňkovou podobu. Bude se to prostě muset naučit za pochodu a doufat v co nejlepší výsledek.

Remus se znepokojeně otřásl, nemotorně se postavil na všechny čtyři a vydal se dopředu.

Spadl.

Čtyři nohy. Čtyři nohy! Soustřeď se!

Zatraceně, Kane ho roztrhá na tisíc kousků…

Alespoň odvede pozornost od zabíjení dětí.

Zamračené soustředění se přeložilo do zavrčení. S tvrdohlavým odhodláním se Remus vytáhl na všechny čtyři tlapy a vyrazil do chodby.

Vzduch čpěl. Pach byl všudypřítomný, invazivní, drtivý, ale bolestně známý a odpálil jiskry emocí, kterým nerozuměl. Stále sílící Remus si za chůze uvědomil, že tomu přišel na kloub, a vystřelil chodbou a schodištěm k Velké síni. Stále se cítil směšně slabý, ale vzhledem k námaze této přeměny v kombinaci s omějovou otravou to nebylo žádným překvapením. Sáhl do vnitřních rezerv, o nichž ani nevěděl, a posílen adrenalinem zvýšil rychlost a pádil opuštěnou školou.

Pach ještě zesílil, proplétal se jeho smysly jako hořkosladká touha, odpudivá i návyková. V dálce se ozýval křik.

Děti. O samotě až na…

Bože, Severusi, radši je chraň…

Severus. A ta vůně.

Zableskla se jen vzdáleně jeho vlastní vzpomínka vyvolaná vlčím okamžikem pasivního přihlížení, kterou až doteď nechápal.

Temný tunel, zšeřelý a chladný, sinalý, bledý obličej orámovaný prameny černých vlasů lapající po dechu, zatímco jej jiná tmavovlasá postava s brýlemi táhne dozadu. A všude ten pálící, chvějící se, strašný a báječný, hořkosladký, lahodný pach…

A vtom si to uvědomil.

Pach strachu.

Děti byly vyděšené. A pach jejich hrůzy prostupoval hrad od sklepení po věže.

Ach, Merline, jen to ne…

Křik vzrostl, jeho krok znejistěl. Otevírala se před ním vstupní hala a on pár posledních metrů přeletěl a spadl. Zvedl se na všechny čtyři a podrážděně zavrčel. Zlaté oči se upřely na obrovské dvoukřídlé dveře, na průchod do bradavické Velké síně. Byly zavřené.

A více než zavřené. Cítil z nich magii. Zapečetěné a hlídané, zámky páchly hořkostí, cynismem, přesností a pýchou. Šlo o víc než jen Colloportus. Toto kouzlo mohla uvolnit jen hůlka, která je seslala. A všude cítil Severuse Snapea.

Remusovi v hrdle rostlo vrčení jako odezva na frustraci. Chápal, proč byly pevně uzamčené zámky dobrým opatřením proti útoku Smrtijedů. Ale proč při nebezpečí zevnitř Severus dveře neuvolnil a neumožnil dětem únik? Proč se on sám nemohl teď dostat dovnitř?

Výkřiky zněly strašně. Trhaly mu mysl.

Zuřivost bublala, srst se naježila. Pusť mě dovnitř! Jak můžu pomoct, když se nedostanu dovnitř?

Chtělo se mu řvát. Copak Severus nic neví? Šlo o základní poučku! Nikdy nevlezte do pasti bez možnosti úniku

Únik… Hlídat ústup…

Další vzpomínka, tentokrát lidská.

Hlídat ústup, tak tomu říkali, zajistit útěk – jelikož měli zabavený Pobertův plánek, na pořad dne se vrátilo staré dobré hlídkování. Skrčený pod neviditelným pláštěm ve stínech vstupní haly sledoval, jak ta krysa Červíček pochoduje tam a zpět chodbou, aby zachytil možné nebezpečí. Za ním se pro sebe uchechtávali James a Sirius nesoucí v náručích hromady rachejtlí. Tichošlápek nemotorně přitiskl jednu ruku na vyrytou desku a zubil se, zatímco se odsouvala…

Průchod s chrličem. Přímo do Velké síně. Samozřejmě

Zaskřípal podstatně ostřejšími zuby a vstupní halou se vřítil k sekci s dřevořezbami, které nevinně a klidně visely mezi dvěma gobelíny. Napůl vyskočil a čumákem stiskl kus desky.

Dřevo se s vrzáním odsunulo. Otevřela se před ním díra, zatuchlá, tmavá a plná pavučin. Zahýbala doleva a mírně vzhůru. Remus se otřásl a začal se soukat kupředu.

Další? Kšá! Odejdi nečistá bestie pekelná!“

Před očima se mu zableskl Skoro bezhlavý Nick, jehož hlava se nebezpečně viklala. Rukama mával dosti hrozivě, bohužel pro něj však zcela neúčinně.

Remus hleděl na gestikulujícího ducha netrpělivě. V hlavě mu rezonovaly tlumené výkřiky. Na tohle nemám čas

Vzpružil se a protlačil se dopředu skrz mrazivé chvění nehmotného těla. Pak se rychle vydal průchodem a ignoroval protesty, které nechal za sebou, i záblesky bílé, když se Nick rozhodl jej pronásledovat. Snažil se ignorovat i nepříjemná vlákna pavučin, která se mu jako závoj vplétala do kožichu a lepila na čenich. Copak tu žily akromantule?

Bylo to k ničemu. Sotva dokázal otevřít tlamu, aby se nadechl. Na chvíli se zastavil u vchodu do zatuchlé skluzavky, která mířila k bradavickému podzemnímu přístavu. Pokusil se tlapou servat pavučiny z obličeje a toužebně si přál mít dlouhé paže, protistojný palec, košťata a případně mačety.

„Ha! Překažený čin!“

Kdyby Remus mohl sténat, rád by si ulevil. Zvuk, který z něj vyšel, však zmutoval do zakňučení.

Skoro bezhlavý Nick kolem něj proplachtil a usilovně jej obtěžoval svojí nefyzickou přítomností, zuřivou gestikulací a množstvím obličejů od komických po prostě bizarní. Remus netrpělivě seškrábal poslední zbytky pavučin, protočil zlaté oči a opět se vrhl dopředu. Ještě jeden roh…

Au!

Šok z dopadu poslal vlkodlaka s žuchnutím na záda. V nose jej ostře bolelo, když narazil do čehosi, co jeho nervový systém registroval jako docela solidně tvrdé. Nešikovně se vydrápal na nohy, přimhouřil oči do tmy a cítil, jak mu srdce ztěžklo.

Na konci tunelu neviděl světlo. Kulatý průlez měl ústit na jakýsi ochoz u jednoho z kamenných chrličů Velké síně. Během těch dvaceti let od jeho poslední návštěvy někdo musel vstup najít a zazdít.

Ne!

Remus frustrovaně vykřikl a plácl tlapou proti překážce, ale ta nebyla slabá, žádná vydrolená malta nebo rozpadající se cihly. Zeď byla robustní a nerozbitná. A neměl hůlku, aby ji rozbořil.

Zpoza zazděného otvoru se ozývaly výkřiky. Téměř jako by jej obviňovaly.

Bezmocně zíral a zoufalství jej zcela naplnilo. Lapal po dechu v hustém víření prachu, který pokrýval podlahu průchodu. Pokusil jsem se. Opravdu jsem se pokusil.

Tiché zakašlání hrdla, které již neexistovalo, přitáhlo jeho pozornost nahoru. Sir Nicholas na něj shlížel s náhlým pochopením.

„Profesore Lupine?“ zeptal se nevěřícně. „Jste to vy?“

Remus si ducha unaveně přeměřil. Přikývl.

Nick vystřelil kupředu jako vánek úzkostné perleťové mlhy. „Máte tušení, jak otevřít dveře hlavní síně?“

Remus zamrkal. Co?

Nick si promnul přízračné ruce. „Děti se nemohou dostat ven, víte? Ta věc srazila profesora Snapea do bezvědomí právě před tím, než se… proměnila. A nikdo neví, jak otevřít zapečetěné dveře! Někteří se dostali ven okny a zbytek se nějak zabarikádoval za kolejními stoly, ale nevydrží! Vyšel jsem se podívat, jestli na hradě není někdo, kdo by mohl pomoci…“

Remusovi unikl zbytek věty, protože se mu mysl rozběhla a zaměřila se na magickou vůni, která tak tvrdohlavě zahalovala dveře. Snape provedl kouzlo hůlkou – kouzlo k uzamčení vchodu, které mohla zvrátit jen ta samá hůlka. Tuto vůni znal velmi dobře, protože se stala podstatou každého úplňku v Chroptící chýši, kde nádech Brumbálových opatření ulpíval na dveřích a okně. A později kouzlo sám používal, aby se zamkl před vycházejícím měsícem.

Ale jak by to, sakra, měl říct Skoro bezhlavému Nickovi?

Rozzlobeně zareagoval frustrovaným zaškrábáním tlap o podlahu, což zanechalo tmavé stopy v prachu.

Počkat…

Ostré vyštěknutí umlčelo Nickovo úzkostné blábolení. Byla tady příliš velká tma. Ale zpátky, někde u vstupní síně…

Remus se okamžitě otočil a uháněl zpět skrz potrhané pavučiny. Jen malou chvíli trvalo, než se dostal k bodu, kde předtím tak zápasil. Cval zastavil v místě, kde na zaprášenou podlahu dopadalo světlo ze stále odsunuté dřevořezby. Za okamžik našel neporušený kus země.

Naštěstí jej Nick následoval, se zmateným výrazem se vznášel a civěl na Remuse, který se skláněl nad zaprášeným kamenem. Nešikovnou přední tlapou naškrábal.

SNAPE

Nick nakrabatil bílé obočí. „Ale ten je mimo. Ani Enervate…“

Ale slova utichla. Remus ještě psal.

HŮLKA

Duch se zamračil. „Hůlka? Co tím myslíte…“ Vtom se mu bledé oči rozzářily. „Hůlka profesora Snapea? Musí použít hůlku profesora Snapea?“

Remus pevně přikývl a Nickova hlava vyletěla vzhůru takovou rychlostí, že málem odpadla od těla.

„Správně!“ zvolal. „Půjdu rovnou…“

Podruhé jej přerušilo Remusovo zběsilé zaštěkání. Přízračná postava se opět zadívala na škrábajícího vlkodlaka. „Ale myslel jsem…“

V prachu se objevila nakřivo napsaná dvě slova.

LIBER EMITTO

Duch chápavě přikývl. „To je kouzlo, které potřebují, že ano?“

Po důrazném přikývnutí vlkodlaka už nebylo co oddalovat. V záblesku bílého světla se Skoro bezhlavý Nick prohnal zdí a byl pryč.

Remus se otřepáním osvobodil od posledních pavučin a vysoukal se ze skryté chodby, aby se vydal vstupní síní.

Křik se nezmírnil. Pokud vůbec něco, pak zintenzívněl. Mohl jen doufat, že šlo o výkřiky strachu a ne bolesti.

Proklínám tě, Kane. Proč jsou to vždy děti?

Liber emitto!

Hlas Hermiony Grangerové přehlušil všechny výkřiky kolem. S modrým zábleskem se dveře rozrazily a odhalily scénu chaosu.

Remus se obrnil, potlačil úzkostný strach i lehké křeče oslabeného těla a zahalil se každým kouskem síly a odvahy, kterou dokázal přivolat. V Bradavicích může být jen jeden vlkodlak.

Měl v úmyslu zajistit, že tím vlkodlakem bude on.

Toto skončí. Tak či tak. Jednou provždy.

Už toho bylo dost.

A pak se se zavrčením vrhl do boje.

 

PA: Myšlenku ducha v roli posla jsem rozhodně chtěla použít. A opravdu, musel to být Nick :) Také bych ráda předložila svoji nejpokornější omluvu čtenářům znalým latiny – netřeba zmiňovat, že já latinsky nemluvím. Fráze / kouzlo ‚Liber emitto‘ je kombinací ukradené fráze z humorného dílka Henryho Bearda ‚Latina pro každou příležitost‘ (jediné to knihy, kterou jsem našla a která zahrnovala latinu pro zelenáče ;) ) a vyhledávání v on-line slovníku latinsko-anglickém. Základy jsou Liber – osvobodit a Emitto – uvolnit. Jinými slovy uvolnit dveře a osvobodit osoby v pasti. Doufám :)

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: grepik03 - 05.11. 2016
Lupinko, marci, děkuji za další skvělou kapitolu ♡ Na smysluplný komentář se už asi nezmuzu, ale je to strhující příběh. Obdivuji Remuse, situace v jake se ocitl - na druhe straně zapecetenych dveří, křik dětí, jejich strach - to je úplně šílená představa (!) Ale zvládnul to, nakonec s pomocí, kterou bych vážne nečekala :)
Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Lupina - 05.11. 2016
:-) Díky moc za komentář, grepíku. Tetelím se blahem, že se líbí :-)

Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: zuzule - 03.08. 2016
Nick nemel chybu, ale nastesti to dali spolecne dohromady :) Dekuju!
Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Lupina - 03.08. 2016
Nick byl kouzelný, že? Ty jeho obličeje bych chtěla vidět :-) Dík za odezvu, zuzule.

Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: sisi - 02.08. 2016
Remus je statečný a věrný a vytrvalý. Zachránce dětí. Latinská kouzla jsou v pohodě, i když třeba liber porta, nebo emitto homo by bylo také použitelné, avšak nejsem autorkou a nepřísluší mi radit. Naopak v roli vděčné čtenářky smím chválit nejen text ale hlavně překlad a uveřejnění. A také děkovat. Děkuji. Fantastické použití vedlejší chodby, ještě nikdo nepoužil chodbičku z podzemního bradavického přístavu. Hned se objednáme na prohlídku Punkevních jeskyní, abychom se povozili na lodičce a vystoupili ve vnitřním přístavišti. Dobrá inspirace. Dík.
Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Lupina - 03.08. 2016
Teď mě tak napadlo, zdali existuje nějaký fanoušek, který by tvořil nová kouzla. To by se autorům mohlo hodit. Určitě bys byla nápomocná. Pokud by kouzla byla i s původem, nemusela by pak Marci zkoumat, co které kouzlo znamená. Jsem ráda, že Ti tato kapitola byla inspirací :-) A děkuji moc za komentář, sisi.

Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: prodavacka - 30.07. 2016
Ahoj Lupino, tak to začíná být pěkně napínavé. Doufám, že Lupin toho zmetka zničí zdraví Prodavačka
Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Lupina - 03.08. 2016
Napětí už brzy skončí :-) Moc mě těší, že se povídka líbí. Díky za komentář, Prodavačko.

Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: jedunamule - 30.07. 2016
Lupin se čtyřma nohama neztrácí kouzlo osobnosti, a já se moc bojím jestli další kapitolu přežije ve zdraví. kdyby tak mohl svému krvavému bratránkovi rovnou ukousnout hlavu. Asi se budu opakovat, ale toto je fakt skvělá povídka. A tuhle kapitolu jsem si vychutnala, navnadila mě (usuzuji podle spadlé čelisti) na další. děkuji za překlad.
Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Lupina - 03.08. 2016
Mám podezření, že čtyřnohého Lupina bych si chtěla dotáhnout domů :-) (Dvounohého v té bannerové verzi, chicht). Jsem zvědavá, co budeš říkat na příští kapitolu.:-) Dík za komentář, jedunamule.

Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: mami - 28.07. 2016
Je super, že bojuje :-)
Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Lupina - 03.08. 2016
To ano. A příště bude ještě víc :-)

Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Marti - 27.07. 2016
Další skvělá kapitola, ale byla krátká! Ten závěr ani nekomentuju, na ty dramatické konce už jsem si tak nějak zvykla. :-D A využití Nicka bylo super, autorka má báječné nápady. Těším se na příští kapitolu a čekám pořádnou vlkkodlačí řež!
Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Lupina - 28.07. 2016
Já vím, krátká, ale do letního provozu nám sedla :-) Zajímavé, že v létě vždycky překlad vázne. No nic. Zpět k povídce. Použití duchů mě napadlo už v kánonu, oni jsou naprosto nevyužité entity. A tady se jim dostalo prostoru. Nick je Nebelvír i po smrti. Bezhlavě se vrhá proti vlkodlakovi :-) A příští kapitola bude něco :-) Moc děkuji za komentář, Marti.

Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Moonybadger - 27.07. 2016
Kéž bych tak nebyla líná a pořádně si přeložila další kapitolu :D Jen jsem ji zběžně prolétla a počkám si na bravurní překlad. Díky. Tahle povídka je úžasná.
Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Lupina - 28.07. 2016
To je dobře, že jsi líná, aspoň se sem za námi vrátíš :-) Jo, příští kapitola stojí za to. Při překladu jsem se krapet zapotila (nebylo snadné se zorientovat, příliš mnoho nábytku, vlkodlaků a končetin :-D), ale výsledek snad bude stát za tu námahu. A bude to drsné... tím vlkodlačím způsobem. Moc děkuji za komentář, Moonybadger. Těší mě, že se povídka líbí. :-)

Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: maria - 27.07. 2016
dakujem

Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Densi - 27.07. 2016
Tak to bolo fakt krátke, ale bolo to super, ako sa Remus snažil vymyslieť hocičo, aby sa tam dostal dnu a zbavil sa Kana a zachránil deti. Nick bol úžasný tiež. Ach bojím sa, čo prinesie ďalšia kapitola, ale teším sa :)
Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Lupina - 27.07. 2016
Příští kapitola nám tuto krátkou trochu vynahradí. Remus má naštěstí o děti starost. Jinak by asi neměly šanci. Díky moc za komentář, Densi :-)

Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Gift - 27.07. 2016
Nepamatuji si, ze bych kdy cetla povidku z pohledu Lupina-vlka ale zaroven i cloveka. A byla to velmi prijemna a vydarena zmena! Moc se mi tato akcni ochutnavka toho, co nas priste asi ceka, libila. Dekuji, dekuji, dekuji :-)
Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Lupina - 27.07. 2016
Těší mě, že se Ti líbí tato netradiční povídka. A ještě se dočkáme boje vlka s člověkem a vysvětlení, proč k němu došlo. Příští kapitola bude drsná :-) Díky za komentář, Gift.

Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: denice - 27.07. 2016
Remus je skvělý, obdivuji jeho odhodlání i schopnost zachovat si chladnou hlavu a vymyslet řešení i v zoufalé situaci, kapitolu jsem opět přečetla jedním dechem - ale málo platné, nejvíc na mě zapůsobil ten chudák vlk, kterému se pletou všechny čtyři a pokouší se ovládnout srst, tlamu, ocas a horizontální směr místo vertikálního. Vím, že situace je zoufalá a Remus je hrdina - a přitom je zároveň hrozně roztomilý... Děkuji!
Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Lupina - 27.07. 2016
Autorka to umí vyvážit. V této kapitole byl Remus roztomilý, vážně byl, trošičku dodala humorné situace, Nick šklebící se na vlkodlaka, aby jej zastavil, to mě pobavilo, a v příští kapitole nás čeká alfa! Takže tato kapitola je takové nadechnutí před tou příští... Díky za komentář, denice :-)

Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Vlce - 27.07. 2016
Příliš krátké, příliš krátké! Tohle mě jednou zabije :D Opět děkuji za perfektní překlad a příjemné středeční ráno! :)
Re: Kapitola 28. Liber emitto Od: Lupina - 27.07. 2016
Já vím, krátké :-) Ale příště, jak říká název Bradavický alfa, to bude drsné! Moc mě těší, že se líbí, Vlče :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Jess Pallas: ( Lupina )09.11. 2016Kapitola 42. Kruh uzavřen (epilog)
Jess Pallas: ( Lupina )02.11. 2016Kapitola 41. Poklidná rozmluva
Jess Pallas: ( Lupina )26.10. 2016Kapitola 40. Připravený nebo ne?
Jess Pallas: ( Lupina )19.10. 2016Kapitola 39. Přijetí
Jess Pallas: ( Lupina )12.10. 2016Kapitola 38. Skrývání
Jess Pallas: ( Lupina )05.10. 2016Kapitola 37. Ze zimy do tepla
Jess Pallas: ( Lupina )28.09. 2016Kapitola 36. Jen pro zvané
Jess Pallas: ( Lupina )21.09. 2016Kapitola 35. Čas návštěv
Jess Pallas: ( Lupina )14.09. 2016Kapitola 34. Odhalený
Jess Pallas: ( Lupina )07.09. 2016Kapitola 33. Pěkné nadělení
Jess Pallas: ( Lupina )31.08. 2016Kapitola 32. Konejšivý západ měsíce
Jess Pallas: ( Lupina )24.08. 2016Kapitola 31. Padlý
Jess Pallas: ( Lupina )10.08. 2016Kapitola 30. Pod měsícem
Jess Pallas: ( Lupina )03.08. 2016Kapitola 29. Bradavický alfa
Jess Pallas: ( Lupina )27.07. 2016Kapitola 28. Liber emitto
Jess Pallas: ( Lupina )20.07. 2016Kapitola 27. Zásah do živého
Jess Pallas: ( Lupina )13.07. 2016Kapitola 26. Volání měsíce
Jess Pallas: ( Lupina )06.07. 2016Kapitola 25. Omějová smršť
Jess Pallas: ( Lupina )29.06. 2016Kapitola 24. Následky
Jess Pallas: ( Lupina )22.06. 2016Kapitola 23. Noc v kleci
Jess Pallas: ( Lupina )15.06. 2016Kapitola 22. Velký útěk
Jess Pallas: ( Lupina )08.06. 2016Kapitola 21. Přistižen
Jess Pallas: ( Lupina )01.06. 2016Kapitola 20. Opět U Vyjící smečky
Jess Pallas: ( Lupina )25.05. 2016Kapitola 19. Otázka viny
Jess Pallas: ( Lupina )18.05. 2016Kapitola 18. Čekání
Jess Pallas: ( Lupina )11.05. 2016Kapitola 17. Zeď
Jess Pallas: ( Lupina )04.05. 2016Kapitola 16. Za svitu měsíce
Jess Pallas: ( Lupina )27.04. 2016Kapitola 15. Do lesa
Jess Pallas: ( Lupina )19.04. 2016Kapitola 14. Rodinná pouta – část druhá
Jess Pallas: ( Lupina )13.04. 2016Kapitola 13. Rodinná pouta – část první
Jess Pallas: ( Lupina )06.04. 2016Kapitola 12. Pronásledování
Jess Pallas: ( Lupina )30.03. 2016Kapitola 11. Náročný případ
Jess Pallas: ( Lupina )16.03. 2016Kapitola 10. Sen
Jess Pallas: ( Lupina )09.03. 2016Kapitola 9. Označený
Jess Pallas: ( Lupina )02.03. 2016Kapitola 8. Trocha času na léčení
Jess Pallas: ( Lupina )24.02. 2016Kapitola 7. Procházka v Prasinkách
Jess Pallas: ( Lupina )17.02. 2016Kapitola 6. Vlkodlakova lekce
Jess Pallas: ( Lupina )10.02. 2016Kapitola 5. Hold
Jess Pallas: ( Lupina )03.02. 2016Kapitola 4. Poberta
Jess Pallas: ( Lupina )27.01. 2016Kapitola 3. Tajemství
Jess Pallas: ( Lupina )20.01. 2016Kapitola 2. Myslánka
Jess Pallas: ( Lupina )13.01. 2016Kapitola 1. U Vyjící smečky
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )25.11. 2015Oblivious úvod