Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník malého Weasleyho

Kapitola 7 - Odhalení a rodinná setkání

Deník malého Weasleyho
Vložené: arabeska - 22.03. 2015 Téma: Deník malého Weasleyho
arabeska nám napísal:

Chapter 7 - Revealations and Family Moments

originál: https://www.fanfiction.net/s/5168945/7/Diary-of-a-Weasley-Kid

autor: ChocolateRosePetals;   překlad: arabeska;   beta: ladyF

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

13. listopadu, kolem poledne

Velká síň

Milý Deníčku,

Al vypadá docela namíchnutě. James přednáší tirádu o tom, jak jsou zmijozelové příšerní a jak je Škorp samozřejmě nejpříšernější z příšerných.

Trochu mě to dožralo, ale Al je zlostí přímo bez sebe.

Ale počkej, Al právě poslal Jamese do patřičných míst. Raději to zaznamenám. S doprovodným komentářem.

Al: Laskavě sklapni, Jamesi! (James vypadá, jako by ho bratr právě praštil.)

James: Proč jako?

Al: (nervózně) Protože jsem to řekl! (Rozhlíží se po Velké síni. Všichni je mlčky pozorují. A hle, náhoda – právě přichází Škorp. Al Jamesovi věnuje drzý pohled.) Já ti ukážu, proč!

Doufám, že se nechystá udělat to, co si myslím, že udělá.


O deset vteřin později

Milý Deníčku,

ano, udělal přesně to, co jsem si myslel, že udělá. Al se rozběhl ke Škorpovi a dal mu pořádného hubana přímo na pusu. Velká síň na moment ztichla. Teď všichni tleskají a pískají.

Al se otočil k Jamesovi a usmál se. A Jamesova tvář je momentálně k popukání. Kdybych tak měl foťák!

Ne, počkej, Rose je ještě vtipnější. Vypadá, jako by jí někdo právě čmajznul přítele.

No, Al jí vlastně čmajznul bývalýho. Lily, stejně jako ostatní sestřenice a bratranci, jenom nevěřícně zírá.

A hele, James se asi chystá něco říct.

James: Rodinná porada. Hned!

Celá rodina se hrne z místnosti. James odtáhl Ala od přítele a odvlekl ho. Scorpius sice vypadá velice zmateně, ale zároveň potěšeně.

Páni, právě jsem si uvědomil, že jsem pořád tady. Všichni mě sledují.

Radši bych měl vyrazit na poradu!

Třeba James něco rozbije. Snad ne o něčí hlavu.

I když, kdyby patřila Rose, bylo by mi to jedno.


O deset minut později

Komnata nejvyšší potřeby

Milý Deníčku,

zatím na rozbíjení nedošlo, ale den ještě není ani zdaleka u konce. Nikdo zatím neřekl ani slovo, všichni sledujeme Jamese, který přechází sem a tam.

Jo, takže kdo všechno tu je: samozřejmě James, Lily, Al, já, mužolapka, sestřenka Roxy, Lucy, Molly a Louis. Trochu to vypadá, jako by James měl přednášet před třídou, jelikož všichni čekáme, až promluví.

Aha! Konečně! James se nadechl a právě předvádí jakousi odnož projevu. Vážně přitroublého, smím-li vyjádřit svůj názor.

James: Fajn, hmm, Ale, brácho. Takže éhmm, co se před chvílí stalo… No, éhmm, chm.

Al: Jo, chodím se Škorpem, ale ne, nejsem gay. Jenom mě zajímají kluci. Čert ví, jestli jednou budu s holkou nebo klukem, až budu starší. Je to jen, é, zkouška!

James: No, i kdybys byl, však víš…

Já: Gay. Jen se to snažím trochu popohnat, než zhynu stářím.

James: Jo, jak říká Huvňásek. No, až na ten závěr. Jestli jsi, tak je to v pořádku, protože jsme rodina. A co víc, jseš můj malej bráška a já tě mám rád.

Al a James si právě vyměnili bratrský úsměv.

Lily: Jo, přesně jak řekl James, akorát že pro mě jseš starší brácha.

Lily k němu přistoupila a vtáhla jeho i Jamese do objetí.

Já: JÚÚÚ a teď všichni!

Sice po mně všichni vrhli pohled, ale poslechli mou výzvu.

Páni, teď jsou všichni ve skupinovém objetí. Kromě Rose, ta je zřejmě trochu nakrknutá.

Zase si připadám osaměle. Moje rodina vypadá tak… pospolitě. Počkej, Al na mě mává, abych se přidal taky.

Hmm, nechci se cítit jako outsider.


Stejný den, o deset minut později

Chodba

Milý Deníčku,

po troše plkání, které zahrnovalo holčičí otázky ohledně kvality Škorpova líbání a moje a Jamesovo předstírané zvracení, jsme se všichni odebrali z místnosti.

V chodbě jsem narazil na Chaney. Šla opačným směrem. Vypadala trochu vyděšeně, zřejmě z pohledu na naši početnou skupinu, a zachovávala si odstup. Ale když jsem zachytil její pohled, hřejivě se na mě usmála.

Myslím, že jsem se právě roztekl.

Blé, dá se to vůbec? Doufám, že ne.

Ale to není všechno, Deníčku. Když jsme se minuli, ohlédl jsem se za ní a přísahal bych, že mi zírala na zadek.

Není to trochu úchylné? Nebo bych to měl brát jako kompliment?


Stejný den, 23:56

Moje postel

Milý Deníčku,

dnešek byl velice náročný. Po tom coming-outu a poradě si je celá rodina jakoby, hm, bližší. Později jsme si společně sedli do společenské místnosti a dělili se o svá tajemství.

Některé byly dost nechutné, třeba když se nám Rose svěřila, že ojela nejhnusnějšího kluka ze svého ročníku, ale jinak to byla docela švanda.


O minutu později

Milý Deníčku,

nebo třeba to, že James podvedl jednu ze svých bývalých přítelkyň s jejím dvojčetem.

A že Louis se jednou, když mu bylo asi tak patnáct, šel nahatý proběhnout zasněženými bradavickými pozemky. Prostě proto, že jeho otec řekl, že to nedokáže. Strýček Bill je dost podivín, ale prý za to Louisovi dal deset galeonů.

A Molly kouří. To bylo šokující odhalení, protože je prefektka. Strýček Percy to samozřejmě vůbec netuší a nikdo z nás to jemu ani tetě Audrey nehodlá vyzvonit.


O dvě minuty později

Milý Deníčku,

já jim na oplátku přiznal, že jsem to byl já, kdo tři roky po sobě říznul vánoční pudink ohnivou whisky a medovinou. Vypadali, že to na ně udělalo dojem.

Nebylo na tom nic složitého. Rodiče byli tak líznutí, že ani nepostřehli, když jsem šlohl čtyři lahve.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: Kapitola 7 - Odhalení a rodinná setkání (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 22.02. 2024
|
Hugo se nezdá, ale geny strýčka George (a možná Freda - to nevím) se nezapřou. Taky byli v každé kaši za vařečku.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Al nie je gay, len sa mu páčia chlapci:D to je zlaté:) a strašne sa mi páčilo, že ho rodina neodsúdila:) Ďakujem za preklad:)

No to teda bola síla... Len by som chcela vidieť ako zareaguje Ron na ten prejav hm náklonnosti.

Rodinna porada? To se slezla pulka Velke sine, ne? :D

Zase se mi povedlo odběhnout od vaření a domácích záležitostí a vylepšit si dopoledne! Ta děcka jsou kouzelná, vždycky mě rozesmějí. A dnes přišla i dojemná scéna, i když nebyl by to Hugo, kdyby závěr neopepřil několika lechtivými detaily - rozchechtal mě Louis a jeho těžce vydělaných deset galeonů. A Hugovi rodiče tak namazaní, že nepostřehli ztrátu čtyř lahví alkoholu? Jejich manželství se mi začíná líbit! Díky.

No, navzdory humornému podání a svérázného Hugova pohledu na svět se mi líbí, jak jsou děcka soudržná. Jak fungují jako rodina. Moc pěkné. I když některá tajemství radši nevědět Hugo si zaslouží obdiv. Šlohnout rodičům 4! lahve šnapsu? Ten kluk má koule Díky, arabesko! Opět jsi mi vykouzlila úsměv na tváři.

Prehľad článkov k tejto téme:

ChocolateRosePetals: ( arabeska )07.06. 2015Kapitola 18 - Dohra
ChocolateRosePetals: ( arabeska )31.05. 2015Kapitola 17 - Pravda, díra a láska
ChocolateRosePetals: ( arabeska )24.05. 2015Kapitola 16 - Velký zápas, mizerný polibek
ChocolateRosePetals: ( arabeska )17.05. 2015Kapitola 15 - Břišní tance a narozeniny
ChocolateRosePetals: ( arabeska )10.05. 2015Kapitola 14 - Šťastné konce a hádky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )03.05. 2015Kapitola 13 - Koťata a proměna vizáže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )27.04. 2015Kapitola 12 - Večeře, párty a představení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )19.04. 2015Kapitola 11 - Vánoce a kočka
ChocolateRosePetals: ( arabeska )12.04. 2015Kapitola 10 - Ptáčkové, včeličky a pomerančová kůže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )05.04. 2015Kapitola 9 - Tanec a přehlížení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )29.03. 2015Kapitola 8 - Rande, hlídka a rada
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.03. 2015Kapitola 7 - Odhalení a rodinná setkání
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.03. 2015Kapitola 6 - Párty, vylomeniny a Chaney
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.03. 2015Kapitola 5 - Famfrpál a nádory
ChocolateRosePetals: ( arabeska )01.03. 2015Kapitola 4 - Spory a poznámky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.02. 2015Kapitola 3 - Svatba a ohnivá whisky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.02. 2015Kapitola 2 - Slečna na hlídání a tanga
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.02. 2015Kapitola 1 - Předehra
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )01.02. 2015Úvod