Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od LadyF

Patero výročí

Preklady jednorazoviek od LadyF
Vložené: LadyF - 09.05. 2015 Téma: Preklady jednorazoviek od LadyF
LadyF nám napísal:

Patero výročí

Autor: abbybanks
Překlad: LadyF
Beta: arabeska

Link: http://abbybanks.insanejournal.com/3774.html#cutid1

Přístupnost: asi 18+

Pár: Harry/Severus
Prohlášení: Postavy patří JKR a spol. Překlad nevznikl za účelem zisku.

Stav: autorka nereaguje na žádost o souhlas

 

Poznámka na začátek: Tímto zahajuji rubriku svých jednorázových překladů. První povídka obsahuje jedno z mých největších guilty-pleasures. Schválně, kdo uhádne které? (Nebojte, je to zrovna to „nevinné“, takže klidně čtěte)

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Druhé: Papír

Harry čekal na Snapea, jenž právě vstoupil do místnosti, na rohoži před krbem a mračil se na pergamen, který svíral v rukou.

Nenávidím to.“

V tom případě mám štěstí, že naše pocity jsou zcela bezpředmětné.“

I tak to nenávidím.“

Odtrhl oči od pergamenu a upřel je do ohně. Snape se ušklíbl.

Věčně myslíš jako mudla. Jen to zkus, když ti to nedá.“

Zkusil to. Dokument sice dýmil, ale ostentativně odmítal vzplát. Nakonec letargicky přistál zpátky na rohoži.

Spokojený?“ zeptal se Snape.

Harrymu hořely tváře. Přitiskl rozpraskané rty k těm Snapeovým.

Jejich svazek prozářila magie.

Šťastné výročí,“ popřál Snape klidným hlasem.

 

Třetí: Kůže

Do půlnoci zbývalo dvacet minut a klučina v kožených kalhotách, který Harryho celý večer pozoroval, stál vedle něj u baru.

Ahoj, já jsem…“

Koho to zajímá?“ zeptal se Harry. „Jdeme?“

Proklouzl únikovým východem a klučina ho následoval. Harry ho hned za dveřmi vykouřil a posléze mu vymazal paměť.

Přesně v moment, kdy začaly odbíjet hodiny, se přemístil na Grimmauldovo náměstí. Snape ho trpělivě očekával.

Jejich rty se sotva dotkly, ale magie mezi nimi přesto sálala. Harry se s pokřivenými ústy odtáhl.

Šťastné výročí svazku, choti,“ vyprskl.

Dokud nás smrt nerozdělí,“ odvětil Snape a odvrátil se.

Abys mě neinspiroval,“ sykl Harry.

 

Páté: Dřevo

Parkety pod jeho nohama zaskřípaly, když Severus vstoupil do místnosti. Rozhlédl se.

Podlahu pokrývaly pouze třísky, poněvadž všechna prkna byla vytržena a rozcupována na padrť.

Potter se válel uprostřed té spouště a společnost mu dělala prázdná láhev ohnivé whisky. Severus si povzdechl.

Docílil jsi jedině toho, že se zítra budeš cítit ještě hůř, Pottere.“

Za pokus to stálo,“ zamrmlal nezřetelně.

Ne, nestálo,“ poznamenal Severus. Chytil Pottera za ruku a snažil se ho udržet ve vzpřímené pozici dost dlouho na to, aby ho mohl políbit. Cítil, jak magie obnovuje svazek.

Šťastné výročí,“ zamumlal.

Potter bezvládně dopadl na pohovku, za hlasitého chrápání.

 

Sedmé: Měď

Harry proklouzl do laboratoře, kde Severus soustředěně míchal lektvar bublající v měděném kotlíku.

Co to vaříš?“

Severus ustal v míchání a nesrozumitelně zamumlal hibernační zaklínadlo. „Uklidňující lektvar pro Draca. Každým dnem očekává malé.“

Jo aha.“

Dnes za ním pojedu na návštěvu. Strávím tam několik dní.“

Jo aha.“

Chtěl jsi něco?“

Nic důležitého. Ale… no, jo. Je to dneska.“

Nechceš čekat na poslední chvíli, jako obvykle?“

Harry pokrčil rameny. „Když už jsme teď tady. A pak můžeš v klidu jet… na návštěvu k Malfoyovi,“ dodal upjatě.

No dobrá.“

Políbili se, svazek se uklidnil a Harry se v tichosti otočil k odchodu.

 

Deváté: Keramika

Závěsy na okně byly mírně roztažené a Harryho probudil sluneční paprsek, který škvírou mezi nimi pronikl do ložnice a vkradl se mu do očí.

Objevil se Krátura, s tácem se snídaní, a položil na noční stolek Harryho ranní kávu. Harry rozmžouraně pozoroval skřítka, jak nalévá ze zdobené keramické konvice čaj do šálku.

Pro ten se přes Harryho tělo natáhla šlachovitá paže.

To je vše, Kráturo,“ ozval se ochraptělý hlas. Harry se zachvěl.

Šťastné výročí,“ pokračoval hlas, když skřítek zmizel.

Ucítil polibek na lopatce, poté na krku, a nakonec další těsně pod uchem.

Pro čtvrtý se otočil a ucítil proud magie.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 30.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Patero výročí Od: miroslava - 02.11. 2015
Děkuji za další nádherný překlad. Tento pár mám nejraději. Děkuji

Re: Patero výročí Od: mami - 14.06. 2015
Klobúk dolu!

Re: Patero výročí Od: arabeska - 12.05. 2015
Gerberko moje, jsi prostě grandiózně úžasná! ♥

Re: Patero výročí Od: Zuzana - 11.05. 2015
Oslava tretieho výročia ma zamrzela. Ale im trvalo kým sa ukľudnili:) Ďakujem za preklad tejto zvláštnej poviedky. Tých 100 slov - klobúk dole, že sa Vám to podarilo:)

Re: Patero výročí Od: denice - 11.05. 2015
Půvabné, jemné, okouzlující - co si přát víc (leda snad pokračování...). A ještě jsem se dovzdělala, teď už budu vědět, že guilty pleasure rovná se utajované potěšení :-) Díky. P.S. Samozřejmě Bond, a patří sem i Zachraňte Draca Malfoye?

Re: Patero výročí Od: marci - 11.05. 2015
Nuže - že guilty-pleasure je zástěrka pro vynucené manželství mi vážně nedošlo :) Vynechala bych třetí výročí - i vynucené manželství by mělo ctít věrnost; a moje srdcovka na dané téma je pochopitelně Kámen manželství :) Krásné, LadyF! těším se na další :)

Re: Patero výročí Od: Jimmi - 09.05. 2015
Mne to došlo tiež asi až v polovici, že to bolo spočiatku vynútené. Inak parádny preklad, ale že je to výzva trafiť ten počet slov, há? Bond ani nepovažujem za vynucené manželství/svazek, to bola skôr zhoda nešťastných okolností, u mňa sú to príbehy, keď ich k tomu donúti zákon, okolnosti... hm, takže asi aj Bond je... ale vôbec mi to tak neprišlo, zaujímavé. Excelentnú dramionku na toto téma som ešte nenašla, vždy to pokazila super kočka Hermiona - premena zo šedej myšky. Ďakujem

Re: Patero výročí Od: holloway - 09.05. 2015
Došlo mi to až u jejich pátého výročí...Harry je pěkně tvrdohlavej mezek, takhle dlouho odolávat Mistrovi lektvarů. A pak by mě docela zajímalo, co se dělo mezi sedmým a devátým výročím, když to dopadlo takhle dobře :-) Nejspíš si Harry uvědomil tu tenkou hranici mezi láskou a nenávistí (nebo si prostě zvykl, ale to se mi tak nelíbí). Vynucená manželství nemám moc načtená, takže pro mě taky jednoznačně nejlepší Bond. Asi si z něj přečtu znovu pár kapitolek :-) Díky za skvělý překlad, LadyF.

Re: Patero výročí Od: Lupina - 09.05. 2015
Jojo, to se dalo ;-) Když k obnově magie stačil polibek. Ještě že se autorka nerozepisovala :-) No, devátým rokem už to bylo dobré, Harry je hodně tvrdohlavý, co? :-) Díky za skvělý překlad :-)

Re: Patero výročí Od: Jacomo - 09.05. 2015
Páni, to ale bylo zvláštní! Chvilku jsem tápala, co to vlastně mají za vztah, ale nakonec mi docvaklo. A bylo to krásné! Děkuji za skvělé střípky ze života našeho oblíbeného sarkastického páru :-) Hodně podobný perel, čarodějky!

Prehľad článkov k tejto téme:

mosylu: ( LadyF )14.07. 2015Bradavická knihovnice
Cherusha: ( LadyF )28.05. 2015Moje fretka a já
abbybanks: ( LadyF )09.05. 2015Patero výročí
. Úvod k poviedkam: ( LadyF )02.05. 2015Úvod