Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Simply Irrefutable

6. kapitola

Simply Irrefutable
Vložené: tigy - 28.07. 2015 Téma: Simply Irrefutable
cuc nám napísal:

Jednoducho osudová (Simply Irrefutable)

Autor: bookworm1993

Originál:  https://www.fanfiction.net/s/8630085/6/Simply-Irrefutable

Preklad: cuc

Beta: tigy

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Obidvaja ležali v Nemocničnom krídle. Dnes mali prvú hodinu Elixírov ako nútení celoroční partneri. Bol to tak isto aj deň historicky najväčšieho výbuchu, aký kedy Rokfort zažil. To hovorilo samé za seba, berúc do úvahy všetkých študentov, ktorý sa týmito chodbami premleli za celé stáročia existencie Rokfortskej strednej školy čarodejníckej...

„Prečo si tam hodil ďalší koreň mandragory?!“ zjačala Hermiona.

„Ja som na vine? A čo ty? Ty si tam dala o TROCH slimákov viac, ako bolo napísané v postupe!“

„Netušila som, že si tam tých slimákov medzitým už vhodil. Mala som plné ruky šľahúňov, ktoré si TY odmietol posekať, lebo vraj „hnusne zapáchajú“ !“

„A na koho zvalíš toto?“

„Pán Malfoy, myslím, že v tomto prípade bola na vine príroda. Rildo Šľahúň smrdel naozaj horšie než hnojová bomba.“

„Pán profesor!“ napomenula ho Hermiona a šokovane sa vystrela na posteli.

„Riťolez,“ zakašľal Draco.

Otočila sa naňho s pohľadom ostrým ako dýka.

„Cítite sa lepšie?“ spýtal sa ich profesor.

Draco prikývol.

„Áno, pane,“ odpovedala Hermiona.

„Vynikajúce! V tom prípade budete počnúc dnešným dňom každý večer po dobu dvoch mesiacov poškole,“ podozrivo veselo vyhlásil profesor.

„Čože?“ šokovane zakričali dva hlasy.

Jednoducho neodolateľná, kapitola 18 – preklad Morgana

 

!

Draco sa prebudil tú noc iba dve hodiny po návrate do spálne, výkriky Hermiony Grangerovej mu zvonili v hlave napriek tomu, že sa už zo svojho sna prebudil. Obraz nočnej mory nechcel zmiznúť, keď si zložil tvár do dlaní a zvieral svoje jemné blond vlasy, ktoré boli už celé rozstrapatené a premočené potom. Bez ohľadu na to, ako veľmi sa snažil, výkriky Hermiony Grangerovej sa mu predierali jeho snami rovnako, ako kedysi prenikali domom, v ktorom strávil detstvo.

„Draaco?“ ozval sa Blaise, ktorý sa so zívaním prebral.

Draco preglgol, keď sa pozrel na svojho najlepšieho kamaráta, a potom sa rozhliadol, vďačný za to, že ďalší traja chlapci v izbe sú tuhí spáči.

„Je všetko v poriadku?“

„Hej, ja len... len na chvíľu zídem dole do spoločenskej miestnosti,“ odvetil Draco a vstal z postele. Rýchlo schmatol nejakú košeľu, svoj habit a prútik.

„Okej, dobrú,“ odzívol Blaise a okamžite znovu  zaspal.

!

Zatiaľ čo zízal do ohňa, sa Draco pokúšal prísť na niečo, čo by ho odpútalo od jeho nočných môr. Ale hneď ako zavrel oči, počul jej výkriky, akoby sa to pred ním znovu odohrávalo.

Potom, ako ju poznal už takmer sedem rokov a nenávidel ju nielen pre jej krv, ale tiež nenávidel a zároveň jej závidel jej inteligenciu, počuť ju kričať tak bezmocne, ako keď ju jeho vlastná teta mučila a v podstate narušovala jej mágiu a Grangerovú samotnú. Ešte nikdy sa necítil tak zle. Cítil sa špinavý, keď počúval ozvenu jej kriku medzi kamennými stenami svojho domova. To bolo jednoducho zlé. To nebola tá Grangerová, ktorú poznal. Tá, ktorá čelila dementorom, smrťožrútom a obrom.

Jeho detstvo skončilo, keď Dumbledore zomrel a on pri tom zohral jednu z kľúčových úloh. Ale keď počul ozvenu Grangerovej výkrikov v hale, kde sa kedysi hral s Blaisom na rytierov, cítil sa špinavý a mal pocit, že on a jeho rodina sa cez to nikdy nedostanú. Že budú vrahmi naveky. Takmer cítil, ako ho opúšťa jeho ľudskosť, keď dovolil, aby tie výkriky pokračovali.

Najhoršou časťou jeho nočných môr, jeho spomienok, bolo, keď Grangerovej krik stíchol, nahradil ho slabý nárek a potom už len ťažké dýchanie. Dýchanie, ktoré znelo ako len pár minút pred smrťou. Pri počúvaní jej umierajúceho dychu aj on sám takmer prestal dýchať, keď si uvedomil, že bola jednou z jeho rovesníčok. Osobou, s ktorou v podstate vyrástol. Niekým, kto ho videl ako toho nafúkaného jedenásťročného a znechutene si odfrkol, až k sedemnásťročnému, avšak teraz na neho pozerala len s polovičným záujmom, jej pozornosť sa stále delila, jedna časť si všímala všetko, čo bolo v záujme Harryho Pottera a druhá vždy sledovala Ronalda Weasleyho.

A on doslova počul, ako jeho teta mučila Hermionu Grangerovú na pokraj jej života a zdravého rozumu.

!

Draco sa myšlienkami vrátil späť do prítomnosti a držiac svojho jediného syna sledoval na obrazovke postavu Rona Weasleyho vznášať sa v blízkosti obručí. On a jeho žena boli po vypočutí „ ich príbehu“, ktorý Blaise chlapcom porozprával, úplne namäkko, takže im  dovolili, aby sa s nimi vrátili na posledný zápas. A to nebol žiaden iný, ako zápas Kanonierov.

„Sabine!“ zvolali Harry Malfoy a Albus Potter, pustili sa Hermiony a Draca a rozbehli sa zo svojim  tretím parťákom.

Sabinina tvár sa rozžiarila úsmevom, keď uvidela svojich najlepších priateľov.

„Myslíš, že si vzali ponaučenie?“ zašepkal Draco s úsmevom a nevšímal si Blaisov vševediaci úškrn. Snažil sa predstierať, že jeho najlepší priateľ nevie, že si to rozdal so svojou ženou pod metlobalovou tribúnou.

„Vôbec nie,“ povzdychla si Hermiona, keď ho chytila za ruku a oprela sa o neho.

„Dobre, takže nie som jediný, kto si to myslí,“ zasmial sa Draco.

S láskyplným stisnutím jej ruky ich Draco viedol späť na ich miesta, vlastne na jeho a Colbyho miesto, keďže jeho brat a Teddy boli očarení Viktorom Krumom a obsadili dve sedadlá vedľa neho.

Keď Krum vzal Hermionu na vedomie slabým pokývnutím a malým, maličkým úsmevom, Draco pokrčil nos, čo mu však vyslúžilo iba uštipnutie do stehna od jeho ženy predtým, ako svojmu starému priateľovi úsmev opätovala.

!

Ginny Potterová bola hrdá, keď tím jej brata vyhral. Občas mohol byť tým najväčším idiotom, akého kedy stretla, ale stále bol členom rodiny a ona ho bude vždy milovať.

„Chlapci, chcete sa stretnúť so svojim strýkom dole na ihrisku?“ spýtala sa Ginny a pozrela na Jamesa a Albusa.

„Len ak...“

Harry Potter si mohol len povzdychnúť a sledovať ako jeho dvaja synovia vyhlasujú, že  Lyra a Harry Malfoy musia ísť s nimi.

Willow driemala ešte predtým, ako sa jej rodičia vrátili späť a v tomto čase už spala v Luninom lone, u tej najpokojnejšej osoby uprostred metlobalovej vrmy. Draco bez slova zobral Willow z Luninho lona.

Hermiona si prehrabla rukou vlasy a usmiala sa dole na syna. „Ak chceš, môžeš ísť dole s Albusom. Ale ak sa dopočujem, že si robil ujovi Harrymu a tete Ginny problémy...,“ nedopovedala, ale pohľad, ktorý venovala Harrymu Scorpiusovi Malfoyovi, ho donútil preglgnúť a potom sa doširoka zazubil, keďže dostal povolenie.

„Ja nechcem ísť,“ povedala Lyra, schytila Colbyho za ruku a vyplazila jazyk na Jamesa.

„Chcel by som sa stretnúť s Oliverom Woodom,“ povedal jej Colby potichu, držiac svoju neter za ruku.

„Aha,“ zamyslela sa Lyra a pozrela nadol na svoje modré balerínky. „Tak teda pôjdem s tebou,“ povzdychla si nad svojou obeťou. Milovala uja Colbyho a nechcela ho nechať ísť samého, hoci sa musela vysporiadať  s Jamesom Potterom.

„Áno!“ zajasal James Potter, čo u dospelých vyvolalo smiech a u Lyry zamračenie.

„Dobre ľudkovia, uvidíme sa neskôr v stane,“ povedal Blaise, keď zdvihol svoju ospalú dcéru. Sabine ospalo položila hlávku na jeho hruď a rýchlo sa tak pripojila k spiacej Willow.

Harry pozrel na Hermionu, ale keď ju videl, ako obskakuje svoju dcéru v náručí Draca Malfoya, mohol iba potriasť hlavou a usmiať sa. Tá časť jej minulosti bola nadobro preč. Jej oči patrili len jej manželovi a deťom.

S tým takmer polovica ich skupiny zamierila von, zatiaľ čo druhá polovica šla dole na stretnutie s víťazmi dnešných zápasov.

„Prepáč,“ povedal Draco, keď vrazil do malého chlapca, ktorý vyzeral len o pár rokov starší od jeho syna. Trochu si posunul Willow, aby sa mohol lepšie pozrieť na dieťa, do ktorého vletel, ale nestihol nič viac povedať, keď uvidel, ako k ním beží  známa žena.

„Tristan!“ zvolala Cora, keď schmatla svojho syna. Jej tehotenské bruško sa vynímalo v šatách  vo farbách Magochester United. „Ospravedlňujem sa za neho. Bol iba príliš vzrušený z toho, že sa dostane na ihrisko.“

„To je v poriadku, Cora,“ povedala Hermiona, keď sa postavila vedľa Draca.

„Ale vaša malá...“ odmlčala sa Cora a pozrela na Willow.

„Stále tvrdo spí,“ odvetila Hermiona s úsmevom.

„Och, to je dobre. Je fajn ťa znovu vidieť, Hermiona, mali by sme sa pokúsiť stretnúť,  než sa skončia zápasy. Prepáčte, trochu sa ponáhľame, aby sme to stihli dole skôr ako...„

„To je v poriadku, to je v poriadku,“ kývla jej  Hermiona. „Pozdravuj od nás Wooda.“

„Budem,“ usmiala sa Cora a siahla po synovej ruke. „Dúfam, že sa uvidíme neskôr. Tristan, povedz ahoj.“

„Ahoj,“ pozdravil Tristan, odvrátil sa od Draca a netrpezlivo ťahal mamu za ruku, aby sa dostal dole na ihrisko k svojmu otcovi.

!

Ron Weasley bol poriadne spotený, ale aj tak si vychutnával zápas. Bolo to skvelé. Vyhrali dôležitý zápas.

„Otec!“ Ron sledoval, ako sa mu syn vrhol do náručia. Našťastie chytil Freda Artura Weaslyho práve včas.

„Hej,“ usmial sa, keď sa mu syn vrhol okolo krku, nestarajúc sa o jeho pot.

Obďaleč sa usmievala Kenna Weasleyová a sledovala svojho muža a syna. S Ronom mali niekedy problémy, hlavne preto, že sa zdalo, že neustále súťaží s neviditeľným duchom, ale žila pre momenty ako boli tieto. Všetok ten stres, krik, všetko to zmizlo, keď ich videla spolu. Ron zacítil jej pohľad, usmial sa a otvoril pre ňu svoju náruč. S jemným úsmevom ho vzala za ruku a užívala si objatie. Na moment sa jej na tvári objavila grimasa nad nie práve najvábnejším pachom svojho manžela, ale nechala to tak a užívala si rodinnú chvíľu.

Keď sa vymanila z objatia, konečne si všimla svojho synovca Albusa. Ale nebol sám, sprevádzalo ho blonďavé dieťa, ktoré poznala len z fotografií z Brlohu.

Srdce je pokleslo, keď po prvýkrát osobne videla Harryho Malfoya.

„Kenna!“ zvolala Ginny, objala svoju švagrinú a vytiahla ju tak z jej myšlienok.

„Poď, ujo Colby, Magochester United sú týmto smerom,“ vyhlásila Lyra a pokúšala sa popotiahnúť svojho strýka, zatiaľ čo sa snažila vykrútiť si ruku zo zovretia Jamesa Pottera. Práve vtedy odtrhol Ron oči od svojho syna. Vzhliadol a uvidel blonďavé dievčatko, ktoré z nejakého dôvodu nosilo muklovský  slamený klobúk, taký, aký videl len na jednej, jedinej osobe.

„Albus, aj ty si hladný?“

Ronov pohľad sa okamžite stočil k novému hlasu, ktorý nepatril ani jednému z jeho synovcov. Dych sa mu zadrhol, keď uvidel chlapca s blond vlasmi, ktorý sa natoľko podobal na Draca Malfoya, že sa mu takmer zastavilo srdce  

Harryho oči sa rozšírili a rýchlo  vstúpil pred svojho krstného syna. „Kamoš, to bolo skvelé!“ povedal s až príliš širokým úsmevom, keď sa snažil rozptýliť svojho najlepšieho priateľa. Avšak Ronove oči odleteli späť k blonďavému dievčatku, ktoré práve vykrikovalo Jamesovo meno a prenasledovalo ho, aby jej vrátil klobúk, zatiaľ čo sa obaja prepletali pomedzi divákov a metlobalových hráčov.

Nedalo sa poprieť, kto boli rodičia dievčaťa, keď jačala „Ty odporný malý fagan!“ a jej blonďavé kučeravé vlasy viali za ňou.

Harry len nemo vzhliadol k oblohe – prečo práve ja?? – a potom zakričal na svojho najstaršieho syna.

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 6. kapitola Od: mami - 29.10. 2015
Aj ja mám niekedy taký pocit ako Harry...

Re: 6. kapitola Od: Densi - 10.08. 2015
Táto poviedka je úžasná, vždy sa na nej pobavím. Veľmi sa teším na pokračovanie :)

Re: 6. kapitola Od: Sally - 02.08. 2015
Ďakujem za novú kapitolu :) Som trošku domotaná, poviedka nepribúda tak často a asi sa mi zlievajú rôzne príbehy :D ale to naozaj videl Ron prvý krát deti Hermiony a Draca?

Re: 6. kapitola Od: margareta - 01.08. 2015
Velmi zajímavě psané! Ty vzpomínky z pohledů různých účastníků sou prima! Hlavně jsem zvědavá, co udělal Ron tak strašného Hermioně, že z toho Draco tak pění.A kým a proč byl zmanipulován ten soud s Augustem Deverioxem?Děkuji za překlad a těším se na další díl!
Re: 6. kapitola Od: tigy - 02.08. 2015
Táto poviedka je pokračovaním poviedky Jednoducho neodolateľná, takže ak si ju prečítaš, pochopíš, prečo nie je Ron dvakrát obľúbený :-)

Re: 6. kapitola Od: Nikola - 30.07. 2015
Táto poviedka je jednoducho úchvatná.Rozhodne sa neviem dočkať ďalšej časti.

Re: 6. kapitola Od: Cukrenka - 29.07. 2015
Díky za překlad :-)

Re: 6. kapitola Od: scully - 29.07. 2015
James je teda pěkné číslo. Určitě by perfektně zapadl mezi Poberty. Chvíleni mě bylo Harryho líto. Moc děkuju za překlad

Re: 6. kapitola Od: maria - 29.07. 2015
dakujem za preklad

Re: 6. kapitola Od: Sebelka - 29.07. 2015
Moooc děkuji za úžasnou kapitolu. Už se těším na pokračování.

Re: 6. kapitola Od: denice - 28.07. 2015
Musím se přiznat, že jsem přelétla předchozí kapitoly, abych si pořádně vychutnala tuto. Rozesmála mě Ginny a její názor na bratra :-) A James je prostě James, ten nezklame! Jsem ráda, že překlad pokračuje, děkuji!
Re: 6. kapitola Od: cuc - 28.07. 2015
Brat je brat, toho sa nedá nemilovať aj keď robí niekedy hlúposti :) Som rada, že sa ti páčilo, ďakujem za komentár.

Re: 6. kapitola Od: Zuzana - 28.07. 2015
Draca mi je ľúto, že ho trápia tie zlé spomienky. Musí to byť príšerné. James mi lezie na nervy. Dúfam, že sa nejako ukľudní... Ďakujem za preklad:)
Re: 6. kapitola Od: cuc - 28.07. 2015
Draco si nesie ťažký kríž minulosti, ale súčasnosť mu to kompenzuje milujúcou ženou a deťmi :) James je proste James, nezdedil len mená, ale aj isté vlastnosti svojich predchodcov :) Ďakujem za komentár.

Re: 6. kapitola Od: grepik03 - 28.07. 2015
Pro me je to uplne novinka, takže jsem nejdřív přečetla předchozí kapitoly,abych se zorientovala ;)) Krásný příběh o velkých rodinách, ktere mají čas a chuť spolu fungovat. Je uplne odlišný od všeho co jsem zatím četla a dekuji za skvělý překlad. Konec teto kapitoly me opravdu rozesmál, chudák Harry :))))))
Re: 6. kapitola Od: cuc - 28.07. 2015
Som rada, že sa ti poviedka páči. :) Z vlastnej skúsenosti musím povedať, že čím väčšia rodina, tým lepšie :) Koniec bol super, veľká zásluha patrí tigy :) Ďakujem za komentár.

Re: 6. kapitola Od: Ponyska - 28.07. 2015
Chudák Harry, ale někdo musí trpět pro naše pobavení, ne? :D. Děkuji za překlad :).
Re: 6. kapitola Od: cuc - 28.07. 2015
Harry si to trošku odniesol, to je pravda :) ďakujem za komentár.

Re: 6. kapitola Od: Rosalieann - 28.07. 2015
jsem zvědavá na Ronovu reakci :D jinak chudák Harry.....James je dokonalá kombinace Siria a Jamese :D díky za tvůj překlad :)
Re: 6. kapitola Od: cuc - 28.07. 2015
James je pekné číslo :) Ďakujem za komentár Rosalieann.

Re: 6. kapitola Od: TaraFaith - 28.07. 2015
JÁ SE MUSÍM STRAŠNĚ MOC OMLUVIT. Poslední dobou mám sotva čas podívat se na internet a číst skoro nestíhám, takže na komentování opravdu není čas. Tuhle kapitolu jsem si moc užila. Díky za překlad.
Re: 6. kapitola Od: cuc - 28.07. 2015
Každá čiarka poteší :) Som rada, že sa ti kapitola páčila. Ďakujem za komentár.

Re: 6. kapitola Od: Khira - 28.07. 2015
Posledne dve vety ma dostali :D chudak Harry, za preklad dakujem
Re: 6. kapitola Od: cuc - 28.07. 2015
Harry to zvládne ;) ďakujem za komentár :)

Prehľad článkov k tejto téme:

bookworm1993: ( Jimmi )21.04. 2019Kapitola 18 (na FF 19.)
bookworm1993: ( Jimmi )07.04. 201917. kapitola (na FF 18.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201916. kapitola (na FF 17.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201915. kapitola (na FF 16.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201914. kapitola (na FF 15.)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201913. kapitola (na FF 14)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201912. kapitola (na FF 13)
bookworm1993: ( Online preklady )28.09. 201611. kapitola (na FF 12)
bookworm1993: ( Online preklady )21.09. 201610.kapitola (na FF 11)
bookworm1993: ( Online preklady )17.09. 20169. kapitola (na FF 10)
bookworm1993: ( Online preklady )14.08. 20168.kapitola (na FF 9)
bookworm1993: ( cuc )18.11. 20157. kapitola
bookworm1993: ( cuc )28.07. 20156. kapitola
bookworm1993: ( cuc )29.05. 20155. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )02.08. 20144. kapitola
bookworm1993: ( morgana )25.07. 20143.kapitola
bookworm1993: ( Morgana )18.07. 20142. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )12.07. 20141. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Morgana )12.07. 2014Úvod k poviedke