Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník malého Weasleyho

Kapitola 9 - Tanec a přehlížení

Deník malého Weasleyho
Vložené: arabeska - 05.04. 2015 Téma: Deník malého Weasleyho
arabeska nám napísal:

Chapter 9 - Dance and Forgotten

originál: https://www.fanfiction.net/s/5168945/9/Diary-of-a-Weasley-Kid

autor: ChocolateRosePetals;   překlad: arabeska;   beta: ladyF

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

10. prosince, 17:26

Můj pokoj

Milý Deníčku,

právě odešel Škorp. Pomáhal mi dát se do pucu na ples. Zázračně se mu podařilo zkrotit mi porost na hlavě. A všechny prsty má pořád na svém místě.

Mám pocit, jako by mi hořela hlava, ale podle Škorpa to je jen známka toho, že lektvar působí. Ale nemyslím, že mi vlasy mají změnit barvu do blonďatočervené.

Doufám, že má pravdu.

Taky mi pomohl vybrat oblečení. Al předtím taky pomáhal, ale když se k němu Škorp otočil zády, tak se mě pokusil narvat do křiklavé košile a kalhot. Škorpa to naštvalo, ale Al ho políbil a najednou bylo všechno zase v pohodě.

Dokud ho Škorp nevyhodil.

Je divné, jak se lidi líbají, aby se cítili lépe. Jednou, když James podpálil starý gauč, strýček políbil tetičku a ta se jako zázrakem uklidnila.

Divný, že jo?

Jo a taky, všímáš si, že používám delší slova? Abych řekl pravdu, někdy nemám ponětí, co znamenají.

Spolubydlící, to usoplené děcko, mi právě oznámil, že je čas jít.

Drž mi palce!

 

Stejný den, 20:06

Můj pokoj

Milý Deníčku,

dnešek byl totální úspěch! Měli jsme se s Chaney znamenitě!

No jo, tak to bylo trochu trapné, když přišlo na pomalé tancování a na rychlé tancování, no… na jakékoliv tancování, ale řekla, že to je to všechno v pohodě.

Musím uznat, že Škorp a Al spolu vypadali úžasně. Prohodili si školní kravaty. Rose byla pořád nakrknutá, ale vsadím se, že už je jí líp po tom, co vypila slušné množství říznuté medoviny a vytratila se s pěti kluky.

Běhna.

Jo, moje vlasy už jsou opět červené, ale nějakým kouzlem se objevily blonďaté proužky. Chaney se líbily.

 

O deset vteřin později

Milý Deníčku,

vedli jsme s Chaney divnou konverzaci.

Chaney: Hugo, víš, jak jsem ti řekla, že tě mám ráda?

Já: Ho (No, jedl jsem, jasný?)

Chaney: No, pořád tě mám ráda. Budeme spolu chodit?

Já: Ho.

Potom mě políbila. Bylo to hezké, ale omylem jsem ji kousl do brady.

Bez komentáře.

 

O dvě minuty později

Milý Deníčku,

co to znamená chodit s někým? Má to něco společného s chůzí?

 

O dvě vteřiny později

Milý Deníčku,

zeptal jsem se do éteru, co znamená s někým chodit, a tohle jsem se dozvěděl:

Usoplené děcko: Sklapni, blbče!

První dvojče: Vole, vezmi si slovník.

Nějaká cizí páťačka: Hej, máme tu práci!

Druhé dvojče: Jseš vážně tak vypatlaný?

Děsivé děcko: Dohodíš mi svoji ségru?

Hmm, nic, co jsem potřeboval.

 

11. prosince, poledne?

Auto Potterových

Milý Deníčku,

takže je to oficiální, zase jsem neviditelný.

Se Škorpem a Alem jsme zrovna opravovali okýnko vlaku, když jsme dorazili na nádraží. Trvalo to asi pět minut, ale když jsem se konečně dostal z vlaku, moje rodina nikde.

Začal jsem panikařit, takže Al zaběhl pro svého tátu a Škorp mě mezitím uklidňoval. Potom dorazil strýček a nabídl mi, ať přespím u nich doma.

Tak proto jsem u nich v autě.

Tetička právě ječí na mamku po telefonu. Vypadá to, že mě s Rose měl táta vyzvednout na nádraží, protože mamka měla moc práce v kanceláři.

Skoro bych tomu uvěřil, kdyby strýček Harry neřekl:

Mluvil jsem na nádraží s Percym. Říkal, že před pár minutami tam Hermionu s Ronem viděl.

Osazenstvo celého auta mi věnovalo lítostivý pohled, ale no jo. To patří k tomu být neviditelným.

 

Stejný den, 15:56

Alův pokoj

Milý Deníčku,

vlastně se tu docela bavím! S Jamesem a Alem jsme si potrénovali famfrpál. Pak jsme rozpoutali válku v bahně.

Ještě nesněžilo.

Teď jsem s Alem v jeho pokoji. Al se pořád snažil mluvit o tom, jak dobře Škorp muchluje, ale vzdal to, když jsem ho varoval, že každou chvíli hodím šavli.

Al po mně hodil polštář. Potom vešel strýček Harry. Požádal mě, abych odešel, ale Al řekl, že můžu zůstat.

Jejich rozhovor nebyl nijak zajímavý, ale vyplynulo z něj, jak moc má strýček Ala rád bez ohledu na jeho sexuální orientaci. Nevím, co to znamená, ale zřejmě není ta správná chvíle se ptát.

Ale i tak jsem se zeptal.

Já: Co je to sexualita?

Strýček Harry zrudl. Teď koktá.

Al: To znamená, jaké pohlaví máš radši.

Potom strýček Ala objal a udělal „áách“. Alovi to mluvení asi nijak nevadilo, dokonce mi potom řekl, že má hlad.

No, nějak jsme se teď dostali k tématu Chaney a cestě na Malfoy manor. Al mi taky vysvětlil, že chodit s někým znamená randit.

Zaprvé, je mi teprve dvanáct, takže o tom vím asi tak zhola nic. A zadruhé, Chaney je fakt super a líbí se mi, ale nejsem do ní zabouchnutý.

Al: Půjdeš taky dvaadvacátého navštívit Škorpa?

Já: Jo, no, aspoň doufám. Rose má den předtím narozky a táta možná bude mít moc velkou kocovinu, aby mě tam vzal. Máš nervy ze setkání s rodiči a tak?

Al: (v hlubokém zamyšlení) Ne, pan Malfoy bude snad milý.

Já: Je to super táta, jako ten tvůj.

Al: To jo. Takže co ty a Chaney?

Já: No, políbila mě, než jsem odešel do našeho kupé. Tentokrát jsem ji omylem kousl do ucha.

Al: (zavrtěl hlavou) Jsi beznadějný. Co jí dáš k Vánocům?

Já: Přemýšlel jsem o žabincovém mýdle.

Al po mně jenom mrskl dalším polštářem.

Al: Hugo, je čas na Rozhovor. A taky na ptáčky a včeličky.

Deníčku, nechci slyšet nic o včelách!

Nebo ptácích. Jednou mě jeden pták napadl a Rose a táta se tomu smáli. Takže vidíš, jaké mám trauma.

 

O třicet minut později

Milý Deníčku,

UUUUUÁÁÁÁÁÁ!!! Bože, já blbec!

Chci říct, jo, něco jsem tušil, ale vážně musel Al zacházet tak moc do detailů?

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: Kapitola 9 - Tanec a přehlížení (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 22.02. 2024
|
Ronovi a Hermioně začíná stařecká demence nějak brzo, když zapomenou polovinu svých dětí na vlakáči. A ptáčkové a včeličky jsou pěkně traumatické poučení o životě.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 9 - Tanec a přehlížení Od: Ponyska - 07.04. 2015
Chudák, taková děsivá osvěta :D.

Čo sa týka vzťahov a nechápavosti, tak je Hugo celý Ron...

Hugo nesklamal.   Veľmi pekne ďakujem za nádherný preklad.:) A príjemnú šibačku.;)

Re: Kapitola 9 - Tanec a přehlížení Od: zuzule - 05.04. 2015
Chudák pokousaná holka... :D Ten kluk je beznadějnej případ. :)

Re: Kapitola 9 - Tanec a přehlížení Od: Zuzana - 05.04. 2015
Chudák Hugo, má to vážne v živote ťažké. A zdá sa, že po rodičoch nezdedil práve najlepšie vlastnosti. Aspoň múdrosť po Hermione nezdedil určite:D no ale má ľudí, ktorí ho zasvätia do tajov života. Ďakujem za preklad.

Re: Kapitola 9 - Tanec a přehlížení Od: denice - 05.04. 2015
Hugo je čím dál tím lepší! Ještě že má rozsáhlou širší rodinu, když rodiče jsou takoví, jací jsou. Původně jsem si myslela, že Hugo si - jako správný puberťák - soustavně stěžuje na cokoli a nesmírně trpí, ale Hermiona je zřejmě ta správně vědecky příšerná matka:-) a o tlouštíku Ronovi ani nemluvím (musím se chechtat, kdykoli si vzpomenu na ten knoflík, co trefil do hlavy Draca). Zase jsem se strašně moc nasmála - prim drží pokousaná Chaney a Harryho sexuální osvěta! Díky.

Re: Kapitola 9 - Tanec a přehlížení Od: Lupina - 05.04. 2015
Tak Hugo má vážně štěstí, že má tak rozvětvené příbuzenstvo. Co nezvládnou rodiče, o to se postarají bratranci :-D No, Harry by Huga mohl adoptovat. Evidentně tam by si ho někdo aspoň občas všiml :-) Díky za další skvělý kousek z mužně růžového deníčku, arabesko :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

ChocolateRosePetals: ( arabeska )07.06. 2015Kapitola 18 - Dohra
ChocolateRosePetals: ( arabeska )31.05. 2015Kapitola 17 - Pravda, díra a láska
ChocolateRosePetals: ( arabeska )24.05. 2015Kapitola 16 - Velký zápas, mizerný polibek
ChocolateRosePetals: ( arabeska )17.05. 2015Kapitola 15 - Břišní tance a narozeniny
ChocolateRosePetals: ( arabeska )10.05. 2015Kapitola 14 - Šťastné konce a hádky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )03.05. 2015Kapitola 13 - Koťata a proměna vizáže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )27.04. 2015Kapitola 12 - Večeře, párty a představení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )19.04. 2015Kapitola 11 - Vánoce a kočka
ChocolateRosePetals: ( arabeska )12.04. 2015Kapitola 10 - Ptáčkové, včeličky a pomerančová kůže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )05.04. 2015Kapitola 9 - Tanec a přehlížení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )29.03. 2015Kapitola 8 - Rande, hlídka a rada
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.03. 2015Kapitola 7 - Odhalení a rodinná setkání
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.03. 2015Kapitola 6 - Párty, vylomeniny a Chaney
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.03. 2015Kapitola 5 - Famfrpál a nádory
ChocolateRosePetals: ( arabeska )01.03. 2015Kapitola 4 - Spory a poznámky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.02. 2015Kapitola 3 - Svatba a ohnivá whisky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.02. 2015Kapitola 2 - Slečna na hlídání a tanga
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.02. 2015Kapitola 1 - Předehra
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )01.02. 2015Úvod