Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fortune

Kapitola 20. Nejlepší úmysly

Fortune
Vložené: denice - 26.05. 2016 Téma: Fortune
denice nám napísal:

Autor: Hesaluti     Překlad: denice      Beta: Jimmi a Sevik99     Banner:  Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7286877/1/Fortune

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 20. Nejlepší úmysly

 

Na druhý den byla v obchodě spousta práce. Hermiona se rozhodla jít rovnou domů, aby se nějaký čas věnovala sama sobě, než se setká s Dracem a Blaisem. Minulou noc ještě zůstala u Draca, ale trvala na tom, že dnes se vrátí do svého bytu. Příliš ho to nepotěšilo, ale nakonec se podvolil. Podezírala ho, že souhlasil jen proto, aby nerozpoutal další hádku. A tak strávila pár hodin u sebe, než se přemístila zpět do Dracovy kanceláře. Když vešla, byl tam pouze Blaise, který ji s úsměvem pozdravil.

 „Ahoj, Hermiono,“ řekl. Napřáhl k ní ruku s nádobkou plnou husté stříbřité kapaliny. Zalapala po dechu.

„Je úplně smíchaná! Jak jsi to dokázal?“

„Bylo to tím mícháním proti směru hodinových ručiček, jak jsi doporučila. Střídal jsem jej s opačným směrem a vyšlo to!“ zasmál se Blaise, jak chytře se doplňovali.

„Fantastické!“

„Teď už potřebujeme jenom modrou večernici... Draco si o tom chce s tebou promluvit...“ nepatrně zaváhal. Hermiona se na něj zahleděla.

„Kde je?“

„Hmm... je trochu vyvedený z míry, takže šel rovnou domů.“ Blaise se odvrátil, aby uložil nádobku.  Hermiona se zamračila. Skutečně si nedokázala představit, že by Draca od práce na lektvaru dokázalo odvést cokoli menšího než vážná nemoc.

„Co se doopravdy stalo?“ zeptala se. Blaise se obrátil, aby na ni pohlédl. Naklonil hlavu  na stranu, pak se natáhl a popadl noviny.

„Tady vepředu a pátá strana.“

Hermiona zírala na titulní stránku. Nebyl to hlavní titulek, ale sloupek vpravo. Pod ním byla fotografie Draca s Astorií, jak se s úsměvem drží za ruce. Titulek hlásal – MAJITEL MALFOYOVÝCH PODNIKŮ OZNAMUJE ZASNOUBENÍ S ASTORIÍ GREENGRASSOVOU. Menšími písmeny pod tím bylo uvedeno – IDEÁLNÍ DVOJICE PO OSOBNÍ I OBCHODNÍ STRÁNCE. Hermiona pohlédla na Blaise, který protáhl tvář.

 „Oznámení je na páté straně, ale předpokládám, že ten titulek znamená trochu víc publicity, než Draco chtěl. Myslím, že doufal v něco decentnějšího,“ vysvětlil.

 „Takže se šel schovat? Jaký to má smysl?“ zeptala se Hermiona. „Plánuje obřad s maskou na tváři, nebo co? Je nejvýš na seznamu mládenců na ženění, sotva se dá čekat, že tahle zpráva projde bez povšimnutí.“

„Ne že by se schovával...“ Blaise znovu zaváhal a Hermiona ho povzbudila tázavým pohledem. Povzdechl si, než pokračoval: „Asi mě zabije, když ti to řeknu...“

Pozvedla ruce. „To ne – tak mi to neprozrazuj.“ Byla zvědavá, ale samozřejmě nechtěla, aby měl  Blaise dojem, že jí musí sdělovat všechno, co si Draco myslí.

„Ne... to je v pořádku,“ zavrtěl hlavou. „Už předtím byl rozrušený. Zrušil schůzku a... no, nikdy jsem ho neviděl tak...“

„Jak?“ Hermiona si nedovedla představit nic, co by Draca rozrušilo. Naštvaný, hrubý, nevrlý, ale ne rozrušený.

 „Byl opravdu rozrušený, Hermiono. Vystresovaný! Jako kdyby ho konečně zasáhlo vědomí, že za dva měsíce bude manželem ženy, kterou nemiluje... vlastně jsem si myslel, že se z toho chce vyvléct!“

„Dva měsíce!“ Začala se cítit divně. Bude ženatý tak brzy? Představila si, že by se cítila takhle mizerně při pomyšlení na den, který by měl být nejšťastnějším v životě. „To je binec! Nemůže to udělat, Blaisi! Musíme ho zkusit zastavit.“

„To je nemožné. Jakmile se jednou rozhodl, nic ho nedokáže přesvědčit.“

„Ale je to tak pitomé a strašná škoda!“

„On to ví...“

Hermiona se zahryzla do jazyka a snažila se soustředit na lektvar. Spolu s Blaisem ho vařili třikrát, aby se ujistili, že to dělají dobře a pokaždé se to povede. Nakonec se s ní Blaise přemístil k jejímu bytu a popřál jí dobrou noc. Kdykoli jindy by ho pozvala dál, ale musela myslet na Draca, sedícího samotného doma v mizerné náladě, a ztratila chuť na společnost. Bloumala bezcílně bytem, naštvaná sama na sebe, že se nechá takhle rozptylovat Dracem Malfoyem! Koneckonců byl dospělý a ona si byla jistá, že by se o ni nestaral, kdyby nastala opačná situace.

Nicméně už o deset minut později se s taškou věcí na přespání ocitla za dveřmi jeho apartmá. Než zaklepala na dveře, málem ji opustila odvaha, ale přiměla se k tomu. Chvíli počkala. Zrovna se chystala to zopakovat, když se dveře otevřely a v nich stála vysoká, tmavá žena.

„Jak vám můžu pomoct?“ ptala se a změřila si Hermionu. „Proč jste se neohlásila na recepci?“

„Protože jsem jeho známá,“ odpověděla Hermiona automaticky, ale pak se zarazila, protože si uvědomila, že mluví s cizím člověkem. „Je Draco doma?“

Žena se zasmála.  Hermiona se na ni zadívala. Co na tom bylo k smíchu?

„Jste obdivovatelka? Jak jste získala jeho adresu?“

„Obdivovatelka?“ opakovala nevěřícně Hermiona. Pak uslyšela Draca.

„Co tam děláš? Kdo to je?“

 „Je to tvá obdivovatelka...“ žena se obrátila za Dracovým hlasem a teprve v té chvíli si Hermiona uvědomila, že je polonahá. Měla na sobě jen jakousi krátkou rudou spodničku a velice vykrojenou podprsenku. Hermiona cítila, jak se jí sevřel žaludek. Ve chvíli, kdy si dala dvě a dvě dohromady, se ve dveřích objevil do půl těla nahý Draco. Jeho znuděný výraz se změnil v okamžiku, kdy spatřil Hermionu. Něco ženě tiše řekl. Ta Hermionu obdařila zničujícím pohledem, než zmizela. Draco zaujal její místo.

„Hermiono! Co se stalo? Děje se něco?“ ptal se a znělo to účastně, ale všimla si, že dál ji nepozval. Ošila se v tom trapném postavení. Přišla, protože si myslela, že Draco bude... jak znělo to slovo, co použil Blaise? Rozrušený? Pchá! A tady byl, zjevně v nejlepším... Rychle tu myšlenku potlačila. „Hermiono?“zopakoval a pak sjel pohledem dolů na její brašnu. S chutí by se nakopla za to, že ji neschovala, než zaklepala.

„Éé.. nic se neděje... všechno je v pořádku...“ začala, ale Draco ji přerušil.

„Stojíš tu s taškou před mými dveřmi, takže vážně nečekáš, že ti to uvěřím, že ne?“ v hlase neměl nic z obvyklé sebedůvěry a vypadal velmi nesvůj.

„Myslím, že došlo k nedorozumění...“ zvedla svou brašnu a otočila se k odchodu. „Moc se omlouvám za vyrušení... měla jsem se ohlásit předem...“

 „Počkej!“ vyšel na chodbu a ona se ocitla čelem k němu. Byla už tak dost na rozpacích, aniž by ho musela vidět polonahého, takže zmobilizovala veškerou svou vůli, aby se přestala červenat.

„Ne! Odcházím. Vážně se moc omlouvám...“

Draco ji chytil za ruku a znovu obrátil zpět k sobě. „Hermiono? Nenechám tě jít, dokud mi neřekneš, proč tu jsi.“

Povzdechla si. Rozhodla se držet pravdy, jak jen se dalo. „Víš, donutila jsem Blaise, aby mi vysvětlil, proč jsi dnes nebyl v laboratoři. Říkal, že jsi rozrušený...“ hlas jí slábl, když se na Dracově tváři objevil výraz, jemuž nerozuměla. „Myslela jsem, že bys možná uvítal nějakou společnost... ale to už se ti zřejmě povedlo docela dobře vyřešit vlastními silami...“ V hlase se jí objevil náznak ironie. Znovu si povzdechla. „Mimochodem, tvá přítelkyně už asi přemýšlí, co se děje, tak prostě jdi za ní. Uvidíme se zítra.“

Draco neodpověděl. Stále měl ve tváři nečitelný výraz. Sklopila oči před jeho pohledem, ale tím pádem viděla z jeho nahého těla víc, než jí bylo milé. Po chvíli Draco pustil její paži. „Počkej tady.“

„Co? Ne! Jdu... měla bych jít...“ protestovala, ale Draco ji ignoroval a vrátil se do bytu. Hermiona za ním okamžik zírala, pak se otočila a zamířila k výtahu. Než ušla půl cesty, dveře se znovu otevřely. Objevila se ta žena, tentokrát úplně oblečená. Vztekle Hermionu probodla pohledem. Prošla kolem ní tak těsně, že jí vyrazila tašku z ruky. Stiskla tlačítko výtahu. Nastoupila do něj, aniž by na ni znovu pohlédla. Hermiona se obrátila a spatřila ve dveřích stát Draca, teď už v košili, i když ji neměl úplně zapnutou. Věděla, že její výraz je naprosto udivený, ale nemohla si pomoct. Draco právě poslal svou přítelkyni pryč. Kvůli ní?

„Je tu psí zima, tak pojď dál,“ řekl a ona polkla. Sakra! Pomalu vykročila zpátky k němu. Počkal, až se přiblíží, pak jí vzal tašku. Šel s ní rovnou k ložnicím a za chvíli se vrátil s prázdnýma rukama. Zastavila se uprostřed pokoje. Nepamatovala se, kdy se naposled cítila takhle trapně. Nejen že vtrhla k Dracovi, když byl v kompromitující situaci, ale navíc přiznala, že to udělala ze strachu o něj! Draco jí pokynul k pohovce a naklonil hlavu k rameni.

„Když už jsi tu, můžeš taky odpočívat,“ řekl a gestem naznačil, aby se posadila. Ztěžka dosedla a mnula si čelo.

 „Strašně moc se omlouvám! Připadám si jako naprostý idiot!“ Na chvíli zavřela oči. „Musíš mít chuť mě uškrtit!“

„Ve skutečnosti jsem tu chuť měl mnohokrát, ale ne teď,“ odpověděl. Hermiona vzhlédla a přistihla ho, jak na ni zírá.

„A co tvá...“ chtěla říct přítelkyně, ale už měl snoubenku, takže to asi nebylo to správné slovo. „Věděla, že jsi zasnoubený?“ vyhrkla, než si to stačila rozmyslet. Až pak si uvědomila, jak vyčítavě to znělo. „Promiň, tohle opravdu není moje věc, že?“

„To ti obvykle nezabrání zasahovat,“ odvětil s úšklebkem Draco. „Ano, ví, že jsem zasnoubený, ne, nestará se o to, a jestli si zítra vybavím její jméno, bude to zázrak, takže se jí opravdu netoužím dál zabývat.“

Snažila se nevypadat příliš šokovaná, ale nebyla si jistá, jestli uspěla. „Přesto jsem nečekala, že ji pošleš pryč.“

„No jo, udělala jsi mi laskavost. Byl to hloupý omyl. Další chyba!“ Draco se předklonil a promnul si čelo. Poprvé od chvíle, kdy dorazila, si Hermiona uvědomila, že je rozrušený. Zdálo se, že už nemůže dál. Náhle, jako blesk z čistého nebe, přišlo poznání, proč si vzal do bytu neznámou ženu. Potřeboval přehlušit své trápení, ale samozřejmě, musel to provést po malfoyovsku!

„Stále ještě není pozdě,“ řekla tiše.

„Ano, je! Nechci o tom mluvit.“ Vstal. „Chceš něco k pití? Mám v úmyslu vypít celý sud.“

„Ne... děkuji.“ Sledovala, jak si sklíčeně nalil panáka. Naráz ho do sebe hodil, než si nalil dalšího. Vstala, přiblížila se k němu a položila mu ruku na paži, aby mu zabránila vypít druhou sklenku.

„Draco...“ začala tiše, ale výraz v jeho očích ji zarazil. Potichu promluvil.

„Opravdu jsi sem přišla, abys mi dělala společnost?“

Přikývla. „Ano, já hloupá!“ odpověděla stručně. Nechtěla zabíhat příliš do hloubky.

 „Díky.“ Jeho hlas byl sotva hlasitější než šepot. Nedokázala od něj odtrhnout oči. Měla k němu blíž než kdykoli předtím a cítila něco, co si nedovedla představit, že by k němu kdy mohla pocítit. Vnímala jejich spojení, vzájemné porozumění, teplo, které z něj vyzařovalo. Děkoval a ona věděla, že tím vyjadřuje skutečnou vděčnost.  Přikláněl se k ní celým tělem.

O krok ucouvla a odkašlala si. „Nečekáš doufám, že začnu tam, kde tvá přítelkyně skončila...“ zažertovala s narážkou na jeho rozepnutou košili. Těmi slovy chtěla částečně zakrýt rozpaky a zároveň zmírnit napětí mezi nimi. Ulevilo se jí, když viděla, jak se mu na tvář vrací známý úšklebek.

„Předpokládal jsem, že proto jsi tady,“ řekl. „Potřebuji se odpoutat od všech potíží.“

„Pořádným hrnkem dobrého čaje?“ opět zažertovala a Draco se zasmál.

„Koukejme se! Už se cítíš lépe! Teď ses zasmál, poprvé od doby, co jsem přišla!“

 

 

Poznámka autorky: Hmmm... tak co si o tom myslíte? Doufám, že se vám kapitola líbila. Potěšilo by mě pár komentářů!

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 09.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: mami - 02.06. 2016
Na celom svete sú ľudia, ktorí sa berú z iných dôvodov ako je láska a niekedy to aj funguje :-)....
Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: denice - 05.06. 2016
Ano, bylo a je to tak téměř po celou historii lidského rodu. Spíš se mi někdy zdá, že nefungují sňatky z lásky - když čtu rozvodové statistiky :-) Děkuji.

Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: scully - 30.05. 2016
Teda,já být na Hermionině místě,tak bych se taky hambou propadla. Ale Draco se zachoval skvěle,vyměnil jednorázový sex za pokec s Hermionou.To už o něm něco vypovídá.Jen ještě nějak zrušit to zasnoubení s Astorií. Moc děkuju za krásný překlad Denice
Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: denice - 05.06. 2016
Draco byl opravdu prima, zareagoval tak rychle, že Hermiona neměla ani moc času na přemýšlení:-) Máš pravdu, o něčem to vypovídá - od školy se opravdu změnil. Děkuji.

Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: aurora264 - 29.05. 2016
jee je krásna poviedka :) už sa teším na pokračovanie :)
Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: denice - 05.06. 2016
Děkuji, jsem ráda, že se ti líbí :-)

Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: larkinh - 28.05. 2016
Jsem vážně zvědavá, jak se Dracovi (a Astorii) podaří vycouvat ze vztahu, který nechtějí… Díky za překlad.
Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: denice - 05.06. 2016
Draco by mohl vycouvat docela snadno, ale zaťal se a pak je to opravdu těžké... Děkuji.

Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: maria - 27.05. 2016
dakujem
Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: denice - 05.06. 2016
Rádo se stalo :-)

Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: MIRA - 27.05. 2016
Mala som chuť Draca objať, keď je taký nešťastný.:( Dátum svadby ho ťahá pomaly ku dnu.:( Fakt musí byť na tom zle, keď ochotnú sexicu pošle preč a Hermionu, ktorá mu "nič nedá", pozval do vnútra.;) Som zvedavá, ako sa z tej svadby Draco vyvlečie, ale ten elixír by mal napísať na niekoho iného a nie na seba, pretože ho Astória bude len vycuciavať a takto by celej Greengrassovsekej rodine vytrel zrak.:D Veľmi pekne ďakujem za ďalšiu nádhernú časť. :)
Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: denice - 05.06. 2016
To je skvělý nápad, taky bych ráda objímala nešťastného Draca... Když on mohl blížící se svatbu ignorovat, ale když už se oznámení objevilo v novinách, je mu jasné, že spadla klec... Děkuji!

Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: grepik03 - 26.05. 2016
Denice, děkuji za další skvělý překlad teto povidky ♡ Draco tedy umi resit problémy :) Bylo mi lito Hermiony, sice to pro ni nakonec dopadlo dobře, ale v tu chvíli se musela hanbou propadat do nejhlubších částí pekla. .. Těším se na pokračování ;-)
Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: denice - 04.06. 2016
Jo, Draco je na řešení problémů jednička :-) A na Hermionině místě bych opravdu v té jisté chvíli být nechtěla, ale nevzdali to a konec vše napravil. Děkuji.

Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: margareta - 26.05. 2016
Začíná to zabíhat do strašna!! O Zlovaru se dozvěděly kněžky vúdú, takže vyslaly špehyni, temnou Belisu Bizani. Řečená Belisa, obč.jménem Josefa Dávalková, je nemanželská dcera Blaisova otce a Pepiny, jedné ze zaměstnankyň příhraničního hotýlku pro cizince, ve kterém jednou Zabini senior, prchající před manželkou, strávil noc. A protože dcera zdědila po obou rodičích jejich dominantní vlastnosti, žádný div, že ji to do spolku, praktikujícího vúdú, doslova zaválo. Knėžky vúdú potřebují Zlovar z důvodů zásadních! Je proto vyslána, aby jeho recepturu získala...a už byla proklatě blízko!! Není divu, že na odchodu tak zuřila! Profesionální lehká děva by jednoduše sebrala prachy ; tím radši, že bezpracně! Draco, věrný svému dědičnému zatížení, dribluje mezi manií a depresí jako elektronická myš./ česky řečeno - čerti s ním hakujou, neví, co roupama, žerou ho mrle a ještě k tomu ani sám neví, co vlastně chce!/ Jenže je to čistokrevný a bohatý Malfoy, takže se mu nikdo neodváží doporučit tu starou dobrou léčbu: pracovní terapii v kamenolomu. Anebo, jak radí klasik, ona někdy i taková pořádná nakládačka.... Ovšem Blaise, v šoku z náhle se zjevivší skorosestry, dostal strach. Bez Zlovaru nebudou prachy, bez prachů nebude Astórie a on bude v kélu!!! A už taky bez prachů! Proto, jen co se zvetil ze sestřina Legilimens, vyslal Hermionu. S nadějí, že ona, jako poslední normální člen týmu, stávající situaci zvládne. Což se stalo. Jojo, kdyby v Bradavicích zařadili do povinných předmětů Mendelovu teorii dědičnosti, nemuselo teď bejt tak tragično! Díky moc za kapitolu!!!! Je to sranda!! Absolutně nemám šajna, jak to bude dál, ale to mě vlastně baví nejvíc!! Díky!!
Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: denice - 04.06. 2016
Zase jsi to naprosto přesně odhadla a jednoznačně odhalila veškeré temné proudy v zákulisí příběhu! Na tebe prostě ti intrikáni nemají. Děkuji!

Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: Lupina - 26.05. 2016
Hele, už vím, koho mi Draco připomíná! Lucifera v blonďatém vydání - ano, už jsem zkoukla pár dílů. No, jsem zvědavá, jak se Hermioně podaří zachránit jej před spáry Astorie :-) Díky za překlad, denice :-)
Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: denice - 04.06. 2016
Lucifer na Draca rozhodně nemá! Tedy aspoň podle toho, co jsem viděla na sletu :-) Astorie má spáry zaťaté docela hluboko, jak se zdá, takže uvidíme... Děkuji!

Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: Jacomo - 26.05. 2016
Jo, Draco to možná chtěl řešit po malfoyovsku? No, ještěže se nikdo nedozví, že Nejsvůdnější Svobodný Mládenec kouzelnického světa dal přednost hrnku čaje s Hermionou před dováděním s ochotnou kráskou ;-) Díky za další krásný kousek, Denice, Jimmi a Seviku.
Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: denice - 04.06. 2016
Pravda, kdyby se tohle lidé dozvěděli, má navždy po reputaci... Děkuji!

Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: Gift - 26.05. 2016
Tak si nejsem jista, koho mi ma byt vic lito- Draca nebo Hermiony? Byt na jejim miste, asi bych se doopravdy propadla do zeme. Na druhou stranu- kdy kvuli vam posle chlap polonahou krasku jen tak domu? Ach, deti, myslim, ze se to mezi vami zamotava cim dal tim vic. :-) Moc a moc dekuji za dnesni zavan romantiky! ;-)
Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: denice - 04.06. 2016
Oba v tom pěkně plavali, ale Draco byl opět nad věcí a elegantně ze všeho vybruslil - na chvilku :-) Děkuji.

Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: tvefisto - 26.05. 2016
Draco se zachoval, no, jako...Draco. Už aby se vzpamatoval, jen doufam, že se z toho vzpamatování, pak někde nevyloupne nějakej probléméček (když nepočítám to, že naštve rodinky). Děkuji za další kapitolu, těším se na další :)
Re: Kapitola 20. Nejlepší úmysly Od: denice - 04.06. 2016
Problémečků bude ještě dost, ale v mnohých bude Draco docela nevinně :-) Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )11.11. 2016Kapitola 43. Epilog
Hesaluti: ( denice )03.11. 2016Kapitola 42. Minulost, přítomnost a budoucnost
Hesaluti: ( denice )27.10. 2016Kapitola 41. Pravdy, lži a boj
Hesaluti: ( denice )20.10. 2016Kapitola 40. Konečně!
Hesaluti: ( denice )13.10. 2016Kapitola 39. Pryč z chladu
Hesaluti: ( denice )06.10. 2016Kapitola 38. K čemu jsou přátelé
Hesaluti: ( denice )29.09. 2016Kapitola 37. Tímto prstenem
Hesaluti: ( denice )22.09. 2016Kapitola 36. Nečekaná prohlášení
Hesaluti: ( denice )15.09. 2016Kapitola 35. Draco a pohovka
Hesaluti: ( denice )08.09. 2016Kapitola 34. Ples
Hesaluti: ( denice )01.09. 2016Kapitola 33. Rozmazaná a pomačkaná
Hesaluti: ( denice )25.08. 2016Kapitola 32. Malý jemný nátlak
Hesaluti: ( denice )11.08. 2016Kapitola 31. Čas na přípravu
Hesaluti: ( denice )04.08. 2016Kapitola 30. Nepříjemné odhalení
Hesaluti: ( denice )28.07. 2016Kapitola 29. Modřiny a polibky
Hesaluti: ( denice )21.07. 2016Kapitola 28. Pretty woman
Hesaluti: ( denice )14.07. 2016Kapitola 27. Zkouška lektvaru
Hesaluti: ( denice )07.07. 2016Kapitola 26. Kopačky
Hesaluti: ( denice )30.06. 2016Kapitola 25. Konečně otevřenost
Hesaluti: ( denice )23.06. 2016Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější
Hesaluti: ( denice )16.06. 2016Kapitola 23. Podivné a nádherné
Hesaluti: ( denice )09.06. 2016Kapitola 22. Neplánovaný rozhovor
Hesaluti: ( denice )02.06. 2016Kapitola 21. Krádež
Hesaluti: ( denice )26.05. 2016Kapitola 20. Nejlepší úmysly
Hesaluti: ( denice )19.05. 2016Kapitola 19. Urážky
Hesaluti: ( denice )12.05. 2016Kapitola 18. Další Zmijozel
Hesaluti: ( denice )05.05. 2016Kapitola 17. Jejda
Hesaluti: ( denice )28.04. 2016Kapitola 16. Malá zpověď
Hesaluti: ( denice )21.04. 2016Kapitola 15. Domácí návštěva
Hesaluti: ( denice )14.04. 2016Kapitola 14. Lektvar
Hesaluti: ( denice )07.04. 2016Kapitola 13. Každý za svoje
Hesaluti: ( denice )31.03. 2016Kapitola 12. Tři tvoří dav
Hesaluti: ( denice )17.03. 2016Kapitola 11. Loučení a omluva
Hesaluti: ( denice )10.03. 2016Kapitola 10. Překážky na cestě
Hesaluti: ( denice )03.03. 2016Kapitola 9. Přespání
Hesaluti: ( denice )25.02. 2016Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí
Hesaluti: ( denice )18.02. 2016Kapitola 7. Zahnaná do kouta
Hesaluti: ( denice )11.02. 2016Kapitola 6. Modrá večernice
Hesaluti: ( denice )04.02. 2016Kapitola 5. V restauraci
Hesaluti: ( denice )28.01. 2016Kapitola 4. Poslední upomínka
Hesaluti: ( denice )21.01. 2016Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!
Hesaluti: ( denice )14.01. 2016Kapitola 2. Zamčeno
Hesaluti: ( denice )07.01. 2016Kapitola 1. Služby zákazníkům
. Úvod k poviedkam: ( denice )26.11. 2015Fortuna úvod