Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

Pan dokonalý

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 29.09. 2013 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

Perfect Man

 

Autor: floatsodelicately

Originál: http://www.fanfiction.net/s/9095973/1/Perfect-Man

Pan dokonalý

 

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona/Percy

Žánr: Humor/Romance

Stav: autorka souhlasila s překladem

Shrnutí: Molly využije každou možnou příležitost, jak dostat Hermionu pod čepec.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

 

Poznámka autorky: Toto je reakce na Shakespearovskou výzvu, téma Sen noci svatojánské. Odkládám psaní eseje o ní, abych mohla napsat příběh, který se na ní zakládá... ok... taky jsem zapojila příšerně napsaný skotský akcent, za který se omlouvám.

Výzva

Sen noci svatojánské: Toto je hra, ve které se láska zamotá mezi dohromady čtyři lidi. Elf jménem Puk (Vtipálek Robin) se stále vměšuje a mění, kdo se zamiluje do koho, tak dlouho, až se mu to nakonec podaří. Tudíž napiš příběh o někom, kdo se stále vměšuje do něčího milostného života.

 

Poznámka překladatelky:V pořadí teprve druhá povídka s Percym, která mi stála za to ji přeložit. Dobře, z Percyho v této povídce moc neuvidíme, za to ovšem poznáme překrásně vykreslenou Weasleyovic rodinu, v jejichž čele stojí amazonka paní Weasleyová, tchýně, jak má být.

Původně jsem chtěla povídku rozdělit na dvě části, ale pak se rozhodla proti. Další vás proto čeká za 15 dní.

(Skotský akcent u mě moc nenajdete- stále jsem nepřišla na to, jak ho vlastně správně přeložit. Kdo by náhodou nevěděl o čem je Sen noci svatojánské, přestože to pro tuto povídku vlastně není třeba, připojuji tahák: http://cs.wikipedia.org/wiki/Sen_noci_svatoj%C3%A1nsk%C3%A9. )

******

"With them in my corner, I'm sure that it's a tall order,

To find that perfect man."

Perfect Man – Rufus Wainwright

******

Dnes byla středa a středa byla ve znamení Weasleyovic rodinné večeře.

Nebylo to tak, že by tam jít nechtěla. Chtěla. Moc ráda celou rodinu viděla, hrála si s dětmi a klábosila s ostatními… Ale Molly... Hermionina náhradní matka měla obscénní zájem o její milostný život. Chápala, že paní Weasleyová chtěla, aby se usadila, vdala, měla děti a byla šťastná, ale Mollyiny narážky už dávno nebyly pouze narážkami. Vždy tu byl nějaký milý mladý muž, na kterého náhodou narazila při své poslední návštěvě Příčné ulice, nebo když občas navštívila Arthura na Ministerstvu. Někdy jí tito milí mladí muži poslali sovu nebo ji navštívili v kanceláři - k jejímu převelikému nadšení - a měla takový pocit, že tomu Molly zanedlouho ještě zvedne laťku.

Hermiona odmítala, vyhýbala se, ignorovala a uskakovala všem Mollyiným pokusům ji dostat do chomoutu. Byla šťastná. Nepotřebovala být k někomu připoutaná jak siamské dvojče, jako například Bill s Fleur, nebo, Merline chraň, být věčně přilepená k něčímu obličeji jako Lonánek s Levandulánkou, jen aby měla pocit, že vede plnohodnotný život. Měla své přátele, rodinu, kariéru…

A chodila s někým. Ale Molly o tom ještě nemusela vědět.

Hermiona vyšla z krbu, uhladila si sukni a odstranila z ní zbytky sazí. Když zjistila, že v obýváku nikdo není, vydala se ke kuchyni pozdravit Molly, která připravovala večeři.

„Dobré odpoledne, Molly,“ pozdravila ji zvesela, když se žena naproti ní otočila a stiskla ji v medvědím objetí.

„Oh, Hermiono, drahoušku! Jsi hladová? Musíš být, až moc pracuješ. Jsi skoro stejně nepoučitelná jako Percy, který teď nikdy nemá čas nás navštívit… Každopádně, večeře bude za chvíli hotová, dnes jíme venku na zahradě,“ švitořila Molly a zároveň vyháněla Hermionu z kuchyně. Hermionino magické nadání se totiž nevztahovalo na kouzla na vaření, která používala Molly. V okamžiku, kdy chtěla vařit jinak než po mudlovsku, měla sklony vznítit požár, nebo alespoň pár věcí ožehnout. „Ou, a než odejdeš,“ začala Molly, „Na dnešní večeři tu máme hosta. Buď, prosím, zlatíčko a ujisti se, že je o něj dobře postaráno. Já mám tolik na práci s... vařením a... no, jen hezky běž!“

Hermiona se rozhodla nedělat povyk ohledně Mollyiny snahy k dohazovačství. Naposledy, když se jí to snažila vymluvit, musela si poslechnout prazvláštní historku o ženě, kterou Molly kdysi znala a která se nikdy nevdala, žila s 37 kočkami, a když pak zemřela, stala se potravou právě pro ně. „Sežrali ji, Hermiono! Co když Křivonožka sežere tebe?!“

Opustila kuchyni, vešla do zahrady a spatřila stůl ozářený vznášejícími se svíčkami a lucernami. Bill s Charliem rozprostřeli, jak nejlépe jen uměli, kolem stolu to obrovské množství židlí, které potřebovali. Dorazila k veliké skupince lidí, kteří ještě nebyli usazeni, a rozhlédla se kolem sebe. Fred s Georgem si něco špitali, což značilo jedině to, že se na stole nacházelo něco, co by neměla ochutnat, pokud se nechce stát terčem jejich žertíků. Vedle nich stála Georgova přítelkyně Angelina, která se bavila s Ginny o aktuálních famfrpálových zápasech. Angelina se nedávno stala kapitánkou jejich týmu. Fleur seděla s Viktorií na klíně. Batole něco nesrozumitelného žvatlalo ke svému dědečkovi a už po několikáté mu ukazovalo svůj oblíbený dudlík.

Hermiona došla až k Percymu, který se na ni usmál jako sluníčko a podal jí drink. Zahleděla se na jeho společníka a byla překvapená, že viděla Olivera Wooda, Percyho kamaráda z Bradavic a zároveň brankářem a kapitána Puddlemerských spojenců.

„Olivere! Ahoj!“ rozzářila se Hermiona a objala ho na pozdrav. Nevšimla si přitom zmatených pohledů, které si vyměnili ostatní, ani radostného poskočení ze strany Molly, která je pozorovala zpoza kuchyňského okna.

Skot se uchechtl jejímu nadšení, zvedl ji nad zem a pocuchal jí vlasy, mezitím co ji vracel zpět. „Nazdar, ´Miono. Hádám, že´s mě tady nečekala?“

„Nikdy ses nezmínil. Percy? Věděl jsi o tom?“

Percy se na chvíli zamračil. „Ne, dozvěděl jsem se to až před několika hodinami. Myslíš, že…?“ Nedopověděl.

Hermiona přikývla. „Očividně je tu jeden host, na kterého mám dohlédnout, aby o něj bylo postaráno. Hádám, že tím hostem je Oliver.“

Oliver se lehce zašklebil. „Takže s tím ještě nepřestala?“

Hermiona upila ze své skleničky a pak zabručela. „Ne, nepřestala. Přeji si, aby toho už nechala. Je to přesně ten druh tlaku, který...“

„Večeře!“ zavolala Molly a v zápětí na to se objevila v zahradě, v závěsu za ní vylétly z kuchyně talíře plné jídla a začaly se samy pokládat na stůl.

Skupinka se usadila. Někteří z nich – Hermiona - museli zaujmout místa dle Mollyiných rozkazů - vedle Olivera - a vrhli se na všechno, čeho se jim dostalo na talíř. Rozhovor se stáčel od novinek, k dětem, práci a pokračoval dál tak jako vždy, když se sešla stále se rozrůstající Weasleyovic rodinka. Hermiona byla usazená mezi Oliverem a Percym a byla vděčná za to, že by ji pravděpodobně uchránili před Mollyinými „nápomocnými strkanci“. A přesto to nestačilo. Trio bylo usazeno proti Ginny, Harrymu, Teddymu, v jeho dětské stoličce, a Ronovi s Levandulí.

Teddy nikdy nezasahoval do jejího milostného života. Bylo to batole. Jen se usmíval na tetičku Miney, když mu lžičkou podávala do pusy jeho večeři, sem tam se netrefila a on se pak zašklebil na Harryho, který mu utřel tvářičku. Kluci byli také bezproblémoví. Bavili se přes Teddyho hlavu o famfrpálu nebo o případech z práce a občas odvedli námět jejím směrem.

