Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Tie správne slová

6. Během hlídky

Tie správne slová
Vložené: arabeska - 27.01. 2015 Téma: Tie správne slová
arabeska nám napísal:

Autor: MiHnn

Preklad: arabeska

Banner: tina.loves @ TDA

Link na originál: http://dramione.org/viewstory.php?sid=1225&chapter=6

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Žáner: Rôzny

Napísané pre: Round 8 Dramione LDWS on Livejournal

Výzva pre 5. kolo: „Náklonnost a potěšení“ - v Badavicích

PP: Na žádost nejvyšší čarodějky! Doufám, že jsem to vložila správně, docela jsem se zapotila při hledání správné témy… :)

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Draco si nesmírně užíval provokování Grangerové; což nebylo nic jednoduchého. Byla až moc sebevědomá na to, aby ji vykolejily urážky, dost chytrá, aby měla náskok v učení, a příliš hrdá, aby ji rozbrečelo oslovení mudlovská šmejdko. Zjevně bude muset být kreativnější. A to zjevně znamená, že ji bude muset pronásledovat.

Co to děláš, Malfoyi?“ vyprskla a protočila oči v sloup. Zrychlila ve snaze prodloužit jejich vzdálenost.

Draco se ani nepokusil potlačit úšklebek, který mu hrál na rtech, a nasadil vycházkové tempo po jejím boku. „Coby, nic, Grangerová. Proč se ptáš?“

Přimhouřila oči. „Zase mě sleduješ.“

Vážně?“ řekl překvapeně. „A to jsem měl za to, že jako prefekti bychom měli hlídkovat spolu.“

Posledně jsem si to ověřila a já mám hlídkovat tady, kdežto ty máš hlídkovat ve sklepení.“

Úšklebek se rozšířil. „A já jsem posledně slyšel, že se nemáme bez dovolení tajně scházet.“

Zastavila se a zděšeně vyvalila oči, než paniku zastínil odhodlaný plamen. „Nemám ponětí, o čem to mluvíš,“ prohlásila strnule.

Se zamyšleně nakloněnou hlavou k ní přistoupil blíž, čímž ji donutil ustupovat, dokud nenarazila zády do zdi. „Myslím, že víš naprosto přesně, o čem mluvím, Grangerová.“ Naklonil se ještě blíže a hrudí se záměrně lehce otřel o tu její, aby ji ještě více rozhodil. „A myslím,“ řekl tiše a jeho dech ji škádlivě polechtal na tváři, „že Umbridgeová bude nesmírně potěšená, až zjistí, co chystáš se svými poskoky.“ Odtáhl se, aby jí viděl do obličeje, a když rozpoznal ten plamen v jejích očích, ze kterého mu vždy přeběhl mráz po zádech, na rtech se mu znovu zformoval úšklebek.

Myslíš, že neuteču?“ zeptala se vzdorným a posměšným tónem. „Ty i všichni z vyšetřovatelského sboru se neradi dotýkáte mudlovských šmejdů, nebo jsi zapomněl? Jak mě chytíš, když se mě nemůžeš dotknout?“

Nad tou výzvou se zamračil. „Myslíš, že se tě nedotknu?“ Popadl ji za zápěstí, aby dokázal, že se mýlila, a zabránil jí sáhnout po hůlce. Se záměrem ji ještě více zastrašit se sklonil, dokud se jejich tváře takřka nedotýkaly, a upřeně se jí zadíval do očí. „Myslíš, že neudělám něco víc?“ zašeptal.

Cítil, jak se zachvěla, díky čemuž si znenadání uvědomil, že se k ní přitiskl celým tělem a jak perfektně k němu pasují její křivky.

Přimhouřila oči a vzdorovitě se k němu přitlačila ještě blíž, až se její rty ocitly znepokojivě blízko. „Co tím myslíš, Malfoyi? Co mi chceš udělat?“

Ještě nikdy mu nic neznělo tak odporně. Už jen pomyšlení na to být s mudlovskou šmejdkou… Ale to neznamenalo, že ho nelákala myšlenka ochutnat ty rty, kvůli kterým měl chuť ji zaškrtit stejně jako proklít pokaždé, když promluvila. Nakonec zvedl pohled, aby se setkal s jejím, a jakmile mu došlo, kam se jeho myšlenky ubraly, ustoupil od ní. Byl si vědom, že se třese potlačovanou potřebou dotknout se jí. Ve snaze skrýt paniku v očích se otočil na podpatku, rychle zmizel a nechal ji tam zmateně stát.

Nesměl dovolit, aby se to stalo. Nesměl nechat to, co k ní cítil, přerůst do něčeho podobného náklonnosti. To bylo ho mohlo zničit. Ona by ho mohla zničit.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 30.05. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 6. Během hlídky Od: teriisek - 05.09. 2015
To Draco neví, že by si neměl zahrávat, aby se to neobrátilo proti němu? :P Díky za překlad!

Re: 6. Během hlídky Od: Zuzana - 27.01. 2015
Až ma heglo keď som prišla na koniec... kde je pokračovanie???? Ja chcem ďalej:) Bolo to skvelé. Ďakujem za preklad.
Re: 6. Během hlídky Od: arabeska - 01.02. 2015
Taky jsem se docela naštvala. Chvíli jsem dokonce hledala pokračování, ale je to výzva dva roky stará, tak už se MiHnn asi neslituje... Zase může pracovat bujná fantazie! Díky! 

Re: 6. Během hlídky Od: TaraFaith - 27.01. 2015
To bylotak kouzelnéa hravé!! :D Moc děkuji za překlad.
Re: 6. Během hlídky Od: arabeska - 01.02. 2015
Já děkuji za komentář a jsem ráda, že se ti to líbilo! :)

Re: 6. Během hlídky Od: denice - 27.01. 2015
Nesměl dovolit, aby se to stalo? Milý Draco, obávám se, že tady už ti ujel vlak i s nádražím... Díky.
Re: 6. Během hlídky Od: arabeska - 01.02. 2015
Vlak i s nádražím Holt zaspal dobu. Víme, jak to chlapi mají ve zvyku... Díky, denice! 

Re: 6. Během hlídky Od: Julie - 27.01. 2015
Jistě že by ho ona mohla zničit a když ne jeho, tak jeho pohled na svět a sebe sama. Díky moc za překlad.
Re: 6. Během hlídky Od: arabeska - 01.02. 2015
...možná by se jí i podařilo udělat z něj lepšího člověka? Díky, Julie!  

Re: 6. Během hlídky Od: mami - 27.01. 2015
Kto druhému jamu kope sám sa do nej neskôr zahrabe... Teraz ho tá myšlienka bude prenasledovať až nakoniec podľahne, alebo aj nie... Kto vie ako to skončí...
Re: 6. Během hlídky Od: arabeska - 01.02. 2015
Za mě podlehne! O čem bychom potom četli? :)))

Re: 6. Během hlídky Od: Lupina - 27.01. 2015
Lehoulince mi to připomnělo tu povídku, co jsem Ti poslala. Draco, co ho proti jeho vůli přitahuje mudlovská š. je vděčné téma. Toto zpracování se mi moc líbilo. Ha, že ji vytočí tím, že ji bude sledovat. A jak si ogar naběhl :-D Díky za tuto perlu, arabesko :-)
Re: 6. Během hlídky Od: arabeska - 01.02. 2015
Vidíš, tu povídku mám uloženou, někdy na ni přijde řada ) Protiklady se přitahují, jinak by na světě byla nuda. No řekni Díky, Lupinko! 

Re: 6. Během hlídky Od: MIRA - 27.01. 2015
No, mám taký dojem, že Hermiona bude mať od Draca už pokoj. Alebo , nie? Bola to nádhera. Ďakujem za preklad, arabeska.:)
Re: 6. Během hlídky Od: Neprihlásený - 27.01. 2015
...ale nie, s jedlom rastie chuť :-) mami
Re: 6. Během hlídky Od: arabeska - 01.02. 2015
Hermiona nemůže mít od Draca pokoj, to by byly archivy fanfiction poloviční! Velikánské díky!  

Re: 6. Během hlídky Od: Ponyska - 27.01. 2015
"Kap, kap, kap" dělají mé sliny :). Děkuji za překlad :).
Re: 6. Během hlídky Od: arabeska - 01.02. 2015
Pravda, párkrát už jsem si zaslinila klávesnici při čtení místních překladů. Bylo mi ctí! Díky! 

Re: 6. Během hlídky Od: Sally - 27.01. 2015
Toto bolo veľmi zuajimavé a tak odlišné od predchádzajúcih drabbles. S kvapkou psychológie a zapálenou iskierkou. Hm, Draco, len či nechceš aby ťa zničila *vševediaci úškrn* Kde na to chodíte? Úžasná zbierka!
Re: 6. Během hlídky Od: arabeska - 01.02. 2015
Však on to chce, jenom si to nechce přiznat. Zatím ) Díky! 

Prehľad článkov k tejto téme:

MiHnn: ( arabeska )27.01. 20156. Během hlídky
MiHnn: ( Jimmi )09.09. 20115. Od okúzľujúceho jedinca
MiHnn: ( Jimmi )31.08. 20114. Jeho chyby
MiHnn: ( Jimmi )30.08. 20113. Nezákonný pomer
MiHnn: ( Jimmi )28.08. 20112. Tie správne slová
MiHnn: ( Jimmi )27.08. 20111. Potvorský problém so záväzkom