Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fortune

Kapitola 6. Modrá večernice

Fortune
Vložené: denice - 11.02. 2016 Téma: Fortune
denice nám napísal:

Autor: Hesaluti     Překlad: denice      Beta: Jimmi a Sevik99     Banner:  Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7286877/1/Fortune

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 6. Modrá večernice

 

„Když už jsi to znovu zmínila... jsi tedy tak trochu těhotná? Ví o tom Joshua?“ Dracova otázka způsobila, že Hermionina vidlička s prásknutím dopadla na talíř.

„Ne!“

„Protože jestli je to jeho, možná by změnil názor a nechtěl své peníze zpět...“

„NE! Myslím tím, že nejsem těhotná! Přemýšlela jsem o někom jiném, když jsi mě zaslechl,“ popřela to Hermiona.

„Hm, o kom?“ Draco si promnul bradu. „Počkej, musí to být Wízlice!“

„Nech toho, Malfoyi. A jmenuje se Ginny.“

„Ou, malé Potterátko! Příšerné!“

„Malfoyi!“ řekla Hermiona svým nejvýhružnějším hlasem, ale musela uznat, že je zábavný. Takového ho nikdy předtím nezažila, žertoval a škádlil ji, a určitě se jí zdál být přitažlivější. Téměř příjemný, ale jen téměř! Vrátila se zpět k lektvaru.

„Tak co je to za ingredienci, kterou ti mám pomoct získat?“

„Ehm...“

„Malfoyi!“

„Nemůžu ti to říct! Nejdřív musíš souhlasit, že mi pomůžeš.“

„Já ti neslíbím pomoc, dokud mi neřekneš, o co jde.“ Hleděli na sebe, až Hermiona pokrčila rameny. „Nemůžeš očekávat, že budu uvažovat o tom, že ti pomůžu, aniž bych měla všechny informace.“

„Slíbíš mi, že to udržíš v tajnosti?“ zeptal se Draco a ona přikývla, ale Draco pozvedl ruku a pokračoval. „Myslím to vážně! Ani když se rozhodneš, že do toho nepůjdeš, nesmíš to nikde vyžvanit. Můžeš zkusit být trochu víc Zmijozel a míň Nebelvír? Možná Havraspár?“ Hermiona se znovu zasmála, velmi ji pobavil. Překvapivé! Draco Malfoy s ní žertuje!

„Jen mi to řekni,“ začala, ale on se na ni zatvářil. „Dobře... dobře... slibuji, že o tom nebudu nikde mluvit“

Po další chvíli váhání se Draco naklonil blíž a zamumlal něco, co Hermiona nedokázala pochytit.

„Cože? Neslyšela jsem,“ požádala ho, aby to zopakoval. Draco se přisunul ještě blíž, natáhl se přes celý stůl.

„Výtažek z modré večernice,“ zašeptal a tentokrát ho Hermiona slyšela jasně.

„MODRÁ VE...“  vykřikla mnohem hlasitěji, než měla v úmyslu, a Draco se vymrštil ze židle a položil jí ruku přes rty.

„Proč na sebe nezakouzlíš Sonorus a neopakuješ to? Mám pocit, že u dveří tě neslyšeli!“ řekl sarkasticky. Hermiona se pokoušela promluvit, ale přes jeho dlaň z ní vycházelo jen nesrozumitelné mumlání. Stáhnul ruku a znovu se posadil.

„Promiň,“ znovu a jasně zopakovala Hermiona, „ale to myslíš vážně? Tohle chceš dát do lektvaru?“

„Žádal jsem tě, jestli bys mohla být míň Nebelvír, vzpomínáš?“ řekl Draco. „Je to velmi malé množství, ale je nepostradatelné.“

„A nelegální,“ poukázala Hermiona.

„Přesně řečeno, není nelegální,“ opravil ji. „Její použití je někdy nelegální, ale přísada sama o sobě nelegální není.“

„Malfoyi! Je to kořen halucinogenní rostliny. Nemůžeš jen tak jít a koupit ho!“

„Já vím! Ale my ho potřebujeme.“

„Proč bys chtěl vyrábět lektvar, který způsobuje halucinace?“ ptala se Hermiona.

„Nechci! Říkal jsem ti, že jde jen o malé množství. Nebude to mít žádný vliv, když toho bude tak málo, a vím, že je to legálně používaná přísada do lektvarů. Pokud je to kontrolované a zaregistruješ to,“ jeho hlas zněl neústupně.

„Nemám povolení na nákup tohohle,“ zavrtěla hlavou Hermiona. „Takže jsi možná zbytečně ztratil spoustu času úsilím přemluvit mě, abych s tebou šla do něčeho, v čem ti nemůžu pomoct.“

„Budeme potřebovat licenci, až budeme předkládat lektvar ke schválení,“ řekl Draco.

„Tak proč někomu nestrčíš balík peněz a nezískáš ji sám?“

„Protože by to bylo neetické,“ odvětil svým nejkorektnějším a nejupjatějším tónem.

Hermiona si velmi nevychovaně odfrkla. „Jako kdyby tobě na tom záleželo.“

„A bude zapotřebí zkouška kvůli udělení výjimky,“ připustil Draco. „Takže když jsi až doteď s jekotem neuprchla od stolu, znamená to, že o tom uvažuješ?“ naklonil se blíž a Hermioninu pozornost náhle upoutaly jeho oči. Hleděly přímo do jejích a ona si připadala jako zhypnotizovaná. Pohlédla stranou. Odmítala nechat se podvodně zlákat k souhlasu.

„Existují stovky lidí, kteří ti s tím mohou pomoci. Mnoho z nich má vyšší kvalifikaci než já.“

„Ale nemůžu jim věřit,“ promluvil Draco tiše.

„A proč si myslíš, že mně věřit můžeš?“

 „Protože jsi to ty! Máš všechnu potřebnou čestnost a oddanost, na níž záleží,“ Dracův tón jakoby naznačoval, že se jedná o něco špatného, „a vím, že jestli mi slíbíš pomoc, nebudeš se snažit po půl roce tvrdit, že lektvar je tvým objevem.“

„Myslíš tím, že jsem Nebelvír!“ odsekla mu a on se na ni se zářícíma očima usmál.

Přinesli jim zákusky a Hermiona si uvědomila, že si ani nevšimla, kdy zmizely jejich talíře. Věděla, že rozumné (a velmi Hermionovské) by bylo, kdyby teď snědla svůj lahodně vypadající moučník, poděkovala Malfoyovi za nabídku a šla si po svém. Celá ta věc byla zřejmě nezákonná. Vypadala riskantně a časově náročně. Zároveň však myšlenka, že by se mohla stát součástí týmu vytvářejícího úplně od začátku zbrusu nový lektvar (ať už jakýkoli!), byla skutečně vzrušující a nesmírně se jí zamlouvala. A jistým velmi nehermionovským způsobem také věděla, že Draco se chystá dát jí podíl na zisku, což by jí vyřešilo spoustu problémů.

„Tak co bylo s tím Joshuou? Cos na něm vůbec viděla a proč se z něj stala taková monumentální osina v zadku?“ Dracova otázka ji vytrhla z úvah. Chvíli na něj hleděla a nedokázala uvěřit, že měl tu drzost se jí na tohle zeptat. Diskutovat o svém osobním životě s Dracem Malfoyem jí připadalo nesnesitelné, tak rychle odpověděla.

„Potřebuje peníze, protože se bude ženit.“

„Pustil tě k vodě kvůli jiné?“ zeptal se bez obalu Draco. „Pořád ještě máš svou úžasnou schopnost, jak přilákat druhé pohlaví?“

Hermiona se na něj zamračila. Ve chvíli, kdy se zdálo, že bude jednat rozumně, se musel vrátit ke svým sarkastickým a urážlivým způsobům.

„Ty toho prostě nedokážeš nechat, že? Co ti dává právo mě soudit?“

„Myslel jsem, že teď už budeš provdaná za Lasičáka se stovkami malých Lasičat hemžících se kolem - zhyň, myšlenko!“ na Dracově tváři se jasně zračil odpor k této představě. 

„No, já jsem myslela, že tě už Parkinsonová dovlekla k oltáři. Nemyslím, že by připustila, aby se od tebe vzdálila dál než na metr... Drakouši!“ Hermiona ukončila větu Pansynou láskyplnou přezdívkou a viděla, jak přimhouřil oči.

„No, docela šikovně se jí povedlo přilepit se k jiné ubohé duši, takže jsem z obliga.“ Něco v Dracově tónu přimělo Hermionu na něj pohlédnout, ale nemohla za to dát ruku do ohně. Nemohl být naštvaný na Parkinsonovou, že ne? Každý věděl, že to byl vždycky jednostranný vztah.

„Takže jsi sám?“ Jakmile to vypustila z úst, cítila, jak rudne rozpaky a lítostí. Proč se na to ptala?  Přece ji vůbec nezajímalo, jestli je nebo není svobodný! Viděla, jak se Dracovi trochu rozšířily oči a opřel se v židli. Jeho odpověď byla nečekaná.

„Tak trochu.“

Hermiona chvíli uvažovala, zda ho má požádat, aby to rozvedl, nebo zda změnit téma, ale zvítězila zvědavost.

„Co myslíš tím tak trochu? Je to jako ‚trochu‘ těhotná nebo lektvarová složka je ‚tak trochu‘ legální?“ Pozorně sledovala jeho reakci a viděla, že bojuje sám se sebou, zda jí má říct podrobnosti.

 „Je to složité,“ odpověděl konečně.

„Což si mohu přeložit jako – starej se o své zatracené věci, Grangerová,“ řekla s povzdechem Hermiona. „Proč s tebou musím sdílet jeden každý intimní detail svého života, ale o tobě nesmím vědět nic?“

„Tohle opravdu vědět nechceš,“ řekl Draco kontrolovaným hlasem a s bezvýraznou tváří.

„Máš pravdu, nechci,“ Hermiona odsunula židli od stolu. „Budu potřebovat nějaký čas, abych si všechno rozmyslela.“

Draco se na ni překvapeně podíval. „Ještě jsme neprobrali, jak ti můžu pomoct já. Tohle nebude jednostranné.“

„Vím, ale chci o tom přemýšlet, než přede mnou začneš mávat návnadou,“ opáčila. Bylo jí jasné, že jí Draco pravděpodobně nabídne nějaké řešení problému s Joshuou, ale nechtěla se na základě toho rozhodovat. „Takže můžeme požádat o účet, prosím?“

„Ale..“ začal Draco, ovšem Hermiona zavrtěla hlavou.

„Přijď do obchodu zítra po zavírací době. Pak můžeme probrat zbytek.“

Draco si povzdechl. „Proč to sakra dělám?“ řekl si spíš pro sebe. Pokynul číšníkovi o účet a Hermiona uchopila svou kabelku, ale on se k ní naklonil a zarazil ji dřív, než ji stačila otevřít. „Zaplatím.“

„Ne. Tohle není schůzka, měli bychom dát každý půlku,“ trvala na svém Hermiona.

„Grangerová,“ řekl Draco a pak se odmlčel; zdálo se, že chvíli přemýšlí, než se opravil. „Hermiono...“ znovu se zarazil, tentokrát kvůli výrazu na její tváři. „Páni! To zní divně,“ přiznal, protože používat její křestní jméno bylo opravdu zvláštní.

„Na tomhle je divné všechno,“ řekla Hermiona. „Uvidíme se zítra... Draco.“

 

Poznámka autorky: Vím, že je to pomalý vývoj. Nesnáším, když se věci uspěchají... prostě si užívejte, jak se vztah rozvíjí! Děkuji za komentáře.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 08.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: myska111 - 13.05. 2019
Líbí se mi tento Draco, snaží se být milý, ale nezapře něco ze starého Draca. Na Dramione mě nejvíc baví takové to dobírání mezi Hermionou a Dracem. Samozřejmě, že nějaká romantika taky není k zahození, ale souhlasím, že nic se nemá uspěchat. Díky za překlad

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: MichelleF - 05.06. 2016
Naopak, já mám ráda pomalý vývoj :-)
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 17.11. 2016
Tak to máme společné :-) Děkuji.

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: Julie - 05.03. 2016
Souhlasím s poznámkou autorky, pomalé oťukávání hlavních akteré se mi líbí. Díky za překlad!
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 05.03. 2016
Ano, co se vleče, neuteče... Děkuji.

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: mami - 23.02. 2016
Herm zas taká svätá nie je, len má viac odvahy ísť priamo za svojim a je verná svojim zásadám. Takže pomôže...a nielen preto, že to bude výzva a zvrúšo...
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 24.02. 2016
Správně jsi odhadla, že pomůže z vícero důvodů :-) Děkuji.

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: silrien - 19.02. 2016
Draco je samé tajemství. Lektvar do kterého je třeba halucinogen? No, být Hermionou, jsem hodně zvědavá a asi jen z té zvědavosti, co z toho může vylézt, do toho jdu. A mimoto je Drakouš (pořád se u toho směju) tak trochu ve vztahu. A ještě k tomu složitém. Tahle povídka má sice pomalý rozjezd, ale neustále přidává další a další věci, proč číst dál a podněcuje mou zvědavost.
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 22.02. 2016
Jsem hrozně moc ráda, že se ti líbí ten pomalý rozjezd - mně taky, ale bála jsem se, co na to čtenářky. Takže tahle zpětná vazba mě moc těší, děkuji!

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: TaraFaith - 15.02. 2016
Jsem ještě zvědavější na další vývoj příběhu než jsem byla u minulé kapitoly. Díky moc. :)
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 15.02. 2016
To se zřejmě nezmění ani po příští kapitole, autorka informace dávkuje velmi střídmě :-) Děkuji.

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: Fluoris - 13.02. 2016
A tak jasné, že si to užívam :D Halucinogénna rastlina... to bude zaujímavý elixír :) Ďakujem za preklad :)
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 13.02. 2016
To jsem ráda. A zajímavý - to je přesně to správné slovo :-) Děkuji.

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: Zuzana - 12.02. 2016
Pekná večera, Draco je skvelý obchodník a keď niečo chce vie byť aj šarmantný:) Pobavili ma tie jeho rýpavé reči, a prekvapilo ma, že aj Hermione sa zdali celkom vtipné:) Ďakujem za kapitolu.
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 13.02. 2016
Ano, když něco potřebuje, dokáže se i snažit:-) Myslím, že ty jeho řeči připadaly Hermioně zábavné proto, že byly spíš lehce jedovaté, než zlobné, nenávistné a plné touhy ublížit, jako kdysi ve škole. Děkuji.

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: scully - 11.02. 2016
To by mě zajímalo,co za lektvar bude obsahovat tuhle přísadu.A Draco je zase jako obvykle pan tajemný. Dneska měl skvělé průpovídky-tak trochu těhotná,Potterátko,lasičata. A další posun v jejich vztahu,už jsou Draco a Hermiona,no jen tak dál.Moc děkuju za krásný překlad Denice
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 11.02. 2016
Hermioně to taky vrtá hlavou - a pana tajemného už dokázala docela pěkně zmáčknout, že? Ani ty průpovídky mu nepomohly :-) Děkuji!

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: luisakralickova - 11.02. 2016
Zhyň, myšlenko! se stává heslem dne. Krásný překlad, moc děkuji, denice.
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 11.02. 2016
Googlila jsem, protože mi to připadalo jako citát z alžbětinského dramatu. Ale nic, bohužel, jen obyčejný idiom :-) Děkuji.

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: JSark - 11.02. 2016
Všeobecne tiež nemám rada uponáhľané poviedky, také tie, kde v prvej kapitole by sa zabili a v druhej už sa nekonečne milujú, ale teraz ma ide rozpučiť od jedu, že zase neviem, čo presne od nej chce. Chm. :(
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 11.02. 2016
A kdyby se jen milovali, oni spolu musí rovnou hupsnout do peřin nebo na kožešinu před krbem! Už jsem myslím psala, že pomalý rozjezd byl jeden z hlavních důvodů, proč Fortunu překládám:-) Však se dočkáme... Děkuji.

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: LadyLillyPotterml - 11.02. 2016
Potteratko? Hihihi vela lasičiat? Hihi najviac sa mi aj tak pacilo źe Zhyň myšlenko.
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 11.02. 2016
Potterátko by se s lasičaty moc dobře doplňovalo - a možná, že jednou doplní, jenom Lasičák si zřejmě bude muset najít jinou paní Lasičku:-) Děkuji.

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: Cukrenka - 11.02. 2016
Přiznám se, že jsem byla k této povídce trošku skeptická, ale od dnešní kapitoly to beru zpět, moc mě pobavila. Děkuji za překlad
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 11.02. 2016
Přiznám se, že reakce na první kapitoly jsem očekávala opravdu s napětím... Ale jsem ráda, že jsi autorce dala šanci :-) Děkuji.

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: MIRA - 11.02. 2016
Draco to má pekne vymyslené. :D Požiadal Hermionu, lebo vie, že je až moc čestná nato, aby ho podrazila.:D Tie ich rozhovory sú delikátné. :D Tak trochu tehotná, Tak trochu sám.:D Veľmi pekne ďakujem za nádherný preklad, denice.:)
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 11.02. 2016
Draco je zřejmě moc dobrý obchodník, dokáže si své partnery vybrat. Uvidíme, jak mu to půjde v soukromé sféře :-) Děkuji!

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: Lupina - 11.02. 2016
Modrá večernice ve mně vzbuzuje příjemné představy. Možná tak trochu milostné, takže jsem zvědavá, jaké že to účinky má. A výše už zazněly hlášky, které způsobují rozprsk slin na monitor, tak se pod ně podepisuji. A přiznám se, že mně pomalý vývoj vůbec nevadí. Naopak si užívám. Moc děkuji, denice :-)
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 11.02. 2016
Modrá večernice mi dala pěkně zabrat - myslím tedy adekvátní překlad :-) A k čemu bude, to se snad dozvíme už brzy, aspoň tedy doufám, už v těch kapitolách trochu ztrácím přehled :-) Pomalý rozjezd může někdy být požehnáním, teď jsem si znovu četla některé kapitoly Loten a znovu se ti hluboce klaním! Děkuji!

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: margareta - 11.02. 2016
Tak tohle Hermiona docela krásně sfoukla, ne? Nenechala se dotlačit k okamžitému souhlasu a do další schůzky si určitě ještě pár dotazů připraví! To jsem zvědavá, co se doví! Protože není napsáno, k čemu mezi Dracem a Pansy došlo a přitom je zřejmé, že to není nic, čím by se chtěl hlasitě chlubit, mohu opět spekulovat. Chich, takže je klidně možné, že Draco je gay, který se nešťastně zamiloval do hetero..., no a potvora Pansy mu ho odloudila. Tragedie. Nebo Draco není gay, ale měl při Pansy vedlejšák; kráska teď čeká trojčata a vyhrožuje, že ztropí skandál, pokud nedojde k řádnému finančnímu odškodnění plus doživotnímu zabezpečení. A protože by tak náhlý a bezdůvodný odliv větších částek z jeho konta mohl případně vyvolávat nepříjemné dotazy, snaží se mlžit výzkumem. A kdyby se nakonec ten lektvar skutečně povedl, bude to třešnička na dortu...hihihi...! Děkuji za hezkou kapitolu!
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 11.02. 2016
Hermiona si na Draca ještě pořád dává dobrý pozor, však má proč :-) Tvoje spekulace miluji! Obě jsou fantastické, zasloužily by si vlastní povídku!, třeba ji napíšeš? Moc děkuji!

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: Jacomo - 11.02. 2016
Merline, to jsou zlatíčka! Tak trochu těhotná, zhyň, myšlenko, Drakouši, je to složité... Ach ano, ačkoliv je to celkem jednoduché, ti dva se postarají, aby to složité bylo :-) Krásný střípek vyvolávající ještě víc otázek a těšení na věci příští. Máš mě na svědomí, denice, jsem začtená do další povídky. Za což ti samozřejmě moc moc děkuji.
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 11.02. 2016
Ti dva okolo sebe pěkně krouží, uvidíme, kdo bude mít nakonec navrch. Mám radost, že se ti povídka líbí, snad si při ní trošku odpočineš mezi prací a studiem :-) Děkuji!

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: maria - 11.02. 2016
dakujem
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 11.02. 2016
Rádo se stalo :-)

Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: grepik03 - 11.02. 2016
Denice, moc děkuji za překlad další kapitoly ♡ Já se tak bavila...opravdu miluju dialogy těch dvou :) Otázka, jestli je Hermiona tak trochu těhotná. ...me dostala, tolik k zmizojezelské taktice :))) Další perla byla Dracova myšlenka na svatbu Hermiony s Lasičákem a stovku malých lasičátek. ..zhyň myšlenko :))) A Drakouš je opravdu za trest :))) Modrá večernice, hmm zajímavý název pro halucinogenní rostlinu, jsem opravdu zvědavá k čemu má ten tajemný lektvar slouzit. Taky mne zajímá, co myslel Draco tim, že tak trochu někoho má. ...těším se, moc se těším na pokračování. ...
Re: Kapitola 6. Modrá večernice Od: denice - 11.02. 2016
S dialogy si autorka docela vyhrála, ještě jich bude požehnaně. Draco tu hodně moc mlží a Hermionu to pěkně štve - on to syčák jeden ví... a nepoví... Na vysvětlení toho tajemného lektvaru si ještě chvíli počkáme, aspoň tedy myslím. Překládám už devatenáctou kapitolu a mám trošku problém si pamatovat, co kdy bude :-) Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )11.11. 2016Kapitola 43. Epilog
Hesaluti: ( denice )03.11. 2016Kapitola 42. Minulost, přítomnost a budoucnost
Hesaluti: ( denice )27.10. 2016Kapitola 41. Pravdy, lži a boj
Hesaluti: ( denice )20.10. 2016Kapitola 40. Konečně!
Hesaluti: ( denice )13.10. 2016Kapitola 39. Pryč z chladu
Hesaluti: ( denice )06.10. 2016Kapitola 38. K čemu jsou přátelé
Hesaluti: ( denice )29.09. 2016Kapitola 37. Tímto prstenem
Hesaluti: ( denice )22.09. 2016Kapitola 36. Nečekaná prohlášení
Hesaluti: ( denice )15.09. 2016Kapitola 35. Draco a pohovka
Hesaluti: ( denice )08.09. 2016Kapitola 34. Ples
Hesaluti: ( denice )01.09. 2016Kapitola 33. Rozmazaná a pomačkaná
Hesaluti: ( denice )25.08. 2016Kapitola 32. Malý jemný nátlak
Hesaluti: ( denice )11.08. 2016Kapitola 31. Čas na přípravu
Hesaluti: ( denice )04.08. 2016Kapitola 30. Nepříjemné odhalení
Hesaluti: ( denice )28.07. 2016Kapitola 29. Modřiny a polibky
Hesaluti: ( denice )21.07. 2016Kapitola 28. Pretty woman
Hesaluti: ( denice )14.07. 2016Kapitola 27. Zkouška lektvaru
Hesaluti: ( denice )07.07. 2016Kapitola 26. Kopačky
Hesaluti: ( denice )30.06. 2016Kapitola 25. Konečně otevřenost
Hesaluti: ( denice )23.06. 2016Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější
Hesaluti: ( denice )16.06. 2016Kapitola 23. Podivné a nádherné
Hesaluti: ( denice )09.06. 2016Kapitola 22. Neplánovaný rozhovor
Hesaluti: ( denice )02.06. 2016Kapitola 21. Krádež
Hesaluti: ( denice )26.05. 2016Kapitola 20. Nejlepší úmysly
Hesaluti: ( denice )19.05. 2016Kapitola 19. Urážky
Hesaluti: ( denice )12.05. 2016Kapitola 18. Další Zmijozel
Hesaluti: ( denice )05.05. 2016Kapitola 17. Jejda
Hesaluti: ( denice )28.04. 2016Kapitola 16. Malá zpověď
Hesaluti: ( denice )21.04. 2016Kapitola 15. Domácí návštěva
Hesaluti: ( denice )14.04. 2016Kapitola 14. Lektvar
Hesaluti: ( denice )07.04. 2016Kapitola 13. Každý za svoje
Hesaluti: ( denice )31.03. 2016Kapitola 12. Tři tvoří dav
Hesaluti: ( denice )17.03. 2016Kapitola 11. Loučení a omluva
Hesaluti: ( denice )10.03. 2016Kapitola 10. Překážky na cestě
Hesaluti: ( denice )03.03. 2016Kapitola 9. Přespání
Hesaluti: ( denice )25.02. 2016Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí
Hesaluti: ( denice )18.02. 2016Kapitola 7. Zahnaná do kouta
Hesaluti: ( denice )11.02. 2016Kapitola 6. Modrá večernice
Hesaluti: ( denice )04.02. 2016Kapitola 5. V restauraci
Hesaluti: ( denice )28.01. 2016Kapitola 4. Poslední upomínka
Hesaluti: ( denice )21.01. 2016Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!
Hesaluti: ( denice )14.01. 2016Kapitola 2. Zamčeno
Hesaluti: ( denice )07.01. 2016Kapitola 1. Služby zákazníkům
. Úvod k poviedkam: ( denice )26.11. 2015Fortuna úvod