Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fortune

Kapitola 12. Tři tvoří dav

Fortune
Vložené: denice - 31.03. 2016 Téma: Fortune
denice nám napísal:

Autor: Hesaluti     Překlad: denice      Beta: Jimmi a Sevik99     Banner:  Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7286877/1/Fortune

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 12. Tři tvoří dav

 

Těsně před zavřením přinesla Laura Hermioně dopis, který někdo osobně doručil. Hermiona ho ihned otevřela.

 

Grangerová,

 

jakmile se zbavíš svého milovníka, přijď do mé kanceláře.

Tady Ti můžu nejlíp podat vysvětlení k lektvaru a ukázat Ti, co jsme doteď udělali.

Povečeříme spolu, tak se předtím nemusíš jít najíst.

 

Malfoy

 

P. S. Nechoď žádnými temnými uličkami! Přesněji řečeno, nechoď nikam, ale rovnou se sem přemísti.

 

Poslední poznámka Hermionu trochu rozesmála. Byla ráda, že může navštívit jeho kancelář. Nelhala, když prve tvrdila, že je zvědavá. Podívala se na své oblečení a uvažovala, jestli má čas jít se převléct.  Pak se naštvala sama na sebe. Proč se stará o to, jak vypadá?

Najednou si uvědomila, že asi zjistí, jak ten tajemný lektvar působí! V té chvíli někdo zaklepal a ona šla otevřít Joshuovi. Měla teď v kapse svůj vlastní šek, takže Joshua se nedozví, že za tím stojí Draco. Neztrácela čas a po spěšném pozdravu mu podala šek. Měla také k podpisu připravené listiny, kterými převáděl svůj podíl na obchodu zpět na Hermionu. Joshua to vše v tichosti vyřídil, než vzal šek a začal ho zkoumat.

 „Co děláš?“ ptala se netrpělivě Hermiona.

„Jen mě mate, kde jsi tak najednou vzala všechny peníze,“ odpověděl. „Doufám, že jsi neudělala nějakou hloupost, Hermiono?“

To je věc názoru, pomyslela si.

„Nic hloupého jsem neudělala, ne že by to byla tvoje věc.“

„Je to moje věc! Nechci ti dělat potíže,“ řekl.

„Co dělám, nemá s tebou vůbec nic společného, Joshuo. Navždy ses mě zbavil, takže o mně nemusíš vůbec přemýšlet!“ vyštěkla na něj. „Ale musím zdůraznit, že jestli jsem udělala něco hloupého, došlo k tomu kvůli tvému nátlaku!“

„To není fér!“

 „Teď odejdi, Joshuo,“ podržela mu otevřené dveře a on na ni chvíli hleděl.

„Je mi líto, že k tomuhle muselo dojít… kdybys mě někdy potřebovala…“

„To si snad děláš srandu!“ vybuchla nevěřícně. Joshua se na ni smutně podíval a odešel. Hermiona zamkla a opřela se zády o dveře. Na chvíli cítila bezútěšný smutek, ale pak si uvědomila, že je volná! Už nebyla k Joshuovi ničím vázaná! Místo toho byla zavázaná Dracu Malfoyovi. Opravdu na tom byla lépe?

O deset minut později už hleděla na impozantní budovu, v níž se nacházely kanceláře Dracovy společnosti. Svou výstavností a starobylostí by ohromila každého. Řekla recepční, že má schůzku s panem Malfoyem. Ta přivolala mladou čarodějku, která ji zdvořile přivítala, než ji provedla mnoha schodišti a širokou chodbou k vysokým dveřím, na které zaklepala. Hermiona slyšela Draca, jak ji zve dovnitř.

 „Přišla za vámi slečna Grangerová,“ řekla mladá žena a ustoupila, aby mohla Hermiona vejít. Draco seděl za velkým stolem v rohu místnosti. Rozhlédla se po místnosti a musela obdivovat vkusné vybavení na první pohled kvalitním nábytkem.  Draco vstal a přešel k pohovkám v opačném koutě. Gestem ji vybídl, aby šla k němu a posadili se.

„Jak to šlo?“ zeptal se. „Proběhlo to slušně?“

„Ano.“ Nechtěla opakovat celý rozhovor. Už to bylo za ní a toužila na to zapomenout.

„Dobrá.“ Draco nalil dva šálky z konvice na stole. Hermiona se napila, ale bylo to příliš silné, rychle si dolila trochu mléka.

„Páni! To je síla! Snažíš se vyléčit kocovinu?“

Draco přimhouřil oči. „Byla to obchodní večeře, neopil jsem se.“

„Nedokážu si tě představit opilého!“ řekla. Draco se na ni znovu zadíval.

„Takže si mě představuješ, Grangerová?“ ušklíbl se a Hermiona si hlasitě povzdechla.

„Jen ve svých nočních můrách!“

„Lhářko.“

„Jak můžeš být tak arogantní? Vzhled není všechno, Malfoyi!“

Draco se na ni zazubil: „To říkají oškliví lidé.“

Hermiona se na něj zamračila. „Já jsem to právě řekla!“ zvolala, ale Draco se jen zasmál.

„Chystáš se mi vysvětlit ten lektvar, nebo ne?“

Překvapeně na ni pohlédl, jako by na chvíli zapomněl, že je tu kvůli tomu.

„Ano, ale nejdřív se pojďme najíst.“

„Ale, s tím si nedělej starosti, můžu večeřet později,“ prohodila Hermiona. Nechtěla, aby si Draco myslel, že potřebuje chůvu.

„Odmítáš mé pozvání na schůzku?“ zeptal se s úsměvem.

„Tohle snad není schůzka, že ne? Jde o obchodní dohodu,“ řekla upjatě Hermiona. Draco vstal a začal si svlékat sako.

„Co to děláš?“ ptala se.

 „Připadám si čím dál míň jako v práci a čím dál víc jako na schůzce…“ rozvázal si kravatu a odhodil ji na pohovku. Hermiona na něj udiveně zírala. „Chceš mi rozepnout košili, nebo to mám udělat já?“ Zajíkla se, ale pak si všimla záblesku v jeho očích. Jen ji popichoval, díky bohu! Draco roztáhl rty v širokém úsměvu. „Měl jsem to vydržet chvilku déle, kdyby ses tak viděla! Mohl jsem tě požádat, abys mi rozepnula kalhoty!“ Nemohla si pomoci a rozesmála se. Nedokázala se na něj zlobit, protože byl tak moc zábavný.  Byla opravdu překvapená, že dokáže být takový. Co se stalo s arogantními úšklebky? Věděla, že se nezmizely nadobro, ale bylo to příjemné. Pak si také nebyla zcela jistá, o co tady jde, ale něco v ní chtělo Dracovi ukázat, že už není to plaché děvče jako ve škole, že by mu dokázala patřičně odpovědět na jeho škádlení. Zaváhala jen na okamžik, než vstala a přešla k němu. Stála u něj opravdu blízko a viděla, jak se jeho výraz mění.

 „Jak víš, že jsem na tuto nabídku nečekala? Jak víš, že jsem o tom nesnila?“ řekla. Neodvážila se pohlédnout mu do očí, protože kdyby to udělala, patrně by se od něj nedokázala odtrhnout. Vztáhla ruku, zlehka se dotkla jeho dokonalé čistě bílé košile a pomalu rozepnula horní knoflík. Viděla jeho drzý úsměv  - věděl, že si s ním zahrává, ale každopádně pokračovala. Rozepnula další knoflík a potom třetí. Pak náhle ucítila něco jiného než pobavení. Draco byl vysoký, oči měla na úrovni jeho klíční kosti, a teď zcela neúmyslně odhalila svým zírajícím očím hladké, pevné tělo. Věděla, že je přitažlivý, nebyla slepá, ale opravdu o něm takhle nikdy nepřemýšlela. Všechny jejich rozhovory se točily kolem obchodu, Joshuy a lektvaru. Najednou na něj hleděla úplně jinak, protože takhle zblízka z něj prostě tekla smyslnost. Nádherně jí voněl a Hermiona se nevědomky naklonila blíž. Jeho oděv vypadal, jako by ho měl poprvé na sobě. Každý záhyb byl dokonalý a přesně tam, kde měl být. Takhle zblízka viděla svaly rýsující se mu pod košilí. Najednou měla nutkání pohladit je, ale než tu myšlenku stačila uvést  do praxe, zjistila, že se její dlaně ocitly na jeho hrudníku, protože přistoupil blíž, objal ji kolem pasu a přitáhl ji k sobě. V té chvíli začal opravdu působit adrenalin, protože teď mohla vnímat, jak se k ní ty svaly tisknou. Cítila, jak jí Dracova druhá ruka klouže přes záda. Tím pocitem se jí v hrdle zarazil dech a zaplavila ji vlna rozechvění.

Náhle se s hlasitým prásknutím otevřely vysoké dveře a Draco zlostně blýskl očima po vetřelci.

 „Draco, nikdy neuhodneš, co jsem právě viděla v tom obchůdku…“ ženský hlas náhle umlkl a Hermiona od muže odskočila, jako by ji něco bodlo. I když ne dost rychle.

„Co je ksakru tohle? Kdo to je a proč jsi...“

 „Astorie...“ Draco k ní přistoupil. Tónem hlasu ji uklidňoval. Hermiona zírala na vetřelkyni. To jméno upoutalo její pozornost. Byla to Astoria Greengrassová? Ze školy? Měla na sobě kostým a svírala malou kabelku. Vypadala nastrojeně, její vlasy i líčení byly až příliš dokonalé.

„Co se to tady děje?“ Astoriin hlas zněl drsně a tak nahlas, že Draco šel ke dveřím, aby je tiše zavřel.

„Nic, uklidni se,“ zdál se být naprosto klidný. Hermiona si zoufale přála se také tak ovládat, protože jí srdce bušilo nadzvukovou rychlostí. Neschopná slova očima přelétávala z jednoho na druhého.

„Byl jsi... byla...“ koktala Astoria a zírala na Hermionu.  Najednou se výraz její tváře změnil, když vykročila k Hermioně, která podvědomě ucouvla. „Hermiona Grangerová?“

 „Ta a žádná jiná!“ řekl Draco, obešel Astorii a jemně k ní postrčil Hermionu. „Hermiono, tohle je Astoria Greengrassová, pamatuješ si ji ze školy?“ Mlčky přikývla, neschopná vyloudit úsměv. Bez ohledu na to Draco pokračoval: „Astorie, to je Hermiona, jsem si jistý, že si na ni pamatuješ... nakonec,  kdo by se nepamatoval?“ Hermiona po něm střelila očima, ale on ji ignoroval. Astoria ji podezřívavě pozorovala, ale vypadalo to, že se uklidnila, zřejmě ukonejšená Dracovým sebevědomým zvládnutím situace.

„Co dělá ve tvé kanceláři...“ ptala se, jako by Hermiona nestála přímo před ní.

„Dokončujeme obchod,“ vysvětloval Draco. „Než jsi přišla, polil jsem si košili kávou.  Musím se převléct, protože jdeme s Hermionou na pracovní večeři.“

Hermiona pohlédla na Draca, skutečně měl na košili velkou skvrnu. Kdy se to stalo? Polil se schválně?

„Hm,“ Astoria znovu přejela dívku ledovým pohledem. Pak jí podala ruku, k Hermioninu překvapení oblečenou v bílé rukavičce. Proč se oblékala jako její babička? Odkdy se nosí kostýmy a rukavice? Potřebuje už jen klobouk a vypadala by jako z roku 1956! Uvědomila si, že na ani Astoria mluví: „Ráda jsem tě znovu viděla, Hermiono. Promiň, že jsem přerušila tvou schůzku s mým snoubencem.“

Hermiona cítila, jak jí klesá čelist a s klapnutím ji zase zavřela. Povedlo se jí na rtech vyloudit úsměv, když si s Astorií potřásala rukou.

 

Poznámka autorky: No – pěkný kousek Dramione, jak jsem slíbila – lituji, že byl tak hrubě přerušen! Doufám, že se vám příběh pořád líbí. Prosím komentujte a děkuji za všechny dosavadní krásné ohlasy.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 09.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: NanaOsaki - 25.07. 2018
Ne , nemůže mít snoubenku ..noták .No , máme ještě dost kapitol , ono se to změní :D

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: MichelleF - 07.06. 2016
No teda, cítím se jak děcko, kterému sebrali bonbóny :/
Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: denice - 17.11. 2016
Jistě ne na dlouho :-) Děkuji.

Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: Iveta - 04.04. 2016
Jezus, Astorie, ta mi fakt neschazela....ale ze to Hermione konecne zacalo dochazet :-D Diky za preklad :-)
Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: denice - 06.04. 2016
Myslím, že nescházela ani Dracovi a Hermioně, ale co naplat - je tu a má jistá práva :-) Děkuji.

Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: Zuzana - 03.04. 2016
Ale no ták, čo to je. Prečo tam tá fiflena vtrhla a prečo je s Dracom zasúbená a prečo Draco flirtuje s Hermionou keď je zasnúbený a PREČO je zasnúbený.... Ďakujem za kapitolu a netrpezlivo čakám čo z toho bude:)
Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: denice - 06.04. 2016
Tolik otázek! Všechny budou zodpovězeny, ale ještě si na to počkáme :-) Děkuji.

Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: maria - 03.04. 2016
dakujem
Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: denice - 06.04. 2016
Rádo se stalo :-)

Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: Gift - 03.04. 2016
A je to tu, necekany milostny zvrat. Uz bylo na case. :-) Budu se pravdepodobne opakovat, ale uzivam si tuto povidku predevsim pro to, ze mi pripomina prvni dramionky, ktere jsem na zacatku me lasky k fanfiction cetla. Ma to klasicky "spadovy rad", vyjukanou Hermionu, super sexy Draca a ted i jednu snoubenku navic. :-) Tuto povidku si vzdy s lehkym usmevem na tvari neskutecne uzivam. Moc a moc dekuji za jeji preklad!
Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: denice - 06.04. 2016
Moc se mi líbí tvoje shrnutí, přesně takovou povídku jsem totiž hledala a u překladu si pěkně odpočívám. A mám radost, že splnila účel. Děkuji!

Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: MIRA - 02.04. 2016
Do prčic, ten príchod Astórie bol ako rana do žalúdka.:( A tak to pekne začínalo.:( Draco nám začal robiť striptýz, Hermiona sa dostávala do siedmeho neba a zrazu taký šok. Rozmýšľam, či sa Hermiona na niečo nevyhovorí a nebude chcieť zrušiť tú schôdzku a nepokúsi sa odísť ako Angličan, pekne nenápadne a potichu. Denice, veľmi pekne ďakujem za nádherný preklad.:) A prajem ti veľa šťastia a zdravia a nech sa ti splní všetko po čom túžiš. Teším sa na máj.:))
Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: denice - 06.04. 2016
Astoriin příchod byl moc dobře načasovaný - kdo ví, co by se dělo, kdyby přišla o chvíli později... Děkuji za přání i komentář - a slet už se blíží, už odpočítáváme!

Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: Ivonka - 01.04. 2016
Právě jsem smlsla všech dvanáct kapitol najednou a bylo to PŘESNĚ to, co jsem potřebovala :3 Bezvadná pohodová povídka, po celém týdnu jsem si u ní krásně odpočinula :-) Děkuji !
Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: denice - 06.04. 2016
Mám radost, že se líbí, děkuji!

Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: Modronka - 01.04. 2016
Takhle to utnout... To je dost podlé... Každopádně se mi ta povídka moc líbí a už se nemůžu dočkat pokračování... Snad bude brzy..
Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: denice - 06.04. 2016
Nečestné a nesportovní, že? :-) Pokračování každý čtvrtek - tedy doufám. Děkuji.

Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: gama - 01.04. 2016
Zajímavé zvládnutí situace. I když, být na místě Astorie, tak bych asi Hermioně vyškrábala oči :-D A taky bych neměla rukavičky, pravda ;-)
Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: denice - 06.04. 2016
Draco má zřejmě ve zvládání podobných situací rozsáhlou praxi :-) Děkuji.

Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: margareta - 31.03. 2016
Nadále podezřívám Joshuu ze snah o nekalé praktiky...na svou povahu začal najednou nějak moc oscilovat mezi hrr a prr. Nejspíš měl přikázáno, aby opruzoval co nejdýl a teď, když už nemá proč, mu možná začíná docházet, jakou roli ho donutili sehrát. A začíná ho to mrzet; takže se teď snaží lísat k ruce, kterou pokousal. Ovšem vzhledem k jeho IQ bych se ani nedivila, kdyby ho původce oněch nekalých praktik v zájmu utajení zlikvidoval. Být já původce, tak rozhodně. A bejt Hermionou a pozvat mě na večeři Draco, tak se doma radši předem pořádně nažeru, protože by mi bylo jasný, že se k večeři už třeba taky nemusíme dostat, že. A na lačno a se škrundáním.... A Draco se nepolil, normálně se poslintal, jak po něm Hermi šmatala. Měl halt sliny od toho silného čaje, no. Astorie, nejspíš za přítomnosti své babičky, pověstné svým drsným přístupem k váhavým potenciálním ženichům, donutila Draca v sebeobraně vrhnout protikouzlo; v rozčilení se přeřekl nebo přemávnul a přehodil babičku do vnučky a naopak. Babička si to nejspíš užívá, zatímco Astorie doma ve fotelu bezmocně skřípá zubní protézou, chichi!! Není divu, že je hoch tak tvrdě odhodlaný najít spásný lektvar za každou cenu!! Hrozí mu svatbou...a když si to tak představím... Díky za kapitolu, je prima! Pohladila mě po srdíčku! Moc se těším na pokračování!! Díky!
Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: denice - 06.04. 2016
Chudák Joshua, kdyby tak věděl, z čeho je podezírán! Kdyby jen tušil, jak je vnímána jeho ach tak velkorysá nabídka pomoci, tak by se raději otočil mezi dveřmi, vyrval Hermioně šek a podepsané papíry o převodu práv by jí urychleně poslal soví poštou. Dracovo slintání - no tady jsi mě opravdu dostala! Samozřejmě, nic jiného to nemohlo být, vždyť sama autorka píše, že ten čaj byl zatraceně silný.... Babička převtělená do Astorie - no tak ale to snad Dracovi nepřejeme, že! Nebo ano? Děkuji za kouzelný komentář!

Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: Sebelka - 31.03. 2016
Jako vždy fantastická kapitola a ten vpád Astorie. Jsem zvědavá jak to bude pokračovat. Jiťa
Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: denice - 06.04. 2016
Draco ten vpád zvládl dokonale, že? Děkuji.

Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: silrien - 31.03. 2016
Joshua je náhle milý a starostlivý? Trochu pozdě, ale snad už se nehodlá v příběhu zjevovat. Sakra, Astorie, nemohla jsi přijít o chvíli (hodně dlouhou) později? Teď si musím zas jen představovat, co všechno se mohlo stát. Ovšem snoubenec? To bude ještě hodně zajímavé.
Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: denice - 06.04. 2016
Joshua je holt náš malý gentleman :-) Astoria vlastně přišla jako na zavolanou - kdo ví, co by Draco ještě musel vysvětlovat, kdyby dorazila později... Děkuji.

Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: martian - 31.03. 2016
Takové milé pohlazení. Přesně to, co člověk na startu do nového dne potřebuje. Díky.
Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: denice - 06.04. 2016
Jsem ráda, že kapitola potěšila. Děkuji.

Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: Lupina - 31.03. 2016
Jo, typy jako je Joshua mám fakt ráda :-( Ble. Ale pak to jiskření, Draco, jako by se právě oblékl, bez jediné vady... Hm... Ani se nedivím, že popichuje Hermionu, proti Astorii musí působit jako závan čerstvého vzduchu :-) Moc děkuji za překlad, denice :-)
Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: denice - 06.04. 2016
Joshua je opravdu dobrák k pohledání, určitě si připadá náramně ušlechtile, když Hermioně tak laskavě nabídl pomoc. Jsem moc zvědavá, co řekneš, až se dozvíš, jak to vlastně je s Astorií. Děkuji.

Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: makyboris - 31.03. 2016
Tahle kapitola mě neuvěřitelně bavila! Konečně se nám pořádně zajiskřilo :) Jsem zvědavá, jak se bude Hermiony a Draca vztah dál rozvíjet a doufám, že se v příští kapitole už dozvíme něco o lektvaru. Děkuji za překlad!!
Re: Kapitola 12. Tři tvoří dav Od: denice - 06.04. 2016
Jiskřit ještě bude, až nám budou oči přecházet :-) Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )11.11. 2016Kapitola 43. Epilog
Hesaluti: ( denice )03.11. 2016Kapitola 42. Minulost, přítomnost a budoucnost
Hesaluti: ( denice )27.10. 2016Kapitola 41. Pravdy, lži a boj
Hesaluti: ( denice )20.10. 2016Kapitola 40. Konečně!
Hesaluti: ( denice )13.10. 2016Kapitola 39. Pryč z chladu
Hesaluti: ( denice )06.10. 2016Kapitola 38. K čemu jsou přátelé
Hesaluti: ( denice )29.09. 2016Kapitola 37. Tímto prstenem
Hesaluti: ( denice )22.09. 2016Kapitola 36. Nečekaná prohlášení
Hesaluti: ( denice )15.09. 2016Kapitola 35. Draco a pohovka
Hesaluti: ( denice )08.09. 2016Kapitola 34. Ples
Hesaluti: ( denice )01.09. 2016Kapitola 33. Rozmazaná a pomačkaná
Hesaluti: ( denice )25.08. 2016Kapitola 32. Malý jemný nátlak
Hesaluti: ( denice )11.08. 2016Kapitola 31. Čas na přípravu
Hesaluti: ( denice )04.08. 2016Kapitola 30. Nepříjemné odhalení
Hesaluti: ( denice )28.07. 2016Kapitola 29. Modřiny a polibky
Hesaluti: ( denice )21.07. 2016Kapitola 28. Pretty woman
Hesaluti: ( denice )14.07. 2016Kapitola 27. Zkouška lektvaru
Hesaluti: ( denice )07.07. 2016Kapitola 26. Kopačky
Hesaluti: ( denice )30.06. 2016Kapitola 25. Konečně otevřenost
Hesaluti: ( denice )23.06. 2016Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější
Hesaluti: ( denice )16.06. 2016Kapitola 23. Podivné a nádherné
Hesaluti: ( denice )09.06. 2016Kapitola 22. Neplánovaný rozhovor
Hesaluti: ( denice )02.06. 2016Kapitola 21. Krádež
Hesaluti: ( denice )26.05. 2016Kapitola 20. Nejlepší úmysly
Hesaluti: ( denice )19.05. 2016Kapitola 19. Urážky
Hesaluti: ( denice )12.05. 2016Kapitola 18. Další Zmijozel
Hesaluti: ( denice )05.05. 2016Kapitola 17. Jejda
Hesaluti: ( denice )28.04. 2016Kapitola 16. Malá zpověď
Hesaluti: ( denice )21.04. 2016Kapitola 15. Domácí návštěva
Hesaluti: ( denice )14.04. 2016Kapitola 14. Lektvar
Hesaluti: ( denice )07.04. 2016Kapitola 13. Každý za svoje
Hesaluti: ( denice )31.03. 2016Kapitola 12. Tři tvoří dav
Hesaluti: ( denice )17.03. 2016Kapitola 11. Loučení a omluva
Hesaluti: ( denice )10.03. 2016Kapitola 10. Překážky na cestě
Hesaluti: ( denice )03.03. 2016Kapitola 9. Přespání
Hesaluti: ( denice )25.02. 2016Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí
Hesaluti: ( denice )18.02. 2016Kapitola 7. Zahnaná do kouta
Hesaluti: ( denice )11.02. 2016Kapitola 6. Modrá večernice
Hesaluti: ( denice )04.02. 2016Kapitola 5. V restauraci
Hesaluti: ( denice )28.01. 2016Kapitola 4. Poslední upomínka
Hesaluti: ( denice )21.01. 2016Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!
Hesaluti: ( denice )14.01. 2016Kapitola 2. Zamčeno
Hesaluti: ( denice )07.01. 2016Kapitola 1. Služby zákazníkům
. Úvod k poviedkam: ( denice )26.11. 2015Fortuna úvod