Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Home For Christmas

Počúvaj, čo počujem ja

Home For Christmas
Vložené: Jimmi - 01.12. 2014 Téma: Home For Christmas
Jimmi nám napísal:

 


1. december 2014

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Home For Christmas

Je čas smiechu, je čas radosti a je čas... na pravdu?


Séria spolu nesúvisiacich jednorazoviek a drabblíkov ako darček k Vianociam 2012/13



Do You Hear What I Hear 

 Autor: MiHnn

Preklad: Jimmi

 Originál: http://dramione.org/viewstory.php?sid=2035&chapter=1

Prístupnosť: K

Zhrnutie: Draco je pozvaný na Vianoce k Weasleyovcom

 

Počúvaj, čo počujem ja

Draco sa maximálne snažil, aby sa nemračil. Sedel uprostred armády červenovlasých Weasleyovcov, mal na sebe svrbiaci šedý vlnený sveter, ktorý mal v ramenách príliš napnutý a prapodivne vyzerajúcu čelenku s falošnými parohami, ktorá pevne spočívala v jeho blonďavých vlasoch. Pripadal si absurdne. Nakoniec si dovolil zamračiť sa na pečené kura, keď si ohryzol zvlášť prudko kúsok mäsa.

Keď ho Hermiona požiadala, aby sa zúčastnil Vianoc u Weasleyovcov, Draco bez zaváhania odmietol. Bol presvedčený, že ho nič nedokáže prinútiť, aby sa zúčastnil celého dňa aktivít s rodinou, ktorú nenávidel viac než kedysi svojich domových škriatkov. Na to Hermiona prosila, žobronila, zanechávala nie príliš nenápadne narážky takmer každú bdelú hodinku, z čoho začínal mať pocit, viac než kedy predtým, že to bol rozkaz a že nerobí to, čo od neho žiadala. Jeho logika bola jednoduchá: keby prijal toto očividne neochotné pozvanie, ktoré mu udelili, v duchu ani v najmenšom nepochyboval, že medzi ním a Lasičiakom dôjde k ostrému sporu. Okrem toho, Draco už počul o jeho smole, keď šlo o prekliatie nejakého čarodejníka - dokonca na nervy lezúceho čarodejníka - počas prázdnin. Niečo o pomstychtivých narglách, ktoré Lenka Lovegoodová  zašepkala tie prvé Vianoce, ktorých sa zúčastnil na Rokforte. Nevedel, čo to bolo, ale nebol pripravený riskovať, že to zistí.

Až keď do tejto rovnice vstúpilo vydieranie, uvedomil si Draco, že je možno v istých problémoch. Ležala v jeho posteli, omotaná v jeho obliečkach, s rukou okolo jeho pása, keď mu svoj návrh zašepkala do ucha.

Oči sa mu roztvorili. "To neurobíš!"
"Vážne?" spýtala sa nevinne.

Keď jednoducho zostal ticho, oči prižmúrené v nevôli, pokračovala s unaveným povzdychom.

"Nemôžem pokračovať v tom, čo robíme, pokiaľ ťa stále tajím."

"Ja by som nás radšej udržal ako tajomstvo," povedal so šibalským úsmevom.

"Moji priatelia ťa nenávidia."

"Tvoji priatelia majú vo všetkom zlý vkus."

Znova si vzdychla. "Pre mňa znamenajú celý svet. Weasleyovci sú jediná rodina, čo mám. Keď spolu nedokážete vychádzať..." Draco sa od nej začal odťahovať, keď náhlivo dodala. "Jediné, čo od teba chcem, je, aby si to skúsil. To je všetko. Poď som mnou na Štedrý deň a vynasnaž sa. To bude ten najlepší darček, aký by si mohol dať."

Na to ho pobozkala, pripomenula mu celkom presne, prečo sa nedržal varovaní svojich rodičov a usiloval sa o muklorodenú.

A tak bol tu, v brlohu Akromantuly, a musel presedieť bolestivé zdvorilosti, prehnane nadšené vianočné oslavy a teraz jesť kura. Znova sa zamračil, keď si znova odhryzol.

"Si v poriadku, Malfoy?"

Celý  stôl nepríjemne stíchol, keď Draco zdvíhal zrak, až kým jeho šedé oči neprebodli podozrievané modré. Poľahky nadviazal odhodlaný nenechať svojho protivníka vyhrať a usmial sa: "Len som obdivoval varenie. Jedlo je delikátne."

Ron Weasley na neho nadvihol obočie, než potlačil nevinne vyzerajúcu šálku smerom k nemu. "A máš tak rád varenie, mal by si skúsiť toto." Oči sa mu prižmúrili s významom ukrytým za nimi. " Má v sebe navyše... energiu."

Bola to horúca čokoláda, presladený nápoj, s ktorým ho pred pár mesiacmi oboznámila Hermiona. Prinútila ho vypiť ho vediac, že to bol jeden z jeho najobľúbenejších muklovských produktov. Dokonca vedel, že ju mal radšej s malou maršmalovkou navrchu.

Draco sa na nápoj podozrievavo pozeral. Niečo v ňom muselo byť.

Hermiona vedľa neho sa durdila. "Ron, prestaň si ho doberať."

Lasičiakove plecia obranne stuhli. "Ja si ho nedoberám. Len jednoducho ponúkam nášmu hosťovi nápoj." Posunul ho ešte bližšie. "No tak, Malfoy. Ochutnaj ho."

Draco si podozrievavo obzeral šálku, smiešnu muklovskú vecičku, na ktorej boli nakreslené vyskakujúce soby v snahe zostať verné sviatočnému obdobiu.

"Nemusíš to vypiť, Draco," prehovorila potichu Hermiona pri jeho boku. Vyslala nespokojné zazretie smerom k svojmu príliš ochranárskemu priateľovi, ktorý sa na ňu pozrel tak nevinne ako dokázal. Ale medzi ním a najmladším Weasleym sa odohrávala bitka a pýcha Draca Malfoya mu odmietala dovoliť, aby sa poddal.

S očami spojenými s Lasičiakovými zdvihol šálku a odpil si z horúcej čokolády. Chutila tak ako vždy chutila: teplá, sladká, so slabou príchuťou mäty na konci.

Práve keď zbadal, ako sa Lasičiakove kútiky vytáčajú dohora, začal vidieť rozmazane.

*

Draco rýchlo zažmurkal, keď sa pokúšal zorientovať. Už viacej nesedel za stolom, ale v plyšovom kresle vedľa kozuba. Stále mal na sebe ten príšerný sveter. Horúčava bola takmer neznesiteľná.

Keď vzhliadol, všimol si, že Hermiona sedí na jednom operadle kresla, nohy má zľahka prehodené cez jeho.

"Si hore," šťastne povedala, skôr než mu uhladila nabok prameň vlasov, ktoré mu padli do čela.

Draco na ňu podozrievavo prižmúril oči. Nikdy predtým k nemu nebola taká nežná, hoci tento malý čin u neho vyvolal hrejivé tušenie, že by ho nedokázal nenávidieť, aj keby sa snažil.

"Čo sa stalo?"

Pokrútila hlavou. "Ron..."
"On ma otrávil?" spýtal sa, vyplašený. Nečakal na odpoveď, keď sa pokúsil postaviť. "Prečo ten naničhodný..."

"Draco..." položila mu nežnú ruku na hruď a zatlačila ho nazad.

Zažmurkal na ňu. Prečo nebola naštvaná?:

"Neotrávil ťa," povedala nežne. Posunula sa a skĺzla do jeho lona, takže mu teraz sedela krížom cez nohy.

Bez rozmýšľania Draco obkrúžil rukou jej boky a pritiahol si ju bližšie. Páčilo sa mu cítiť ju takto blízko. "Musel niečo urobiť."

Mala červené líca, keď sa na neho pozrela. "Dal ti Veritasérum."

Dracove oči sa rozšírili v panike. Čo povedal? Čo sa ten debil pýtal? Čo všetci počuli? Aký bol najmenej príjemný spôsob ako toho kreténa zabiť?

"Hermiona," začal potichu, hlas smrteľne vážne. "Myslím, že je na čase, aby si zo mňa zliezla. Myslím, že je na rade debata."

"Počkaj, počkaj," prisunula sa bližšie.

Draco na ňu zmätene hľadel, premýšľal, prečo na neho pozerá tak placho. Nikdy nevyzerala v takýchto rozpakoch, dokonca ani keď z nej prvý raz strhol habit.

Odvrátila sa, keď sa ho to spýtala, tie slová len zašeptala. "Naozaj ma miluješ?"

Dracove  zadunením zastavilo. Potom cítil, ako sa mu zrýchlil pulz a sveter sa mu stiahol okolo krku, keď si ju neveriacky prezeral. Bol povedal...? Povedal...? Čo povedal?

Sledoval to, ako sa mu krútila v lone a okamžite rozoznal pocit, ktorý sa pokúšala utajiť: strach.

Stočil prsty okolo jej krku a prinútil ju pozrieť sa na neho. "Sedím tu, mám na sebe príšerný sveter, po tom, čo som celý deň strávil hraním metlobalu a pečením koláčikov kvôli tebe." Porazenecky si vzdychol, keď palcom zľahka obkreslil jej pery. "Povedať to by bolo bývalo nadbytočné."

Placho sa usmiala. "Bolo by to nadbytočné, keby som to povedala tiež."

Prekvapene zažmurkal, než ju pritiahol k sebe, hruď sa mu rozšírila šťastím po prvý raz za veľmi dlhý čas. Jej pery sa voči jeho pohli poľahky, slabý vzdych jej  unikol, keď sa jeho jazyk pretlačil cez jej pery, aby sa dotkol jej.

Náhly výbuch hluku ich prinútil odtrhnúť sa od seba.

"Prepáčte, že meškám," zadychčane pozdravil Potter, keď vkročil do Brlohu. "Čo mi ušlo?" začal, keď si odmotával šál z krku. Vtedy jeho pohľad dopadol na Draca a zarazenú Hermiona placho sa usmievajúcu z jeho lona.

Okamžite sa Potterove oči prižmúrili.

Skvelé, zastonal Draco. Ešte jeden.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 29.05. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: Shadow - 06.12. 2014
Skvělá oddychovka :) Draco s parohami a v šedém svetru :D Dokonalá představa :D

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: scully - 03.12. 2014
Draco v Doupěti byl dokonalý,ale co by pro Hermionu neudělal. A ten konec opravdu neměl chybu. Moc děkuju za překlad

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: martian - 02.12. 2014
Povedený začátek adventu a moc pěkný překlad. Děkuji. 

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: VikiVosahlova - 02.12. 2014
Awww, to je boží♥:3 

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: mami - 02.12. 2014
Je super mať takých priateľov a rozkošného Draca.

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: Jacomo - 01.12. 2014
Veritasérum? A sakra, to bylo silný kafe… vlastně čokoláda. Ale že se těm klukům Weasleyovic povedlo položit správnou otázku! Ovšem obávám se, že když oni přišli s tímhle, Merlin ví, co teď způsobí Harry Díky. Super start Adventu - ačkoliv Draco by si to asi nemyslel...

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: Leylon - 01.12. 2014
och, paráda! nasmiala som sa a to teda poriadne. ďakujem :)

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: tiberia - 01.12. 2014
Až mi toho Draca začalo být líto.... moc hezké, díky!!

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: Zuzana - 01.12. 2014
To je nádherné:) Za toto veľmi pekne ďakujem. Bolo to krásne nežné. Draca mi bolo naozaj ľúto, Ron ma naštval, ale aj tak to malo nádhernú atmosféru:)

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: holloway - 01.12. 2014
Harry jako vždycky přijde až když je po všem ještě že toho Voldemorta zvládl najít včas...a ta jeho věta: "Čo mi ušlo?"- mě by z něj asi trefilo. Ron je teda pěknej idiot, se divím, že ho Hermi nechala jen tak přežít...za mě by byl minimálně na dva kusy. A Dracovo vysvětlení proč jí neřekl, že ji miluje je super - raději činy než slova. Jimmi, díky za krásný překlad krásné adventní čokoládky.

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: Folwarczna - 01.12. 2014
Kamarádi jsou volové jako vždy.

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: Julie - 01.12. 2014
Jó Draco má pravdu, ani to říkat nemusel. To co cítí dokázal činy. A Harry na konce to byl tedy gól. Díky moc za překlad adventní jednohubky.

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: doda357 - 01.12. 2014
To bolo také milé, neodolala som a musela som si to ráno prečítať, miesto toho, aby som spala, kým môžem  Od Rona som iné ani nečakala  Milujem adventné kalendáre  Ďakujem veľmi pekne, že sa s tým každý rok trápite  Už si bez toho Vianoce ani neviem predstaviť  Malá technická: Dracove  zadunením zastavilo. - chýba ti tam slovo 

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: MIRA - 01.12. 2014
To bolo zlaté, že ešte jeden. Dúfam, že mu nebudú zas ponúkať čokoládu. Mohla by sa mu znechutiť. Ďakujem za preklad Jimmi.

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: teriisek - 01.12. 2014
Čekala jsem, že mu podstrčí nějaký superzáludný weasleyovský vynález, ale veritasérum mě nenapadlo ani náhodou! Hlavně že neřekl žádnou pitomost, věřím, že takhle si u Weasleyů docela zlepšil reputaci. Ale ten závěrečný příchod Harryho... chudák Draco:D Díky za překlad!

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: arabeska - 01.12. 2014
Ale to snad ne! Chudák Dráček, tolik si toho na Vánoce musí vytrpět Zajímalo by mě, jestli Harry použije stejnou metodu výslechu nebo něco ďábelštějšího. Děkuji, Jimmi! Perfektní jako vždy! 

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: larkinh - 01.12. 2014
Chudák Draco... pro lásku se vždycky musí trpět.

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: Gift - 01.12. 2014
Tomu se rika laska! Roztomila povidka s jeste roztomilejsim koncem. Diky za ni! ;-)

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: akinom - 01.12. 2014
To bolo tak krásne. Niesom moc romantička, ale toto bolo ták krásne. Hneď mi to spravilo deň a do adventu sa to nádherne hodilo. Skvelý preklad. Ďakujem... :)

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: samba - 01.12. 2014
Tomu říkám podraz ale splnil účel.Dík

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: TaraFaith - 01.12. 2014
ach. Mě se tak líbí povídky, kde jsou Ron s Harrym ti ochranářští typy. Chudák Draco. Jeden šálek má za sebou druhý ho čeká. :DD Moc díky za překlad.

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: ladyF - 01.12. 2014
Dokonalý závěr, snad chudáček Draco nebude muset spolknout další dávku veritaséra! Krásný výběr a krásný překlad. :)

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: denice - 01.12. 2014
Znovu jsem si připomněla, proč jsem si MiHnn zamilovala. Draco v Doupěti - spíš v jámě lvové. Ale doufejme, že se Harry spokojí s vyprávěním očitých svědků a nezačne Draca dusit někde v koutku... Díky.

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: marci - 01.12. 2014
Skvělá povídka! A nejlepší byl závěr - ještě jeden Chudák Draco; trochu mi to připomnělo, co vyprávěla arabeska, když se její vyvolený musel vypořádat s kolika - čtyřmi? - jejími bratry krásné to bylo - hezký začátek adventu. Díky moc!!

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: solace - 01.12. 2014
Bude repete s čokoládou, alebo Draca čaká niečo pikantnejšie? Až mi ho prišlo ľúto... Ale dôležité je, že mu to Hermiona poriadne vykompenzuje:-) Vďaka za preklad, Jimmi.

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: Jimmi - 01.12. 2014
Mám dojem, že toto bol môj posledný preklad spred 2 mesiacov, ako ten čas letí. Mihnn sa nezaprie a musím povedať, že ovládla tieto Vianoce (ako takmer každý rok) Všetkým díky

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: soraki - 01.12. 2014
Ochranářský Ron mi nevadí, ale chudák Drakouš to pěkně odskákal a vypadá to, že hned dvojmo. Díky

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: Lupina - 01.12. 2014
No, Draco, vybral sis čarodějku s dvěma velmi ochranářskými kamarády. Dobře Ti tak Opravdu nebylo třeba, aby Draco vyslovil nahlas své city. Po tom, co pro ni udělal, to bylo zcela jasné. Ale autorka povídku krásně vygradovala příchodem ještě jednoho Děkuji moc za překlad, Jimmi

Re: Počúvaj, čo počujem ja Od: Ponyska - 01.12. 2014
Chtělo by to pokračování. Co by mohl prozradit tentokrát? :D

Prehľad článkov k tejto téme:

MiHnn: ( denice )06.01. 2015Katastrofální večeře
MiHnn: ( denice )01.01. 2015Nová chuť
MiHnn: ( denice )26.12. 2014Se záhadnými dary přichází velké podezření
MiHnn: ( denice )22.12. 2014Dokonalý návod, jak nejít na věc
MiHnn: ( denice )17.12. 2014Šest zastavení
MiHnn: ( denice )12.12. 2014Útěk
MiHnn: ( denice )09.12. 2014Přátelská ruka
MiHnn: ( denice )08.12. 2014Neskutečně nádherná
MiHnn: ( denice )04.12. 2014Pravdivá slova / Prosté oslavy
MiHnn: ( denice )02.12. 2014Nepřítel mého nepřítele / Rozhodnutí
MiHnn: ( Jimmi )01.12. 2014Počúvaj, čo počujem ja
MiHnn: ( denice )15.11. 201411. Za světlem