Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Bezprútiková mágia

26. Koža z bojgy

Bezprútiková mágia
Vložené: solace - 29.02. 2016 Téma: Bezprútiková mágia
solace nám napísal:

Bezprútiková mágia

Autor: Deeble

Preklad a banner: solace

Originál: Wandless Magic

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Dvadsiata šiesta kapitola – Koža z bojgy

 

Hermiona strávila niekoľko hodín prechádzaním sa po svojej väčšinou prázdnej izbe. Nemilosrdne udupávala všetky nežné city k Snapovi a pripomínala si, čo bolo naozaj dôležité: zachrániť Harryho. Napokon sa objavila, nahnevaná a s vlasmi praskajúcimi od statickej elektriny, na skorej, osamote strávenej večeri. Najlepšie bude prísť na ministerstvo skôr, než o šiestej zatvoria hlavný vchod, aby mala dosť času nazvyš a jej prítomnosť nepôsobila podozrivo. Stále nemohla uveriť, že sa Harry a zvyšok skupinky, ktorá pred piatimi rokmi bojovala na Oddelení záhad, dokázali dostať dnu cez zadné dvere umiestnené v telefónnej búdke a nechcela sa spoliehať na to, že sa to opäť podarí.

Existoval, pravdaže, jeden značný problém: Jej meno bude zapísané v registračnej knihe v kolónke „DNU“ a vo vedľajšej „VON“ bude chýbať. Potrebovala nejako zaistiť, aby ju nešli hľadať, a počítala s tým, že nad tým dnes so Snapom popracujú. No teraz to vôbec neprichádzalo do úvahy.

Pri uvedomení si tejto skutočnosti pocítila pri srdci bolestivé pichnutie, potom príval rozčúlenia – nasledovaný náhlym vnuknutím.

Nie Snape. Weasley. Či presnejšie Weasleyovské výmysly.

„Hermiona?“ spýtal sa George, keď po jej slabučkom zaklopaní otvoril dvere spálne. „Si v poriadku?“

„Je mi úžasne,“ odvetila rozhodne. „Počuj, podarilo sa vám niekedy dočasne zneviditeľniť atrament? Nie ako ten Zonkov – čo pomaly mizol a potom sa znovu objavil s príznačným oranžovým sfarbením.“

Zazubil sa na ňu. „Odkiaľ si sa dozvedela o takom príšernom nedostatku kvality?“

„Od Harryho a Rona, ako inak?“

„Má to niečo spoločné s Harryho záchranou?“ spýtal sa zrazu vážne. Prikývla. „No,“ pokračoval, „máš šťastie. Jedna z posledných vecí, v ktorej sme sa s Fredom vŕtali, než sme boli vyhostení, bol návod na lepší neviditeľný atrament. Vydrž chvíľu.“

Zatvoril dvere a zanechal ju v úžase, či nemá vo svojej skrini, ktorú radšej držal v tajnosti, obrovskú skrýšu vynálezov. Za okamih sa objavil s hárkom papiera z notesu a obyčajne vyzerajúcim hnedým brkom z plamienky.

„Sleduj,“ povedal a bez namočenia do atramentu s rozmachom napísal – čosi. Nevedela povedať čo, lebo hneď ako hrot vytvoril tenkú čiernu čiaru, tá vybledla dostratena.

„Čo si to...“

„Uvidíš o štvrťhodinu,“ riekol s úškľabkom.

„Ach, George!“ zvolala s pocitom miernej radosti po prvýkrát v ten deň. „To je perfektné! Je to presne to, čo potrebujem. Ďakujem.“

Keď sa úhľadný čierny text napokon zobrazil na linajkovom papieri, nevedela, či ho má spražiť pohľadom, alebo objať.

Napísal naň veľkými slučkovými písmenami: Snape smrdí.

 

* * * * *

 

O 17:40 Hermiona vopchala brko s neviditeľným atramentom do vrecka habitu, z plátennej tašky vytiahla neviditeľný telefón so slúchadlami a nasadila si ich. Chvíľu nešikovne šmátrala po klávesnici na mobile, než našla tlačidlá s číslami 1 a 2 a s veľkou nechuťou ich stlačila, aby sa spojila so Snapom. Teraz už set ovládala celkom dobre aj naslepo. Pochybovala, že jej prútik s jadrom z knézla má dostatočne jemné ovládanie potrebné na začarovanie a odčarovanie krehkého mobilu.

