Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník malého Weasleyho

Kapitola 13 - Koťata a proměna vizáže

Deník malého Weasleyho
Vložené: arabeska - 03.05. 2015 Téma: Deník malého Weasleyho
arabeska nám napísal:

Chapter 13 - Kittens and Makeover

originál: https://www.fanfiction.net/s/5168945/13/Diary-of-a-Weasley-Kid

autor: ChocolateRosePetals;   překlad: arabeska;   beta: ladyF

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

4. ledna, 8:05

Můj pokoj

Milý Deníčku,

dnešek nebude provázen úspěchem. Ze všeho nejdřív se s tebou musím podělit o dobrou a špatnou zprávu: ta dobrá je, že Carl, jak zní jméno mé kočky pro tento den či hodinu, není tak tlustý a líný, jak jsem se domníval. Jasně, teď se mu musím omluvit, že jsem ho nazval lenošným kocouřím pobudou.

Jaký omluvný dárek se hodí pro kočku? A když už jsme u omluvných dárků, své přítelkyni Chaney jsem žádný dárek neposlal. Tři dny po Vánocích jsem dostal jeden od ní: její fotku a růžové pero, které voní jako žvýkačka. Musel jsem Carlovi zabránit, aby to pero spořádal, ale  nepodařilo se mi zabránit, aby poblil obrázek, jenž momentálně zavání.

Ale zpět k tématu. Špatná zpráva je, že Carl není ani kocour, ani tlustý. Důkaz mi právě v podobě pěti koťat spí na posteli, kde jsem je ráno našel. Rose se mi vysmála, když jsem o nich řekl rodině. Podle ní jsem si měl všimnout… hm, radši nebudu říkat čeho, ale jako že jsem se měl podívat té kočce tam dolů.

Asi bych mu měl přestat říkat on a jeho a přejmenovat ho. Chci říct ji! Takže její nové jméno pro dnešní den zní Carlita.

Inu, Deníčku, teď musím ze tří důvodů odejít: zaprvé, mamka na mě stále křičí, ať si poberu koťata a Carlitu a jdu dolů, zadruhé, Carlita právě obdarovala můj polštář obrovským smotkem vyzvracených chlupů, a konečně zatřetí, začínám být mátožný z čuchání toho pera.


11:34

Kupé ve vlaku

Na každém chmuru, dobrosti trochu! (říká se to tak?) Když jsme došli k vlaku, Chaney stála s rodiči na nástupišti a zírala na mě. Pořádně jsem se pochlapil a po silném šťouchanci, který jsem dostal od Ala, jsem se k ní vydal.

Dovol mi podotknout, Deníčku, že jsem na rozzuřené ženy zvyklý, obzvláště po zkušenostech s opilecky naštvanými tetou Fleur, tetičkou Ginny a mamkou, ale Chaney vypadala, jako by ode mě očekávala spontánní vzplanutí.

Bolelo by to spontánně vzplanout?

Chaney: Co chceš, Hugo? Konečně sis vzpomněl, že máš přítelkyni?

Já: P-promiň, že jsem ti nedal dárek, ale…

V té chvíli mňoukla Carlita a Chaney střelila pohledem k přepravce, kterou jsem vzal s sebou. Zalapala po dechu a rychle zavolala na svoje kamarádky. Než jsem se vzpamatoval, shromáždilo se u mojí klece šest vzdychajících a oči poulících holek.

Nemám ponětí, kvůli čemu všechny vzdychají – já vidím jen kočku s krizí pohlavní identity a pět malých koťat. Carlita vydala nechutný zvuk, pročež všechny holky zavrkaly.

Kdybych byl nejasně pohlavně určená kočka já, pokusil bych se na ně zaútočit.

Chaney: To je jedna z nich pro mě?

Já: No, ano! Jo, chvíli je ještě nemůžu dát pryč, ale měl jsem v úmyslu dát ti jednu k Vánocům.

Chaney skoro zapištěla nadšením, než mě políbila. Tak ještě jednou: na tom muckání nic není.

Teď, Deníčku, tady sedím s rodinou, přítelkyní Jamese a s Chaney a poslouchám o jejich úžasných zážitcích.

 

O tři minuty později

Milý Deníčku,

z jakéhosi důvodu všechny moje bratrance začalo nesmírně fascinovat, když se měla všechna koťata napít od matky. Mně teda to srkání přijde nechutné.

To mi připomíná mamčiny buchtičky s krémem (fujtajbl!) a TEN rozhovor s Alem…

Také bych značně ocenil, kdyby se vedle mě Škorp s Alem k sobě tolik netulili. Totiž, to držení za ruce a hlazení po koleni je už trochu moc.

VÍM, ŽE TO ČTEŠ, ŠKORPE, TAK TOHO NECH!

 

O deset vteřin později

Milý Deníčku,

Al mě nazval prudičem a teď se se Škorpem vysávají z podoby. Čekal jsem, že na to James něco řekne, ale ten je příliš zaneprázdněný svou přítelkyní.

Chaney se na mě pořád tak divně kouká a těká pohledem mezi mnou a okolními páry. Myslím, že vím, co tím naznačuje, takže jí dám čokoládovou žabku.

 

V Bradavicích

Čekání na ty blbé kočáry

Milý Deníčku,

jediná dobrá věc na návratu do školy je to, že se vrátila moje dobrá kámoška, Rachel, která byla v prvním pololetí nemocná! Dokonce mi ukázala pár jizev po dračích spalničkách!

Chaney je ale dost naštvaná, protože jsem si je údajně prohlížel moc důkladně. Tak jsem jí řekl, že když někdo zírá moc důkladně, vystřelí mu oči z důlků. Nato odmašírovala pryč, ale říkal mi to James, tak nevím.

 

O pět vteřin později

Milý Deníčku,

teď chci tu nemoc taky, když jsem viděl ty jizvy!

Stačilo by mi olíznout draka? To by byl blivajz.

Ale zpátky k ďáblu, Chaney je zpátky a asi mi chce udělit lekci…

 

O pět minut později

Milý Deníčku,

co je to proměna vizáže?

 

O tři minuty později

Nebelvírský stůl

Milý Deníčku,

Škorp řekl, že nic takového nechci, zatímco Al tvrdí, že je mi to třeba.

 

9. ledna, 15:06

Můj pokoj, s Chaney

Milý Deníčku,

Chaney se rozhodla začít s vlasy. Nazývá je nezvladatelnými a nemoderními. Já mám ale svoje háro rád! Jeden americký turista mě jednou označil za hipíka, což byl doufám kompliment.

No jo, byl to sen, ale pořád je mám rád!

Když už jsme u těch snů, zdálo se mi o létajícím růžovém marshmallow jménem Justin. Dal mi bonbón a naučil mě písničku.

Vlastně jsem se bavil.

 

O deset minut později

Milý Deníčku,

Chaney to odmítá vzdát. Už zlomila tři kartáče, rozfrckala čtyři lahvičky rychlopomády a já z toho teď mám lysinu.

Říká, že není tak velká, ale stejně mám strach, že teď vypadám jako táta.

Ach prosím nedovol, abych vypadal jako táta, moje srdce by to neuneslo. Totiž, to bych najednou ztloustnul?

Vsadím se, že kdybych byl tlustý jako táta, přestali by se mnou všichni kamarádit. Byl bys pořád můj kamarád aspoň ty, Deníčku?

Pravděpodobně ne.

 

O třicet minut později

Milý Deníčku,

Al nám vběhnul do pokoje. Nejdřív zase hned zavřel dveře, protože Chaney vrčela a já pištěl, ale po chvíli stejně vešel dovnitř.

Al: Tak co vy dva?

Já: No, já se svíjím v bolestech.

Al tam jen stál jako na výsměch, protože měl tabulku čokolády. O kousek jsem ho požádal a Chaney to zakázala, protože prý bych ztloustnul.

Jako táta!

Než Al odešel, prohlásil:Nebyl jsem si jistý, kdo má v tomhle vztahu koule. No, asi půjdu umuchlovat Škorpa.

Přísahal bych, že koule mám já, pokud je teda nemá i Chaney.

 

Večeře, 19:46

Milý Deníčku,

všem kromě mě se líbí moje nové vlasy. Jsou krátké a hrozně rovné, ale to přece nejsem já. Rachel řekla, že vypadám hloupě, ale než jsem to stihl odsouhlasit, Chaney se na ni jedovatě podívala.

Ne, Deníčku, tak ne jedovatě, ale spíš ďábelsky.

Doufám, že nespustí holčičí boj, protože už ten stres nezvládám.

Vlastně myslím, že mi roste další beďar. Po večeři řeknu Škorpovi, aby mi s ním pomohl.

 

O hodinu později

Před KNV

Milý Deníčku,

místo beďaru mám teď modřinu na rameni.

Našel jsem Škorpa a Ala v KNV.

Počkej, Deníčku, jenom dodám, že to vypadalo, že dělají něco víc než ocucávání.

Každopádně, Al mě praštil, když jsem odtáhl Škorpa, ale věnoval mi na omluvu mrtvého červa. Podle Škorpa to bylo sladké.

Nicméně jsem docela konsternovaný počtem zdechlin v Bradavicích. Měl bych asi zavolat nebo poslat sovu školní radě nebo tak něco.

 

21:23

Moje kolej

Milý Deníčku,

Škorp tvrdí, že zná skvělý lék na beďary. Doufám, že bude bezbolestný…

Svatá Klekánice! On má jehlu.

Čas na útěk!

 

O dvě minuty později

Milý Deníčku,

Škorpovi se podařilo mě chytit a znehybnit a vzápětí mi vrazit jehlu přímo do beďaru. Vyvalila se spousta blivajzu a teď se cítím dost malátně.

Škorp: Tak jo, Hugouši, nehrabej si na to a dobrou.

No, tak jdu teda do postele, Deníčku. Chaney řekla, že by chtěla, abychom si zítra dali romantické rande u jezera. Doufám, že se budeme jenom líbat nebo ani to ne, protože jinak bych si s ní musel dát TEN rozhovor.

Dlouho jsem ho s nikým nevedl. Poslední bylo Usoplené děcko na lektvarech a to mi hned vzápětí naprskalo přímo do tváře! Zase! Bál jsem se, že chytnu dýmějový mor.



Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 22.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


"Myslím, že vím, co tím naznačuje, takže jí dám čokoládovou žabku." Hugo je taký rozkošný nešťastník:D a bude sa musieť predsa len bozkávať:D má to ťažké... Veľmi pekne ďakujem za preklad.

Taky jsme měli takového kocoura, než jsme objevili mladý. :D

Čo dodať, nemám slov...

Hugoš jako obvykle nezklamal :-D On je tak roztomile bezelstný - celý tatínek. Hvězdou kapitoly se stává Carl - Carlita, a pak se přiznám, že mě hodně zaujala zmínka o opilecky rozzuřené tetě Fleur. A Hugo s lysinou, konsternovaný počtem zdechlin v Bradavicích - prostě zase celá kapitola. Díky za dobrou náladu!

Hugo je proste jednička. :D Len nám akosi začína byť pod papučou. No, je toho veľa čo sa mi páčilo, ale keby som to chcela vypísať, tak by som to skoro všetko skopírovala.:D Veľmi pekne ďakujem za nádherný preklad baby.:)

Co zápis, to perla. Mně nejvíc zaujala svatá klekánice. My máme taky, klekanice, dokonce se tak nadává ne zrovna příjemným ženským. Jinak u nás taky po setmění unáší děti. Měla bych nastudovat mytické postavy, vidím, že se jejich znalost může báječně hodit. No, ale zpět k Hugovy. Ten má, chúďa nebohé, těžký život. Ale občas mu záblesk inspirace zachrání kůži - jako kotě pro jeho milou. :-D Jen si říkám, kam jej letošní školní rok dovede :-) Díky moc za skvělý překlad, opět pobavil :-)

Iba dve veci: za preklad klobúk dole a ja toho Huga milujem :)

Prehľad článkov k tejto téme:

ChocolateRosePetals: ( arabeska )07.06. 2015Kapitola 18 - Dohra
ChocolateRosePetals: ( arabeska )31.05. 2015Kapitola 17 - Pravda, díra a láska
ChocolateRosePetals: ( arabeska )24.05. 2015Kapitola 16 - Velký zápas, mizerný polibek
ChocolateRosePetals: ( arabeska )17.05. 2015Kapitola 15 - Břišní tance a narozeniny
ChocolateRosePetals: ( arabeska )10.05. 2015Kapitola 14 - Šťastné konce a hádky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )03.05. 2015Kapitola 13 - Koťata a proměna vizáže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )27.04. 2015Kapitola 12 - Večeře, párty a představení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )19.04. 2015Kapitola 11 - Vánoce a kočka
ChocolateRosePetals: ( arabeska )12.04. 2015Kapitola 10 - Ptáčkové, včeličky a pomerančová kůže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )05.04. 2015Kapitola 9 - Tanec a přehlížení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )29.03. 2015Kapitola 8 - Rande, hlídka a rada
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.03. 2015Kapitola 7 - Odhalení a rodinná setkání
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.03. 2015Kapitola 6 - Párty, vylomeniny a Chaney
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.03. 2015Kapitola 5 - Famfrpál a nádory
ChocolateRosePetals: ( arabeska )01.03. 2015Kapitola 4 - Spory a poznámky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.02. 2015Kapitola 3 - Svatba a ohnivá whisky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.02. 2015Kapitola 2 - Slečna na hlídání a tanga
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.02. 2015Kapitola 1 - Předehra
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )01.02. 2015Úvod