Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Ráno poté

Čarodějkám jen to nej
Vložené: LadyF - 09.01. 2016 Téma: Čarodějkám jen to nej
LadyF nám napísal:

 

holloway

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Ráno poté

Napsaly: birdsofshore a capitu                 Přeložila: LadyF                                Obetovala: marci

http://archiveofourown.org/collections/hd_collab/works/4162665

Přeloženo se souhlasem obou autorek.

Všechna práva patří JKR a spol. Překlad nevznikl za účelu zisku, pokud nepočítáte zisk duševní.

Shrnutí: Takhle to dopadá, když strkáte hůlku do míst, kde opravdu nemá co pohledávat.

Draco M. / Harry P.
(A jeden Toustovač)

Slash povídka přístupná pouze pro dospělé.

Překlad věnuji milované holloway, která jednou zmínila, že když v záhlaví zahlédne mé jméno, tajně doufá, že otevře nějaký šťavnatý slash. No, nemohu dopustit, aby byla na své narozeniny byť jen trochu zklamaná. Milá holloway, doufám, že tak, jak se budeš smát při čtení této povídky, se budeš smát po celý rok.

S láskou, LadyF

 

Potter má doma bordel jako v tanku. U Merlinových vousů. Sice jsem měl včera dost vypito, ale stejně nechápu, jak je možné, že jsem si stavu jeho ložnice nevšiml. No, nejspíš jsem byl v době, kdy nás přemístil do své postele, zaneprázdněn jinými myšlenkami. Měl jsem Potterovu ruku v kalhotách a Potterův jazyk na šíji. Všeobecně to byly příšerně nevhodné podmínky pro přemisťování. Ihned poté jsem však Pottera velmi důkladně prohlédl – po celém těle – a mohu se tedy zaručit, že přistál bezpečně a v jednom kuse.

Mé údy rovněž zůstaly plně funkční. Fungoval jsem docela obstojně – vlastně výtečně – a to několikrát minulou noc a znovu dnes ráno. Potter si stěžoval, že přijde pozdě do práce, ale poté, co jsme spolknuli lektvar proti kocovině a když jsem si jeho nohy omotal kolem ramen, bylo vidno, že ho to zajímá ještě méně než mě.

Když jsem ho pozoroval, jak si zapíná knoflíky bystrozorské uniformy, chtěl jsem po něm znovu skočit, ale místo toho jsem upadl do dřímoty a dal si pár hodinek božského spánku. Probudil jsem se v poněkud nepohodlné posteli – kterou jsme nechali čpět sexem – s kručením v žaludku.

Slíbil, že na oběd bude doma, kdybych chtěl zůstat. Zajímalo by mě, kdy přesně je u Pottera doba oběda. Upřímně, jsem připravený na další kolo. Stačí si na něho jen vzpomenout, oči zamlžené a ruce a ústa a penis a pozadí po mně prahnoucí. Kruci, jo! Je ale sotva jedenáct. Mohl bych se zkusit porozhlédnout, jestli Potter v tomhle chlívku skladuje nějaké zásoby jídla, nebo – jak naznačuje zběžný pohled na hromady prázdných krabic na kuchyňské lince – jestli žije z donášek. Jenom něco k snědku, potom sprcha a budu připraven na cokoli. No, budu připraven na Pottera.

Musím říct, že jsem už dlouho necítil takovou nedočkavost. Kdo by to byl řekl, že Vyvolený bude v posteli tak překvapivě talentovaný?

Takže. Jídlo. Nějaké je v té chladivé skříňovité věci. Shnilý salát, který vypadá, jako by byl koupen s dobrým úmyslem, ale poté ponechán napospas svému osudu. Cosi chlupatého, co možná kdysi bývalo sýrem. A několik lahví mudlovského piva.

Nesouhlasně mlaskám. Že prý vychován mezi mudly? Spíše mezi vlky! Otevřu skříň a uvnitř najdu neidentifikovatelné balíčky a plechovky a – ahá. Bochník chleba zabalený v tenkém, průhledném sáčku. Otevřu ho a přičichnu. Voní zvláštně, ale bezpochyby je to chléb. Potter nejspíš ovládá sofistikovaná kouzla, protože už je způsobně nakrájený a pouze čeká, až ho sním.  Na polici hned vedle chleba leží máslo. Jsem připraven.

Až na to, že nesnáším obyčejný chléb s máslem, pokud není opečený.

Na povrch se snaží vydrat mlhavá vzpomínka z předešlé noci. Mezi propletenými končetinami, Potterovými horkými ústy a zcela nemravným jazykem se mi vybavuje… toust.

No jasně, sakra. Byl teplý a dokonalý – křupavý na okraji, měkký uprostřed, prosáknutý máslem. Byl jsem omráčený alkoholem a rozechvělý po nadměrném množství sexu a toust byl pro mé opilé já jako mana. A Potter mi jich naservíroval vrchovatý talíř.

Teď ještě přijít na to, kde je ten pacholek sebral?

Důkladně se rozhlédnu. Žádný skřítek v dohledu, pochopitelně. Pitomec. Neznám ani jedno kuchyňské kouzlo. Pokud nepočítáte to, které dokáže ohřát vodu ve vaně, když vychladne. Sice užitečné, ale zrovna teď se nehodí, uznávám. Ale ne, Potter dělal něco s jedním z těch strojů podivných tvarů, které se válí na jeho lince. Obezřetně si je prohlédnu. Proč jich je tolik? A který z nich zařídí, aby vznikl toust?

Vezmu krajíc kouzelného chleba, přejdu k lince a každý ze strojů poměřím pohledem. Chléb by nepasoval do tohohle zobáčku, ať už trčí z čehokoli – navíc je ono cosi zpola naplněné vodou. Ledaže by mudlové dělali chléb na páře. Kdo ví? Ale fakt, kdo to má k čertu vědět? Třeba já bych se tomu vážně ani nedivil. Zastavím se před předmětem, který jistě kdysi býval stříbrný a zářivý, ale nyní je upatlaný od otisků a obklopený ostrovem drobků. Hmm. To vypadá slibně.

Na vrchu jsou dva otvory. Dva otvory, které vzdáleně připomínají tvar krajíce. Há. Chléb snadno zapadne dovnitř, nejdřív jeden krajíc, a pak druhý. Ušklíbnu se pod nos a ležérně se opřu o linku, ruce překřížené na hrudi, každou chvíli očekávaje vůni čerstvých toustů, ze které se mi budou sbíhat sliny. Mudlovské vaření je brnkačka.

t1

Hej, kdo je to? Myslím, že se ještě neznáme. Ahoj, já jsem Toustovač – ale počkej! Jestli chceš, abych fungoval, musíš zmáčknout páčku, kámo. Nefunguju na přání. Kdyby stačilo pouhé přání, nebyl bych takhle upatlaný. Ne že bych si stěžoval. Šmouha sem, šmouha tam, to je to, co mi dodává kuchyňský punc. Ale stejně. Před toustováním potřebuji rozehřát.

Tenhle týpek je vážně opožděný. Koukejte na něj. Jen tak si tu postává a nevidí, že takhle se nespustím. No nic. Já si klidně počkám. Mým vlastníkem je Harry Potter. Občas mi nedá třeba i několik dnů, ale nakonec se vždycky vrátí pro mé výtvory. Přestože mám ale času dost, s takovou mi vyprší záruční lhůta, než se někam pohneme.

Možná bych měl vydat nějaký zvuk. Trochu zatřást chlebem, aby si mě všiml? Vypadá jako ten typ, co potřebuje trochu popostrčit, než ho něco trkne.

No nic, jen tak dál, mě si nevšímej. Tuhle hru můžou hrát klidně dva. Já si můžu dát spirály za hlavu. Ale neříkej, že jsem tě nevaroval. Byl jsem tu dávno předtím, než začal frčet francouzský toust. Času mám dost.

t1

Do prkvančic. Chléb nečinně leží. Kde je toust? Vždyť ani není uvnitř celý. Měl bych uříznout přečnívající kousek, nebo co?

Možná musím ještě chvíli počkat. Mudlové jsou neefektivní, udělat toust nejspíš trvá déle než kouzlo. Zatím se porozhlédnu po Potterově kuchyni a potom uvidím.

Hmmm. Na zdi visí nástěnka a na ní je připíchnutá spousta volovin. Dodávka pizzy? Uchechtnu se při představě, jak sova nese pizzu ve svém zobáku. Dále pár fotek. Weasleyové. Další Weasleyové. Další Weasleyové – ale co je tohle? Nějaký chlap, co má ruku omotanou kolem Pottera. Vysoký. Blonďatý. Objektivně přitažlivý, dalo by se říci, ale má příšerný vkus na oblečení. Potter se směje a otáčí se k němu, ale pan Marnivý se upřeně dívá do objektivu. Vypadá to, že jsou spolu někde na dovolené, někde kde je teplo. Kde je romantično. Jejda! Jsem to ale nešika, fotka mi spadla přímo za topení. Taková škoda.

Takže, co je s mým toustem, hmm?

Ale no tak – pořád obyčejný chléb, krucinál! Začínám pochybovat, jestli spát s Potterem stojí za to absolvovat tolik těžkostí, abych sehnal něco do žaludku. Musím si důrazně připomenout, že má bystrozorsky vypracované tělo a postrádá dávivý reflex, abych získal zpět správnou perspektivu.

No jasně. Jsem kouzelník. Tohle je obyčejný stroj, navíc docela ošklivý. Schopnostmi se mi nevyrovná. Vytasím hůlku, ale pak se zarazím. Jaké kouzlo použít, když chcete vylekat kuchyňský spotřebič, aby fungoval? Přece jen bych rád, aby zůstala zachována jeho schopnost vytvořit toust. Možná postačí metoda zastrašování.

„Hej, ty…“ Nejsem si jistý, jak to oslovit. „Ty.“ Přidám svůj nejlepší smrtijedský pohled. Ó ano, stále ho ovládám. Občas ho nacvičuji doma před zrcadlem. Už mi přišel vhod při spoustě příležitostí. „Potřebuji toust, a to okamžitě sakra. Rozumíš?“

Nakloním hůlku, aby mířila do jednoho z otvorů. Nejspíš to bude jeho slabé místo, asi jako když míříte na oči nebo na koule.

„Takže koukej zařídit, aby ten chléb byl křupavý a lahodný, a to do vteřiny, jinak uvidíš.“ Přimhouřím oči. Není snadné vypadat důstojně a výhružně, když máte na sobě červený, huňatý župan, který je vám o pár čísel menší, ale přesto se mi to daří.

t1

Cože? Co to žvástáš? Hele, možná to vypadá, že jsem malý a nenáročný, ale poslední dva roky bydlím s Harry Potterem, zatraceně. Vůbec se neodvažuj cokoli do mě strkat bez mého souhlasu.

Přesně tak, mě jen tak něco nevyděsí. Za tři a půl minuty dokážu ten malý špičatý klacík proměnit v dřevěné uhlí. Za dvě, pokud pojedu na nejvyšší výkon, takže mě neser, jasný?

Chlapeček se nám dostává do vývrtky. Kdo že ten kašpar vlastně je? Harry u sebe nechává přespávat lidi? Ví vůbec, že jsi tady a že máš na sobě tohle? Protože to je děsivé.

Ale třeba jsem nespravedlivý. Když jsem se sem dostal poprvé, nebyl jsem si svým místem jistý. A Mixér se se mnou nechtěl dělit o zásuvku, pořád se vychloubal multifunkčností a „množstvím kontaktů“. Ale jak vidíš, překonal jsem to.

Takže, začneme znovu, dobře? Chci ti pomoct. My Toustovači nejsme nároční, stačí jedno zmáčknutí. Kdyby sis chtěl udělat koktejl, vše by se mohlo snadno vymknout kontrole (Mixérům se vážně nedá věřit). Ale já? Jsem milý Toustovač. S Harrym nám to klape, takže si se mnou nezahrávej.

A teď odlož ten klacík a zmáčkni tu pitomou páčku, ať to máme za sebou.

t1

Snažím se zachovat klid. Opravdu. Ale jsem malý krůček od toho, abych vstoupil do krbu, vrátil se domů a na všechno zapomněl. Jediné, co mě zde drží, je bolest v mých svalech a vzpomínka na to, jak se tam dostala.

Obezřetně se podívám na přístroj. Je primitivní, má knoflíky a další věci k zapnutí. Ciferník. A páčka. Jak mám k čertu vědět, co s tím? Proč u té věci není manuál? Dobře. Na ciferníku jsou čísla od 0 do 10. Otočím, kam až mě to pustí.  Přece se s tím nebudu piplat. To by mělo pomoct.

Čekám několik minut – přesněji pět minut, během kterých prošmejdím kuchyni a bohužel nenajdu nic ponižujícího, vhodného k vydírání – ale chléb je stále v otvoru, okatě měkký a chlebovitý. Do prdele! Vytáhnu jeden plátek a strčím místo něho hůlku. Uvnitř je divná spletenina kovu a drátů, do které záměrně šťourám, dokud se neozve chrčení. Mám z toho dobrý pocit, a tak akci zopakuji. Představuji si, že to chrastí jeho zuby a že se kovová tvář krčí bolestí, zatímco se dloubám hůlkou v jeho chřtánu a sesílám…

„Do háje, chci jenom toust, ty stupidní mudlovský kráme! To je tak těžké to pochopit?“

Jak dloubám hůlkou hloub do útrob, něco uvnitř se pohne a páčka se sama od sebe stlačí dolů. Sakra! Vnitřek je najednou horký, takže okamžitě vyndám hůlku ven. Ta věc nakonec přece jen je kouzelná! Potter se v ní musel šťourat a stvořit jakýsi podivný, mudlovsko-kouzelnický hybrid.

Há. Tak, a už znám tvoje tajemství, malý toustosluho. Vložím zpátky chléb. Uchopím páčku. Stlačím dolů vší silou, dokud nezmizí chléb a nespustí se zahřívací kouzlo. Je to vážně hračka.

t1

Co to děláš, člověče? Tam ne! Jak by ses cítil ty, kdyby se ti někdo šťoural v intimních partiích?  Ty perverzní prase, tobě by se to nejspíš ještě líbilo!

Po celé té době a všech těch dechových cvičeních. Slíbil jsem Harrymu, že už to víckrát neudělám! Už žádné spálené tousty.

Ale ty! Ty… blonďatý ďáble jeden! Ty si je zasloužíš a já si jejich přípravu vychutnám. Ó ano, opravdu to udělám.

Tohle nebude pěkné. Cítím, jak se zahřívám – možná jsem blázen, ale myslím, že jsem dokonce trochu povyrostl.

Zahřívám se pěkně a stabilně. Tuhle část mám nejradši: proměnit něco sotva poživatelného v cosi zlatavého, křupavého, teplého a lahodného. Zde však svoje dílo nezavrším, jako to dělávám pro Harryho, když jeho pozornost pohltí temperamentní Kávovar, který funguje, jak se mu zlíbí. Ale kdepak. Pokračuji dále, vytrvale a soustředěně, snažím se utlumit veškerý zvuk a pach, dokud necítím, že se celý chléb zabarvuje nepříjemnou hnědí a pokračuji, dokud – ha!

Cink!

Cítím, jak ze mě stoupá kouř. Vyfouknu extra obláček, pro dotvoření efektu, a pak vyplivnu dva dokonale zuhelnatělé krajíce.

Dobrou chuť, vole.

t1

 V duchu si přehrávám minulou noc, vychutnávám si každičký lahodný moment do nejúplnějšího detailu a zvažuji, zda by nestálo za to sehnat myslánku. Zrovna jsem se dostal k onomu momentu v klubu, kdy se ke mně Potter obrátil s palčivým, dychtivým pohledem a oznámil mi, že odjakživa chtěl…

Do nozder mne udeří štiplavý zápach a vysoce otravné cinknutí oznámí zrození mého toustu.

Co. To. Kurva. Je.

CO TO KURVA JE?

Tohle – to je – co to kurva do prdele je?

Můj toust je spálený. Ne. Spálený toust vedle toho mého vypadá lákavě. Můj toust je v nenávratnu. Vypadá, jako by prošel zložárem a rozhodl se vrátit, jen tak pro srandu.

Tenhle toust se ani trochu nepodobá tomu, co jsem si objednal.

Dobře. Ještě jsem neskončil. Mohl jsem předvídat, že všechno v Potterově domě se bude chovat jako osina v zadku. S ním není nikdy nic jednoduché.

Možná si myslíš, že máš vyhráno, toustoskřítku, ale to asi ještě nevíš, s kým máš tu čest. Můžu tě nechat zmizet do prdele světa. Můžu tě nechat spadnout z linky a rozbít se na cimprcampr. Můžu tě přimět litovat, že ses kdy pustil do boje s Dracem Malfoyem. A přesně to taky udělám, to mi můžeš věřit.

Hned, jak dostanu aspoň jeden debilní toust.

Potřebuji se zamyslet. Močák volá po uvolnění a žaludek se svírá hlady. Zajdu na Potterův záchod, kde se naštvaně vyprázdním. Představuji si, že čůrám na onu toustověc, ve vzduchu pára a jiskry, zatímco znesvěcuji otvory a odsuzuji ji k poslání do šrotu.

U svatého Merlina, možná si to beru moc osobně.

Dokončím potřebu a přejdu k umyvadlu. Pohled na odraz v zrcadle mne trochu uklidní. Ano, všechno je, jak má být. Jsem pořád sakra fešák. Mé vlasy vypadají skvěle. A včera v noci jsem se udělal Potterovi do pusy a později do neskutečně hříšného zadečku. Všechno hraje v můj prospěch.

Až na to, že nedokážu připravit jeden pitomý toust.

Ale ne. No tak, zhluboka dýchej. Nemysli na to. Jsi mladý, přitažlivý, inteligentní, bohatý, okouzlující…

Hmm. Okouzlující. Ono kouzlo mi nepochybně včera v noci přihrálo do náruče Pottera (i když popravdě řečeno, bylo zapotřebí minimum povzbuzování, než se začal otírat o moji nohu, jako by to bylo završení veškerých jeho životních snů). Toho bohdá nebude, aby se Malfoy k dosažení svého štítil použít podbízivých metod.

Kručí mi v žaludku. Je jedenáct třicet. Potter se může vrátit každou chvíli, a jestli chci trumfnout včerejší noc, potřebuji doplnit palivo. Jasně. Kouzlo. To zvládnu. Ta mrňavá, posraná, neschopná plechovka ani nepozná, která bije.

t1

Tak tohle jsi vážně nečekal, že ne?

Blonďatý ďábel je pryč, nejspíš si líže rány. Mrzí mě, že jsem nebyl dost rozehřátý, abych mu sežehl chlupy na hrudi. Měl vůbec nějaké? Moc lidí tady nepotkám.

Je zpátky. Há, šťastně nevypadá, co?

Vypustím trochu páry a nyní, když jsem stačil mírně vychladnout, mi ho začíná být trochu líto. Určitě má hlad.

Máš hlad, blonďaté démonisko?

Určitě má hlad a vztek. Díky pohledu, který po mně vrhne, si teď nejsem tak úplně jistý, jestli touží více po jídle nebo po pomstě.

A vidím, jak ti to šrotuje v hlavě. No tak, takhle to přece nemusí být. Jsem tu od toho, abych sloužil. Toustovat a sloužit, to je moje krédo. Jenomže ty to neusnadňuješ ani mně, ani sobě.

Jako by pro tebe neexistovala střední cesta.

Musíš vůči mně udělat krok vstříc. Vždyť tě ani neznám, ale snažím se. Jenomže tě nechápu. Nejdřív očekáváš, že odvedu veškerou práci, aniž bys mi dal jakýkoliv pokyn, a pak mě nastavíš na desítku, pro Boha živého.

A jak to dopadlo? Za trest jsi dostal spálený toust, hmm?

Můžu pracovat pouze s tím, co mi dáš. A to bych ti mohl dělat naschvály: předstírat, že nejsem v zásuvce, nebo uznat chléb za nevhodný.

Víš co, povím ti příběh o tom, jak dopadl starý Vaflovač. Myslel si o sobě, že je velký elegán – nádiva, nic z toho, co mu Harry dal, pro něj nebylo dost dobré. ‚Tohle těsto je husté!‘ ‚Tohle těsto je řídké.‘ ‚Hrudkovité.‘ Nic mu nebylo vhod a chudák Harry všechno buď spálil, nebo to jedl syrové, prostě hrůza. A pak jednoho dne – Vaflovač zmizel. A už ho nikdy nikdo nespatřil. Bylo to trochu děsivé, to ti řeknu. Brzy jsem se však stal oblíbencem já a po pár malérech jsem si vysloužil čestné místo na lince. Ale nikdo z nás nezapomněl. Nebýt drzý. A ty se to musíš naučit taky.

Nejsem samozřejmě žádná padavka, jinak bych to takhle daleko nedotáhl, to ne. Hlavně jsem ale spolehlivý.

Ty jsi sem ale nakráčel, jako bys to tu vlastnil, samé příkazy a hrozby. A nemysli si, já jsem dobře viděl, cos udělal tomu obrázku z nástěnky. Mimochodem, bylo to proto, že chceš, aby na jeho místě byl tvůj obrázek? Když jsi sledoval Harryho s tím cizincem, na tváři se ti usadil takový výraz. Vážně se nemáš čeho bát. V kuchyni nikdy nebyl. A ani jsem pro něj nikdy neopekl toust. Ale ty…

No páni. Takhle zblízka nevypadáš špatně. Když pomineme všechen vztek a frustraci, v jádru jsi jenom hladový chlapec, viď?

t1

Snažím se vypadat přátelsky, i když bych tu věc nejradši utopil v lavoru ledové vody. Spálit moji snídani? Domácí skřítky jsem proměnil v papuče i pro slabší prohřešky. Ale ne, v Potterově domě jsem host, a navíc jsem toho času reformovaný.

Ehm. Skoro.

Přesvědčím své rty, aby se zvlnily v jakýs takýs úsměv, a v duchu přemýšlím, jak se dá pro Pána zla vetřít do přízně toustopřisluhovače. Co u všech všudy může chtít? Lichotky? Úplatky?

„Ahoj malý, očividně jsme oba vykročili špatnou nohou. Há! Há! Asi šlo jen o malé nedorozumění. Takže, pojďme udělat dohodu. Ty mi připravíš toust a já tebe na oplátku nevezmu na projížďku koštětem, takže ti nebude hrozit žádná nehoda ve výšce pěti tisíc stop nad zemí.“

Ne, sakra, to jsou výhružky, ne lichotky! U Merlina, tohle je na prázdný žaludek trochu moc.

„Tedy, ehm. Hmmm. Potter se o tebe určitě neumí starat, viď? Určitě si tě dost neváží, toho, jak umíš šikovně toustovat. Podívej na všechny ty drobky kolem sebe. Vidím, že tě politováníhodně zanedbává. A tvoje nádherné, lesklé, ehm, boky. Ty jsou taky celé upatlané. Co kdybych zkusil…“

Sešlu rychlé Pulírexo a smetu pohybem hůlky veškeré smetí na podlahu. Potter je může později odklidit. Pak něžné leštící kouzlo, jemné jako miminkovský dech. Opatrně přejíždím hůlkou nad celým přístrojem, dokud není blyštivý a zářivý.

„Tak, vidíš. Jsi celkem fešný tvor, co říkáš? Všechny, ehm, ostatní spotřebiče určitě musejí stát frontu, aby mohly naplnit tvoje, ehm, otvory.“ Zachechtám se pod nosem. Není to tak špatné, jak jsem čekal, obzvláště proto, že se mi doslova sbíhají sliny při představě teplého, dokonalého toustu, lahodně máslového a voňavého jako samo nebe.

„Když už jsme u toho…“ Vytáhnu dva sežehnuté hybridy, které nejsou hodny jména toust, a nechám je vypařit. Poté s laskavou péčí vložím dovnitř dva čerstvé plátky. „Myslíš, že bys mohl být tak neuvěřitelně laskavý a opéct pro mě tento chléb? Pokud nemáš nic důležitějšího na práci, samozřejmě. Určitě sis všiml, že si nejsem úplně jistý, jak přesně funguješ, takže by mě spasilo, kdybys mě provedl všemi nástrahami… Byl bych ti nekonečně vděčný.“

Zdráhavě to pohladím. Au. Pořád pálí, zmetek jeden, ale na tváři si udržím svůdný úsměv a spokojím se s plánováním budoucího mučení pouze v myšlenkách. Tak. Víc už není v mých silách. Nezbývá než doufat, že to bude stačit. Protože tohle je naposledy, co se snižuji k tomu, abych konverzoval s Potterovým majetkem.

t1

Ale jdi ty! Nechápu, jak ti to může procházet, říkat takové věci, svůdníku jeden. Nechci se vytahovat, ale sám jsem slušný svůdník. Tady jsem oblíbenec číslo jedna a už v obchodě jsem byl nejprodávanější kousek.

Neměl bych se vzdávat takhle snadno; u ostatních to nejspíš budu mít ještě dlouho na talíři, ale – jenom mezi námi dvěma – Harry opravdu čistícím kouzlům moc nedá. Pozor, né že bych si stěžoval.  Nepotřebuju kdovíjakou údržbu, jsem velice mužný a mám svoje skvrny rád, ale nyní se cítím o dva roky mladší! Jako bych byl právě vyndán z krabice. Kdo by to byl řekl? Nakonec nejsi tak špatný. Myslím, že mezi námi nastal komunikační šum. Asi jsem tě vyděsil? Vím, jsem velice děsivý. Zrzavec – jestli se tady zdržíš dost dlouho, tak ho potkáš, chodí sem na svačinky neustále – byl na tom stejně. Věděl o nás kulový, ale taky se to naučil. On má nejradši ledničku. Já? Se mnou je potřeba si trochu pohrát, je třeba mě rozhicovat, jestli chápeš, jak to myslím.  Ale líbí se mi tvůj přístup, kamaráde. Tohle tvoje nové já se mi moc zamlouvá. Dokonce se mi líbí tvůj župan – a jsem moc rád, že jsem ti nespálil chlupy na hrudi. Taky velmi mužné!

Ano, ano, samozřejmě, že ti mohu pomoct. Jak jsem říkal –  toustovat a sloužit, to jsem celý já.

A ano, za to se taky omlouvám, jsem horký. Když pracuju, tak nesahat! Píše se to na spodku. Upřímně, měli by to napsat navrch, ale znáš to, Výrobci. Myslí si, že ví všechno nejlíp.

Neboj, já tě budu celou dobu navádět. Vezmi si nějaký chléb, jen se nestyď. Harry se nebude zlobit, slibuju! Vlož ho dovnitř, ale nestrkej do mě žádné špičaté klacíky. Výborně.

Počkej, jenom malinko zakroutím ciferníkem, ano, to je ono. Dobře a teď se pořádně podívej na čísla. Vidíš? Tady jsi udělal chybu. Přehnal jsi to a nastavil mě na bod varu. Ale podívej, stačí jemně, nejdříve otoč ciferník do poloviny a pak, ano, správně, pomalu mě mačkej, dokud nekliknu a, ó ano, to je vončo.

Budu je pro tebe mít dřív, než stačíš mrknout. Vsadím se, že je udělám přesně tak, jak si přeješ, zlatavé a křupavé, a jestli ti můžu poradit, až budou hotové, dej na ně špetku másla, rozpustí se. No ano, svedu zázraky, uvidíš.

t1

Uf, tentokrát to dopadne mnohem lépe. Cítím to v kostech. Kuchyní už prostupuje nebeská vůně. A jelikož jsem vypucoval toustovacího kamarádíčka tak, že se leskne jako zrcadlo, může mi pomoct vybrat pózu, kterou mám zaujmout v době Potterova příchodu. Vypadám lépe, když se takhle nakláním nad jídelním stolem a listuji Věštcem? Nebo raději zvolit ležérní postávání ve dveřích se šálkem kávy v ruce a úšklebkem na tváři? Hmmm. Složitá volba.

Ozve se zdvořilé cinknutí a nadšené cvaknutí. A je to tady. Bez divadla. Bez naschválů. Pouze dva zlatavoučké plátky prvotřídních toustů.

Přivolám si tousty na talíř – z toho, abych se k té ošidné věci přibližoval, jsem se již vyléčil – a usadím se ke stolu s máslem a nožem. Na moment se zamyslím, než k sobě přivolám sklenici marmelády, kterou jsem zahlédl ve skříni. Snažím se ignorovat šmouhy na etiketě, které napovídají, že na ní kdysi stálo „Mollyiny pochoutky“, a pustím se do jídla.

Ááááááách. To je dobrota. Mhhhm. Mám hlad jako vlk. Ó, ano. Tomuhle říkám pořádný toust. Mhhhm. Nesporně uspokojivé křupání, následované poddajnou jemností. Završeno marmeládou, která konejší sladkou šťávou, ale zároveň má trpký podtón, takže podráždí na jazyku. Jediný háček je v tom, že dva tousty nebudou stačit k nabrání energie pro „přivítání“, které mám v plánu pro Pottera. Neurčitě mávnu k chlebu a do otvorů zapadnou dva další krajíčky.

„Více toustů, přítelíčku,“ pravím mezi sousty. „Je to opravdu moc dobré. Vlastně vynikající. Dám Potterovi vědět, že si zasloužíš povýšení nebo tak něco.“

Druhý plátek potřu vrchovatou vrstvou marmelády – když už jsem se do ní vrhl, tak proč ji nespotřebovat, samolibě se opřu a spokojeně se zakousnu. Zdolal jsem Potterovu pitomou kuchyni. A zanedlouho budu mít Pottera samotného, přitisknutého ke spíži.

Cink. Cvak.

Život je krásný.

t1

Život je krásný.

Dny, jako je tento, mi připomínají, proč jsem byl k tomuto účelu stvořen. Podívejte se na… no, vlastně si nejsem jistý, jak se jmenuje.

Podívejte se na něho, jak se láduje tousty, které jsem vytvořil. Jestlipak bude chtít třetí várku? Božínku! Třikrát za sebou jsem to nikdy nedělal! Ale vím, že to dokážu, s tím si hlavu nedělám. Jsem mladý a vitální, a ačkoli bych se mohl přehřát, není to nic, co bych nezvládnul. Obzvláště poté, co mě můj nový kamarád důkladně vyčistil.

Jestlipak si toho všimne Harry. Stavil se tu včera v noci a vlastně tu nadělal docela svinčík. Na krku měl spoustu fleků, chvíli jsem se až lekl, že byl napaden, ale šťastně si mumlal pod nosem cosi o „dalším kole“. Myslel jsem si, že mluví o toustech. Udělal dvě várky a já už doufal – ahá! Očividně je dělal pro tohohle.

Máme tady toustového fanouška. Báječné. Doufám, že tě tu uvidím častěji.

Moment, Harry je doma. Hmmm, dneska přišel dřív. Copak asi řekne na to, jak se blyštím?

Trošičku zavýsknu a vypustím páru. Povídají si. Harry se podívá mým směrem a ano, je to jen letmý pohled, ale moje drátky se pod jeho pohledem mírně rozehřejí.

Je to skoro jako těch pár minut, kdy čeká, až opeču chléb, roztržitě si pobrukuje, poklepává prsty po lince, a když cinknu, podívá se na mě a usměje se. Je to naše chvíle. A teď je to skoro úplně stejné.

Až na to, že můj nový kámoš strhává pozornost na sebe. Ale to nevadí. Myslím, že mě vychvaluje. Ano správně, tohle všechno jsem dokázal já. Jenom doufám, že se nezmíní o těch spálených toustech.  Takové záležitosti by měly zůstat mezi přáteli.

t1

No to se podívejme. Konečně je tady. Potter si opře zadek o stůl a věnuje mi obrovský úšklebek, kterým hlásá zachránil jsem posraný svět. „Takže, bylo všechno v pořádku? Vidím, že sis udělal toust. Trochu jsem se bál, abys neměl problém zorientovat se v mudlovské kuchyni.“

„Já? Né. Ne ne ne ne ne ne.“ Zazubím se. „Podceňuješ mě.“ Přelétnu ho pohledem od hlavy k patě. Merlinku na křížku, kdo navrhl bystrozorskou uniformu? Chtěl bych mu potřást rukou. Elegantní kabát, přiléhavé kalhoty, lesklé knoflíky. Boty, no samozřejmě, ty boty.

Upotřebím svůj nejsvůdnější hlas. „Takže, doma na oběd? Mám pro tebe něco, co tě naplní.“ Je příjemné vědět, že jsem nepřišel o talent na balící hlášky.

Potter se usměje, což je pocit, jako by se mi o kůži otřely teplé prsty. Ten chlap má rozhodně své vlastní kouzlo. „No jasně, mám pořádný hlad. Ale ráno jsem si říkal… Že jsem třeba na řadě…“

Nadzvedne jedno obočí a zatahá za pásek mého županu. No, ta představa se mi nepříčí. Právě naopak. Myšlenka, jak do mě Potter proniká, mi navozuje husí kůži.

Vstoupím těsněji mezi jeho nohy. „Naprosto souhlasím. Brzy zjistíš, že jsem všestranný. Ale nejdříve chci…“ Z Potterova těla pod uniformou sálá teplo. Vidím jeho erekci, uvězněnou pod hrubou látkou. „Tebe. Přímo na tady. Na tomhle stole.“ Přitisknu nos k teplé kůži na krku, těsně pod uchem. Voní medem a kořením a poctivým potem, získaným dopoledním pronásledováním nudných zločinců. „Hmmm, Pottere, krásně voníš.“

Zavře oči, nakloní hlavu a v hrdle se mu zadrhne tichý sten.  Je to vzrušující, mít povolného Pottera, zatímco rozepínám jeho knoflíky a sundávám nejdřív kabát a potom košili. Když přejíždím rukama po hladké hrudi a tisknu prsty k otiskům zubů ze včerejší noci, vydává ty nejslastnější vzdechy a steny. Ve vteřině ze sebe strhnu ten směšný župan, obkroužím dlaní svůj úd a sleduji, jak si Potter odepíná opasek a sundává kalhoty.

Božský pohled: Potter, nahý a nádherný. Skoro to stojí za všechny potyčky s jeho podlými mudlovskými přístroji. Chvíli přemýšlím, jestli mu nemám říct, ať si nechá boty. Poté mě k sobě přitiskne, naše erekce se o sebe slastně otřou, teplá, sametová pokožka dráždí nervová zakončení a v ten okamžik se všechny mé myšlenky vypaří.

t1

Počkat, co se to děje? Tolik jsem z Harryho jaktěživ neviděl.

Ach, blonďatý ďábel má svoji vlastní zástrčku. Dobře. Bezdrátové připojení, o tom jsem už slyšel.

Cože? Ne! Přestaň!

Pane bože, ten hloupý člověk strká svoji zástrčku do Harryho zásuvky!

Bolí ho to! Ten křik! Neunesu ten křik!

Vyhodí pojistky! Harry vyhoří!

Bože. Prosím, odpojte mě někdo.

t1

Hmm. Dobře. To bylo… ano. Na to se vyplatilo počkat, bez pochyb. Cítím se neuvěřitelně spokojený sám se sebou, nemluvě o tom, že jsem maximálně uvolněný – natolik, že když mě Potter chytne za ruku a odvede do své ložnice, následuji ho bez protestů. A když dá mé nohy nahoru a vykouzlí kvalitní lubrikant – musím si zapamatovat, abych se na to kouzlo později zeptal – jen se líně usměju a plně se odevzdám jeho péči.

Doufám, že nespěchá zpátky do práce. Soudě dle záblesku, který vidím v jeho očích, budu po tomhle potřebovat další toust.

t1

Brzy na viděnou, Draco. Ano, vím, že to je tvoje jméno. Slyšel jsem ho. Hlasitě.

Setkání s tebou byla vážně zajímavá zkušenost. Děkuji za vyčištění. Harryho si řádně zašpinil, ale zdá se, že se mu to líbí.

Vlastně jsi s ním měl svůj vlastní moment, že? Jeho úsměv vážně stojí za to, viď? Na mě se takhle usmívá taky. No, nejspíš ne úplně stejně, ale víš, jak to myslím.

Možná jsem blázen, ale opravdu doufám, že se brzy opět setkáme. Poslední dobrou to tu bylo trochu osamělé. A nikdy jsem neviděl Harryho tak, no, řekněme nadšeného. Jo, to stačí. A ty, ty si klidně hraj na bručouna, ale úsměv na tvé tváři, ten byl opravdický taky.

Možná nám tady vzniká cosi výjimečného. Ale co já vím? Vždyť jsem jen obyčejný Toustovač.

t2

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 29.12. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Ráno poté Od: tyajty6 - 22.01. 2017
Ten toustovač bol úplne úžasný :D nemôžem z neho :D a príbeh o vaflovači...:) Ďakujem za prekla ^-^

Re: Ráno poté Od: mami - 01.02. 2016
:-)

Re: Ráno poté Od: martian - 23.01. 2016
Už hooodně dlouho jsem se tak nezasmála. Díky moc. Toustovat a sloužit - já padnu!

Re: Ráno poté Od: arabeska - 13.01. 2016
Dat si spiraly za hlavu! Mixerum se vazne neda verit. Extra oblacek pro doplneni efektu! Toustoskritek!!! Toho bohda nebude, aby z Lady nevypadla nejaka perla. Hnedka jsem si musela pustit Trpaslika - Toustuji, tedy jsem. Oo ano, to je vonco! Draco a fetis na boty! Dekuji vam, devcatka. A holloway, jeste jednou vsechno nejkrasnejsi!

Re: Ráno poté Od: Julie - 12.01. 2016
Snažím se nesmát nahlas, abych nevzbudila spící dítko. A taky má po téhle povídce hlad. Díky!

Re: Ráno poté Od: maria - 12.01. 2016
dakujem

Re: Ráno poté Od: Lupina - 10.01. 2016
Tak jo, marci mi psala, že tohle musím přečíst. Jdu do toho... Draco je úplný detektiv, jak přišel na to, co je toastovač a kam narvat plátky. Ovšem následná akce vedoucí k jeho zprovoznění. Nedivím se toastovači Harryho Pottera, že se pomstil. "Dobrou chuť, vole." :-D Vyhodí pojistky! :-D Ne, na toastovač se už nikdy nebudu dívat stejně :-D Díky za překlad, Ladynko. A ještě jednou vše nejlepší, holloway!

Re: Ráno poté Od: grepik03 - 10.01. 2016
Holloway opožděne všechno nejlepší k narozeninám! Lady F, díky za naprosto geniální překlad ♡ Toustovač bude jednoznacne povidka, ke ktere se budu vracet az se budu chtít neskutecne pobavit :)

Re: Ráno poté Od: Jacomo - 09.01. 2016
LadyF, strašně ráda bych ti k tomu napsala obsáhlý pochvalný komentář, ale nejsem toho schopná. Od rána už jsem to četla potřetí a pořád ze mně vycházejí jenom citoslovce řehotu :-))) A ještě navíc jsem teď k večeři dělala toasty - sice v trochu jiném zařízení, ale stejně... Takže sorry, bude to jen stručně a jednoduše - je to geniální a naprosto úchvatně přeložené. Děkuji za výtečné pobavení, tleskám a smekám. Milá holloway, tobě přeji všechno nejlepší k narozeninám a taky - nezištně ;-) - spoustu krásných povídek ke čtení a k překládání :-)) A těším se, až se zase brzy uvidíme.

Re: Ráno poté Od: scully - 09.01. 2016
Tak to nemělo chybu,takhle jsem se už dlouho nezasmála. A dostala jsem strašnou chut na křupavé tousty,tak si je odpoledne udělám. Draco a Harry jsou skvělá dvojka. Moc děkuju za krásný překlad :-)

Re: Ráno poté Od: gleti - 09.01. 2016
Nebohý nevinný toustovač svědkem sexuální scény, příště ho kluci odpojte.

Re: Ráno poté Od: larkinh - 09.01. 2016
Ten toustovač má tak úžasně oplzlý hlášky, který jsou vlastně úplně nevinný... už dlouho jsem se takhle nenasmála. Díky za překlad.

Re: Ráno poté Od: denice - 09.01. 2016
Jedním slovem dokonalé - od prvního odstavce až do konce jsem se bavila a ostatní svět pro mě neexistoval. Draco a toustovač jsou úžasná dvojice, moc doufám, že Dracovi bude Potter stát za všechny ty potyčky s podlými mudlovskými nástroji, protože tohle vypadá na začátek dlouhého a oboustranně (nebo všestranně?) uspokojivého vztahu. Krása nesmírná! Jsem skoro ráda, že nevlastním toustovač, a pro jistotu budu doma schovávat mixér do skříňky - kdo ví... Děkuji :-)

Re: Ráno poté Od: Iveta - 09.01. 2016
povídku z pohledu toastovače jsem ještě nečetla - člověk by skoro dostal hlad :-) Bezvadné, díky za překlad :-)

Re: Ráno poté Od: ivy - 09.01. 2016
chacha, krasne, ze by byl inspiraci cerveny trpaslik?

Re: Ráno poté Od: holloway - 09.01. 2016
Ladynko, kam ty na ty perly chodíš? No vážně, kdybych se měla celý rok smát jako při přečtení tohoto, museli by mě brzy zavřít do blázince. Skvělý popis nesnadného začátku krásného a snad i dlouhého vztahu (a teď tím nemyslím Draca s Harrym). Nadchla mě i hrůzostrašná historka o zmizení ubohého vaflovače. A vzpomněla jsem si u toho na Lupininy dokonalé vafle s pribiňáčkem :-). Musím si to hned přečíst znova, protože jsem nestihla vstřebat to mnoství dvojsmyslů a hlášek. Děkuju moc za překlad a za přání k narozeninám.

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod