Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Patoložky II

Skeč mrtvý Voldemort

Preklady jednorazoviek od Patoložky II
Vložené: Patolozka - 12.11. 2013 Téma: Preklady jednorazoviek od Patoložky II
Patolozka nám napísal:
Nejíst, nepít, nekouřit, odsunout obrazovku z dosahu a připravit se na černý humor...
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

The Dead Voldemort Sketch – Skeč mrtvý Voldemort

Autor: JustJeanette; Překlad: Patoložka; Beta-read: Claire

http://www.fanfiction.net/s/1633899/1/The-Dead-Voldemort-Sketech

Parody/Humor

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended. This fanfiction was written by JustJeanette, czech translation was created by Patolozka.

Popis příběhu: Parodie na Monty Pythona – skeč Mrtvý papoušek. Byli jste varováni.

Upozornění: Před přečtením nebo po něm je vhodné shlédnout originální příběh s mrtvým papouškem, který můžete najít zde (české titulky):

http://www.videacesky.cz/skece/monthy-python-mrtvy-papousek

PP: Tuhle morbidní a suchohumornou věc jsem překládala už před nějakým tím časem. Vlastně k tomu došlo po jedné úžasné kapitole Pains and Contradictions (Bolestí a rozporů), které překládá Casiopea (=> vsuvka: Za chvíli budou hotové, koho by to zajímalo). Tehdy jsem Monty Pythona slyšela poprvé. No, a když jsem pak shodou okolností našla tohle dílko, tak jsem vážně nemohla odolat… Snad mi to tedy odpustíte. Myslím, že se ta povídka přesně hodí do okruhu mého výběru povídek bez párování, někam mezi smrtijedský Facebook a 101 důvodů proč je Snape upír.

Věnováno Casiopee, snad se neurazí *Mrk*

ooOoo

Dveře se otevírají. [V zákulisí pomalu hraje Pochod smrti.]

Pan Borgin se tiše vynoří ze zadní tmavé místnosti, když si to Lucius Malfoy nakráčí do obchodu v Obrtlé. Pan Malfoy ze zřejmého důvodu používá k přenášení Lorda Voldemorta, který v současné době sedí na koštěti Nimbus 2050, Mobilicorpus.

Pan Borgin se pokouší přemístit z budovy (neúspěšně).

Lucius: Ach, pane Borgine, vy jste právě ten Smrtijed, se kterým si přeji hovořit. Rád bych podal stížnost.

Pan Borgin: Co tím myslíte – stížnost?

Lucius: Přeji si stěžovat na tohoto nově vylepšeného Temného pána, kterého jsem si v tomto obchodě zakoupil ani ne před hodinou.

Pan Borgin: Ach, ano, nově vylepšený Temný pán; velmi dobrý exemplář, jestli mohu dodat. Co je s ním?

Lucius: Řeknu vám, co je s ním. Je mrtvý, to je s ním!

Pan Borgin: Och, ne, pane Malfoyi, jen odpočívá. Koukněte!

Pan Borgin na něj nenápadně sesílá Crucio. Nově vylepšený Temný pán se ani nehne.

Lucius: Podívejte, pane Borgine, poznám mrtvého nově vylepšeného Temného pána, když ho vidím, a právě teď se na jednoho dívám.

Pan Borgin: Ne, ne, pane Malfoyi, není mrtvý, jen odpočívá.

Lucius: Odpočívá?

Pan Borgin: Ano, pozoruhodný tento nově vylepšený Temný pán, model Tom Raddle. Prodává se daleko lépe než model Grindelwald. Přál bych si jich mít v zásobě víc. Má velký maniakální potenciál; a jaké má elegantní temné znamení, že? Je odborně vyškolen v temných kletbách, ideální pro přípravu mudlovských pečínek a moučníků.“

Lucius: Maniakální potenciál s tím nemá co dělat – je tuhý!

Pan Borgin: Ne, ne, jen odpočívá.

Lucius: Dobře tedy, pokud odpočívá, tak ho vzbudím. (Začne křičet na vznášející se mrtvolu.) Haló, Voldemorte, mám tady Harryho Pottera, v poutech a s roubíkem, jen pro tebe!

Pan Borgin: (Dloubne do vznášejícího se těla.) Podívejte, pohnul se!

Lucius: Ne, to teda ne. Šťouchnul jste do jeho mrtvoly!

Pan Borgin: To ne!

Lucius: Ale ano!

Pan Borgin: Ale ne!

(Takhle to pokračuje nějakou dobu, dokud Lucius pana Borgina neudeří svou holí do hlavy.)

Lucius: Ano, to teda ano. (Zvedne Voldemorta nahoru a zakřičí.) Haló, Voldemorte, Voldie, starý kamaráde. (Třískne s tělem o pult.) Voldemorte, vstávat, Temný pane. (Vyhodí Voldemorta do vzduchu a nechá ho spadnout na podlahu.) Tomuhle já říkám mrtvý Temný pán.

Pan Borgin: Ne. Ne. Omráčil jste ho.

Lucius: Pane Borgine, nemohl bych ho omráčit, ani kdybych tady koupil Albuse Brumbála sevřeného ve víru vášně s tou čarodějkou McGonagallovou v kočičí podobě.

Pan Borgin vypadá pobledle.

Lucius: Koukněte, pane Borgine, mám toho tak akorát dost. Tento Temný pán je rozhodně po smrti. A když jsem ho před hodinou a půl koupil, ujistil jste mě, že je jeho nedostatek pohybu způsoben únavou a vyčerpáním z celonočního smažení mudlů ve vlastní šťávě.

Pan Borgin: Pravděpodobně teď plánuje nějaké temné radovánky.

Lucius: Temné radovánky? Nedokázal by naplánovat temné radovánky, i kdybyste mu do zadku narval padesát tisíc výbušných bonbónů. Což názorně předvedu!

Dojde k obrovskému výbuchu a na scéně se objeví začouzený Voldemort, na kterém je lístek s nápisem: Au!

Lucius: Vidíte! Jak by mohl plánovat temné radovánky rozpláclý na zádech, jak jsem ho našel chvilku poté, co jsem se dostal zpět Manor?

Pan Borgin: Model Tom Raddle rád zůstává na zádech. Úžasný maniakální potenciál a co se týče Avada Kedavra, tak tu tento model dokáže sesílat i se zavřenýma očima.

Lucius: Ani tak s tím maniakální potenciál nemá co dělat. On je vlastně tak mrtvý, že nedokáže zakouzlit ani Wingardium Leviosa a být tak trochu užitečný. A teď, přestaňte měnit téma. Koukněte. (Otočí Voldemorta kolem dokola.) Dovolil jsem si tohoto nově vylepšeného Temného pána prohlédnout a zjistil jsem, že jediný důvod, proč sedí vzpřímeně, jen ten, že je k Nimbusu 2050 přitlučen mudlovskými hřebíky. (Ááá) Ničím jiným!

Pan Borgin:No, samozřejmě, že tam je přitlučen! Jinak by zesílil a frnk! Byl byste prokletý v prvním okamžiku…

Lucius: Koukněte, pane Borgine. (Zvedne ztuhlého Voldemorta). Tento Temný pán nikam nefrnkne, jedině kdybych mu do zadku poslal očarovanou fretku! (K čemuž také přesně přikročil, ale od Voldemorta se nedočkal žádné reakce, ačkoliv slyšel, jak se Draco ponuře směje.) Je zatraceně zesnulý!

Pan Borgin: To není, jen teskní po starých časech!

Lucius: Neteskní. Zesnul! Odešel na věčnost. Tento nově vylepšený Temný pán už není. Přestal existovat. Je tuhý. Zbaven života odpočívá v pokoji. (V pozadí jsou slyšet Brumbál a Harry, provolávají slávu.) Kdybyste ho nepřitloukl k tomu Nimbusu (dobrý tah, mimochodem), už by čichal k mandragorám zespodu. Sejmul oponu a připojil se ke sboru duchů. Toto je bývalý Temný pán.

