Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník malého Weasleyho

Kapitola 1 - Předehra

Deník malého Weasleyho
Vložené: arabeska - 08.02. 2015 Téma: Deník malého Weasleyho
arabeska nám napísal:

Chapter 1 - Intro

originál: https://www.fanfiction.net/s/5168945/1/Diary-of-a-Weasley-Kid

autor: ChocolateRosePetals;   překlad: arabeska;   beta: ladyF

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

15. července, 16:01

Můj pokoj

Milý Deníčku,

ééhm, čau, to jsem já, éé, Hugo. Páni, teď se cítím jako totální blbec! No jo, možná bych měl. Jakože: Ahoj! Jsem dvanáctiletý kluk s deníčkem. Růžovým, nutno podotknouti. Ne, nejsem přihřátý, Deníčku. Jen myslím, že je to roztomilá barvička!

Ééhm, chci říct mužná barva!

Fajn, takže důvod, proč jsem si koupil tenhle mužně růžový deníček, je, že právě teď vážně potřebuju kamaráda. Cítím se, jako bych byl neviditelný, prostě neexistoval!

Kdo vlastně říká, že "existujeme". Víš jak, co když jsme všichni jenom nashromážděná energie, kterou někdo používá jako sadu šachových figurek?

No páni, až mě z toho bolí hlava! Musím si ji položit na polštář.


15. července, 16:07

Moje postel

Milý Deníčku,

psaní vzhůru nohama není ani zdaleka tak nemožné, jak všichni tvrdí! No, ale nedokončil jsem svoje vyprávění. Takže, koupil jsem si tě, protože mám pocit, že jsem neviditelný. Kdybys měl mozek, Deníčku, určitě by sis právě teď myslel: Zmlkni, ty připitomělej hňupe, a vezmi si Prozac. Ale ve vší upřímnosti přísahám, že je to pravda! Tak třeba, tohle se stalo včera u večeře:

Všichni jsme měli k jídlu dušené hovězí, které dělala mamka. Doufám, že ten, kdo vymyslel dušené hovězí, hnije někde v pekle! Je to taková hnusárna. No, každopádně mamka, taťka a Rose si povídali, jako by byli jen tříčlenná rodina. Já jsem se jim do toho samozřejmě občas vložil.

Rose: Mami, můžu si prosím koupit ty šaty bez ramínek? Úžasně by mi ladily k vlasům!

Já: Rose, máš ty nejširší ramena, co spatřila světlo světa! Určitě si chceš ty šaty koupit?

Tak fajn, Deníčku, nebyl jsem celou dobu tak podlý, ale mluvil jsem!

O něco později přišla mamka ke mně do pokoje.

Mamka: Hugo, ty jsi doma! Myslela jsem, že nejsi, vzhledem k tomu, že jsi nebyl u večeře!

Jediné slovo, Deníčku: Jauvej.

Takže jak vidíš, jsem docela neviditelný! Mám jen jednoho kamaráda, Scorpiuse, ale od doby, co mají s Rose "pletky", už se se mnou nechce zahazovat.

Nedávám mu to za vinu.


15. července, 18:49

Moje postel

Milý Deníčku,

věděl jsi, že máš vzadu sekci na popis majitele? Rozhodl jsem se ji pro tebe vyplnit:

Jak byste se popsali?

Ééhm, jsem na svůj věk dost malý. Mám zrzavé vlasy, dost huňaté, to mám po mamce, a tunu pih. Taťka říká, že jsem jako strýček Bill, díky těm pihám vypadám opáleně. Jsem velice nedoceněný a mám ten nejkrutóznější zadek na světě, smím-li být tak smělý.

Máte sourozence?

Naneštěstí.

Pokud ano, popište je prosím.

Typičtější tatínkovu holčičku, než je Rose, jsem ještě neviděl! Stačilo by, aby luskla prsty, a hned by přiběhl! Má ty správné vlasové geny. Rovnohnědé vlasové geny. Každý kluk v Bradavicích mi říká, jaké mám štěstí, že mám tak chytrou a rajcovní sestru.

Předně, nikdy mě ani nenapadlo, že je sexy, to by byl incest. A potom; Rose může být chytrá, ale já vím o její druhé reputaci jako školní d…

Popište své rodiče prosím.

Mno, taťka je dost vyžraný. Ne úplně obézní, ale postupně mu stoupá počet kil a klesá počet vlasů. Strašně moc doufám, že ten gen zdědila i Rose! Mamka mi řekla, že taťka byl kdysi bradavický brankář. Vždycky jsem se podivoval, jak může někdo tak tlustý dělat brankáře. Na sto procent vím, že moje úchvatné schopnosti nepochází od něj. Taťka je taky hrozně žárlivý. Vždycky se snaží soutěžit se strýčkem Harrym. No, Deníčku, prohrává, protože ti můžu říct, že strýček Harry byl úžasný hráč, není tlustý, pořád má všechny vlasy a všechny svoje děti miluje stejným dílem.

Hmm, moje mamka je největší knižní maniak na světě! V poslední době musí nosit brýle, protože si četla i ve tmě. Ale nikdy mě nerozmazlovala, takže nejsem mamánek. Jo a taky, jestli to byla někdy kočka, tak to už dost dramaticky dávno není pravda. Teda, mám ji moc rád a tak, ale ten komentář včera ji zapsal na listinu nehodných.

Dobře, Deníčku, pro teď s psaním do tebe končím. Můžeš si odpočinout. A navíc jsou tvoje stránky cítit citrónem, až mám z toho závrať. Taky mě dost bolí ruce z toho, jak píšu ve vzduchu.


16. července, 12:03

Moje postel

Milý Deníčku,

měl bych nechat Roxanne, aby mi udělala copánky? Nechám tě o tom přemýšlet!

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 1 - Předehra Od: mami - 17.03. 2015
Ani len približne nechcem vedieť ako by opísali mňa moje deti...

Re: Kapitola 1 - Předehra Od: Jacomo - 16.02. 2015
Pondělí 20:20, reklama během seriálu ST-TNG Milý holčičí šedomodrý deníčku! (podobnost s barevností této stránky pochopitelně čistě nenáhodná) Dnes jsem se začetla do jedné nové povídky a musím se ti z toho zážitku vypovídat - skoro jsem se totiž počůrala. Smíchy. To asi nebude moc sexy... Ale zpět k příběhu - on tedy sice ještě vlastně nezačal, ale už ten úvod! Popis rodičů je na metál. A hlášky jakbysmet. Kloubouk dolů před autorkou i před překladatelkou, o betě nemluvě. Pokračování u další kapitoly...

Re: Kapitola 1 - Předehra Od: miroslava - 12.02. 2015
mužně růžový deníček....   a je cítit citrónem až k závrati , tak tuto povídku si budu hlídat a těšit se na každý díl!!!!! Děkuji!

Re: Kapitola 1 - Předehra Od: holloway - 11.02. 2015
Super začátek povídky, nejvíc mě dostal Hugův mužně růžový deníček a nejkrutóznější zadek To budou zase hlášky, musím si dát poznámku "nečíst v práci". Těším se na pokračování, doufám, že se dostaneme i do Bradavic. Díky arabesko za překlad

Re: Kapitola 1 - Předehra Od: Lisbeth - 10.02. 2015
Naprosto boží! Jen tak dál. Už teď je mi Huga líto xD A ač mi Hermiona jako špatná matka nesedí, tak jsme ve světě FF a já tohle nepsala. Každopádně se těším na pokračování.

Re: Kapitola 1 - Předehra Od: Woodynka - 09.02. 2015
No paráda! tenhle sprateček nám zaručeně poskytne zcela nový pohled na věc   :-)těším se na všechny jeho další postřehy a životní moudra ;-)

Re: Kapitola 1 - Předehra Od: Jimmi - 09.02. 2015
No, neviem prečo ale  hneď za tým vidím dramione. Stačí náznak nextgen...  Bolo to super, díky 

Re: Kapitola 1 - Předehra Od: zuzule - 09.02. 2015
Acho boze! Tohle si nemuzu nechat jako cteni na pondeli do prace. :D Popis rodicu a sestry nemel chybu. Diky!

Re: Kapitola 1 - Předehra Od: Zuzana - 08.02. 2015
Chudáčik malý roztomilý Opis rodičov ma poriadne rozosmial:DDDD Ron je zrejme celý otec:) Prvý diel je podarený, teším sa na ďalšie zápisky v mužnom ružovom denníčku:) Za túto kapitolu ďakujem.

Re: Kapitola 1 - Předehra Od: denice - 08.02. 2015
S Hugem ta puberta tedy pěkně tříská, to se musí nechat! Zamilovala jsem se do popisu rodičů a tátova soupeření se strýčkem Harrym. Jsem strašně zvědavá, co se dozvím o ostatních lidech z Hugova okolí - bude to zřejmě stát za to! Díky.

Re: Kapitola 1 - Předehra Od: Folwarczna - 08.02. 2015
Je to trochu strašidelné, opravdu...

Re: Kapitola 1 - Předehra Od: Lupina - 08.02. 2015
Neviditelný Hugo, nevšímavá Hermiona, obézní Ron a Rose s nejširšíma ramenama na světě. :-D Myslím, že se máme na co těšit :-D Hugův pohled na rodinu je prostě skvělý a užila jsem si každý jeho zápis. :-D Díky, arabesko, rozjelo se to parádně :-)

Re: Kapitola 1 - Předehra Od: gleti - 08.02. 2015
Podívejme, co se to z Rona stalo. Není nad popis rodičů pérem pubertálního potomka.  

Re: Kapitola 1 - Předehra Od: MIRA - 08.02. 2015
Tak to sa asi ešte nasmejeme.:D Opis rodičov bol perfektný. Vyžratý tatka.:D Veľmi pekne ďakujem za preklad.:)

Re: Kapitola 1 - Předehra Od: Ponyska - 08.02. 2015
Ale vážně - nevím zda se smát nebo s křikem útét od laptopu. Mé zděšení, vykulení očí, ale ani záchvat smíchu nelze brát na lehkou váhu :D :D. Moc děkuji za překlad :).

Prehľad článkov k tejto téme:

ChocolateRosePetals: ( arabeska )07.06. 2015Kapitola 18 - Dohra
ChocolateRosePetals: ( arabeska )31.05. 2015Kapitola 17 - Pravda, díra a láska
ChocolateRosePetals: ( arabeska )24.05. 2015Kapitola 16 - Velký zápas, mizerný polibek
ChocolateRosePetals: ( arabeska )17.05. 2015Kapitola 15 - Břišní tance a narozeniny
ChocolateRosePetals: ( arabeska )10.05. 2015Kapitola 14 - Šťastné konce a hádky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )03.05. 2015Kapitola 13 - Koťata a proměna vizáže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )27.04. 2015Kapitola 12 - Večeře, párty a představení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )19.04. 2015Kapitola 11 - Vánoce a kočka
ChocolateRosePetals: ( arabeska )12.04. 2015Kapitola 10 - Ptáčkové, včeličky a pomerančová kůže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )05.04. 2015Kapitola 9 - Tanec a přehlížení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )29.03. 2015Kapitola 8 - Rande, hlídka a rada
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.03. 2015Kapitola 7 - Odhalení a rodinná setkání
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.03. 2015Kapitola 6 - Párty, vylomeniny a Chaney
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.03. 2015Kapitola 5 - Famfrpál a nádory
ChocolateRosePetals: ( arabeska )01.03. 2015Kapitola 4 - Spory a poznámky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.02. 2015Kapitola 3 - Svatba a ohnivá whisky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.02. 2015Kapitola 2 - Slečna na hlídání a tanga
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.02. 2015Kapitola 1 - Předehra
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )01.02. 2015Úvod