Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Za zavřenými dveřmi

Čarodějkám jen to nej
Vložené: arabeska - 28.01. 2015 Téma: Čarodějkám jen to nej
arabeska nám napísal:

 

Lupina

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Behind Closed Doors

originálhttps://www.fanfiction.net/s/5289157/1/Behind-Closed-Doors

autor: Ms-Figg

překlad: arabeska

beta: Jacomo

Autorem příběhu je Ms-Figg, která dala souhlas k překladu svých povídek kometě. Duševní vlastnictví patří JKR a pánům Medkům. Překlad nevznikl za účelem finančního zisku.

Severus Snape

humor

12x100 slov

přístupné všem

PP: Snape čelí svým nejhorším strachům a děsům v sérii 12 drabbles. První část dárku pro Lupinu. Všechno nejlepší, naše nejdražší superženo! :)

 




Snape stál před skříní a s nataženou hůlkou vyčkával. Srdce mu bušilo a na čele se perlil pot. Dveře se rozlétly a objevila se ona – zrzavá, štíhlá a bledá – a její důvěrně známé zelené oči jako led. Otevřela lesknoucí se rudé rty, když se k němu přiblížila.

Nikdy jsi mi za to nestál, Severusi. Nikdy,“ pronesla tiše. „Nikdy nepochopím, proč jsem ti byla přítelem.“

Snape na ni zíral a srdce se zmítalo bolestí a utrpením nad opětovným shledáním.

Ridikulus!“ zasyčel a kouzlo zahnalo bubáka zpět do skříně.

Tys mi nikdy nebyla přítelem, Lily Evansová. Byla jsi mou posedlostí a prokletím.“


*
 

Snape stál před skříní a s nataženou hůlkou vyčkával. Srdce mu bušilo a na čele se perlil pot. Dveře se rozlétly a objevil se on – černé vlasy, mdlý úsměv, láskyplné zelené oči skryté za brýlemi. Když se k němu přiblížil, vyklouzlo Harrymu tiše z úst:

Chci, abyste mě adoptoval, pane profesore. Jako byste mi už teď byl otcem.“

Grrr!“ zavrčel Severus, jelikož se mu žaludek stáhl nevolností. Oběd asi znovu spatří světlo světa!

Ridikulus!“ zasyčel kouzelník a kouzlo zahnalo bubáka zpět do skříně.

Jako by se TOHLE vůbec někdy mohlo stát v JAKÉKOLIV dimenzi,“ procedil skrz zuby a odpotácel se pryč.
 

*
 

Snape stál před skříní a s nataženou hůlkou vyčkával. Srdce mu bušilo a na čele se perlil pot. Dveře se rozlétly a objevil se on – černé vlasy, prázdný pohled, v ruce nesl kotlík a pod paží stočené ruličky pergamenů a přibližoval se k mistrovi lektvarů.

Jsem připraven stát se vaším učněm, pane profesore Snape,“ prohlásil Neville Longbottom. „Budou to úžasné čtyři roky.“

Grrr!“ zavrčel naprosto zděšený Severus a ucouvl před blížící se katastrofou.

Ridikulus!“ vykřikl a kouzlo zahnalo bubáka zpět do skříně.

Dřív spáchám harakiri, než abych kdy učil zpropadeného Longbottoma svému řemeslu,“ zalapal ztěžka po dechu a otřel si čelo.


*
 

Snape stál před skříní a s nataženou hůlkou vyčkával. Srdce mu bušilo a na čele se perlil pot. Dveře se rozlétly, ale za nimi se rozprostírala pouhá tma. Kouzelník se nahnul a zahleděl se do nitra rozevřené skříně. A tam ji objevil, malou, šedou s čumáčkem obráceným jeho směrem.

Písk!“ pozdravila myš kouzelníka, který na ni se zastřeným pohledem zíral.

Ík!“ vyjekl a zděšeně si vykasal hábit, než se odhodlal dát na kvapný úprk z místnosti.

Bubák stál na zadních končetinách a chvíli čenichal, načež se vrátil zpět do skříně a dveře se za ním zavřely.

K popukání, pomyslel si.


*
 

Snape stál před skříní a s nataženou hůlkou vyčkával. Srdce mu bušilo a na čele se perlil pot. Dveře se rozlétly a objevila se ona – hnědé oči, husté vlasy, nahoře bez a dole v zelených tangách. Rozevřela lesknoucí se rudé rty a přiblížila se k němu.

Chci být vaše otrokyně, pane profesore,“ pronesla Hermiona Grangerová tiše. „Chci nosit vaše děti.“

Snape na ni namířil hůlku, kterou po chvilce rozmýšlení opět sklonil.

Hm, možná bych přece jen neměl jednak ukvapeně. Pojď o krůček blíž.“

Absolutně zděšený bubák se kvapem zavřel zpět do skříně, v patách Snapea, který zuřivě bušil na dveře.


*
 

Snape stál před skříní a s nataženou hůlkou vyčkával. Srdce mu bušilo a na čele se perlil pot. Dveře se rozlétly a objevil se on – vlídný úsměv a půlměsícové brýle usazené na dlouhém křivém nose.

Severusi! Konečně jsi mě osvobodil! Dobrá práce. A nyní; vím, že je Voldemort mrtvý, ale mám pro tebe další nebezpečnou úlohu-“ začal Albus Brumbál.

Snape na něj chvíli zíral rozšířenýma vyděšenýma očima, než se rozhodl rychle jednat.

Ridik-Avada Kedavra!“ rychle si kouzlo rozmyslel a sledoval, jak se starší kouzelník topí ve smrtícím zeleném světle.

Bubák nebo ne, nehodlám to riskovat,“ zamumlal Snape k mrtvému tělu.


*
 

Snape stál před skříní a s nataženou hůlkou vyčkával. Dveře se rozlétly a objevila se ona – celá vychrtlá, ověšená náramky na něj valila oči a táhla za sebou vlající šály všech barev a vzorů, když se k němu přibližovala.

Severusi! Naši lásku předpověděly hvěz-“ zaúpěla Sybila Trelawneyová tím strašidelným jasnovideckým hlasem.

Snape zkřivil tvář a nenechal ji dokončit to hrůzyplné prohlášení. Nesměl, pokud se chce ještě někdy v noci pořádně vyspat.

Ridikulus!“ zahřměl a nejenže zahnal bubáka do skříně, ale prohnal ho i bytelnou zdí z kamenných kvádrů za ní.

Vida, najednou je budoucnost o něco jasnější,“ řekl s úšklebkem.


*
 

Snape stál před skříní a s nataženou hůlkou vyčkával. Dveře se rozlétly a objevil se on – boubelatý, modrooký, ježatý a přiteplený. Modrý hábit se při jeho chůzi elegantně třepetal ve vzduchu.

Nazdar, bledý dlouháne. Jak jsi k nakousnutí!“ zvolal Adam Ňamikous s našpulenými rty, mezi nimiž se zableskl bělostný špičák. „Obvykle se rád přisaju ke krku, ale v tvém případě se, cukroušku, asi zakousnu o něco níž-“

Cože? Ridikulus!“ vykřikl Snape, zahnal bubáka do skříně a přemožen zděšením se celý silně roztřásl.

Nemám ponětí, kdo nebo co to bylo, ale vůbec to nechci zjistit,“ sykl stále se třesoucí bradavický profesor.


*
 

Okamžitě toho bubáka vrať, Severusi! Dobře víš, že ho potřebujeme na vyučování Obrany proti černé magii. No vážně, po tom všem, co jsi zažil, by jeden myslel, že se budeš lépe ovládat!“ spílala ředitelka Minerva McGonagallová.

Snape mrzutě kráčel Zapovězeným lesem a pod paží pevně svíral malou truhlici. Černýma očima těkal ze strany na stranu, když v tom les utichl a v louči rozptýleného měsíčního světla se zjevila známá silueta v tartanovém hábitu.

Nasadila upjatý a přísný výraz.

Snape ani na vteřinu nezaváhal a se škodolibou radostí zahnal bubáka ve formě Minervy zpátky mezi stromy.

Jeho dopadení mu dlouho nepotrvá.


*
 

V Zapovězeném lese se shromáždilo několik bubáků, aby vážně prodiskutovali, co se stalo tomu chudákovi, kterého ukořistil Snape, a co udělat pro to, aby nebyli ukořistěni také oni. Netrpělivě čekali na příchod posledního z nich, aby mohli začít.

Ten kouzelník ho mučil, stále ho jen zaháněl. Nedal mu sebemenší šanci,“ stěžoval si jeden bubák. „To vůbec nebylo sportovní jednání!“

Náhle vystoupil ze stínů stromů profesor Snape. Vyděšení bubáci uháněli pryč.

Ale no tak! Vraťte se! To jsem jen já,“ zavolal Snape a vrátil se zpět do podoby bubáka.

Ty blbče, vážně myslíš, že je to k smíchu?“ naprdli se ostatní.


*
 

Snape stál před skříní a s nataženou hůlkou vyčkával. Srdce mu bušilo a na čele se perlil pot. Dveře se rozlétly a objevila se ona – celá vyzáblá na něj valila oči nahoře bez a dole v zelených tangách. Místo prsou měla jen bradavky a mířila rovnou k němu.

Severusi! Naši lásku předpověděly hvěz-“ zaskřehotala Sybila Trelawneyová.

Snape si vyděšen k smrti překryl dlaní oči, zařval „Ridikulus!“ a napálil kouzlo přímo do bubáka, který přeletěl vzduchem zpět do skříně, až to zapraskalo.

Snape spustil ruku z obličeje a prudce mrkal.

Moje oči!“ zasténal a dal se na tápavý odchod z místnosti.


*
 

Snape stál před skříní, oči měl přimhouřené a připraven k akci namířil hůlku na dveře. Ty se otevřely a profesor zmateně zamrkal, když se objevila černoška s dredy. Seděla za stolem, zírala do monitoru počítače a zuřivě bušila do klávesnice.

Hermiona dokončila aplikaci pleťové masky z avokáda, načež na oči mistra lektvarů opatrně umístila dva plátky salátové okurky,“ přečetla žena.

U Merlinovy levé půlky, ženská zpropadená, vzdej to!“ zuřivě zavrčel Snape. „Ridikulus!“

Bubák vletěl zpět do skříně a dveře se za ním zabouchly.

Zpropadení autoři fanfiction se zpropadeným tvůrčím blokem. Zpropadeně, jak já je nenávidím!“ syčel vztekle profesor Snape.


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.08. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Re: Za zavřenými dveřmi (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 29.12. 2023
|
Chtěla jsem vypsat, co se mi líbí nejvíc... ehm, vlastně všechno. Při mém smíchu kocour opustil demonstrativně kuchyň a zakopal se v ložnici na posteli.

Archivované komentáre


Re: Za zavřenými dveřmi Od: sisi - 21.04. 2020
Severus je klasik. Nikdy nezklame. Prostě se drží tradic a zvyků. Nikdy je neopustí a nebude žádat modernizaci. Za to si zaslouží obdiv i úctu. A dík. Zpropadená ff. Zase se plete do profesora Snapea. On je neměnný. Stálice. Tak zůstane. Díky za překlad.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Za zavřenými dveřmi Od: Elza - 04.03. 2015
To bylo geniální!!! *:DDDD Lupino - gratuluji, a arabesko - děkuji.

Re: Za zavřenými dveřmi Od: mami - 04.03. 2015
Síce opozdene, ale predsa. Všetko naj.

Re: Za zavřenými dveřmi Od: marci - 16.02. 2015
Tož, u mne vedou vyděšní bubáci, myš a autoři ff s tvůrčím blokem :D Paráda!!! Díky, arabesko!

Re: Za zavřenými dveřmi Od: Julie - 31.01. 2015
Perfektní u mne vede myš a Brumbál.

Re: Za zavřenými dveřmi Od: katrin - 29.01. 2015
Hah, decentne som sa chichotala, kym neprisla mys, to som sa skoro zadusila tycinkoua ked na to dosla este Hermiona, tak to uz bol regulerny zachvat smiechu na svete Dakujem za rozveselenie, mala som tazky tyzden a samozrejme blahozelam carodejke

Re: Za zavřenými dveřmi Od: Neprihlásený - 29.01. 2015
To bylo neuvěřitelné!!!!!!!!!!!!! Není tu dostatečně vysmátý smajlík, válející se po zemi. Reakce a myš a hned po ní reakce na Hermionu - nejlepší!!!!!!!!!!!!! Strašně jsem se pobavila:-)

Re: Za zavřenými dveřmi Od: Ponyska - 29.01. 2015
Jak já se třesu smíchy. Asi mi povolily i šrouby v křesle :D

Re: Za zavřenými dveřmi Od: MIRA - 28.01. 2015
Bavila som sa.:D Mne sa páčila Hermiona a Neville, on musel byť fakt des.:D Velmi pekne ďakujem za preklad.:) Lupina, tebe želám veľa šťastia zdravia a rodinnej pohody a hlavne chuť k prekladaniu. Čo by sme si my čitateľky bez teba počali.:)

Re: Za zavřenými dveřmi Od: Zuzana - 28.01. 2015
U mňa vyhral Albus:) avada kedavra pre istotu:DDD a ešte Nevill:DDD Všetko naj Lupina:)

Re: Za zavřenými dveřmi Od: Jimmi - 28.01. 2015
Lupina, poklad môj, všetko naj želám... mne to zo shoutboxu nedošlo... Prečítam ale neskôr. 
Re: Za zavřenými dveřmi Od: Lupina - 28.01. 2015
Díky :-) V práci mě přivítali do řad středního věku :-D Darebáci. Ale z celé firmy jsou už jen tři kusy, co mají pod 40. Dostala jsem spoustu dárečků a krásnou kytku :-)
Re: Za zavřenými dveřmi Od: Jimmi - 28.01. 2015
Oni sú tie poviedky dve! ja som vedela, že som ti blahoželala! Tak vitaj medzi nami. Inak, včera, došla poisťováčka, usadili sme ju s manželom za stôl, moja mamina vyšla hore (cez 75). A pani sa pýta - mamina vyzerala chorá, nepríde? Ja na to: to je vekom. Vyvalila na mňa prvý raz oči. Potom na manžela: Takže nevadí, keď tu vaša pani nebude? Teraz vyvalil oči on. Veď tu sedí a ukázal na mňa. Ale veď vaša pani má mať podľa papierov 43? A ja na to, že budem mať v máji. A ona zavalila: a ja som myslela, že ste jeho dcéra, tak mladučko vyzeráte. (mala silné dioptrie a svetlo nebolo až tak jasné). Päť minút sa z toho spamätávala. Ešte hovorí manželovi: na tú si dávajte pozor, keď tak mlado vyzerá...  A ja si v duchu hovorím, že keby si ty vedela, čomu sa venujem a čo čítam...  zdvihlo mi to super náladu, ktorú samozrejme zabili v práci, ale vďaka týmto dvom poviedkam sa usmievam ako slniečko na hnoji.  Baby, ja som tak rada, že vás mám, ja sa k tomu prekladaniu dostanem asi až na dôchodku (len si to na chvíľu predstav ako v 70 prekladáme texty násťročných z tej doby...)
Re: Za zavřenými dveřmi Od: Lupina - 29.01. 2015
To je úžasná historka. Tu si připomínej, až budeš mít deprese Mám podobnou, ale týká se mého manžela. Ještě jsme nebyli svoji a přestěhovali jsme se do svého prvního bydlení. Domovní důvěrnice u nás zazvonila, manžel otevřel a ona chtěla taťku On na to akorát: "Já su taťka." Víš, že jsem přemýšlela, jak to bude na důchodě - v těch 70ti? Těším se, jak mi v překladech nebude bránit zaměstnání A ty povídky nás náhodou udrží věčně mladými

Re: Za zavřenými dveřmi Od: larkinh - 28.01. 2015
Tohle bylo krásný... Brumbál byl dobrý a ta myš... to snad ne :)

Re: Za zavřenými dveřmi Od: Lupina - 28.01. 2015
Za mě vede Hermiona a hned za ní Brumbál. Ovšem bubáci, které poděsil zjev profesora Snape, ti neměli chybu Moc, moc děkuji, arabesko. Trošičku mi to vrátilo ztracený optimismus. Mimichodem, v práci se mě kolegové ptali, jestli mě manžel nechce raději vyměnit za dvě dvacítky... A děkuji všem za přání

Re: Za zavřenými dveřmi Od: solace - 28.01. 2015
Chudáci bubáci, budú mať zo Severusa nočné mory:-D Vďaka za preklad tohto úletu, arabeska. Pobavilo. Všetko najlepšie k narodeninám, Lupina!

Re: Za zavřenými dveřmi Od: JSark - 28.01. 2015
Teda, to bola silná konkurencia. O prvé miesto sa delia bubáci vydesení Snapom a o druhé sa bije pre istotu zaavadený Dumby a Sibila hore bez.

Re: Za zavřenými dveřmi Od: denice - 28.01. 2015
Drahá Lupino, přeju Ti všechno štěstí světa k narozeninám! Severus a bubáci - dokonalé! Stydím se to přiznat, ale absolutně nejvíc ze všech mě dostala myš... Díky, skvělý výběr!

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod