Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fortune

Kapitola 19. Urážky

Fortune
Vložené: denice - 19.05. 2016 Téma: Fortune
denice nám napísal:

Autor: Hesaluti     Překlad: denice      Beta: Jimmi a Sevik99     Banner:  Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7286877/1/Fortune

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 19. Urážky

 

Hermiona se s Blaisem rozloučila ve foyer Dracova bytového domu, pak vyjela výtahem do posledního patra.  Zaklepala a Draco jí rychle otevřel. Podíval se do chodby, zřejmě tam očekával i Blaise.

 „Copak se přihodilo? Pohádali jste se? Není tak milý, jak vypadá…“ řekl. Zřejmě žertoval, ale Hermioně neunikl lehce odměřený tón jeho pozdravu.

„Ne, doprovodil mě jen k výtahu. Nahoru jsem jela sama.“ Draco to dál nekomentoval a ona ho trochu znepokojeně následovala do bytu. Cítila se nesvá z toho, že tu znovu zůstává. Fakt, že se právě vrátila ze schůzky s Dracovým nejlepším přítelem, dělal situaci ještě trapnější. Draco ji ignoroval a šel rovnou do kuchyně. Hermiona chvíli stála v obývacím pokoji, aniž by věděla, co má dělat. Ve skutečnosti toužila jen uniknout do svého pokoje, ale zdálo se jí to neslušné, tak přešla k oknu, vzala do ruky časopis a usadila se s ním na pohovku. Nedokázala se ale soustředit na čtení, protože si byla intenzivně vědomá Dracovy přítomnosti v kuchyni. Zdálo se to být nekonečné. Začala přemýšlet, co dělat, když se znovu objevil a rozhlédl se kolem.

 „Dáš si něco k pití?“ zeptal se. Hermiona vyskočila.

„Ano, to bude hezké, ale připravím to. Netušila jsem, že na mě čekáš.“

„Neměl jsem to v úmyslu,“ řekl stroze a znovu zmizel v kuchyni, Hermionu nechal stát a hledět za ním. Teď byla trochu naštvaná, protože nepředvídala jeho špatnou náladu. Očividně měl problém, a mohla jím být jen její schůzka s Blaisem, což ji rozzlobilo. Jak se opovažuje být na ni kvůli tomu hrubý? Znovu si sedla, popadla časopis a hlasitě si povzdechla. Slyšela, jak se přibližuje. Na malý stolek vedle ní položil šálek.

„Díky,“ zamumlala. Záměrně neodvrátila oči od čtení. Jestli jí chtěl dát za vyučenou, tak mu to právě vrátila. Zaváhal, zřejmě ho její odpověď trochu překvapila.

 „Tak jaké bylo tvé žhavé rande? Splnil Blaise očekávání?“ zeptal se a Hermiona se musela ovládnout, aby se neusmála. Její reakce ho zřejmě trápila a teď lovil informace.

„Ano, bylo prima, děkuji za optání. V sobotu si pořádně vyrazíme,“ prohodila nedbale.

„Pořádně?“

„Blaise mě bere na večeři.“ Odpověděla stručně, ale podívala se na něj.

„No není to roztomilé?“ odpověděl Draco hlasem ztěžklým sarkasmem. „Tak to ti raději dám klíč, nemíním na tebe čekat.“

Zavrtěla hlavou. „To už tady nebudu. Zítra se vrátím do svého bytu.“ Rozhodla se k tomu právě teď, ale raději bude riskovat o samotě, než by se smířila s takovýmto zacházením.

„Ne, to ne,“ odporoval Draco. Pak ji překvapil, když se nad ni naklonil a přesunul se tak, aby mohl usednout vedle ní. Chvíli na něj hleděla.

„Ale ano. Jsem naprosto schopná se o sebe postarat.“

„Až zaregistrujeme dokončený lektvar, starej se o sebe, co hrdlo ráčí. Do té doby mám osobní zájem na tom, abys zůstala tady.“ Ani se na ni nepodíval, když to říkal, a Hermiona měla chuť ho praštit přes tu hezkou tvář. Chystala se náležitě odpovědět, ale uvědomila si, že mu vlastně dluží pěknou sumu peněz, nemluvě o tom, že je hostem v jeho domě. To ji trochu zchladilo.

 „Co kdybys mi řekl, s čím máš problém? Budeme teď spolu trávit hodně času. Věci půjdou jednodušeji, když k sobě budeme upřímní.“ Odložila časopis a obrátila se k němu.

„Kdo říká, že mám problém?“ pokrčil rameny, ještě protivnější než předtím.

„Dáváš mi pěkné kapky,“ řekla a hleděla přímo na něj. Skoro ho vyzývala, aby to zkusil popřít. Draco jí oplácel stejně upřeným pohledem.

„Po sedmi společných letech v Bradavicích bych myslel, že už jsi zvyklá. Přestaň být tak dramatická, jen si něco namlouváš. Já nejsem Potter, ten by ti lezl do zadku, ale já ne.“ Neodvracel se a ona ho nepřestávala probodávat pohledem.

 „Už nejsme v Bradavicích a Harry mi nepodlézal! Nedělej, že nevíš, o čem mluvím,“ odvrátila se a založila si ruce na prsou. „Poslyš, od nynějška spolu budeme jednat jen obchodně. Hned zítra odejdu, takže mi dej vědět, až mě budeš potřebovat kvůli lektvaru.“ Draco hned neodpověděl a Hermiona věděla, že na ni stále hledí.

„Pořád se tváříš, jako kdybych tě obtěžoval! Už jsem ti řekl, abys tu zůstala, ale jestli čekáš, že budu škemrat nebo tak něco, tak budeš zklamaná.“

„Škemrat? Samozřejmě, že nechci, abys škemral! Jsi směšný!“ Vstala, pevně rozhodnutá, že udělá nejlíp, když půjde do postele. „Pro Merlina, tohle všechno jen proto, že jsem šla na skleničku s přítelem!“

„O čem to mluvíš?“ Draco se zvedl a Hermiona ucouvla, aby se jejich výškový rozdíl nezdál tak nápadný. „Nestarám se o to, s kým jdeš na skleničku nebo na cokoli jiného, když už o tom mluvíme! Pro mě za mě můžeš spát třeba s půlkou Příčné ulice!“

Přimhouřila oči a namířila na něj prstem. „Kdo si ksakru myslíš, že jsi? Jak si dovoluješ se mnou takhle mluvit? Nejsem jedna z těch tvých husiček bez mozku!“ Přikročila k němu a šťouchla ho do hrudi. Zlost ji přiměla říkat to, co by za normálních okolností nevypustila z pusy. „Je zvláštní, jak se tvá náhlá změna nálady shoduje s mou schůzkou s Blaisem!“ Okamžitě zalitovala, že se neovládla, protože jí to znělo nadutě. Ve skutečnosti nevěřila, že by žárlil.

 „Pchá!“ potřásl Draco hlavou. „Ale běž! Když jsem se díval naposled, pořád jsi byla Hermiona Grangerová. Ta stará známá knihomolka stále ještě číhá pod povrchem, mě neošálíš! Takže se ze sebe nesnaž dělat něco, co nejsi!“

„No, když už tedy začínáme s osobními urážkami, pořád jsi ten zatracený Draco Malfoy, tak pitomý, že nedokáže vidět to, co má přímo před očima!“

„Co tím chceš říct?“

„Pro Merlina, vždyť ty ses zasnoubil kvůli svému podnikání! Jaký člověk se zaváže k celoživotnímu vztahu z takového důvodu?“ Věděla, že po tom, co se jí svěřil se svým tajemstvím, je to rána pod pás, ale nedokázala se zarazit. „Hned zítra odejdu.“

„Když tak pospícháš, proč čekat do zítřka? Mám ti donést tašku?“ Draco couvl s tváří zrůžovělou hněvem.

 „Jsem pro!“ Hermiona rázně přešla přes velký pokoj ke své ložnici. Nedbale házela šaty do zavazadla. Byla rozrušená, ale snažila se ovládnout, jak nejlépe uměla. Zavřela tašku, popadla plášť a zamířila ven. Když vstoupila do haly, vůbec nepohlédla směrem, kde tušila Draca, protože cítila, že by se rozplakala. Vnímala jeho pohyb, ale neuvědomila si, jak je blízko, dokud jí najednou nestál v cestě. Hlasitě vzdychla a obrátila oči v sloup.

„Jen mě nech projít! Očividně nemůžeme společně pracovat ani dělat nic jiného, takže chci jít.“

Než promluvil, popadl její zavazadlo. „Nemůžu tě nechat jít, není to bezpečné.“

„Právě ses nabídl, že mi přineseš tašku!“

„To jsem nechtěl. Rozčílilas mě,“ pokrčil rameny, očividně nesvůj z toho přiznání.

„Použiji pár ochranných kouzel a hůlku si nechám u postele. Neboj se, dostaneš svůj lektvar správně připravený a zaregistrovaný!“ Nemohla si pomoci, musela to na něj vychrlit. Přes jejich vášnivý spor věděla, že lektvar není jediným důvodem, proč ji chtěl udržet v bezpečí. Alespoň doufala, že není!

 „To mě nezajímá!“ vyhrkl Draco a vypadal skutečně poněkud překvapený svými slovy. Chvilku na sebe hleděli, Hermiona se v duchu dohadovala sama se sebou.  Jak absurdní hádka o ničem!

„Samozřejmě že ti na lektvaru záleží!“ prohlásila. „Proč pořád předstíráš, že je ti to jedno, když je nad slunce jasnější, o co ti jde!“

Oba na chvíli zmlkli a Hermiona se kousla do rtu, protože si uvědomila, jak dvojsmyslná byla její slova. Viděla, jak Dracovy oči tmavnou, pak je sklopil k zemi. Pozorovala ho a čekala, jak zareaguje.

„Je těžké ukázat, že mi na něčem záleží, když jsem tak pitomý, že nevidím, co mám před očima,“ řekl tiše a Hermiona viděla, jak se mu koutky rtů lehce zvlnily úsměvem. Nemohla si pomoci, ale jeho odpověď ji i proti její vůli pobavila. Po očku na ni pohlédl, čekal na její odezvu.

„Možná jsem to neměla říkat…“ přiznala a na oplátku získala drobný úsměv.

Draco pokrčil rameny. „No, má poznámka o Příčné ulici nebyla asi potřeba…“ kousl se do rtu stejně jako Hermiona. Cítila, jak se její zlost rozplývá.

„Trochu ano…,“ povzdechla si. „Je to tvůj byt, a když chceš být nabručený prevít, prostě to není moje věc. Měla jsem počkat, až tě to přejde.“

Draco se na ni upřeně zahleděl. „Nabručený prevít? Tou omluvou mě chceš nějak urazit?“

Hermiona znovu zaťala zuby do rtu, ale tentokrát proto, aby zadržela smích. Nechtěla ho urazit, ale jaksi se jí to povedlo.

 „Promiň.“

Draco zamával její taškou. „Můžu to vrátit do tvé ložnice?“ zeptal se tiše.

Hermiona na ni chvíli zírala a pak svou odpovědí překvapila sama sebe. „Chceš?“

Dracova okamžitá a důrazná reakce ji pak zaskočila ještě víc.

„Ano,“ bez ostychu jí hleděl do očí a Hermiona věděla, že nikam neodejde, tak jen přikývla a vztáhla ruku pro svou tašku.

„Vezmu ji zpět a vybalím si…“ řekla.

 

Poznámka autorky:  Aáách! Povedlo se jim usmířit se! Přečtěte si i příští kapitolu.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 09.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 19. Urážky Od: Vai - 20.09. 2017
po hádce pořádné usmíření... ted si měli dát aspon pusu, ne vzít tašky a jít vybalit :/ ale přesto se skvěle nadále bavím :D

Re: Kapitola 19. Urážky Od: mami - 02.06. 2016
Obaja sú ako deti....
Re: Kapitola 19. Urážky Od: denice - 03.06. 2016
Ano, dokonale se k sobě hodí :-) Děkuji.

Re: Kapitola 19. Urážky Od: maria - 22.05. 2016
dakujem
Re: Kapitola 19. Urážky Od: denice - 03.06. 2016
Rádo se stalo :-)

Re: Kapitola 19. Urážky Od: martian - 21.05. 2016
Díky za další skvělý překlad.
Re: Kapitola 19. Urážky Od: denice - 03.06. 2016
Já děkuji :-)

Re: Kapitola 19. Urážky Od: MIRA - 20.05. 2016
Už som sa bála, že sa tí dvaja ani nepohádajú. Konečne sú takí akých ich poznáme.:) Nádherný preklad a korekcia, denice.:)
Re: Kapitola 19. Urážky Od: denice - 03.06. 2016
To víš, bez pořádné hádky by to rozhodně nešlo :-) Děkuji!

