Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

2015 Advent Sovy

Dcera

2015 Advent Sovy
Vložené: Jacomo - 01.12. 2015 Téma: 2015 Advent Sovy
Jacomo nám napísal:

1. december 2015

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Začátky

napsala: Bad Mum

překlad: Jacomo; betaread: Calwen

Originál najdete ZDE



Dcera
(Andromeda Tonksová)


Dívá se na dítě, které drží v náručí, a nemůže uvěřit tomu, že je opravdu její.

Nikdy v životě se necítila tak vyčerpaně. Nebo tak pyšně. Nebo vyděšeně. Neví, jak být matkou.

"Bude se jmenovat Nymphadora," zašeptá k Tedovi, který se mírně zašklebí, ale dnes jí nedokáže nic odepřít. Krásné, půvabné a elegantní jméno pro dívku, která vyroste do krásy, půvabu a elegance.

Ted se nakloní a políbí svou dceru na čelíčko, ale pak se odtáhne a ve tváři se mu objeví zmatený výraz.

"Andromedo," řekne, "její vlasy mění barvu..."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Dcera Od: aramka - 19.11. 2017
Peken

Re: Dcera Od: ansus - 16.12. 2015
Pro mě naprostá nostalgie - před pár dny jsem při narozeninách dcery vzpomínala na to, jaký to byl pocit, poprvé ji držet... a tady je to úplně přesně popsané. Díky, krása.

Re: Dcera Od: doda357 - 03.12. 2015
To muselo byť prekvapenie :-D Neviem si to ani predstaviť :-) Ďakujem pekne za kúsok na rozjasnenie dňa :-)

Re: Dcera Od: hatifnatif - 03.12. 2015
...krátké...úderné...úžasné.....výstižné, ale hlavně KRÁSNÉ díky za překlad H.

Re: Dcera Od: zuzule - 03.12. 2015
Asi vsechny matky zazivaji podobne pocity. :) Jsem jednou zvedava na sebe. :)

Re: Dcera Od: Violeta - 02.12. 2015
Jacomo, jsem strašně vděčná za výběr povídeček. Provést nás myšlenkami opomíjených postav je báječný nápad. Moc děkuji, překlad krásný!

Re: Dcera Od: mami - 02.12. 2015
:-) aspoň ušetrí za farbu na vlasy.

Re: Dcera Od: b-c - 02.12. 2015
Ten střípek se mi zdá tak intimní, že si připadám, jako bych stála vedle nich. Zvláštní. Dohnané do extrémů (nikdy v životě..., neví, jak být matkou...), přesto naprosto patřičné. Jak je to možné? (Aneb jsem strašně vdečná, že už třetí rok tu mohu být s vámi o Adventu a těšit se na každé další ráno. Je to milé.)

Re: Dcera Od: Densi - 02.12. 2015
Nádherné, milujem Andy a Teda, sú úžasní :)

Re: Dcera Od: soraki - 02.12. 2015
Ano, pocity každé novopečené matky. Po druhé je to taky fajn, ale spousta věcí se prostě neřeší, že? ;-)

Re: Dcera Od: myska111 - 01.12. 2015
Moc pěkné děkuji.

Re: Dcera Od: maria - 01.12. 2015
dakujem

Re: Dcera Od: JSark - 01.12. 2015
To musel byť šok, vidieť hnedé a zrazu žuvačkovo ružové. :)

Re: Dcera Od: marci - 01.12. 2015
Krásné! Možná jsem o cosi přišla, když jsem nemohla mít manžela u porodu (ačkoli ten se nedávno vyjádřil, jak je rád, že ho tato móda minula). Věřím, že by jí Ted v té chvíli splnil cokoli na světě. Na mne čekala doma kytice a tepláková souprava (podpultová), aby se mi "lépe hublo" :) Díky, jacomo, za chvilku vzpomínek. Moc se těším na zítřejší střípek :)

Re: Dcera Od: Elka - 01.12. 2015
Krásné, dojemné... Je úžasné, jak sto slov dokáže vyjádřit tak mnoho. Děkuji, Jacomo. :)

Re: Dcera Od: Fluoris - 01.12. 2015
Krásne a milé :3 Ďakujem za preklad

Re: Dcera Od: Julie - 01.12. 2015
Krásné, jemné, nostalgické, vyvolávající vzpomínky na krásné první okamžiky s novorozenětem. Díky!

Re: Dcera Od: gama - 01.12. 2015
Miluju adventní povídky. Díky za překlad.

Re: Dcera Od: denice - 01.12. 2015
Krásné a dojemné - s jiskřičkou smíchu na závěr. První z mnoha překvapení, která Nymphadora šťastným rodičům připravila :-) Díky.

Re: Dcera Od: solace - 01.12. 2015
Krásny opis nádhernej chvíle, keď sa zo ženy stáva matka: množstvo adrenalínu, úľavy, záplava šťastia, pochybností i strachu, ktoré sa v priebehu pár minút niekoľkokrát vystriedajú. Podľa mňa Andromeda vybrala maličkej krásne meno a Ted bol určite šťastím bez seba. A Dora im vzápätí prichystala prvé prekvapko:-) Veľká vďaka za preklad, Jacomo.

Re: Dcera Od: Jimmi - 01.12. 2015
Normálne mi odľahlo, že je to také krátke :) Veľmi zaujímavé, som zvedavá na ďalšie. Mne sa ten môj poklad narodil v sanitke, vtedy mi ju nedali a vôbec si nedokážem vybaviť, kedy som ju prvýraz videla. Čo už, podstatné je, že potom ju už odo mňa nedostali, v rámci testovania nového prístupu bola na mne takmer nonstop ako také malé opičiatko. Na to nezabudnem nikdy. Ďakujem

Re: Dcera Od: Gift - 01.12. 2015
Ja jsem si vzdycky rikala, jak jen nekoho mohlo takove jmeno napadnout. Poporodni stres nebo ne. :-) Ale i to je soucast nasi milovane Tonksove. Dokaze prekvapit hned ve vicero ohledech. Krasna, prvoprosincova jednohubka. Dekuji!

Re: Dcera Od: martian - 01.12. 2015
Maličká Nymphadora… krásné. Už teď se těším na další.

Re: Dcera Od: Lupina - 01.12. 2015
Krásné. Hned jsem si vzpomněla na svůj první porod, kdy po hodinách bolesti mi dali na břicho mrně, které vypadalo jako nasraný tchán (kterého jsem ovšem nikdy nasraného neviděla :-D) Přesto byla ta nejkrásnější dceruška na světě. Ano, tyto okamžiky je třeba si připomínat, když mě ono mrně vytočí :-) Krásné, Jacomo. Díky.

Re: Dcera Od: arabeska - 01.12. 2015
Hrozně se mi líbila zmínka, že by jí Ted nedokázal nic odepřít. Takový krásný okamžik, kdy je rodina poprvé celá pohromadě. Už aby to bylo tady, nebaví mě ty bolesti a otíkání a čekání... Vskutku to vypadá slibně, děkuji, Jacomo :)
Re: Dcera Od: Jacomo - 01.12. 2015
Ale to čekání je taky moc krásné. I s tím otékáním, bolestmi a boulemi na břiše :-) Všechno má svůj čas a místo, jen ať tam to mrně ještě je, je mu tam dobře. Díky, arabesko!

Re: Dcera Od: grepik03 - 01.12. 2015
Jacomo děkuji za milý překlad ♡ S Andromedou jsem si připomněla svuj pocit z narození me dcery, myšlenky jsem měla stejne. ...nevěděla jsem jak byt matkou, byla jsem ale hrozne pysna na ten malý uzlíček (a to ani neměnila barvu vlasů, i když me dokázala překvapit změnou barev v obličeji ;) Pro mne krasne adventní deja vu a ještě jednou děkuji! !!
Re: Dcera Od: Jacomo - 01.12. 2015
A tvůj komentář zase onu chvíli připomněl mně - ležela jsem na posteli a pořád dokola opakovala: Já mám dceru. JÁ mám dceru. Já MÁM dceru. Já mám DCERU! Ten pocit se nedá s ničím srovnat. Díky. Jsem ráda, že i takový střípek dokáže vyvolat takové emoce.
Re: Dcera Od: hatifnatif - 03.12. 2015
mluvíte mi z duše dámy...taky jsem se na dceru dívala a říkala si VŠE JE JINÉ, JÁ JSEM MÁMA. A přemyšlela jsem, jak vlastně to malé nic mám uchopit, abych mu neublížila......a jak krááásně voní a ..... a letos v lednu jsem si to zopákla (už bez obav, že držením ublížím) a ten úžas z té krásy nového tvorečka byl pořád stejně intenzivní......

Re: Dcera Od: Iveta - 01.12. 2015
Chudak Ted, to musel byt sok :-D Konecne zacinam verit, ze budou Vanoce, kdyz se otevrel adventni kalendar :-)
Re: Dcera Od: Jacomo - 01.12. 2015
Viď? Ta stránka vypadá tak krásně vánočně zasněženě melancholicky - Jimmi je skutečná čarodějka! Díky, Iveto.

Re: Dcera Od: ladyF - 01.12. 2015
Haa, a kdo čekal na půlnoc, aby zahájil adventní čtení, há? :D Přiznám se, že jsem nakoukla do originálu, abych získala lepší představu, co se z této kategorie vyvrbí. A vypadá to velmi slibně. Soudě dle první kapitoly to bude série plná zajímavých pohledů a doufám, že i na zajímavé postavy. Rozhodně chválím tvůj výběr. Už teď vím, že minimálně tohle budu stíhat číst. Taková stoslůvka při ranní kávě, nebo v noci po práci, to zvládnu dokonce i já.
Re: Dcera Od: Jacomo - 01.12. 2015
No já taky, ale komentovat už jsem nezvládala :-) Mně se tyhle střípky strašně moc líbí, někdy z toho mrazí, když si člověk uvědomí, co přijde pak, ale na to je třeba nemyslet, protože v tuhle chvíli všechno teprve začíná... Díky, LadyF! Volba přeložit na advent drabble vycházela právě z toho, že času je málo a těch sto slov se dobře stíhá. I když já si rozhodně nenechám ujít vaše skřítky! :-))

Prehľad článkov k tejto téme:

MissWitchx: ( Jimmi )06.01. 2016Nedorozumenie
AnnaZema: ( Jacomo )01.01. 2016Vzpomínáš si, jak jsme zdobili stromeček?
MissWitchx: ( Jimmi )31.12. 2015Svetr
Gravidy: ( Jimmi )26.12. 2015Svokrovinky, lotrovinky a iné podslinky
MissWitchx: ( denice )25.12. 2015Fretka
Bad Mum: ( Jacomo )24.12. 2015Řeka a Noc
Bad Mum: ( Jacomo )23.12. 2015Přemisťování
Bad Mum: ( Jacomo )22.12. 2015Šok
Bad Mum: ( Jacomo )21.12. 2015Kotlík
Bad Mum: ( Jacomo )20.12. 2015Narození
Bad Mum: ( Jacomo )19.12. 2015Zákon
Bad Mum: ( Jacomo )18.12. 2015Oběd
Bad Mum: ( Jacomo )17.12. 2015Křeslo
Bad Mum: ( Jacomo )16.12. 2015Stan
Bad Mum: ( Jacomo )15.12. 2015Kuře
Bad Mum: ( Jacomo )14.12. 2015Korálek
Bad Mum: ( Jacomo )13.12. 2015Nohy
Bad Mum: ( Jacomo )12.12. 2015Bratr
Bad Mum: ( Jacomo )11.12. 2015Sliny
Bad Mum: ( Jacomo )10.12. 2015Budík
Bad Mum: ( Jacomo )09.12. 2015Kemp
Bad Mum: ( Jacomo )08.12. 2015Bezpečí
Bad Mum: ( Jacomo )07.12. 2015Dort
Bad Mum: ( Jacomo )06.12. 2015Smrtijed
Bad Mum: ( Jacomo )05.12. 2015Výbuch
Bad Mum: ( Jacomo )04.12. 2015Úkryt
Bad Mum: ( Jacomo )03.12. 2015Stůl
Bad Mum: ( Jacomo )02.12. 2015Káva
Bad Mum: ( Jacomo )01.12. 2015Dcera