Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník malého Weasleyho

Kapitola 2 - Slečna na hlídání a tanga

Deník malého Weasleyho
Vložené: arabeska - 15.02. 2015 Téma: Deník malého Weasleyho
arabeska nám napísal:

Chapter 2 - Babysiter and Thongs

originál: https://www.fanfiction.net/s/5168945/2/Diary-of-a-Weasley-Kid

autor: ChocolateRosePetals;   překlad: arabeska;   beta: ladyF

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

31. července, 16:38

Můj pokoj

Milý Deníčku,

nenávidím, když mě dávají do pucu! Mamka mi právě prskla na vlasy nějaký lektvar, abych vypadal jako normální člověk. Vážně se mi trochu narovnaly vlasy. Jako bychom museli na někoho dělat dojem nebo tak něco. Už předtím nám řekla, kam půjdeme.

Fajn, tak to řekla hlavně Rose, ale já stál vedle ní, tak jsem to bral tak, že mluví k nám oběma.

Mamka: Dnes večer jdu s otcem, strýčkem Harrym a tetou Ginny ven oslavit strýčkovy narozeniny. Ty zůstaneš u nich doma, dokud se nevrátíme. Obě víme, že se taťka a strýček před týdnem ošklivě pohádali. Nakonec se nám s tetou podařilo je přesvědčit, že to bylo hloupé, takže se rozhodli na to zapomenout. Rose, vím, že se dnes večer budeš chovat slušně. Ach, Hugo, tady jsi, snaž se prosím tě taky chovat slušně. Víme, proč ta hádka vypukla, že? Jděte se připravit.

Deníčku, právě slyším Rose, jak se snaží namejkapovat. Soudím tak podle toho, jak vrčí pokaždé, když jí ujede ruka.

Asi bys rád věděl, jak to bylo s tou hádkou, co? Ty jseš ale zvědavka, Deníčku! No, stalo se to, že když jsme byli u Potterových, něco se rozbilo. To něco byla váza tety Ginny.

Strýček Harry viděl, že to udělala Rose, a vzápětí to řekl taťkovi. Hádka propukla, když taťka začal křičet na mě, že jsem Rose vyprovokoval nebo tak nějak.

Takhle probíhala konverzace:

Harry: Rone! Hugo nic neudělal! Řekl jsem ti, že to byla Rose.

Táta: Hugo v tom mohl být taky. Beztak za to může on.

Harry: (obrátil oči v sloup) Rone, nesouhlasím s tvými výchovnými metodami…

Táta: Takže tvrdíš, že jsem špatný táta?

Harry: Kdo se moc ptá…

Táta: moc nepyskuj!

Před odchodem jsem strýčka i tetu objal. Strýček mi řekl, ať na sebe dávám pozor a že jsem hodné dítě, jenom mám rodiče, kteří to nevidí. A teta Ginny, i když je to taťkova sestra, se strýčkem souhlasila.

No, Deníčku, to je pro teď všechno. Mamka mě volá dolů, že už máme jít. Hmm… velice mě překvapuje, že si pamatuje, že jsem taky doma!


31. července, 17:01

V autě

Milý Deníčku,

jestli tohle čte Rose, řekni jí, že je blbá koza.


31. července, 17:27

Alův pokoj

Milý Deníčku,

takže když jsme přijeli, bylo ve vzduchu docela napětí. Moje rodina se pozdravila s hostiteli a popřála strýčkovi Harrymu všechno nejlepší. Řekl bych, že taťka byl pořád trochu naštvaný, ale co se dá dělat. Byla docela sranda sledovat, jak se snaží vedle strýčka zatahovat břicho.

Nefungovalo to.

Pozoroval jsem je při jejich zdvořilé konverzaci. Nikdy byste do strýčka Harryho neřekli, že je mu třicet devět. Vypadal, jako by mu bylo něco přes dvacet. Zato taťka vypadal na padesát, s tím svým přerostlým pupkem.

No každopádně než dospělí odešli, udělali nám přednášku, jak se chovat, a představili nám slečnu na hlídání. Byla to tuctová domácí puťka. Takže po tom, co se vypravili, jsme si každý hleděli svého.

James si odvedl paní na hlídání nahoru, aby se pobavili. Domníval jsem se, že má svoje standardy, ale co se dá dělat. Rose se zavřela s Lily v jejím pokoji, aby se chichotaly holčičím pitomostem, jako jsou asi blýskátka a vílí prach. Já jsem ale šel k Alovi. Nešel se dolů rozloučit, takže jsem neměl ani ponětí, jestli je doma.

Když jsem otevřel dveře, rychle něco schoval. Když si uvědomil, že jsem to já, zase to vytáhl. Byl to časopis s fotkami mužů.

Já jsem jediný, kdo ví, že Al je možná na chlapy. Randil už sice s holkama, ale teď říká, že ho zajímá vlastní „tým“.

Takže tady sedím a píšu do tebe, zatímco on listuje časopisem. Věřím, že máme oboustrannou dohodu v tom, že když já neřeknu nic o časáku, on nezmíní můj Deníček.


31. července, 18:11

Alův pokoj

Milý Deníčku,

jelikož Al odešel sehnat něco k jídlu, povím ti o našem dřívějším rozhovoru. Začalo to rozhovorem o Jamesovi.

Já: Myslel jsem, že má James svoje standardy!

Al: Ne. Sáhne po každý buchtě, která… však víš.

To bylo k danému tématu zhruba všechno. Poté došlo na Scorpiuse.

Al: Proč randí s Rose? Vždyť je to taková… Sorry, ale víš, co myslím. Scorpius je opravdu moc pohledný a má na víc. Teda, má ty nejúžasnější blonďaté vlasy a…

Potom jsme kecali o tom, jak bude příští rok vypadat famfrpál. Kecat s Alem je občas vážně sranda.


31. července, 18:16

Alův pokoj se svačinou

Milý Deníčku,

S Alem se prokousáváme naší baštou. Já mám chipsy a Al zpracovává banán. Žádný dvojsmysl. Jsem docela rád, že se mě nezeptal, proč zapisuju náš rozhovor.

Já: Cítil ses někdy nepochopený?

Al: Ani ne. No, ne jako ty, protože naše zajímá, co dělám. Promiň kámo, ale je to pravda.

Chtěl jsem nesouhlasit, ale nebylo s čím. Otevřel jsem pusu, ale Al mě umlčel.

Al: Věděl jsi, že James má tanga?

Vystrčil mě z pokoje a sešli jsme dolů do prádelny. Jamesovu hromádku tvořila skládka zavánějících košil. Al v té změti zašmátral a vytáhl tanga s leopardím vzorem.

Deníčku, dokonce jsem se podrbal na zadku, tak nepříjemná to byla představa! Na co je má? Počkat, ble, mám to před očima!

Al se mi zasmál mému výrazu a řekl: „Pojď, uvidíme, jestli je při něčem načapáme v Jamesově pokoji.“ Nikdy jsem se nedostal k otázce, proč prohledává věci svého bratra.


31. července, 18:25

Taťkovo auto

Milý Deníčku,

vypadá to, že večeře proběhla úspěšně. Taťka je trochu rozčilený, protože strýčkovi nabídli pozici na ministerstvu. Neví, jestli ji přijme. Taťka pořád omílá, že jemu to místo taky mohli nabídnout. Mamka a Rose se ho snaží uklidnit.

Měl v hlase opravdovou pýchu, když mluvil o tom, jak strýček s tetou našli Jamese se slečnou na hlídání. Musím uznat, že když strýček Jamesovi vyhrožoval, že mu ustřihne jisté partie, James se zatvářil velmi zábavně.

Zatímco ho všemožně uklidňují, já se pokouším psát a zároveň tě schovávat. Ach a omlouvám se za tu skvrnu po mrtvém hmyzu. Ta moucha mě vážně vytáčela.

No nic, právě jsme dorazili domů. Jsem moc rád, protože už jsem nemohl vydržet taťkovy proslovy. Taky se mi dělá špatně, když musím poslouchat mamku, jak neustále mluví o Rose.

Doufám, že najde tenhle deníček, aby zjistila, jak chytrá její dcera ve skutečnosti je.


1. srpna, 00:16

Moje postel

Milý Deníčku,

hej, mami, jestli tohle čteš: tvoje drahá dceruška Rose je mužolapka!


1. srpna, 2:03

Moje postel

Milý Deníčku,

jak to, že mouchy umí stát na stropě?

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 22.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Neviem, či sa mám smiať, plakať alebo volať sociálku...

Chudák Hugo, on to vážně nemá snadný, jak se to stalo, že je tak přehlíženej? To, že se Ron vzhlédnul v Rose, to občas tátové dělají, ale taková ignorace? Jo a ten deníček je fakt boží:_)

Já VĚDĚLA, proč si jako první kapitolovku při dohánění restů vybrat tohle!!!! :) Úžasné, arabesko, tlemila jsem se od úvodu do konce :) Citovat nejlepší nebudu, je tu málo místa, ale vztah Harry x Ron hugovýma očima mě ukrutně baví! Díky, už te´d se těším na neděli!!! :)

Pondělí 20:30, po seriálu ST-TNG Asi se ze mně stává kůň. Řičím totiž zcela nahlas v prázdné místnosti a hrabu při tom kopytem... ee... nohou. Je to jasný. Možná mi konečně narostou pořádný vlasy co by hříva! James a osobitý osobní přístup vychovatelky - jak ve ff typické. Že by geny po dědečkovi? (Ovšem tanga jsou bonus.) Albus s časopisem pro pány to má zase po svém jmenovci? Radši to nechci vědět. A tuším, že mě ani moc nezajímá, jak to, že umí mouchy stát na stropě. Co mě ovšem zajímá enormě, je otázka, jak bude tahle dokonalá ztřeštěnost pokračovat. A tebe určitě taky, můj milý šedomodrý holčičí deníčku, takže jak se objeví další kapitolka, přijdu ti to povyprávět. Poděkujeme teď spolu té svaté trojici autorka-překladatelka-beta a budeme se těšit na příští neděli, jo?

Re: Kapitola 2 - Slečna na hlídání a tanga Od: Folwarczna - 16.02. 2015
Je to dobré:-) Jsem napjatá, co  bude dál...

A chudak, nema to s rodicema vubec lehky. :) Jinak...Vydrz, Ale, treba se Scorpius umoudri. :D

Ha, tak musím říct, že tohle mě fakt baví. Těším se na další kapitolu :)

Malý je strašne zlatý:) pobavilo ma ako píše o Rose:) Ďakujem za kapitolu.

Bože, to je tak nádherné.:D Rose je mužolapka.:D "Jestli tohle čte, řekni ji, že je blbá koza.":D Súrodenecká láska je tá najlepšia.:D Veľmi pekne ďakujem za nádherný preklad, arabeska.:)

Vážně je mi Huga líto :-) A doufám, že Hermiona jeho deníček najde, aby si přečetla, co mu dělají. Ron nemusí, stejně by to nepochopil. Řekla bych, že autorka ho moc ráda neměla, když mu přisoudila takvou povahu a vzhled :-D James se evidentně vyvedl po dědečkovi :-D Jinak Hugáčkovi přeju lepší spánek. Ve dvě v noci mají děti chrnět a nezírat do stropu. Úžasné, arabesko. Díky moc za další úchvatnou kapitolu :-)

Věděla jsem, že to bude sranda, ale netušila jsem, že až tak! Hugo je tedy výlupek! Myslím, že jsem se zamilovala do Jamese a jeho představy, jak být patřičně zblízka hlídán slečnou , a ta tanga! Al je taky kouzelný a moc si užívám i Ronova soupeření s Harrym. Díky.

Chudinka Hugo. Vážně s ním soucítím :).

Prehľad článkov k tejto téme:

ChocolateRosePetals: ( arabeska )07.06. 2015Kapitola 18 - Dohra
ChocolateRosePetals: ( arabeska )31.05. 2015Kapitola 17 - Pravda, díra a láska
ChocolateRosePetals: ( arabeska )24.05. 2015Kapitola 16 - Velký zápas, mizerný polibek
ChocolateRosePetals: ( arabeska )17.05. 2015Kapitola 15 - Břišní tance a narozeniny
ChocolateRosePetals: ( arabeska )10.05. 2015Kapitola 14 - Šťastné konce a hádky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )03.05. 2015Kapitola 13 - Koťata a proměna vizáže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )27.04. 2015Kapitola 12 - Večeře, párty a představení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )19.04. 2015Kapitola 11 - Vánoce a kočka
ChocolateRosePetals: ( arabeska )12.04. 2015Kapitola 10 - Ptáčkové, včeličky a pomerančová kůže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )05.04. 2015Kapitola 9 - Tanec a přehlížení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )29.03. 2015Kapitola 8 - Rande, hlídka a rada
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.03. 2015Kapitola 7 - Odhalení a rodinná setkání
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.03. 2015Kapitola 6 - Párty, vylomeniny a Chaney
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.03. 2015Kapitola 5 - Famfrpál a nádory
ChocolateRosePetals: ( arabeska )01.03. 2015Kapitola 4 - Spory a poznámky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.02. 2015Kapitola 3 - Svatba a ohnivá whisky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.02. 2015Kapitola 2 - Slečna na hlídání a tanga
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.02. 2015Kapitola 1 - Předehra
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )01.02. 2015Úvod