Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Oblivious

Oblivious úvod

Oblivious
Vložené: Lupina - 25.11. 2015 Téma: Oblivious
Lupina nám napísal:

Oblivious

Oblivious

Originál: https://www.fanfiction.net/s/2063033/1/

Autor: Jess Pallas

Překlad: Lupina     Beta: marci     Banner: Vojta

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Drama/Adventure

Remus Lupin

Rating: 13+

Kapitol: 42

Slov: asi 155 000

 

Shrnutí: Co když je na napadení Remuse Lupina vlkodlakem víc než jen špatně načasovaná procházka v lese? Tajemství se vynořují, když do města přijde zdivočelý…

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Datum publikování: září 2004 – únor 2005 (před vydáním šestého dílu HP)

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Jess Pallas. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Prohlášení autorky: Tento dům vystavěla JKR. Já v něm jen squattuji. Avšak nárokuji si práva squattera na vše, co není kanonické.

Poznámka překladatelky: Tandem Lupina – marci se opět hlásí. Rády bychom i v roce 2016 (V pořadí už čtvrtém roce… čtvrtém? Už loni jsem byla udivena!) publikovaly každou středu.

Proč povídka s Remusem Lupinem? Protože potřebuje trochu rehabilitovat po povídkách, které už jsme přeložily. Protože toto je zase trochu jiné. A protože jsem zatoužila přeložit pokračování. A k tomu je třeba mít přeložen první díl, že ano. A hlavně – trochu nahlédneme do světa vlkodlaků. Neláká vás to? (Pokud ne, pak si na těchto stránkách určitě najdete jiné čtení.)

Osobně jsem si vždy kladla otázku, proč se kouzelníci tolik bojí vlkodlaků i mimo úplněk. Tento příběh mi tuto otázku zodpověděl!

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Oblivious úvod Od: Aeidaill - 09.11. 2016
Na to, že se mi do téhle povídky vůbec nechtělo, mě místní komentáře nalákaly a přiznávám, že banner vypadá šťavnatě. Tak snad bude chutnat. :)
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 09.11. 2016
Tak to jsem zvědavá, co řekneš na konci :-) Věřím, že Tě příběh chytne.

Re: Oblivious úvod Od: Violeta - 27.11. 2015
Lupinko, marci, tak tohle je ten dlouho plánovaný Remus? No to vypadá prostě mňamózně :D :D Už se strašně těším, bude to zase úplně jiný typ povídky, což je skvělé. Přeji hodně energie a trpělivosti při překládání, čarodějky mé zlaté! Jo a banner také moc pěkný, abych se ještě nezamilovala :D
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 27.11. 2015
Jo, to je on! Jen doufám, že budu mít dost energie, poslední dobou se mi jí nedostává. Ale už se moc těším. Doufám, že se bude líbit. Já už se zakoukala :-D Je skvělý hošan, co? :-D Budu se těšit na setkávání, Violeto :-)

Re: Oblivious úvod Od: Neprihlásený - 26.11. 2015
Remus patrí spolu so Siriusom k mojim najobľúbenejším postavám, máte vo mne už vopred verného čitateľa :) Leylon :)
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 26.11. 2015
Tak to mě těší, Leylon :-) Trošku jsem měla obavy, jak tato postava zujme.

Re: Oblivious úvod Od: maria - 26.11. 2015
dakujem

Re: Oblivious úvod Od: Densi - 26.11. 2015
Jeeeej, super, Remus je jedna z mojich najpostáv z celej ságy :) neskutočne sa teším
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 26.11. 2015
Jsem moc ráda, že jsem Ti padla do noty! Lupina si prostě musela dát Lupina :-) Díky za odezvu, Densi.

Re: Oblivious úvod Od: Jacomo - 26.11. 2015
Jupí! Je to tady! Příslib, že i příští středy budou super! Na tohoto "jiného" Remuse jsem moc zvědavá, ve vašem podání to určitě bude poutavé čtení. Jen se obávám, že budu vždycky nejdřív asi tak půl hodiny zálibně koukat na banner 8-) No co, tak se mi to příjemné středeční ráno vždycky trochu protáhne... :-) Držím palce, ať vám jde překládání od ruky. Budu se na oplátku snažit hojně komentovat.
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 26.11. 2015
Blbé je, že i já před začátkem překladu zálibně hledím :-D Ale pak to jde o to líp. Prostě tenhle Remus, to je něco. A hned v první kapitole bude k nakousnutí :-D Překlad je trošku náročnější, ale to neva. Autorka snad psala i profesionálně, tak to je znát. Ale beru to jako výzvu :-) Moc se budu těšit na pravidelné středeční setkávání, Jacomo :-)

Re: Oblivious úvod Od: arabeska - 26.11. 2015
Úž je to tady! Hurá!!! ANO! :D Vybavily se mi vzpomínky na letní minislet a vzápětí jsem se zasnila nad představou nadcházejícího. Ach, těším se. Naštěstí Remus přiletí dřív, než se slétneme my, takže nebude to čekání tak brutální. A bude tady s námi dva roky! Ach, jsem nadšena! (hádám už máš čtvrtinu přeloženou, což? :D) Nemůžu se dočkat, čarodějky!
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 26.11. 2015
Že? :-D K těmto bannerům se bude vždy vázat nostalgická vzpomínka na úmorná vedra, hory zmrzliny a jídla vůbec. Akorát zatím nevím, jak to bude s nějakým minisletem, bo to naše štěndo na cizí lidi vrčí. Má z nich strach. Ale třeba se to nějak vyvrbí. Mám přeloženo 6 kapitol, 10% slov. Jenom. Musím zase naskočit do vlaku překladů :-) Ale toto je výzva. Je to poněkud náročnější. Už mám několik míst, kde si nejsem jistá, jak to má být přeloženo. Těším se, až začneme :-) Díky, arabesko, a díky i bráškovi!

Re: Oblivious úvod Od: Gift - 26.11. 2015
Ano, ano, ano!! Uz se nemuzu dockat na dalsi "spolecne" stredy. A mimochodem- krasny banner.
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 26.11. 2015
Banner nám stvořil arabesčin bráška. Je úžasný. Ale úžasný byl i proces výběru hlavních protagonistů - 8 ženských rozhodovalo, kdo vyhovuje. Nejedna slina ukápla :-D

Re: Oblivious úvod Od: grepik03 - 25.11. 2015
Už jenom při pohledu na banner jsem měla jasno - tohle bude láska na první pohled; ) Nemůžu se dočkat, povidka s tématikou vlkodlaků je pro mne uplna novinka a jsem vašim výběrem nadsena. Takže vam čarodějky přeji pevne nervy, dostatek času na překládání, spoustu komentujicich čtenářů a opet pevne nervy :))) Lupino a neboj, mrnous se časem uklidní, ale priprav se na velmi zabavne svátky vánoční - nás hafan sel první rok u nás, obhlidnout nazdobeny stromeček , zamotal se do svetylek a serval skoro dvoumetrovou borovici. .....naštěstí se mu nic nestalo (i když mu pritel vyhrožoval velmi pomalou a bolestivou smrtí; )))))))
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 26.11. 2015
Ani nevíš, jak jsem ráda, že se Ti téma líbí. Měla jsem docela strach. Přeci jenom nejvíc táhnou dramione, snamione. Ale já si prostě chtěla zkusit zase něco jiného a navíc se mi povídky hrozně líbily. Jo, ty nervy to bude chtít. Zatím jsem z něho tak rozhozená (furt ho hlídám, aby se nepočural, nepokakal, jestli se u něj neprojevuje agrese, protože veterinář pravil, že bude ostrý - zatím jsem to uzavřela, že štěndo je sralbotka a vrčí ze strachu), že ani nemám sílu na překlady. Ale ono se to uklidní. A téma vánočního stromku už mě napadlo, jak jsem je viděla prodávat. Asi to bude dost zajímavé :-D Ale Vánoce mají být veselé :-D Díky za odezvu a slova uklidnění, grepiku :-)

Re: Oblivious úvod Od: miroslava - 25.11. 2015
Těším se, moc se těším. Vím, že máte ve výběru povídek vždy skvělý čmuch!!! Děvčátka, ať se vám pořád daří!
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 25.11. 2015
A kdybys věděla, jakou mám nachystanou další velkou snamionku :-D Já prostě s tímto koníčkem nemůžu skončit! Ještě toho mám hodně před sebou :-) Doufám, že Tě nezklameme :-) Díky za odezvu, miroslavo :-)

Re: Oblivious úvod Od: scully - 25.11. 2015
Těším se na Remuse a Tonksovou. Povídku s Remusem budu číst poprvé,tak jsem zvědavá. A tvoje překlady Lupinko spolu s Marci jsou zárukou vysoké kvality. :-)
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 25.11. 2015
V prvním díle to bude s Tonksovou slabší, jako pár se budou projevovat až ve druhém. Ale i zde bude mít nezpochybnitelně důležitou roli. Doufám, že Tvoji důvěru v naše překlady nezklameme. Budeme se snažit :-) Díky moc za odezvu, scully :-)

Re: Oblivious úvod Od: soraki - 25.11. 2015
Dámy, moc se těším. Lupina jsem měla ráda, dokud jsem neviděla třetí díl jako film... No a ten váš se mi fakt líbí, je to kus, tak jsem si ho představovala, i když teď to bude těžké, když v GOT hraje takového darebu ;-)
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 25.11. 2015
Jelikož nevím, co je GOT, jsem zcela bez předsudků a vybírala jsem dle charizma. A měla jsem k tomu spoustu pomocnic :-D Ano, letní minislet byl plodný. Doufám, že se Ti bude tento Remus líbit. Ale větší guľe bude mít až ve dvojce. Ne že by tento díl byl špatný, ale ten druhý se mi líbil víc. Jsem zvědavá na reakce :-) Díky za odezvu, soraki :-)
Re: Oblivious úvod Od: soraki - 25.11. 2015
GOT je game of thrones :-) a tam Jamie je fakt hajzlik, no, ale alespoň se na nej da koukat, i kdyz ma uz jen jednu ruku :-) . omlouvam se za absenci carek a hacku, ale ja s tim tabletem porad ne a ne najit spolecnou rec.
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 26.11. 2015
A jó! Tak to na mě zatím čeká. Mám ale strach z přílišného násilí, tak se do té série nehrnu.

Re: Oblivious úvod Od: luisakralickova - 25.11. 2015
Jo, jo, panáčka jste pěkně vybraly, banner je pěkný, taky souhlasím s rehabilitací Lupina a těším se, co bude nového:) I když nějaký ten Severus by neškodil, že?
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 25.11. 2015
Že je to kus? Líbí se mi, jak pozkúšáváte :-) Jasně, že Severus bude. Kratší a jen pokud budu mít čas, doufám, že jo. Určitě bychom ale dva roky bez našeho Mistra nevydržely :-)

Re: Oblivious úvod Od: Marti - 25.11. 2015
Při prvním pohledu na banner jsem si řekla, co sakra dělá Jaime Lannister ve světě Harryho Pottera? :-D Ale přiznávám, že se na panáčka pěkně kouká, to zas jo. A moc se těším na další nevšední pohled do kouzelnického světa. Nějaká malá ochutnávčička by nebyla???
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 25.11. 2015
My jsme si Remuse vybraly podle svých představ :-) Když už se na něj budeme dva roky koukat, tak ať to stojí za to :-) Marci rozhodně protestovala proti filmovému Remusovi a fakt je, že jsme potřebovaly někoho opravdu mladšího, který by odpovídal věku. A je to kus. A kdybys byla u rozhodovacího procesu, který předcházel výběru protagonisty :-D Ochutnávčička nebude.. Až první kapitola. Ještě nemám obetováno.

Re: Oblivious úvod Od: Peggykaja - 25.11. 2015
To vypadá luxusně :-) S touto tématikou(částečně) jsem zatím četla jen prequel k Osvobození HP. Věřím, že tohle bude stejně dobré :-) Moc se těším a předem dík :-)
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 25.11. 2015
Právě mě napadlo, že jsem měla do úvodu zdůraznit, že kvůli vzniku (před šestým dílem) bude toto dílo AU. Bude stavět na předchozích událostech, nicméně vyvíjet se bude jinak. Doufám, že Tě povídka nezklame a že se tady budeme příští rok shledávat. Díky za odezvu, Peggykajo :-)

Re: Oblivious úvod Od: marci - 25.11. 2015
Já měla Lupina velice ráda - do vydání HP7. Sedmá kniha můj názor notně poupravila a pak jsem asi neměla štěstí na fanfiction, které by jej popisovaly jako "chlapa s gulami", prostě už ho, chudáka, drahně let nemusím. Takže avizovanou rehabilitaci potřebuje i v mých očích jako sůl :) Těším se na práci na téhle povídce - po krvi zas něco jiného, ale rozhodně žádné klišé a tak to má být :) (Ještě 6.745 slov mayi a jsem Tobě i Remusovi k dispozici ;) )
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 25.11. 2015
A to ty guľe bude mít hlavně v tom druhém dílu. Ale neva, i tento je dost dobrý. Páni, Ty jedeš! To bude co by dup!

Re: Oblivious úvod Od: cuc - 25.11. 2015
Lupina som mala vždy rada, tak sa teším, že sa tu bude objavovať pravidelne :)
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 25.11. 2015
Je to tak opomíjená postava a přitom se na ní dá tolik stavět... Doufám, že povídka nezklame :-) Díky za odezvu, cuc.

Re: Oblivious úvod Od: denice - 25.11. 2015
Vrním si blahem! Čarodějky, tohle bude určitě něco, vždyť vy jste vždycky zárukou stoprocentní kvality! Rehabilitace Remuse Lupina je po minulých povídkách samozřejmě naprosto nutná, tak vám velice děkuji, že jste se toho ujaly! P.S. Ale neznamená to, že úplně zanevřete na Severuse, že ;-)
Re: Oblivious úvod Od: Lupina - 25.11. 2015
Jen doufám, že budu stíhat pravidelně. Co máme štěndo, tak jsem na překlady nesáhla... Remus rozhodně potřebuje rehabilitovat. A navíc Arabeska si prosila Remuse, takže je tady a snad se bude líbit nejen mě :-) Ne, na Severuse nezanevřeme :-) Pokud tedy bude čas. Díky, denice. Už teď se těším na Tvé komentáře.

Prehľad článkov k tejto téme:

Jess Pallas: ( Lupina )09.11. 2016Kapitola 42. Kruh uzavřen (epilog)
Jess Pallas: ( Lupina )02.11. 2016Kapitola 41. Poklidná rozmluva
Jess Pallas: ( Lupina )26.10. 2016Kapitola 40. Připravený nebo ne?
Jess Pallas: ( Lupina )19.10. 2016Kapitola 39. Přijetí
Jess Pallas: ( Lupina )12.10. 2016Kapitola 38. Skrývání
Jess Pallas: ( Lupina )05.10. 2016Kapitola 37. Ze zimy do tepla
Jess Pallas: ( Lupina )28.09. 2016Kapitola 36. Jen pro zvané
Jess Pallas: ( Lupina )21.09. 2016Kapitola 35. Čas návštěv
Jess Pallas: ( Lupina )14.09. 2016Kapitola 34. Odhalený
Jess Pallas: ( Lupina )07.09. 2016Kapitola 33. Pěkné nadělení
Jess Pallas: ( Lupina )31.08. 2016Kapitola 32. Konejšivý západ měsíce
Jess Pallas: ( Lupina )24.08. 2016Kapitola 31. Padlý
Jess Pallas: ( Lupina )10.08. 2016Kapitola 30. Pod měsícem
Jess Pallas: ( Lupina )03.08. 2016Kapitola 29. Bradavický alfa
Jess Pallas: ( Lupina )27.07. 2016Kapitola 28. Liber emitto
Jess Pallas: ( Lupina )20.07. 2016Kapitola 27. Zásah do živého
Jess Pallas: ( Lupina )13.07. 2016Kapitola 26. Volání měsíce
Jess Pallas: ( Lupina )06.07. 2016Kapitola 25. Omějová smršť
Jess Pallas: ( Lupina )29.06. 2016Kapitola 24. Následky
Jess Pallas: ( Lupina )22.06. 2016Kapitola 23. Noc v kleci
Jess Pallas: ( Lupina )15.06. 2016Kapitola 22. Velký útěk
Jess Pallas: ( Lupina )08.06. 2016Kapitola 21. Přistižen
Jess Pallas: ( Lupina )01.06. 2016Kapitola 20. Opět U Vyjící smečky
Jess Pallas: ( Lupina )25.05. 2016Kapitola 19. Otázka viny
Jess Pallas: ( Lupina )18.05. 2016Kapitola 18. Čekání
Jess Pallas: ( Lupina )11.05. 2016Kapitola 17. Zeď
Jess Pallas: ( Lupina )04.05. 2016Kapitola 16. Za svitu měsíce
Jess Pallas: ( Lupina )27.04. 2016Kapitola 15. Do lesa
Jess Pallas: ( Lupina )19.04. 2016Kapitola 14. Rodinná pouta – část druhá
Jess Pallas: ( Lupina )13.04. 2016Kapitola 13. Rodinná pouta – část první
Jess Pallas: ( Lupina )06.04. 2016Kapitola 12. Pronásledování
Jess Pallas: ( Lupina )30.03. 2016Kapitola 11. Náročný případ
Jess Pallas: ( Lupina )16.03. 2016Kapitola 10. Sen
Jess Pallas: ( Lupina )09.03. 2016Kapitola 9. Označený
Jess Pallas: ( Lupina )02.03. 2016Kapitola 8. Trocha času na léčení
Jess Pallas: ( Lupina )24.02. 2016Kapitola 7. Procházka v Prasinkách
Jess Pallas: ( Lupina )17.02. 2016Kapitola 6. Vlkodlakova lekce
Jess Pallas: ( Lupina )10.02. 2016Kapitola 5. Hold
Jess Pallas: ( Lupina )03.02. 2016Kapitola 4. Poberta
Jess Pallas: ( Lupina )27.01. 2016Kapitola 3. Tajemství
Jess Pallas: ( Lupina )20.01. 2016Kapitola 2. Myslánka
Jess Pallas: ( Lupina )13.01. 2016Kapitola 1. U Vyjící smečky
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )25.11. 2015Oblivious úvod