Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Jak Draco Malfoy přestal být hetero

Čarodějkám jen to nej
Vložené: arabeska - 13.09. 2015 Téma: Čarodějkám jen to nej
holloway nám napísal:

LadyF

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

How Draco Malfoy Lost His Straight

Autorka: Faith Wood

Originál: ZDE

Překlad: holloway

Beta: arabeska

Pairing: Harry/Draco

Přístupnost: pouze pro dospělé!

Varování: sex mezi osobami stejného pohlaví, top Harry a top Draco, Lupinko, první půlka je naprosto neškodná ;-) (A vtipná!)

Prohlášení: Harryho Pottera vlastní J.K. Rowling a Warner Brothers. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Shrnutí: Napadá vás lepší test Dracovy heterosexuality než Harry Potter v kožených kalhotách?

O souhlas k překladu požádáno.

Milá LadyF, nenapadla mě lepší příležitost k překladu mého prvního Drarry, než tobě k narozeninám. Je to sice takové jednoduchoučké a s předvídatelnou zápletkou, ale moc se mi tam líbil Draco (a vlastně i Harry)... no neodolala jsem :-) Krásné narozeniny ♥♥♥

Arabesce opět díky za skvělou a bleskovou betaci.

 

 

Jak Draco Malfoy přestal být hetero

(Předpokládejme, že někdy byl)

 

Draco vešel do hlasitého klubu a rozhlédl se po davu, který se tam toho večera shromáždil. Pečlivě si uhladil neexistující záhyby na bezchybně vyžehlené košili a zpoza ucha uvolnil zatoulaný pramen vlasů. Spadl mu do čela přesně tím způsobem, který jej bezpochyby činil neodolatelným. Měl v plánu se na příštích pár hodin uvolnit a možná sbalit jednu dvě čarodějky. Nebo tři. S nimi by v tom uvolňování mohl pokračovat u sebe v bytě.

Vhodné kandidátky už po něm pokukovaly, zatímco se přesouval ke svému oblíbenému místu v rohu místnosti. Sotva si sedl a objednal pití, už se jeho pohled zatoulal ke dvěma roztomilým čarodějkám. Draco jim věnoval oslnivý úsměv číslo tři. Na oslnivý úsměv číslo jedna bylo ještě příliš brzy a chtěl si dopřát více času na rozhodování. A ony jím beztak byly zcela omráčené.

Potěšeně se uvelebil v pohodlné pohovce, v ruce sklenku vína, která dorazila téměř okamžitě po objednání, a začal obhlížet kymácející se dav na tanečním parketu. Nezahlédl nikoho zajímavého, tak se obrátil směrem k baru. U něj zaznamenal jednoho osaměle vypadajícího chlapa, ženu s téměř děsivě rozměrnými přednostmi, a nevkusně oblečeného muže. Poslední jmenovaný měl na sobě kožené kalhoty a upnuté červené tričko. Co bylo ale mnohem horší – když se nahnul, aby promluvil s barmanem, košile se mu vyhrnula a odhalila extrémně nízký pas kalhot.

Draco znechuceně zavrtěl hlavou. Vážně, takhle obtažené a všeodhalující hadry, proč se ten chlap vůbec namáhal oblékat? I když zadek měl vážně skvělý. Když tolik toužil ukazovat svaly a bezchybné opálení, mohl klidně přijít nahý. Pokud se nahne ještě trochu, tak hrozí, že mu ta jeho prdelka vyleze z kalhot kompletně.

Přesně tak, už jen kousíček a…

V tom Dracovi někdo zatarasil výhled a ukončil představy.

Ahoj!“ uslyšel mužský hlas a rozmrzele zatnul zuby. A máme to tady znovu, pomyslel si otráveně. Proč se mu pokaždé musí tohle stát?

Vzhlédl k nevýraznému muži s pískově zbarvenými vlasy, který se na něj široce usmíval a s očividným zájmem si ho prohlížel.

Já… no… nemůžu z tebe spustit oči,“ řekl ten muž stydlivě.

A zkoušel jsi je zavřít? Mohlo by to zabrat.“

Muž se rozesmál, jako by mu Draco pověděl ohromný vtip, a už klidněji pokračoval: „Myslel jsem, že bych se ti možná… mohl představit,“ pohrával si s lemem svého trička. „Jsem Rick.“

A to jsi úspěšně zvládnul,“ pochválil ho Draco s ledovým úsměvem. „Teď, když už jsi obohatil můj večer, by sis to mohl jít nacvičovat někam jinam. S někým jiným.“

Muž zčervenal a začal drmolit: „Omlouvám se, myslel jsem, že… Jak už jsem říkal, pozoroval jsem tě a zdálo se mi, že hledáš společnost. Vypadal jsi osaměle.“

Draco si povzdechnul. Nejlepší bude utnout to hned. „Podívej, Dicku -“

Jsem Rick.“

hledám společnost, ale nemám zájem o muže.“

Muž na něj překvapeně vyvalil oči. „Vážně? Ty jsi hetero?“ pochybovačně si ho prohlížel. Draco si připadal, jakoby měl na čele nápis 'Jsem gay'.

