Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník malého Weasleyho

Kapitola 11 - Vánoce a kočka

Deník malého Weasleyho
Vložené: arabeska - 19.04. 2015 Téma: Deník malého Weasleyho
arabeska nám napísal:

Chapter 11 - Christmas and Cat

originál: https://www.fanfiction.net/s/5168945/11/Diary-of-a-Weasley-Kid

autor: ChocolateRosePetals;   překlad: arabeska;   beta: ladyF

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 


24. prosince, 16:30

Můj pokoj

Milý Deníčku,

mamka mě donutila uklidit si kvůli zítřku pokoj. Přijdou příbuzní.

Musím uznat, že můj pokoj je dost děsivý. Úklid jednoho rohu mi trval celých třicet minut. Hádej co! Mám modrý koberec.

Počkej, Deníčku, viděl jsi to? Něco se tam hýbe! Ale ne, ještě mě tu něco sežere!

Milý Deníčku,

našel jsem Pettigrewa! Je to krysa, kterou jsem dostal před rokem. Hmm, je tlustější než předtím, ale možná se živil tou plesnivou pizzou, kterou jsem právě našel.

Dal mi ho strýček Harry i s radou, jak ho mám pojmenovat. Dodal, že to určitě rozohní tátu. Nemám ani ponětí proč, ale měl pravdu.

 

O třicet minut později

Milý Deníčku,

je mrtvý? Nehýbá se.

 

O deset minut později

Milý Deníčku,

uklidil jsem další kout, ale myslím, že jsem na něco šlápl. Nebo bych měl říct na někoho nebo nějaké zvíře, jelikož to vykviklo.

Jo, Pettigrew je naživu, ale zírá na něj teď Gordon.

A jo, už vím, co jsem ti chtěl říct! Udělal jsem tu chybu, že jsem tehdy řekl mamce, že jsem neviditelný. Prohlásila, že nejsem – ani se na mě nepodívala, mluvila ke kytce – a když jsem dál trval na svém, začala vzlykat, jak je špatná máma.

Rozhodla se, že mi to vynahradí, a koupila mi kočku.

A ne jen tak ledajakou kočku, ale tlustého kocoura s rozpláclou tváří. Jediné, co Tangy dělá, je, že leží na mojí posteli a dlouze a otravně mňouká.

Přejmenovávám ho každý den nebo hodinu nebo minutu – záleží na náladě.

 

O deset vteřin později

Milý Deníčku,

právě jsem si něco uvědomil:

Já, Hugo Ronald Weasley, jsem majitelem (mužně) růžového deníčku a obrovské ošklivé kočky.

Jsem zosobněním mužnosti.

 

25. prosince, Vánoce!

Obývací pokoj, 10:00

Milý Deníčku,

dostal jsem dárky!

Kam jsem ale dal vychování, musel jsem ho zapomenout v druhých kalhotách. Veselé Vánoce, Deníčku! Koupil jsem ti nové pero. No, ve vší upřímnosti je pro mě, ale i tak je to hezké gesto, ne? Je cítit jako popcorn.

Ale zpátky k předchozímu, dostal jsem dárky. Nemysli si prosím, že mě moji rodiče pořád jenom zanedbávají. Vlastně jsem dostal dost dobré dárky. Mamku asi vážně mrzí, že mě tam zapomněla.

Od mamky a tlustoprda jsem dostal nejnovější koště, Rychlolet 360. Jak správně předpokládáš, je velice rychlé a má držák na hrnek. (No, předpokládáš rychlost podle názvu, ale kdybys věděl, že má držák na hrnek, myslel bych si, že mě špehuješ.) Taky mi dali slovník. Dost nudné, smím-li se vyjádřit. Rose mě obdarovala nevraživým pohledem. Ale tu laskavost jsem jí oplatil tím, že jsem jí dal Pettigrewa. Strýček a teta mi koupili vážně působivý hábit a soupravu na čištění košťat. Od Jamese a Lily jsem dostal hřeben a stylingový gel. Alův dárek byl milejší: obrovský balík sladkostí z Medového ráje.

A nakonec, mí prarodiče z otcovy strany mi dali svetr. Je fialový a má na sobě veliké H. Pořád se mi ta barva nelíbí, ve třech letech jsem udělal příšernou chybu, když jsem řekl babi Molly, že moje oblíbená barva je fialová. Ale letos už je to lepší než loni, to jsem dostal fialový s velikým Q.*

Ani jedno jméno v rodině nezačíná na Q. Mamka říká, že babi Molly si přeje, abych se jmenoval Quentin.

Hmm, Quentin se mi líbí, možná bych ho měl otestovat.

Mí prarodiče z mamčiny strany mi koupili zubní kartáček spolu s bonbony bez cukru a zubní nití. Laciné, smím-li se vyjádřit.

No, to by asi pro teď stačilo. Měl bych se nachystat na vánoční večeři.

 

O dvacet minut později

Milý Deníčku,

Tiny dosáhl maximálního bodu ubohosti. Snědl moji oblíbenou ponožku a vyzvracel ji na postel.

 

O deset minut později

Milý Deníčku,

nemůžu být naštvaný, protože jsem zjistil, že se vykálel Rose na polštář. Nakrmil jsem ho zbývající ponožkou a pochválil ho, že je poslušný mazlíček.

 

Vánoční večeře, kuchyně

18:09

Milý Deníčku,

tak určitě by to nebyla weasleyovská párty, kdyby se polovina potomků neschovávala pod stolem před svými rodiči a většina rodičů přiopile netrsala.

A babi Molly spílá dědovi Arturovi, že vypráví sprosté vtipy.

Myslím, že jsou vtipné.

 

O pět vteřin později

Milý Deníčku,

všiml jsem si, že všechna ostatní děcka zhltla pudink.

Smůla, ale letos jsem ho neříznul.

 

O dvě minuty později

Milý Deníčku,

raději by měli zkusit nádivku. =D

 



* LadyF: „Q jako Queer? :D“ (=gay)

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 22.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 11 - Vánoce a kočka Od: mami - 27.04. 2015
Hugova rodina = Adams family, jeden lepší ako druhý...

Re: Kapitola 11 - Vánoce a kočka Od: zuzule - 20.04. 2015
Od začátku do konce to byl mazec! Pettigrew, hmm tohle bych zrovna od strýčka Harryho nečekala. 

Re: Kapitola 11 - Vánoce a kočka Od: MIRA - 19.04. 2015
Pri tejto poviedke sa vždy tak bavím.:D Len čo vyšla táto časť, tak som ju čítala aj synovi, že nech sa chlapec zasmeje. No ale teraz neviem. Pozeral sa na mňa ako na trola. Čítala som mu to s otrasnou češtinou a rozumela som tomu len ja, tak som sa zakaždým rehotala. Díki moc baby, bolo to úžasné. Teším sa na víkend.:D

Re: Kapitola 11 - Vánoce a kočka Od: Zuzana - 19.04. 2015
Hermiona ma neprestáva prekvapocvať. Ale aspoň sa ospravedlnila a darovala synovi škaredú mačku:) Je to podarená rodinka. Tlstoprd ma vždy rozosmeje, ale zároveň mám z toho taký smutný pocit, že si chudák malý neváži otca a hlavne zrejme ani nemá prečo? Sveter od babičky ma pobavil:D

Re: Kapitola 11 - Vánoce a kočka Od: Lupina - 19.04. 2015
Harry má smysl pro humor a rýpnul si do tlustého Rona. Palec nahoru Hugo je rozhodně zosobněním mužnosti LadyF - děkuji, to by mě nenapadlo, ale sedí to! Díky, toto je povzbuzení na duchu! Holky, jste dokonalé!

Re: Kapitola 11 - Vánoce a kočka Od: Jacomo - 19.04. 2015
Můj něžný modrý deníčku, ó jak jsem tě zanedbala! Těch bonmotů, co uniklo mému glosování! Těch dokonalých hříček a překladatelských perel! Kaju se, sypu si popel na hlavu, zavrtávám se pod postel... Co jsem to napsala - pod postel? Tak to tedy v žádném případě ne. Pod Hugovu postel se zavrtávat nebudu, ještě bych na něco šlápla a ono by to 1) vykviklo 2) pohnulo se 3) sežralo mě to! Je to dobrý, nejsem sežraná, takže ti můžu se vší svojí mužnou odvahou sdělit, že všechny části, které jsem si dosud přečetla, jsou naprosto božíííí! Tleskám Hugovi, Pettigrewovi, Kočce-nevím-jak-se-právě-jmenuje a především všem úžasným dámám, které se o tuhle povídku zasloužily! Je mňamózní - asi jako ten balík sladkostí z Medového ráje. Nebo říznutý pudink Převeliké díky!

Re: Kapitola 11 - Vánoce a kočka Od: denice - 19.04. 2015
Nějak jsem měla pocit, že nutně potřebuji zůstat vzhůru a přečíst si tuhle kapitolu. Zamilovala jsem si krysu Pettigrewa od hodného strýčka Harryho i Kočku sta jmen od matky s pocitem viny. Díky!

Prehľad článkov k tejto téme:

ChocolateRosePetals: ( arabeska )07.06. 2015Kapitola 18 - Dohra
ChocolateRosePetals: ( arabeska )31.05. 2015Kapitola 17 - Pravda, díra a láska
ChocolateRosePetals: ( arabeska )24.05. 2015Kapitola 16 - Velký zápas, mizerný polibek
ChocolateRosePetals: ( arabeska )17.05. 2015Kapitola 15 - Břišní tance a narozeniny
ChocolateRosePetals: ( arabeska )10.05. 2015Kapitola 14 - Šťastné konce a hádky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )03.05. 2015Kapitola 13 - Koťata a proměna vizáže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )27.04. 2015Kapitola 12 - Večeře, párty a představení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )19.04. 2015Kapitola 11 - Vánoce a kočka
ChocolateRosePetals: ( arabeska )12.04. 2015Kapitola 10 - Ptáčkové, včeličky a pomerančová kůže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )05.04. 2015Kapitola 9 - Tanec a přehlížení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )29.03. 2015Kapitola 8 - Rande, hlídka a rada
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.03. 2015Kapitola 7 - Odhalení a rodinná setkání
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.03. 2015Kapitola 6 - Párty, vylomeniny a Chaney
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.03. 2015Kapitola 5 - Famfrpál a nádory
ChocolateRosePetals: ( arabeska )01.03. 2015Kapitola 4 - Spory a poznámky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.02. 2015Kapitola 3 - Svatba a ohnivá whisky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.02. 2015Kapitola 2 - Slečna na hlídání a tanga
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.02. 2015Kapitola 1 - Předehra
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )01.02. 2015Úvod