„Odchádzam,“ riekla stručne, keď zodvihol telefón – prvý kontakt od ich nešťastného stretnutia.

„Dobre,“ odvetil. Do toho jedného slova sa mu podarilo vniesť dojem, že by bol šťastný, keby sa nikdy nevrátila.

Ticho počas cesty na ministerstvo bolo skľučujúce. Neuvedomila si, ako veľmi si už zvykla na jeho zvyčajné sarkastické poznámky. Tak či onak by mal počúvať, pomyslela si zatrpknuto. Rád sa počúva.

Bolo krátko pred piatou, keď prešla átriom a naškrabala svoje meno do starej registračnej knihy brkom, ktoré jej podal strážnik. Mala šťastie, že jeho pozornosť zaujalo niečo iné. Rýchlo ho vymenila za weasleyovské brko a urobila ním fajku v kolónke „VON“. Všimla si, že sa na papieri okamžite rozplynula.

Schovala sa v rohovej kabínke odľahlých toaliet na poschodí nad Oddelením zásobovania – o štvrť hodiny „odíde“ z ministerstva, takže si už potom nemôže dovoliť byť videná – a sadla si nepohodlne so skríženými nohami na nádržku na vodu.

O dve hodiny neskôr zmeravená a unavená z čítania jedného zo zväzkov encyklopédie Britannica (celkom dobrej, no nie ako Dejiny Rokfortu), sa ponorila do neradostného rozjímania o bezcitnom mlčiacom mužovi na druhom konci telefónnej linky. Čo si vlastne myslel? Keby podpísala tú jeho poondiatu zámienku na darček, bola by počas dvoch rokov magicky viazaná robiť to, čo povie. Bola to tradičná zmluva – v pohotovosti a pod palcom dvadsaťštyri hodín denne.

Možno bol šovinistom, ktorý nemohol zniesť, keď nemal nad ženou prevahu. Ale nie, nemala žiaden dôvod domnievať sa, že by tomu tak bolo; k čarodejniciam sa nesprával inak než k čarodejníkom – bol zástancom rovnakých príležitostí. Skrátka, chcel mať moc v každej situácii. Tá teória sa rozhodne zhodovala s jej skúsenosťou z jeho hodín.

To je pripomenulo rozhovor s Georgeom: Ako mohol Snape povedať, že nechce ďalší vzťah, v ktorom bude bezmocný? Kedy bol v takej situácii? Veď bol strašiakom pre niekoľko generácií študentov.

Až na to – zamyslene si zahryzla do pery – že si dokázala predstaviť, akí bezbranní sa smrťožrúti mohli cítiť pred Voldemortom. Bol to vskutku paradox, vzhľadom na to, že sa väčšina z nich k nemu pridala pravdepodobne preto, aby sa povyšovala nad ostatnými. S trochu väčšou pozornosťou pristúpila k Harryho poznámke, ktorú len tak mimochodom utrúsil na konci šiesteho ročníka a odmietol ju rozviesť, že Snape to nemal počas svojho štúdia na Rokforte s ostatnými študentmi ľahké.

Vari muž, ktorý vládol na hodinách elixírov železnou päsťou, naozaj prežil väčšinu života až doposiaľ – nie, vrátane dneška – s pocitom, že ho nemá pod kontrolou?

Hermionin hnev začínal proti jej vôli opadať. Tento znepokojujúci pohľad na Snapa dal trochu iný podtext tomu, čo sa na prvý pohľad zdalo byť strašným zneužitím dôvery. Nechystala sa mu nastaviť zlomené srdce na ďalší úder, ale bola ochotná pokúsiť sa opraviť to, čo zostalo z ich priateľstva.

„Pán profesor?“ zašepkala.

„Čo?“ zasyčal uštipačne.

Ach áno! Úchvatné! Zlosť sa vrátila v plnej sile. „Pusťte to z hlavy,“ sykla mu naspäť.

 

* * * * *

 

O 20:55 zliezla z nádržky toalety a čakala, kým jej stuhnuté svaly prestanú protestovať. V stŕpnutých nohách cítila príšerné mravenčenie, kolená ju boleli a krk jej zmeravel. Potlačila zakliatie – nechcela poskytnúť Snapovi pocit zadosťučinenia – vykrivkala von, čo najtichšie zišla dolu schodmi a vykukla spoza dverí, aby sa ubezpečila, že je chodba prázdna.

Vchod na Oddelenia zásobovania bol priamo naproti. Vytiahla z rukáva nelegálny prútik a pomaly – vyslovujúc slová veľmi opatrne – zoslala odhaľujúce zaklínadlo. Objavili sa ochranné kúzla, ktoré tajuplne modro-zeleno svetielkovali. Potom ešte pomalšie odrecitovala neutralizujúce kúzla, ktoré používal Essex na odblokovanie štvrtkových ochrán, dokiaľ tu šéfoval. Fungovali. Nebola si istá, či ju viac prekvapilo, že Mandy neprišla s vlastným súborom kúziel, alebo fakt, že prútik s jadrom z Krivolaba náhodne neodstrelil dvere.

O dvadsať sekúnd neskôr vkĺzla dovnútra a obnovila za sebou ochrany, až potom si dovolila povzdychnúť od úľavy.

„Som vnútri,“ povedala.

Snapovu reakciu – „Hmmm“ – pochopila ako znak toho, že nie je hodná ani jednoslovnej odpovede.

Koža z bojgy... koža z bojgy... Neodvážila sa ju privolať ako vlasy liečiteľky Basilovej, lebo by možno nezachytila sklenenú nádobku, keď by vyletela jej smerom. Ktovie, či ich Mandy začarovala, aby boli nerozbitné?

Keď pracovala na Oddelení pre výskum a vývoj, nikdy nemala príležitosť preskúmať usporiadanie v tejto miestnosti. Vždy požiadala pracovníkov zásobovania o prísady a oni jej ich doručili. No určite by nemalo byť priveľmi ťažké nájsť, čo potrebovala. Essex jej povedal, že všetko udržiaval zoradené podľa abecedy. Až na malý úsek vzadu boli steny od dlážky až po strop pokryté policami s fľašami. Zamerala sa na písmeno „B“.

„Dofrasa!“ vykĺzlo jej a žalúdok sa jej zovrel.

„Musím vám pripomínať, aby ste boli ticho, slečna Grangerová?“

„Nie je tu!“ šepla.

„Hľadajte ďalej.“

„Ach, vynikajúca rada, nikdy by mi to nenapadlo,“ zamumlala.

Aj napriek Essexovým inštrukciám týkajúcich sa usporiadania prísad hľadala pod „V“ ako všehodžús, „K“ ako koža, „H“ ako had, dokonca „Z“ ako zakázané. Už si začínala myslieť, že celá dnešná námaha bola úplne zbytočná. Asi nebude mať čas, aby prezrela tie tisícky a tisícky fliaš.

„Možno je niekde zamknutá,“ ozval sa Snape odmerane.

Zakúzlila Alohomora na každý stôl v miestnosti, no v zásuvkách sa nachádzali len písomnosti.

„Alebo niekde pod dvierkami v podlahe.“

Preverila každý centimeter štvorcový dlážky, no nenašla ani prasklinku.

„Tajná priehradka?“ navrhol, hlas mu znel skoro ustarane.

„Nie, steny sú... Ach, to je ono!“

Hermiona sa vrhla vľavo k meter širokej časti nepokrytej policami. Neboli však na nej žiadne viditeľné znaky, že by nebola tým, čím sa na prvý pohľad zdala. Chvíľu sa na ňu uprene dívala a horúčkovito sa snažila prísť na nejaký nápad.

„Finite Incantatum!“ povedala nakoniec, zvoliac si to najjednoduchšie riešenie.

Stena sa zachvela a zmizla, zanechajúc za sebou úzke dvere. Natiahla ruku, aby uchopila kľučku, no potom sa rozhodla, že bude lepšie staviť na opatrnosť, než neskôr ľutovať, a zamumlala: „Revela.“

Modro-zelené čiary sa kľukatili v oblúku bzučiacej obrannej siete.

„Tak čo? Ste ochotná ma informovať?“ zasyčal Snape.

„Myslím, že som našla miesto, kde ju držia, no je za ďalšími ochranami,“ zamrmlala podráždene. „Zrejme niet inej možnosti, než dúfať, že sú také isté...“

Essexove kúzla opäť fungovali. Opatrne otvorila dvere a videla, že je to vlastne neveľká skriňa s niekoľkými policami – na jednej z nich ležala trojica nádobiek naplnených kúskami kože z bojgy.

„Aleluja!“ uľahčene vydýchla.

Vzala dostatok kože na pol kotlíka všehodžúsu – neveľa, takže by im nemala chýbať, aspoň v to dúfala, ale dosť na prípadný omyl, pretože by túto infarktovú vlámačku neabsolvovala znovu ani za nič. Bolo to horšie, než keď kradla u Snapa. Vďaka Merlinovi bol ten husársky kúsok temer u konca.

V nasledujúcom okamihu začula hlasy, tlmené, rozliehajúce sa a očividne sa blížiace jej smerom.

„Okamžite odtiaľ vypadnite!“ nariadil Snape.

„Nemôžem!“ ohradila sa. „Nestihnem znovu nastaviť ochrany a falošnú stenu – bude jasne viditeľné, že tu niekto bol!“

Zoslala kúzlo, aby napodobnila stenu pred regálom, no skôr, než sa pustila do zložitejšieho čarovania, hlasy – oba mužské – sa zastavili pred vchodovými dverami do Oddelenia zásobovania.

„Keby si bol taký láskavý. V tejto budove je priveľa ochranných kúziel, aby som si ich všetky pamätal,“ povedal jeden z nich nosovým a mierne nafúkaným hlasom. Vedela, že ho pozná, no teraz nemala čas nad tým premýšľať.

„Idú dovnútra,“ zašepkala zúfalo.

„Zmestíte sa do tej priehradky na elixíry?“

„Áno, ale...“

„Urobte to a obnovte ochrany zvnútra.“

Preskočila cez „stenu“ – veľmi zvláštny pocit – a napchala sa do priestoru pod spodnou policou. Bolo to oveľa horšie, než sedieť hore na nádržke toalety, no rozhodne tam nebol žiaden iný úkryt. Bez zdržiavania vztýčila ochrany práve v okamihu, keď sa otvorili vonkajšie dvere a muži – predpokladala, že dvaja, hoci ich tam mohlo byť viac – vošli dnu.

Pre istotu sa ešte zneviditeľnila. Zahryzla si do pery, aby zadržala výkrik pri šokujúco studenom závere kúzla. Bol to pocit, akoby jej vyliali na hlavu vedro skoro ľadovej vody. Jedného nádherného dňa sa vrátim k svojmu skutočnému prútiku a nikdy viac ho nebudem brať ako samozrejmosť, prisľúbila si.

„... a je dobré, že sme sa to tiež rozhodli preveriť.“ Počula hovoriť nadutý hlas, keď sa jej vrátil sluch. „Vieš si predstaviť tie potenciálne škody? A keď si pomyslím, že si chcel, aby...“

„No, ako som mal vedieť, čo robí?“ ozval sa druhý hlas, mladší a nazlostený. Dean, uvedomila si a cítila sa trochu lepšie. „Veril som jej na slovo.“

„Zajtra tam znovu vyšlem Cornera. Tentoraz ju privedie.“

„Sama neurobila nič nezákonné, mohli by sme len...“

„Nie. Nedovolím jej všetko zničiť, Thomas.“

Hermiona si hrýzla spodnú peru. Bol to veľmi zvláštny rozhovor. Hovorili o Mandy? Alebo o Basilovej? Ach, bolo to pridobré, aby sa nádejala, že...

Prestala premýšľať – dokonca sa snažila prestať dýchať – keď počula, ako Dean pred jej úkrytom prednáša kúzla odstraňujúce ochrany. Zvolal Finite Incantatum a potom uvidela, s kým sa rozprával.

Cornelius Fudge.

„Čokoľvek poviete, pán minister,“ riekol Dean s hlasom prestúpeným sarkazmom temer hodným Snapa. „Pokiaľ nedávate prednosť osloveniu „Lord“.“

Hermionu zamrazilo, čo nemalo nič spoločné s kúzlom, ktoré ju zneviditeľňovalo.

„Veľmi vtipné! Švihni si, do desiatej zostáva už len minúta! Nemali sme to nechávať na poslednú chvíľu.“

Mladší muž natiahol ruku k hornej polici, vzal odtiaľ fľaštičku s blatisto-hnedou zmesou a odzátkoval ju.

„No?“ obrátil sa k Fudgeovi.

„Vydrž, nemôžem ho nájsť,“ odvetil minister podráždene, keď sa prehrabával v početných vreckách svojho habitu s tenkými prúžkami. „Viem, že som ho dal do jedného z nich – aha!“

Vytiahol malú obálku a vybral z nej jeden šedivý vlas. V diaľke sa ozvalo odbíjanie hodín.

„Doriti!“ zaklial emotívne Fudge a za okamih to už vôbec nebol on.

 

 

A/N: 1. „Revela!“: Latinské slovo pre „odhaliť“, alebo to aspoň stojí v slovníku.

2. Mrzí ma ten cliffhanger. Vlastne nie, vôbec nemrzí. Muhaha!


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 26. Koža z bojgy Od: maria - 09.03. 2016
dakujem
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 14.03. 2016
Prosím:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: arabeska - 07.03. 2016
No páni, to bylo dost napínavé. A chytré, jsem si jistá, že já bych selhala už na začátku při odškrtávaní políčka "VON". A nemusím týden čekat, heč, jdu rovnou na další! :D Tisíceré díky, solace, jako již tradičně - nádhera!
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 14.03. 2016
Autorke akčné scény idú. Pekne to v závere vygradovala. (diaboský úškrn) Ďakujem, arabeska:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: Zuzana - 04.03. 2016
Chúďa Hermiona teraz sa tam bude krčiť až kým zase nepribudne kapitola:D dúfam, že ju neobjavia. Takto aspoň zistí kto sa snaží Harryho odpratať z cesty. Veľmi pekne ďakujem za kapitolu.
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Za ten týždeň bude celá stuhnutá a rozlámaná. Bude to musieť nejako pretrpieť, keď prekladateľka stíha pridávať iba raz týždenne. Ďakujem, Zuzka:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: DarJee - 03.03. 2016
Cooo????? takhle to utnout to se přece nedělá :D konečně se to začíná rozplejdtat nemůžu se dočkat další kapitoly :D
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Som rada, že ste všetci tak strašne napnutí. Autorke to skvele vyšlo. Muhaha!:-D

Re: 26. Koža z bojgy Od: Michlik - 02.03. 2016
Chtělo by to, co nejdřív novou kapitolu ;)
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Čo najskôr? V pondelok na poludnie tu bude ako na koni;-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: Sev - 02.03. 2016
...Aneb trapne ticho mezi Severusem a Miou :D a takova mala vycitka... Takto zhorsovat stav zavisleho pacienta urcite neni legalni!!!! Autorka je opravdu dabelska a ty jeste dabelstejsi, ze jsi nezmirnila nenapadnym dopriprelozenim uz tak velky deficit! Srandicky :D. Diky za kapitolu a uz aby bylo pondeli!!! :)
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
No čo s vami závislákmi?:-) Nepomáha ani pravidelný prísun nových kapitol? Potom môžem iba odporučiť nejaké činnosti na odvedenie pozornosti, namiesto klasického obhrýzania nechtov. Ďakujem za milý komentár, Sev:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: sisi - 01.03. 2016
velice děkuji za novou kapitolu. Je to pěkně přeložené a vymyšlené. Už ani nevím, jestli chci, aby ve finále zachránili Harryho, nebo si SnaoeaHermiona padli do náruče, popřípadě trochu víc, ale ono to asi nějak dopadne.
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Som rada, že sa ti kapitola páčila. Budeme dúfať, že sa to autorke podarilo dotiahnuť do vydareného konca. Veľká vďaka, sisi:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: javika - 01.03. 2016
Díky za kapitolu, těším se na další.
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Aj ja ďakujem, javika:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: kattyV - 01.03. 2016
No toto, to je teda!!! Jak to má člověk do příštího týdne vydržet :) Jsem napnutá, jak špagátek.
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Verím, že si ten týždeň prežila v zdraví. Čakáme už len na poludnie.

Re: 26. Koža z bojgy Od: Hanna - 01.03. 2016
Uf, toto nie, nie, nie. Pomóc. Ja som strašný zvedavec, toto nevydržím. :)
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Hádam sa ti podarilo vydržať. A ak nie, potom už vieš, ako to dopadlo;-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: Shiwa - 01.03. 2016
26. kapitola... Znamená to, že už zbývají jenom 2? Achjo... :(
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Presne tak, už len 2 kapitoly. Všetko raz musí skončiť, aj dobré poviedky;-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: zuzule - 01.03. 2016
Jsem uuuplne strasne moc napnuta! Dekuju!
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Tak to je fajn. O to autorke išlo:-) Díky.

Re: 26. Koža z bojgy Od: mami - 01.03. 2016
To je teda drzosť, takto to ukončiť... Herm je dobrá, já osobne by som tam neliezla brr.
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Autorka by mala dostať po prstoch, však?:-) Je vidieť, že je Hermiona z Chrabromilu.

Re: 26. Koža z bojgy Od: hapr - 01.03. 2016
Děkuji za překlad. Je to tak neuvěřitelně napínavé a ono to zrovinka skončí uáááááá To jsem zvědavá co se z toho nakonec vyklube.... :-)
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Dúfam, že máš napätie rada, lebo si ho ešte užijeme. Ďakujem, hapr:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: Lenka24 - 29.02. 2016
Tiež si myslím, že idú po Hermione. A kto sa vydáva za Fudgea? Napadajú mi všelijaké možnosti, ale najviac sa prikláňam k variante, že by to mohol byť Ron, ktorý sa s Deanom, rovnako ako Hermiona, snažia Harryho zachrániť a zistiť, kto za tým všetkým je. Som veľmi zvedavá, aké prekvapenie si pre nás prichystala autorka. :) Ďakujem za preklad kapitoly a neviem sa dočkať pokračovania. :)
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
No čoskoro uvidíme, či niekomu vyšiel tip na zloducha. Veľká vďaka za odozvu, Lenka:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: scully - 29.02. 2016
Teda zbývají dvě kapitoly do konce a pořád nevíme,kdo za tím stojí. Dost mě překvapil Dean,že v tom má prsty. Jsem zvědavá,kdo bude ta osoba, co hraje Popletala. Mám takový dojem,že ti dva mluvili o Hermioně.Severus byl dnes zase ve formě. Třeba to,že je tedka Hermiona v ohrožení,Severuse nabudí k nějaké akci.Moc děkuju za překlad Solace a netrpělivě vyhlížím další dílek
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Áno, koniec sa blíži a s ním strhujúci záver. Čoskoro sa dozvieš, kto za tým všetkým stojí;-) Veľmi pekne ďakujem za komentár, scully:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: gama - 29.02. 2016
Néééé, néééééé........teď neeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
:-DD Ale ááááno!

Re: 26. Koža z bojgy Od: luisakralickova - 29.02. 2016
No, hezky, pěkně, takový konec! Co my teď, celý týden, no? Solace moc děkuji, zas bude o čem přemýšlet:)
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Budeme si musieť počkať. Sľubujem, že to ubehne rýchlo. Ďakujem, luisa:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: ansus - 29.02. 2016
Solace, díky, hezky vygradovaná kapitola. Na samém začátku bych Hermioně s chutí pustila Boty proti lásce od Přenosilové. Na ministerstvu prokázala pevné nervy, snad její krytí vydrží až do odchodu narušitelů jejího loupeživého snažení, krčení se v polici jí vůbec nezávidím. Jsem zvědavá, kdo že si to lokl mnoholičňáku. A Dean se pěkně vybarvuje - nakonec nemohl zůstat hrdinou v zářivé zbroji, to by dělal slovutnému lektvaristovi s kyselým obličejem příliš velkou konkurenci. Těším se na další vývoj, na to, jak se s Hermioniným ohrožením (protože bych se moc divila, kdyby plánovaný hon byl pořádán na někoho jiného než Hermionu) popasuje momentálně poněkud nemužně uražený Snape, co bratři Weasleyové etc.
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Je pekné, ako sa všetky príbehové línie postupne uzatvárajú - mám na mysli Deana. Vystihla si to veľmi dobre. Keďže nás čakajú posledné dve napínavé kapitoly, nebudem sa viac rozpisovať, aby som nespojlerovala. Veľmi pekne ti ďakujem za odozvu, ansus:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: grepik03 - 29.02. 2016
Solace velike díky za překlad další kapitoly ♡ Nemělo by se to už pomalu vyjasnovat? Já jsem teda úplně ztracena. ..Kdo se vydává za Popletala? Kdyby to byl Lucius , tak by si asi nevybral za pomocníka Deana a Cornera. No Hermiona nám to příšte vysvětlí :) Taky se domnívám, že jdou po Hermioně a že Corner je onen houmlesak co se vali před domem ve kterém ziji vyhoštění. A co když se za Popletala vydává Harry, aby odkryl nejake šílene spiknutí? A v kómatu je Ron, kterého dopuji mnoholicnym lektvarem, aby vypadal jako Potter. ......:))))) No nic počkám si na poslední dvě kapitoly :)
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Toto je poviedka, ktorá graduje až do samotného konca, podobne ako dobré detektívky. Takže niečo postupne odkrývať by bolo kontraproduktívne. Príde to ako blesk z jasného neba:-) Veľká vďaka za komentár, grepik:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: Jacomo - 29.02. 2016
Tak tentokrát mi to dá hodně přemáhání nekliknout na originál :-) Že se ti dva na ministerstvu bavili o Hermioně, o tom není pochyb, spíš tápu,kdo by se mohl přemnoholičňákovávat na Popletala. Napadají mě neskutečné pitomosti, jako třeba Lucius nebo někdo od Weasleyů, takže toho radši nechám a počkám si na další kapitolu. Moc děkuji za překlad, solace.
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Verím, že je čoraz ťažšie udržať neposedné prstíky na uzde a nekliknúť na ďalšiu kapitolu v origináli. Vďaka za komentár, Jacomo:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: larkinh - 29.02. 2016
No tak to je pěkně napínavé... a utnout to zrovna tady -vrtí hlavou- Díky za překlad.
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Nuž, autorka nás chcela trošku ponapínať. Ďakujem, larkinh:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: Lupina - 29.02. 2016
Božínku, autorka umí kapitolu vygradovat! Ani jsem nedýchala. A záhad teda spíš přibývá. Spekulovat nebudu, o kom mluvili. Pěkně si počkám na další kapitolu. Moc děkuji za skvělý překlad, solace. Těším se na další pondělí.
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Je fajn, ak sa podarí koniec dobre vygradovať. Potom sa z čítania stáva vzrušujúci zážitok. Ďakujem, Lupina. Taktiež sa budem tešiť:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: margareta - 29.02. 2016
No, všehodžůsový chaos začíná, žejo!? Fudge je samozřejmě Lucius, který baží po nástupnictví po Lordu V., a jestli je ten šedý vlas Snapeův, tak jsem zvědavá, co si nadržená Hermiona počne, až kolem ní budou rotovat dva Severusové, hihihi!!! Aby nezačala cicmat Luciuse a Severus nedostal nabacáno..nebo naopak!! Eventuálně by mohla pro jistotu nejdřív jednoho po druhém zmlátit a následně ocicmat; v obou případech by se žádná škoda nestala, cheche. Lucius ji chce očividně zpacifikovat, aby nemohla oživit Harryho, protože se bojí, aby nedopadl jako jeho bývalý šéf. A Corner je možná ten zvšehodžusovaný houmelesák, co se tam kolem ochomejtá a pilně sleduje, kdo- s kým- kam - a kdy- ... a číhá. Do Merlinových fuseklí, to je situace! A ještě je docela možný, že...utrum. Čekám na další kapitolu. Milá čarodějko, tvé pracovní vytížení všichni chápeme a stoprocentně akceptujeme!!! / Což nám ale nezabrání nadále frustrovaně brblat. Smiř se./ Za kapitolu moc díky, ikdyž...brblybrbly....ale fakt díky!!!!
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Opäť si nám predostrela zaujímavé konšpiračné teórie, ktoré ma opäť pobavili. Uvidíme, či ti niektorá z nich vyjde. Keby tomu tak bolo, bol by to vskutku všehodžúsový chaos:-) Veľmi pekne ďakujem, margareta. Ďalšia kapitola sa tu objaví čo nevidieť.

Re: 26. Koža z bojgy Od: Densi - 29.02. 2016
Hermiona je šikovná, ale na jej mieste by som umrela od strachu :D som zvedavá, kto sa vydáva za Fudgea ... ale ten rozhovor sa mi zdá, že hovoril skorej o nej ako o Mary, alebo tej liečiteľke, zrejme majú nejaké podozrenie, si myslím. Teším sa na pokračovanie, škoda že do konca už neostáva veľa, lebo je to skvelá poviedka :)
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Nuž, bude to ešte riadny adrenalín. Ďakujem za odozvu, Densi. Tiež sa budem tešiť:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: kakostka - 29.02. 2016
No do riti... takhle to useknout.... grrr, takže Mione ví, kdo popíjí Džusík, už chápu, proč je tak pod zámkem, ae brzo jim dojde, že? Nebo proč si do toho trezoru šli, pro už uvařený Mnoholičňák? To jsem nepochopila, co v té tajné zásuvce loví, jestli ta, mají zásoby Mnoholičného lektvaru, mohla si rovnou taky sebrat lahvičku, ne? Sice na to asi přijdou, ale to asi tak jako tak. A nejsem si jistá, že hovoří o Mandy, mám dojem, že spíš o Hermioně, že? Protože, aby ji prošlo, že se tam tak poflakuje, často se přemisťuje krbem? to je jí nepodobné, ikdyž vysedává zničená u Harryho. Fakt jsem zvědavá, do konce dvě kapitoly, to bude dost našlapané, no snad se Mione ovládne a k tomu se Severus griluje doma, aniž by ji mohl pomoc... ho ho, to ho musí opravdu drtit. Opět je tak v situaci, kterou nemá pod kontrolou, že? Jsem v pokušení přečíst si originál, ale nemohla jsem se k němu dostat, tak to vydržím. Díky
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Išli si tam po ďalšiu dávku odvaru, ale zrejme tam majú uložené aj prísady potrebné na jeho uvarenie. Vziať kúsok kože z bojgy nie je také nápadné, ako keby im chýbala fľaštička. No čaká nás dosť nadupaný koniec. Je sa na čo tešiť. Ďakujem, kakostka:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: wanilka - 29.02. 2016
Meni se hlas pri pouziti Mnoholicneho lektvaru? A diky za preklad!
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Áno, mení sa. Aj ja ďakujem, wanilka:-)

Re: 26. Koža z bojgy Od: denice - 29.02. 2016
To tedy je napětí! Když si uvědomím, že chybí už jen dvě kapitoly do konce... no páni! Fred s Georgem opět nezklamali, rozesmáli mě tím svým heslem - zase se Severusovi trošku pomstili :-) Strašně moc se mi líbilo, že Hermiona začala přemýšlet a spojovat si informace, i když ji borec Severus opět rozhodil jediným slůvkem - to mu vážně jde! Ale myslím, že až Hermiona ještě trochu víc vychladne a pořádně si to promyslí, leccos jí dojde. A ti dva spiklenci jí málem způsobili infarkt, ani se nedivím. Ještě že měla takového chladnokrevného komplice:-) Děkuji! Myslím, že nemusím psát, jak moc se těším na další kapitolu!
Re: 26. Koža z bojgy Od: solace - 07.03. 2016
Hermiona je bystrá hlavička, tá si vždy dokáže dať veci dokopy. Hádam to čoskoro dôjde aj Severusovi. Veľmi pekne ďakujem za komentár, denice:-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Deeble: ( solace )14.03. 201628. Rytier v čiernom brnení
Deeble: ( solace )07.03. 201627. Sprisahanie muklorodených
Deeble: ( solace )29.02. 201626. Koža z bojgy
Deeble: ( solace )22.02. 201625. ... a budem plakať, ak sa mi zachce
Deeble: ( solace )15.02. 201624. Je to moja oslava...
Deeble: ( solace )08.02. 201623. Londýnska prechádzka
Deeble: ( solace )01.02. 201622. Pokušenie
Deeble: ( solace )25.01. 201621. Pán Nikto
Deeble: ( solace )18.01. 201620. Byť tebou, byť všetkým, čím si...
Deeble: ( solace )11.01. 201619. Útok
Deeble: ( solace )16.11. 201518. Vyznanie
Deeble: ( solace )02.11. 201517. Elixíry a rozhovory
Deeble: ( solace )26.10. 201516. Tajné správy
Deeble: ( solace )19.10. 201515. Dnes vlasy, zajtra prútik
Deeble: ( solace )12.10. 201514. Tajomná liečiteľka
Deeble: ( solace )05.10. 201513. Grangerová, Hermiona Grangerová
Deeble: ( solace )21.09. 201512. Odhalenia
Deeble: ( solace )14.09. 201511. Výčitky
Deeble: ( solace )07.09. 201510. O vlások
Deeble: ( solace )24.08. 20159. Lekcie
Deeble: ( solace )17.08. 20158. Vyhostení
Deeble: ( solace )10.08. 20157. Svojpomoc
Deeble: ( solace )03.08. 20156. Obrat k horšiemu
Deeble: ( solace )27.07. 20155. Fľaša whisky a ty
Deeble: ( solace )20.07. 20154. Čarodejnícke podzemie
Deeble: ( solace )13.07. 20153. Chlapec, ktorý ledva prežil
Deeble: ( solace )06.07. 20152. Neočakávané stretnutie
Deeble: ( solace )29.06. 20151. Skvelý spôsob ako poďakovať vojnovému hrdinovi
. Úvod k poviedkam: ( solace )22.06. 2015Úvod