Stoprocentně.“

Aha. Já… oh.“ Ricka to zřejmě docela zmátlo. „Omlouvám se. Radši půjdu. Promiň.“

Draco se zastyděl, že na něj byl až přehnaně tvrdý, a kývl směrem k baru. „Zkus to na toho polonahého chlápka tamhle.”

Zmíněný polonahý muž se už nikam nenakláněl a s odhalováním opálené pokožky byl konec. Jestli jeho kalhoty vydržely nebo se sesunuly natolik, aby mu odhalily zadek, to se Draco nedozvěděl.

Rick se na blonďáka podíval a nevěřícně zakroutil hlavou. „Jo, jasně,“ odpověděl a evidentně si myslel, že si z něj utahuje.

Když Rick odešel, Draco si nervózně oddechl. Jen se snažil pomoct! Kdyby on byl gay, na toho chlápka v kožených kalhotách by to rozhodně zkusil. Proč měl Rick pocit, že je to špatný nápad, bylo za hranicemi Dracova… Ach.

U Merlina.

Ten na baru se postavil a otočil, přičemž vyšlo najevo, že muž v kožených kalhotách je také muž s brýlemi a neuvěřitelně rozcuchanými vlasy. Navíc byl vlastníkem jasně zelených očí a svůdného úsměvu. Nebylo tak těžké poznat, o koho jde, když jste uvážili, že všemi výše zmíněnými rysy se chlubil Harry Potter. Kromě toho úsměvu, který si musel vypůjčit od někoho jiného, protože Draco si nevzpomínal, že by se Potter dřív takhle usmíval.

Potter se usmál snad ještě zářivěji a kývl hlavou na pozdrav s pohledem upřeným na – Draco se ohlédl, ale viděl za sebou jen zeď. Potter se tedy musel dívat na něj. Navíc se k němu vydal, sebevědomě a s odhodlaným výrazem, který Draca dosud pokaždé donutil sáhnout po hůlce.

Zastavil se těsně před ním a Draco se přiměl zvednout hlavu a pohlédnout mu do tváře. Musel tím pádem odtrhnout oči od rozkroku, který měl v celé své kožené kráse přímo před očima.

Potter se na něj nadšeně usmál a posadil se vedle něj. Své v kůži oblečené stehno přitom přitiskl k tomu Dracovu a jemu se začalo nohou šířit příjemné teplo.

Ahoj. To jsem rád, že jsem na tebe narazil,“ pozdravil vesele a Draco začal uvažovat, jestli je to vážně Potter.

Vzpamatoval se a kývnul mu na pozdrav.

Neměl jsem tušení, že jsi gay,“ pokračoval Potter a zjevně si neuvědomoval, že své prohlášení nemá podložené důkazy.

Draco na něj zůstal zmateně zírat a uvažoval, jestli by se někdo za pomoci mnoholičného lektvaru mohl za Pottera vydávat. Podle podráždění, které mu svíralo žaludek, to ale musel být opravdu on, i když jeden nikdy neví. Ale bude řešit pěkně jedno po druhém. „Nejsem gay,“ prohlásil rozhodně.

Tak co děláš v gay klubu?“

Draco se zamračil. „Tohle není gay klub, Pottere.“

Potter překvapeně pozvedl obočí a rozhlédl se po různě spárovaných dvojicích. „Aha,“ omluvně pokrčil rameny. „Většinou mám kolem sebe samé gaye.“

Draco ignoroval směšnost toho prohlášení a zavrčel: „Současnou společnost do toho nezatahuj.“

Potter se na něj zamyšleně zadíval. „Hmm. Podívej, přisednul jsem si k tobě, protože jsem si myslel, že máš o mě zájem.“

Tak to sis myslel špatně!“ vyprskl Draco rozhořčeně. „Ale díky, žes mi ukázal, jak snadno jsi dostupný.“

Potter zbystřil. „Proč tě zajímá, jak moc jsem nebo nejsem dostupný?“

Protože…“ Draco chvíli usilovně přemýšlel, než triumfálně pronesl: „Teď to můžu klidně říct třeba Věštci. Spoustu lidí to bude zajímat.“

Pottera to vůbec neznepokojilo, zdál se spíš zamyšlený. „Jestli se chystáš popisovat můj sexuální život ve Věštci, měl bys mít přesnější informace.“ Naklonil se k němu a spiklenecky dodal: „Mohl bych ti s tím pomoct.“

Dracovi se zatočila hlava. Tohle bylo šílené. Úplně absurdní. Vždyť tohle byl Potter. Ten, který ho vždycky nenáviděl. A teď tady seděl, usmíval se na něj a… Myslel tím… Snad s ním…

Ty se mnou flirtuješ?“ vyhrkl Draco, tou představou zcela ohromený.

Já? Ne.“ Potter vykouzlil nevinný pohled, v očích mu tančily pobavené jiskřičky.

Draco se zhluboka nadechl a pokusil se analyzovat situaci. Potter očividně něco plánoval. Možná byl na tajné misi a Draco se stal objektem vyšetřování. To znělo dost pravděpodobně, pomyslel si a pocítil zlost.

Hraj si ty svoje hry s někým jiným, Pottere. Nevím, z čeho mě podezříváš tentokrát, ale ujišťuju tě, že s černou magií už dávno nemám nic společného. Takže ať jsi tu kvůli čemukoliv, máš špatného člověka. Vím, jak dnešní společnost funguje, a usilovně pracuju na tom, aby mě znovu přijala a vážila si mě.“

Já vím,“ odvětil Potter jemně. „To je částečně důvod, proč se o tebe zajímám. Už nějakou dobu,“ přiznal nervózně.

Ach. Draco naprázdno polknul. Potter tvrdil, že se o něj zajímá a podle všeho mluvil vážně. To stálo za zamyšlení. Ne, že by se snad Potter o Draca nezajímal odjakživa, ale míval k tomu dost odlišné pohnutky.

Nenávidíš mě,“ připomněl mu Draco. „Vždycky jsi mě nenáviděl.“

Potter svraštil čelo a vypadal zamyšleně. A z určitého úhlu pohledu i docela roztomile. „Neřekl bych zrovna, že jsem tě nenáviděl. Většinou jsem tě chtěl povalit na zem a mlátit tě jako smyslů zbavený. Teď jen zaměň mlátit za klátit a uvidíš, že to není až takový rozdíl.“

Dracovi vyschlo v krku, když udělal, co Potter řekl. Nahradil mlátit za klátit a v duchu si to přehrál. Otřásl se. Znechuceně. Rozhodně se netřásl z jiného důvodu než znechucením. „Nemám zájem. Přišel jsem sem sbalit nějakou čarodějku,“ pronesl Draco pevným hlasem. Stejně pevným, jako bylo Potterovo stehno, které se opíralo o to jeho.

No, možná ne až takhle pevným…

Hmm,“ zamručel Potter.

Co?“

Ale nic.“ Potter se poškrábal na hlavě, jako by se snažil na něco si vzpomenout.

Co?“ vyštěkl Draco. Proč vlastně všichni mají potřebu zpochybňovat jeho sexuální orientaci?

Já jen… Mluvil jsem s barmanem a on říkal, že přicházíš i odcházíš vždycky sám. Tak kde jsou ty čarodějky, o které máš zájem?“ Zdálo se, že to Pottera doopravdy zajímá.

Draca to naštvalo. Nějaké čarodějky byly. Jenom ne v poslední době. Naposledy si přivedl domů čarodějku přesně před… týdnem. Měsícem. Dobře, bylo to před rokem.

Nejspíš se to ani nepočítá, protože to byla postarší čarodějka, se kterou nespal, jen se mu starala o byt.

Jsem dost náročný,“ bránil se Draco.

Potter na se něj ještě chvíli upřeně díval, než souhlasně přikývl, ale nesnažil se skrýt zklamání.

Dracovy vnitřnosti se nepříjemně sevřely.

Když to říkáš.“ Potterův hlas teď zněl chraplavě. „Je to tedy definitivní 'ne'?“ zeptal se nakonec, už bez úsměvu a připravený odejít.

Bylo to tady. Kdyby Draco řekl 'ne', Potter by odešel. A už nikdy by Draca neobtěžoval. Učinil mu nabídku a on neměl zájem. Bylo to dokonale jednoduché. Měl z toho téměř povznášející pocit. Ne každý se mohl pochlubit tím, že odmítl Harryho Pottera. Ten v téhle chvíli vypadal jako hromádka neštěstí. Po tomhle okamžiku Draco vždycky toužil a čekal, že se každou chvíli dostaví pocit blaženého vítězství.

Draco?“ naléhal na něj Potter.

Dracovi přejel mráz po zádech. To bylo nefér. Potter ho nikdy předtím neoslovil jménem. Znělo to tak svůdně. V Dracově mysli se zjevily nevítané představy Harryho Pottera přitisknutého do Dracovy postele, tmavých vlasů rozprostřených po Dracově polštáři a Potterových rtů, opakujících Dracovo jméno. Byla to… pozoruhodná představa.

Mám vypadnout?“ zeptal se Potter, v hlase mu zněla naděje. „Pokud seš si jistý, tak odejdu.“

Draca znenadání ovládla panika. Taková příležitost se mu nenaskytovala každý den. Harry Potter se tu obvykle neukazoval, neflirtoval, neusmíval se na něj a nenabízel mu, že ho ošoustá do bezvědomí. I když se vědělo, že je gay, a Draco od pár lidí slyšel, že tohle místo občas navštěvuje, nikdy předtím ho tady nezahlédl. Nemyslel si, že ho někdy potká. A ani v nejmenším nečekal, že o něj Potter bude mít zájem. To by jej nenapadlo ani ve snu.

Občas uvažoval, že by na Pottera mohl narazit a donutit ho, aby o něj měl zájem. Svedl by ho pro zábavu, aby mu pak mohl vpálit do obličeje: „Já tě vlastně nechci, Pottere. Ani nejsem gay. Naletěl jsi mi. Chachacha.“

Byla by to zábava. Potter by se tvářil… no, přesně jako teď.

Jeho ďábelské fantazie ale obvykle nebývaly ani trochu vzrušující a už vůbec v nich netoužil Pottera políbit.

Dracův zrádný pohled zabloudil k Potterovým rtům. Měl je opravdu dokonalé.

Ne, Draco není gay a nechce Pottera. Tímhle odmítnutím se mu splní sen, on z toho vyjde jako vítěz a Potterovy úžasné rty v tom nehrají vůbec žádnou roli. Teď hned by měl Pottera ujistit, že nemá zájem. Měl by otevřít ústa a říct: „Dej mi pokoj!“

Jsem si skoro jistý, že nejsem gay.“

Draco sevřel ruce v pěst. Věta 'Dej mi pokoj!' zněla tak nějak jinak, když ji vyslovil nahlas.

Potter pootevřel rty a jazykem si je nervózně olízl. Vypadaly teď ještě lépe a Draco na ně nedokázal přestat civět, zatímco Potter mluvil: „V tom případě bys to možná mohl zkusit? Jen abys měl jistotu.“

Zkusit?“ vydechl po chvíli Draco. Měl problém se soustředit na cokoliv jiného. Potterovy rty ho rozptylovaly. Lákaly ho. Byly jako stvořené pro polibek.

Mohl bych tě políbit.“

Draco zamrkal.

Ty bys potom mohl s jistotou říct, že se ti to nelíbilo. A já bych mohl odejít. Nebo můžu odejít rovnou. Je to jen na tobě. Já nechci… tedy pokud to nechceš taky. Myslím tím… měl jsem pocit, že to chceš. Ale ty nechceš. Nebo ano?“

Potter blábolil a Draco stejně většinu z toho proslovu nezachytil, protože se mu myšlenky zasekly u jeho předchozího prohlášení. Nebo spíš u toho, co si myslel, že Potter navrhl. „Políbit?“ ujišťoval se Draco.

Pamatuju si tě mnohem výmluvnějšího.“

Znělo to zvláštně. Líbat Pottera.

Chystáš se v nejbližší době odpovědět?“ Teď se Potter pro změnu do těch rtů kousal. „Tvůj názor by mi dost pomohl.“

Nechystal se líbat jen tak nějakého muže. Chystal se líbat Pottera. To zcela měnilo situaci, protože většina heteráků by do toho šla také.

Vnímáš mě? Jsi v pohodě?“

Draco odtrhl oči od Potterových rtů a zvedl je ke zmateným zeleným očím. „Mohli bychom se políbit,“ připustil. „Jednou. Abych měl jistotu.“

Potter jej oslnil dokonale bílými zuby. Tváře mu zčervenaly a vypadal… trošku rozpačitě a docela roztomile. Draco si toho nevšiml, protože se nezvládal soustředit na cokoliv jiného než na blížící se líbačku s Potterem.

Tak tedy jeden polibek,“ zopakoval Potter.

Draco se snažil pomalu a zhluboka dýchat, aby se uklidnil a setřásl ze sebe nervozitu, když vtom se stalo něco naprosto skandálního. Potter se mu jediným plynulým pohybem obkročmo usadil na stehna a ramena mu zatlačil proti pohovce. Draca to vytrhlo z omráčení. A málem ho to omráčilo doslova. Byli na veřejném místě plném lidí, kteří nepochybovali o jeho heterosexualitě, a on se znenadání ocitnul s Harrym Potterem na klíně.

Co to děláš?“ podíval se na něj Draco napůl vyděšeně a napůl… vlastně jenom vyděšeně.

Potter se kousl do rtu a svůdný úsměv znovu vystřídal předchozí záchvěv nervozity.

Očividně mám jen jednu šanci. Musím si najít správnou polohu, abych tě mohl políbit pořádně.“

To je pěkně ubohá výmluva, pomyslel si Draco a vzápětí zalapal po dechu, když mu Potter chytil ruce a položil si je na bedra. Pomaličku je vsunul pod triko a Draco ucítil hebkost a horkost jeho kůže. „Tohle tě předtím tak zaujalo?“ zjišťoval Potter zastřeným hlasem s uličnickým úsměvem na rtech. „Nebo to bylo tohle?“ sunul je níž a zastavil až na upnuté kůži zakrývající mu půlky, přesně pasující do Dracových dlaní.

To není polibek,“ namítnul Draco chabě.

Dostáváme se k němu. Klidně můžeš zapojit ruce.“

To bych mohl, souhlasil, ale dál strnule seděl, jenom mu pokusně stiskl zadek. Potter zalapal po dechu a přirazil boky proti němu, což Draca téměř odrovnalo. Prudký příval krve do slabin mu naznačil, že by se měl důkladněji zamyslet nad svou heterosexualitou. S tím se ale vyrovná později, teď byl na řadě slíbený polibek. „Políbíš mě konečně?“

Dočkáš se,“ provokoval ho Potter. Jednu ruku položil Dracovi na tvář a palcem mu obkroužil rty, zatímco druhou mu odhrnul vlasy z obličeje.

A potom ho políbil. Přitlačil rty k Dracovým a pomalu zkoumal jejich tvar. Jemně mu olízl spodní ret a lehounce ho stiskl mezi zuby. Draco zadržel dech a… Potter se odtáhnul.

Draco nesouhlasně zamručel, aby dal najevo své pohoršení. Tohle že byl polibek? Cítil se podvedený.

Potter se o něj opřel čelem, paže mu ovinul kolem krku a pevně ho objal nohama. Rozesmál se a v zelených očích mu zajiskřilo. Zjevně se dobře bavil. Draco neměl ani ponětí, co je na této situaci vtipného, a právě když se chystal dát svou nelibost najevo, se Potter přestal smát a znovu se přitiskl k jeho ústům. Po momentu překvapení, kdy si vzájemně zírali do očí, je Draco zavřel a pootevřel rty, aby vpustil Potterův dobyvačný jazyk.

Teď to byl opravdový polibek, přesněji řečeno – bylo to blaho. Líbali se tak vášnivě, až to Dracovi způsobovalo ony pověstné závratě a málem zapomínal dýchat. Tlukot jeho srdce se zrychloval s každým výpadem Potterova dovedného jazyka. Předtím netušil, co má čekat, ale určitě to nebylo tohle. Neměl by se cítit takhle skvěle. Až tak skvěle, že vycházel Potterovi vstříc, s rukou zapletenou v jeho vlasech a pohrával si s jeho jazykem.

Zdálo se, že uběhly pouhé sekundy, než se od sebe konečně odtrhli, ale jak usoudil z Potterových zčervenalých a nateklých rtů, muselo to být ve skutečnosti mnohem déle.

Nyní to byl Draco, kdo se jako první přisál k Potterovým rtům (protože jenom blázen by odolal, když ho svou blízkostí a jemností doslova vyzývaly k políbení). Někdo vedle nich si odkašlal. Draco ztuhl a rozhlédl se. Zaznamenal Ricka, který stál kousek od nich a naštvaně je pozoroval.

Takže hetero, jo?“

Hmmm.“ Draco tím chtěl říct ano, ale pořád měl na klíně Pottera. Ten ignoroval muže stojícího vedle nich, sklonil hlavu a začal se spokojeně věnovat Dracově krku. Podle chvění šířícího se mu tělem usoudil, že je to další věc, v níž Potter zatraceně vyniká. Uvědomil si, že má jednu ruku pod jeho tričkem a hladí ho po zádech. Tou druhou, zastrčenou v kožených kalhotách, se zabýval pro změnu jeho zadkem. Takhle Ricka o své heterosexualitě nejspíš nepřesvědčí. „Ujišťuju se o tom,“ vydechl Draco, rozptýlený zjištěním, že se mu do tak upnutých kalhot vůbec povedlo narvat ruku. Zdálo se to nemožné. „Jenom se líbáme,“ ubezpečoval ho dál a přitom si uvědomil, že se mu ji možná nepovede vytáhnout a zůstane navždy přilepená k Potterovu pozadí. Kupodivu to vůbec nebyla znepokojující vyhlídka.

Dál se o Ricka nezajímal, protože ho až moc rozptylovalo to, co s ním dělal Potter. Zaměřil se na jeho ušní lalůček a zapáleně si s ním pohrával. Boky přitom vykonával pohyby, které určitě nebyly vhodné na veřejnost.

Do háje! Byli na veřejném místě.

Draco vytřeštil oči, když si uvědomil, že Rick nebyl jediný, kdo je pozoroval. Jejich směrem se dívalo docela dost kouzelníků i čarodějek a Dracovi se studem rozhořely tváře. Potter v jeho klíně neměl daleko k tomu, aby se udělal, a hrozilo nebezpečí, že mu ukousne ucho. Zašli příliš daleko. Měl by ho zastavit. Draco teď vypadal jako gay, což nebyl. Takže…

Chceš si to rozdat?“ zašeptal mu Potter do ucha.

Jasně,“ vyhrkl bez přemýšlení. Zavřel oči a zavrtěl hlavou ve snaze si utříbit myšlenky. Co se to s ním kurva děje? „Vlastně jsem chtěl říct 'ne' – hej!“

Potter se zvedl a Dracovi nezbylo nic jiného, než ho napodobit, protože měl ruku doopravdy zaseklou v těch pitomých kalhotách. Jeho společník ji ale osvobodil s lehkostí, která značila, že tam až tak pevně zaseknutá nebyla. Potom propletl jejich prsty a vedl Draca k východu. Provázel je Rickův žárlivý pohled.

Draco neměl v úmyslu s Potterem kamkoliv chodit, ale jeho tělo se odmítalo řídit mozkem, a tak nezbývalo než doufat, že mu čerstvý vzduch vyčistí hlavu. Překvapivě to fungovalo, a když vešli do odlehlé uličky, byl si znovu o něco jistější svou orientací.

Možná to není dobrý nápad.“

Klidně odejdi,“ usmál se Potter, přitáhl si Draca za kalhoty, bez rozpaků mu je rozepnul a uchopil do ruky jeho penis. Tento vývoj událostí by měl Draca vyděsit, ale vzmohl se pouze na zoufalý vzdech. „Nedržím tě tady,“ lhal ten mizera. Prý nedrží! Draco pozoroval ty dlouhé prsty, kterými ho pevně svíral a hladil a pod jejichž dotekem Draco tvrdnul.

Do prdele. Tohle je… To je tak…“ pokusil se Draco neúspěšně vyjádřit svoje pocity. Pár čarodějek se ho už sice takhle dotýkalo, ale tohle byl Potter. Nedalo se to srovnávat.

Dobré?“ navrhnul Potter, ale jeho samolibý úsměv dával najevo, že nečeká odpověď. Naštěstí, protože Draco nebyl schopný ze sebe dostat jediné slovo. Potter ho pustil a vytáhl z kapsy kalhot hůlku. Po rychlém zaklínadle proti němu stál pouze v tričku. Z hustého hnízda tmavých chlupů mu vykukoval pták a Draco od něj nedokázal odvrátit oči. Z pohledu na lesknoucí se žalud mu vyschlo v ústech.

Potom se Potter otočil, opřel se rukama o zeď a nastavil zadek jeho směrem. S vyzývavým úsměvem se na něj otočil přes rameno. „Byl jsi na odchodu?“

Tohle byla očividně další řečnická otázka, přesto Draco prudce zavrtěl hlavou.

V tom případě,“ začal Potter, „budeš na mě jenom zírat nebo mě konečně vojedeš?“

Místo odpovědi jej Draco rychle popadnul za zadek. Potter zasténal, rozkročil nohy a přitisknul se k němu v jasné výzvě. V ten moment Draco usoudil, že i samotné pozorování má své výhody. Dokázal by klidně trávit celé hodiny sledováním polonahého Pottera, jak kroutí zadkem a bezostyšně se domáhá Dracovy pozornosti.

Potřebuju lubrikant,“ vzpomněl si Draco. Mohl by se sice natáhnout pro svou hůlku, ale to by znamenalo pustit Potterovo pozadí, a co kdyby v té chvíli nastal konec světa? Nebo hůř, co kdyby mu Potter zmizel?

Zapomeň na to. Vezmi si mě takhle. Líbí se mi to.“ Potter sáhl za sebe, znovu uchopil Dracův penis a nasměroval si ho mezi půlky. Draco se celý třásl, ale pochopil náznak a odhodlaně do něj, s menšími obtížemi, proniknul.

Okouzleně shlížel na zadek Harryho Pottera a opět začal přemítat nad svojí orientací. Když jím ovšem projela vlna potěšení a rozkoše, způsobená tou těsnou horkostí, nezvládl už přemýšlet o ničem.

Potom Potter zakňučel, sevřel se kolem Draca ještě těsněji a to byl konec. Tohle nemohl zvládnout.

U Merlina,“ zalapal v panice po dechu. Ale bylo příliš pozdě. Zavřel oči a s výkřikem se zazmítal ve vyvrcholení.

Draco rozechvěle lapal po dechu a toužil po tom, aby se otevřela země a pohltila ho. Zcela vyčerpaný z Pottera zahanbeně vyklouzl.

Promiň,“ omluvil se tiše. To byl celý on! Kdyby to zarazil hned v začátku, nemusel by se takhle ztrapnit.

Potter se na něj otočil a vypadal – Draco se zarazil – naštvaně? Naštěstí ne, ale v jeho pohledu bylo něco neznámého – divokého a živočišného.

Jsi na řadě,“ prohlásil, a než stihl Draco zauvažovat, co tím myslel, chytil ho za ramena, otočil ho a přitlačil ke zdi.

Stáhl mu kalhoty a Draco překvapeně vykřikl. Právě tehdy si uvědomil, co se Potter chystá udělat, a polekal se.

Ehmm,“ nejistě zaprotestoval, když ho Potter pohladil po zadku. Zatím to bylo docela příjemné, ale Draco nechtěl být ten dole. To nebylo součástí dohody. Potterovi to bylo zjevně jedno, protože mu drze a bez povolení roztáhnul půlky od sebe. Draco se vyděsil, že bude zneužit, ve špinavé uličce, a ještě k tomu bez lubrikantu. To nehodlal dopustit. „Myslím si, že… ach!“

Ucítil, jak se do něj něco snaží vniknout, ale tohle nemohl být Potterův pták, a nejspíš ani prst. Bylo to vlhké a… U Merlina! Lechtalo to! Draco zalapal po dechu, ohlédl se a s úžasem spatřil Pottera na kolenou s hlavou zabořenou mezi Dracovými půlkami.

Pronikl do něj svým jazykem a Draco nedokázal potlačit výkřik.

To je… ach!“

Mmm-hmm,“ souhlasil Potter a dál Draca dráždil, až hlasitě sténal, a divoce by sebou zmítal, kdyby ho Potter pevně nedržel.

V téhle chvíli by nechal Pottera dělat si s ním, cokoliv by se mu jen zachtělo.

Ten mezitím připojil k jazyku i prsty a stále to ještě nebylo tak hrozné, jak se Draco obával. Sice to trošku pálilo, ale když se od něj Potter odtáhl, zatoužil, aby ještě nepřestával.

Teď tě ošukám,“ oznámil mu rozhodně Potter.

Dobrá,“ souhlasil Draco a při těch slovech mu penisem projel záchvěv vzrušení.

Přitáhl si ho za boky a tentokrát do něj vnikl něčím znatelně větším, než byl prst. Bolelo ho to, bylo to divné, nepříjemné a docela děsivé. Potter se naklonil k jeho uchu a uklidňujícím hlasem se ho zeptal: „Jseš v pořádku?“

Dracovy pocity byly příliš komplikované na to, aby mohl uspokojivě odpovědět. Potter stojící za ním, jeho ruce, rty a něha v jeho hlase – to bylo v pořádku. Na druhou stranu mu strkal do zadku dosti rozměrný předmět, který Dracovi způsoboval bolest a vyvolával v něm obavy.

Po tomhle jsem toužil,“ zašeptal Potter a jeho dech pošimral Draca na krku.

Jsem v pohodě,“ potvrdil konečně.

Ale jen co se v něm Potter začal pohybovat, musel své předchozí rozhodnutí přehodnotit. Kurevsky to bolelo, ale Potter nepřestával a s každým vniknutím se bolest o něco zlepšila. Opřel se hlavou o zeď a váhavě mu zkoušel vycházet vstříc. Potter se pohyboval stále rychleji a on začal dychtit po každém dalším přírazu, i když se stále necítil úplně uvolněně. A právě když si to začínal doopravdy užívat, skončilo to. Potter znenadání ztuhl, křečovitě sevřel Dracovy boky a udělal se do něj.

A Dracovi se to doopravdy líbilo.

Po chvíli Potter znovu popadl dech, co nejtěsněji se k němu přitiskl a položil mu hlavu na rameno.

Takže,“ zamumlal. „Pořád hetero?“

Hmm,“ vyhýbal se Draco odpovědi. Stále si nebyl jistý. I když si po tomhle zážitku nedovedl představit sex se ženou, stejně tak si ho nedovedl představit ani s jiným mužem. Jenom s Potterem. Možná je Potterosexuál.

Co?“ dožadoval se odpovědi Potter.

Tak byl to určitě zajímavý experiment, ale obávám se, že budu potřebovat další pokusy.“ Potter se začal culit, ale úsměv mu zamrzl na rtech, když Draco dodal: „Měl bych si na to sehnat více dobrovolníků. Aby to byl seriózní výzkum.“

Potterův stisk kolem jeho pasu zesílil. „To myslíš vážně?“ procedil skrz zatnuté zuby.

Naprosto. Nevíš o někom?“zeptal se Draco nevinně.

Jeho pohled znovu ztvrdl a jednou rukou mu sklouznul mezi nohy. Dracův dech se zrychlil, když Potter odpověděl: „Nabízím se na tak dlouho, jak budeš potřebovat. Nevidím důvod, proč bys měl hledat jinde.“

Draca tahle odpověď potěšila natolik, že se rozhodl Pottera odměnit.

V tom případě bych tě mohl vzít k sobě domů,“ informoval ho a věnoval mu okouzlující úsměv číslo jedna.

Potter uchopil Dracův penis a pootevřel rty. „A co tam?“ vydechnul.

Draco se zamyslel. "“Tam zjistíme, jak je to s mými sklony. A taky s předklony.“*

Potter se ušklíbnul a volnou rukou začal přejíždět po Dracově břiše. „Víš, kdybych tušil, že na tebe zaberou kožené kalhoty, nenamáhal bych se tě sledovat a oblékl si je už dávno.“

Draca dost překvapilo, že si toho nikdy nevšiml. Že ho Potter sledoval bylo docela roztomilé. A taky trochu děsivé, ale s tím se už nějak vyrovná. „Pottere, kdybych tušil, že mi chceš líbat zadek, nenamáhal bych se s odmítáním a nechal bych tě to udělat už v klubu.“

Potter se začervenal a potom navrhl: „Teď, když jsme oba chytřejší, bych ti mohl ukázat, co dalšího ti chci líbat. A lízat. A sát.“ Při těch slovech mu palcem jemně obkroužil špičku penisu.

Draco Malfoy se zachvěl vzrušením, přitáhl si Pottera do náruče a konečně připustil, že nejspíš není heterosexuál. Když se k němu Potter přivinul a chystal se je přemístit, dospěl Draco k závěru: „Myslím, že nakonec byl ten pokus naprosto úspěšný.“

 

Konec

 

*Elzo, děkuju za rozlousknutí tohoto krásného dvojsmyslu.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 29.12. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Nádherné, veľmi pobavilo, najmä to Dracovo zdráhanie a ešte i prekvapenie, že je v gay klube :D Ďakujem za preklad!

Draco je rozkošný. A skúška či je ozaj hetero bola krásne vzrušujúca. Veľmi sa mi to páčilo. Ďakujem za preklad.

změňmě mlátit za klátit - to je dokonalé! Ještě jednou krásné narozeniny, oslavíme na sletu :-D
Re: Jak Draco Malfoy přestal být hetero Od: holloway - 18.09. 2015
Že jo? Byla jsem na sebe téměř hrdá, když jsem to konečně vymyslela. Díky, soraki :-)

Ještě že ta LadyF slaví - jinak bych si snad musela nějaké drarry přeložit sama :) Dostal mě už nadpis - "předpokládejme, že někdy byl" Cha :D Těším se na Slet !!!! Ještě jednou všechno nejlepší, lejdynko a díky moc za překlad, holloway!! :)
Re: Jak Draco Malfoy přestal být hetero Od: holloway - 18.09. 2015
A víš, že jsem na to myslela, že bych si od tebe ráda zase něco přečetla? Takže kdyby tě navštívila překladatelská můza, nevyháněj ji ;-) Za týden už budeme na sletu! Díky za přečtení a za komentář, marci.

Naše milá, krásná LadyF, přeji Ti vše nejlepší nejen k narozeninám. Překladatelky - dobré dílo, řezala jsem se tu šíleně. *;-) Bylo mi ctí Vám helfnout. Teď jen zaměň mlátit za klátit a uvidíš, že to není až takový rozdíl. „Jsem si skoro jistý, že nejsem gay.“ Draco sevřel ruce v pěst. Věta 'Dej mi pokoj!' zněla tak nějak jinak, když ji vyslovil nahlas. Znělo to zvláštně. Líbat Pottera. - Ale, Draco, stačí, když -b- zaměníš za -sk- a uvidíš, že to není až takový rozdíl. *:DD Chystal se líbat Pottera. To zcela měnilo situaci, protože většina heteráků by do toho šla také. - No jasně! *:DDDD ...protože měl ruku doopravdy zaseklou v těch pitomých kalhotách... - jo, říkala jsem si, jestli ji tam nenarval jen díky tomu, že je kouzelník.. Možná je Potterosexuál. - Dobrá definice!
Re: Jak Draco Malfoy přestal být hetero Od: holloway - 14.09. 2015
Děkujeme za pochvalu :-) Zrovna klátit nám dalo taky pořádně zabrat, přitom když to pak člověk po sobě čte, je to tak jasné. Vypsala jsi tu i mé oblíbené hlášky, Draco v téhle povídce vážně perlil. Díky za komentář, Elzo.

Při čtení jsem se hlasitě nasmála, občas také něco velice inteligentního vykříkla (Ony byl někdy hetero?... žena s téměř děsivě rozměrnými přednostmi - jé, koukej, já jsem v tom bar taky!... jasně, Draco, to ti tak žerem... a tak dále). Přiznám se, že tuhle autorku většinou nemám moc ráda (právě pro tu jednoduchost, co si budem říkat, nic pro snoba jako jsem já), ale tušila jsem, že se v tom přehršli jednorázovek jistě skrývají skvosty hodné přeložení. A tady je důkaz, že jsem tušila správně! Ono, v češtině se mi takové věci většinou čtou líp, jazyk tomu dodá nové kvality. A ten tvůj je rozhodně dodal. Obzvláště si cením toho, že jsi kvůli mně přeložila sexuální scénu! Výsledek je velmi elegantní. A ještě k tomu první drarry! Jsem dojatá, hrozně moc. Moc děkuji, drahá. Už se nemůžu dočkat další "intelektuální" celonoční debaty. A také zde děkuji i všem ostatním za přání :-)
Re: Jak Draco Malfoy přestal být hetero Od: holloway - 14.09. 2015
Jestli tě to rozesmálo, pak překlad naprosto splnil svůj účel. Tys mě teď prozměnu rozesmála tím svým "jé, já jsem v tom baru taky" :-D. S dalšími komentáři jsme na tom byly s arabeskou podobně, normálně to nedělám, ale uložila jsem si verzi se všemi komentáři a až mi bude někdy smutno, budu si je pročítat... K té "ehm ehm" scéně - chvíli to vypadalo, že přeložím část před a po a hodím vám tam odkaz na originál. Nepomohlo ani bílé víno co jsem k tomu popíjela. Pak jsem si zašla do vinotéky pro růžové a šlo to celkem samo :-) Taky už se vážně těším na další ponocování (jen mírná výhrada k těm uvozovkám...vedly jsme snad někdy neintelektuální debatu?)

Ou to tedy bylo něco! První polovina milá a vtipná a ta druhá taky nebyla k zahození. Děkuji velmi za překlad, myslím, že se k němu ještě někdy vrátím. LadyF přeji všechno nejlepší.
Re: Jak Draco Malfoy přestal být hetero Od: holloway - 14.09. 2015
Jj, hlavně kvůli hláškujícímu Dracovi z první půlky jsem se nakonec i přes obsah té druhé poloviny rozhodla povídku přeložit. Jsem ráda, že se líbila a děkuju moc za komentář, Julie.

Byli na veřejném místě plném lidí, kteří nepochybovali o jeho heterosexualitě - :-D Smála jsem se jako blázen, tohle je kouzelná historka! Díky. A ještě jednou - krásné narozeniny, LadyF!
Re: Jak Draco Malfoy přestal být hetero Od: holloway - 14.09. 2015
Jsem moc ráda, že tě povídka rozesmála, mě některá místa dostávala pokaždé, když jsem je četla/překládala/kontrolovala - říkala jsem si, že popátý už se tomu člověk smát nemůže a ono jo (i když je pravda, že napomáhaly komentáře, které mi k tomu připisovala arabeska). Moje nejoblíbenější hláška je ta: Sakra než jsem to řekl nahlas znělo to jinak :-) Díky moc za komentář, denice.

Obvykle slash moc nečtu,ale to bych se nedozvěděla,co dokážou způsobit jedny kožené kalhoty.Děkuju za překlad a LadyF všechno nejlepší k narozeninám.
Re: Jak Draco Malfoy přestal být hetero Od: holloway - 14.09. 2015
Taky jsem dřív slash moc nečetla, ale na těchto stránkách tomu snad nejde nepropadnout ;-) Děkuju za komentář, scully.

LadyF, krásné narozeniny a odpusť mi moou závist na tyto roztomilé dárky.

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod