Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Ponysky

50 důvodů, proč nenávidím Hermionu Grangerovou

Preklady jednorazoviek od Ponysky
Vložené: tigy - 04.02. 2014 Téma: Preklady jednorazoviek od Ponysky
Ponyska nám napísal:

50 důvodů, proč nenávidím Hermionu Grangerovou

Žádost o povolení zaslána

Autorka: Kiska King

Překlad: Ponyska

Odkaz na originál: https://www.fanfiction.net/s/3940352/1/The-50-Reasons-I-Hate-Hermione-Granger


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Popis: Psané slovo nelze zpochybnit, že?

Poznámka autorky: Vím, že toto téma už tu bylo hodněkrát, ale nemohu mu odolat. Doufám, že si jej užijete.

Poznámka překladatelky: Příjemnou zábavu. Doufám, že vás také postihne alespoň jedna křeč od smíchu tak jako mě ;).

 

  1. Díky zubům vypadá jako bobr. Ne, vůbec mě nezajímá, že jí je ve čtvrtém ročníku zmenšili, na tu hrůzu nikdy nezapomenu.
  2. Její vlasy mohou být zamořené hnízdem akromantulí... Přísahám, že nepřeháním.
  3. Ta inkoustová skvrna na jejím nose rozhodně není roztomilá, hezká nebo rozkošná.
  4. Kouše se do rtu, když je nervózní, zneklidněná nebo naštvaná. Je to příšerný zlozvyk... Říkal jsem, že je to bobr.
  5. Potter a Wízlík... Mluví samo za sebe.
  6. Je Nebelvír.
  7. Je mudlorozená.
  8. Ví všechno o všem! Ačkoli jsem slyšel kolující zvěsti o věštění... ale Trelawneyová je tak jako tak šarlatánka.
  9. Má pořádnou sílu. Nikdy bych nemohl mít přátelství s někým tak hrubým! Ne, že bych o nějakém přátelství s ní vůbec uvažoval.
  10. Je naprosto zatraceně perfektní! Myslím tím - potkali jste někdy ženu. Je to jako by se snažila stát svatou nebo tak něco.
  11. Neudrží svoji pusu zavřenou. Každou hodinu se chová jako „Já všechno vím,“ dobře možná ví všechno, ale o to nejde!
  12. Když je naštvaná, nevypadá hezky. Vypadá děsivě. Není to jako bych věděl jaké to je být vyděšený. Lidi mi to prostě řekli.
  13. Vůbec není cítit jako pergamen, jak byste si mohli myslet... je to spíš květinová, pižmová vůně... tak nějak to říkali.
  14. Vůbec mě nezajímá jestli se mnou dokáže nebo nedokáže udržet hádku. Mohl bych si na to najít někoho jiného.
  15. Nenosí žádný make-up... a nemá ani žádný pupínek! Není to jako kdybych žárlil... To by naznačovalo, že mám uhry.
  16. Nic co řeknu se jí nedotkne. To není fér! Jako by snad mé urážky byly staré. Musím vymyslet něco nového.
  17. Vůbec si nevšímá nynějších módních trendů. Její oblečení je tak zastaralé, a přesto stále vypadá dobře... podle... hmm... Blaise... jo.
  18. Má jen jednu kamarádku. Něco se děje mezi ní, Potterem a Weasleyovou. Nechutné. Jdu umřít to tmavé jámy.
  19. Vždycky se nachází v knihovně... je to jako by neměla na práci nic lepšího než číst... a viděli jste ty knihy, které tam čte? No, ne že bych ji sledoval jak čte nebo něco podobného. To bych nikdy neudělal. To by bylo jako špehování.
  20. Kouše si taky nehty... hloupý bobr...
  21. Když přestane vnímat okolí a začne čmárat na papír, dělá to tím nejotravnějším způsobem. Jak mám podle ní poznat co píše?
  22. Věděli jste, že si v lektvarech mrmlá pod nosem? Dokonce ani nemohu říct, co si to mumlá...
  23. Ve známkování je vždy o bod přede mnou. Nemám nejmenší tušení jak to dělá! Jako by to dělala záměrně. Úplně ji vidím jak sedí v nebelvírské společenské místnosti, hladí tu kouli chlupů barvy zvratků, které říká kočka, kující můj konec... chvilku před tím než z myšlenky na mě omdlí. Srdíčko moje, to není její chyba. Jsem prostě neodolatelný.
  24. Právě jsem ji nazval srdíčkem, ale to nic neznamená. Nenávidím ji! Nemám ji rád! Opovrhuji jí! Pochopili jste, že?
  25. Kdokoli řekl „Dáma protestuje až moc, zdá se,“ zemře pomalu a bolestivě. Doufám, že to byla ona. *
  26. Odpustila Weasleymu celou tu eskapádu s Brownovic nevěrou. Nemám nic proti odpouštějícím ženám... ale Weasley si to nezaslouží... já bych... ale to není podstatné. Já bych to Herm – nikomu neudělal. Nikdy bych to nikomu neudělal. **
  27. Blaise se mi směje kdykoli se o ní zmíním. Nesnáším to. A nemůžu ho praštit, protože je v právu. Nenávidím ho... ale ne tak moc jako nenávidím ji.
  28. Právě jsem si uvědomil, že má příšerný vkus... kočka, přátelé, kolej. Možná... kdyby měla dobrého přítele, mohl bych všechny ty chyby přehlédnout. Nezačítejte se tak. Taky vás nesnáším.
  29. Dívá se na mě jako by mě litovala nebo tak něco. Já nepotřebuji její soucit! Strach, zbožňování, respekt jistě... ale lítost rozhodně ne. Je to otravné.
  30. Celý rok ničí veškeré mé úsilí. Měl bych psát své úlohy, ale to jediné na co dokáži myslet je to jak moc ji mi – nesnáším. Omlouvám se za své, hmmm, zadrhnutí.***
  31. Ani nezaznamená, když jí do vlasů házím papírky... Jaký to má účel, když se ani nenaštve?
  32. Viděli jste její batoh? Je obrovský! Kolik předmětů ta holka má? Je to jako by musela všem ukázat jak chytrá vlastně je. Někdo by jí tu tašku měl nosit...
  33. Při snídani stíhá část, nic nerozlít a ještě poučovat Weasleyho najednou. Je to ohromné. A já nesnáším, když mě ohromuje.
  34. Káže dobrotu a pravidla nadevše, ale v pátém ročníku se vyplížila na ministerstvo. Hnusný pokrytec.
  35. Viděla mě ve fretčí podobě. Bílé, skákající fretce. Každý kdo mě viděl jako fretku musí zemřít.
  36. Když polovina školy zemře, zjistí, že jsem to byl já a půjdu do Azkabanu. Nemám tušení jak to udělá. Ona už je prostě taková.
  37. Blaise mě právě obvinil z posedlosti, takže jsem mu musel jednu vrazit! Přinutila mě uhodit mého přítele!
  38. Právě mě přinutila se někomu omluvit proto, že jsem mu jednu ubalil do obličeje...
  39. Nenávidím, že na mě působí všemi možnými způsoby, fyzicky i psychicky.
  40. Otec by byl zahanben... Nenávidím, když je otec zahanben.
  41. Nazvala mě švábem. To bolí.
  42. 42.             Chce se mi z ní zvracet... To nejsou motýli! Drž zobák Balisi!
  43. Mohla by vypadat úžasně. Viděli jste ji na vánočním plese? Já jsem... nemohl jsem vymyslet žádnou zatracenou urážku, kterou bych poslal jejím směrem. To bylo hanebné.
  44. Blaise se právě zadusil při čtení přes mé rameno. A protože tohle je o ní, je to její vina.
  45. Přiměla mě uvědomit si jak hrozná osobnost jsem.
  46. Straší mě... skutečně, pravděpodobně si kvůli snům najdu léčitele.
  47. Neobdivuje mě jako každý jiný tady. Proč nemůže být normální jako ostatní?
  48. Nazvala Pansy trolem s otřesem mozku... dobře, bylo to vtipné, ale nemůže si takhle utahovat z mých přátel!
  49. Právě jsem strávil hodinu a půl nad seznamem věnovaným Grangerové. Ghh.
  50. Nenávidím, skutečně naprosto nenávidím fakt, že ji nemohu nenávidět. Nezáleží na tom jak moc se snažím. Stále se vracím k tomu samému problému... Miluji ji...

 

Drž zobák Blaisi!

 

 

* Jedná se o citát z Shakespearovy knihy Hamlet. Byl použit při rozmluvě Hamleta s jeho matkou. Nepamatuji si přesné znění ani jsem na netu nenašla originální český překlad z knihy, tak jsem to interpretovala po svém. Myslí se tím, že pokud se někdo brání až příliš horlivě, snaží se tím zakrýt vlastní lež. Originál věty zní takto: The lady doth protest too much.

** Jde o hříčku slov – ze jména Hermione navazuje na anyone, což se mi v českém jazyce nedaří.

*** Další milá hříčka – love â�� loath.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Za mě vede 34....pokrytec :-D

"Hloupý Bobr!", "Lidi mi to prostě řekli", "Blaise mi to řekl","Miluji ji",.. Ach! :D Draco je naprosto fantastický, je to tak sladké, do posledního detailu. :) Hezky jsem se u toho nasmála. Děkuji za krásný překlad! :))

Draco sa moze snazit nenavidiet Hermionu, nahovarat si nepravdy... Ale bolo to mile, aj to s Blaisom :-). Dakujem.

Krasne,   Miluji ji... a uzasne, jak cely cas bojoval zo sebou   Vdaka za preklad... aj ja ho milujem  

Blaise se zjevně dobře pobavil, ostatně kdo by se nebavil, že? Díky za překlad!

Blaise se právě zadusil při čtení přes mé rameno. A protože tohle je o ní, je to její vina. Tak to mě vážně pobavilo. Díky za překlad.  

Milé, vtipné... po ránu potěšilo. Díky

Chudák Draco a poslední dlova Miluji ji je super.

Tak tohle je dobrý, jak párek  od začátku do konce... Nic proti Dracovi, ale nejlepší je poslední bod, tenhle  - Drž zobák Blaisi! Díky 

Úžasný seznam, který mě donutil se zběsile zubit na obrazovku monitoru. :) Říkala jsem si, že vypíchnu pro sebe ten nejlepší důvod, ale pak jsem se přistihlla, že bych opisovala většinu seznamu. Děkuji za překlad. :)

Super. Pobavilo. Inak pozor na znaky, tento prehliadač nezvládne všetko, opravím to cez víkend. to anyone by som riešila - či inej. (i inej, či inou), ale keby si na to neupozornila, ani by som sa nad prekladom nezamyslela. love-loath - ako moc ju mám (rád) plné zuby... Ďakujem za preklad Jimmi
Děkuji za rady k překladu . Tento typ ff mám ráda, snad na něco podobného k překladu ještě narazím 

Roztomile.. chichocem sa tu ako skolacka

Draco je podarení:) no a najkrajší bol záver:) to priznanie si skutočnosti... Bolo to milé, ďakujem za preklad.

To bolo roztomilé:-) Chudák Draco, je z toho riadne na nervy, ale dôležité je, že v tom má jasno:-) Blaise by sa mal radšej držať bokom, lebo bude definitívne umlčaný. Vďaka za preklad, Ponysko. Pobavil.
To jsem velmi ráda, snad bude více takových překladů :).

Půvabná, kouzelná hříčka. Draco je jedinečný - Potter a Wízlík - mluví samo za sebe.   Moc bych chtěla, aby se seznam nějak dostal k Hermioně. Díky. P.S. Citát z Hamleta jsem našla (nedalo mi to) - překlad Jiřího Joska: "Myslím, že ta dáma toho slibuje až moc." A Martina Hilského:" Zdá se mi, že ta dáma toho slibuje až mnoho." Druhá scéna třetího dějství.  
Díky moc za tu námahu - velmi to oceňuji .   Dala bych nevím co za to, kdyby bylo pokračování na téma, kdy jeho seznam našla 

Chudák Draco... :D Díky. :)

Dokážu si živě představit Blaise, jak se mu celou dobu směje. Jak zmijozelské Neobdivuje mě jako každý jiný tady. Proč nemůže být normální jako ostatní? Tolik lásky... Perfektní! Díky! ) 

Tak tohle je nádhera. Moc jsem se nasmála. Díky.

To bolo veľmi milé. To zapieranie. :D Chudák Blaise. Ten sa tam každú chvíľu dusil pri pohľade cez rameno na ten papier. :D
Na jeho místě bych chtěla být - zneužit pro odůvodnění jak zná její vůni a mít srandu z Draca Malfoye. 

:-D To je tak trefné. A to jak píše:...lidé mi to řekli :-D Hloupý bobr :-D Krásné to bylo, vtipné, smála jsem se, ale bylo v tom i tolik citu... Děkuji za překlad :-)
Lidi mi to prostě řekli nebo Blaise mi to řekl... jo - z toho jsem se málem udusila smíchy 

Prehľad článkov k tejto téme: