Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Jen krví spojeni

Jen krví spojeni - 2

Jen krví spojeni
Vložené: Lupina - 14.01. 2015 Téma: Jen krví spojeni
Lupina nám napísal:

Autor: E. M. Snape               Překlad: Lupina          Beta: marci                Banner: Vojta

Originál: https://www.fanfiction.net/s/2027554/2/In-Blood-Only

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 2. Slabiny

Vzpomněl si na ten den, kdy se objevila u jeho dveří. Nedošlo na slůvka lásky. Nepolíbili se. Dodnes si nebyl jistý, zda to brala jako sex z lítosti, nebo opravdu byla až do morku kostí takovou courou, jak ji v duchu nazýval.

Obrátila na něj své zarudlé zelené oči bez jiskry, z nosu jí teklo a rozedřené nosní dírky si utírala do zmačkaného kapesníku. Sdělila Srabusovi, že je zamilovaná do Pottera, takže ať v tomto nic nehledá. Nemohla uvěřit, že její miláček James… sotva dostudovali Bradavice a on už se otáčí za jinou. Je na ní něco špatného, že neudrží Jamesův zájem? Nadbíhal jí roky – jak mohl ztratit zájem, jakmile souhlasila, že si jej vezme?

Jak ubohé a odporné to bylo. Vše ve Srabusovi se vzpínalo, dokud mu do dlaní nevtiskla teplá ňadra a obkročmo si na něj nesedla. Pak mu přes kalhoty pohladila vzrušení a jeho mysl zahalila žhavá mlha.

Poprvé byl se ženou. S mastnými vlasy, hubený, s obrovským nosem a nepřátelským chováním se na nic lepšího nezmohl a ona to věděla. Věděla to s tím zlomyslným úsměvem na rtech, i když pod jeho doteky vlhla.

Dělal jí to tvrdě, bezohledně. Ani jeden polibek. Když bylo po všem, oba se leskli lepkavým potem a ona vypadala, že se pozvrací.

Ušklíbl se na ni, aby se oblékla a vypadla. Střelil po ní i ‚šmejdku‘. Už byl Smrtijedem. Měl podezření, že ona to ví také. Oblékla se, aniž by se na něj podívala; oblečení si zapínala se ztuhlými rameny.

Pravdou bylo, že ji z povzdálí sledoval už dlouho předtím; hnusila se mu ta jeho podivná přitažlivost k šmejdce, znechutilo jej pokaždé, když ji James Potter vlastnicky chytl v pase. Jak byla odporná, když přijímala Potterův zájem o svoji osobu, nechutná s tou mudlovskou krví v žilách. Přesto se vždy díval. To také nějak věděla. Uhodla to. Vyhledala ho tu noc, kdy zoufale toužila zranit Pottera, aby zranila sama sebe, a on jí jako ubohý, ufňukaný tvor, kterého z něj Potter a Black udělali, prokázal laskavost.

Jak si přál, aby ji tehdy s posměšným smíchem vyprovodil z místnosti. Pak by se na ni mohl ušklíbat a opovrhovat jí po zbytek života. Zůstal by čistý. Ale byl slabý a nahrál jí do karet. Vyspal se s ní a oni se s Potterem k sobě další den měli a v nechutně radostné záplavě slz si vyznávali nehynoucí lásku.

Pokaždé, když ji potom uviděl, cítil se využitý a pošpiněný. Bylo těžké čelit Pánovi zla a nevzpomenout si na pocit nehtů té šmejdky, jak se mu zatínají do zad, na její teplé tělo přitisknuté k jeho, na její oči…

Litoval toho tehdy, litoval toho teď.

Přesto pocítil podivný záchvěv… čehosi, když jen o pár měsíců později zaslechl, že se stala Lily Potterovou. Pak cítil na jazyku cosi hořkého, když se dozvěděl o jejím zdravém chlapečkovi… Další zatracený Potter. A když pro toho spratka zemřela, zavražděná spolu se svým drahým Jamesem, aby uchovala ten bezcenný plod, cosi uvnitř Severuse zmrzlo a ztuhlo, a tak to setrvalo dlouhou dobu, až zapomněl, že to kdysi bylo jinak.

ooOOoo

Uvědomoval si pocit zrady a nemalého zděšení, že to Potterovic štěně je jeho syn a že Brumbál to zjevně věděl. A očividně to před ním aktivně skrýval. Ten kluk vypadal každým coulem jako Potter; muselo zde působit silné zjevměnící zaklínadlo, protože ‚Snapeovský nos‘ byl nepřemožitelný. Seslal to skrývací kouzlo Brumbál, nebo Lily? Byla Pott – Harryho totožnost zatajována na příkaz ředitele, nebo Lily Potterové?

A ne, Snape samozřejmě nebude chtít toho impertinentního spratka pro sebe, ovšem neměli žádné právo mu zatajit pravdu! Zvlášť ne poté, co klukova matka zemřela.

Snapea znechutilo evidentní Brumbálovo přesvědčení, že klukovi bude líp jako sirotkovi než jako Snapeovu synovi. Věřil Brumbálovi. A přitom ze všech lidí, co jej kdy zradili, on byl ten nejhorší. Přísahal věnovat svoji věrnost Brumbálově věci, kvůli Brumbálovi dal všanc celý svůj život a oddanost… A Merline, ten muž mu lhal a seslal na něj Obliviate!

Formule nikdy nebyly Snapeova parketa, takže mu trvalo hodně dlouho, než vyhledal správné kouzlo na ochranu své nově obnovené paměti před možnými budoucími pokusy ji vymazat. V knihovně seděl kolik hodin, než jedno slušné nalezl, a v hlavě mu přitom běsnily rozzuřené myšlenky řešící nejlepší způsob, jak čelit Brumbálovi. Na Pottera samotného nijak nemyslel; chlapcova genetická totožnost byla až na druhém místě za naprosto strašlivou skutečností, že jej ředitel zradil. Měl by se vrátit k Pánovi zla, jen aby tomu chlapovi ukázal…

Snape tyto myšlenky zastavil dřív, než mohly zajít dál.

O stavu jeho mysli hodně vypovídalo, že záměrně vynechal své odpolední hodiny lektvarů, jen aby to kouzlo našel. Vědomí, že ti spratci vyděšeně čekali pravděpodobně většinu vyučovací hodiny, až se objeví, ve Snapeovi vyvolávalo samolibost. Jen ať si počkají. Věděl, že jej posléze Brumbál předvolá do kanceláře, a on pak tomu chlapovi předvede, že mu to neprojde. Samozřejmě záleží na tom, jak bude Albus znepokojený – mohl by i nakráčet do Snapeových soukromých komnat, což by nevadilo; ocenil by možnost konfrontovat ředitele na vlastním území.

A věrný své povaze, ředitel se toho večera opravdu ukázal v Snapeových komnatách; oči měl velmi smutné a plné obav. Přesně jako tehdy, když jsi mi vymazal paměť, pomyslel si Snape vztekle.

Ředitel jako jeden z mála lidí dokázal číst v jeho tváři; Snape byl rozrušený a zuřil a ten chlap to okamžitě odhalil. „Jak se cítíte, Severusi?“

Snape na něj dlouhou chvíli zíral, načež pokynul mávnutím hůlky k myslánce spočívající na stole. „Možná byste se chtěl na něco podívat, pane řediteli.“ Hlas měl napjatý a podrážděný.

Brumbál na Snapea ještě okamžik hleděl a snažil se přijít na to, co se mu děje v hlavě. Pak elegantně přikývl. Snape chladně sledoval, jak ten muž šťouchá do myslánky a sklání se nad ní; vložil dovnitř duplikát a ne skutečnou vzpomínku, protože Brumbálovi nevěřil, ani co by se za nehet vešlo.

Když se ředitel z myslánky vynořil, tvářil se naprosto neutrálně. „Takže už víte. Asi máte spoustu otázek.“

„Jen jednu: kdy jste se chystal mi o tom říct, Albusi?“ Snapeův hlas zněl i jeho uším neobvykle chladně; vztek a zrada se jaksi promítly do tónu roztaveného ledu.

