Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

2015 Advent Sovy

Stůl

2015 Advent Sovy
Vložené: Jacomo - 03.12. 2015 Téma: 2015 Advent Sovy
Jacomo nám napísal:


3. december 2015

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Začátky


napsala: Bad Mum


překlad: Jacomo; betaread: Calwen

Originál najdete ZDE


 

Stůl (Cedric Diggory)


Stojí mezi ostatními prváky a moc dobře ví, ke kterému stolu se chce posadit.

Ke zmijozelskému ne - možná je čistokrevný, ale ne takhle čistokrevný. Ani k havraspárskému - na to není dost chytrý. A už vůbec ne k mrzimorskému - loajálnímu, pracovitému, nudnému. Chce být nebelvír - statečný a hrdinský.

Profesorka McGonagallová zavolá “Diggory, Cedric!” a on vykročí ke stoličce. Snaží se nedat najevo, jak moc je nervózní.

Klobouku to netrvá dlouho: “Mrzimor!”

Cedric si povzdechne a pomalu kráčí k nesprávnému stolu. Jak se může v Mrzimoru stát hrdinou?

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Stůl Od: ansus - 16.12. 2015
Milý Cedricu, být šťastný a velkorysý mezi těmi nejobyčejnějšími, od kterých se toho moc nečeká, když všichni okolo jsou jaksi zářivější, zajímavější a na první pohled daleko víc určeni k velkým činům, to je to pravé hrdinství. Díky za překlad, občas jsem si říkala, že mrzimor to chytil v celé sérii nějak nejhůř, skoro jako by nebyl.

Re: Stůl Od: Julie - 05.12. 2015
Ach ano může se stát hrdinou v Mrzimoru, může v kterékoliv kolej, že Severusi...

Re: Stůl Od: Zuzana - 05.12. 2015
Cedrikova smrť bola pre mňa obrovským šokom a obrovskou nespravodlivosťou :( jeho som oplakala viac než Severusa :( nemal zomrieť:(

Re: Stůl Od: mami - 04.12. 2015
Po dočítaní som si spomenula na jednu pesničku o hviezde, ktorá sa stala kométou, zažiarila a nakoniec zhorela.

Re: Stůl Od: solace - 04.12. 2015
Myslím, že nezávisí od fakulty, či sa človek stane hrdinom, alebo nie. V tejto chvíli mal Cedrik ešte všetko pred sebou. Škoda toho ponurého konca. Vďaka za preklad, Jacomo.

Re: Stůl Od: doda357 - 03.12. 2015
Je mi smutno, keď si pomyslím, ako dopadol. Síce sa mu želanie splnilo, ale nemyslím, že to tak chcel. Ale klobúk dole za preklad :-)

Re: Stůl Od: Fluoris - 03.12. 2015
Chudák :D Ale nakoniec sa hrdinom stal :) Vďaka za preklad :)

Re: Stůl Od: JSark - 03.12. 2015
To by veľa vysvetľovalo. Chudák Cedric. :(
Re: Stůl Od: Jacomo - 03.12. 2015
Ale dokázal to. Stal se hrdinou... I když takovým tím shakespearovským.

Re: Stůl Od: Lupina - 03.12. 2015
Cedriku, však ty jim to ukážeš! Mrzimor je nejlepší! Díky, Jacomo. Melancholicky krásné.
Re: Stůl Od: Jacomo - 03.12. 2015
Souhlasím! Vivat Mrzimor! Díky, Lupinko.

Re: Stůl Od: Hypogriff - 03.12. 2015
I v Mrzimoru se může stát hrdinou, však za pár let uvidí..
Re: Stůl Od: Jacomo - 03.12. 2015
A jakým hrdinou! Bradavickým šampionem!

Re: Stůl Od: denice - 03.12. 2015
Zase takové pohlazení po duši - vždyť Cedric to nakonec vyhrál, dokázal, že i v Mrzimoru jsou hrdinové! Druhá věc je, že za to těžce zaplatil, ale na to teď nechci myslet... Díky.
Re: Stůl Od: Jacomo - 03.12. 2015
Ano, přesně tak, tohle jsou Začátky, ponuré konce necháme na jindy. Díky, denice!

Re: Stůl Od: marci - 03.12. 2015
Ty kráso - zatím mě chytil za srdce úplně každý z těchhle střípků. Vybrala sis pro překlad opravdu skvost, Jacomo! K téhle sérii se budu určitě vracet. převeliké díky! M
Re: Stůl Od: Jacomo - 03.12. 2015
Já jsem si právě říkala, že v tom množství adventní nadílky budou ty drabble super - přesně ta jednohubka k ranní /dopolední /odpolední kávě. Jsem ráda, že se líbí, myslím, že by tě ještě pár kousků mohlo zaujmout.

Re: Stůl Od: ladyF - 03.12. 2015
Já si myslím, že nakonec statečnost a hrdinskost prokázal. Vždyť v podstatě vyhrál ohnivý pohár, to by nudný člověk nedokázal :) Děkuji za ranní dávku melancholie, Jacomo.
Re: Stůl Od: Jacomo - 03.12. 2015
Ano, ano. Cedrik byl úžasný tichý skromný hrdina (jak já se těším, až tu budu publikovat jistou část z jisté povídky, kdy na něj při závěrečné hostině vzpomíná Snape... tam to všechno je). Moje dávka melancholie tvoří protiváhu k vaší skřítčí dokumentaci a romantiku obstarává mix - pěkně se tu doplňujeme :-)

Re: Stůl Od: martian - 03.12. 2015
No, může, může… Ale cena, kterou za to bude muset zaplatit, je dost vysoká…
Re: Stůl Od: Jacomo - 03.12. 2015
Tohle je přesně ta myšlenka, která se mi v hlavě objevila po prvním přečtení...

Re: Stůl Od: soraki - 03.12. 2015
Ach, co maji vsichni s Nebelvirem...
Re: Stůl Od: Jacomo - 03.12. 2015
Jedenáctiletý kluk a jeho představy o hrdinství... A nakonec byl bradavickým šampionem i v Mrzimoru :-)

Re: Stůl Od: Gift - 03.12. 2015
Mily Cedrigu, timto bych ti chtela rict, ze se nebelvir neskutecne precenuje. Navic, hrdinsky umrit se da s jakoukoliv koleji. Ver nebo never, za par let si budes mozna prat, aby se klobouk rozhodl uuuplne jinak. Moc dekuji!
Re: Stůl Od: Jacomo - 03.12. 2015
Věřím, že Cedrik byl nakonec v Mrzimoru spokojený. A umřít by určitě nechtěl v žádné koleji. Jenže o tomhle už klobouk nerozhodoval... Díky, Gift.

Re: Stůl Od: maria - 03.12. 2015
dakujem
Re: Stůl Od: Jacomo - 03.12. 2015
Aj ja.

Re: Stůl Od: grepik03 - 03.12. 2015
Jacomo díky za další milý kousek ♡ Hrdinou se nakonec nestal, ale svých patnáct minut slávy mel ......ale nemyslím tim neustále divani, koukání a vrhani prapodivnych pohledů v Stmívání na slečnu ktera snad ani na jediném záběru neumí zavřít pusu :)))
Re: Stůl Od: Jacomo - 03.12. 2015
A víš, že já ho vidím jinak - pro mě je větší hrdina, než byl Harry. Nějak mi to jeho šampionství bylo víc po chuti, nemohl přece za to, že mu komplot Skrk-Brumbál-Potter sebral místo na výsluní. A každopádně byl prvním - velice nečekaným - mrtvým v celé heptalogii (vím, poněkud pofidérní prvenství). Stmívání nekomentuju, tenhle brak nedávám ;-)
Re: Stůl Od: grepik03 - 03.12. 2015
Musím uznat,že máš pravdu, v Ohnivem poháru byl milou postavou zastinenou Harrym, i když ten za to chudák taky nemohl. Bohužel pro me už asi navždy zůstane silenou postavou z braku...No škoda , nektera dila je lepší nevidět že? Na druhou stranu si doma vedeme statistiku nejhorších filmů, ktere jsme kdy viděli a je to vazne sranda :)))))

Re: Stůl Od: arabeska - 03.12. 2015
Jo, presne, co maju vsichni s tim nebelvirem, ja jsem taky mrzimor! Cedrica byla skoda, hrozne jsem ho litovala. (A on chudak nemuze za to, ze ho proslavilo zrovna stmivani!) Dekuji, sovicko, zahralo u srdicka :)
Re: Stůl Od: Jacomo - 03.12. 2015
Já jsem taky hrdý mrzimor, ale umím si představit, že v jedenácti bych rovněž toužila stát se nebelvírem. To pochopení méně zřetelných předností přichází až časem. Ježkovy voči, Stmívání mi sem vůbec netahej, to je u nás doma zakázaný slovo! :-) Děkuju, arabesko!

Re: Stůl Od: Iveta - 03.12. 2015
Co maji vsichni s tim nebelvirem? No, myslim, ze se proslavil vice, nez kdyby v nem byl... Diky za preklad :-)
Re: Stůl Od: Jacomo - 03.12. 2015
Musíš si uvědomit, že Cedrikovi je tu jedenáct - je malý kluk, který má před očima své hrdiny z knížek a příběhů a chce se jim podobat. Ještě neví, že "růže, ač jmenována jinak, by voněla stejně". Ale právě to je na tom krásné, všechny ty možnosti, co se před ním otevírají... A na konec teď myslet nebudeme. Díky, Iveto!

Re: Stůl Od: zuzule - 03.12. 2015
Kdyby tak vedel...
Re: Stůl Od: Jacomo - 03.12. 2015
To je právě dobře, že neví...

Re: Stůl Od: Tadika - 03.12. 2015
Cedric chudáčik môj peknýýý, ďakujem za krásny preklad, tieto polnočné príbehy (jednohubky) sú the best :D
Re: Stůl Od: Jacomo - 03.12. 2015
I já moc děkuju.

Prehľad článkov k tejto téme:

MissWitchx: ( Jimmi )06.01. 2016Nedorozumenie
AnnaZema: ( Jacomo )01.01. 2016Vzpomínáš si, jak jsme zdobili stromeček?
MissWitchx: ( Jimmi )31.12. 2015Svetr
Gravidy: ( Jimmi )26.12. 2015Svokrovinky, lotrovinky a iné podslinky
MissWitchx: ( denice )25.12. 2015Fretka
Bad Mum: ( Jacomo )24.12. 2015Řeka a Noc
Bad Mum: ( Jacomo )23.12. 2015Přemisťování
Bad Mum: ( Jacomo )22.12. 2015Šok
Bad Mum: ( Jacomo )21.12. 2015Kotlík
Bad Mum: ( Jacomo )20.12. 2015Narození
Bad Mum: ( Jacomo )19.12. 2015Zákon
Bad Mum: ( Jacomo )18.12. 2015Oběd
Bad Mum: ( Jacomo )17.12. 2015Křeslo
Bad Mum: ( Jacomo )16.12. 2015Stan
Bad Mum: ( Jacomo )15.12. 2015Kuře
Bad Mum: ( Jacomo )14.12. 2015Korálek
Bad Mum: ( Jacomo )13.12. 2015Nohy
Bad Mum: ( Jacomo )12.12. 2015Bratr
Bad Mum: ( Jacomo )11.12. 2015Sliny
Bad Mum: ( Jacomo )10.12. 2015Budík
Bad Mum: ( Jacomo )09.12. 2015Kemp
Bad Mum: ( Jacomo )08.12. 2015Bezpečí
Bad Mum: ( Jacomo )07.12. 2015Dort
Bad Mum: ( Jacomo )06.12. 2015Smrtijed
Bad Mum: ( Jacomo )05.12. 2015Výbuch
Bad Mum: ( Jacomo )04.12. 2015Úkryt
Bad Mum: ( Jacomo )03.12. 2015Stůl
Bad Mum: ( Jacomo )02.12. 2015Káva
Bad Mum: ( Jacomo )01.12. 2015Dcera