Re: Kapitola 19. Urážky Od: Zuzana - 20.05. 2016
Som rada, že sa zmierili a dúfam, že Draco prestane so žiarlivostnými scénami a Hermiona prestane randiť s Blaisem...Ďakujem za kapitolu.
Re: Kapitola 19. Urážky Od: denice - 03.06. 2016
A já děkuji za komentář, Zuzano.

Re: Kapitola 19. Urážky Od: sisi - 20.05. 2016
Tedy oni jsou oba najednou nějak ohniví. Ten žár je třeba i spojí. Děkuji za krásný překlad vášnivé hádky. Tak nějak vidím toho fracka ( pardon mladého gentlemana - obchodníka) Draca, jak stojí ve dveřích a prosí Hermionu, aby se vrátila. Dojemné, patetické. Nutné. Obchod je obchod.
Re: Kapitola 19. Urážky Od: denice - 20.05. 2016
Draco se tu předvedl ve vší své roztomilosti, tak není divu, že v Hermioně bouchly saze. Ale pěkně rychle zacouval, když zjistil, že mu to neprojde :-) Děkuji.

Re: Kapitola 19. Urážky Od: Fluoris - 19.05. 2016
Ako nám Draco žiarli :) Až sa pohádali no ešteže sa do konca kapitoly stihli uzmieriť :) Ďakujem za preklad
Re: Kapitola 19. Urážky Od: denice - 20.05. 2016
Ta jeho nadurděnost je docela zábavná, i když Hermiona to jistě vidí jinak :-) Děkuji.

Re: Kapitola 19. Urážky Od: grepik03 - 19.05. 2016
Denice, veliké díky za překlad další kapitoly ♡ No a ted mi řekni, jak mám napsat komentář, po tom , co tu vyplodila margareta :))))))))) Dobrá. ...Draco je starý žarlivec a Hermiona naivní koketa - a me to vážne baví :) Jinak bych jim přála tu společnou sprchu ;) Budu se těšit na příští čtvrtek ♡
Re: Kapitola 19. Urážky Od: denice - 20.05. 2016
O společné sprše si zatím můžou nechat jenom zdát - a my s nimi :-) Děkuji!

Re: Kapitola 19. Urážky Od: margareta - 19.05. 2016
Tak podle mně tohleto proběhlo úplně jinak, protože Hermiona není pitomá a ví, že ji Draco miluje! A taky ví, že i on ví, že ona to ví!! ,, Jsi tu nějak brzo, ne? Chytli jste se?" / radostný škleb/ ,,Jo, až moc. Bolí mě z toho celý tělo." /smyslný škleb/ ,,Chceš něco k pití?" /ztuhle/ ,, Ne, sprchu. Ale v sobotu si vyrazíme pořádně."/vláčné protáhnutí/ ,,Tak to tě čekat nebudu. Dám ti klíč."/ zaťaté zuby/ ,,Nemusíš, Blaise mě pozval k sobě. Ráno dorazím rovnou do labáku. Bude to ok."/bezstarostně/ ,,To bude až po registraci lektvaru"./hlas jak šmirglpapír/ ,,Přestaň mě komandovat, jó?"/otráveně/ ,,Kdo tě komanduje? Já ti do zadku nepolezu, jak to dělal Potter v Bradavicích!!"/ skřípavě / ,,A víš, že to nebylo tak špatný?...ách jó, kde jsou ty časy..."/ zasněně/ ,, Che, klidně si spi třeba s půlkou Příčné!"/ jízlivě/ ,,Hm, proč jenom s půlkou?"/ zamyšleně/ ,,Nedělej ze sebe něco, co nejsi!"/skřípot nehtů o stěnu/ ,, Jak to víš?..jsme se už dost dlouho neviděli..."/lhostejně/ A vůbec, jdu domů. Podle toho, cos předvedl minule, se ubráním líp sama; /přeřazení rychlosti/. Ty se tu budeš moct aspoň v klidu obchodně ňuňat s Astórií a já v klidu dumat nad lektvarem. A o to ti přece v první řadě jde, ne!!!?? "/ záštiplné syčení / ,, V první řadě ne. Ale tobě jo, žejo!!!??"/zoufale poraženecky/ ,,Mně taky ne."/ roztřesené vibrato/ ,, Tak co budem dělat?""/ roztřesené vibrato, totální kapitulace/ ,,Já jdu do sprchy. Jestli chceš, pojď taky!"/ rozhodně/ ,,Chci!!"/definitivně/ /konec diskuse/ Jenom doufám, že se zase nepohádají. Díky za kapitolu!! ,
Re: Kapitola 19. Urážky Od: grepik03 - 19.05. 2016
margareto, ty už začínáš být lepší než originál :))))) diky moc, vylepšila si mi večer o 100%
Re: Kapitola 19. Urážky Od: grepik03 - 19.05. 2016Re: Kapitola 19. Urážky Od: denice - 20.05. 2016
Margareto, perlo mezi komentujícími, mám ráda všechny komentáře, ale přiznám se, že na ty tvoje čekám přímo netrpělivě. Zase jsem jednou strašně moc litovala, že Hesaluti už pěkných pár let není aktivní. Nesmírně ráda bych někoho umluvila, aby přeložil pár tvých komentářů, a poslala jí je. Věřím, že by se bavila tak královsky, jako - nejenom - já. Tvoje nazírání na děj i hlavní hrdiny je nesmírně osvěžující, naprosto netradiční a rozhodně dílu dodává nový rozměr:-D Děkuji!

Re: Kapitola 19. Urážky Od: gama - 19.05. 2016
Já ti nevím, já v tom pořád vidím Fifty Shades :-D Pořád je to mezi nimi takové zvláštní. Oba si uvědomují, že to, jak se chovají není úplně standartní, ale neví, co s tím udělat :-)
Re: Kapitola 19. Urážky Od: denice - 20.05. 2016
Tak to ti nepomůžu, to jsem nečetla a asi už číst nebudu. Možná mi napíšeš, v čem ti to připadá podobné? Z kritik jsem nabyla dojem, že v knize on je sadista a ona ne tak zcela masochistka... Ale máš pravdu, zvláštní jsou, jak se tak snaží popírat očividné :-) Děkuji.
Re: Kapitola 19. Urážky Od: gama - 20.05. 2016
Myslím, že o nic nepřijdeš, když si to nepřečteš. Nicméně fakt je ten, že oba hrdinové mají poslední patro velkého bytového domu s výtahem, velkou otevřenou obývací zónu (kuchyň, obývák, hala) a s krásným výhledem na město. Obě hrdinky mají svojí samostatnou ložnici a všechny postavy se chovají lehce zmateně :-) To znamená, že on ji chce, akorát vlastně nemůže a ona jeho chce, ale bojí se, že on ji vlastně nechce a tím pádem oba nevědí, co chtějí. On se velmi bojí o její bezpečnost a ona si myslí, že je to úplně zbytečné a přehnané. On je mladý, bohatý a žádoucí muž a ona je úplně normální :-D
Re: Kapitola 19. Urážky Od: denice - 20.05. 2016
Styčné body by se tu určitě našly (docela pikantní mi připadá, že Odstíny mají být vlastně předělaná fanfiction na Stmívání:-D). Ale mám pocit, že Hermionu bych za úplně normální asi neoznačila... a myslím, že Draco rozhodně může, ale správně tuší, že dáma momentálně není v tom správném rozpoložení...:-) Vážně jsem zvědavá, co si budeš myslet po dalších třech-čtyřech kapitolách. Moc děkuji!

Re: Kapitola 19. Urážky Od: Jacomo - 19.05. 2016
To jsou prostě zlatíčka. Jiskří to mezi nimi, div to nepodpálí barák. Culím se tu jako měsíček na hnoji .-)) Díky za super přeloženou kapitolu, Denice, Jimmi a Seviku! Vaše spolupráce je očividně dokonalá.
Re: Kapitola 19. Urážky Od: denice - 20.05. 2016
Ano, Draco se o svou nenáladu kdykoli rád a ochotně podělí, a Hermiona si to už nenechá líbit :-) Děkuji za všechny!

Re: Kapitola 19. Urážky Od: tvefisto - 19.05. 2016
To si teda další kapitolu určitě přečtu :) Díky za překlad :)
Re: Kapitola 19. Urážky Od: denice - 20.05. 2016
A doufám, že tě nezklame:-) Děkuji.

Re: Kapitola 19. Urážky Od: Gift - 19.05. 2016
Jak to ta vypada, oba moc nevedi kam se svymi emocemi a pak to konci podobnou nesmyslnou hadkou. Na druho stranu- dokud hadka konci usmirenim, nemam rozhodne nic proti. Moc dekuji!
Re: Kapitola 19. Urážky Od: denice - 20.05. 2016
Draco ukázal, že mu ta Hermionina sklenička s Blaisem není zrovna po chuti - a pak ho to docela naštvalo, že :-) Děkuji.

Re: Kapitola 19. Urážky Od: kar - 19.05. 2016
Celá kapitola jedna velká hádka :). Je dost překvapivé, že se dokázali tak rychle pohádat a hned zase usmířit. Už se těším, jak to bude dál. Děkuji za překlad.
Re: Kapitola 19. Urážky Od: denice - 20.05. 2016
Ono jim to hádání pravděpodobně nešlo moc od srdce :-) Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )11.11. 2016Kapitola 43. Epilog
Hesaluti: ( denice )03.11. 2016Kapitola 42. Minulost, přítomnost a budoucnost
Hesaluti: ( denice )27.10. 2016Kapitola 41. Pravdy, lži a boj
Hesaluti: ( denice )20.10. 2016Kapitola 40. Konečně!
Hesaluti: ( denice )13.10. 2016Kapitola 39. Pryč z chladu
Hesaluti: ( denice )06.10. 2016Kapitola 38. K čemu jsou přátelé
Hesaluti: ( denice )29.09. 2016Kapitola 37. Tímto prstenem
Hesaluti: ( denice )22.09. 2016Kapitola 36. Nečekaná prohlášení
Hesaluti: ( denice )15.09. 2016Kapitola 35. Draco a pohovka
Hesaluti: ( denice )08.09. 2016Kapitola 34. Ples
Hesaluti: ( denice )01.09. 2016Kapitola 33. Rozmazaná a pomačkaná
Hesaluti: ( denice )25.08. 2016Kapitola 32. Malý jemný nátlak
Hesaluti: ( denice )11.08. 2016Kapitola 31. Čas na přípravu
Hesaluti: ( denice )04.08. 2016Kapitola 30. Nepříjemné odhalení
Hesaluti: ( denice )28.07. 2016Kapitola 29. Modřiny a polibky
Hesaluti: ( denice )21.07. 2016Kapitola 28. Pretty woman
Hesaluti: ( denice )14.07. 2016Kapitola 27. Zkouška lektvaru
Hesaluti: ( denice )07.07. 2016Kapitola 26. Kopačky
Hesaluti: ( denice )30.06. 2016Kapitola 25. Konečně otevřenost
Hesaluti: ( denice )23.06. 2016Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější
Hesaluti: ( denice )16.06. 2016Kapitola 23. Podivné a nádherné
Hesaluti: ( denice )09.06. 2016Kapitola 22. Neplánovaný rozhovor
Hesaluti: ( denice )02.06. 2016Kapitola 21. Krádež
Hesaluti: ( denice )26.05. 2016Kapitola 20. Nejlepší úmysly
Hesaluti: ( denice )19.05. 2016Kapitola 19. Urážky
Hesaluti: ( denice )12.05. 2016Kapitola 18. Další Zmijozel
Hesaluti: ( denice )05.05. 2016Kapitola 17. Jejda
Hesaluti: ( denice )28.04. 2016Kapitola 16. Malá zpověď
Hesaluti: ( denice )21.04. 2016Kapitola 15. Domácí návštěva
Hesaluti: ( denice )14.04. 2016Kapitola 14. Lektvar
Hesaluti: ( denice )07.04. 2016Kapitola 13. Každý za svoje
Hesaluti: ( denice )31.03. 2016Kapitola 12. Tři tvoří dav
Hesaluti: ( denice )17.03. 2016Kapitola 11. Loučení a omluva
Hesaluti: ( denice )10.03. 2016Kapitola 10. Překážky na cestě
Hesaluti: ( denice )03.03. 2016Kapitola 9. Přespání
Hesaluti: ( denice )25.02. 2016Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí
Hesaluti: ( denice )18.02. 2016Kapitola 7. Zahnaná do kouta
Hesaluti: ( denice )11.02. 2016Kapitola 6. Modrá večernice
Hesaluti: ( denice )04.02. 2016Kapitola 5. V restauraci
Hesaluti: ( denice )28.01. 2016Kapitola 4. Poslední upomínka
Hesaluti: ( denice )21.01. 2016Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!
Hesaluti: ( denice )14.01. 2016Kapitola 2. Zamčeno
Hesaluti: ( denice )07.01. 2016Kapitola 1. Služby zákazníkům
. Úvod k poviedkam: ( denice )26.11. 2015Fortuna úvod