Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové

Čarodějkám jen to nej
Vložené: LadyF - 26.05. 2015 Téma: Čarodějkám jen to nej
LadyF nám napísal:

 

Jimmi

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové

Autor: KatDiva

Překlad: LadyF

Beta: arabeska

Draco/Hermiona

Přístupnost: 13+

https://www.fanfiction.net/s/3392471/1/101-Ways-to-Woo-Hermione-Granger

Stav: Autorka nereaguje.

Práva patří JKR a spol. Překlad nevznikl za účelem zisku.



Pro Jimmi, bez níž bych nikdy nezačala překládat. Bez níž by ostatně nepřekládaly mnohé z nás. Bez níž bychom neměli co číst, neboť by tyto stránky neexistovaly. Na světě neexistují dostatečně velkolepá slova, aby mohla popsat, kolik toho pro nás znamenáš, Jimmi. Buď i nadále bojovná, vynalézavá, energická a usměvavá. Inspiruješ nás. Všechno nejlepší!



Komu: Uslzená Grangerová
Od: Téměř nepopsatelně dokonalý Malfoy

Grangerová,

ač se tomu nechce věřit, Malfoyové jsou pouze obyčejní lidé. Mrzí mě, že jsem včera v restauraci narušil plány Tvé ménage à trois, tříčlenné domácnosti. Nemám jinou omluvu než to, že jsem Tě zahlédl plakat Potterovi na rameni a došlo mi, že stále žiješ ve falešné iluzi o schopnosti těch dvou nýmandů poskytnout Ti potřebnou pomoc. Jeden by řekl, že se za ta léta poučíš. Zatmění mysli v emočně vypjatém porozchodovém období je však pochopitelné. Matně si vybavuji, že po našem rozchodu jsem se také cítil beznadějně.

Nabízím Ti své služby, zadarmo pochopitelně. Musím Ti přece oplatit kletbu, kterou jsi mi jedné osudové noci zachránila zadek.

S ohledem na včerejší záplavu slz navrhuji k setkání soukromé místo. Co třeba Manor v 19:00? Donést nemusíš nic, o vše bude postaráno.

Brzy opět Tvůj
Draco



Komu: Upejpavá koketa Grangerová
Od: Všemohoucí Malfoy
Předmět: Re: Vychování

Grangerová,

slabý pokus, cácorko. Tvé odmítnutí se tímto zamítá.

Lpění na chybách minulých je pod Tvou úroveň. Ale budiž Ti odpuštěno. A ne, nemravného inkvizitora hrát nebudu, ani když mě hezky poprosíš. Co bych z toho měl, vyptávat se na Tvůj žhavý románek s mudlou?

Dneska v 19:00 buď tady. Je to důležité.

Tvůj Zmijozelský Princ
Draco



Komu: Soustavně otravná Grangerová
Od: Nebesky trpělivý Malfoy
Předmět: Re: Odpuštění

Grangerová,

ignorování na mě také neplatí. Vzhledem k tomu, že ses včera neukázala, má Attila jasné instrukce. Nesmí se vrátit bez odpovědi. A ne že mu dáš klobásku, kterou krmíš tu svoji prašivou kočku. Drží dietu bez hovězího. Nedopustím, aby byl tučný jako Tvoje šelma.

Jestli se dnes večer neukážeš, na Manoru ve stejnou hodinu, budu nucen se přemístit do mudlovského Londýna. Víš, jak to tam nesnáším. Lidé na mě otevřeně civí. Přijď do Wiltshire.

Upřímně a navždy Tvůj
Draco

P.S. Přestaň Attilovi pochlebovat, od loňského roku ho učím podobné taktiky ignorovat.



Komu: Proradná Grangerová
Od: Lehce znepokojený, leč stále veleúžasný Malfoy
Předmět: Re: Drzost

Grangerová,

neskonale jsem Tě podcenil. Ani ve snu by mne nenapadlo, že si postavíš před dveře bodyguarda Pottera. Bylo to opravdu nezbytně nutné? Místo toho, abych byl pozván dovnitř jako přítel na návštěvě, jsem byl odmítnut jako obyčejný smrtelník.

Začínám mít dojem, že se mi vyhýbáš. Ale to nic, pošli bleskovou odpověď a vše Ti bude odpuštěno.

Tvůj Cukrbrk
Draco

P.S. Potter si vzal kytici, kterou jsem Ti přinesl. Myslíš, že po mně jede? Celé roky se snažím tu pomluvu, co o mně koluje, marně umlčet!



Komu: Umělecky založená Grangerová
Od: Všemocný Malfoy
Předmět: Re: Oběd

Grangerová,

Tvá kresba mi vzala dech. Neměl jsem ani ponětí, že jsi schopná veledíla podobného formátu. Pravé umění. Animací létajících prasat jsi to však mírně přehnala. Ledová modř, jíž jsi použila k ilustraci zamrzajícího mudlovského pekla, je uhrančivá. Napadlo Tě, že by ses tím mohla živit?

Říkal jsem si, že Ti možná zlí našeptávači radí, aby ses mi vyhýbala ve večerních hodinách. Ať se snažím sebevíc, nemohu ze sebe setřást pověst neodolatelného svůdníka něžného pohlaví. S přihlédnutím k Tvým obavám přesunuji naši schůzku na oběd.

Zítra o půl jedné, zde na Manoru. Nebo se bojíš dát mi výhodu domácího území? V tom případě se můžeme setkat v libovolné restauraci Tvého výběru.

Tvůj plavovlasý Krasoň
Draco



Komu: Svéhlavě stoická Grangerová
Od: Dlouhodobě strádající Malfoy
Předmět: Re: Sůl v ráně

Grangerová,

kdo jiný než Ty by si měl pamatovat, nakolik jsem zběhlý v nitrobraně? Zajisté Tě proto nepřekvapí, že paměťové kouzlo, které jsi poslala, se minulo účinkem. Absurdní pokus. Potřebu uchýlit se k tak zoufalému řešení však přisuzuji nedávno prodělané zlomenině srdce.

Ihned zanech těch nesmyslů. Víš, jak mě dostává, když na mě používáš magii. Vážně si musíme promluvit. Žádné techtle metle. Aspoň zatím ne.

Úplně jsi rozhodila Attilovu dietu. Styď se. Jako odškodnění mě musíš zítra přijmout. Stavím se hned ráno.

Tvoje sexy Spřízněná duše
Draco



Komu: Grácie Grangerová
Od: Erotoman Malfoy
Předmět: Re: Tvé srdce

Grangerová,

náš ranní rozhovor, i když pouze skrz zavřené dveře, byl úžasný zážitek. Vyvolal v Tobě milé vzpomínky? Nějaké určitě vydoloval, jinak bys na dveře nevykouzlila veliké černé srdce s červeným nápisem: LÁSKA NA H*VNO.

Jak jsem již zmínil ráno, do Valentýna budeš opět mou. Je pochopitelné, že si nechceš přiznat své city, vzhledem k nedávným rozchodům. Nesmíš ale zapomenout, že jsem Tě loni nechal, aby ses se mnou rozešla, pouze proto, že jsi mě obelhala tvrzením, že mě nemiluješ.

Teď už vím, že ses nechala zblbnout našimi rozpory. Vyřídím si to s Tebou, až Tě budu mít opět v náruči. V hlavě už se mi rýsují nápady na vhodný trest.

Vrátím se dnes ve 20:00. Mám přinést něco k jídlu?

Tlukot Tvého srdce
Draco



Komu: Humorná Grangerová
Od: Mírně pobavený Malfoy
Předmět: Re: Prostírání k večeři

Grangerová,

stůl pro jednoho, jenž jsi prostřela na svém chodníku, mě zahřál u srdce. Jen nevím, jestli na mě sršelo více lásky z něj, anebo z krabičky srdíček z hořké čokolády. Představ si můj údiv, když jsem v nich našel vzkazy: Zvolni, Psychopate, Zapomeň a Pijavice.

Do Valentýna zbývá už jen pár dní, takže bychom se měli rozhodnout, kde ho oslavíme. Co říkáš Barceloně? Probereme to večer.

Přijdu o půl deváté. Zdá se, že večeři se mnou sdílet nechceš, takže přinesu dezert.

Tvůj budoucí Chlapec na hraní
Draco



Komu: Podmanivě půvabná Grangerová
Od: Majestátní Malfoy
Předmět: Re: Tanec Flamenco

Grangerová,

líbily se Ti cestovní brožurky, které jsem včera nechal za dveřmi? Vzal bych je dovnitř, ale Tvůj patron mi vcelku přesvědčivě bránil ve vstupu. Chceš tím přirovnat moje líbání k polibku mozkomora?

Příliš mě nenadchnul vězeňský hábit přibitý na dveřích, snad kvůli historii mé rodiny. Tento kousek do svého šatníku přidávat nehodlám. Také mě rozrušila poznámka, kterou jsi k němu připnula: Seš moje vězení. Naznačuješ, že jsi svolná stát se mou sexuální otrokyní? Vysíláš smíšené signály.

Mimochodem, neskonale jsem se dojal, když jsi zpoza dveří zaječela: „Miluješ sám sebe!“ Nezapomeň na mé osobní krédo: „Když máš dostatečně přitažlivý zevnějšek, ostatní prominou veskrze otravný vnitřek.“ Znáš mě lépe, než se znám já sám. Ano, miluji se, ale Tebe víc.

Rozněžnělý láskou
Draco

P.S. Prosím, až budeš příště cítit potřebu vystavovat na dveřích oblečení, sáhni po svých kalhotkách.



Komu: Darovačná Grangerová
Od: Zázračně obdařený Malfoy
Předmět: Re: Dary

Grangerová,

Attilovi se konečně daří shodit tuk z klobásky, kterou jsi mu soustavně podstrojovala. Zvýšil jsem počet dopisů na dva denně, a to jen z obavy o jeho zdraví. Valentýn je už za dva dny. Zamluvil jsem ubytování. Balit se nemusíš, protože Tě nemám v úmyslu pustit z hotelového pokoje.

Souhlas není volitelný. Prostě se mnou pojedeš.

Mimochodem, kdyby ses cítila osamělá: nejsi sama. A přesto jsi. Velmi sama. A proto mě dnes večer musíš pustit dovnitř.

Weasleyho zrůdná sova mi přinesla psaní. „Skoncovala s tebou, vole, nech ji být.“ Hloupý ubožák. Vůbec neví, co to znamená zdolávat překážky. To je nejspíš důvod, proč jsi mu v Bradavicích dala kopačky. Poslal jsem mu náležitou odpověď, přestože jsem si dračí trus schovával na speciální příležitost. Pro toho kreténa je to plýtvání.

Zbožňuji látkovou panenku s nákazou mononukleózy, kterou jsi poslala. Věděl jsem, že Ti na mně pořád záleží! Posílám balíček Malfoyovic mátových magibonbonků. Vřele vzpomínám na Tvou orální fixaci. Zaměstnají Tě, dokud nepřijdu.

Tvůj osobní Bůh sexu
Malfoy



Komu: Rodným příjmením Grangerová
Od: Nastávající manžel, Malfoy
Předmět: Re: Tvá žádost

Grangerová,

tak to byla pošta dne. Ne, pošta roku! Pár sklenic na martini s nápisem Malfoyové milují Malfoye mě natolik rozněžnil, že jsem hned přiobjednal dalších osm, abychom měli kompletní sadu. Brzy přece budeš také Malfoyová.

Nechtěl jsem na Tebe po nedávném rozchodu spěchat, ale když jinak nedáš, můžeme se vzít v Barceloně.

Uděláme tajný obřad, protože vím, že určitě nechceš velkolepou hostinu. Nemáš ani tušení, jakou jsi mi udělala radost.

Budu u Tebe přesně v devět. Omlouvám se, že tak pozdě, ale musím před naší cestou zařídit spoustu věcí!

Navěky po Tvém boku
Draco

P.S. V příloze nalezneš hanbatý snímek, který jsem vyfotil dnes ráno. A ne, není digitálně upravený. Je to stoprocentní Malfoy.



Komu: Bohyně Grangerová
Od: Taťulda Malfoy
Předmět: Re: Láska hory přenáší

Grangerová (má Jin),

měla jsi včera neodkladnou záležitost? Mám trochu starost, protože na mé zvonění nikdo neodpověděl. Čekal jsem dvě hodiny. Je mi to líto, ale musel jsem se vrátit do Wiltshire, kvůli zařizování před zítřkem, naším dnem D!

Chápu, že jsi nervózní, je to přirozené. Nemyslíš však, že s tou voodoo Malfoy panenkou jsi to trochu přehnala? S úsměvem jsem si povšimnul precizního, červeným lakem namalovaného srdíčka, probodnutého špendlíkem. Dokonalý smysl pro detail!

Mimochodem, rozluštil jsem Tvá bezpečnostní kouzla. Zítra mě nic nezastaví, Hermiono. Tohle trvá už příliš dlouho. Raději bych unesl Tvé srdce než tělo, ale jestli budu muset, přehodím si Tě přes rameno.

Je nám souzeno být spolu a nic, co uděláš nebo řekneš, mě nepřesvědčí o opaku. Slibuji, že Tě udělám stejně šťastnou, jakým děláš Ty mě. (Ovšem bez voodoo panenek).

Zítra se dotknu Tvé kůže, sevřu Tě v náruči, budu Tě líbat a milovat. Tebe a žádnou jinou.

Buď navždy mou.

Tvůj Jang
Draco

P.S. Zítra ráno Attilu nečekej. Dorazím osobně.



Komu: Impozantní Grangerová
Od: Navždy oddaný Malfoy
Předmět: Re: Barcelona

Grangerová,

mé nejmilejší místo na světě je právě zde, vedle Tebe. Fascinuje mne Tvá hruď, jež se rytmicky zdvihá. Nemohu se vynadívat na Tvé svaly, uvolněné spánkem, neboť evokují vzrušivou představu, kterak se opět zatínají touhou. Něžnost Tvých rukou mne odzbrojuje. Jsi ztělesnění vášně.

Jak říkají Židé, naše láska je bešert.

Ať Tě ani nenapadne se oblékat.

Jen jsem odběhnul pro čerstvé espresso a biscotti.

Tvůj milující manžel
Draco

P.S. Už jsem Ti dnes řekl, že Tě miluji?





Pozn.: bešert = něco jako osud, spřízněná duše

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 07.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 29.12. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Ten mal ale výdrž! ...

Komu: Bezinková šťávička Od: Dudácká pomazánka (Parazitkovi zachutnala...) Předmět: 101 díků Ladynko, jsi úžasná. S láskou Tvá milující arabeska P.S. Už jsem Ti dnes řekla, že Tě miluji?

Úžasné, báječné, strašně jsem se při těch osloveních a vůbec nasmála. Nicméně se už musím poučit a nečíst v práci nic, u čeho mám jen trošku podezření, že to bude vtipné, ležíc téměř pod stolem opravdu nevypadám příliš důvěryhodně. Moc díky LadyF za krásný překlad, který musel dát zabrat, a opožděně všechno nejlepší Jimmi!

Téměř jsem nemohla věřit vlastním očím, které jsem měla během čtení blíž a blíž k monitoru :-)) Tohle je naprosto úžasné, bavila jsem se od začátku až do konce. Další perla, která si zaslouží místo na výsluní. Díky za objevení a především za geniální překlad. A ještě jednou, nejmíň 101 toho nejlepšího pro každý den, Jimmi.

Toto je ten Draco ktorého má človek chuť zavraždiť na sto spôsobov ale zároveň ho aj na toľko spôsobov pomilovať:) Tak mu to nakoniec vyšlo, krasoňovi jednému:DDD Ďakujem za skvelý preklad. Výborne som sa bavila:)

Parádny kúsok a skvelý preklad. Bavila som sa od začiatku do konca:-) Ach, mať tak Dracovu vytrvalosť vo všetkom! Vďaka, LadyF.

To bola paráda, tak toto by som vážne nechcela prekladať. Ďakujem Baby, bol to úžasný deň, všetkým moc ďakujem

Bože, to byla paráda :) ještě teď se culím :) V podstatě co dopis, do perla, ovšem nejvíc mě dostal "plavovlasý Krasoň" :) Nádhera! A do čtvrtice všeho nejlepšího pro jimmi! :)

Stalker Malfoy! *:-) Nu dobrá, vypadá to, že to zabralo... *;-) (Potter jako osobní strážce velmi potěšil, stejně tak i patron a vězeňský hábit.)

Docela se za to stydím, ale při "Drží dietu bez hovězího. Nedopustím, aby byl tučný jako Tvoje šelma." jsem poprskala monitor obědem. Pak už jsem raději odložila lžíci a dobře jsem udělala, aspoň jsem se neudávila. Tohle je geniální! Draco evidentně nezná význam slova ne - a skvěle mu to vychází! Takový náš malý kocour Garfield... Děkuji! Jimmi, ještě jednou - krásné narozeniny!

Neskonale jsem se bavila! A tentokrát se mi líbil i Ron: „Skoncovala s tebou, vole, nech ji být.“ :-D A ta něžná oslovení, hm, paráda, to byl koncert. Prostě úžasné. A opět, Jimmi, naše nejvyšší, všechno nejlepší, v životě jen to dobré :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod