Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2013 Snamione

Letní škola 5/6

Advent 2013 Snamione
Vložené: solace - 23.12. 2013 Téma: Advent 2013 Snamione
larkinh nám napísal:

 

23. december 2013

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Letní škola

Autor: Proulxes

Původní název: Summer School (For the Romantically Challenged)

Link na originál:     http://www.thepetulantpoetess.com/viewstory.php?sid=22860&i=1

Překlad: larkinh

Souhlas k překladu: ano

Věkové omezení: žádné

Pár: HG/SS

Žánr: humor, romantika

Popis: trochu sladkého z 2012/13 SSHG Exchange

Varování: žádné


Prohlášení: Postavy v tomto příběhu jsou majetkem J.K.Rowlingové, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladů různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří tuto ságu přeložili do češtiny. Autorská práva k této povídce vlastní Proulxes, jež napsala tuto fanfiction. Povídka nebyla přeložená za účelem zisku.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

 

 

Kapitola 5., ve které se o věci začíná zajímat Narcisa…

 

Malfoy Manor

Středa 6. srpna 2008

Můj drahý Severusi,

doufám, že nebudeš příliš naštvaný, protože Ti musím napsat kvůli Tvému nedávnému chování.

Velice jsi pomohl naší rodině – pomohl jsi nám přežít válku, vařil jsi lektvary pro Draca na jeho popáleniny, hájil jsi nás před Starostolcem, udělal jsi ty strašné věci v těch temných dnech, abys mého syna ochránil. Na oplátku jsem se o Tebe pomohla postarat, když ses léčil tady na Manoru a vždy jsem se těšila z našich soukromých rozhovorů a předchozích… diskrétních důvěrných sdělení. Ale víc než náš vzájemný životní dluh nás spojuje to, že Tě znám už od doby, kdy jsi byl sotva víc než děcko. Vím, že Tě Lucius považuje za svého nejdražšího přítele, a stejně tak Tě za něj považuji i já.

Jsem si jistá, že jsi zvědavý na důvod tohoto poněkud mimořádného výlevu sentimentu.

Severusi, mám plešatého manžela, a Hermiona Grangerová je zpátky v Bradavicích. Mýlím se, pokud si tyto dvě věci dávám do souvislosti?

O co tu jde?

Narcisa

~~~~~

 

Nemocniční křídlo

Bradavická škola čar a kouzel

Středa 6. srpna 2008

Drahá Narciso,

jak Tě Lucius bezpochyby informoval, jsem nyní indisponován, protože mi dorůstají dvě hlavní kosti v těle a zotavuji se z rány do hlavy. Nestalo se nic kromě toho, že Lucius zapomněl zcela vše ze svých skvělých schopností klamat, a dokonce i Zastírací kouzlo.

Severus

~~~~~

 

Malfoy Manor

Středa 6. srpna 2008

Severusi,

jestli si myslíš, že Tvůj obvyklý okázalý projev zatrpklé nejistoty a hrubosti se mě nějak dotkne, tak jsi zřejmě zapomněl, do které koleje jsem byla zařazena.

Řekni mi, o co tady kráčí.

Přísahám, že to udržím v tajnosti, tak jako jsem udržela v tajnosti i to ostatní.

Cisa

~~~~~

 

Nemocniční křídlo

Bradavická škola čar a kouzel

Čtvrtek 7. srpna 2008

Narciso,

omlouvám se, že mi trvalo tak dlouho odpovědět na Tvůj dopis… Zkoušel jsem tento dopis napsat několikrát.

Slečna profesorka Grangerová se vskutku vrátila do Bradavic a vyučuje v té darebné Minervině Letní škole. Já… znovu mě přitahuje a nejsem si jistý, jak se s tím vyrovnat, protože ona očividně nemá v úmyslu dovolit… aby se to, co se stalo předtím… znovu událo.

Opravdu, už podlehla návrhům hostujícího profesora – užvaněného tupého trdla, který nevlastní ani zlomek její inteligence, ale který zřejmě ovládá rádoby aritmantické blábolení a ubohou rafinovanost, na něž láká celé davy slabomyslných ženských, včetně poloviny učitelského sboru! Vskutku, jeho kouzlo je podezřele záhadné.

Zatímco jsem ležel na ošetřovně, schovaný za zástěnou, slyšel jsem ho otevřeně flirtovat s nerozumně mladou Poppyinou asistentkou. Pozval ji na Astronomickou věž na rozmluvu s hvězdami nebo nějaký podobný nesmysl. „Chci se usadit a najít si ženušku, která mi bude dělat intelektuální poklony“, vážně! Je to darebák.

Jsem přesvědčený, že nemá na srdci její nejlepší zájmy.

Já… je mi líto, že byl Lucius zraněn. Přikládám pudr, který po místní aplikaci obnoví růst jeho vlasů.

Severus

[Luciusi, jestli tohle čteš (nebo někdo jiný), uvalil jsem na tento pergamen zvlášť nepříjemnou kletbu, která se právě aktivovala. Narcisa zná protikouzlo. Hodně štěstí při vysvětlování, proč se hrabeš v její soukromé korespondenci.]

~~~~~

 

Malfoy Manor

Čtvrtek 7. srpna 2008

Ach, Severusi,

opravdu chápu Tvou choulostivou situaci.

Je jasné, že nemůžeš zaútočit přímo a musíš najít jiné, méně nápadné cesty, jak upozornit na zkaženost svého rivala, aniž by ses tím dotkl objektu svého zájmu… Tohle chce lstivost a záludnost. Dej mi trochu času na promyšlení nejlepšího postupu.

Mezitím nic nepodnikej. Tvoje alergie na léčivé lektvary Ti nijak nepomůže, pokud by došlo na duel.

Cisa

PS: Lucius by nikdy nečetl mou soukromou korespondenci. O našem manželství toho moc nevíš, pokud si myslíš, že když akceptuješ, že Tvůj partner má nějaká tajemství, nevyplynou z toho pro tebe žádné výhody. Přesto to bylo od Tebe milé, drahoušku!

~~~~~

 

BRADAVICKÁ ŠKOLA ČAR A KOUZEL

Zápis z porady zaměstnanců, čtvrtek 7. srpna 2008, sborovna

 

Ředitelka bere na vědomí skvělý návrh profesorky Grangerové, aby se při poradách zaměstnanců začal používat Bleskobrk za účelem rychlejšího a přesnějšího záznamu. Děkuji, Hermiono.

- Nemáš zač, Minervo. Jsem ráda, když mohu pomoci. Užitečnost Bleskobrku jsem objevila před několika lety, když jsem potřebovala napsat svou diplomovou práci do lektvarů, a od té doby ho používám ve svém soukromém výzkumu…

- Ano, dobře, děkuji Ti ještě jednou, Hermiono. Jsem si jistá, že Filiusovi to ušetří křeče v ruce.

[*odfrknutí*]

- Omlouvám se, profesore Bloombergu, chtěl jste něco dodat?

- Ach ne, ne, Minervo! Jen… ehm… jsem si odkašlal.

- Dobře tedy. Začněme.

- Profesore Kratiknote, omluvil se někdo?

- Ano, profesorko McGonagallová. Rubeus Hagrid je stále na dovolené v Arménii, madame Pomfreyová se omlouvá, ale má moc práce, a profesor Snape je stále upoután na lůžko-

[*otevření dveří, klapání*]

- SEVERUSI!

[*nezaznamenatelné zvuky*]

- Co tady děláš? Poppy mi řekla, že budeš v posteli ještě další dvacet čtyři hodiny!

- Nebuď směšná, Minervo. Jsem naprosto zdráv.

- Ale Tvoje zranění hlavy? Pomona říkala, že jsi měl docela těžký otřes mozku? Dobrá. Takže, prosím, posaď se… tamhle vedle Hermiony je ještě místo.

- … profesorko Grangerová.

- … profesore Snape.

- Nazdar, kámo! Žádné nepřátelské úmysly kvůli tomu potlouku, že ne?

- Profesor Bloomberg. Jaké potěšení.

- Ehm, ano, můžeme pokračovat? Děkuji. Jsou to všechny omluvy, které jsi dostal, Filiusi?

- Ano, Minervo.

- Dobrá tedy. Znovu bych chtěla vřele přivítat naše hostující profesory Bloomberga, Hilla, Albernathyho, Whitlowa, Greenovou a Grangerovou, kteří se účastní této porady kvůli dvěma bodům, jimiž jsou blížící se charitativní famfrpálový zápas a zhodnocení našeho prvního Letního nástavbového studia.

Program dnešního jednání:

- Ohledně naší diskuze minulý měsíc o žádosti profesora Hagrida, týkající se rozšíření osnov pro druhé ročníky o pětinoha a ohnivého plivouna. Dostala jsem odpověď z ministerstva a musím bohužel oznámit, že Oddělení pro regulaci kouzelných tvorů Rubeovu žádost zamítlo.

[*několik tichých výdechů*]

[*nezaznamenatelný zvuk?? Díky Merlinovi??*]

- Profesorko Prýtová, přála jste si něco dodat? Musíš mluvit nahlas, Pomono, jinak Bleskobrk nebude schopný zaznamenat Tvé komentáře…?

- Ach… eee… ne, Minervo, nechci nic dodat! Děkuji.

- Ehm. Dobře.

- Zatopení spodního patra – teď už je to uklizené, že, Argusi? Umístili jsme tam nový odtok, abychom zabránili dalším záplavám a odvedli odpadní vodu z kuchyně… A také jsme nainstalovali nový systém bezpečnostního větrání ve sklepení, kvůli… Ano? Správně. Děkuji Ti za to.

- Dobře. Co se týče dnešních hlavních bodů…

Číslo 1.: Poslední opatření týkající se charitativního famfrpálového utkání příští sobotu, 16. srpna.

- Víte všichni, že hráči dorazí od zítřka za týden pomocí přenášedel? Sirény tu budou v pátek 15. zhruba ve čtyři hodiny odpoledne, hned jak skončí vyučování. Ostatní hráči dorazí jednotlivě. Septimo? Ty koordinuješ příjezd? Ano. Dobře. Je tu něco, co bychom měli vědět?

- Ne,  Minervo. Všechno běží podle plánu. Už bylo vyčleněno místo pro stanování diváků, někteří už dokonce dorazili–

[*nezaznamenatelný hluboký zvuk*]

– a vím, že Rosmerta i Aberforth jsou už plně obsazení –

[*nezaznamenatelný hluboký zvuk*]

– ale jsem si jistá, že všechno půjde jako po másle, co se diváků týče, Minervo –

[*nezaznamenatelný hluboký zvuk*]

- Severusi? Hermiono? Jestli něco máte, řekněte to.

- Nic, Minervo… Jen jsem zmiňoval nedostatek vhodných prostor pro každého, kdo by náhle potřeboval vyhledat soukromí.

- Ach. Správně, Severusi. Nejsem si zcela jistá, proč je to tak důležité, ale…

- Myslím tím, že kdybych si přál se s někým setkat ‚mimo pracovní dobu‘, je tu pro tento… záměr příliš málo možností.

[*nezaznamenatelný zvuk*]

- Profesore Bloombergu? Přejete si něco dodat?

- Ne? Dobrá, děkuji Vám… Jsem si jistá, že všichni budete souhlasit, že je to docela terno, když jsme byli vybráni jako hostitelé takové události. Očekáváme velké množství zahraničního kouzelnického tisku, takže se na to musíme připravit. Vzpomněla jsem si, jak jsme před několika lety hostili Turnaj tří kouzelnických škol! Vím, že jedna z našich hostujících profesorek se ho vlastně zúčastnila, ale pro zbylé z nás, kteří máme méně zkušeností s tiskem, prosím seznamte se pečlivě s tímto letákem Oddělení pro styk s veřejností Ministerstva kouzel.

[*nezaznamenatelný zvuk*]

Filiusi, mohl bys tyhle pergameny nechat kolovat? Děkuji. Přečtěte si to a řiďte se podle toho, všichni. Jestli má někdo z vás nějakou otázku, nebojte se mě po schůzi zeptat—

[*nezaznamenatelný zvuk*]

- Severusi? Chceš něco dodat?

- Jen bych rád poznamenal, paní ředitelko… Někteří z nás pozornost světových médií vítají více než druzí…

- Na co narážíš, kámo?

- Drahý profesore Bloombergu, jen bych rád znal Vaše, řekněme, zlepšené zkušenosti se Třetí říší—

- Děkuji Ti, Severusi… profesore Bloombergu… kdybyste mi dovolili pokračovat, pánové? Děkuji. Přejděme k druhému bodu našeho programu...

Číslo 2.: formuláře hodnocení Letního nástavbového studia.

- Filiusi, byl bys tak laskav, prosím? Děkuji. Ministerstvo nás požádalo o kompletní vyhodnocení efektivnosti učení na naší Letní škole, a to formou spolupráce.

- Znamená to, že budeme komentovat práci ostatních, Minervo?

- Ano, Pomono. Většina z vás jste vyučovala v párech a tak budete schopni vzájemně posoudit svou práci. Ty a Neville můžete vyplnit své formuláře jednoduše—Ano, profesore Bloombergu?

- Děkuji, Minervo… Jen by mě zajímalo, jestli se máme spárovat podle předmětů, které jsme učili; konec konců, můžeme se hodně naučit z dovedností a talentů druhých. Něco jako… křížové oplodnění… nápady?

- Když už mluvíme o křížovém oplodnění, Jerry… Nebyl jste to Vy, koho jsem včera viděla vycházet ze skleníku číslo pět s naší novou léčitelkou, Lanettou Dilellovou?

- A já vím, že existuje ještě několik dalších čarodějek, které také měly prospěch z vašich dovedností a talentů, podle posledního článku Hettie Henwoodové v Denním věštci!

- Sibylo!

[*nezaznamenatelné zvuky?? Áááááách??*]

- Bum Bum!

- Filiusi!

- Promiň, Minervo!

- Vidíš, Ty pošetilá ženská? Říkal jsem Ti, že mu nemůžeš věřit. Očividně se Tě snaží zlákat.

- Severusi!

- Co?

[*nezaznamenatelný zvuk*]

- Nevím, co tím myslíš, Pomono! Požádala mě, abych se podíval na nový rod gingka, který vyšlechtil Nev Longbottom! Léčivé rostliny jsou mým koníčkem!

[*nezaznamenatelné zvuky*]

- Pomono! Jestli Jerry říká, že jen pomáhal Lanettě, tak je to přesně to, co dělal!

- Och, jak můžeš být tak naivní, ty nesnesitelná ženská?

- Jak můžeš být tak, tak… To vůbec není tvoje starost, Severusi!

- To JE moje starost! Tenhle… šarlatán… tu odkrývá svou pravou tvář. Nevím, jak to dělá, ale—

- Vážně?! Ale co?!! A že ty jsi zrovna ten pravý, který má co mluvit o odkrývání tváří!

- Hermiono, zlatíčko! Nerozčiluj se. Dovol mi…

[*nezaznamenatelný zvuk*]

- Nech ji jít, ty, ty—

- Nebo co?

- SEVERUSI!

[*nezaznamenatelný zvuk*]

- Pusť ji, ty, ty—

- Nebo co?

- SEVERUSI!

- KDYBYSTE MĚ VŠICHNI POSLOUCHALI!

[*nezaznamenatelný zvuk?? Exploze??*]

- Profesore Snape! Jste nevyrovnaný kvůli svým zraněním. Odložte hůlku a hlaste se u Poppy Pomfreyové kvůli další léčbě.

[*prásknutí dveří*]

- Omlouvám se, Minervo.

- Omlouvám se.

- Omlouvám se.

- Omlouvám se.

- Jsi v pořádku, Hermiono? O čem tohle proboha bylo?

- O nic nešlo, Minervo. Prosím, pokračuj.

- … zlato?

- Jsem v pořádku, Jerry. Asi byla chyba se sem vrátit. Zatracený chlap.

~~~~~

 

Havraspárská věž

Bradavická škola čar a kouzel

Čtvrtek 7. srpna 2008

Nejdražší Hermiono,

věříš mi, že ano, zlatíčko? Nikdy bych Tě s nikým nepodvedl! Upřímně si myslím, že Snapeovi jen docházejí argumenty… Vážně, mohla bys tomu chlapovi uvěřit?? Blázen, blázen! Díky, že ses mě zastala, opravdu jsem cítil, jak se Tvé emoce přidaly k mým – byla to síla!

Dnes v noci budu pozorovat hvězdy na Astronomické věži. Slyšel jsem, že gargoylové tam nahoře toho vědí opravdu hodně o jejich pohybu.

Nechtěla by ses ke mně přidat?

Navždy Tvůj,

Bum Bum

~~~~~

 

Nebelvírská věž

Bradavická škola čar a kouzel

Čtvrtek 7. srpna

Drahý profesore Snape,

s ohledem na Vaše hanebné chování na dnešní schůzi se zdá, že nejste schopný se mnou civilizovaně hovořit. Až se příští týden vrátíte do vyučování, navrhuji, abychom až do ukončení Letní školy vedli veškerou naši konverzaci písemně.

Přikládám balíček Weasleyových Kouzelnických Vtipně Očarovaných Lepicích Papírků.

Heslo na jejich aktivaci je „Hlupák“.

Zajímalo by mě proč.

Profesorka Grangerová

~~~~~

 

Ředitelna
Bradavická škola čar a kouzel

Pátek 15. srpna

Drahý Severusi,

 s radostí jsem se dozvěděla, že Tě dnes odpoledne Poppy propustila ze své péče. Věřím, že se už nebude opakovat Tvůj neobvyklý výbuch vzteku na schůzích zaměstnanců, když už jsi zcela vyléčen. Byl jsi pod velkým tlakem, chlapče; nemysli si, že tomu nerozumím.

Měl by ses co nejdřív omluvit profesorovi Bloombergovi a profesorce Grangerové. Nejsem si jistá, jestli Ti tentokrát odpustí. Opět Tě musím upozornit, že mezi vámi dvěma musíš zachovávat odpovídající profesionalitu.

S přáním všeho nejlepšího,

Minerva

~~~~~

 

Malfoy Manor

Sobota 9. srpna

Drahý Severusi,

děkuji Ti za sovu. Zdá se, že Tvá definice „lstivosti a záludnosti“ se velmi odlišuje od mé.

Nevadí. Mám nápad. Soustřeď se na svou práci.

Lucius a já jsme nadšenými příznivci famfrpálu, jak víš.

Uvidíme se příští sobotu před zápasem.

Cisa

PS: Lucius je zase ten nádherný muž, jakým byl dřív, díky Tvému vlasovému pudru. Nepřemýšlel jsi o tom, že bys ho komerčně prodával?

~~~~~

 

Nebelvírská věž

Bradavická škola čar a kouzel

Neděle 10. srpna

Drahá Gin,

můžu s Tebou mluvit? Opravdu bych teď ocenila Tvou radu.

H.

~~~~~

 

Glebe House

Prasinky

Neděle 10. srpna

H.,

pořád mám nemocné dítě – i když díky Tvému lektvaru už nemusíme bojovat s Alovými okázalými zvratky…!

Co se děje?

Gin

~~~~~

 

Nebelvírská věž

Bradavická škola čar a kouzel

Gin,

kde bych měla začít?

Můžu přijít k tobě?

H.

~~~~~

 

Glebe House

Prasinky

H.,

Samozřejmě!

Kluci jsou v posteli. Mám elfí víno. Harry je venku na tréninku. Jsem jedno velké ucho!

Gin

~~~~~

 

KKK

Očarované Lepící papírky

Pondělí 11. srpna

Grangerová,

Vaši idioti zničili květy asfodelu.

Opět.

Jestli nejsou schopni uvařit Doušek živé smrti, pak by měli zůstat u něčeho jednoduššího, například vaření čaje.

Snape

~~~~~

 

KKK

Očarované Lepicí Papírky

Pondělí 11. srpna

Snape,

hlídejte si vlastní studenty, já si pohlídám svoje.

Grangerová

~~~~~

 

Glebe House

Prasinky

Pondělí 11. srpna 2008

Drahá Hermiono,

pořád se motám po našem včerejším rozhovoru (tak jako po dvou flaškách vína, které jsou teď prázdné na dně dřezu v kuchyni), a chci se ujistit, že si pamatuješ radu, kterou jsem Ti dala.

Jestli mezi vámi dvěma zůstalo něco nevyřčené, pak sama sobě i jemu dlužíš pokus si to vyříkat.

Já vím, že to minule nefungovalo, ale musíš se mnou souhlasit, že okolnosti před šesti lety nebyly ani pro jednoho z vás zcela normální. Jeho chování během posledních několika dní by vskutku spíš odpovídalo emocionálně nezkušenému nápadníkovi než zákeřnému stalkerovi (Doufejme. Je to buď tohle, nebo bys mu měla opravdu „odklít koule“).

Co se týče Jerryho… víš, do čeho jdeš. Legrace, legrace, legrace s „Bum Bum“… nebo… ne… Jen Ty si můžeš vybrat.

Vím, že se na Severuse pořád zlobíš, ale měla by ses zkusit na to podívat objektivně. Jeho idiotské činy můžou zakrývat něco jiného, něco, o čem jsi mi včera řekla, že bys za to kdysi dala cokoliv, jen abys to měla.

S láskou,

G.

~~~~~

 

KKK

Očarované Lepicí Papírky

Úterý 12. srpna

Grangerová,

kde je můj krájecí nůž č.3?

Nechal jsem ho na odkladovém stolku v dolní laboratoři, a když jsem se o třicet minut později vrátil, byl pryč.

Potřebuju ho.

Snape

~~~~~

 

KKK

Očarované Lepicí Papírky

Úterý 12. srpna

Snape,

toho nože jsem se ani nedotkla.

Možná je na vině Vaše paměť a úsudek.

Nebylo by to poprvé.

Grangerová

~~~~~

 

KKK

Očarované Lepicí Papírky

Středa 13. srpna

S,

díky za pomoc při dnešní nehodě.

Vaše pohotovost zachránila lektvar a ochránila studenty.

HG

~~~~~

 

KKK

Očarované Lepicí Papírky

Moc jsem toho neudělal.

Když jsem přišel, už jste měla situaci pod kontrolou.

Tak jako tak, děkuji.

S.

~~~~~

 

KKK

Očarované Lepicí Papírky

Čtvrtek 14. srpna

Drahá profesorko Grangerová,

dosáhl jsem obzvlášť zajímavé fáze při vývoji Proměně bránícího lektvaru.

Pokud byste chtěla, můžete se ke mně dnes večer připojit a sledovat vývoj báze lektvaru.

SS

~~~~~

 

KKK

Očarované Lepicí Papírky

Čtvrtek 14. srpna

Je tohle omluva?

HG

~~~~~

 

KKK

Očarované Lepicí Papírky

Čtvrtek 14. srpna

To je… pozvání.

SS

~~~~~

 

KKK

Očarované Lepicí Papírky

Čtvrtek 14. srpna

S.,

obávám se, že se nebudu moci připojit, protože mám důležitější závazky.

…co zítra?

H.

~~~~~

 

Astronomická věž

Čtvrtek 14. srpna 2008, pozdě v noci, pod hvězdami…

Nejdražší Hermiono,

když tady tak sedím a dívám se na hvězdy, jsem si jistý, že jsem nikdy předtím necítil nic podobného ve spojení s jinou lidskou bytostí.

Právě jsi odešla a má náruč zůstala prázdná. Jeden ukradený polibek je všechno, co mi připomíná Tvou něžnost; Tvoje šála v mých rukách mi připomíná Tvou vřelost a oheň v Tvých očích, když jsem Ti ji pomalu sundával z krku, než jsem přitiskl své rty na  Tvé.

Děkuji Ti za to, žes souhlasila, že mě doprovodíš na famfrpálový zápas celebrit tuhle sobotu. Těším se, až na té úžasné akci budeme spolu. Příležitost sledovat něco tak povznášejícího jako je famfrpál… něco, co oslavuje svobodu a nezkrotnost lidského ducha… něco tak vzrušujícího, tak vyčerpávajícího, tak pulzujícího kouzelnickou vírou a potenciálem… mě naplňuje očekáváním. A přesto tyto pocity nejsou nic ve srovnáním se závratnou rozkoší z toho, že budeš vedle mě, až budeme tento okamžik společně prožívat.

Myslel jsem, že bychom pak mohli jet do kouzelnického hotelu nedaleko hradu Tintagel, o kterém jsem Ti vyprávěl, a dát si tam večeři… a možná něco víc…?

S nejvyšší úctou,

Tvůj a ničí jiný

Bum Bum

~~~~~

 

Sklepení

Bradavická škola čar a kouzel

Pátek 15. srpna 2008

Drahá profesorko Grangerová,

zatímco jsem byl včera v noci na obchůzce, byl jsem svědkem Vašeho odchodu z Astronomické věže. Krátce po Vás jsem viděl podobně rozpáleného profesora Bloomberga. Píši Vám proto, že odvolávám své pozvání pro Vás sledovat další fázi vývoje Proměně bránícího lektvaru.

Přeji Vám všechno nejlepší ve Vaší další kariéře a ve všech oblastech Vašeho života. Omlouvám se, pokud Vás mé chování v posledních dnes nějak rozrušilo. Jste v jeho přítomnosti očividně spokojená a takhle by to mělo zůstat.

Zasloužíte si někoho, kdo Vás učiní šťastnou, a jsem rád, že jste ho našla.

Profesor S. Snape

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Letní škola 5/6 Od: Neprihlásený - 10.01. 2014
Severusi, mám plešatého manžela, a Hermiona Grangerová je zpátky v Bradavicích. Mýlím se, pokud si tyto dvě věci dávám do souvislosti? :-DDDD Narcisa tu nema chybu...konecne som sa dostala k dalsim poviedkam a som rada, ze ma ako prva skvelo pobavila prave tato... Severus je tam strasne trdlo

Re: Letní škola 5/6 Od: Michelle - 07.01. 2014
Jak já toho Bloomberga nesnáším! Těším se, co vymyslí Cissa:) Díky za překlad.

Re: Letní škola 5/6 Od: TaraFaith - 01.01. 2014
Ou, tohle dopadlo trošicku špatně, ale jsem hodně zvědavá, jak to dopadne. Děkuji za překlad.

Re: Letní škola 5/6 Od: Jimmi - 28.12. 2013
Tak to bolo neuveriteľné dlhé. Parádny ping-pong. On ešte jeden diel? Kde som dala oči, fňuk. Ku kvalite prekladu je už asi zbytočné sa vyjadrovať. Ďakujem moc

Re: Letní škola 5/6 Od: elbi - 28.12. 2013
Narcissa evidentně pobrala... docvaklo jí to  Je momentálně moje oblíbená  Ach Severusovy postřehy: láká davy slabomyslných ženských... A Gynyiny okázalé zvratky (pořád bych je chtěla vidět, něco takového se prostě vidět musí, no ne?). Je divné, že mi Bloomberg připomíná Lockharta??  Pořád nevím, co se mezi nimi tehdy stalo, nebo mi to uteklo?? Díky 

Re: Letní škola 5/6 Od: solace - 28.12. 2013
Skvelé pokračovanie. Narcissa boduje, je to skutočná kamarátka. Keby sa Severus riadil jej radami, ušetril by si kopec nervov. Teším sa na záverečnú kapitolu. Vďaka za preklad, larkinh.

Re: Letní škola 5/6 Od: Lachim - 26.12. 2013
Tak jsem zvědavý, jak tohle dopadne. Nádhera.

Re: Letní škola 5/6 Od: JSark - 25.12. 2013
Pekne to pokračuje. Severusa len prizabiť. :) A teším sa na machinácie Narcissy. Díky. :)

Re: Letní škola 5/6 Od: tiberia - 24.12. 2013
Jsem zvědavá, co Narcisa vymyslí...

Re: Letní škola 5/6 Od: teriisek - 23.12. 2013
Pravda, mám pro Severuse slabost, možná proto mám pocit, že je k němu Hermiona strašně nespravedlivá. Ale taky nevím, co se mezi nimi kdysi stalo, možná bych ten názor změnila. Každopádně ten hostující blb je neuvěřitelný, nechápu, kam dala Hermiona rozum! Díky za překlad, jsem zvědavá, jak to dopadne!

Re: Letní škola 5/6 Od: Folwarczna - 23.12. 2013
Dobrýýý:-) Veselé Vánoce všem a co bude pod stromečkem??? Už se těším!

Re: Letní škola 5/6 Od: scully - 23.12. 2013
Tak Narcisa je dnešní hvězda. Konečně má svého vlasatého manžela zpátky. Ten Severus je úplný romantik,lákat Hermionu na sledování fází proměně bránící lektvaru. Škoda,že to Bum bum svoji pitomou schůzkou na věži překazil. Snad se to v dobré obrátí v poslední části. Děkuji za překlad

Re: Letní škola 5/6 Od: Eily - 23.12. 2013
Madam Malfoyová jednoznačně vede. A z Luciuse už je opět nádherný muž! Konečně BumBum je prototyp rádobyromantického slizouna, kterému bych přála tak šipku z Astronomické věže. Tomu říkám schůze sboru. Ještěže všude máme ty bleskobrky. A Filiuse aspoň nebudou chytat křeče. Co se mezi těma stalo, to by mě opravdu zajímalo. A Ginny s těmi lahvemi vína... Díky moc za překlad, larkinh

Re: Letní škola 5/6 Od: doda357 - 23.12. 2013
Mňa vždy dostali tie poznámky v hranatých zátvorkách  Hlavne ten dodatok v liste Narcisse  A ten Severusov výbuch nemal chybu  Heslo Hlupák takisto  Až na ten koniec, keď ich Severus videl, to bolo úplne skvelé  Som zvedavá, ako to celé dopadne  Ďakujem za preklad 
Re: Letní škola 5/6 Od: larkinh - 23.12. 2013
Tak příští kapitolu se všechno dozvíš. Doufám, že to bude k tvé spokojenosti. Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 5/6 Od: Zuzana - 23.12. 2013
Bože, oni sú obaja strašní. Plešatý Lucius DD tá predstava je strašidelná:DDD som rada, že mu Severus poslal ten púder. Dúfam, že sa nakoniec Severus  Hermionou nejakým zázrakom dajú dokopy:) už tomu ale prestávam veriť. 
Re: Letní škola 5/6 Od: larkinh - 23.12. 2013
Myslím, že ráda byla i Narcisa a úplně nejšťastnější z toho pudru byl Lucius :D Díky za komentář.

Re: Letní škola 5/6 Od: arabeska - 23.12. 2013
Ale ne! Musel to takhle zazdít?! Blbec! Zakroutila bych mu krkem! :D Sakra! :D Tohle mi dělat před Vánoci! :D
Re: Letní škola 5/6 Od: larkinh - 23.12. 2013
Já bych řekla, že konečně pronesl rozumné slovo. Kdyby se takhle choval k Hermioně od samého začátku, žádný Bum Bum by neměl šanci. Ale neboj, ještě má kamošku Narcisu, psala mu, že má nápad. Díky za komentář.

Re: Letní škola 5/6 Od: Lupina - 23.12. 2013
V podstatě se můžu podepsat pod komentář denice :-) Jen bych přidala závěrečné... "Ale nééé!" Už jsem se těšila z pozitivního vývoje korespondence mezi našimi dvěma hrdličkami a pak tohle. :-D Skvělý překlad. Díky :-)
Re: Letní škola 5/6 Od: larkinh - 23.12. 2013
Neboj, Narcisa ještě nevytáhla do boje - ještě se to pořád může obrátit k dobrému. Díky za komentář.

Re: Letní škola 5/6 Od: denice - 23.12. 2013
Merline, Narcissa je úžasná, přesně takovou ji miluji. Kdyby se obrátil na ni, teď už by byla ruka v rukávě a Bum Bum minulostí! Porada zaměstnanců se taky hodně povedla. Líbilo se mu to, jak se Hermiona rozjela na téma sebe a svého výzkumu, než byla uťata. Bum Bum je horší než tři Zlatoslavové, skvěle vymyšlený, jestlipak je psaný podle skutečné postavy? Severusův poslední dopis korunoval kapitolu - to jsme ale dotčení! Chudáček malý... Díky.
Re: Letní škola 5/6 Od: larkinh - 23.12. 2013
No... tak to by mě také zajímalo, jestli je Bum Bum podle někoho skutečného... Díky za komentář.

Re: Letní škola 5/6 Od: pajaschej - 23.12. 2013
Merline, ten Severus je fakt na zabití!!! Ještě, že je před námi už jen jeden díl, tak už se snad konečně dají dohromady. Díky za bezva překlad.
Re: Letní škola 5/6 Od: larkinh - 23.12. 2013
Ještě že má dobrou kámošku Narcisu, která mu s tím pomůže. Díky za komentář.

Prehľad článkov k tejto téme:

anogete: ( solace )06.01. 2014Kocky
Proulxes: ( larkinh )01.01. 2014Letní škola 6/6
magalena: ( tiberia )31.12. 2013Večer u Zeleného tuřínu
Scattered Logic: ( Florence )26.12. 2013Dostat se z šedé
CJK: ( marci )25.12. 2013Pohádka o Světlu a Temnotě
Aurette: ( solace )24.12. 2013Rapotačka
Proulxes: ( larkinh )23.12. 2013Letní škola 5/6
duniazade: ( Jacomo )22.12. 2013Nebe na zemi
Dream4 : ( Lupina )21.12. 2013Dopis od Severuse
sophierom: ( solace )20.12. 2013Päťdesiaty tretí utorok
Proulxes: ( larkinh )19.12. 2013Letní škola 4/6
Meladara: ( marci )18.12. 2013Mlčenlivá láska
melusin: ( Eggy )17.12. 2013Kukučka v hniezde: Rozhovory s bábätkom 02
melusin: ( Eggy )16.12. 2013Kukučka v hniezde: Rozhovory s bábätkom 01
worrywart: ( Lupina )15.12. 2013Severus, Saša a Elmo
cathedral carver: ( solace )14.12. 2013Jazerný efekt
Proulxes: ( larkinh )13.12. 2013Letní škola 3/6
Ramora: ( Jacomo )12.12. 2013Pokud na tom trváte
E.Jane: ( marci )11.12. 2013Jmelí
Fictioncannibal: ( Florence )10.12. 2013Tři ráno
Proulxes: ( larkinh )09.12. 2013Letní škola 2/6
Prongs II: ( Lupina )08.12. 2013Polap ji hned a polap ji festovně
georgesgurl117: ( solace )07.12. 2013Nevinnosť a narážky
Proulxes: ( larkinh )06.12. 2013Letní škola 1/6
Ramora: ( Jacomo )05.12. 2013Jen si tak trochu písknout
Strega Brava: ( marci )04.12. 2013Profesionální zájem
selinabln: ( Florence )03.12. 2013Kartička z čokoládových žabek pro profesora Snapea
bluestocking79: ( Eggy )02.12. 2013Stály spoločník
snowtigress-27: ( Lupina )01.12. 2013Vánoce po bradavicku