Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Skúška Vyvoleného

Kapitola č.8

Skúška Vyvoleného
Vložené: Jimmi - 22.11. 2015 Téma: Skúška Vyvoleného
Jimmi nám napísal:

Kapitola 8

Názov: Chosen'Trial

Autor originálu: Gravidy

Preklad: Jimmi

Betaread: arabeska

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 8 

V lese pri jazere bolo mrazivo, ako keby si ostrov zachoval pozostatky chladu po dementoroch, ktorí už dávno odišli.

"Azkaban je chránený rovnako ako Rokfort," povedala mu Hermiona. "Pretože je to miesto, kde Harry spí. Mňa vpustí dnu, pretože som sprievodcom, ktorý ho privedie späť. Ale keď tam vkročím, štíty sa uvoľnia a vojsť bude môcť ktokoľvek."

"Dobre, dobre, s tým si poradíme, ale najprv sa musíme dostať na druhú stranu jazera bez toho, aby nás zabili," zavrčal.

Neisto sa ošila. "Draco, chápeš, že som možno mŕtva."

Ostro sa na ňu zahľadel.

"Som… moje telo je v podstate spojením medzi týmto svetom a svetom duchov. Musím odprevadiť Harryho domov. Som tak nejako uprostred, akási čierna diera medzi svetmi. To preto na mňa nezaberá väčšina kúziel. To spojenie ich jednoducho vsaje či rozpustí, pretože tam nie je moje telo, ktoré by mohli zasiahnuť." Bezmocne rozhodila rukami.

"Prečo mi to hovoríš?" spýtal sa s chladnou tvárou.

"Pretože neviem s istotou, či prežijem, dokonca aj keby sa mi podarilo priviesť Harryho."

Intenzívne mu zovrelo hruď. "Nie."

"Draco."

"Nie! Skrátka nie, dobre."

Hľadela na neho so smútkom a ľútosťou. "Je mi ľúto, že si nespomínam," zašepkala.

Pokrčil plecami. "Som s tebou. Na ničom inom mi nezáleží." Zadíval sa na druhú stranu jazera. "Takže ako sa tam dostaneme?"

Chytila ho za ruku a so slabým úškrnom ju stisla. "Čierna diera, pamätáš? Drž sa ma."

Bolo to takmer ako asistované premiestňovanie, len tisíckrát dezorientujúcejšie. Všetko na svete sa zmrazilo a potom vtiahlo do seba, obloha potemnela, farby sa invertovali.

Rozprestrelo sa pred nimi jazero, čierne hlbiny sa trblietali zvláštnymi ligotavými impulzmi. Obloha bola čierna a nekonečná, rozťahovala sa do večnosti a on to videl. Videl to všetko okolo mesiaca a planét až k hraniciam večnosti. A zachvel sa.

Bola zima. Taká zima.

"Vydrž." Hermionin hlas, pokrútený a pochádzajúci z veľkej diaľky. Mal pocit, že mu do uší napchali bavlnu. Držal ju stále za ruku? Necítil to. Dokázal cítiť len chlad, mŕtvu hmotu svojho tela. Obklopovalo ho to zo všetkých strán, pochovávalo, ako keby bol lapený v hustom, vlhkom blate.

Nemohol dýchať!

Potiahla ho a on zakopol a panika ustúpila, keď si uvedomil, že ovláda toho hlineného golema, ktorým bolo jeho telo. Vydali sa spoločne po jazere, doslova si ponad naň vykračovali. Nedokázal posúdiť, či kráčajú vo vzduchu alebo po vode. Sprevádzalo ich niekoľko temných siluet. Draco hádal, že to bol Lucius s ostatnými. Ani jeden nebol dosť blízko, aby sa mohol lepšie pozrieť.

Hrad Azkaban bol proti čiernej oblohe a rozbúrených tmavých vlnách krvavočervený. Bola to ohavná, desivá farba. Draco dokázal rozoznať, ako sa niečo pohybuje cez steny, podobne ako sa červy pohybujú hlinou. V strede stavby rástol obrovský strom, týčil sa do výšky sto metrov a oslepoval bielou žiarou. Jeho korene obohnali hrad, ovinuli sa okolo neho a prenikli ním až do jazera.

"To je vetva Yggdrasilu. Stromu sveta," povedala mu Hermiona. Na tejto úrovni bol jej čierny habit oslepujúco biely a hnedé oči mala desivo modré. "Harry je vo vnútri."

Draco sa snažil udržať krok s Hermionou, vďačný, že ho ťahá za sebou. Vzduch bol taký chladný a ťažký a mal pocit, že má telo z kameňa. Pľúca mu zamŕzali.

Na druhej strane jazera sa rozkladala čudná, hustá hmota, jej zradné úponky mávali v okolitom vzduchu. Bola zelená ako jed a nafúknutá a prebodnutá červenou. Úskočné úponky sa pokúšali prichytiť všetkého, čoho sa dotkli, nenásytne nasávali energiu, rozširovali vo svojich stopách smrť.

"Čo je to?" Hlas mu rezonoval a odrážal sa, hoci vedel, že neprehovoril nahlas.

"Pred Azkabanom čaká Temný pán. Je neprirodzenou bytosťou." Prinútil stuhnuté nohy k pohybu, mal pocit, že sa od neho Hermiona vzďaľuje viac a viac, hoci ho stále ťahala. Vzdialenosť medzi nimi sa rozširovala. Telo mu veľmi oťaželo. Odnášalo ho.

Svet okolo neho prepukol do svetla a života a farieb a Draco sa zúfalo nadýchol, zrútil sa k zem, zmietal sa a triasol. Premohol ho pocit, že má končatiny pokryté ľadom. Zmysly mal zahltené.

"Draco! Draco, si v poriadku? Je mi to tak ľúto. Šli sme tak rýchlo, ako sme bez rizika mohli." Uhladila mu vlasy z tváre. Čudné, že sa potil.

"Z-zima," vykoktal.

Hermiona si prehodila jeho ruku okolo pliec a vytiahla ho na nohy. "Musíme sa ponáhľať. Boj už začal."

V šoku sa rozhliadol a uvedomil si, že to vyšlo. Boli na ostrove Azkaban, hneď pred prístaviskom. V lese na druhej strane videli záblesky svetla. Paľba kúziel.

"Na-nabudúce… si ve-vezmeme… metly." Zuby mu cvakali, ale teraz, keď sa už hýbal, sa začínal cítiť lepšie, viac ako namazaný stroj a menej ako hlinený golem. Pokusne vyskúšal nohy a dokázal sa sám postaviť.

Brány Azkabanu sa s hučaním otvorili, keď sa Hermiona priblížila. Zaťala zuby a pohli sa vpred. Štíty sa dotkli Hermiony, ohromne zavibrovali a Hermiona sa ostro nadýchla. "Musíme sa ponáhľať!" zašepkala.

Prekročila prah a zrazu vykríkla a prehla sa v páse.

"Hermiona!"

Vyplávala z nej temná sila. Zjavil sa Lupinov vlkolak, pohodil hlavou dozadu a zavyl, dlho a žalostne. Hermiona srdcervúco zanariekala a čierna hmla v podobe vlka v svetle vybuchla.

Draco už bol pri nej, pomáhal jej vstať. "Čo sa krucinál práve stalo?"

Hermiona sa zmätene triasla, slzy jej stekali po tvári.

"Je preč," zašepkala, oči obrovské a rozšírené. "Remus prešiel na druhú stranu. Dokončil svoje poslanie."

"Sakra. Potom ho čoskoro budú nasledovať ostatní." Trhnutím ju postavil a rozbehli sa do hradu.

Len čo boli úplne dnu, ochranné štíty sa rozplynuli a okamžite sa ozvalo staccato prasknutí, ako sa primiestnili smrťožrúti a záškodníci.

"Bež!" vykríkla Hermiona, keď vzduch naplnili kliatby a kúzla.

"Kam ideme?" dožadoval sa. Zabočili na rohu, práve keď dôverne známe zelené kúzlo narazilo do steny nad Dracovou hlavou. "Neviem! Dole! Niekam dole!"

"Nikdy som nebol v Azkabane!" pripomenul jej Draco, chytil ju za ruku a strhol ju z cesty červeného kúzla. Okolo nich sa primiestňovali ďalší ľudia.

"Panenka skákavá!" Draco potiahol Hermionu z cesty rezavému kúzlu, práve keď zakopla, a zastonala a ešte raz zavzlykala.

Objavil sa záblesk temnoty a uprostred chodby stála Bellatrix Lestrangeová a šialene sa smiala. Niekoľko smrťožrútov a záškodníkov stuhlo v ohromení.

Bella zdvihla štíhlu ruku. "EXICIO!"

Šiestich smrťožrútov a troch záškodníkov zachytilo v ceste zákerné oranžové svetlo a oni kričali, zatiaľ čo sa zdalo, že ich po malých kúskoch prehĺtala temnota, až kým nič nezostalo.

Bella sa hystericky rozosmiala a vybuchla v červenom ohnivom kúzle. Hermiona bola popolavá. "Je preč," zašepkala.

Draco ju vliekol dopredu a zúfalo hľadal nejakú cestu dole.

"DRACO!" vykríkla Ginevra Weasleyová, ktorá sa práve primiestnila po ich ľavici. "Uvoľni runy!"

"Ako sa dostanem dole?" zakričal na oplátku.

Weaslíčka rýchlo prehodila zopár slov s ďalším záškodníkom a muž v maske s parožím kývol Dracovi, aby ho nasledoval. Ginevra ich pri úteku kryla.

Neochotný čakať si Draco priložil ruku k čelu. "Ja, Chiméra, Pán otrokov, Pán rún, týmto ruším všetky zmluvy, so všetkými, ktorí sú označení. UVOĽNIŤ!"

Spätný náraz ho zasiahol ako buldozér a on vykríkol, keď tisícky a tisícky slabých povrázkov popraskali, zanechali ho prázdnym.

Svet vonku zošalel.

Muklovia v Cotswolds, ktorých Celosov kontingent hnal z ich mesta, stuhli ako jeden, keď ich runy zažiarili a uvoľnili sa znalosti, ktoré za ne Draco uzamkol. Nastal čas na celonárodné povstanie.

Celos zbadal signál, vydal vojnový pokrik a celý dav sa obrátil na vojakov Temného pána.

Na veliteľstve v Londýne vošiel mladý nečistokrvný do pracovne veliteľa Mauriceho.

Veliteľ zavrčal. "Čo je?"

Chlapec s úsmevom zdvihol prútik. "Avada Kedavra!"

Kasárne vonku pohltili plamene.

Na hrade Temného pána stonala Geraldine, hladila si prsia a pohybovala bokmi nad jedným zo smrťožrútov. Jej runa v svetle explodovala a ona vykríkla, stuhla a zazvíjala sa v extáze. Zadychčaná a pradúca otvorila privreté oči a pozrela na mladého muža, ktorý na ňu užasnuto zízal. Arogantne sa nafúkol.

"Také dobré?" spýtal sa.

Venovala mu temný úsmev. A vrazila Lestrangeovej dýku do jeho srdca.

V Temnom meste čistokrvní otroci chytali masky zvierat, ktoré im zhadzovali dve červenovlasé dvojčatá v maskách opíc a ktoré riadili technomagické lietajúce bicykle. Medzitým žena v maske potáplice vybuchovala bomby, ktoré v čase svojho otroctva ukryla v meste.

Hermiona začínala byť stále viac neistejšia. Záškodník s parožím ich viedol k tmavému schodisku a boli už v jeho polovici, prenasledovatelia ich však rýchlo doháňali. Hermiona sa prehla a zaskučala a vysoký, tmavý prízrak profesora Snapa prešiel popri nich nahor schodmi a vydesil pri tom losieho záškodníka tak strašne, že to Draca utvrdilo v domnienke, že to musel byť jeho bývalý študent.

Draco sa neobzrel, ale o chvíľu neskôr bolo počuť ohlušujúce výkriky paniky a agónie. Takmer sa usmial. Schodisko ožiaril záblesk svetla a Draco vedel, že ich prenasledovatelia sú preč, rovnako ako aj jeho profesor.

Hermiona mu teraz prakticky visela v náručí. Draco od nej vzal kopiju a sklonil sa, aby si ju prehodil cez plece. Zdala sa teraz akosi ľahšia; predtým bola kopou sily a moci z druhého sveta. Teraz vyzerala malá a krehká, ale tiež reálnejšia, hrejivejšia, ľudskejšia.

Na úpätí schodov ležalo ďalšie podlažie väzenských ciel. Odtiaľ už záškodník s parožím netušil kam ísť. "Čo hľadáme?" spýtal sa, rýchlo a zľahka dýchal, prútik pripravený.

"Miestnosť so zvieratami. Nikdy som ju nevidel."

"Zvieratami? Nikdy som o takej miestnosti nepočul." Zadíval sa za nich. "Vytiahni prútik! Prichádzajú!"

"Som moták, ty ťumpas!" vykríkol a zahol za roh, aby ukryl Hermionu.

Ozvali sa výkriky a niekoľko prasknutí z primiestnení. Priestor rozžiarili záblesky kúziel. Losa odhodilo žlté kúzlo, ale Draco videl, že sa začal okamžite štverať na nohy. Pred ním sa zjavili ďalší dvaja záškodníci a kryli ho, kým sa dával dokopy.

"Kde sú?" zareval nejaký hlas. Bol to Weasley.

"Prichádza Temný pán!" Doriti.

"Weasley!" vykríkol Draco, neodvažoval sa vystrčiť hlavu.

Záškodníci smerovali k jeho miestu. Weasley si strhol masku leva. Oči mal divoké, keď sklonil pohľad k Hermione. Nežne ju od Draca prevzal a pritiahol si ju k sebe.

"Ron…" zašepkala Hermiona.

"Áno, Hermiona?" Hlas mal zachrípnutý, keď ju pobozkal na čelo. Snažil sa nevzlykať. "Ron, tam." Ochabnuto ukázala na blok ciel po ich pravej strane.

"Tak počuli ste ju!" zavolal Zabini. "Tadeto!"

Skupina sa ponáhľala. Weasley a Draco v čele, so Zabinim v závese a ďalšími troma záškodníkmi, ktorí im kryli chrbát. Okolo nich sa stále primiestňovali smrťožrúti, ale Zabini švihal prútikom dosť rýchlo a o chvíľu sa primiestnila Ginevra.

Hermiona ich viedla ku kamennej stene s nástennou rytinou rodinnej línie Azbakanovcov, spolu s erbom a rodinným mottom v latinčine. Ron ju pustil. Niekoľko mučivých minút skúmala maľbu a hrýzla si peru, a potom stlačila erb piateho pokolenia rodu Azkabanov.

"Adstringo purus." 

Stena sa zatriasla a ustúpila, zaškrípala, keď sa rozdelila vo dvoje, aby im poskytla prístup k širokému schodisku vo vnútri. Skupina stuhla pri pohľade na to, čo na nich čakalo.

"Zdravím, drahé detičky," zasyčal Temný pán, lačne sa uškŕňajúc.

Draco schmatol Hermionu, strhol ju chrbtom k sebe a pevne ju objal.

Hlúpi, boli takí hlúpi! Temný pán vedel, kam majú namierené. Jediné, čo musel urobiť, bolo primiestniť sa tam pred nimi!

Zubatý úškrn sa rozšíril nad ich omráčenými výrazmi. "Ale no tak, hlupáčikovia, skutočne ste si nemohli myslieť, že to bude také ľahké." Rozoklaný jazyk šľahol po jeho bezperých ústach, zatiaľ čo na nich postupne zízal. "Ale no nie, Malfoy, Zabini, dvaja moji najvernejší. Som taký sklamaný."

Zdvihol obe ruky, otočené dlaňami k nim, prsty zohnuté. Medzi jeho dlaňami prebíjala mágia. Stále na nich ceril zuby, ale v tých červených očiach iskrila zúrivosť a zákernosť a nenávisť a strach. Nebude strácať čas ich zajatím a vypočúvaním.

"Zbohom detičky. ABSTERGO!"

Nebol to zelený úder, bol to zelený oceán. Prílivová vlna zlej smrtiacej mágie. Nezostal im čas uhnúť či brániť sa. Draco sa stočil okolo Hermiony v márnej snahe zaštítiť ju.

Ale kúzlo narazilo do neviditeľnej bariéry, vlna sa roztrieštila o stenu, ktorá sa rozochvela, ale vydržala. Temný pán sa nachádzal stále v rovnakej pozícii, keď sa svetlo vyjasnilo, oči teraz rozšírené šokom.

Pred skupinkou stál Lucius Malfoy, zrkadlil Voldemortov postoj. "Nedotknete sa môjho syna, pane."

Voldemort v skutočnosti o krok cúvol, než sa s nahnevaným úškrnom vzchopil. "Si mŕtvy! Si duch! Si bezmocný!"

Lucius sa pre seba zasmial. Okolo neho zahučala temná sila a Hermiona zastonala. Voldemortov pohľad dopadol na ňu a netvor švihol zápästím. "Avada Kedavra!"

Stĺp rotujúcej, víriacej čiernej hmly skočil pred ňu, prehltol kúzlo a potom zaútočil na Temného pána. Ron so záškodníkmi okamžite začali na Temného pána páliť a rozptýlili ho tým dosť na to, aby do neho narazila Luciusova temná mágia a zostrelila ho zo schodov.

Lucius sa pozrel na Hermionu. "Ponáhľaj sa." Svetlo preniklo jeho bytosťou, zažiarilo a Lucius bol preč.

"Otec, nie!" vykríkol Draco, načahujúc sa k miestu, kde ešte pred okamihom stál prízrak.

"Choď…" posledný šepot mu doľahol k ušiam a Draco zaškrípal zubami a vrhol sa dole schodmi, s Hermionou v závese.

Ron s ostatnými búšili do Voldemorta kúzlami. Hadí lord nemal na výber, musel sa chrániť a čakať na priestor. Šupinatá ruka sa načiahla po náhliacom sa Dracovi a pokúsila sa ich schmatnúť. Hermiona vykríkla, keď sa pazúrom uhla.

Miestnosť dole bola obrovská a obdĺžniková a zahltená pozostatkami bitky spred deviatich rokov. Steny pokrývali vypálené značky a rozdrvený kameň zasypal podlahu. Draco sa zadýchane zasmial, keď zbadal, čo je na stenách vyobrazené.

Bola to freska z finálnej bitky z vojny škriatkov. Mnoho zo spojencov škriatkov boli zvieratá. Každú stenu pokrývali vytesané zvieratá, s ústami otvorenými vo výkrikoch, a ich kamenné telá pokrývali zranenia.

"Čo urobíme?" zakričal Draco.

"Musíme ho zavolať späť!" vykríkla Hermiona. "Musíme odprevadiť Harryho domov!"

Za nimi niečo vybuchlo a niekoľko záškodníkov odhodilo. Miestnosťou vystrelila temná mágia a oboch zhodila k zemi. Počuli, ako Ron zachrípnuto vydáva príkazy. Draco vytiahol Hermionu na nohy a obzrel sa, aby zbadal, ako sa k nim približuje rozzúrený Voldemort.

"Vy špinaví paraziti! Bezvýznamné decká!" Nazúrene kričal Temný pán. "Zjem vás zaživa!"

Záškodníci sa pokúsili zasiahnuť, ale neboli dosť rýchli. Praskajúce červené švihnutie mágie Draca s Hermionou rozdelilo. Draco narazil do steny, najprv tvárou do kamenného bloku, až mu to rozrezalo líce. Hermiona vykríkla, červený bič sa obtočil okolo jej členku a ťahal ju späť.

"Hermiona!" Draco sa štveral a plazil cez trosky smerom k nej.

"NIE!" Nahnevane na neho zakričala. "Harry! Potrebujeme Harryho!"

"Ale…"

"OKAMŽITE TO SPRAV!"

Draco vyskočil na nohy, schmatol oštep a hnal sa do zadnej časti miestnosti.

"Ty špinavá mrcha!" zavrčal Temný pán a Draco začul Hermionin výkrik bolesti.

Neotočil sa. Ron niečo zareval a uprostred vety ho prerušilo nechutné prasknutie.

Tam! Takmer úplne vzadu na zemi žiaril obrovský červený symbol. Sústredené kružnice obkolesené runami.

"Avada Kedavra! Avada Kedavra!" Temný pán, ktorý teraz mieril na neho, reval kliatby tak často, ako len mohol.

Zem pri Dracových nohách explodovala smrtiacim zeleným svetlom. Draco bežal, oštep zdvihnutý, namierený na stred kruhu ako skokan do výšky. Nepoznal slová rituálu. Nevedel, čo povedať, okrem: "Harry! Harry, vráť sa!"

Zarazil oštep tak silno, ako vládal. A zacítil, ako ho smrtiaca kliatba zasiahla doprostred chrbta. Jeho telo sa prehlo, oštep mu praskol v rukách. Začul, ako Hermiona v agónii zdeseného žiaľu zakvílila.

A zvyškom bolo ticho.

Spoznal večnosť ničoty. 

***

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 23.09. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Kapitola č.8 Od: LenaZaj - 09.01. 2021
Týmto dávam vedieť, že očakávam ďalší príspevok. Ďakujem.

Re: Kapitola č.8 Od: Neprihlásený - 09.01. 2021
Týmto dávam vedieť, že očakávam ďalší príspevok. Ďakujem.

Re: Kapitola č.8 Od: KRIBEL - 24.11. 2020
Super

Re: Kapitola č.8 Od: Vlcak - 17.05. 2020
Super, nečekala jsem takový konec kapitoly. Až teď jsem pochopila ten úvod a množství postav, které tam bylo. Dobra práce, díky moc ????????

Re: Kapitola č.8 Od: Neprihlásený - 17.05. 2020
Super, vůbec jsem nečekala, ze to takhle dopadne. Po dnešní kapitole jsem pochopila úvod ????. Těším se na pokračování. Vlčák

Re: Kapitola č.8 Od: Denisa - 26.12. 2019
Úžasný, přečetla jsem jedním dechem! :O

Re: Kapitola č.8 Od: Helca27 - 09.09. 2019
Pěkné

Re: Kapitola č.8 Od: Atev - 30.06. 2019
Týmto dávam vedieť, že očakávam ďalší príspevok. Ďakujem.

Re: Kapitola č.8 Od: Neprihlásený - 25.05. 2019
Omg

Re: Kapitola č.8 Od: Neprihlásený - 30.03. 2019
Skvělá kapitola a skvělý příběh.

Re: Kapitola č.8 Od: Mishel - 18.02. 2019
Parada

Re: Kapitola č.8 Od: krtys - 24.01. 2019
Můžu říct, že takovouhle jsem povídku jest nečetla. Super.

Re: Kapitola č.8 Od: Miskalis - 21.01. 2019
:)

Re: Kapitola č.8 Od: Asentra - 08.12. 2018
.

Re: Kapitola č.8 Od: paau - 26.09. 2018
Ďakujem :)

Re: Kapitola č.8 Od: leporelo - 08.08. 2018
Dakujem za skvely preklad...tento svet je tak zaujimavy, ze by to znieslo i pomalsie tempo pribehu :)

Re: Kapitola č.8 Od: Lucinka1881 - 20.07. 2018
dakujem

Re: Kapitola č.8 Od: Karkulka85 - 10.06. 2018
Děkuji

Re: Kapitola č.8 Od: Neprihlásený - 10.06. 2018
Dobreeeee :)))

Re: Kapitola č.8 Od: Cukrenka - 17.04. 2018
Rozhodně jedna ze zajimavých povídek. Dekuji za překlad :-)

Re: Kapitola č.8 Od: Helenka - 20.03. 2018
Týmto dávam vedieť, že očakávam ďalší príspevok. Ďakujem.

Re: Kapitola č.8 Od: Neprihlásený - 20.03. 2018
..

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola č.8 Od: Neprihlásený - 10.03. 2018
Úžasná povídka a překlad

Re: Kapitola č.8 Od: silrien - 28.02. 2018
Prostě se snažím dýchat. Někdy kousek poté, co se dostali dovnitř, jsem začala tajit dech. Držela jsem palce, aby to zvládli. Neskutečné. Děkuji

Re: Kapitola č.8 Od: Danidani - 22.01. 2018
Super

Re: Kapitola č.8 Od: Neprihlásený - 19.01. 2018
Super kapitola

Re: Kapitola č.8 Od: Nesiss - 16.01. 2018
Absolutne dokonala poviedka. Po kazdom diely som v coraz vacsom napeti a ocakavani. Nikdy mi nebol Draco tak sympaticky ako prave v tejto poviedke. Dokazal prekonat vsetky prikoria a postavit sa im zoci voci s malfoyovskou hrdostou, napriek tomu, ze ho obrali o vsetko.

Re: Kapitola č.8 Od: Lemurka - 13.01. 2018
Díky za skvělý překlad. a výběr povídky. Postapokaliptické příběhy se dají snadno přehnat, až je z toho jen rýpání se v hnusech, krutosti a depresi, ale tady doufám alespoň v nějaký pozitivní závěr/smíření/budoucnost pro jiné....

Re: Kapitola č.8 Od: Annief - 08.01. 2018
:) perfektní ;)

Re: Kapitola č.8 Od: Neprihlásený - 07.01. 2018
Velmi dekuji za odvedenou praci na prekladu, je to bomba :)

Re: Kapitola č.8 Od: kleby - 06.01. 2018
VĎAKA!

Re: Kapitola č.8 Od: Neprihlásený - 03.01. 2018
díky

Re: Kapitola č.8 Od: Neprihlásený - 06.12. 2017
***

Re: Kapitola č.8 Od: Neprihlásený - 22.11. 2017
Týmto dávam vedieť, že očakávam ďalší príspevok. Ďakujem

Re: Kapitola č.8 Od: Neprihlásený - 22.11. 2017
Týmto dávam vedieť, že očakávam ďalší príspevok. Ďakujem

Re: Kapitola č.8 Od: Neprihlásený - 27.10. 2017
Já opravdu nemám slov. Jsem velice ráda za všechny překlady, které se tady vyskytnou. Jsou jiné a originální než co jsem přečetla.

Re: Kapitola č.8 Od: Lalaith - 12.10. 2017
Veeeľmi dobrá fanfiction :)

Re: Kapitola č.8 Od: RadkaK - 11.10. 2017
Citam zo zatajeným dychom

Re: 8. kapitola Od: hele12 - 27.09. 2017
Tohle je tak smutne. :(

Re: 8. kapitola Od: Adia - 21.09. 2017
Potrebujem viac a hlavne vysvetlenie.

Re: 8. kapitola Od: Monie2 - 05.09. 2017
Nechápu, jak mi tahle povídka mohla uniknout. Něco tak dokonale promyšleného jsem už dlouho nečetla. Moc děkuji za překlad! Bylo to dokonale...

Re: 8. kapitola Od: wwwerka - 15.08. 2017
Skvelý preklad! Vďaka zaň

Re: 8. kapitola Od: Caps - 01.08. 2017
Bože, to je napínavé...

Re: 8. kapitola Od: Petrika - 25.07. 2017
Ďakujem :)

Re: 8. kapitola Od: Vendik - 16.07. 2017
povedené :) pěkná povídka

Re: 8. kapitola Od: Neprihlásený - 16.07. 2017
Povedené :)

Re: 8. kapitola Od: Neprihlásený - 14.07. 2017
Dakujem za preklad. Velmi putava poviedka :)

Re: 8. kapitola Od: Neprihlásený - 28.06. 2017
Verim, ze překlad musel byt hodne náročný, každopádně krasna prace a krasna povídka :))

Re: 8. kapitola Od: Neprihlásený - 23.06. 2017
Dekujem.

Re: 8. kapitola Od: Underaus - 21.06. 2017
.

Re: 8. kapitola Od: Neprihlásený - 22.05. 2017
příběh vtáhne a nepustí :D

Re: 8. kapitola Od: betqa21 - 07.05. 2017
Je to velmi zaujimava poviedka, je relaivne kratka ale dlhsia byt ani nepotrebuje, pretoze je tak dobre napisana. Text vyvolava velakrat vela temnych farieb a vela nametov k predstaveniu si desivo krasnych a zaujimavych obrazov. Keby si mala sfilmovat nejaka fanfiction, navrhla by som tuto. Dakujem za preklad :)

Re: 8. kapitola Od: zuzulle - 06.05. 2017
vau, přečteno jedním dechem

Re: 8. kapitola Od: Triss - 05.05. 2017
Přečteno jedním dechem, velice napínavé.

Re: 8. kapitola Od: Harlow - 29.04. 2017
Úžasná poviedka :) ale zatial najviac matuca, aku som citala

Re: 8. kapitola Od: hermy - 28.03. 2017
Ďakujem úžasná poviedka

Re: 8. kapitola Od: ai2312 - 23.03. 2017
Ďakujem.. :-)

Re: 8. kapitola Od: nicoll_rose - 25.02. 2017
Super, je to napinave :)

Re: 8. kapitola Od: janaherm - 20.02. 2017
Super

Re: 8. kapitola Od: vesu - 20.02. 2017
Děkuji

Re: 8. kapitola Od: aenes - 19.02. 2017
.

Re: 8. kapitola Od: maria1979 - 12.02. 2017
Dobrá kapitola

Úžasná povídka Od: Majka333 - 08.02. 2017
Super. Napínavé. Děsivé. Dech beroucí.

Re: Poděkování za překlad Od: koutouloulou - 25.12. 2016
Skvělá povídka a skvělý překlad.

Re: 8. kapitola Od: anet - 23.12. 2016
Týmto dávam vedieť, že očakávam ďalší príspevok. Ďakujem

Re: 8. kapitola Od: Neprihlásený - 22.12. 2016
Děkuji

Re: 8. kapitola Od: Leviatan - 11.12. 2016
Týmto dávam vedieť, že očakávam ďalší príspevok. Ďakujem.

Re: 8. kapitola Od: i_love_beer - 03.12. 2016
Famozne

Re: 8. kapitola Od: bubu - 14.10. 2016
:o

Re: 8. kapitola Od: blueberry_hd - 23.09. 2016
:)

Re: 8. kapitola Od: janaherm - 19.09. 2016
Super

Re: 8. kapitola Od: janaherm - 19.09. 2016
Super

Re: 8. kapitola Od: alexjane - 17.09. 2016
Týmto dávam vedieť, že očakávam ďalšiu kapitolu.

Re: 8. kapitola Od: ester - 18.08. 2016
Vdaka za preklad, aby som si to mohla precitat ☺

Re: 8. kapitola Od: janine - 01.08. 2016
Dekuji za preklad. J

Re: 8. kapitola Od: janine - 01.08. 2016
Dekuji za preklad. J

Re: 8. kapitola Od: janine - 01.08. 2016
Dekuji za preklad. J

Re: 8. kapitola Od: janine - 01.08. 2016
Dekuji za preklad. J

Re: 8. kapitola Od: janine - 01.08. 2016
Dekuji za preklad. J

Re: 8. kapitola Od: janine - 01.08. 2016
Dekuji za preklad. J

Re: 8. kapitola Od: janine - 01.08. 2016
Dekuji za preklad. J

Re: 8. kapitola Od: KRiSTi145 - 26.07. 2016
Prečo mi nenacita ďalšiu časť?

Re: 8. kapitola Od: mabiska - 22.07. 2016
super

Re: 8. kapitola Od: Shizu153 - 19.07. 2016
Suverénne jedna z naj hp fanfikcii.... Poklona autorke aj prekladateľke.... Slzy na kajicku :((((

Re: 8. kapitola Od: Neprihlásený - 08.07. 2016
ooooo :O

Re: 8. kapitola Od: mimi - 24.06. 2016
Krasna poviedka:)

Re: 8. kapitola Od: Jacomo - 30.05. 2016
Vzhledem k mé velké lásce k severské mytologii se mi srdíčko zatetelilo nadšením při zmínce o Yggdrasilu. Myslela jsem, že to nic nepřekoná, ale už bych to u této povídky měla vědět lépe. Obrazy z války skřítků... vždyť to bylo v tom Dobbyho vyprávění! A nakonec ty poslední záchvěvy odcházejících duší, stínů svých minulých já... Jsem unešena. Opět. Děkuju, Jimmi. Děkuju.

Re: 8. kapitola Od: Nathaniel - 26.04. 2016
Dekuji za preklad.

Re: 8. kapitola Od: Nathaniel - 26.04. 2016
Dekuji za preklad.

Re: 8. kapitola Od: Nathaniel - 26.04. 2016
Dekuji za preklad.

Re: 8. kapitola Od: Nathaniel - 26.04. 2016
Dekuji za preklad.

Re: 8. kapitola Od: Nathaniel - 26.04. 2016
Dekuji za preklad.

Re: 8. kapitola Od: Nathaniel - 26.04. 2016
Dekuji za preklad.

Re: 8. kapitola Od: Nathaniel - 26.04. 2016
Dekuji za preklad.

Re: 8. kapitola Od: Nathaniel - 26.04. 2016
Dekuji za preklad.

Re: 8. kapitola Od: denisa0 - 19.04. 2016
Neskutečný příběh a skvělý překlad!:)

Re: 8. kapitola Od: vixx - 27.03. 2016
krásné :)

Re: 8. kapitola Od: Neprihlásený - 27.03. 2016
super :)

Re: 8. kapitola Od: Neprihlásený - 10.03. 2016
Och co len bude dalej

Re: 8. kapitola Od: Neprihlásený - 27.02. 2016
krásna kapitolka vela moc

Re: 8. kapitola Od: ulli - 21.02. 2016
Po velmi dlouhé době jsem se vrátila na tyto stránky. A začala číst tuto povídku. Byla jsem z ní nadšená, že jsem hltala jednu větu za druhou. Je to temné, krvavé, a tolik mi to připomíná 2. Světovou válku, až mrazí. Doufám, že v poslední části příběhu bude zpět naděje a možná, snad možná i zázrak. Děkuji.

Re: 8. kapitola Od: vesarik - 13.02. 2016
Necekany zaver, necekana povidka, originalni

Re: 8. kapitola Od: dede8 - 10.02. 2016
Hezky napsáno, báječně vymyšleno.

Re: 8. kapitola Od: irma-corwin - 26.01. 2016
Páni, už se vážně těším na epilog :D

Re: 8. kapitola Od: smile535 - 13.01. 2016
Týmto dávam vedieť, že očakávam ďalší príspevok. Ďakujem.

Re: 8. kapitola Od: Skylar - 08.01. 2016
Ďakujem!

Re: 8. kapitola Od: Adis - 27.12. 2015
Tak to jsem zvedav jak to dopadne :-)

Re: 8. kapitola Od: tinwe - 17.12. 2015
Obvykle preferujem Snamione, pretoze su menej "sladke" (a zboznujem snapov sarlazmus), ale tato bola uzasna...zhltla som na jeden zatah, ani som spat nemohla. Skvely preklad, vdaka :) Da sa este niekde dostat k inym poviedkam od Gravidy?

Re: 8. kapitola Od: KatherineKeiko - 13.12. 2015
:D

Re: 8. kapitola Od: zelenomodroocko - 10.12. 2015
Dokonalost!

Re: 8. kapitola Od: Rosalieann - 07.12. 2015
Ale néé! Takhle to utnout. Doufám, že se mi to jenom zdá a Draco není mrtvý. :/ Jinak díky za skvělý překlad :) nemůžu se dočkat další kapitoly.

Re: 8. kapitola Od: Neprihlásený - 07.12. 2015
Ale néé! Takhle to utnout. Doufám, že se mi to jenom zdá a Draco není mrtvý. :/ Jinak díky za skvělý překlad :) nemůžu se dočkat další kapitoly.

Re: 8. kapitola Od: FelicityMalfoy - 05.12. 2015
Krásná povidka. Děkuji

Re: 8. kapitola Od: Hanik - 02.12. 2015
Zajímavá povídka, je pravda, že takovou jsem ještě nečetla :)

Re: 8. kapitola Od: hatifnatif - 02.12. 2015
díky

Re: 8. kapitola Od: samba - 30.11. 2015
Nemohla jsem se odtrhnout, četla jsem a četla. Sakra to byla jízda. Neuvěřitelný příběh, tohle opravdu hned tak něco nenahradí, nechávala jsem si čas, měla jsem obavy, že to bude až moc temný.Místo šití,a spoustu jiného co jsem měla v plánu bylo odsunuto. Děkuji

Re: 8. kapitola Od: Habinka - 28.11. 2015
Už se těším na další ! :)

Re: 8. kapitola Od: m_mitackova - 25.11. 2015
Týmto dávam vedieť, že očakávam ďalší príspevok. Ďakujem.

Re: 8. kapitola Od: Zuzana - 25.11. 2015
Čože??? To len tak? Teda toto je poriadne temná poviedka. Ja viem, že to bolo na úvod povedané, ale aj tak až takéto som to nečakala... idem si prečítať epilóg, ale mám z toho tak trochu strach... Ďakujem za preklad:)

Re: 8. kapitola Od: wanilka - 25.11. 2015
Muze tohle vubec dopadnout dobre? Jsem napnuta jako ksandy.. :) Diky!

Re: 8. kapitola Od: Nathaniel - 25.11. 2015
Dekuju, za neuveritelny zazitek ☺.

Re: 8. kapitola Od: Tez - 24.11. 2015
Tuhle jsem si dala za odměnu, pokud zvládnu přeložit 7 000 znaků do svojí bakalářky z genetiky. Nebylo to nic jednoduchého, ale mám 8 500 =D a rozhodně se to vyplatilo! Protože tahle kapitola je neskutečná. Medaili pro autorku a neméně cenný pohár pro tebe, Jimmi, za tak skvostný překlad! Myslím, že Epilog si opět nechám za odměnu =). Tohle je neskutečná motivace, děkuji!

Re: 8. kapitola Od: Sarde - 24.11. 2015
:-)

Re: 8. kapitola Od: maria - 23.11. 2015
dakujem

Re: 8. kapitola Od: MajaB - 23.11. 2015
ne ne ne ne! nevěřím, že je Draco mrtvý, prostě není... .... dech beroucí kapitola! díky!

Re: 8. kapitola Od: Edit - 23.11. 2015
Super poviedka, ďakujem.

Re: 8. kapitola Od: Sciaa - 23.11. 2015
Děkuji moc za překlad :-)

Re: 8. kapitola Od: zubejda1987 - 23.11. 2015
Výborna poviedka, prečítana na jeden záťah:-)

Re: 8. kapitola Od: MionaM - 23.11. 2015
zaujímave :) hlavne správanie Luciusa :) cakam na dalšiu kapču :)

Re: 8. kapitola Od: Brumlinka2 - 23.11. 2015
Děkuji za překlad. Napínavý závěr :)

Re: 8. kapitola Od: kamycka - 23.11. 2015
strhující

Re: 8. kapitola Od: mami - 23.11. 2015
Bože, som z toho našponovaná ako guma na trenkách. Takto to nemôže skončiť.

Re: 8. kapitola Od: borka - 23.11. 2015
Týmto dávam vedieť, že očakávam ďalší príspevok. Ďakujem.

Re: 8. kapitola Od: Lullaby - 23.11. 2015
Napínavé, pevně doufám, že to skončí dobře ;)

Re: 8. kapitola Od: MeiLi - 23.11. 2015
Takúto depresívnu poviedku som ešte nečítala ale na druhú stranu aj veľmi pútavú. Som veľmi zvedavá ako to všetko vlastne dopadne.

Re: 8. kapitola Od: Lejsi - 23.11. 2015
Dík za další kapitolu. Tahle povídka je skutečně jiná než všechny ostatní, co jsem dosud četla. Konec Draca mě sice tolik nepřekvapil, ale stejně je mi ho líto. Strhující děj povídky je opravdu skvělý. Vyrážím na epilog. Ještě jednou dík.

Re: 8. kapitola Od: Marti - 23.11. 2015
Zase jsem tu kapitolu zhltla se zatajeným dechem! Neskutečně popsaná bitva, jdu se vrhnout na epilog, protože (opět) absolutně netuším, co nám autorka připravila na úplný závěr. Děkuji!

Re: 8. kapitola Od: Exucutor - 23.11. 2015
Výborné, děkuji moc za překlad.

Re: 8. kapitola Od: -lily79- - 23.11. 2015
Uch. No uvidíme, ako to celé dopadne

Re: 8. kapitola Od: Iveta - 23.11. 2015
Aaa, slava, Draco je konecne smiren s tim, o co Hermione jde...je dobry,splnil jeji odkaz. A aktivace run se mi libila, to by mohlo byt pro jeho lordstvo dost osklive prekvapeni. Diky za preklad!

Re: 8. kapitola Od: Angela - 23.11. 2015
Výborná poviedka prečítané na jeden záťah ;-)

Re: 8. kapitola Od: Angela - 23.11. 2015
Je to dobrá poviedka prečítané na jeden záťa;-) ďakujem za preklad

Re: 8. kapitola Od: Neprihlásený - 23.11. 2015
Je to dobrá poviedka prečítané na jeden záťa;-) ďakujem za preklad

Re: 8. kapitola Od: maginy - 23.11. 2015
Ďakujem

Re: 8. kapitola Od: cuc - 23.11. 2015
Táto kapitola nabrala riadny spád. Nemám slov, ani náhodou som nečakala ten koniec... Ďakujem veľmi pekne.

Re: 8. kapitola Od: aghness - 22.11. 2015
Dakujem:)

Re: 8. kapitola Od: Meiki16121993 - 22.11. 2015
Toto jsem opravdu nečekala..... zajímavá povídka, taková jiná než ostatní, budu ji muset přečíst znovu, abych di utridila myšlenky :) překlad opět dokonalý :)

Re: 8. kapitola Od: Vierka - 22.11. 2015
Super je to tak napinave.

Re: 8. kapitola Od: Tig - 22.11. 2015
Týmto dávám vedieť, že očakávám ďalší príspevok. Ďakujem :)

Re: 8. kapitola Od: Ethernitas - 22.11. 2015
Pěkné.

Re: 8. kapitola Od: rougerose - 22.11. 2015
Tak už jsem překročila hranici. Jsem částečně průhledná a není to zrovna příjemný pocit procházet zdí. Ovšem jedna věc mě vytáčí ze všeho nejvíc. Nemyslete si, že až budete vonět fialkám od spod, veškerá trápení odejdou spolu s vaším fyzickým já. To jsou kecy. Ten zabijácký had se mi i nadále po splněném úkolu roztahuje po baráku. Doufám, že duchové vládnou nějakou pořádnou mocí jako v CHT a tu potvoru vykopu ven! Jinak bylo mi víc než jasné, že to ukončíte v tom nejlepším. Dop****e, kdo to má vydržet do další neděle?! Jinak já si celou dobu myslela, že Snape zmutoval ve strašného hrůzu nahánějícího vlkodlala. Nevím proč, ale Lupina jsem úplně odstřihla. Sice mi bylo divné ze Snape zvlkodlačil, ale ono i celá „povídka“ se tak diametrálně liší nejen od Dramione samotného, ale i od netříděného balíku HPFF, že mě to ani nenapadlo řešit. Teď uvažuju nad těmi Hermioninými duchy jaká byla jejich role a proč? Severus je jasný, Lucius křivda a pomsta a ochrana syna. Bellatrix? Vždyť ani v tom Azkabanu nepomohla se správnou cestou a to tam byla vězněna pěknou řádku let, jen tu odrovnávala koho se dalo. Leda, že by byla potřebná k infiltraci k Bleduli a zvládnutí jeho povahy. Ale fakt nechápu proč by zrovna ona měla pomáhat protistraně? A Lupin ten měl Hermi snad jenom chránit a to se mi zdá zas málo. Nevím? Doufám, že to tam bude objasněno nebo mi potom zbude akorát si nad tím lámat hlavu. Silně pochybuju, že nám Dráček umřel. Přece jen, ten kdo se drží šípu z Ygrasidu, by neměl podle mytologie umřít, ne? Tak jsem to pochopila já. Mimochodem všechny moje odhady zahrnují přežití D i H. No, ale nechci se náhodou s koncem trefit a někomu tak předčasně zkazit zážitek. Takže odhady vynecháme. Jak já se strašně těším až povstane Harry a první co řekne bude: „Ahoj, Tome...“ Bledule bude posra*á strachy. Chachacha! A ještě k minule. Je pravda, že Zkouška vyvoleného mě vyprovokovala k napsaní asi druhého, ale de facto prvního pořádného komentáře na tyto stránky. Určitě to neberte tak, že jsem odvařená jenom z této „povídky“. Ne, je tady poslední dobou spousta skvělých „povídek“ jako Jen Krví spojeni nebo Albus S. Potter a rok jezevce či Etapy naděje. Můj problém se psaním komentářů a tudíž uznání kvalitní práce zdejší všech překladatelek (překladatele – muže tu zatím nemáte, že?) tkví v tom, že já nejsem ten typ (a toho už jste si všimly) co napíše pár vět typu: Je to bylo úža, jak Lucius bránil svého syna. Oh, nemůžu se dočkat pokráčka. Skvělá práce. Nechci tím nikoho urazit, každý má svůj styl komentování a vím, že vás i takový komentář potěší. Jen to není můj styl. Když si následně spočítám čás, který strávím jeho psaním tak to hold vzdám. Já vím není to fér, ale už se trénuji na CHT. Tak mi držte palce ať mi to vydrží i u něčeho dalšího. Třeba u toho Dramione ve vesmíru. Kurňa vetřelec nebo predátor říkáš? To mi musíš Jimmy přeložit. Já jsem přesně na takový typy příběhů. Já bych četla a byla stejně nadšená z CHT, i kdyby to nebylo Dramione. Veskrze mi je tako žánrová tématika putna. Jde mi o originalitu, jedinečnost a aby to furt nebylo jen o líbání a kytičkách. To je přesně to proč jsem tuhle skvělou stránku milovala a nenáviděla zároveň, protože tu bylo plno přecukrovaných „povídek“ napříč žánry, i když na profesionální úrovni přeložené a to vztahuji ke všem překládajicím a i betám. Teď konečně lovíte i v jiných vodách a pouštíte se do větších výzev. Jde krásně vidět, jak jste za ty roky vyrostly, kolik nových zkušeností jste nasbíraly o kolik jste si rozšířily slovní zásobu, prostě paráda. Po balancu se nenávist vytratila a zůstala pouze neutichající láska. Doufám, že už navěky věkoucí. Ovšem neodsuzuji vaši touhu přeložit i nějakou oddechovku on se člověk rád odreaguje. Třeba takový Draco Malfoy Vládce světa u toho jsem se nařechtala nebo Záležitost s pannenstvím je taky řádný cvokhouse. Ale všeho moc škodí. Ale stejně vy jste šéfky a kdo jsem já? Leda tak šváb hodem zašlápnutí. A zcela chápu, že vás povídka musí oslovit a bavit, jinak byste u jejího překladu nevydržely. Ty jo já momentálně překročila stránku. No nic radši končím... Nakonec poděkování všem překladatelkám a betám zároveň za výbornou kvalitně odvedenou práci! Vězte, že většina z nás komentujících i těch nekomentujících si ji nesmírně vážíme. Co by jsme si my angličtí analfabeti a nejen to bez vás počali? Co bysme si tak asi přečetli a v jaké hezké google translate kvalitě? Ty jsi děláš srandu tu dnes hodit i epilog! Tak to čekaj další koment! Já tu byla ráno. No nic už to nemíním měnit.

Re: 8. kapitola Od: sheena22 - 22.11. 2015
Super povídka...originální téma :-) dekuji Maryška

Re: 8. kapitola Od: Sally - 22.11. 2015
Jedným slovom jatka, kure*sky krvavé a globálne jatka. Priznám sa, že am táto poviedka doposiaľ riadne desila a fascinovala, ale ako sa dajú opísať moje terajšie pocity? Pre Merlina, skoro som nedýchala! A zadržujem dych sná´d ešte teraz, lebo hoc sa teším na epilóg a dúfam v akýsi šťastný a veselý koniec bez absencie hlavných (zrejme už dávno posmrti) postáv, v hĺbke srdca tuším, že to také poprdeli až nebude. S výnimkou porážky Voldemorta (alebo snáď pokračovania?) Vďaka za preklad, Chosen'Trial bol pre mňa v posledných dňoch skvelým spojením relaxu a vzrušenia :) Hor sa na epilóg!

Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 22.11. 2015
Všetkým ďakujem za komentáre.

Re: 8. kapitola Od: Twilly - 22.11. 2015
Woooooooooow

Re: 8. kapitola Od: grepik03 - 22.11. 2015
Moc děkuji za překlad další kapitoly ♡ V podstatě jsem ji zhltla a pocity? Opet rozporuplne. Hermionino lidství, odchod stinovych přátel i nepřátel, odstranění run, Dracova smrt.....co bude dál? Nemůžu se dočkat. .....

Re: 8. kapitola Od: Lupina - 22.11. 2015
Tak toto byla kapitola! A ten konec. Musím se podepsat pod Denicin komentář. Bylo to úchvatné, jak postupně odcházeli ti, co splnili svůj úkol. A Draco by si zasloužil lepší život po boku Hermiony, takže pokud to bude na druhé straně, proč ne. Jsem zvědavá, jak to nakonec dopadne, řekla bych, že stejně nějak nečekaně :-) Díky za skvělý překlad, děvčata!

Re: 8. kapitola Od: luisakralickova - 22.11. 2015
Děkuji za parádní překlad, konečně se mi ledaco vyjasnilo. Napětí přesto trvá a netrpělivě očekávám dění příští. Povídky od Gravidy jsou opravdu originální.

Re: 8. kapitola Od: denice - 22.11. 2015
Zase přečteno na jedno nadechnutí. Tohle tady opravdu ještě nebylo. Asi jsem se do Draca vážně zamilovala. Fascinující bylo, jak počínaje Lupinem odcházeli ti, co splnili svůj úkol. Remus, Bellatrix, Severus, Lucius - grandiózní odchod. Pořád ještě odmítám věřit, že k nim patří i Draco, ale přiznám se, že u této povídky by mě to zas až tak netrápilo, pokud by se dostal někam, kde by mohl být s Hermionou a ostatními přáteli, nebo spíš spolubojovníky. Své poslání zvládl dokonale. A teď nezbývá než čekat na příští neděli... Děkuji.

Re: 8. kapitola Od: scully - 22.11. 2015
Sakra sakra to jako vážně? Chudák Draco. Už aby tady byl další dílek.Moc děkuju za překlad :-)

Re: 8. kapitola Od: lucky - 22.11. 2015
Nečekala jsem, že Draco umře, spíš, Hermiona ožije. Ale tak nebo tak, jsou teď spolu. Děkuji

Re: 8. kapitola Od: Gift - 22.11. 2015
To je... zatracene necekane. Ani me nenapadlo, ze by se v teto kapitole mohlo najednou vsechno tak zrychlit, co vic, ze to odnese i Draco. Ted nezbyva nic jineho, nez se zatajenym dechem cekat. Moc a moc diky!

Re: 8. kapitola Od: anizne - 22.11. 2015
Ještě jednou děkuju. Vůbec jsem nečekala, že by Draco mohl umřít, tak mě to vykolejilo, že jsem nebyla schopná ani napsat komentář. Nevím, co napsat, je mi to líto.

Prehľad článkov k tejto téme:

Gravidy: ( Jimmi )22.11. 2015Epilóg
Gravidy: ( Jimmi )22.11. 2015Kapitola č.8
Gravidy: ( Jimmi )15.11. 2015Kapitola 7
Gravidy: ( Jimmi )08.11. 2015Kapitola 6
Gravidy: ( Jimmi )01.11. 2015Kapitola 5
Gravidy: ( Jimmi )25.10. 2015Kapitola 4
Gravidy: ( Jimmi )18.10. 2015Kapitola 3
Gravidy: ( Jimmi )11.10. 2015Kapitola 2
Gravidy: ( Jimmi )04.10. 2015Kapitola 1 : Časť 1/8
Gravidy: ( Jimmi )27.09. 2015Prológ
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )25.09. 2015Úvod k poviedke