Brumbálovy modré oči byly ve střehu a víc než jen trochu opatrné, zatímco pozorovaly naježeného mistra lektvarů. Severus Snape, sic kouzelník ne takového kalibru jako Brumbál, byl stále nebezpečný muž zběhlý v temném umění. A byl pravděpodobně rozzuřený natolik, aby své dlouho nevyužívané vědomosti aplikoval na starého ředitele.

„Ve vší upřímnosti, Severusi,“ promluvil tiše Brumbál a stále jej velmi opatrně pozoroval, „neměl jsem vůbec v úmyslu vám to někdy říct.“

Ve Snapeových očích vzplanulo cosi nebezpečného, ale roky sebeovládání to udržely v šachu za bledým, sveřepým výrazem. Zdánlivě mírným hlasem se otázal: „A proč jste se rozhodl mi toto poznání odepřít?“ Pak ztišil hlas do syčení, které plně odhalilo jeho bodající pocit zrady: „Jakým právem jste to přede mnou skrýval?“

„Lily tak rozhodla,“ odmítal Brumbál vzít na vědomí hněv druhého muže. „A já ji podpořil. Nechtěla rozvrátit své manželství a nevěřila, že jste připravený převzít odpovědnost za blaho dítěte. Já souhlasil.“ Když se Snapeova čelist vskutku neskutečně napjala, Brumbál dodal: „A stále věřím, že jsme udělali dobře.“

Snape na něj zíral, jako by najednou odhalil skrytého nepřítele.

Procedil skrz zaťaté zuby: „Nebylo na vás učinit takové rozhodnutí. A ani na . Pot – ten kluk byl stejně tak můj syn jako její a ona přišla o svůj nárok, když se vrhla do cesty vražedné kletbě!“

Brumbál vážně zavrtěl hlavou, ale nepřerušil oční kontakt s mladším mužem. „Skutečný rodič by Lily ocenil za její oběť, nepohrdal by jí za to.“ Pomalu se přiblížil a střežil se jakéhokoliv prudkého pohybu, který by popíchl toho již tak prchlivého muže. „Zemřela při ochraně svého dítěte. Nepochopil jste to tehdy a nevěřím, že to pochopíte teď. Jen se na mě zlobíte proto, že jsem vám odepřel něco, co považujete za své podle práva; nikdy byste to dítě nemiloval, ani byste jej nebral jako svého syna.“ Vážně se na Snapea zadíval: „A opovrhoval byste jím všechny ty roky, protože má krev své matky, stejně jako jste jím opovrhoval za jeho otce.“

„James Potter nikdy nebyl jeho otec,“ zavrčel Snape.

„A vy také ne.“

„A za to můžu poděkovat právě vám,“ odsekl Snape hořce.

Teď bylo na Brumbálovi, aby zíral. „Přece toho chlapce nechcete.“

„Samozřejmě, že ne!“ zařval Snape. „Ale ocenil bych možnost volby! Vy jste to přede mnou skryl, seslal na mě Obliviate!“

Brumbál si povzdechl. „Severusi, stejné obavy jako tehdy mám i teď.“

„A jaké obavy to jsou?“ hlas měl tichý a nebezpečný. „Kromě mé připravenosti ‚převzít odpovědnost za blaho dítěte‘.“

Brumbál měl oči pevné a naprosto nevzrušené. „Nechtěl jsem, nechci, abyste Harryho použil jako jistý způsob pomsty na Jamesi Potterovi. Co se týká Harryho a Jamese, byli otec a syn. Pokud by byl stále naživu, nepochybuji, že byste Jamesovi Harryho vzal jen z čiré zášti. A teď, když je mrtvý, zmocníte se Harryho, jen abyste zneuctil jeho památku.“

„Neuvědomoval jsem si, jak nízko o mně smýšlíte, řediteli,“ pronesl Snape chladně. Brumbálova slova mu neměla ublížit. Opravdu, neměla.

„Severusi,“ Brumbál jako by chtěl k němu vztáhnout ruku, ale Snapeův chladný zrak ho odradil. „Věřím, že jste dobrý, odvážný muž; přežil jste a vytrval v tom nejhorším, co život nabízí. Jste jedním z našich nejcennějších bojovníků proti Voldemortovi.“ Odmlčel se, jako by pečlivě volil slova. „Ale věřím, že James Potter byl a i dále zůstává vaší slabinou. Nevěřím vám, že jste v tomto bodu objektivní. A váš názor na Harryho byl vždy… rozhodně ne kladný. Nuže, když už jsme si vše ujasnili –“ Lehce pohnul hůlkou.

„Neodvažujte se mi opět vymazat vzpomínky,“ zasyčel Snape se zuřivě přimhouřenýma očima. „Seslal jsem nepropustné kouzlo. Neuspějete a buďte ujištěn, nikdy vám to neodpustím.“

Brumbál na něj chvíli zíral. „Když už jsme si vše ujasnili, mám být kdesi jinde.“ Odmlčel se a snažil se najít cosi ve Snapeově výrazu. „Doufám, že mě budete informovat, pokud se rozhodnete jednat v rámci nově nabytých vědomostí.“

„Doufám, že mě i vy budete informovat, pokud se vyskytnou nějaká další zemětřesná tajemství,“ odsekl Snape. „Možná nějací mí další synové? Dcery? Sestra někde venku? Nedovedu si představit, že bych byl připravený převzít odpovědnost ještě za .“

Když se chystal k odchodu, vypadal Brumbál velmi, velmi smutně. „Je mi velmi líto, co jsem musel udělat, Severusi,“ řekl tiše, „ale zdálo se to být nejlepší. Chyby starce –“

„Nepokoušejte se to omlouvat,“ zasyčel Snape. „Prostě vypadněte!“

Se zarmouceným pokývnutím hlavou Brumbál odešel.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 15.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Jen krví spojeni - 2 Od: arkama - 08.11. 2015
no tak teraz s tým Albusom asi musím súhlasiť, tamto hovado, čo tu hrá Severusa asi nie je vhodný materál na výchovu malého chalana. Vôbec sa mu nečudujem, že nerátal s tým, že sa to niekedy dozvie, alebo mu to povedia. Už aj ten začiatočný popis výroby Harryho je celkom nechutný. Takto nejako asi Rowla plánovala obraz Severusa a potom sa jej to zvrhlo :) Super, díky

Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Elza - 08.03. 2015
„Doufám, že mě i vy budete informovat, pokud se vyskytnou nějaká další zemětřesná tajemství,“ odsekl Snape. - Tak zatím mám pro Snapea nejvyšší pochopení.
Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Lupina - 09.03. 2015
Já taky, má své chyby, ale jeho reakce jsou pochopitelné. :-)

Re: Jen krví spojeni - 2 Od: mami - 28.02. 2015
Albus ako Viktor čistič, čo upratuje po druhých a k tomu so sklonom k manipulácii ostatných. Chudák Harry, bude sa musieť rýchlo adaptovať. Severus mu to asi neuľahčí...
Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Lupina - 28.02. 2015
Harry bude docela adaptabilní a máš pravdu, že Severus mu to neulehčí :-) Děkuji za komentář, mami :-)

Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Neprihlásený - 11.02. 2015
Uff diky jimmi
Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Lupina - 11.02. 2015
:-) Drsné, co?

Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Jacomo - 14.01. 2015
Začalo to zprudka a jízda rozhodně nezpomaluje! Jsem nadšená z naprosto netradičního pojetí zápletky - výjimečně se klidně obejdu bez romantického poblouznění Severuse vůči Lilly (já to té JKR stejně nějak nebaštím). Brumbál má ovšem smůlu, tady je zase za intrikána - že by proto, že je to jeho pravá tvář? Neudržela jsem se a zlehka nakoukla do originálu - prolítla jsem pár kapitol cca z poloviny povídky - líbí se mi, kam to vede, a jasně vidím, že se budu neskutečně těšit na každou další středu. A svrbí mě prsty najít si nějakou vydařenou povídku o Severusovi, už se mi po tom mrzoutovi fakt stýská Díky, Lupinko a marci, váš tandem je pro mě stále na špici překladatelského peletonu!
Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Lupina - 15.01. 2015
Jé, to jsem ráda, že se líbilo Já jsem povídkou nadšená, ale je mi jasné, že každému sedět nebude. Je to osvěžující, že Severus je tady tak smrtijedský a ne úplně dokonalý (v jednom aspektu magie nebude mít výjimečné schopnosti, auorka ho opravdu nemá na piedestalu), ale o to víc ho žeru Jestli budeš hledat něco se Severusem, tak v tom Tě budu jen podporovat Děkuji moc za milý komentář, Jacomo, až se červenám. Marci je kouzelnice, co dokáže z mého textu udělat PS: Až převezmeš štafetu překladu Ne jen Granger, dáš tady na stránkách vědět, že jo?

Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Zuzana - 14.01. 2015
Zamrzelo ma to ako prebehlo "milovanie" s Lily. Myslela som si, že sa mali radi:( Severus o nej zmýšľal naozaj hnusne, chápem, že sa na §u hneval, že ho odmietla, že sa dala dokopy s Jamesom:( ale nemyslela som si, že ju neznášal a že to bol iba obyčajný škaredý sex:( Albusom som ale znechutená ešte viac, aj keď pri jeho kecoch som začala premýšľať aj o tom, či náhodou nemá pravdu. Ten starý chlap dokáže zmanipulovať aj mňa Som zvedavá ako to bude pokračovať... Ďakujem za preklad.
Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Lupina - 14.01. 2015
Sex byl takový, jaký byl. Ale on asi musel být, jinak by nemohl být Severus takový parchant. Nemá tady zlomené srdce. Zatím se zdá, že nemá žádné, nebo jen velice seschlé. Ale ono se to časem změní. A Brumbál? No, je fakt dobrý, že dokáže zmanipulovat i čtenářky :-D Severus mu to ale spočítá :-) Díky moc za koemntář, Zuzano :-)

Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Marti - 14.01. 2015
Brumbál bude celou povídku takovejhle manipulativní parchant? Já že bych si z terapeutických důvodů vyrobila nějakou voodoo panenku s jeho podobou, abych nemusela škrtit monitor... Jak já nesnášim ten jeho postoj "sežral jsem všechnu moudrost světa a o vašem životě budu rozhodovat, jak já uznám za vhodný". Doufám, že Severus mu za to Obliviate předloží účet i s úroky... Těším se na konfrontace Harry - Severus, jestli se mladej aspoň trochu povahově potatil, tak to bude ještě zajímavý... Díky za překlad!
Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Lupina - 14.01. 2015
Brumbál se bude snažit, ale Severus už si to nenechá líbit. A náš mladej? No, žekněme, že teď, dp 9.kapitoly, co na ni zrovna s betou pracujem, jsme si často vyměnily poznámky typu - Zaslouží si jeden druhého... Takže jo, krapet se potatil Zajímavé to bude Díky za komentář, Marti

Re: Jen krví spojeni - 2 Od: holloway - 14.01. 2015
Pravda, tahle úvodní vzpomínka nebyla tak rozverná jako ta minulá...Lilly je tu tak trochu mrcha. To, že Severusovi neřekla o dítěti bylo spíš proto, že by jí to nikdy neodpustil James, než to že by si myslela, že není schopen převzít zodpovědnost za dítě. Ale budiž, bylo to její rozhodnutí, nicméně po její smrti neměl nikdo právo mu to tajit - každý má pravo vědět, že má dítě a je pak na něm jestli se rozhodne se starat nebo ne. S tímhle by u mě Albus teda neuspěl A nelíbí se mi, že má tak špatné mínění o Severusově charakteru. Jsem zvědavá, jakým směrem se to bude ubírat. Díky moc za překlad, Lupino
Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Lupina - 14.01. 2015
Ajaj, kolik toho můžu prozradit, aniž bych moc spoilerovala? Řekněme, důvody k ředitelovu rozhodnutí se ještě dozvíme. Taky myslím, že Severus měl právo vědět. A možná, kdyby věděl, všechno by bylo jiné. Ale takto si aspoň užijeme pořádně naštvaného Severuse ;-) Bude dokonalý. Díky moc za komentář, holloway :-)

Re: Jen krví spojeni - 2 Od: keti - 14.01. 2015
A lucius bude zlí , já ho mám tak ráda  jsem zvědavá na Herryho jaky bude
Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Lupina - 14.01. 2015
Taky jsem radši, když v něm má Severus přítele. Bohužel, tady ne :-( Harry se objeví na scéně už příště :-)

Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Leylon - 14.01. 2015
no pekne. tu bude ešte veľa ohňa....
Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Lupina - 14.01. 2015
Bude, toto je zatím rozjezd :-)

Re: Jen krví spojeni - 2 Od: katrin - 14.01. 2015
ou, ou, napriek varovaniam som zo Severusa zdesena a priznam sa, ze ani Lily, ani Dumbledore ma neoslnili.. dufam, ze Dumby ma k tomu povedat aj cosi viacej,inak grrr .. 
Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Lupina - 14.01. 2015
Někde jsem četla, že někteří tuto povídku ani nedočetli. Přesto si myslím, že stojí za pokus. Snape tu vážně bude parchant (věř mi, bude ještě hůř), ale je v něm cosi schopného lásky, co se nakonec probudí a vyplave na povrch. A nejsou zde hrdinové, kteří by byli vyloženě kladní. Jsou to lidé s chybami. Něco z jejich pohnutek povídka ještě vysvětlí. Děkuji za komentář, katrin

Re: Jen krví spojeni - 2 Od: arabeska - 14.01. 2015
Už jsem říkala, jak mě to uchvátilo, viď že jo? Lily chápu. Ne že bych si to uměla představit ve svém případě, ale chápu to. Líbí se mi, že autorka vyjevila tuhle její temnou stránku. A zase mě moc nepřekvapilo, že se James otáčel za jinými, abych řekla pravdu... Já ráda Brumbála bastarda, protože od jisté doby (od nějaké povídky, ale nepamatuju si které) už ho nesnesu jako toho "ubohého starce", který chtěl jsem chránit Harryho a neměl postranní úmysly. A Severus je řádně... čistokrevný. To je jedna báseň! Lupino, marci, jste boží a já vám neskonale děkuji! Ale vy víte ) 
Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Lupina - 14.01. 2015
Na této povídce se mi líbí, že nemá žádného hrdinu, který by stál na piedestalu. Nikdo tu nebude absolutně kladný. (Ke zlému se bude nejvíc blížit Lucius.) A na čtenáři pak bude, jak daného hrdinu bude vnímat. A to se mi moc líbí. Ty různorodé reakce si užívám. (To jsme teprve u druhé kapitoly!) Tak nějak pohnutky hrdinů nutí k zamyšlení. Severus je čistokrevný až po konečky vlasů A přesto v něm cosi bude, co synovi neodolá Díky, arabesko, za komentář :-*

Re: Jen krví spojeni - 2 Od: JSark - 14.01. 2015
No, Severus síce materiál na otca nie je, ale je otázne, či má Dumby v tejto veci právo nejak moralizovať, pretože Dursleyovci tiež neboli zrovna skvelý materiál na opatrovníkov. Rozbieha sa to zaujímavo.
Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Lupina - 14.01. 2015
Teď Brumbál opravdu nepůsobí ani trochu sympaticky. Ironií je, že si za to Brumbál může sám. Kdyby nenajal neschopného Lockharta, Severus by neměl důvod užít lektvar. Díky za koemntář, JSark

Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Julie - 14.01. 2015
Začátek s Lily byl drsný, no ale její jednání je když ne pochopitelné, tak omluvitelné. Byla zhrzená a hlavně hrozně mladá (a mladí jsou blbí). Severus se jí sice štítil pro nečistou krev, ale... to ALE tam rozhodně bylo a myslím, že silné. Na rozdíl od Lily Brumbál u mne omluvu nemá. Ano tento Severus není materiál na otce, ale kdo je on aby to posuzoval a hrál si s lidskými osudy jako s figurkami na šachovnici? Dursleyovi snad byli dobrými rodiči? Díky!
Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Lupina - 14.01. 2015
Úplně si vrním blahem, jaké tato povídka vyvolává reakce - a to jsme teprve na začátku Jelikož vím, co se dál stane, tak naznačím jen, že i motivy Brumbálova jednání se poodhalí. Zůstává i dál manipulativním dědkem, o tom žádná, ale Severus s ním hezky zamete. Neboj A líbí se mi, že Lily tady není za svatou. Jak píšeš, byla mladá a udělala chybu - no, nakonec to chyba nebyla, my si užijem parádního severitu Ale není psána jako představa nevinnosti. Už se těším, co řeknete na další kapitoly. Atmosféra bude pomalu houstnout. Díky za komentář, Julie

Re: Jen krví spojeni - 2 Od: solace - 14.01. 2015
Keby si v úvode poviedky neuviedla, že autorka berie Snapa ako čistokrvného, už by som bola vytočená. Takto tá šmejdka dáva význam, len celkom nechápem, prečo sa s ňou zahadzoval, keď ňou tak pohŕda. Asi sila okamihu:-) No a Lily je tu pekná mrška, vyspať sa s iným z pomsty? Dumbledore ako vždy nesklamal, bude sa snažiť ľuďmi manipulovať do posledného dychu. Vďaka za preklad, Lupina.
Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Lupina - 14.01. 2015
Vlastně až na konci vzpomínky je napsáno, že v něm cosi zemřelo. Takže to vidím tak, že Lily Severuse hodně přitahovala, on se nenáviděl, protože ho přitahuje šmejdka, nenáviděl za to i ji, a když za ním přišla, fungoval mu jen ten spodní mozek. Čímž autorka hezky rozehrála povídku. Máme tu maniplativního Brumbála, čistokrevného Snapea Smrtijeda a jeho nečistokrevného syna. A až se na scéne objeví Lucius, budeme se potit :-) A teď se můžem dohadovat, jestli Severus své předsudky překoná a akceptuje Harryho jako svého syna. Díky za koemntář, solace :-)

Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Folwarczna - 14.01. 2015
Ou, byli jsme varováni, že Snape je v této povídce pěkný parchant, ale i tak mě překvapil. Nebyl náhodou TAKÉ poloviční krve? Co mají ti poloviční Smrtijedi za problém? Koukám že to bude pěkně nervní počteníčko...
Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Lupina - 14.01. 2015
Není poloviční krve - v úvodu je napsáno, že zde je Snape čistokrevný. Autorka povídku psala po Fénixovu řádu. Snape tu bude parchant, to jo :-) A občas ještě větší :-) Nervní to rozhodně bude. Děkuji za komentář, Folwarczno :-)

Re: Jen krví spojeni - 2 Od: denice - 14.01. 2015
Merline, ten Brumbál je tak úžasný komediant! Strašně se mi líbí, jak se pokouší Snapea převézt, to je mistrovské dílo! Ale vzato objektivně s ním ač nerada musím souhlasit. Severus tohoto typu není tím nejvhodnějším materiálem na otce kohokoli. I když chápu Severusův vztek a pocit, že byl zrazen, s  názorem na Lily, který projevil v úvodu, by pravděpodobně došlo ke katastrofě. Dítěti by to nijak nepomohlo. Úvodní vzpomínková scéna byla přímo děsivá. Po mnoha ff mě nepřekvapilo, že James začal koukat jinam, jakmile měl Lily jistou, ovšem přímo tahle reakce - no tedy! Samozřejmě netrpělivě čekám na to, kdy a jak se Harry dozví pravdu, nebo aspoň její část. Že by Brumbál? Nebo sám novopečený otec? To bych Harrymu nezáviděla. Ale uvidíme, co se v tomto příběhu vyklube z Harryho, bude hodný nebo grázlík? Moc se na vývoj věcí těším. (Jedinou slabinou této povídky jsou krátké kapitoly, Loten mě hodně zhýčkala.) Díky.  
Re: Jen krví spojeni - 2 Od: Lupina - 14.01. 2015
Mám pocit, že někde v povídce autorka psala, že Brumbála a Lupina jako postavy má ráda. Takže tady prostě nevyzní úplně nejlíp asi náhodou, nebo se jejich postavy vydaly jiným směrem. Jedno je jasné - docela Brumbála chápu. Tento Severus není materiál na otce. A to se ještě neukázal v plné parádě, muhehe... Početí Harryho se mi zdá docela uvěřitelné - ne, že bych Lily omlouvala, co udělala bylo hnusné. Ale uvěřitelné, některé ženy tak přemýšlí. Brzy se dozvíš, jak se Harry dozví... A Harry? No, občas se projeví, že je synem svého otce A neboj, kapitoly se prodlouží. Hlásila jsem pomalý rozjezd Děkuji za komentář, denice

Prehľad článkov k tejto téme:

E. M. Snape: ( Lupina )11.11. 2015Jen krví spojeni - 45 (Závěr)
E. M. Snape: ( Lupina )04.11. 2015Jen krví spojeni - 44
E. M. Snape: ( Lupina )28.10. 2015Jen krví spojeni - 43
E. M. Snape: ( Lupina )21.10. 2015Jen krví spojeni - 42
E. M. Snape: ( Lupina )14.10. 2015Jen krví spojeni - 41
E. M. Snape: ( Lupina )07.10. 2015Jen krví spojeni - 40
E. M. Snape: ( Lupina )30.09. 2015Jen krví spojeni - 39
E. M. Snape: ( Lupina )23.09. 2015Jen krví spojeni - 38
E. M. Snape: ( Lupina )16.09. 2015Jen krví spojeni - 37
E. M. Snape: ( Lupina )09.09. 2015Jen krví spojeni - 36
E. M. Snape: ( Lupina )02.09. 2015Jen krví spojeni - 35
E. M. Snape: ( Lupina )26.08. 2015Jen krví spojeni - 34
E. M. Snape: ( Lupina )19.08. 2015Jen krví spojeni - 33
E. M. Snape: ( Lupina )12.08. 2015Jen krví spojeni - 32
E. M. Snape: ( Lupina )05.08. 2015Jen krví spojeni - 31
E. M. Snape: ( Lupina )29.07. 2015Jen krví spojeni - 30
E. M. Snape: ( Lupina )22.07. 2015Jen krví spojeni - 29
E. M. Snape: ( Lupina )15.07. 2015Jen krví spojeni - 28
E. M. Snape: ( Lupina )08.07. 2015Jen krví spojeni - 27
E. M. Snape: ( Lupina )01.07. 2015Jen krví spojeni - 26
E. M. Snape: ( Lupina )24.06. 2015Jen krví spojeni - 25
E. M. Snape: ( Lupina )17.06. 2015Jen krví spojeni - 24
E. M. Snape: ( Lupina )10.06. 2015Jen krví spojeni - 23
E. M. Snape: ( Lupina )03.06. 2015Jen krví spojeni - 22
E. M. Snape: ( Lupina )27.05. 2015Jen krví spojeni - 21
E. M. Snape: ( Lupina )20.05. 2015Jen krví spojeni - 20
E. M. Snape: ( Lupina )13.05. 2015Jen krví spojeni - 19
E. M. Snape: ( Lupina )06.05. 2015Jen krví spojeni - 18
E. M. Snape: ( Lupina )29.04. 2015Jen krví spojeni - 17
E. M. Snape: ( Lupina )22.04. 2015Jen krví spojeni - 16
E. M. Snape: ( Lupina )15.04. 2015Jen krví spojeni - 15
. Fan Art: ( Lupina )08.04. 2015Harry Snape
E. M. Snape: ( Lupina )08.04. 2015Jen krví spojeni - 14
E. M. Snape: ( Lupina )01.04. 2015Jen krví spojeni - 13
E. M. Snape: ( Lupina )25.03. 2015Jen krví spojeni - 12
E. M. Snape: ( Lupina )18.03. 2015Jen krví spojeni - 11
E. M. Snape: ( Lupina )11.03. 2015Jen krví spojeni - 10
E. M. Snape: ( Lupina )04.03. 2015Jen krví spojeni - 9
E. M. Snape: ( Lupina )25.02. 2015Jen krví spojeni - 8
E. M. Snape: ( Lupina )18.02. 2015Jen krví spojeni - 7
E. M. Snape: ( Lupina )11.02. 2015Jen krví spojeni - 6
E. M. Snape: ( Lupina )04.02. 2015Jen krví spojeni - 5
E. M. Snape: ( Lupina )28.01. 2015Jen krví spojeni - 4
E. M. Snape: ( Lupina )21.01. 2015Jen krví spojeni - 3
E. M. Snape: ( Lupina )14.01. 2015Jen krví spojeni - 2
E. M. Snape: ( Lupina )07.01. 2015Jen krví spojeni - 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )30.10. 2014Jen krví spojeni