Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Citrony v Bradavicích

Čarodějkám jen to nej
Vložené: arabeska - 01.03. 2015 Téma: Čarodějkám jen to nej
arabeska nám napísal:

 

Sevik99

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

PP: Jak už je u mě zvykem, nedostala jsem ani jednu odpověď na žádost o překlad. Asi si prostě pokaždé vyberu někoho, kdo už dávno ve FF světě není. Tak jsem spojila čtyři kraťounké povídky do jednoho článku. Názvem Lemons at Hogwarts dělám reklamu Ms-Figg a kometě, která její povídku přeložila (tady). Naprosto boží nápad :))

Co by to bylo za narozeniny bez cukrátek? Všechno nejlepší, Seviku! :)

 

překlad: arabeska

Autoři příběhů, kteří zatím nereagovali na žádosti o překlad, jsou uvedeni u každého díla. Duševní vlastnictví patří JKR a pánům Medkům. Překlad nevznikl za účelem finančního zisku.

Severus Snape, Albus Brumbál, Minerva McGonagallová a citronové dropsy

humor/parodie

dohromady 1200 slov

přístupné všem

 



Lemon of Sanity

Citron příčetnosti

originálhttps://www.fanfiction.net/s/4089223/1/Lemon-of-Sanity

autor: Diruo

 


Kde je? Co jsi s ním udělal?“ zakřičel mladý rozzuřený Albus na svého přítele Grindelwalda.

Nic!“ bránil se, ale vypadal tak vinně, že z něj Albus ani na moment nespustil oči.

Fajn, řeknu ti to, přestaň na mě zírat jako na vyšinutého vraha!“

No, jak jinak na tebe mám zírat, když jsi mi ukradl prostředek pro dosažení duševního zdraví?“ Albus se na chvíli odmlčel a nato zaječel: „CO JSI S NÍM UDĚLAL?!“

Grindelwald se začal ošívat.

No, víš… měl jsem trochu hlad a stejně jsem měl vždycky pocit, že jsi až moc zažraný do mudlovských kravin, takže…“

Vytáhl z kapsy citronové slupky.

„…jsem přeměnil ty tvoje prostředky pro dosažení duševního zdraví do tohohle. No, ne přímo tohohle, ale víš, jak to myslím.“

Albus mu sebral zbytky kůry z rukou a zrušil kouzlo, které na ně Grindelwald seslal. A od toho dne Albus stále tak nějak nevysvětlitelně touží po citronech a všem, co jako citrony chutná. Jako by mu mohly být náhradou za prostředek pro dosažení duševního zdraví.

 




Lemon Drops

Citronové dropsy

originálhttps://www.fanfiction.net/s/7292918/1/Lemon-Drops

autor: LimeShowerGel

 


Mierva McGonagallová, jak samozřejmě všichni věděli, byla vynikající učitelka. Její schopnost učit třídy plné chuligánů byla vybroušená k dokonalosti, její pohled, který si osvojila ve svém šestém ročníku, dokázal i toho nejstatnějšího studenta sedmého ročníku dovést do stavu chvějící se kupky žabích vajíček a odhalit pachatele jakéhokoliv přestupku bylo pro ni otázkou dvou vteřin. Z toho důvodu se jako velká voda momentálně řítila po začarovaných schodech k Brumbálově kanceláři.

Albusi Percivale Wulfricu Briane Brumbále! Jestli do deseti vteřin nepošlete dopisy Blackovým a Potterovým rodičům, přísahám na Merlinův hrob, že-“

Minerva se zarazila, vyvalila oči a po třetí ve svém životě se úžasem nezmohla na jediné slovo.

Co to-“ podařilo se jí slabě zamručet po chvíli ticha.

Brumbál se klidně usmál, když se odvrátil od monstrózní dřevěné krabice adresované ohromené zástupkyni.

Citronový drops, drahá Minervo, rovnou z bedny?“

 

 


Lemon Drop

Citronový drops

originálhttps://www.fanfiction.net/s/5389900/1/Lemon-Drop

autor: Dawn96

 


Vždy jim všem nabízel citronový drops a oni ho vždy všichni odmítli. Mysleli si, že je to jeho podivná posedlost či obsese, něco, co jej fascinovalo, jako by to pocházelo z jiného světa a on se o to chtěl mermomocí se všemi podělit. Ale ne. To se mýlili, tak to nebylo. A nikdo z nich nepochopil to zacukání v jeho obočí, když bonbón nepřijali, ani ten lehce zkroucený koutek rtů, dokonce si ani nevšimli, když si nenápadně přejel rukou po obličeji a krátce a ostře se nadechl. Nikdo tomu nerozuměl, dokonce ani profesorka Minerva McGonagallová, která se v jeho blízkosti nacházela každý den, ani profesor Severus Snape, génius přes lektvary, který si byl vědom významu každé látky na světě… zkrátka nikdo!

Zaslechl blížící se kroky a spatřil Harryho Pottera – pro jednou opět v ředitelně. Usmál se a zeptal se chlapce, co si přeje.

Jo, pane, ano, uvažoval jsem-“

Mimochodem, pane Pottere, nabídněte si citronový drops!“ řekl vesele.

Ne, díky, pane profesore.“

Brumbál si v duchu povzdychl. Kdy se lidé zbaví zkaženého dechu? A co je důležitější, kdy si uvědomí, jak tím všichni trpí?

 




Lemon Drops

Citronové dropsy

originálhttps://www.fanfiction.net/s/7031885/2/Lemon-Drops

autor: starshiningbright102

 


Severus Snape z duše nenáviděl citronové dropsy. Toto přesvědčení bylo nevyvratitelné.

Z toho důvodu také Severus vždy odmítl každý citronový drops, který mu Brumbál pokaždé nabízel. Doslova pokaždé. Kdykoliv byl Brumbála navštívit v ředitelně nebo když se jen potkali někde na chodbě. Jako by ty své citronové dropsy nosil po kapsách.

Kolem prvního týdne druhého měsíce v Bradavicích Severus ztratil trpělivost.

Pane řediteli, musíte se mě přestat ptát, jestli si nedám jedno z těch příšerných mudlovských cukrátek. Nechci je a nikdy chtít nebudu.“

Dobrá, Severusi.“

A po zbytek dne se Brumbál o citronových dropsech ani slovem nezmínil.

Ale když nadešel den, kdy školní rok končil, Severus si nedokázal pomoci.

Pane řediteli?“

Ano, Severusi?“

Povzdychl si. Opravdu stálo za to se ptát? „Mohu si vzít jeden citronový drops?“ Ta neznámá slova z něj vyšla jen jako šepot.

Ale samozřejmě,“ odvětil ředitel.

A Severus by přísahal, že Brumbálovi zajiskřilo v očích.




Lemon Drop?

Citronový drops?

originál: https://www.fanfiction.net/s/6417826/1/Lemon-Drop

autor: senga6

 


Pro ty, kteří věděli o Brumbálově posedlosti žlutými mudlovskými bonbony, to bylo vždy záhadou. Proč by Brumbál, ten, kterého se i Vy-víte-kdo bál, miloval zrovna mudlovské sladkosti?

Nikdo si nebyl tak docela jistý, kde se vzala ta zvěst, že všem nabízí dropsy, protože je v nich uklidňující lektvar. Její kořeny sahaly do dob dávno před Chlapcem, který přežil, dávno před narozením pobertů. Nicméně kvůli těm zvěstem a vůbec tak obecně se lidé Brumbálovým citronovým dropsům vyhýbali. A tak si tuto zvěst předávaly celé generace studentů.

Kolem Albusových citronových dropsů kolovaly nejroztodivnější fámy. Třeba že to byly nejoblíbenější sladkosti jeho dávné milenky. Jeden z drbů vznikl v době pobertů (nepochyboval, že s tím musel přijít Potter), že se dropsy pokouší svést Minervu. Objevily se i spekulace, že se chce znovu cítit mlád, a tak aby se opět vrátil do dávných dětských let, cucá bonbony. Jeden z jeho přátel, Flamel, si oblíbil tu, která říkala, že do sladkostí přimíchal Elixír života, a proto byl také tak starý.

Brumbál se všemi těmi drby obstojně bavil, avšak nikdo ho nepožádal, aby to vysvětlil. Všichni měli z pravdy obavy. Nikdo se nezeptal a nikdo si i nadále citronové dropsy nevzal, jako by je pronásledoval mor.

Zřejmě panovalo nevyřčené pravidlo, že všichni musí dropsy odmítnout a nikdy, nikdy se nezeptat, proč jim byly nabídnuty. Přece nebylo možné, aby měl Brumbál zkrátka rád sladké.

Pravda vyšla najevo, až když seděl ředitel na židli v rámu svého obrazu. Přišlo to náhodou, vyplynulo to z odpovědi na otázku Artura Weasleyho.

"Profesore Brumbále," začal svou každoroční návštěvu u portrétu bývalého ředitele, "o kterém mudlovském vynálezu soudíte, že je nejlepší?"

Brumbál bez váhání odpověděl: "Citronový drops, samozřejmě."

V nadcházejícím tichu Artur na obraz jen šokovaně zíral. Periferně si všiml posměšného úšklebku Severuse Snapea na portrétu opodál, ale jediné, na co byl právě schopen myslet, byl fakt, že Albus Brumbál právě zmínil to, co bylo zakázáno!

Pan Weasley prchl z pozemků školy a přísahal si, že s bývalým ředitelem na toto téma už nikdy nepromluví. Brumbál si jen povzdychl.

"Proč je pro lidi tak těžké uvěřit, že mám zkrátka rád sladké?"


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.08. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 29.12. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Citrony v Bradavicích Od: sisi - 21.04. 2020
Vše nejlepší k narozeninám. Citronové chutě jsem měla v prvním měsíci očekávání, pořád. Naneštěstí jsem jej strávila u moře, poblíž stánku s citronovou zmrzlinou a musela jsem stále odolávat. Nedopřála jsem si ani citronový Vitacit do sklenice vody, Pak to přešlo. Možná má Brumbál podobné vzpomínky a zápach z úst tím pouze maskuje. To nevíme. Každopádně nyní mám velkou chuť na bonbony, které se už pětatřicet let nedají sehnat. Bývaly ve velké barevné plechovce a říkalo se jim Letní směs a druhým Zimní směs. Prý je prodávaly na benzinkách a řidiči si je lehce mohli splést s kapalinou do motoru. :-) Velmi děkuji za překlad. Pobavily mě krátké příběhy citronů.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Citrony v Bradavicích Od: mami - 04.03. 2015
Citróny a všetko z nich milujem, takže ja by som si dala. A inak všetko naj narodeninám, aby bolo všetkého dosť a aj múza kopala :-)

Re: Citrony v Bradavicích Od: Julie - 03.03. 2015
Pobavila jsme se. Obzvláště zkažený dech mě dostal. Díky za překlad arabesko. Seviku vše nej...

Re: Citrony v Bradavicích Od: MIRA - 03.03. 2015
Sevik, aj ja sa pridávam ku gratuláciam. Prajem ti všetko najlepšie a hlavne veľa zdravia a šťastia.:)

Re: Citrony v Bradavicích Od: marci - 02.03. 2015
Sevíku!! Všechno nejlepší!!!! A k povídkám - osobně jsem přesvědčena, že jako ředitel školy měl ty dropsy říznuté uklidňujícím lektvarem Ale jako prostředek proti zkaženému dechu - to je ďábelská myšlenka. I Severus?

Re: Citrony v Bradavicích Od: zuzule - 02.03. 2015
Taky nechapu. :D No nabidnout Brumbal mne, tak neodmitnu. :)

Re: Citrony v Bradavicích Od: Ponyska - 02.03. 2015
Spousta nádherných psaných děl a mě se přes to přese všechno do hlavy zavrtala jen ta jedna jediná - kdy lidem dojde, že zkaženým dechem trpí ostatní? :D :D :D

Re: Citrony v Bradavicích Od: Lupina - 01.03. 2015
Zajímavé teorie, osobně myslím, že je mlsný a má ty dropsy říznuté nějkýma drogama Seviku, všechno nejlepší k narozeninám!!!!

Re: Citrony v Bradavicích Od: Zuzana - 01.03. 2015
Všetko najlepšie Sevik99 Normálne som dostala chuť na sladké. Ale citrónovú príchuť neznášam:) Ďakujem za preklad, bolo to milé.

Re: Citrony v Bradavicích Od: denice - 01.03. 2015
A samozřejmě - všechno nejlepší a splnění všech přání, Seviku!

Re: Citrony v Bradavicích Od: denice - 01.03. 2015
Pět kouzelných citronových sladkostí , nevěřím, že je Brumbál něčím nevylepšoval všechny jsou milé, ale nejvíc jsem si pochutnala na scéně, v níž Severus Snape šeptem loudí jeden drops... Díky.

Re: Citrony v Bradavicích Od: JSark - 01.03. 2015
Záhada objasnená, Dumbledore má proste rád sladké. Ale otázka, prečo muklovské? Prečo nie čarodejnícke? : )

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod