Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fortune

Kapitola 1. Služby zákazníkům

Fortune
Vložené: denice - 07.01. 2016 Téma: Fortune
denice nám napísal:

Autor: Hesaluti     Překlad: denice      Beta: Jimmi a Sevik99     Banner:  Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7286877/1/Fortune

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 1. Služby zákazníkům

 

Hermiona seděla a zamračeně zírala na papír s výpočty, ležící před ní. Obchod vykazoval malý zisk, což bylo samozřejmě dobře, ale nebylo to dost, aby mohla vyplatit Joshuu. To chtěla opravdu udělat co nejdřív, aby se s ním už nemusela setkat. Před pouhými dvěma dny vstoupil do obchodu v doprovodu své zbrusu nové snoubenky, půvabné a okouzlující dívky jménem Antoinette (Hermiona si ji skutečně chtěla oblíbit, ale nešlo to). Byl ráznější než obvykle, netrpělivý a náročný. Věděla, že je to vlivem Antoinette. Žádal pravidelnější informace o účtech. Dokonce se zmínil, že by chtěl na místě uzavřít formální smlouvu, podle níž by rychle odkoupila jeho podíl na obchodu, protože se bude ženit a potřebuje peníze.

Hermiona teď nevěděla, proč s ním kdy začala společně podnikat, ale tenkrát se to zdálo být přirozené a správné. Obchod byl situován na dobrém místě v Příčné ulici a Hermiona si byla jistá, že si brzy získá zákazníky. V dohledné době si ho nemohla sama dovolit, a to ani s velkorysou pomocí svých rodičů, takže pátrala po investorech. Harry s Ronem oba dobře vydělávali a rádi se stali tichými společníky, takže jí s Joshuou stačilo rozdělit si jen polovinu ceny. Joshua se chtěl zapojit nejen jako tichý společník.  Pomohl jí prodejnu zařídit, a když měl čas, dokonce i obsluhoval zákazníky.

Půl roku šlo všechno dobře, obchodu, který Hermiona pojmenovala Míchací kotlík, se dařilo. Hermiona si zažádala o licenci na výdej speciálních přísad, aby mohla skladovat a prodávat některé z dražších a méně obvyklých lektvarových ingrediencí. A k dovršení všeho byla poptávka i po samotné Hermioně, neboť byla vždy ochotná poskytovat rady k přípravě lektvarů. Jak ubíhal čas, Joshuův počáteční zájem mizel a obchod navštěvoval čím dál tím méně a méně. Hermiona musela najmout prodavače, včetně Ginny zaměstnávala tři lidi. Bohužel, Joshua se moc dobře nevypořádal s Hermioninou přílišnou zaneprázdněností a dlouhou pracovní dobou, kvůli níž s ním trávila méně času, a začal se od ní odpoutávat. Takže ji ani nepřekvapilo, když si s ní jeden den sedl a řekl jí, že je po všem, osobně i obchodně. Byl příjemný, plný porozumění a shodli se, že si Hermiona koupí jeho podíl, jakmile si to bude moci dovolit. To se stalo téměř před rokem a on teď začínal naléhat.

Hermiona si povzdechla a zavřela účetní knihu. Zíráním do ní nemohla ta čísla změnit. Bude muset vymyslet nějaký plán. Dveře z krámu se otevřely a dovnitř se vřítila Ginny.

„Hermiono! Hádej! To nikdy neuhodneš!“ rozzářeně spráskla ruce.

„Co mám hádat?“ zeptala se Hermiona mdle. Opravdu neměla náladu projevovat nad čímkoli nadšení.

„Hádej, kdo právě vešel dovnitř a zrovna teď si prohlíží regály. To nikdy neuhodneš!“

„Tak proč mi to prostě neřekneš?“ Věděla, že je nepříjemná, ale Ginny si toho nevšimla, tak ji pohltilo nadšení. Naklonila se blíž k Hermioně a ztišila hlas.

„Malfoy! Zatracený Draco Malfoy je tady!“

Hermiona zvedla obočí. To byla opravdu novinka, protože ho neviděly od té doby, co opustil školu. Věděla, že si založil vlastní společnost, prodával lektvary a jiné kouzelné věci, ale to se nijak nedotýkalo Hermionina obchůdku. V první řadě pracoval ve větším měřítku a všechno prodával ve velkém. Jakékoli jeho lektvary byly kompletně připravené k použití a distribuované ve velkých baleních. To bylo novátorské, nikdo před ním nepracoval s takovým množstvím. O jeho soukromí nebylo, na rozdíl od podnikání, nic slyšet. Nikdy se neocitl v titulcích novin a Hermiona o jeho životě neměla ani ponětí. Ne že by chtěla mít. Takže co asi dělá v jejím krámku? Zřejmě něco hledá. Jestlipak ví, že je to její obchod? Pravděpodobně ne.

„Tak jdi!“ Ginny mávla rukou ke dveřím. „Jdi ho obsloužit.“

„Cože? Proč se mu nemůžeš věnovat ty?“ řekla Hermiona, která vůbec netoužila vidět bývalého nepřítele.

„Protože ho musíš vidět, proto!“ odpověděla Ginny.

„Proč bych se na něj měla chodit dívat? Děkuji pěkně, velmi dobře si ho pamatuji. Bledý, světlovlasý, vytáhlý, s arogantním úšklebkem. Rozhodně nespěchám oživit si tuhle vzpomínku.“

„Ale on se změnil! Musíš ho vidět… vyrostl a …“ Ginny se zarazila a kousla se do rtu, takže na ni Hermiona hleděla a přemýšlela, co má tohle sakra znamenat.

„A…?“ pobídla ji.

„Je úžasný,“ vydechla Ginny a usmála se. Hermiona údivem vytřeštila oči.

„Úžasný? Právě jsi popsala Draca Malfoye slovem úžasný? Cítíš se dobře?“

„Ano, jsem v pořádku! Chci říct, že spousta děvčat si už ve škole myslela, že je rajcovní, ale tohle je něco jiného! Teď opravdu je rajcovní! Vysoký, svalnatý a ten typ, co z něj čiší smyslnost! Vážně se na něj musíš jít podívat,“ popadla Ginny Hermionu za paži.

„Ne! Je mi jedno, jak vypadá! Nechci ho vidět. Je to tvůj zákazník, tak ho obsluž,“ rozhodně řekla Hermiona a Ginny ji stihla zlostným pohledem, než se vrátila zpět do prodejny. Hermiona si povzdechla, ale Ginny tentokrát alespoň nebouchla dveřmi. V poslední době se dohadovala se všemi kolem a na všechny poštěkávala.  Začínala se divit, čím to asi je. Ginny byla vždycky temperamentní, ale většinou to byla spokojená a šťastná dívka, takže její nevypočitatelné chování z poslední doby jí vůbec nebylo podobné.

Hermiona zaslechla hluboký hlas, který poznala, a navzdory tvrzení, že nemá zájem na zhlédnutí nebo setkání se s novou a údajně vylepšenou verzí pana Malfoye, se připlížila ke dveřím a nepatrně je pootevřela. Teď slyšela dokonale, protože Malfoy stál hned za nimi, obrácený zády k ní. Viděla jen malou část jeho vlasů a ramen, ale ty charakteristické kadeře by poznala kdekoli.

„Takže ty teď děláš Grangerové služtičku, Wízlice?“ Protahovaná slova dorazila k Hermioniným uším a ona okamžitě ucítila, jak se jí ježí vlasy na hlavě, částečně ze zvyku a částečně z tónu a použitých výrazů.

„Nejsem její služtička, pracuji tady!“ odpověděla Ginny. „A nejmenuji se Wízlice!“

„Ale! Tak už jste se s Potterem konečně spřáhli? Co na něm vidíš?“ řekl Malfoy a Hermiona zaťala pěsti.

„Ne, ještě ne, ale to s tebou nemá nic společného!“ odpověděla Ginny, pro tuto chvíli stále ještě klidným hlasem. „Řekla bych, že mám naprosto vhodné křestní jméno, které neváhej použít, Malfoyi!“

„Ginevra…“ vyslovil Malfoy její jméno, jako by zkoušel neznámé slovo. „Takhle mluvíš se všemi zákazníky?“

„Ty ještě nejsi zákazník, nic sis nevybral,“ poukázala Ginny a Hermiona se tomu zasmála.

„Nemyslím, že máš to, co chci,“ odpověděl Malfoy dvojsmyslně a ona zaslechla Ginnin hlasitý povzdech.

„Myslím, že bys měl odejít.“

„Ví Grangerová, jak vyháníš zákazníky? Možná bych si měl promluvit s majiteli…“

„Proto jsi tu? Chceš jen trápit Hermionu? Nebo skutečně něco potřebuješ?“ Ginnin hlas už nebyl klidný.

„Ty nevíš, že zákazník má vždycky pravdu?“ zeptal se Malfoy a Hermiona slyšela v jeho hlase pobavení. Zřejmě mu všechno přišlo k smíchu. Rozhodla se, že je čas zasáhnout. Bylo ale příliš pozdě, protože uslyšela Ginnin tlumený hlas.

„Jdi se vycpat! Táhni odsud a hraj si na jiném písečku, Malfoyi!“

V příštím okamžiku se rozletěly dveře a Hermiona musela uskočit z cesty, aby neschytala ránu. Ginny na ni pohlédla planoucíma očima.

„Odmítám ho obsluhovat! Jestli se tu ještě někdy objeví, říkám ti už teď, že je celý tvůj!“

Hermiona zvedla ruce nad hlavu: „Dobrá, dobrá! Omlouvám se! Je zcela zřejmé, že se zlepšil jen jeho vzhled, protože byl stejně protivný jako předtím,“ odmlčela se a mnula si bradu. „Jen doufám, že neměl v plánu udělat velký nákup a ty jsi ho dřív nevykopla z obchodu!“ 

Ginny rozmrzele pokrčila rameny: „Některé věci nestojí za žádné peníze, Hermiono, a jednání s ním je jedna z nich.“

 

Poznámka autorky:  Tak tady to máte…jako vždy jsou tu některá známá témata, ale jsou jinak podaná. Tohle bude hodně pohodová povídka a doufám, že se vám zalíbí… dejte mi vědět, jestli ano.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 08.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


začíná to dost dobře, už se těším... jen ta náladovost, jako by byla těhotná, tak to brzy bude i svatbička :D
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 20.09. 2017
Všimla jsem si, že čteš dál, takže už neprozradím nic nového :-) Děkuji.
už vše vím a jsu nejvíce nadšená z povídky, úžasný překlad a musel být i dost náročný, ale stál za to.....děkuji

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: MichelleF - 05.06. 2016
První kapitola vypadá dobře, jdu číst dále :-)
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 17.11. 2016
Doufám, že příběh tě nezklamal. Děkuji.

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: mami - 19.01. 2016
Áno :-) teším sa...
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 20.01. 2016
Jsem ráda :-)

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: solace - 15.01. 2016
Ginny vykopla z obchodu budúceho investora? :-) Páči sa mi, aká je rázna a svojská. A Draco jej zdarne sekunduje. Uvidíme, či aj Hermiona bude mať podobne podrezaný jazyk. Ďakujem za preklad, denice.
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 15.01. 2016
Ginny je prostě svá a tady je napsaná tak, že se dokonale hodí k Harrymu :-) Děkuji.

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: arabeska - 13.01. 2016
Tesim se na prekvapeni, ktere tahle povidka prichysta :)) zatim ani nemela moznost zklamat, dalo se cekat, ze prichod Malfoye na scenu bude lehce bourlivejsi :D Dekuji, denice, jako jiz tradicne nadhera!
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 13.01. 2016
Moc doufám, že tě tahle pohodová povídka nezklame ani v dalších kapitolách. Děkuji!

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: TaraFaith - 11.01. 2016
Tak přesně v tuhle dobu jsem něco takového potřebovala!! :) První kapitolka dosvědčila, že to bude příjemná povídka a já se nemůžu dočkat, až si budu moct přečíst další díl!!! Díky moc za překlad!!!! :D
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 11.01. 2016
Tvůj komentář mi udělal velkou radost, děkuji!

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: Julie - 09.01. 2016
Super rozjdezd! Vypadá to na příjemnou povídku. Už se těším na další kousek. Díky!
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 11.01. 2016
Já děkuji za povzbuzení!

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: silrien - 09.01. 2016
Hm, ještě temperamentnější Ginny než obvykle? Ale ale, že by něco s Harrym nebo je v tom někdo jiný? A Draco tu vypada na pěkně ironického chlapíka, jak ho mám ráda. Zatím se to rozjíždí moc pěkně. Těším se na další pokračování.
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 09.01. 2016
Ginny je tu opravdu takový přírodní živel, Hermiona nepotřebuje hlídače, Ginny úplně stačí :-) A Draco je - no prostě Malfoy... děkuji :-)

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: rita - 08.01. 2016
to vypadá moc dobře... budu netrpělivě očekávat pokračování...
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 08.01. 2016
Dočkáš se příští čtvrtek .-) Děkuji.

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: Fluoris - 08.01. 2016
Ále Hermiona...jasné, že chceš vidieť sexy Draca :D No to je ho správanie...nič moc teda. Ďakujem za preklad :))
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 08.01. 2016
On si Draco myslí, že je pro každou ženu dárek od pánaboha (nebo spíš od Merlina?), však on ho z toho někdo vyvede... Děkuji :-)

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: scully - 07.01. 2016
Na tuhle povídku se moc těším, začátek vypadá dost slibně. Moc děkuji za překlad :-)
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 08.01. 2016
To mě těší, děkuji!

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: JSark - 07.01. 2016
Niektoré veci sa nikdy nezmenia... :D Vyzerá to zaujímavo, len neviem, ako budem stíhať. Možno si to nechám na prečítanie po dokončení prekladu, aby som zase nemala rozčítaných dvadsať poviedok.
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 08.01. 2016
Nezmění - naštěstí :-) A kdybys přece jen hledala něco pohodového ke kávě, kapitoly jsou vesměs krátké ;-) Děkuji!

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: Gift - 07.01. 2016
Hermiono, Hermiono... tebe jeste cekaji krusne a zajimave casy. A nas take! ;-) Dekuji a uz se tesim na dalsi.
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 08.01. 2016
Ano, opravdu zajímavé časy - tedy v pratchettovském smyslu slova, kdy kletbu "Zajímavé časy na tebe!" lidé přáli svým úhlavním nepřátelům :-) Děkuji!

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: marci - 07.01. 2016
Hm, tak namlsal mě už úvod a teď moje obžerství pokračuje :) krása! Vypadá to, že povídka bude mít spád, takže se bude na co těšit, a já se opravdu těším! Díky, denice, skvělé čtení!
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 08.01. 2016
Musím bojovat s neodolatelnou touhou prozrazovat děj - tak jen moc děkuji, marci!

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: Lupina - 07.01. 2016
Jů, těším se! Rajcovní Malfoy, který neváhá použít svůj břitký jazyk. Temperamentní Ginny a uondaná Hermiona. Jo a rajcovní Malfoy s hlubokým hlasem :-D. Mňam :-) Díky moc za nalezení povídky a skvělý překlad.
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 08.01. 2016
Temperamentní - to je to pravé slovo :-) Děkuji za chválu - lví podíl patří betám - i za komentář!

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: Jacomo - 07.01. 2016
Na tohle jsem se těšila, co vyšel úvod, a teď se budu těšit ještě víc. Povídka nabrala švih hned od začátku. Ginny podezřívám buď z těhotenství, nebo z nějakých vztahových problémů (chce se vdávat a Harry se k ničemu nemá? ;-D), Malfoy bude mít samozřejmě pro svoje chování důvody. A ty řeči budou nejspíš tak trochu schválně, jako vždycky. Takže máme zaděláno na sympatický příběh a v tvém podání, Denice, to bude skvost. Dneska jsem se zamilovala do slova "rajcovní". Ne že bych ho neznala, ale v ff-povídkách se s ním člověk tak často nepotká, pokud vůbec. Mňam a veliké díky. P.S.: Už jsem psala, že se těším na další díly?
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 08.01. 2016
Příběh bude mít spíš pomalejší rozjezd, ale doufám, že přesto pobaví, i když je docela předvídatelný, autorka mě něčím chytla za srdce. Najednou jsem měla pocit, že přesně tohle hledám - milou, nenáročnou oddechovku - a rajcovní Draco nikdy není na škodu :-) Děkuji za milý komentář, Jacomo!

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: Katie11 - 07.01. 2016
Tak toto vypadá na nádhernou povídku. Slibný námět, že to bude trošku legrace. Prostě ideální povídka na odreagování. Moc se na ni těším, takže hooodně štěstí a pevných nervů při překládání :)
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 08.01. 2016
Vystihla jsi to dokonale - pohodová povídka :-) Děkuji!

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: martian - 07.01. 2016
Jůů, zase něco, co mi po ránu dokáže zvednout náladu. Díky.
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 08.01. 2016
To jsem ráda! Děkuji.

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: samba - 07.01. 2016
To se mi bude líbit, vtipné, jiskřivé a detektivní zápletka k tomu. Těším se na čtvrtky.
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 08.01. 2016
Moc doufám, že tě příběh nezklame a děkuji!

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: grepik03 - 07.01. 2016
Konecne je to tady! Denice, ja se tak těšila az s tim začnete :))) Předpokládám, že Ginny je tehotna, taky jsem tak trochu blaznila, když jsem byla v tom :))) Hmm a rajcovni Malfoy. ....který se pořád chova jako kreten :) Miluju povidky, ve kterých se ti dva hádají, takže se moc tesim na zabavne dialogy. Prostě a jednoduše se nemůžu dočkat další kapitoly :) Děkuji za skvely překlad ♡
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 08.01. 2016
Konečně :-) Moc jsem se těšila na komentáře. A Ginny - no, ono vyjde najevo, co za tím vězí;-) Draco je prostě Draco... ale nedá se říct, že se vůbec nezměnil, jen to bude ještě chvíli trvat. Děkuji!

Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: larkinh - 07.01. 2016
No už to vidím úplně jasně - budou se hádat do krve tak dlouho, až se do sebe zamilují :D ALe má to být také dobrodružné, takže nejspíš nás čeká nějaké překvapení. Děkuji za překlad.
Re: Kapitola 1. Služby zákazníkům Od: denice - 08.01. 2016
To je problém - odpovědět tak, abych nic neprozradila ;-) Překvapení určitě bude - doufám, že jen příjemné. Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )11.11. 2016Kapitola 43. Epilog
Hesaluti: ( denice )03.11. 2016Kapitola 42. Minulost, přítomnost a budoucnost
Hesaluti: ( denice )27.10. 2016Kapitola 41. Pravdy, lži a boj
Hesaluti: ( denice )20.10. 2016Kapitola 40. Konečně!
Hesaluti: ( denice )13.10. 2016Kapitola 39. Pryč z chladu
Hesaluti: ( denice )06.10. 2016Kapitola 38. K čemu jsou přátelé
Hesaluti: ( denice )29.09. 2016Kapitola 37. Tímto prstenem
Hesaluti: ( denice )22.09. 2016Kapitola 36. Nečekaná prohlášení
Hesaluti: ( denice )15.09. 2016Kapitola 35. Draco a pohovka
Hesaluti: ( denice )08.09. 2016Kapitola 34. Ples
Hesaluti: ( denice )01.09. 2016Kapitola 33. Rozmazaná a pomačkaná
Hesaluti: ( denice )25.08. 2016Kapitola 32. Malý jemný nátlak
Hesaluti: ( denice )11.08. 2016Kapitola 31. Čas na přípravu
Hesaluti: ( denice )04.08. 2016Kapitola 30. Nepříjemné odhalení
Hesaluti: ( denice )28.07. 2016Kapitola 29. Modřiny a polibky
Hesaluti: ( denice )21.07. 2016Kapitola 28. Pretty woman
Hesaluti: ( denice )14.07. 2016Kapitola 27. Zkouška lektvaru
Hesaluti: ( denice )07.07. 2016Kapitola 26. Kopačky
Hesaluti: ( denice )30.06. 2016Kapitola 25. Konečně otevřenost
Hesaluti: ( denice )23.06. 2016Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější
Hesaluti: ( denice )16.06. 2016Kapitola 23. Podivné a nádherné
Hesaluti: ( denice )09.06. 2016Kapitola 22. Neplánovaný rozhovor
Hesaluti: ( denice )02.06. 2016Kapitola 21. Krádež
Hesaluti: ( denice )26.05. 2016Kapitola 20. Nejlepší úmysly
Hesaluti: ( denice )19.05. 2016Kapitola 19. Urážky
Hesaluti: ( denice )12.05. 2016Kapitola 18. Další Zmijozel
Hesaluti: ( denice )05.05. 2016Kapitola 17. Jejda
Hesaluti: ( denice )28.04. 2016Kapitola 16. Malá zpověď
Hesaluti: ( denice )21.04. 2016Kapitola 15. Domácí návštěva
Hesaluti: ( denice )14.04. 2016Kapitola 14. Lektvar
Hesaluti: ( denice )07.04. 2016Kapitola 13. Každý za svoje
Hesaluti: ( denice )31.03. 2016Kapitola 12. Tři tvoří dav
Hesaluti: ( denice )17.03. 2016Kapitola 11. Loučení a omluva
Hesaluti: ( denice )10.03. 2016Kapitola 10. Překážky na cestě
Hesaluti: ( denice )03.03. 2016Kapitola 9. Přespání
Hesaluti: ( denice )25.02. 2016Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí
Hesaluti: ( denice )18.02. 2016Kapitola 7. Zahnaná do kouta
Hesaluti: ( denice )11.02. 2016Kapitola 6. Modrá večernice
Hesaluti: ( denice )04.02. 2016Kapitola 5. V restauraci
Hesaluti: ( denice )28.01. 2016Kapitola 4. Poslední upomínka
Hesaluti: ( denice )21.01. 2016Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!
Hesaluti: ( denice )14.01. 2016Kapitola 2. Zamčeno
Hesaluti: ( denice )07.01. 2016Kapitola 1. Služby zákazníkům
. Úvod k poviedkam: ( denice )26.11. 2015Fortuna úvod