Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

2015 Advent Sovy

Svetr

2015 Advent Sovy
Vložené: Jimmi - 31.12. 2015 Téma: 2015 Advent Sovy
Jimmi nám napísal:

 


31. december 2015

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Svetr

https://www.fanfiction.net/s/10195001/7/Dramione-Drabbles

MissWitchX

Dramione-Drabbles

Draco zvedl strašný zelený svetr od Molly a pokoušel se nezachvět, když mu oči padly na jeho přední stranu, kde bylo vypletené obří D, okolo něhož se obtáčel had.

Hermiona maskovala chichotání kašlem. Draco se opravdu nesmírně snažil zůstat zdvořilý, nicméně do jeho výrazu se přece jenom vplížilo pohrdání. Ticho kolem stolu jasně naznačovalo, že rodina čeká na jeho reakci.

„Děkuji vám,“ řekl s pohledem přilepeným k oděvu, „to je opravdu… něco.“

Místnost vybuchla smíchy. Draco nevěděl, jestli se mu má ulevit, že nikoho neurazil, nebo jestli se má urazit sám.

„Tak si ho obleč,“ šťouchla do něj Hermiona.

„Nemyslím si, že…“

„Musíš,“ řekl Ron, zjevně si užíval Dracových rozpaků. „Weasleyovská vánoční tradice.“

Teprve té chvíli se Draco skutečně podíval na lidi sedící kolem stolu, a všichni na sobě měli pletený svetr.

„OBLÉCT, OBLÉCT, OBLÉCT!“ skandovali Fred s Georgem a tloukli k tomu rukama do stolu.

„A to se diví, že se s nimi má rodina nechce stýkat,“ zamumlal Draco k Hermioně. Obrátila oči v sloup a svetr mu vytrhla. V příštím okamžiku Draco viděl jen zelenou tmu, připomínající mu jeho starou společenskou místnost, když se jeho přítelkyně pokusila tu věc na něj násilím narvat.

Svíjel se v odhodlání tuhle bitvu vyhrát. Shora slyšel zaúpění, jak se ho Hermiona snažila přemoci.

„Hej, budete tady všichni jen tak dřepět, nebo mi pomůžete?“ úsměv v jejím hlase byl až příliš zřejmý.

Draco slyšel hluk odstrkovaných židlí a brzy nato ho několik párů rukou, které patřily potomkům Weasleyových, strkalo a cpalo do svetru. Po několika minutách boje si Draco uvědomil, že bojuje prohranou bitvu.

O pár chvil později se všichni znovu smáli, když obdivovali  Draca v jeho objemném svetru. Měl zkřížené ruce a špulil pusu, ale Hermiona si myslela, že vypadá spíš roztomile než výhružně, což celou tu věc činilo ještě zábavnější.

„No ne, Malfoyi, jaký jsi to sváteční had!“ zapěla sborem dvojčata. 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Svetr Od: Jimmi - 05.02. 2016
V úvode vôbec nie je, že kto toto prekladal. Denice, denice, denice. Dokonalá denice. Inak mám dojem, že jedno z drabbles, čo išlo tento advent a prešlo mi cez ruky, malo pokračovanie (či už ako bete alebo preklad). Len už neviem ktoré, ale bolo to dramione. Denice, skvelý výber a preklad.
Re: Svetr Od: denice - 05.02. 2016
Jedno drabble, které jsem překládala, pokračování mělo, jak zjistila šikovná čtenářka, ale pokud si vzpomínám, jeho velká část byla velmi explicitním popisem sexuálních radovánek, takže - já tedy ne :-) Jimmi, já děkuji za komentář i za laskavou chválu - úplně se červenám...

Re: Svetr Od: arabeska - 10.01. 2016
Já chci taky druhý díl, kde z něj Hermiona bude tu zrůdnost svlékat! :D Jistěže Draco neměl proti Weasleyovým šanci. Když se spojí rodinný klan, i armáda ustoupí. Děkuji, denice (ačkoliv nejsi napsaná v creditu) ♥
Re: Svetr Od: denice - 10.01. 2016
Zrůdnost?!? To je přece úžasný dar, jeho citová hodnota je nezměrná :-D A navíc skvěle pobavil celou rodinu a vůbec všechny přítomné. Myslím, že to svlékání by Draca mohlo s dárečkem dokonale smířit :-) Děkuji! Ty jsi šikulka všímavá! Přiznám se, že mi chvíli trvalo, než jsem zjistila, o čem je řeč :-). No vida, tiskařský šotek zapracoval a nikdo se nepodivil, že Jimmi překládá do češtiny ;-)

Re: Svetr Od: grepik03 - 07.01. 2016
Zjistila jsem, že jsem tohle "okénko" přehlédla a jako jedine nekomentovala. ....stydím se a napravuji. .... Dokážu si představit, že Molly přijala Draca, ale u zbytku rodiny bych váhala. . . . . ale ted už je to jasný, pro ten okamžik kdy na sobe bude mit Draco Malfoy narvaný weaslyovsky svetr urcite žil zbytek rodiny :)))) ...a dočkali se ..... Opozdene děkuji za milý překlad ♡ a tímto komentářem se loucim s adventem....bude se mi stýskat a už ted se tesim na prosinec :))))
Re: Svetr Od: denice - 10.01. 2016
Ty jsi na to kápla! Přesně tohle musel být ten důvod :-D A vsadím se, že někdo měl připravený i fotoaparát... Já tobě moc děkuji za všechny úžasné komentáře, které mě velice motivují k dalším překladům!

Re: Svetr Od: Iveta - 05.01. 2016
:-D Legendární weasleyovské svetry nikdy nezklamou :-) Díky za překlad :-)
Re: Svetr Od: denice - 10.01. 2016
To máš pravdu - a na některých si je představujeme velice rády ;-) Děkuji.

Re: Svetr Od: JSark - 31.12. 2015
Sviatočný had Draco, dvojčatá sú výstižné. :)
Re: Svetr Od: denice - 31.12. 2015
Miluji povídky, kde přežijí oba z dvojčat - nikdo na ně nemá :-) Děkuji.

Re: Svetr Od: doda357 - 31.12. 2015
Chudák Draco :D Ale ten sveter musel byť fakt pekný, okrem zvyčajného písmenka aj had :-) Ďakujem za preklad a prajem pekného Silvestra :-)
Re: Svetr Od: denice - 31.12. 2015
Molly si musela dát záležet :-) Děkuji a pěkného Silvestra i tobě!

Re: Svetr Od: zuzule - 31.12. 2015
Sváteční had :D Super!
Re: Svetr Od: denice - 31.12. 2015
To se jim povedlo. Děkuji :-)

Re: Svetr Od: Lupina - 31.12. 2015
To bylo roztomilé :-D Chudák Dráček. No jo, s Hermionou se mu dostalo i Weasleyovské lásky. Náhodou je to čest, že taky dostal svůj svetr. A ta tradice je naprosto úžasná. Pořád lepší svetr, než vyšívaný hábit :-D Děkuji moc za zvednutí nálady :-)
Re: Svetr Od: denice - 31.12. 2015
No ano, až mu dojde, že na tom svetru mohl mít u krku volán a had mohl být vyšitý korálky a místo očí mít blýskavé flitry, ještě bude vděčný! Taky věřím, že Hermiona mu patřičně důrazně vysvětlí, že tímto byl přijat do rodiny - a on z toho bude mít noční můry :-D Děkuji!

Re: Svetr Od: scully - 31.12. 2015
A tradiční svetry Weasleyových opět na scéně. Letos toho nebyl ušetřen ani Draco. Aspon dostal zelený s hadem. A dvojčata na konci opět neměly chybu. Moc děkuju za skvělý překlad
Re: Svetr Od: denice - 31.12. 2015
Draco nebyl ušetřen ničeho, ale ono mu dojde, že je to vlastně vyznamenání :-) Děkuji.

Re: Svetr Od: maria - 31.12. 2015
dakujem
Re: Svetr Od: denice - 31.12. 2015
rádo se stalo.

Re: Svetr Od: Gift - 31.12. 2015
Taky jsem si rikala, co vsichni delaji s 15 starymi svetry schovanymi ve skrini. Dle Dracova nadseni to rozhodne neni neco, co by si na sebe vzali casteji nez jednou za rok. Ale i tak je to mila tradice. Dekuji, pohladilo to na dusi.
Re: Svetr Od: denice - 31.12. 2015
No, nevíme, jak s věcmi zacházeli Weasleyovic kluci, ale pokud bych měla soudit podle dětí svých, jakékoli oblečení bylo po pár měsících nošení po venku dobré leda tak jako hadr na podlahu :-) Děkuji, jsem ráda, že potěšilo.

Re: Svetr Od: martian - 31.12. 2015
A až příštím rokem Molly oplete svými svetry celou Malfoyovic famílii, to bude teprve bomba! Díky za překlad, pobavilo.
Re: Svetr Od: denice - 31.12. 2015
:-D Tak teď se bojím, že hodně dlouho nedostanu z hlavy představu Luciuse naditého v huňatém svetru s velým L na hrudi... ale ona to zase není až tak marná představa :-) Děkuji!
Re: Svetr Od: martian - 31.12. 2015
Nic si z toho nedělej, denice, budeme tou nutkavou představou trpět společně… :D

Re: Svetr Od: larkinh - 31.12. 2015
Tak mě napadlo, když každý dostává tradičně k Vánocům svetr, co dělají s těmi starými z loňských Vánoc a předloňských... Třeba je Molly recykluje :D Děkuji za překlad.
Re: Svetr Od: denice - 31.12. 2015
Jako že by je po Novém roce posbírala, rozpárala a začala plést znova :-) To není špatný nápad! Děkuji.

Re: Svetr Od: Jacomo - 31.12. 2015
Co všechno ten Dráček nemusí vytrpět... Ale třeba se mu bude líbit, až ho z toho svetru bude Hermiona později svlékat :-) Díky za navození rozverné silvestrovské nálady!
Re: Svetr Od: denice - 31.12. 2015
Vidíš, to mě nenapadlo - ta svlékací část bude u obou určitě oblíbenější! Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

MissWitchx: ( Jimmi )06.01. 2016Nedorozumenie
AnnaZema: ( Jacomo )01.01. 2016Vzpomínáš si, jak jsme zdobili stromeček?
MissWitchx: ( Jimmi )31.12. 2015Svetr
Gravidy: ( Jimmi )26.12. 2015Svokrovinky, lotrovinky a iné podslinky
MissWitchx: ( denice )25.12. 2015Fretka
Bad Mum: ( Jacomo )24.12. 2015Řeka a Noc
Bad Mum: ( Jacomo )23.12. 2015Přemisťování
Bad Mum: ( Jacomo )22.12. 2015Šok
Bad Mum: ( Jacomo )21.12. 2015Kotlík
Bad Mum: ( Jacomo )20.12. 2015Narození
Bad Mum: ( Jacomo )19.12. 2015Zákon
Bad Mum: ( Jacomo )18.12. 2015Oběd
Bad Mum: ( Jacomo )17.12. 2015Křeslo
Bad Mum: ( Jacomo )16.12. 2015Stan
Bad Mum: ( Jacomo )15.12. 2015Kuře
Bad Mum: ( Jacomo )14.12. 2015Korálek
Bad Mum: ( Jacomo )13.12. 2015Nohy
Bad Mum: ( Jacomo )12.12. 2015Bratr
Bad Mum: ( Jacomo )11.12. 2015Sliny
Bad Mum: ( Jacomo )10.12. 2015Budík
Bad Mum: ( Jacomo )09.12. 2015Kemp
Bad Mum: ( Jacomo )08.12. 2015Bezpečí
Bad Mum: ( Jacomo )07.12. 2015Dort
Bad Mum: ( Jacomo )06.12. 2015Smrtijed
Bad Mum: ( Jacomo )05.12. 2015Výbuch
Bad Mum: ( Jacomo )04.12. 2015Úkryt
Bad Mum: ( Jacomo )03.12. 2015Stůl
Bad Mum: ( Jacomo )02.12. 2015Káva
Bad Mum: ( Jacomo )01.12. 2015Dcera