Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fortune

Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí

Fortune
Vložené: denice - 25.02. 2016 Téma: Fortune
denice nám napísal:

Autor: Hesaluti     Překlad: denice      Beta: Jimmi a Sevik99     Banner:  Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7286877/1/Fortune

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí

 

Hermiona byla trochu překvapená, když druhý den od Draca nepřišla žádná zpráva.  V poledne dalšího dne už začínala panikařit. Co když si to rozmyslel? Dokonce uvažovala, že se s ním zkusí spojit prostřednictvím jeho společnosti, protože o jeho soukromí nic nevěděla. Předpokládala, že stále vlastní Malfoy Manor, ale to bylo asi tak všecko.

„Co je to s tebou?“ dorážela Ginny, když na ni Hermiona už podesáté vyštěkla.

„Totéž bych se chtěla zeptat já tebe!“ odvětila Hermiona nezvykle příkře, což zavinily její starosti a neklid.

 „Co tím chceš říct? To ty všechny sekýruješ. Chudák Laura už předtím vypadala opravdu naštvaně!“ ztišila Ginny hlas a odtáhla Hermionu stranou. „To kvůli Joshuovi? Byl tady?“

Hermiona se kousla do rtu, přemýšlela, co Ginny řekne. Byla by se jí ráda svěřila s celou historií, ale pár věcí ji zaráželo. V první řadě ta nezbytná a nezákonná složka, pak Dracova půjčka, a nakonec to, že se Draco vůbec angažoval. Ginny to s určitou dávkou přesvědčování přijme, ale Harry určitě ne!

„Chce své peníze a nehodlá čekat,“ vysvětlila nakonec.

„Řekni mu, ať odprejskne, copak jsi ho nepožádala, aby vypadl?“

„Řekla jsem mu, aby zmizel, ale opravdu není rád,“ odvětila Hermiona. „Tak co je to s tebou?“

„Nic,“ prohodila Ginny nedbale, ale Hermiona ji znala příliš dobře.

„Už nějakou dobu máš divnou náladu a necítíš se dobře…“ viděla, jak Ginnina tvář mění výraz, když si uvědomila, že Hermiona si toho všimla.

„Jo… myslím, že jsem unavená…“

Hermiona tázavě zdvihla obočí, ale Ginny se nestala o nic vstřícnější. Před návratem do přední části obchodu jen pokrčila rameny. Konečně bylo pět hodin a Hermiona mohla bohudíky zavřít. Docházela jí trpělivost. Z nějakého důvodu se cítila pořádně naštvaná. Dokud nesouhlasila, že mu pomůže, byl tu Draco každou chvíli, ale pak si najednou zmizí! Zamkla dveře a sklíčeně odcházela. Než se přemístila domů, obvykle prošla několika ulicemi, aby si odpočala a pročistila si mysl. Dnes to potřebovala víc než jindy. Bylo chladněji, než očekávala, tak si přitáhla plášť blíž k tělu a pospíchala dál.

Ušla jen pár metrů, když kdosi vystoupil z tmavého průchodu a postavil se jí do cesty. Byl vysoký, vlasy měl schované pod kápí, tvář skrytou ve stínu. Hermiona se ihned cítila nepříjemně a uchopila hůlku.

„Míchací kotlík?“ zeptal se bez úvodu.

Hermiona ukázala na svůj obchod kousek od nich. „Je tady, ale mají zavřeno.“

„Vy jste Grangerová? Hermiona Grangerová?“ muž vyslovil její křestní jméno zvláštně, jako by je nikdy předtím neslyšel.

Vytáhla hůlku. Držela si ji po boku. „Proč se ptáte? Kdo jste?“

Muž si povšiml její reakce a shrnul si kápi. „Nebojte se…“ řekl stroze, ale neudělal nic, aby ji uklidnil, takže zvažovala útěk. „Chceme si s vámi jenom promluvit.“

„My? Promluvit o čem?“ snažila se udržet klidný hlas. „Obvykle přepadáte lidi, s nimiž si chcete promluvit?“

„Říkal jsem… chceme vám jen položit pár otázek…“

„Nechte mě být…“ Za nejbližším rohem se ozvaly kroky. Otočila se a spatřila vysokého, hubeného kouzelníka mířit k nim. Využila příležitosti, protáhla se kolem útočníka a dala se do běhu. Nezastavila se, aby se ohlédla zpět. Za následujícím rohem se přemístila. Ještě nikdy se tak ráda neocitla ve svém obývacím pokoji, ale chvěla se natolik, že si ani nedokázala připravit pití. Klesla na pohovku bez toho, aby si svlékla plášť. Ze všech sil se snažila nerozplakat. Vtom se ozvalo klepání na dveře. Vyskočila jako čertík z krabičky a popadla hůlku. Pronásledoval ji? Co mohla dělat? V duchu si začala vybavovat různá kouzla, když někdo znovu zaklepal.

 „Hermiono?“ ozvalo se. Zarazila se. Ujišťovala se, že Dracův hlas neslyší jen v představách. „Hermiono?“ ozvalo se znovu a tentokrát už měla jasno. Rozběhla se ke dveřím, aby odpověděla.

„Jak si můžu být jistá, že jsi to ty?“

„Jak to myslíš? Nepoznáváš můj hlas?“ byl Draco zmatený.

„Ano, ale jak mám vědět, že jsi to opravdu ty? Někdo se za tebe může vydávat.“

„Proč? Co se děje?“ změnil tón, když si uvědomil, že se Hermiona chová divně.

„Jenom potřebuji vědět, že jsi to opravdu ty.“

„Necháš mě jít dovnitř, Grangerová, nebo budu…“ začal.

„Prosím, Draco. Jen řekni něco, podle čeho poznám, že jsi to ty.“

Odstín Hermionina hlasu a její naléhání, aby prokázal svou totožnost, Draca na chvíli umlčely, než znovu promluvil: „Ve třetím ročníku jsi mě praštila levačkou,“ řekl a Hermiona zírala na dveře. Jak si ksakru pamatoval, kterou rukou to bylo? Zkusila napodobit pohyb, jímž ho udeřila, a nebyla si jistá, kterou ruku použila. Nezáleželo na tom, protože další slova ji přesvědčila, že je to opravdu Draco.

„Pro Merlina, Grangerová, přestaň se rozmýšlet a otevři ty zatraceně dveře, než tady zmrznu! Je mi zima na takových místech, kde by vážně neměla být!“

Stiskla kliku a otevřela, aby ho spatřila mířit hůlkou na zámek. Popadla ho a vtáhla dovnitř, ale předtím se rozhlédla po chodbě jako v nějakém špatném mudlovském špionážním filmu. Pak zabouchla dveře a vydechla úlevou. Draco na ni zíral jako na blázna.

„Co to děláš, Grangerová? Koho vyhlížíš?“ ptal se.

„Odcházela jsem z obchodu… a on tam byl… věděl, kdo jsem…“ blábolila. Teprve teď si jasně uvědomila, co se přihodilo. Popotáhla a snažila se nebrečet, ne před ním. Ale nedalo se popřít, že se jí hodně ulevilo a cítila vděk, že stojí tady, v jejím bytě, protože nyní se cítila v bezpečí. Popadl ji za ruce a sklonil se, aby na ni pohlédl.

 „Nerozumím ti, co se stalo?“

Hermiona se nadechla a řekla mu to tak jasně, jak jen dokázala. Jak příběh pokračoval, výraz jeho tváře se měnil. Zdálo se, že se také zlobí.

„U Merlina, Hermiono!“ zvolal. „Kdo to ksakru byl?“ Přecházel po předsíňce, rukou si mnul čelo. „Je to moje chyba! Musí to nějak souviset s lektvarem. Nikdy jsem si ani na vteřinu nepomyslel, že se někdo pokusí navázat s tebou spojení!“ opřel se rukou o zeď. „Zatracený pitomec! Měl jsem být opatrnější!“

„Myslíš, že chtěl lektvar?“

„Návod na něj.“

„Nemyslela jsem, že o tom ještě někdo ví!“

„No, já taky ne! Ale musí to tak být, byla by to příliš velká náhoda.“ Pak se k ní Draco naklonil, očima vyhledal její tvář. „Určitě jsi v pořádku? Je mi to tak líto.“

Hermiona na něj zírala s otevřenou pusou. Opravdu se omluvil? Přikývla. „Jsem v pořádku, jen trochu rozklepaná.“

„Pojďme se posadit. Udělám ti něco k pití.“

Draco hospodařil v její kuchyni, neptal se, kde co je, a Hermiona ho slyšela otvírat a zavírat skříňky. Nedokázala si vzpomenout, jestli má uklizeno, ale bylo jí to skoro jedno. Draco Malfoy byl v její kuchyni, připravoval jí pití! Bál se o ni? Zázraky se dějí pořád.

„Tady máš,“ Draco před ni na stůl položil hrnek. „Možná by sis měla jít lehnout. Dotkl se tě?“

„Ne. Nechtěla jsem mu dát šanci, utekla jsem hned, jak jsem mohla.“

Povzdechl si a Hermiona viděla, že vypadá nesmírně provinile.

„Ty za to nemůžeš.“

„Ale ano! Ohrozil jsem tě,“ řekl Draco energicky. „Už se to nestane.“

Hermina na něj zírala naprosto šokována jeho reakcí. Snažila se zůstat nad věcí a usrkla z nápoje. Měl překvapivou chuť, rozpoznala horkost, která jí vklouzla do krku. Alkohol!

„Dal jsi mi do pití alkohol?“ zeptala se.

„Ano, uklidní ti nervy.“

„Proč jsi sem přišel?“ zarazila se Hermiona, napadla ji další otázka. „Jak jsi věděl, kde bydlím?“

„Zjistil jsem si to,“ odpověděl. „A důvod může počkat do zítřka. Měl bych tě nechat jít do postele.“

Hermiona náhle odložila hrnek, opět ji zasáhl příliv paniky. Bylo to nelogické, protože za zamčenými dveřmi bude v naprostém bezpečí. Dokonce by mohla použít i nějaká kouzla, ale teď opravdu nechtěla být sama. Ale stěží by se mohla zeptat Draca, jestli tu s ní nechce zůstat? A nemohla říct nikomu jinému, protože by chtěl vědět, co se stalo. Draco si navlékal plášť, ale zarazil se, když viděl výraz její tváře.

 „Co je? Zbledla jsi. Neomdlíš mi tu, Grangerová? Jsem děsný ošetřovatel!“ hleděl na ni a ona polkla ve snaze získat sebevládu.

„Jsem v pořádku,“ zalhala nepřesvědčivě. Odložil plášť, přistoupil blíž a sklonil se nad ní.

„Vypadáš mizerně, určitě ti neublížil?“

Hermiona cítila slzy tvořící se jí v koutcích. Sklopila oči do klína. Stál těsně u ní. Něco ji směšně, neovladatelně nutkalo vrhnout se mu kolem krku a prosit, aby zůstal. Vypadal víc než schopný dokonale ochránit sebe i ji a ona chtěla, aby neodcházel. Stále se k ní nakláněl a nespouštěl z ní zrak. Pozvedla k němu oči. Cítila, že se mnohem víc bojí, že zůstane sama, než toho, co by si o ní mohl myslet. Potom vyhrkla: „Zůstaneš tu?“

Na Dracově tváři nezaznamenala téměř žádnou odezvu. Obdivovala jeho sebeovládání. Musel si myslet, že se úplně zbláznila! Pak se naklonil velmi blízko k ní. Hermiona si na okamžik opravdu myslela, že ji chce políbit, ale jen zmáčkl polstrování, přenesl na ně váhu, než trochu zapéroval.

„Tvoje pohovka je zatraceně nepohodlná,“ řekl s úsměvem a Hermiona pocítila úlevu.

„Jo, to je, promiň!“

„Nejsem zvyklý na drsný život, obvykle mám péřovou přikrývku a polštáře,“ nepřestával se uculovat Draco. „Co tvoje postel? Je manželská?“ vzpřímil se, jako by se chystal jít to zjistit, a Hermiona se konečně zasmála. Tohle dobromyslné škádlení zaplašilo její úzkost.

 „Ano, je, ale nemůžeš tam spát!“ odpověděla na nevyslovenou otázku. Oplatil jí mrknutím a úsměvem, díky kterému se Hermiona najednou cítila lépe. Mnohem, mnohem lépe.

 

Poznámka autorky: Tak tady to máte… Draco zůstal na noc, šťastná Hermiono! Doufám, že si udrželi váš zájem a líbí se vám jejich charaktery… dejte mi vědět, ráda si přečtu, co si myslíte.

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 09.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí Od: MichelleF - 05.06. 2016
O je, už se hlásí potíže
A ještě přibudou... Děkuji.

Draco v této povídce je zralý, galantní, dospělý muž. Líbí se mi velmi. Děkuji za překlad.
Mně se taky líbil, i proto jsem začala povídku překládat. Děkuji.

Zdá sa, že Draco je celkom fajn keď má pomôcť, kľudne by som si ho na jej mieste nechala spať v posteli:) Ďakujem za kapitolu.
Vyklubal se z něj docela slušný mužský, že? Děkuji!

Herm už vyšla z cviku. Inakby ju to tak nezobralo. Draco, ach ...čo k tomu dodať :-)
Ano, přesně - co dodat :-D Děkuji!

Trochu jednoduché, ale milé a vtipné, takže celkově příjemná četba :)
Ke kafi místo cukru :-) Děkuji.

Re: Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí Od: Fluoris - 27.02. 2016
OMG! Skoro som vykríkla od radosti a prekvapenia :D Aký je Draco zlatý...normálne si ho viem predstaviť ako sa tváril :3 :D Vďaka za preklad
Ano, když chce a záleží mu na tom, tak dokáže být velice milý :-) Děkuji.

Re: Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí Od: larkinh - 27.02. 2016
To jsem zvědavá, kdo to byl - jestli to bylo kvůli lektvaru nebo kvůli té půjčce... nebo kvůli něčemu jinému. Profesionálové kriminálníci to asi nebyli, ti by ji nenechali tak snadno utéct... Díky za překlad.
Mně se ze všech verzí nejvíc líbí ta vymahačská :-) Profesionální kriminálníci by asi jednali jinak, to máš pravdu, ale kde by k nim Joshua zase přišel, že... a z čeho by je zaplatil... Děkuji.

A uz tu mame prvni ochranitarske sklony. :-) Jen tak dal, deti moje. Zatim to pokracuje jak na dratkach... Moc mila kapitola, diky za ni!
To by jeden nevěřil, co dokáže troška výčitek svědomí na správném místě, že? Děkuji!

Re: Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí Od: kakostka - 25.02. 2016
Ty jo, skoro bych řekla, že to jsou vymáhači, které poslal Joshua, aby Hermionu více motivoval... ale je fajn, že se tam objevil Draco a pomůže ji. Díky za překlad, povídka je zajímavá.
Teorii o vymahačích miluji, ta mi vážně vylepšila den! Chudák Joshua, kdyby věděl, co se mu přisuzuje :-) Děkuji, kakostko.

Tak s takovýmto Dracem bych ráda byla slabou, roztřesenou a vyděšenou ženskou. Jak se znám, zahnaná cizím chlápkem do kouta bych ho majzla svazkem klíčů do lebeně (nosím v kapse, když jdu sama) a pak až bych zdrhala sprintem. No, frťana bych si nalila, okamžitě jak bych se dostala domů. Ale vědět, že se o mě postará Draco se všemi přídavnými jmény, které trefně použily komentující výše, zhroucená bych si počkala :-) Jsem zvědavá, odkud informace unikly. A jak se Draco postará o Hermionu (významně pozvednuté obočí). Moc děkuji za další kousek Dráčka a jeho záhady, denice :-)
Přiznám se, že bych po takovém zážitku byla slabou a roztřesenou ženskou, i kdybych k tomu neměla žádného Draca :-) ale na rozdíl od tebe bych asi ztuhla, ne prchala. Frťan do každé nohy - to by se asi hodilo, to by situaci nepatrně vylepšilo :-) A únik informací - to bude klíčová otázka. Děkuji, Lupino!

Zaujímavý vývoj, snáď len, že mi Hermiona nikdy nepripadala ako typ, ktorý potrebuje byť zachraňovaná. Mala by byť plne schopná sa ochrániť sama. Ale samozrejme, dajako toho Dráčika potrebujeme nalákať do bytu... :DD
Tahle Hermiona je v šoku po přepadení (a přepadení to bylo, to je jasné), takže si péče o svou osobu docela užívá - a přiznám se, že by mi nevadilo být na jejím místě .-) Děkuji.

Re: Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí Od: margareta - 25.02. 2016
Já podezřívám Ginny! Něco zaslechla, něco si domyslela, informovala Harryho a Rona a ti poslali policajty-aurory pro získání předběžných informací /nic tajemného, to by si ten první nesundal kápi a oba by ji nenechali tak lehce zdrhnout!/; a mluví pro to taky provedení celé akce - typická ukázka fundovanosti příslušných orgánů. Big zero. Normálka. Ale myslím, že Draco si je vědom úniku informací a, podle jeho reakce, tuší, o koho se jedná. Já to tipuju na toho bambulu Zabiniho. Možná někde vyšťáral nějaký starý zbytek Večernice, rozhodl se okoštovat, zda čerstvá, čili nic....no, a dostal slovní průjem někde, kde neměl. V tom případě se ale obávám, že Draco nebude brát zajatce. Nebo ta Joshuova sexbomba není sexbomba, ale Ginny, která si počíná odporně zákeřně, jelikož se snaží získat celý obchod pro sebe, včetně receptu na superdryák. A chudáka Joshuu používá čistě instrumentálně. Muahahahá..! Díky moc za kapitolu! A připojuji se k těm, kteří žádají o kratší pauzy, je to moc hezké a napínavé ... a kdo to má tak dlouho herdek vydržet????!!!!!
Jak já se nesmírně těším na tvoje komentáře! Tedy - klobouk dolů! Ty bys měla psát špionážní romány - přiznám se, že jsem spekulovala, jakou konspirační teorii vymyslíš, ale zase jsi mě dostala. Ginny, která vypíchala Joshuovu sexbombu, aby rafinovaně obsadila její místo po Joshuově boku v touze po bohatství, tupí bystrozoři i bambula Zabini - tak tohle miluju! Kratší pauzy - no proč ne, ale až najdu někoho, kdo za mě bude chodit do práce a starat se o domácnost a rodinu... Moc děkuji za podnětný komentář!

Hermionu obdivujem, že vôbec mala silu odtiaľ zdrhnúť. Ja by som asi stuhla. :D Ak boli tí chlapi v pohode, tak mali ísť za ňou do obchodu a nie na ňu čakať v tmavej uličke a s kapucňou. Napadlo mi, či to na ňu nenastražil aj ten jej bývalý, ale podľa všetkého to bude niekto s tým elixírom, ako vravel Draco. Už mu nič nezostáva, len zobrať Hermionu k sebe domov a rukolapne a osobne ju tam strážiť.:D Nádherný preklad denice, ďakujem. Na túto poviedku sa vždy teším.:)
Tak to jsme dvě - taky bych zřejmě ztuhla a navíc ze sebe nevydala hlásku. Máš pravdu, že normální člověk by na ni takhle nečíhal. Teď bych ti vážně ráda prozradila něco dál, ale musím se ovládnout ;-) Moc děkuji!
Kludne mi to môžeš pošepkať, ja to nikomu neprezradím.:D Ale asi si budem musieť počkať.;)
Vydrž ještě pár týdnů - pak uvidíš;-)

Re: Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí Od: Neprihlásený - 25.02. 2016
Nechces ty kapitoly pridavat casteji? Tyden je docela dlouho, kdyz je to jedina Dramione,, ktera se preklada/pise. Jinak uzasna povidka, jen tak dal :) Diky za preklad! :)
Moc ráda bych přidávala častěji, ale brání mi zaměstnání, domácnost, manžel, děti... :-) Týden ti snad uteče lépe, když tu máme i novou úžasnou kapitolu Isolation. Děkuji!

Skvělá kapitola. Hned budu mít lepší den. Díky moc :-)
Jsem ráda, že tě potěšila. Děkuji.

dakujem
Rádo se stalo :-)

Zajímavá kapitolka. Prvně jsem si myslela,že ho třeba najal Joshua jako vymahače dluhu na Hermionu.Ale po rozhovoru s Dracem,to bude mít asi něco společného s lektvarem. Draco byl skvělý. K této povídce se prostě hodí obyčejná Hermiona,né nějaká superžena ,aby mohl vyniknout Draco jako galantní ochránce a přítel. Snad se příště dozvíme,proč šel Draco k Hermioně až domů. Mě se povídka moc líbí.Děkuju za překlad Denice
Ta představa vymahače najatého Joshuou je okouzlující, ale Joshua sám je spíš bačkora, nevím, jestli by se na něco takového zmohl. Draco zřejmě ví své. Taky se mi moc líbí, jak o Hermionu pečuje. Moc děkuji, scully.

Re: Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí Od: silrien - 25.02. 2016
Napřed mě napadlo, že ten divný chlapík má něco společného s Joshuou, který panikaří a chce své peníz c nejdřív. Ale když se Draco chová tak rytířsky, tak má nejspíš opravdu něco společného s lektvarem. Ovšem i tak to vyvolává spoustu dalších otázek (např. v čem ještě je Draco namočený). A Hermioninu reakci chápu. Má nervy, protože se pouští do něčeho ne úplně legálního, nutně musí odevzdat ty peníze a Draco najednou není. Do toho najednou chlápek, který chce odpovědi a jestli třeba má své dny, tak prostě dojde k tomuhle až hysterickému zděšení. Sice jsme se kvůli tomu nedověděli, proč tam Draco přišel původně, ale zůstane na noc a to je taky hodně hodně zajímavé. Taky bych chtěla rytířského Draca (ikdyž můj chlap je taky fajn :D).
Joshua tedy ve čtenářkách zanechal nezapomenutelný dojem, to se mu musí nechat :-) Nečekala bych, že vzbudí až taková podezření, ale dobře mu tak! A že by Draco měl špatné svědomí a proto byl tak vstřícný? No, uvidíme... Hermiona opravdu musí mít nervy na pochodu, ale i kdyby PMS neměla, nedivím se, že ji vyděsil cizí chlap, čekající v temné uličce. A Draco je zřejmě v obraze... Děkuji, silrien!

Re: Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí Od: makyboris - 25.02. 2016
Jsem ráda za novou kapitolu! Pokaždé se na ní moc těším, takže děkuji za překlad. Jak tu už zaznělo moc se mi líbí jak autorka vykresluje Dracův charakter. Je to prostě rytíř v lesklé zbroji na bílém koni :D A ještě víc se mi líbí, když je to sarkastický parchant :D Hermionino chování ohledně cizího chlápka v temném koutě mě ani nepřekvapuje... Myslím, že se setkala se spoustou "akcí" ve válce, což bylo pro ni něco jiného než temný kout ulice po válce, kdy se její mysl otupila mírem. Takže si nemyslím jak je uvedeno v komentáři dole, že by byla nějakou chudinkou. Je příjemné si počíst o Hermioně, která není divokou amazonkou... Příběh se příjemně zamotává a přiznám se, že chci víc a víc! Těším se, až bude přeložena celá a já si ji znovu přečtu hezky v kuse. Na to si však ještě počkám :D Ještě jednou děkuji za překlad!
Draco je tu přesně namíchaný - trochu anděl, trochu ďábel, tajemný, bohatý, pohledný, když chce, tak i docela milý - no kdo by ho nechtěl :-) Moc se mi líbí, jak rozebíráš Hermionino chování, ono to takhle nějak mohlo být. Instinkt jí radil, aby utekla - pročpak asi cizinec nepřišel do obchodu, jako každý jiný slušný člověk s čistým svědomím? Jsem ráda, že se ti povídka líbí a děkuji za milý komentář!

Re: Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí Od: grepik03 - 25.02. 2016
Denice, moc děkuji za překlad další kapitoly ♡ Zajímalo by mne, kdo byl ten tajemný člověk v kápi a co vlastně po Hermioně chtěl - že by si Joshua najmul právníka? Nebo vymahače? :))) Reakci Hermiony chápu, po válce už určitě očekávala klid a nebezpečí vyhodnocuje jinak než před lety. Může si dovolit být dámou v nesnázích, zejména když má chrabrého, blonďatého, rozcuchaného, vonícího a sakra dobře vypadajícího ochránce. ..:)))) Draco byl jako vždy skvělý, autorka má talent vykreslit ho takovým způsobem, že si po každé kapitole říkám - aaaaa ja chci taky ! ( ovšem při mem štěstí by takhle krásný chlap byl určitě gay :)) Ještě jednou díky za projasnění dnešního dne!
Ten tajemný člověk v kápi to rozhodně nevzdal - a myslím, že můžu prozradit, že Joshuův advokát to nebyl. Líbí se mi ten vymahač :-) Hermionu chápu taky, tohle bych zažít nechtěla. Když "se chtěli jenom zeptat", proč nepřišli do obchodu, že. A Draco je tu přímo přepychový, to máš pravdu :-) Děkuji moc za milý komentář!

Re: Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí Od: Ponyska - 25.02. 2016
Pro tuhle povídku mám slabost, i když na konci této kapitolky se zmohu jen na: škoda Hermiony. Taková chudinka... Prostě mi to nepasuje k její osobě, obzvlášť, když je zběhlá v soubojích, nemluvě o tom, že se jí vlastně jen cizí chlap ptal zda je osoba, kterou hledá. Nic se nestalo, jen se z ní stala nevystrašenější chudinka světa. Škoda :/.
Když jsem tuto epizodu překládala, vůbec mě nenapadlo, že by se Hermionina reakce dala vnímat jako přehnaná. Možná je to tím, že mou kamarádku večer na ulici přepadli, měli nůž - dala jim všecko. V ten okamžik nedokázala ani vykřiknout. Druhá v podobné situaci vysvětlovala, že je na mateřské a vůbec nic nemá - ta skončila na pohotovosti s obličejem rozbitým na kaši. Takže Hermionu chápu, oslovil ji cizí chlap v temné ulici, že se chtějí jen na něco zeptat, opravdu se jí nedivím, ono asi hodně záleží na tom, jakou kdo má zkušenost.. Děkuji za zajímavý komentář a doufám, že tě kapitola neodradila od dalšího čtení.
Re: Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí Od: Ponyska - 26.02. 2016
Nene, to vůbec. A chápu to, kdyby někdo přepadl mne, tak asi poté nevylezu z domu, ale Hermiona je válečná hrdinka. Jistě, má toho dost za sebou, ale také je to zocelená žena, která ví, jak se bránit. Přinejmenším je velmi racionální osoba a tahle její změna charakteru mi k ní prostě nepasuje. Ani se nepokusila zjistit o co jde, ani ji nenapadlo sáhnout po hůlce. Snad si na to zvyknu :).
Třeba si v příštích kapitolách napraví reputaci :-) A nebyla bych na ni zase tak přísná - hůlku vytáhla a pak racionálně využila první příležitost k úniku - nemohla přece vědět, kolik útočníků tam ještě vskrytu čeká. Pak doma nastoupil šok - a kdoví, v jakém nervovém stavu byla po válečných událostech, tak snad jí to odpustíme :-) A už se moc těším na tvé komentáře po patnácté kapitole a dál...

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )11.11. 2016Kapitola 43. Epilog
Hesaluti: ( denice )03.11. 2016Kapitola 42. Minulost, přítomnost a budoucnost
Hesaluti: ( denice )27.10. 2016Kapitola 41. Pravdy, lži a boj
Hesaluti: ( denice )20.10. 2016Kapitola 40. Konečně!
Hesaluti: ( denice )13.10. 2016Kapitola 39. Pryč z chladu
Hesaluti: ( denice )06.10. 2016Kapitola 38. K čemu jsou přátelé
Hesaluti: ( denice )29.09. 2016Kapitola 37. Tímto prstenem
Hesaluti: ( denice )22.09. 2016Kapitola 36. Nečekaná prohlášení
Hesaluti: ( denice )15.09. 2016Kapitola 35. Draco a pohovka
Hesaluti: ( denice )08.09. 2016Kapitola 34. Ples
Hesaluti: ( denice )01.09. 2016Kapitola 33. Rozmazaná a pomačkaná
Hesaluti: ( denice )25.08. 2016Kapitola 32. Malý jemný nátlak
Hesaluti: ( denice )11.08. 2016Kapitola 31. Čas na přípravu
Hesaluti: ( denice )04.08. 2016Kapitola 30. Nepříjemné odhalení
Hesaluti: ( denice )28.07. 2016Kapitola 29. Modřiny a polibky
Hesaluti: ( denice )21.07. 2016Kapitola 28. Pretty woman
Hesaluti: ( denice )14.07. 2016Kapitola 27. Zkouška lektvaru
Hesaluti: ( denice )07.07. 2016Kapitola 26. Kopačky
Hesaluti: ( denice )30.06. 2016Kapitola 25. Konečně otevřenost
Hesaluti: ( denice )23.06. 2016Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější
Hesaluti: ( denice )16.06. 2016Kapitola 23. Podivné a nádherné
Hesaluti: ( denice )09.06. 2016Kapitola 22. Neplánovaný rozhovor
Hesaluti: ( denice )02.06. 2016Kapitola 21. Krádež
Hesaluti: ( denice )26.05. 2016Kapitola 20. Nejlepší úmysly
Hesaluti: ( denice )19.05. 2016Kapitola 19. Urážky
Hesaluti: ( denice )12.05. 2016Kapitola 18. Další Zmijozel
Hesaluti: ( denice )05.05. 2016Kapitola 17. Jejda
Hesaluti: ( denice )28.04. 2016Kapitola 16. Malá zpověď
Hesaluti: ( denice )21.04. 2016Kapitola 15. Domácí návštěva
Hesaluti: ( denice )14.04. 2016Kapitola 14. Lektvar
Hesaluti: ( denice )07.04. 2016Kapitola 13. Každý za svoje
Hesaluti: ( denice )31.03. 2016Kapitola 12. Tři tvoří dav
Hesaluti: ( denice )17.03. 2016Kapitola 11. Loučení a omluva
Hesaluti: ( denice )10.03. 2016Kapitola 10. Překážky na cestě
Hesaluti: ( denice )03.03. 2016Kapitola 9. Přespání
Hesaluti: ( denice )25.02. 2016Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí
Hesaluti: ( denice )18.02. 2016Kapitola 7. Zahnaná do kouta
Hesaluti: ( denice )11.02. 2016Kapitola 6. Modrá večernice
Hesaluti: ( denice )04.02. 2016Kapitola 5. V restauraci
Hesaluti: ( denice )28.01. 2016Kapitola 4. Poslední upomínka
Hesaluti: ( denice )21.01. 2016Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!
Hesaluti: ( denice )14.01. 2016Kapitola 2. Zamčeno
Hesaluti: ( denice )07.01. 2016Kapitola 1. Služby zákazníkům
. Úvod k poviedkam: ( denice )26.11. 2015Fortuna úvod