Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Návrat Rity Holoubkové

Návrat Rity Holoubkové - úvod

Návrat Rity Holoubkové
Vložené: Lupina - 12.01. 2016 Téma: Návrat Rity Holoubkové
Lupina nám napísal:

Návrat Rity Holoubkové

Rita Skeeter Makes a Comeback

Autor: FullMoonDreams

Překlad: Lupina                    Beta: marci                 Banner: arabeska

Povolení k překladu: Ano

Originál: https://www.fanfiction.net/s/3904016/1/

Albus B. & Severus S.

Rating: 16+       Kapitol: 7

Humor/Parody

Slov: 8502

 

Shrnutí: Rita Holoubková napsala pokračování své biografie o Albusi Brumbálovi a Snapeův portrét vlastní výtisk. Rita odhaluje vše o Albusových romantických eskapádách k překvapení všech… včetně Albuse.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Prohlášení autorky: Nic z toho nevlastním. Vše náleží J.K.Rowlingové a já si to jen na chvilku půjčím (I own nothing. Everything belongs to JK Rowling and I am just borrowing them for a while).

 

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží FullMoonDreams. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

Poznámka autorky: Při této fanfikci jsem se inspirovala fanartem od lamech77 (teď lamechO) na Deviantartu. Jen se koukněte na The Outing – HP (http://lamecho.deviantart.com/art/The-Outing-HP-67918057) a pochopíte, co myslím. Doufám, že to autorovi/autorce nevadí.

Tato fikce nevykrádá jiné příběhy. O Brumbálovi jsem četla jen dvě povídky a obě byly vkusně napsané o páru AB/GG.

Poznámka autorky2: Pro ty, co si stejně jako mí první komentující přejí mě informovat, že postavy jednají mimo svůj charakter, prosím, vězte – tento příběh patří do kategorie humor/parody. NEMÁ být brán vážně, charaktery MAJÍ být přehnané a jít z extrému do extrému. Jde o záměr a z mé strany promyšlený směr. Knihy jsem četla nesčetněkrát a, jak snad dokládají mé vážnější fikce, jsem dokonale schopná udržet své postavy „v charakteru”.

Aby se nepletlo, rating M je zde kvůli čemusi z pozdějších kapitol – jde o sedmidílný příběh a již je celý napsaný, proto hodnocení podle celku a ne jen první kapitoly.

 

Poznámka překladatelky: Vánoční dárek pro tu nejlepší betu Marci za všechnu její práci a za to, že je. (marci: děkuji, děkuji, děkuji, tetelím se blahem, dmu pýchou a natřásám si svá beťácká peříčka.)

Začínáme již zítra v poledne.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Návrat Rity Holoubkové - úvod Od: martian - 15.01. 2016
Už se těším!

Re: Návrat Rity Holoubkové - úvod Od: Gift - 12.01. 2016
Jej, tak to tady rozhodne jeste nebylo! Nemuzu se dockat...
Re: Návrat Rity Holoubkové - úvod Od: Lupina - 12.01. 2016
Už zítra v poledne! ;-)

Re: Návrat Rity Holoubkové - úvod Od: scully - 12.01. 2016
Jéé super už se moc těším.A bude Severus třikrát hurá. Ten banner je skvělý,hlavně postavička vztekajícího se Severuse. Moc děkuju Lupinko za překlad
Re: Návrat Rity Holoubkové - úvod Od: Lupina - 12.01. 2016
Jo, taky se mi ten Severus líbil Docela koresponduje se závěrem povídky :-D Moc doufám, že se povídka bude líbit.

Re: Návrat Rity Holoubkové - úvod Od: denice - 12.01. 2016
Já si bahním! Humor a parodie? Už se nemůžu dočkat Ritiných dokonalých fabulací:-) Díky, čarodějko!
Re: Návrat Rity Holoubkové - úvod Od: Lupina - 12.01. 2016
Ano, Rita určitě splní Tvá očekávání :-D Bude velmi nápaditá :-) Už se těším na Tvé reakce, denice :-)

Re: Návrat Rity Holoubkové - úvod Od: Jacomo - 12.01. 2016
Lupinko, ty ďáblice, tobě nestačí Lupin, ty ses pustila ještě do další povídky! A jak slibně vyhlížející! Takže středy budou mít hlavní chod a ještě zákusek? Asi se přejím... Ačkoliv to u výtečných povídek nelze ;-)
Re: Návrat Rity Holoubkové - úvod Od: Lupina - 12.01. 2016
Je to jen krátká kapitolovka. Počkej na Severuse v Deníku pana Nuly! I když ten bude nepravidelný, neb mě značně vytěžuje štěně. Mám pocit, že furt chodím. Třeba budu mít z rychlé chůze vytvarované nohy :-D Moc doufám, že se bude líbit :-)

Re: Návrat Rity Holoubkové - úvod Od: grepik03 - 12.01. 2016
Lupino, to je tedy překvapení :) Dobrých humorných povídek moc není, o to víc se těším! A ten banner. ....nemá chybu, zejména ta mala vztekla figurka Severuse :)))) Díky moc čarodějky za další překlad do kterého se pro nas vsechny pouštíte ♡ a slibuji, že budu komentovat, az se mi bude prasit od klávesnice :)))
Re: Návrat Rity Holoubkové - úvod Od: Lupina - 12.01. 2016
Toto je taková krátká kapitolovka. Moc doufám, že se bude líbit. Letos jsem chtěla pro Marci něco veselejšího :-) Už zítra! :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

FullMoonDreams: ( Lupina )24.02. 2016Kapitola 7
FullMoonDreams: ( Lupina )17.02. 2016Kapitola 6
FullMoonDreams: ( Lupina )10.02. 2016Kapitola 5
FullMoonDreams: ( Lupina )03.02. 2016Kapitola 4
FullMoonDreams: ( Lupina )27.01. 2016Kapitola 3
FullMoonDreams: ( Lupina )20.01. 2016Kapitola 2
FullMoonDreams: ( Lupina )13.01. 2016Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )12.01. 2016Návrat Rity Holoubkové - úvod