Pan Borgin: No dobře, dobře; myslel jsem, že by se vám váš Temný pán líbil mrtvý. Ale raději ho teda vyměníme.

Lucius: Mrtvý ne; zdánlivě mrtvý, ano; pak dokáže ukonejšit tyhle bláznivé milovníky mudlů falešným dojmem bezpečí.

Pan Borgin: Um, věc se má tak, že nemám náhradního Temného pána v zásobě.

Lucius: Chápu, chápu. (Lucius se připravuje na seslání Cruciatu.)

Pan Borgin: Není třeba, pochopil jsem, šéfe! Myslím, že mám přesně tu věc, která dobře poslouží vašim potřebám.

Vrátí se ze zadní místnosti se Sauronem v závěsu.

Pan Borgin: Zdá se, že ho nějaký zatracený hobit trochu zarmoutil.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Skeč mrtvý Voldemort Od: Gmajlcz - 08.02. 2023
Bohužel, link na mrtvého papouška už není funkční, kvůli autorským právům. Podívala jsem se na to v angličtině, protože normálně filmům rozumím, nejsem buhvijak dobrá, ale sleduju vlastně většinu videí v angličtině. Bohužel jejich anglicky přízvuk je opravdu hodně matoucí, takže mi polovička gagu unikla. Aspoň, že máme tuhle povídku, která se jinak shoduje skoro presne s tím, čemu jsem rozuměla a pěkně mi doplnila ten zbytek. Děkuji.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Skeč mrtvý Voldemort Od: Hypogriff - 14.01. 2015
Fascinující je slabé slovo, bylo to dokonalé! :D Ohromě jsem se nasmála :D vyvrcholení s novým Temným pánem Sauronem mě taky velice pobavilo. :D

Re: Skeč mrtvý Voldemort Od: uznevimco - 01.09. 2014
Jej to tedy bylo :)

Re: Skeč mrtvý Voldemort Od: mami - 29.04. 2014
To je mi riadnu ulet.

Re: Skeč mrtvý Voldemort Od: Nade - 19.12. 2013

Re: Skeč mrtvý Voldemort Od: Gift - 14.11. 2013
Ano, jak skece od Monty Pythona moc nemusim, tento je opravdu kult. Zvlastne zvrhly smysl pro humor si zaslouzi i zvlastne zvrhlou parodii :-). Navic jsem se uz od zacatku tesila na to, jak ty se poperes s prekladem stale obmenovane podoby "zemrit" :-)). Pobavilo, dekuji.

Re: Skeč mrtvý Voldemort Od: Zuzana - 14.11. 2013
Priznávam, že toto je moje prvé stretnutie s Monthy Pithonom. A dobre som urobila, že som si to video pozrela, bez neho by to nebolo také skvelé:) Lucius bol celkom mierny:D čakala som kedy vybuchne:)

Re: Skeč mrtvý Voldemort Od: TaraFaith - 14.11. 2013
Tak tohle absolutně nemělo chybu, Já z toho nemůžu! Moc díky! Ps: A Merline, ten konec! Sauron!

Re: Skeč mrtvý Voldemort Od: Folwarczna - 13.11. 2013
Ačkoliv JE znám, "papouška" nikoliv (jdu hledat),ale není to nezbytné. Kdo je naladěný na tento druh humoru, bude se lámat i tak.... Neskutečné glosy! Jdu číst znovu, některé bych ráda použila v běžném hovru.....:-)

Re: Skeč mrtvý Voldemort Od: MIRA - 13.11. 2013
Na rady výše uvedené som si to radšej prečítala až ráno.  Monty Pythona  zbožňujem, ešte že sú tam titulky. A hlavne anglický humor.   Chudák Voldík, takto s ním po smrti jednajú. Moja prvá otázka bola keď som to čítala, či im nevadilo, že smrdí? Ale kto vie, možno smrdel aj predtým. Bože, on bol pribitý s klincami o Nimbus a po tých bombách mal prišpendlený papierik so slovom AU! Pat, ďakujem za skvost.

Re: Skeč mrtvý Voldemort Od: soraki - 13.11. 2013
héééj, tak to je masakr, válím se v křeči... Jak jsem ještě Pythony neviděla, tohle mně dost navnadilo! Jdu to někam sledovat/stahovat. Díky, bylo mi dnes rozveselení potřeba ;-)

Re: Skeč mrtvý Voldemort Od: Lisbeth - 12.11. 2013
Tohle je snad lepší, než originál s papouškem, jež je mi dobře známé..:D Naprosto skvělé...Ubohý Sauron... Já pro jistotu odložila čaj i cigaretu z dosahu a dobře jsem udělala..:D Teď při tom pochechtávání neusnu xD Snad bude nějaké další podobné super dílko.. Díky...:D

Re: Skeč mrtvý Voldemort Od: denice - 12.11. 2013
Moc děkuji za varování v úvodu, bylo zapotřebí. Pythony miluji a tohle je brilantní připomínka. Velký maniakální potenciál a elegantní temné znamení - dvě perly za všehny ostatní. Skvělá práce, moc děkuji!

Re: Skeč mrtvý Voldemort Od: arkama - 12.11. 2013
Tak toto je konečnáááá :DDD - vystupovať ! :DDD Ja som videjko pozerať nemusela, to s papúchom mi je známe. Neskutočné, ako takéto niečo autora napadne. Chudák Voldy, čo on teraz zažíva za "vek tretieho rozkvetu" na kizi (po Adamovi), tak to svet nevidel :)))) A že Saurona nasral hobit :))) to je vec!!!Dík Pat :))) budem sa uchechtávať ešte v posteli

Re: Skeč mrtvý Voldemort Od: marci - 12.11. 2013
Díky, díky, díky Nejprve jsem skoukla originál (dobře jsem udělala, jinak bych četla s pusou dokořán) a nesmírně jsem se pobavila. pak jsem přečetla Tvůj překlad a pobavila jsem se podruhé! Čuchal by k mandragorám zespodu No ale závěr mě naprosto odrovnal!!! Úžasné dílko  

Re: Skeč mrtvý Voldemort Od: Lupina - 12.11. 2013
Och bože :-D Nejdříve jsem si osvěžila pamět se skečem (kolika krásnými výrazi vyjádřil, že papoušek zatřepal bačkorama :-D ), a pak se pustila do čtení. Chtěla jsem vypíchnout perličky jako maniakální potenciál, ale prakticky bych opisovala celý děj :-D A konec s jiným Trmným pánem - Sauronem, ten tuto bláznivinu korunoval :-D DOKONALÉ! Děkuji, Patoložko!

Prehľad článkov k tejto téme:

suitesamba: ( Patolozka )05.06. 2014Třikrát poprvé a jednou navždy
Alisanne: ( Patolozka )18.11. 2013Holmes svému Watsonovi
JustJeanette: ( Patolozka )12.11. 2013Skeč mrtvý Voldemort
YenGirl: ( Patolozka )31.10. 2013Jsi to ty
emynn: ( Patolozka )13.08. 2013V hodině duchů
Annymc: ( Patolozka )04.07. 2013Jak se jen opovažujete?
snapeswidow: ( Patolozka )19.06. 2013Pochod smrti
emynn: ( Patolozka )30.05. 2013Milencův dotek
snapeswidow: ( Patolozka )26.05. 2013Otázky a odpovědi
emynn: ( Patolozka )23.04. 2013Jeden princ mezi všemi 2/2
emynn: ( Patolozka )19.04. 2013Jeden princ mezi všemi 1/2
emynn: ( Patolozka )04.03. 2013Dokonalý milostný příběh
YenGirl: ( Patolozka )13.02. 2013Otočte se, neboť naděje stále trvá
The Half Mad Muggle: ( Patolozka )08.01. 2013Seznamy