Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Dráždivé lízátko

Čarodějkám jen to nej
Vložené: Lupina - 26.05. 2016 Téma: Čarodějkám jen to nej
Lupina nám napísal:

 

Jimmi

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Dráždivé lízátko

Lick'em Lollies

Originál: https://www.fanfiction.net/s/2772220/1/Lick-em-Lollies

Autor: somandalicious

Překlad: Lupina        Beta: marci

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Humor/Romance

Hermiona G. / Draco M.

Rating: 16+

Kapitol: 1

 

Slov: 1 559

 

Shrnutí: Ona má ráda lízátka. Hodně. Oni rádi sledují, jak si lízátka vychutnává. Hodně. Ale kolik toho chlapci můžou zvládnout?

 

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží somandalicious. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

PP: Jimmi, všechno nejlepší k narozeninám. Jsi naše hvězda zářivá.

 

Dráždivé lízátko

Jemné, půvabné špičky prstů opatrně přidržovaly spodní část, zatímco růžový jazýček přímo hltavě objížděl tu horní. Karamelové oči se v očekávání rozšířily a smyslně se zatřpytily při zkoumání kulatého rudého vrcholu. Lesklé rty vytvořily ‚O‘, přiblížily se a na půl cesty se s vrškem setkal jazyk. Ten pak pomalu sklouzl po celém obvodu, obtáčel se a rychle se schoval v ústech, která jako by už ani chvilku nemohla vydržet před jejich naplněním. Dlouhé, hnědé řasy ztěžka spadly a ona si půvabně vychutnávala jasně rudé višňové lízátko.

Uprostřed běžného hluku Velké síně zazněla série sténání, úpění a vrčení. Každé jediné znělo chlapsky, přišlo ze stran rozlehlé místnosti a sestávalo z Nebelvírů a Zmijozelů. Všechny oči mužského pohlaví se přímo přišpendlily na Hermionu Grangerovou, která si tak nadšeně užívala svoji sladkou tečku po těžkém obědě. A co je nejdůležitější, udržela si pozornost čtyř přelétavých mladíků. Byli to tito: Harry Potter, Ron Weasley, Blaise Zabini a Draco Malfoy.

Nicméně její výhradní pozornost patřila višňovému cukrátku. Držela je pevně mezi zuby a tu chuť nechala roztékat po svých chuťových pohárcích, plně si ji užívala, než ji nechala sklouznout dolů hrdlem. Nato, jen za použití jazyka, posunula kuličku, napůl ji obalila rty a prsty jí začala pomalu otáčet. Opatrně zahájila pozvolný výstup řečeného lízátka z hloubi úst, dokud je lehce nepřichytila zuby. Pořádně vršek párkrát olízla, než jej rty obalila, zatímco pokračovala v jeho likvidaci. Se svůdným mlask je osvobodila.

„Oj, Merline,“ vydechl Ron, když si Hermiona otřela rty o sebe, aby nepřišla ani kapka lahodné chuti nazmar.

Harry jen přikývl v obavách, že mluvené slovo by prolomilo jeho koncentraci.

Mezitím u zmijozelského stolu Draco sevřel pohár, až mu klouby zbělely, stiskl rty, dýchání se mu prohloubilo a vyšlo z rytmu.

Blaise už asi deset minut žvýkal stejný kousek dýňového pirohu. „Myslíš, že to dělá schválně?“ zamumlal.

„Rozhodně.” Jen to dokázalo Dracovo hrdlo vyslovit.

Bohužel, nebylo tomu tak. Hermiona Grangerová neměla tušení o síle, kterou třímá v rukou. Byla prostě jen sedmnáctiletá holka, co si vychutnává lízátko, protože žádné si už řádnou dobu neužila. Špičkou prsteníku si setřela ze spodního rtu lesklou, lepkavou sladkost a pak se dlouze oddala její chuti.

Draco sebou trhl. Blaise se kvůli podpoře přichytil stolu. Harrymu vypadlo brko z prstů a Ron se začal dusit.

Ale než dostali čas na zotavenou, její růžový jazýček vyrazil ven a začal s dlouhými a malátnými pohyby po celé kuličce. Jistě, dokonce mazlivými. A víčka se jí třepotala extází a úsměv si pohrával s jejími růžovými rty. Pak se brada snížila a umožnila vstup a každý chlapec se nevědomky v očekávání předklonil. Lízátko hbitě zmizelo v našpulených ústech. Odmávla z ramen culík a sáhla po knize. Jelikož ležela přímo před ní, volnou rukou si hned poté začala namotávat kadeř vlasů na prst a pravou jemně hladit bílou tyčku.

„Do prdele,“ zašeptal Ron. Harry popadl brko a věnoval Hermioně rychlý pohled.

„Zajímalo by mě, jestli to trénuje.“

Dracovy šedé oči se zabodly do Blaise. „Trénuje? To je směšné. Něco takového se nedá naučit, to je stupidní myšlenka.“

„Jen mě to napadlo,“ zabručel Blaise.

„Jo, z tvých nápadů moje IQ klesá,“ odfrkl Draco pohrdavě. Ale i jeho samotného zajímalo, jestli trénuje. Víc než zajímalo, představoval si to. Představoval si Hermionu Grangerovou na kolenou, jak k němu vzhlíží a prosí ho o povolení, aby ho použila jako lízátko. Krev se mu nahrnula do kalhot a vděčně přivítal volný hábit.

Blaise hrubě šťouchl Draca loktem. „Zase to dělá!“

Ronova ústa se podrážděně pootevřela, biceps mu lehce pohmoždilo Harryho štípnutí. „Zatraceně, snaží se mě zničit?“

Ale bohužel, nesnažila. Hermionu jen zajímalo, jak se dostat k smetanovému vnitřku ve višňovém obalu. Odhodlaně se snažila být jemná a pomalá, aby si sladkost plně užila, ale chuťové pohárky vyžadovaly více. VÍCE.

Prsty pevně sevřely plast a kousla se do rtu, zatímco odborným zrakem zkoumala lízátko. Cukrový povlak se postupně snižoval, ale kolikrát bude muset líznout…

Přejela vrškem lízátka po spodním rtu, škádlila jím jazyk, než vystřelil a malátně se obtočil kolem obvodu. Pak lízátko skončilo v našpulených ústech a ona odsála přebytečnou tekutinu. Hluboce polkla. A potěšeně zasténala. Jedna.

Ron vytřeštil oči ještě víc a sáhl po svém obnošeném hábitu.

Harry se pokřiveně usmál a zatahal za zapínání svých kalhot. „Geniální.“

Blaise zajel rukou do vlasů a zhluboka se nadechl.

Dracovi se na čele zaperlily krůpěje potu. Světlý lesk na průsvitné kůži. A ústa se stočila do pokřiveného, extrémně egocentrického úsměvu.

Hermiona opět zachytila lízátko mezi zuby. Jemně a opatrně přitiskla špičku jazyka na jeho konec a začala jím točit mezi prsty. Dva.

„Musím na záchod,“ zasténal Ron a neochotně se odsunul od stolu. Hábit držel před sebou.

Harry nepřítomně přikývl.

Blaise si zhluboka přihnul z poháru a pak si hřbetem ruky otřel ústa.

Draco zajel prstem za límec a trhl. Nemohl dýchat. A něco uvnitř něj vřelo. Něco lítostivého.

Křehká cukrovinka na jazyku byla hrbolatá a sladká, ale neodtáhla ji, jen z ní nehlučně usrkávala. Opět sklopila řasy a točila jí a sála a olizovala a rty ji laskala přímo ďábelsky. Rychle a bez zaváhání. Tři.

Harry seděl v transu a nutil se nenásledovat Rona.

Blaise polkl. Vstal a okamžitě vystřelil ze síně.

Draco si otřel obočí a snažil se myslet na jiné, méně zajímavé věci. Na famfrpál, lektvary, domácí úkoly…

Najednou se lízátko objevilo před Hermionou, lačně zaútočilo na čekající rty a pak následovalo hlasité křup!

Harry sebou bolestivě trhnul.

Draco vstal.

Ona se zahihňala, když jí na jazyk vtekla mléčná náplň.

Harry konečně našel sílu odtrhnout pohled.

Draco pochodoval kolem zmijozelského stolu.

Ukousla další část a ze rtů olízla zbytek.

Harry vzhlédl a šokem vytřeštil oči.

Za Hermionou stál Draco. Celé tělo mu napínalo znechucení? Averze? Touha? Žárlivost?

Věnovala tyčce poslední pohled a odhodila ji na Ginnyin prázdný talíř.

Harry střelil po Dracovi nenávistným pohledem. „Ehm, Hermiono?“

„Grangerová!“ zavrčel Zmijozel.

Nevinně pozvedla obočí, na Harryho podmračeně našpulila rty a otočila se k Dracovi. „Máš nějaké přání, Malfoyi?“ zeptala se chraplavě.

Přimhouřil na ni oči. „Jen jsem ti chtěl dát vědět, že tě zítra doprovodím do Prasinek.“

Nechala spadnout řasy a rty se stočily do přidrzlého úsměvu. „Opravdu? Je to všechno?“

Střelil pohledem k užaslému Harrymu. „Ne.“

Nato sebrala tašku a postavila se: „Tak to vysyp, musím jít na hodinu.“ A významně se na něj podívala.

Bezmyšlenkovitě ji popadl za tváře a prudce ji k sobě strhnul. Rty narazil do jejích. Měla je ohromně poddajné a reagující. Chutnala po višních a smetaně. Horce, lepkavě, ale ach, tak sladce. Když jej zapáleně pohladila jazykem, zasténal jí do úst. Udeřila do něj naléhavost a prohloubil polibek. Když jej chytila za límec, aby získala větší podporu svému vláčnému tělu, cítil svou pokožku jako v ohni. Merline, bude jeho smrt. To mu bylo jasné.

Celá síň ztichla, každá tvář se otočila jejich směrem. Údiv vystřeloval vzduchem ve vlnách.

Draco ji pomalu pustil, a aby si ještě užil její chuť, párkrát ji líbnul na rty.

Ustoupila. „Takže zítra?“ rozpustile naklonila hlavu.

Opojeně přikývl.

„Skvělé!“ Obrátila se k Harrymu. „Uvidíme se později.“ Pak s pokývnutím a s Ginny v závěsu opustila síň.

„Nemůžu uvěřit, že to fungovalo,“ pravila Ginny. „Jsi nejchytřejší čarodějka ročníku.“

Hermiona se zlomyslně zasmála: „Tak jako tak by to fungovalo.“ Lhostejně pokrčila rameny: „Kluci jsou prosťáčci.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 05.06. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 30.12. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Dráždivé lízátko Od: Neprihlásený - 28.09. 2022
:D fakt vtipná oddechovka :D

Re: Dráždivé lízátko Od: Neprihlásený - 28.09. 2022
:D fakt vtipná oddechovka :D

Re: Dráždivé lízátko Od: Neprihlásený - 28.09. 2022
:D fakt vtipná oddechovka :D

Re: Dráždivé lízátko Od: Neprihlásený - 28.09. 2022
:D fakt vtipná oddechovka :D

Re: Dráždivé lízátko Od: Jimmi - 03.03. 2021
No nie sú tie google štatistiky úžasné? Vďaka nim som objavila tento poklad. To bolo boží... ani nejdem čítať staré komentáre, mám totálne okno, vôbec si na poviedku nepamätám... teda pomaly začínam,.. ale fantázia, presne toto som dnes potrebovala, sadlo to... Královsky sa bavím. Ďakujem!!! PS. Nie je to úžasné, že vytvoríš niečo, čo po toľkých rokoch niekomu rozjasní deň? Že na krátku chvíľu urobíš niekoho šťastným?

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Dráždivé lízátko Od: Lemurka - 10.02. 2018
Bestie jedna malá pubertálni! Díky

Re: Dráždivé lízátko Od: MichelleF - 14.06. 2016
Fakt vtipné :D

Re: Dráždivé lízátko Od: denice - 04.06. 2016
No jasně, že tohle prostě muselo zabrat :-) Díky.

Re: Dráždivé lízátko Od: Zuzana - 04.06. 2016
To je ale potvora prefíkaná:D evidentne to zafungovalo:D a ja ďakujem za ten úlet do inej reality:) ...a Jimmi samozrejme prajem úúúúplne všetko najlepšie:)

Re: Dráždivé lízátko Od: mami - 02.06. 2016
Čo dodať, perfektné

Re: Dráždivé lízátko Od: gleti - 28.05. 2016
je vidět, že je má dobře přečtené

Re: Dráždivé lízátko Od: larkinh - 28.05. 2016
Když jsem si přečetla název, napadlo mě úplně jiný "lízátko" (a ne to, co si představovali kluci) - s tím se bude muset něco udělat :D Tohle bylo úžasný, ale zajímalo by mě, co by Hermiona udělala, kdyby za ní místo Malfoye přišel někdo jiný - možná že by jí to ani tolik nevadilo :D Díky za překlad.

Re: Dráždivé lízátko Od: luisakralickova - 27.05. 2016
No tohle, Hermiona s výchovou rodičů zubařů, nevěřím, ne. Jako erotický sen pánského osazenstva ale pěkné. Díky děvčata. Jimmi, ještě jednou všechno nejlepší.

Re: Dráždivé lízátko Od: marci - 27.05. 2016
Dokonale vizualizující popis. Já ale lízátka ráda nemám. Takže jakkoli je mi jasné, že Hermionina etuda byla nanejvýš erotická, nezbavila jsem se pocitu, jak je celá oblemcaná a následně pak i draco. Blé... Ale představa je to krásná. A ano - kluci (i chlapi) jsou v tomhle prosťáčci :) Jimmi - všechno nejlepší!!!

Re: Dráždivé lízátko Od: zuzule - 27.05. 2016
Sikovna holka :D

Re: Dráždivé lízátko Od: tvefisto - 27.05. 2016
Tahle povídka je naprosto geniální :) Jen se divím, že se jich nechytlo víc :D Každopádně bych si přála, vidět je naživo :) Skvěla práce, čarodějky :)

Re: Dráždivé lízátko Od: margareta - 26.05. 2016
Perfektní!!, super!!!, excelentní!!!!!! Lepší než chechtavej pytlík!!! Ještě že se dva z nich rozhodli radši si ,, odskočit" a Harry ,, vytuhnul " v sedě, jinak by nejspíš došlo na čtyřboj! Ovšem, jestli si Hermiona v Prasinkách koupí vanilkový nanuk v tmavé čokoládě......nebo jahodový v bílé.... tak to bude na ošetřovně sakra husto!

Re: Dráždivé lízátko Od: Jimmi - 26.05. 2016
Neuraz sa, ale prvé čo ma napadlo: no doriti. Teda, tak to bol sákriš výber. Waw. A som prebudená. A najlepšie je, že som pritom vyžrala celý balíček sušených višní (a ešte niečoho červeného) - príklad rozdielu medzi fikciou a realitou. A to ešte čítam medzi riadkami súvislosti. No teda, toto ešte preberieme na zlete. Waw. Predstava Draca, ako prišiel za Hermionou, ma dostala. ĎAKUJEM!

Re: Dráždivé lízátko Od: grepik03 - 26.05. 2016
Lupino, marci, to nemělo chybu ♡ Je jasné, že Hermiona je nejchytřejší z ročníku a zdá se, že toho konečně začala využívat v osobní prospěch :)) Jen by me zajímalo, jestli měla všechny čtyři tak prečtené a věděla, že jediný Draco nevydrží ;) Co kdyby se například Blaise vydal k ni misto na toaletu? Bohužel mi došlo, že kdybych to chtěla praktikovat doma -jediná reakce, kterou bych tim vyvolala by zněla nějak takto : "Co děláš? Chceš si zničit zuby? " Čarodějky, tohle mě vážne baví :)

Re: Dráždivé lízátko Od: soraki - 26.05. 2016
Merline, tak to bylo dokonalé ;-) Hermiona jako ďáblík tvářící se nevinně... a kluci, no, sama to pěkně shrnula, škoda se opakovat...

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod