Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Etapy naděje

13. kapitola

Etapy naděje
Vložené: Lupina - 15.06. 2015 Téma: Etapy naděje
Luci.e.n nám napísal:

ETAPY NADĚJE

Stages of Hope

Originál: https://www.fanfiction.net/s/6892925/13/Stages-of-Hope

Autor: Kayly Silverstorm

Překlad: Luci.e.n       Beta: Lupina

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Pozn. překladatelky: Moc se všem omlouvám za dlouhou pauzu, konec semestru byl náročnejší, než jsem čekala. Teď již snad s překladem zaběhnu zpět do rytmu, nová kapitola každý pátek ve 12:00. Doporučuji přečíst si kvůli silné návaznosti děje znovu 12. kapitolu. ;)

_______________________________________

Kapitola 13

Siriuse v podstatě ani trochu nepřekvapilo, když se vše začalo komplikovat. Naopak jej udivilo, že klid vydržel tak dlouho.

Už vyběhli ven ze sklepení a na půl cesty k malým dveřím, kterými se dostali dovnitř, když se ruch v pevnosti změnil. Hučelo to tam od začátku - vše bylo vzhůru nohama od chvíle, kdy to vypadalo, že na přítomné Smrtijedy útočí několik skupin kouzelníků s úmyslem celé místo zničit -, ale nyní zvuky nabraly jiných rozměrů, zkoncentrovaly se. A mířily přímo k nim.

„Našli nás,“ zasyčela Hermiona hned, jak jí to došlo a ostře zabočila do chodby, která zahýbala vlevo. Pokud Siriusovi paměť slouží dobře, pryč od dveří, kterými vstoupili dovnitř. „Od teď budou všechny vstupy hlídané. Čas na plán B.“

„Vymysleli jste plán B?“ zeptal se Remus zpoza nich. Lily se posměvačně uchechtla.

„Stěží kdy existoval plán A,“ konstatovala, ale hůlku měla v pohotovosti a očima těkala ode zdi ke zdi.

Harry, který se tiše dohadoval s Nevillem o něčem zcela irelevantním, se najednou narovnal a zrychlil krok, až stanul po Hermionině boku. Jeho hlas lehce protnul všechen povyk.

„Neville, Lenko, hlídejte nám záda, my si vezmeme přední linii. Vy čtyři, hlídejte boční chodby, kolem kterých budeme procházet. Utíkejte, hlupáci!“

Jeden poslední, divoký škleb a byl mimo, kroky dlouhymi a elegantními, lehce držel tempo s Hermionou a doslova běžel tam, kam ukázala. K dokonalosti mu už chybí jen vytasit meč a divoce s ním kolem sebe mávat, pomyslel si Sirius suše.

Ale místo aby jej vytasil, či aby udělal všechny ty ostatní věci, které by Sirius očekával od nevyrovnaného mladistvého nadopovaného lektvarem štěstí, Harry začal zabíjet. Účinně. A dost děsivě.

On a Hermiona kosili Smrtijedy s lehkostí ostřílených bojovníků, dávno přivyklých násilí. Pracovali v páru, jako to bylo obvyklé pro dva bojovníky, kteří na sebe byli naladěni, stejně jako Severus a Sirius, nebo Remus a Lily.

Zatímco však obvykle se jeden v týmu soustředil na obranu (Severus dokázal vztyčovat a spouštět štítové kouzlo v perfektní synchronizaci se Siriusovými kletbami) a druhý na útok (nikdo z celé bystrozorské party neuměl omračovat tak dokonale jako Sirius), nikdo z těch dvou se zjevně neobtěžoval s obranou, jako by to byla záležitost pouze pro nižší bytosti.

Vůbec neblokovali kouzla, pouze se odkláněli tělem. Vůbec se před svými protivníky nechránili, prostě jen uskakovali a skláněli se a vytáčeli se pryč. Každý pohyb prováděli instinktivně, a přesto jako součást perfektní choreografie.

Sirius upíral většinu pozornosti na odbočky, kolem kterých chvátali, zajišťoval, aby žádný útok nezastihl jejich boky nechráněné, zbytek jeho pozornosti však žasl nad děsivou elegancí Harryho a Hermiony, kteří zneškodňovali své nepřátele s neodvratnou silou přílivové vlny.

Hermionina kouzla byla složité, záludná, často na hraně černé magie a v naprosto neočekávaných směrech smrtící. Harry postrádal její vytříbený styl, dohnal to však čirou silou.

Jeho kletby rozrážely řady Smrtijedů, otřásaly štíty a cákaly krev na hrubě otesané podlahy. Hermiona často protivníky rozptýlila nějakým agresivním a očekávatelným kouzlem, přinutila je tak obrátit veškerou jejich pozornost na obranu a pak se zjevil Harry, ztělesněná divokost a odhodlanost, kolem sebe záblesky kouzel, prolomil každou ochranu a za sebou zanechal pouze smrt.

Rychlým pohledem dozadu se Siriusovi odhalil pohled na Lenku a Nevilla, kteří také pevně drželi své pozice. Měli určitě defenzivnější přístup, než jejich přátelé, přesto však za sebou nechávali spoustu nehybných nepřátel.

Sirius si povšimnul, že jejich kouzla byla podstatně méně agresivní, než ta co používali jejich přátelé, s cílem spíše omráčit, nežli zabít. Ne, že by se drželi zpátky, to zdaleka ne, ale postrádali ten nezkrotný, všechno-nebo-nic přístup, který byl pro Hermionu a Harryho druhou přirozeností. Možná nebyli tak zvyklí vrhat se do bitvy po hlavě.

Sirius tomu byl podivně rád.

V chodbě před nimi se objevil bílý záblesk a Sirius prudce otočil hlavu, jen aby uviděl neproniknutelnou zeď oslepujícího světla prýštícího z Hermioniny hůlky, které zcela pohltilo dva Smrtijedy. Třetí se mu vyhnul, ale v zápětí jej okamžitě zkosila Harryho řezací kletba.

„Rychle,“ zakřičela Hermiona. „Musíme to stihnout k vnějším zdem pevnosti dřív, než nás úplně obklíčí.“

Sirius zrychlil krok a vyměnil si se Severusem krátký ustaraný pohled. Nikdo zatím nebyl zraněn, asi proto, že měli na své straně Felixe, ale byla to jen otázka času.

„A jak nám vnější zdi pomůžou?“ zakřičela Lily a v zápětí sejmula Smrtijeda, který spěchal přímo proti nim boční chodbou, pouze okamžik předtím, než Remus znovu vztyčil svůj štít. Ti dva tvořili opravdu skvělý tým. „Voldemort není idiot - určitě má svoji pevnost zabezpečenou proti výbuchům!“

„Ale pouze proti těm magickým, pokud se v našich Pánech zla nepletu,“ křikla Hermiona zpět, aniž by se obtěžovala na ně podívat. „A teď rychle!“

Nechápal jak, ale ještě zrychlili, Sirius s ostatními bežel z čisté nutnosti, přestože jej svaly ve stehnech pálily a srdce mu bilo až v krku.

Pozornost, jako vždycky ve vysoce vypjatých situacích, zaměřil jen na to podstatné: Udržovat. Udržovat jejich nepřátele mimo dosah. Udržovat své přátele v bezpečí.

Jakmile překročili úroveň hlavních prostor pevnosti a odbočili do opuštěných bočních tunelů, které byly až na prach a pavučiny zcela prázdné, ozářil chodby záblesk kouzla.

Vzduch protnuly výkřiky a magie, Severusovy štíty kolem nich zabzučely a začaly slábnout v perfektní souhře se Siriusovými kletbami a zaklínadly. Měli zaběhlý rytmus, mohli pokračovat, mohli se odsud dostat, tím si byl jistý a Sirius se přistihl, jak se kření stejně tak široce jako Harry, dokonce cítil odraz sálajícího bezstarostného optimismu od ostatních...

... přesně do okamžiku, kdy zabočili za roh a najednou čelili nejméně patnácti Smrtijedům.

Celá jejich skupina se naráz a s klopýtnutím zastavila. Hermiona se zapotácela a málem upadla, ale Harry okamžitě získal zpět rovnováhu a snadno ji zachytil.

„Ach, podívejme,“ řekl pochvalně. „Je to past. Krásná práce!“

„Harry,“ zasyčela Hermiona a poprvé od toho, co seslala Crucio na Luciuse, zněla ustaraně.

Harry pokrčil rameny, avšak zrak i hůlku upíral ke Smrtijedům.

„To je vás pouze patnáct?“ zeptal se s lehkým zájmem.

„Dalších patnáct právě přišlo za námi,“ dodal Neville klidně zezadu. „Tohle měli dobře naplánované.“

„Gratuluji! Takhle mě Smrtijedi nepřekvapili už minimálně tři dny!“ oznámil Harry mužům v bílých maskách naproti nim. Jeho úšklebek odhaloval příliš mnoho zubů. „Musíte být na sebe velmi pyšní!“

Pokud Smrtijedy tato dost netypická reakce nějak zmátla, nedali to ani v nejmenším najevo.

„Teď položíte svoje hůlky a doprovodíte nás,“ přikázal jeden z nich ostře.

Harryho obočí se zvedlo až k linii vlasů.

„Slyšíš to, Hermiono,“ pronesl. „Jak jsou slušní. Člověk by si je skoro spletl s civilizovanými bytostmi.“

„Harry!“ zasyčela Hermiona znovu.

„Opravdu si myslíš, chlapče, že je moudré nás provokovat? Právě jsme vás zajali,“ řekl jeden Smrtijed a zněl skoro až pobaveně.

Sirius nenápadně vzhlédl a rozhlédl se okolo, setkal se očima se svými přáteli a současně si z prstu pomalu sesouval prsten, který sloužil jako nouzové přenášedlo.

Jakkoli se mu nelíbilo ty čtyři opustit, bylo by mnohem horší, kdyby byli uvězněni úplně všichni, aniž by někdo mohl podat zprávu Řádu a zorganizovat záchranou misi. Neexistovala šance, jak by kdokoli mohl tuhle situaci zvrátit, dokonce ani s tekutým štěstím ne.

„Dávali mi mnohá přízviska,“ řekl nyní Harry, zuby vyceněné a oči černé. „Ale moudrý ani jednou.“

Udělal krok směrem ke Smrtijedům, ruku s hůlkou klidnou a všichni ve skupině strnuli napětím.

„Skloňte hůlky,“ přikázal mluvčí Smrtijedů. „Teď!“

Harry zvedl bradu.

„A co když to neudělám?“ zeptal se, v hlase opravdový zájem.

Chystá se nechat se zabít, pomyslel si Sirius s šokovanou fascinací.

Přednášedlo měl v ruce, jen ho aktivovat a věděl, že ostatní jsou připraveni a čekají na jeho znamení, ale teď prostě nemohl odejít, nemohl dopustit, aby se to stalo. Navzdory všemu, Harry a Hermiona byli stěží dospělí - je jeho povinností chránit je.

„Harry,“ zasyčela Hermiona znovu, ale ve způsobu, jakým vyslovila jeho jméno, se tentokrát skrývala zpráva. A ta neměla co dělat s tím, aby se uklidnil.

Harry opět pokrčil rameny. Zrak stále upíral na toho Smrtijeda.

„Není zbytí, lásko,“ řekl tiše. „Kryješ mi záda?“

Hermiona sevřela hůlku ještě pevněji a několikrát v rychlém sledu zamrkala, jakoby jí něco spadlo do oka. Když však odpověděla, její hlas byl klidný.

„Vždycky, Harry.“

„Dobře tedy,“ odvětil Harry důrazně, na chvíli zaváhal a pak prudce sklonil hůlku. „Vzdáváme se. Všichni skloňte hůlky a klekněte si.“

Cože?

Ze všech možností, které Sirius očekával, že se stanou, tahle mezi nimi nebyla.

„Cože?“ zeptal se hloupě, přesně ve chvíli, kdy Neville šokovaně zvolal ‚Harry?‘.

„Udělejte, co říká,“ řekla jim Hermiona příkře, oči přišpendlené na Harrym. „Vzpomeň si na svatého Munga, Neville. Někdy je tohle ta jediná možnost.“

Sirius neměl ani tušení co s tím vším má dočinění svatý Mungo, ale ať se propadne, jestli dopustí, aby se jeho přátelé stali Voldemortovými zajatci. Sevřel své přenášedlo, zhluboka se nadechnul a připravoval se, že dá znamení ostatním.

Ale potom promluvil Neville a jeho hlas byl tak velitelský, tak plný nezpochybnitelné autority, že se Sirius přistihl bezmyšlenkovitě uposlechnout.

„Dobře,“ řekl Neville. „Na kolena, všichni. TEĎ!“

Sirius padl na podlahu a cítil, jak všichni okolo následovali jeho příkladu.

Viděl Hermioninu hůlku proletět vzduchem, jak ji přivolal nejbližší Smrtijed. Otevřel ústa, aby aktivoval přenášedlo a v tom se celá chodba okolo nich proměnila v naprostý chaos.

Protože Harry, který jako jediný zůstal stát, nenásledoval svůj vlastní rozkaz. Nespustil hůlku. Místo toho ji pozvedl ještě výš, úplně nad hlavu a v gestu, které Sirius viděl jen jednou v životě na bystrozorském tréninku, s ní švihl dolů v širokém, rozmáchlém oblouku, který pojal celou chodbu a ponechal jeho tělo úplně otevřené a nechráněné.

A vzduch nad jejich hlavami vybouchnul.

Tlaková vlna zvukové exploze se šířila od Harryho, který byl epicentrem, a všechny Smrtijedy, kteří je obklopovali, zasáhla někde v úrovni krku.

Výbuch sám byl tichý a neviditelný, ale jeho účinky zbarvily chodbu příšernými odstíny a mnoho mužů a žen, kteří padli, už nikdy nevstanou.

Ostatní byli na nějaký čas omráčeni, nebo alespoň dezorientováni. Past se sklapla nad lovci.

Ale ne včas.

Harry byl neskutečně rychlý, ale ne dost na to, aby udržel sám sebe v bezpečí, ne dost na to, aby zabránil jednomu ze Smrtijedů zacílit zlou kletbu na jeho nechráněný bok.

Vrstvy a vrstvy oblečení odletěly roztrhány kouzlem a odhalily dlouhou linii nahé kůže, která se od žeber až po koleno naráz rozevřela, a rozetínající jej jako zmasakrované zvíře chrlila krev.

To je ten důvod, proč jim to kouzlo na výcviku ukázali pouze jednou, uvědomil si omráčeně Sirius - byl to skvělý způsob, jak odzbrojit velkou přesilu, ale pouze pokud si člověk necenil vlastního života, pouze pokud byl ochoten sám zůstat naprosto nezaštítěný, aby ochránil své společníky. A který příčetný člověk by to udělal?

Harry ze sebe vyrazil jediný výkřik, klesl na kolena, jednu ruku obtočil instinktivně kolem hrudníku a druhou se snažil stále mířit hůlkou proti těm Smrtijedům, kteří ještě neztratili vědomí.

Jeho hůlka se divoce třásla. Naprosto neměl šanci dál bojovat.

Ale to už byla opět na nohách Hermiona, bez hůlky a v obličeji opravdu děsivý výraz. S lehkostí nabytou dlouhou praxí vymrštila levou ruku, popadla meč, který měl Harry přivázaný na zádech, vytasila jej a v tom samém plynulém pohybu proťala nejbližšímu Smrtijedovi hrdlo.

Když jí jeho krev potřísnila tělo a tvář, ani nemrkla.

Bitva propukla nanovo s plnou krutostí, jen se nyní strany otočily. Několik Smrtijedů bylo schopno bojovat naplno, zdálo se, že pár z nich dokonce chápalo, co se právě stalo, a bylo překvapivě snadné je všechny odzbrojit a omráčit.

Zatímco Sirius kouzlil provazy a chrlil Petrificus, nemohl odtrhnout zrak ze scény před ním. Harry se kymácel na kolenou a krev mu bublala mezi prsty přitisknutými k boku a Hermiona se prosekávala a protínala skrz zástupy dezorientovaných Smrtijedů, dokud se nedostala k muži, který ji odzbrojil.

Bez stopy zaváhání přiběhla přímo k němu, popadla jej za hábit, aby nespadl, a sáhla do jeho kapsy pro svoji hůlku.

Jak se zlomil v pase, odvrátila se od něj. Byl mrtvý, ještě než dopadl na zem.

Když spěchala k Harrymu, ani se neobtěžovala chránit si záda. Bez toho, aby se podívala, věřila svému příteli, že se postará o dva Smrtijedy, kteří byli ještě na nohou - což udělal. Sirius si nebyl jistý, jak to, že Harry stále dokáže sesílat kouzla, ale navzdory ztrátě krve vypadal tak schopně jako celou noc předtím.

„Neville?“ zakřičel přes rameno, zrovna když Neville a Lenka zneškodnili dva další Smrtijedy a Lily dobře mířeným omračovacím kouzlem toho posledního.

„Hotovo!“ křikl Neville zpátky.

Chodba se ponořila do ticha.

S pocitem vzrůstající paniky se Sirius rozhlédnul okolo přes hromady Smrtijedů - leželi zde někteří v bezvědomí a svázaní a děsivě velké množství mrtvých. Tohle přece neměli přežít. Nebyl si jistý, jak se to stalo.

Ale ta živelná síla, Hermiona, mu nenechala mnoho času k rozjímání. Jen co se dostala k Harrymu, pustila se do práce. Několika dobře nacvičenými kouzly zastavila krvácení a zašila rozřízlou kůži, jako by to dělala každý den.

„Tvoje dávka Felixe by ještě měla účinkovat,“ oznámila Harrymu nepřítomně a jako by před chvílí vůbec neprošla těmi jatky s mečem Godrika Nebelvíra, dolovala z tašky na opasku další lektvar, který mu podala.

Vlasy měla vlhké od krve a potu a divoce rozježené všude okolo hlavy. Její obličej vypadal, jakoby se někdo se štětcem a červenou barvou nechal unést.

„Kdo ví,“ zakřenil se Harry a vypil lektvar. „Jinak to taky mohla schytat moje hlava.“

Odfrkla.

„Nebylo by to o tolik horší zranění,“ vyštěkla. „Harry, opravdu, musíš být více opatrný. Sundat je rychleji nestálo za...“

„Teď ne, Hermiono. Dostaň nás odsud, ano?“

Přikývla.

Její paže už zase zmizela po loket do tašky na opasku, rychle prohledávala obsah a vytáhla černý vak, který vypadal, že už zažil lepší dny.

„Tyhle zdi jsou dost silné, takže bych se radši měla ujistit...“ mumlala si po nos, běžela k vnější zdi, které se celou dobu snažili dosáhnout a vystřelila z jejího středu pár cihel. Do vzniklého otvoru vecpala malý kousek hmoty, který vzala z vaku, a zajistila jej zde několika silnými kouzly.

„Neville, Lenko, do přední linie. Potřebuji překrývající se štítová kouzla, dvě vysoká a dvě nízká. Ostatní hlídejte chodbu!“

Nebyl čas se ptát, co mají v plánu a právě teď měl Sirius pocit, že Hermiona je ta nejpravděpodobnější osoba, která je z toho dokáže dostat živé, takže pouze přikývli a zaujali pozice v zadní části chodby.

Jeden pohled zpět mu vyjevil Hermionu, jak stojí nad klečícím Harrym, obklopeni Nevillem a Lenkou. Všichni měli vytažené hůlky a jejich tváře byly zachmuřené, ale klidné.

Pak Hermiona švihla zápěstím a najednou byl všude hluk a ostré světlo a horko. Výbuch zachvátil celou chodbu, na všechny padaly kameny, cihly, úlomky a prach a to se odráželo od bezchybně provedeného krycího štítu. I když ze sebe Lenka vydala chraptivý výkřik bolesti, čtyři hůlky držely klidně a štít s nimi.

Když se vzduch pročistil, ze slepé uličky se stal východ ven.

_______________________________________

Pozn. autorky:„Utíkejte, hlupáci!“ - Tohle je z Pána prstenů, scény, kdy Gandalf čelí Balrogovi.

Doufám, že tato kapitola uspokojila vaši touhu po akci! V té další se dočkáte Harryho, kterého opustí vlivFelixe, velmi vyrovnaného Nevilla a Lenku v celé její potrhlé kráse.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 13. kapitola Od: martik - 09.11. 2016
Čtu to dodatečně na jeden zátah, ale tohle musím okomentovat. Úplně mě okouzlila ta první bojová scéna. Neuvěřitelně mě vtáhla do děje a já úplně viděla jak instinktivně Harry s Hermionou uhýbají kletbou a metou okolo sebe zaklínadla hlava nehlava. Přála bych si to vidět na živo - ne ty vraždy a krev, ale tu lehkost a ladnost toho boje. Děkuji je to úžasná povídka a Severuse jako jedinou autoritu pro ty dva prostě žeru. Moc bych chtěla vědět, co všechno se starým Snapem museli prožít, aby ho začali takto uznávat.

:) Od: Sonka234 - 17.06. 2015
Ďakujem za ďalšiu kapitolu. Bolo to geniálne. Harry bol úžasný. Veľmi sa teším na ďalšiu :)

Re: 13. kapitola Od: scully - 17.06. 2015
Tahle povídka je skvělá, přečetla jsem všechny přeložené kapitolky na jeden zátah, Moc děkuju za překlad a budu se těšit na další dílek

Re: 13. kapitola Od: katrin - 16.06. 2015
Juch, nova kapitola, tesim sa.. Toto bolo neuveritelne, aj s Felix Felicitas.. To, co uz vsetko museli prezit, je tam kdesi na pozadi stale pritomne.. Kzadopadne ma to pohltilo a nedockavo cakam na pokracovanie.. :)

Re: 13. kapitola Od: Luci.e.n - 15.06. 2015
Děkuju moc všem za reakce, velmi mě těší, že se vás kapitola tak vtáhla do děje! :) marci, arabeska: Děkuji za optání, semestr je úspěšně hotový (doufám, čekám na výsledek poslední seminárky, ale neměl by být snad problém), zkoušky, ateliér odevzdán, hotovo :) Abych nezlenivěla, začala jsem pro jistotu hned pracovat, mám letní stáž v Praze - ale to by již překlad nemělo ovlivnit :)

Re: 13. kapitola Od: Lupina - 15.06. 2015
Jo, Harry je lehce šílený, ale proč jen to autorce věřím? Prostě umí psát. Dostali jsme se do bodu, kdy snad už nalezli únikovou cestu, a já se těším na pokračování :-)

Re: 13. kapitola Od: Folwarczna - 15.06. 2015
Ach ne. Šílené, ale uvěřitelné. Zapomínala jsem dýchat.

Re: 13. kapitola Od: Zuzana - 15.06. 2015
Ten boj bol úplne úchvatný. Mala som to celé pred očami a zabudla som sa nadýchnuť:) Ďakujem za skvelý preklad.

Re: 13. kapitola Od: arabeska - 15.06. 2015
Skvost. Jedním slovem skvost. Tahle povídka je skvost! Celá čtyřka je úchvatná. Zbožňuju je (a děsím se, že to někdy bude muset skončit)! Díky! A co zkoušky? :)

Re: 13. kapitola Od: marci - 15.06. 2015
Uf, to byla jízda! Upřímně - takovéhoto Harryho žeru! Bojovník do morku kostí a zachránce kouzelnického světa, který používá víc kouzel, než jedno Expeliarmus. parádní kapitolka. Blahopřeji k úspěšnému zakončení semestru (doufám) a těším se na další kapitolu! :) Díky!

Re: 13. kapitola Od: denice - 15.06. 2015
Kapitola, která brala dech! A Siriusův pohled na věc jí ještě víc dodal lesku. Díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

kayly silverstorm: ( Luci.e.n )19.11. 2016Epilog
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )13.11. 201631. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )05.08. 201630. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )05.07. 201629. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )22.05. 201628. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )14.11. 201527. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )06.11. 201526. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )23.10. 201525. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )17.10. 201524. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )24.09. 201523. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )04.09. 201522. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )28.08. 201521. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )14.08. 201520. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )07.08. 201519. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )24.07. 201518. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )10.07. 201517. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )03.07. 201516. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )26.06. 201515. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )23.06. 201514. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )15.06. 201513. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )01.05. 201512. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )24.04. 201511. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )17.04. 201510. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )10.04. 20159. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )03.04. 20158. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )28.03. 20157. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )20.03. 20156. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )13.03. 20155. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )06.03. 20154. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )03.03. 20153. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )27.02. 20152. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )23.02. 20151. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Luci.e.n )22.02. 2015Úvod k poviedke