Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fortune

Kapitola 28. Pretty woman

Fortune
Vložené: denice - 21.07. 2016 Téma: Fortune
denice nám napísal:

Autor: Hesaluti     Překlad: denice      Beta: Jimmi a Sevik99     Banner:  Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7286877/1/Fortune

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 28. Pretty woman

Poznámka autorky: Dobrá, tak nejdřív přijměte moji omluvu. Kapitola je tak trochu sladkobolné klišé, ale vždycky jsem se snažila vyhnout se holčičím výlevům, takže jsem si tady jeden jediný dovolila, a příběh se nám tím pěkně posune. Na každý pád se uvidíme na konci…

Poznámka překladatelky: Záměrně jsem nepřeložila název kapitoly, myslím, že většina čtenářů/čtenářek zná film, na nějž autorka tímto přímo odkazuje J 

 

Hermiona se od svého rozhovoru s Blaisem cítila rozrušená. Poslední dobou se toho na ni nahrnulo opravdu hodně, všechny ty komplikace s Joshuou a lektvarem, a do toho jí Blaise řekne, jak očividné je, že ona s Dracem jsou k sobě vzájemně přitahováni.

Od té chvíle strávila pěkných pár hodin tím, že pořád dokola rozebírala své rozhovory s Dracem a jejich význam. Draco, kterého si pamatovala ze školy, a Draco, jemuž věnovala stále rostoucí množství času, se od sebe natolik lišili, že si to nedokázala srovnat v hlavě. Domnívala se, že důvodem té změny je jeho dozrání, ale teď musela pořád přemýšlet, jestli to má opravdu co dělat se způsobem, jakým s ní jednal. Byl laskavý, srdečný, škádlil ji, a teď jí bylo jasné, že s ní i trochu flirtoval.

Cítila známý pocit, když na to pomyslela. Nitro se jí rozechvělo radostí. Připustila si, že se jí líbí, dokonce že by ji mohl trošku, maličko přitahovat. Pravděpodobně to bylo víc než jen trochu, protože i když to roky popírala, musela si přiznat, že je velmi atraktivní. Vyzařovala z něj smyslnost a nesl se tím ladným, pružným malfoyovským způsobem. Stačilo, aby zapojil svůj šarm, a mohl ji přemluvit prakticky ke všemu. Například aby zůstala v jeho bytě! Byla tam už od sobotního večera, skoro celý týden, a pobyt tam si užívala. Apartmá bylo velké, luxusní a pohodlné. Těšila se z toho, že není sama. S Dracem už si vytvořili jakousi rutinu, spolu jedli, odpočívali, což Hermiona milovala, a společně prožili i chvíle nebezpečí. Naštěstí se jí povedlo spávat ve své posteli, i když…!

Zahnula za roh a silně vrazila do někoho, kdo přicházel z druhé strany.

„Promiňte!“

„Dívej se, kam jdeš, Grangerová!“ zavrčel Draco a zachytil ji, aby neupadla. Zazubil se na ni, čímž otupil ostří svých slov. „Támhle to je.“ Hermionin pohled zamířil tam, kam ukazoval, k elegantnímu obchodu s dámským oblečením. Jmenoval se Šik móda pro čarodějky s vkusem.

„To nevypadá jako obchod pro mě,“ řekla nervózně.

„Přesně tak, proto jsme tady!“ odpověděl Draco a naznačil jí, ať ho následuje.

Hermiona pevně zkřížila paže na hrudi a zůstala stát. „Co to znamená? Urážíš můj vkus v oblékání?“

Draco se vrátil, popadl ji za ruku a vlekl za sebou. „Přestaň se hádat a pospěš si.“

Nechala se táhnout, protože ve skutečnosti toužila nahlédnout dovnitř a těšila se, že si koupí plesové šaty. Tedy přesněji že jí Draco koupí plesové šaty. Měla s sebou peníze a byla rozhodnutá část uhradit, ale podle vzhledu obchodu ho bude muset nechat většinu doplatit. On na tom stejně bude trvat. Nelíbilo se jí to. Ráda byla soběstačná, ale souhlasila s tím, protože ples navštíví na Dracovu žádost a bude muset vypadat dokonale.

Interiér obchodu nezklamal. Vyzařoval  eleganci a byl plný těch nejúžasnějších šatů, jaké kdy viděla. Jakmile vstoupili, neslyšně se k nim přiblížila prodavačka.

„Pane Malfoyi,“ pozdravila Draca s vřelým úsměvem. Hermiona na to jen zírala. Byl tu tak často, že si ho pamatovali a znali ho jménem?

„Dobré odpoledne,“ opáčil. „Toto je Hermiona Grangerová…“

„Skutečně? Hermiona Grangerová?“ Žena na okamžik ztratila své profesionální vystupování.

„Ano, ta a žádná jiná,“ potvrdil Draco a Hermiona zírala, jak sarkastický je.

„Nuže, je mi ctí vás poznat, slečno Grangerová. Jaké šaty hledáte?“

„Ehm… plesové,“ řekla Hermiona. „Něco elegantního…“

„Samozřejmě! Prosím, porozhlédněte se tu a pak můžete některé vyzkoušet. Také vám vyberu nějaké, co by vám mohly vyhovovat.“

O půl hodiny později stála Hermiona ve zkušební kabince, obklopená róbami a velmi zmatená. Draco stále čekal před šatnou a ona si nebyla jistá, jestli se jí to líbí. Mohl šaty zaplatit, ale neexistovalo nic, co by ji přimělo vyjít ven a v každých z nich se mu předvést! Prodavačka, která se představila jako Lisa, jí od chvíle, kdy vstoupila do obchodu, věnovala plnou pozornost. Hermiona uvažovala, jak velkou částku peněz věnoval Draco na to, aby jí byla poskytována taková úroveň služeb.

„Tyto vám velmi sluší,“ prohodila Lisa.

Hermiona pohlédla do zrcadla a překvapivě byla velmi spokojená s tím, co tam uviděla. Šaty byly nádherné. Černé, bez ramínek a splývaly až na podlahu. Trochu se otočila a Lisa se na ni usmála.

„Nechtěla byste se jít ukázat panu Malfoyovi?“

„Ne,“ vyhrkla Hermiona, ale pak si uvědomila, jak hrubě to znělo. „Ne, raději bych si nejdřív udělala názor sama.“

„Samozřejmě,“ odpověděla Lisa, ale Hermioně neunikl lehounce nesouhlasný tón.

„Ukážu se mu v těch, které si vyberu,“ navrhla Hermiona. Ne že by po tom toužila, ale nechtěla vypadat nevděčně.

Další dvoje šaty se jí nelíbily. Jedny byly jasně červené, což jí nevyhovovalo. Ty druhé měly zbytečně hluboký výstřih a odhalovaly příliš mnoho. Lisa jí podala tyrkysové šaty, které Hermioně padly do oka ještě dřív, než je pro ni vybrala. Vklouzla do nich a obdivovala lesklou látku, měkce splývající jako voda. Byla potažena průsvitnou, stříbřitou závojovinou, velmi lehkou a téměř průhlednou, což vytvářelo lesklý, třpytivý efekt a dodávalo róbě jedinečný vzhled.

„Myslím, že tohle by mohlo být ono,“ řekla Lisa, urovnala jí sukni a Hermiona se ani nemusela podívat do zrcadla, aby s ní souhlasila. V těchto šatech se cítila dobře. Měly tenká ramínka a těsný živůtek se složitým vyšíváním. Pak splývaly téměř rovně dolů, ale nebyly úplně úzké a končily v té správné výšce těsně nad zemí. Když se pohnula, třpytily se a jako by stékaly kolem ní. Hermiona, kterou jen zřídka kdy nadchlo oblečení, věděla, že je musí mít.

„Jsou úžasné!“

„Ukažte se v nich panu Malfoyovi,“ navrhla Lisa a nesmlouvavě ji vystrčila ven z šatny, čímž znemožnila jakékoli protesty.

Když Hermiona  vyšla ven, cítila se velmi sebevědomě, ale dělala to proto, aby Dracovi předvedla šaty, které zaplatí. Obešla roh. Seděl na jedné z pohovek, určených právě pro tyto příležitosti. Zvedl hlavu, pak si ji prohlédl od hlavy k patám. Vstal, přistoupil k ní, vzal ji za ruce a zatočil s ní kolem dokola. Zachichotala se.

„Co to děláš? Jsme v obchodě!“

„Dívám se, jak budou šaty vypadat, až se v nich budeš pohybovat!“ Znovu si ji prohlédl odshora až dolů a ona se sebejistě zatočila.

„Líbí se ti?“ zeptala se.

 „Nádhera.“ Draco řekl jen to jediné slovo a jeho šedé oči se na okamžik vpily do jejích. Sklopila oči k podlaze. Nebyla si jistá, jak přijmout tuto poklonu. Nedokázala jednoznačně určit, jestli patřila šatům nebo osobě v nich oblečené.

„Dobrá, hlavní je,“ odmlčela se, „jestli je to v pořádku?“ Nenáviděla, že musela téměř žádat o dovolení, ale polkla svou hrdost a stejně to udělala. Tady šlo o víc než jen o to, jestli dobře vypadá. Bylo důležité, aby vytvářeli ten správný dojem, že jsou pár, a museli vypadat sofistikovaně a elegantně.

„Říkal jsem ti, že si máš vybrat. Půjdu zaplatit,“ odpověděl Draco. Pořád ještě nespustil oči z její tváře.

„Cítím se jako vydržovaná žena!“ šeptla Hermiona a pak vyjekla hrůzou. „Ne, je to mnohem horší, jako bych byla tvá milenka!“

Zasmál se na ni. „Přesně tomu Lisa věří. Zasnoubení ještě nebylo oficiálně zrušené, takže si všichni myslí, že pořád trvá.“

Hermiona obrátila oči v sloup. „Výborně, Draco! Co když vyjde najevo fakt, že té a žádné jiné Hermioně Grangerové,“ zopakovala jeho slova, „Draco Malfoy v tomto obchodě koupil šaty?“

„Neboj se, jsou velmi diskrétní.“

Hermiona potřásla hlavou a vrátila se do šatny, aby se převlékla. Šaty budou dodány v den plesu. Draco zaplatil, zatímco  Hermiona rozpačitě přešlapovala opodál. Oddechla si, když konečně opustili obchod. Přiměla se poděkovat.

„Musím trvat na tom, aby sis je vzal,“ strkala mu do ruky své peníze. „Vím, že to ani zdaleka nepokrývá cenu, ale aspoň trochu přispěji.“

Draco zaťal ruku v pěst, aby jí zabránil vsunout mu je do dlaně. „Tohle jde na můj účet, nemusíš mi platit.“

„Ale já chci,“ naléhala. „Budu se cítit lépe, trochu míň jako coura!“

„Přesto si je nevezmu. Nech si je,“ odpověděl.

„Ale...“

„Hermiono!“ Draco se zastavil a povzdechl si. „Dlužíš mi hodně peněz. Proč ti dělají starost ty šaty?“

„Ale to je půjčka... opravdu velkorysá, ale jen půjčka. Ty šaty jsou... no, jsou...“ Snažila se najít vhodná slova, tak Draco dokončil větu za ni.

„Dárek.“

Zamračila se na něj, natáhla se a strčila mu váček s galeony za límec kabátu. Pak se rozběhla a on si dal tu práci jej vytřást, než ji začal pronásledovat. Sáhl po ní, popadl ji za ramena a otočil. Rozepnul jí dva horní knoflíky, a zatímco na něj zírala, bez okolků jí váček strčil do výstřihu. Pak odešel a zanechal ji kroutit se velmi nedůstojným způsobem ve snaze jej vytáhnout. Kolemjdoucí po ní vrhali zvláštní pohledy a ona zlobně zírala za Dracem, který se smál.

 

Poznámka autorky: Tak vidíte, úplná holčičí limonáda! Dokonce jsem popsala šaty, čemuž jsem se vždycky vyhýbala, protože jsem si jistá, že čtenáře to nudí až k pláči! Takže v další kapitole se vrátíme k normálu, trocha romantiky, trocha akce... komentujte prosím, a děkuji za ty minulé komentáře, tento příběh má skvělé ohlasy!

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 09.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: MIRA - 01.08. 2016
Tak, šaty sú kúpené, teraz som zvedavá čo vybavia na plese.:) Tá naťahovačka s peniazmi bola super.:D A Draco je pri Hermione taký uvoľnený.:) Astória by veru toto s ním nerobila.:) Nádherný preklad a korekcia, ďakujem denice a spol.:)
Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: denice - 17.11. 2016
Co bude na plese už asi víš :-) A scéna s penězi - Dracovi musela pěkně hnout žlučí :-) Děkuji.

Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: maria - 26.07. 2016
dakujem
Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: denice - 27.07. 2016
Rádo se stalo :-)

Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: Zuzana - 25.07. 2016
To bolo milé, ale Hermionine pocity chápem, musí to byť pre ňu, ktorá je vždy sebestačná, divné aby jej niekto platil šaty:) Ďakujem za kapitolu.
Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: denice - 27.07. 2016
Ano, musí to být hodně zvláštní pocit, ale všechno je jednou poprvé :-) Děkuji.

Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: sisi - 23.07. 2016
Co se týká tyrkysových šatů na ples, vybavil se mi obrázek Popelky v jasně modrých se zlatavou vlečkou, který byl na obalu pohádky na gramofonové desce z roku 1983 a který se mi jako jeden z mála líbil už kdysi a jistě se hodí i pro ples a la gotika v současném kouzelnickém světě. Haha, jestli ji Draco přinutí vypít mnoholičný a vydávat se za Astorii, budou muset strávit nějaký čas v laboratoři aby zjistilili, jestli se účinky mnoholičného neruší s tím novým "Nápojem splněných přání." A pokud ne, bude ji tam stejně moc přivést až na poslední chvilku, až bude papá Greengrass poněkud v lihu, aby nerozlišil vlastní dceru od náhradnice. Ta francouzská konverzace tomu dodá napětí a zábavu, až se budou hašteřit nad jednoduchými invektivy, popřípadě nad detaily smlouvy. Díky za prima prázdninový překlad, líbí se mi i obsah kapitoly, ač nejsem přízniva marnotratnému nakupování, jedny plesové šaty jsou podle mě až až, stačí přece měnit barvu, doplňky, materiál, vzory. Ale to by se pravděpodobně neuživili obchodníci, ani chuděrky švadlenky, nebo modní návrhářky a také bulvární plátky by měli o čem méně psát, když by se neprobíraly šaty a další drby ve společnosti.
Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: denice - 24.07. 2016
Přiznám se, že tyrkysovou barvu nijak zvlášť nemusím, ale pro Hermionu jako hnědovlásku s hnědýma očima byla asi lepší volbou než černá nebo některé odstíny červené barvy. Možná, že autorka měla na mysli podobný obrázek Popelky, když Hermioně vybírala šaty. Myslím, že Astoriin útěk a svatba rozhodně nezůstaly utajeny, takže si na něm noviny a společnost už pořádně smlsly a teď už se nejedná o žádnou novinku. Pokud bude pan Greengrass na plese, bude se Dracovi spíš vyhýbat, protože to jeho dcera opustila (a zostudila) snoubence, a tím vyvolala skandál a udělala mu pořádnou čáru přes rozpočet. S tím marnotratným nakupováním máš pravdu - ještě že Draco koupil Hermioně jen jedny šaty, víc by jich asi už vůbec nezaplatila :-) Děkuji za milý komentář, sisi.

Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: MichelleF - 21.07. 2016
Ja tyhle situace nesnáším.. A souhlasím s autorkou, popis šatů mě neba.. Takže autorce prominuto.. za překlad moc děkuji :-) a ta pusa nebo jim mám jít promluvit do duše osobně, když Blaisova snaha nestačí? :P
Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: denice - 21.07. 2016
Popis šatů naštěstí autorka nepřeháněla :-) Mě na této kapitole nejvíc bavilo, jak si ti dva přehazovali peníze - to měli kolemjdoucí dobrou zábavu... Děkuji.

Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: margareta - 21.07. 2016
Tohleto dopadne špatně!! Hermiona by si měla uvědomit, že plesové šaty nejsou dárek! Že jenom vyfasovala pracovní oděv, aby Dracovi pomohla zlanařit dodavatele Večernice! Po akci mu je přece může vrátit. Nebo si je přetransformovat na pracovní lacláky do laboratoře. Obojí by byla docela dobrá pomsta za ty galeony ve výstřihu! Taky by mě zajímalo, jak hodlá Draco na plese vysvětlovat, proč jeho v novinách proklamovaná snoubenka Astórie vypadá najednou úplně jinak?! Ale možná, že donutí Hermionu užít před plesem všehodžús - to by dávalo smysl. Bude vystupovat jako Astórie, otecko Greengrass bude v pohodě a jakmile se obchod uzavře, budou to mít v cajku. Jenom aby se s ní předtím nedal moc do řeči! Přeci jenom by mu mohlo začít vrtat hlavou, proč s ním jeho dcera najednou diskutuje jako vševědka, když doposud měla k něčemu takovému vždycky proklatě daleko!? Nebo uvidí Hermionu, chytne amok, že Draco Astórii zahýbá a půjde ho zmlátit do krychličky! Pokud bude na plese i Wiliam a zmerčí ,, Asty", jak se mu muchluje s Dracem, nebude váhat a přiloží ruku k dílu. Skutečná Astórie, v domění, že se jí jejího Vilíčka snaží oblbovat nějaká za ni se vydávající fuchtle, zapomene na výchovu a za pomoci zubů a nehtů zruší osobní prostor taky Hermioně! Pan dodavatel, rozzuřený, že se stal obětí podvodu a přesvědčený, že v tom má prsty jedině starej Greengrass, si vyhrne rukávy a půjde to s ním ,,osobně probrat"!! A doposud skromně v koutě stojící ,,tichý společník" Zabini, ve snaze ukáznit společnost provoláním ,,to jste gentlemani??!!" vzápětí bolestivě zjistí, že nejsou. A že, podle hustoty a razance ,,odpovědí", kterých se mu dostává, nikdy ani nebyli. A tak celý ten vznešený ples skončí jako běžná tancovačka na Vlachovce každou sobotu...muahahahá!!! /jenom doufám, že až po podpisu smlouvy!/ Děkuji za krásnou kapitolu! Vždycky mi parádně zvednete náladu!!! Díky moc!!!
Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: denice - 21.07. 2016
Připomnělas mi známou, která svým luxusním, na míru šitým kostýmkům říká "moje montérky". Co by asi Draco řekl, kdyby Hermiona vstoupila do laboratoře v pracovních kalhotách tohoto typu? (A ještě by se jí v polovině vaření mohly přeměnit zpátky na původní model.) Myslím taky, že Draco nic vysvětlovat nebude - i kdyby se našel někdo, kdo by se ptal - ale skoro bych řekla, že Astoriin útěk nezůstal utajen a byl řádně probrán v novinách i ve společnosti, takže prostě už není aktuální (rozhodně ne pro Draca a Hermionu). Potěšila mě představa Blaise jako oběti svých káznicích snah a tatíka Greengrasse jako intrikána, tobě se v téhle roli nějak náramně líbí :-) Děkuji!

Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: Gift - 21.07. 2016
Ano, doopravdy to bylo drobatko limonadove. Ok, tak ne jen drobatko! :-D Ale takova je i pretty woman a stejne ji vsichni milujeme. Navic se tato kapitola krasne hodi coby "sbohem" pro zemreleho pretty woman rezisera. Tudiz.... Hermiono, dle meho jsi mela jit spise do tech cernych satu, ale je dobre, ze uz to mas za sebou a ja uz se nemohu dockat plesu! :-) Dekuji!
Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: denice - 21.07. 2016
Máš pravdu - kapitola by opravdu mohla být rozloučením s režisérem jednoho všeobecně známého (nejen) amerického snu. Hermiona si mohla vybrat šaty černé, červené, nebo klidně i ty, ze kterých by jí pravděpodobně v polovině plesu vypadla prsa, ale myslím, že takhle se trochu odlišila:-) Děkuji!

Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: Jacomo - 21.07. 2016
Až do přečtení autorčiny poznámky mě nikdy nenapadlo, že je to až takové klišé a že by popisování šatů mohlo nudit. Tahle povídka je prostě napsaná s takovým nadhledem a lehkostí, že to sem zkrátka pasuje. Včetně té vtipné přetahovačky o peníze v závěru. Znovu se opakuju, ale ti dva jsou fakt zlatíčka :-) Díky, denice a milé bety. Zase se budu těšit na věci příští.
Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: denice - 21.07. 2016
Myslím, že od autorky bylo docela mazané, že přidala varování už v úvodu - věděli jsme, do čeho jdeme :-) Zlatíčka - ano, to je přesné. Jednou budou mít na co vzpomínat :-) Děkuji!

Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: mami - 21.07. 2016
Preboha, to neexistujú žiadne iné strihy, zas ramienka? ...ale vlastne čo ma potom, veď som si ich nevyberala ja :-). Inak sladké to bolo,ale veď nato máme FF, aby sme mohli snívať.
Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: denice - 21.07. 2016
Tvůj komentář mě přiměl k zamyšlení - na plesy nechodím, tak vůbec nevím, jaké střihy se nosí. Kdyby šlo o prodloužené taneční nebo svatební, tam vím, to jsou vesměs korzety úplně bez ramínek. Ale jak říkáš, FF máme, abychom mohly snít, takže si můžeme Hermionu představovat v těch nejkrásnějších šatech... Děkuji!

Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: tvefisto - 21.07. 2016
Jsem vděčná za ty středeční noci, které trávím v práci :D Je to jen jemné upozornění, že pokaždé nečekám do půlnoci na novou kapitolu :D Ale k věci, tyrkysové šaty mě překvapily. Neřekla bych, že si je Hermiona vybere (na druhou stranu, je to takové trochu popelkovské). Jako kapitola ok, ale pořád čekám na tu pusu. Spoléhám na ples, jen doufám, že se to nebude tak natahovat jako "to ráno"! :) Děkuji za kapitolu :)
Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: denice - 21.07. 2016
Plesová kapitola bude celkem svižná - a čeho se dočkáme, neprozradím :-) Vážně bych strašně ráda, ale raději ne. Děkuji!
Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: tvefisto - 21.07. 2016
Jak jako raději?! Jsem vyděšená :O :D
Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: denice - 21.07. 2016
Když my nesmíme ani naznačovat - ale neboj :-)
Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: tvefisto - 22.07. 2016
Já myslím, že to, co vždycky napíšeš, bohatě stačí :P :D
Re: Kapitola 28. Pretty woman Od: denice - 23.07. 2016
Tak to jsem ráda :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )11.11. 2016Kapitola 43. Epilog
Hesaluti: ( denice )03.11. 2016Kapitola 42. Minulost, přítomnost a budoucnost
Hesaluti: ( denice )27.10. 2016Kapitola 41. Pravdy, lži a boj
Hesaluti: ( denice )20.10. 2016Kapitola 40. Konečně!
Hesaluti: ( denice )13.10. 2016Kapitola 39. Pryč z chladu
Hesaluti: ( denice )06.10. 2016Kapitola 38. K čemu jsou přátelé
Hesaluti: ( denice )29.09. 2016Kapitola 37. Tímto prstenem
Hesaluti: ( denice )22.09. 2016Kapitola 36. Nečekaná prohlášení
Hesaluti: ( denice )15.09. 2016Kapitola 35. Draco a pohovka
Hesaluti: ( denice )08.09. 2016Kapitola 34. Ples
Hesaluti: ( denice )01.09. 2016Kapitola 33. Rozmazaná a pomačkaná
Hesaluti: ( denice )25.08. 2016Kapitola 32. Malý jemný nátlak
Hesaluti: ( denice )11.08. 2016Kapitola 31. Čas na přípravu
Hesaluti: ( denice )04.08. 2016Kapitola 30. Nepříjemné odhalení
Hesaluti: ( denice )28.07. 2016Kapitola 29. Modřiny a polibky
Hesaluti: ( denice )21.07. 2016Kapitola 28. Pretty woman
Hesaluti: ( denice )14.07. 2016Kapitola 27. Zkouška lektvaru
Hesaluti: ( denice )07.07. 2016Kapitola 26. Kopačky
Hesaluti: ( denice )30.06. 2016Kapitola 25. Konečně otevřenost
Hesaluti: ( denice )23.06. 2016Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější
Hesaluti: ( denice )16.06. 2016Kapitola 23. Podivné a nádherné
Hesaluti: ( denice )09.06. 2016Kapitola 22. Neplánovaný rozhovor
Hesaluti: ( denice )02.06. 2016Kapitola 21. Krádež
Hesaluti: ( denice )26.05. 2016Kapitola 20. Nejlepší úmysly
Hesaluti: ( denice )19.05. 2016Kapitola 19. Urážky
Hesaluti: ( denice )12.05. 2016Kapitola 18. Další Zmijozel
Hesaluti: ( denice )05.05. 2016Kapitola 17. Jejda
Hesaluti: ( denice )28.04. 2016Kapitola 16. Malá zpověď
Hesaluti: ( denice )21.04. 2016Kapitola 15. Domácí návštěva
Hesaluti: ( denice )14.04. 2016Kapitola 14. Lektvar
Hesaluti: ( denice )07.04. 2016Kapitola 13. Každý za svoje
Hesaluti: ( denice )31.03. 2016Kapitola 12. Tři tvoří dav
Hesaluti: ( denice )17.03. 2016Kapitola 11. Loučení a omluva
Hesaluti: ( denice )10.03. 2016Kapitola 10. Překážky na cestě
Hesaluti: ( denice )03.03. 2016Kapitola 9. Přespání
Hesaluti: ( denice )25.02. 2016Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí
Hesaluti: ( denice )18.02. 2016Kapitola 7. Zahnaná do kouta
Hesaluti: ( denice )11.02. 2016Kapitola 6. Modrá večernice
Hesaluti: ( denice )04.02. 2016Kapitola 5. V restauraci
Hesaluti: ( denice )28.01. 2016Kapitola 4. Poslední upomínka
Hesaluti: ( denice )21.01. 2016Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!
Hesaluti: ( denice )14.01. 2016Kapitola 2. Zamčeno
Hesaluti: ( denice )07.01. 2016Kapitola 1. Služby zákazníkům
. Úvod k poviedkam: ( denice )26.11. 2015Fortuna úvod