To Ginny s Levandulí představovaly problém. Ginny byla její nejlepší přítel ženského pohlaví a neustále byla v pozoru, aby našla někoho, s kým by se Hermiona mohla usadit. Potom, co jí uspořádala rande bez jejího vědomí a dostala huláka za to, že se jí přede dveřmi z ničeho nic objevil Cormac McClaggen, Hermiona hádala, že se do toho znovu jen tak nepohrne. Motivy Levandule byly ovšem zcela jiného rázu. Hermionina přítomnost ve Weasleyovic klanu ji dráždila. Patřila k nim a to i přesto, že neměla přímý vztah k žádnému členu rodiny. Co víc, paní Weasleyová měla Hermionu stále raději než ji. Nejen paní Weasleyová, celá rodina. Levandulino neustálé popichování Hermiony Ronovi zcela unikalo. Na rozdíl od zbytku Weasleyovců, kteří Levanduli vždy nakonec zarazili, než zašla až moc daleko.

O chvíli později se k Hermioně přes několik židlí donesl Mollyin hlas. „Hermiono, drahoušku, věděla jsi, že je Oliver ve svém týmu chytačem?“

„Vlastně je brankářem,“ opravila ji Hermiona a vnitřně si povzdechla, když uviděla poňoukavé jiskřičky v Mollyiných očích.

„Brankář, říkáš?“ zlomyslně se usmála Molly.

„Jo, paní Weasleyová,“ řekl Oliver, hodil směrem k Hermioně a Percymu pohled plný nejistoty, omluvil se a odešel na záchod.

Hermiona si povzdechla, odložila vidličku, smutně se zahleděla na své oblíbené weasleyovic jídlo - recept Arthurovy maminky na hovězí stroganoff - o kterém věděla, že nebude mít šanci ho dojíst, pokud si to bude chtít s Molly vyříkat. „Večeře je výborná,“ usmála se ve snaze se tak vyhnout pravému smyslu otázky.

„O tom nemluvím,“ odbyla ji Molly nedočkavě. „Oliver! Je to úžasný mladý muž…“

„Já vím, ale…“ přerušila ji Hermiona.

„… se slibnou, zajímavou kariérou…“ pokračovala Molly.

„Vždy já ani nemám ráda famfr...“

„... jsem přesvědčená o tom, že byste tvořili překrásný pár, pouze kdybys...“

„Prosím přestaňte, paní Weasleyová. Vím, že o mě máte starost a moc si vážím, že vám na mě tolik záleží...“

„Hermiono, drahoušku, jestli je to tím, že jsi plachá, tak vůbec nemáš důvod. Jsi krásná mladá žena a každý muž by byl šťastný, když by tě mohl mít. Jestli je to Oliver, který ti nesedí, tak pořád je tu ten milý McMillanův chlapec. Včera jsem potkala na trhu jeho matku a ta říkala, že stále nikoho nemá. Mohla bys mu poslat sovu a...“

„NE!“

Okolo stolu se rozhostilo ticho, všechny hlavy se otočily k tomu novému hlasu, který zasáhl do téměř pravidelné konverzace dvou tvrdohlavých žen.

„Percy,“ začala Molly, celá zmatená. „Co to...?“

„Ne! Už s tím musíš přestat! Mám toho dost! Každý týden je to to samé a...“

Hermiona položila uklidňující ruku na Percyho paži, čímž ještě víc zmátla všechny hosty. „Pery, uklidni se. To je v pořádku.“

„Ne, to není v pořádku. Musí to přestat!“

„Jsi si jistý?“ zeptala se rychle a pohlédla na něj s nejistotou vepsanou ve tváři.

Věnoval jí jemný úsměv a pak vlastní dlaní přikryl tu její. „Jsem si jistý.“

„Co se to tu děje?“ donesl se k nim z druhé strany stolu Georgův hlas. „Nemůžu slyšet, co si říkáte,“ rošťácky se usmál, když mu Angelina jednu vrazila.

„Hermiona a já se budeme brát,“ řekl Percy jednoduše a pozvedl svou sklenici, aby zakryl úsměv, to když jeho sourozenci překvapením zalapali po dechu. Nejdřív polkl dýňovou šťávu a pak se otočil na svou matku. „Byl bych ti velmi vděčný, pokud bys přestala vysílat mou snoubenku na další schůzky. Zvláště pak, s mým nejlepším gay kamarádem.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Pan dokonalý Od: Nade - 12.10. 2013
Trochu se divím, proč to tak dlouho tajili a ještě víc se divím, že nevypěnil už dřív.  Díky za ěknou povídku. I když Percy nebývá zrovna prototypem "žádaného" muže. 

Re: Pan dokonalý Od: marci - 10.10. 2013
Můj osobní problém je v tom, že jsem se strašně dlouho nedokázala oprostit od kánonu viděného Harryho očima. Percy byl blbec. jasné. Filmové zpracování tomu nepřispělo... Až ff mi otevřela oči! A Percy JE postava s potenciálem a k Hermioně se hodí Výborně napsaná jednorázovka - jsem ráda, že jsi vyhmátla zrovna tento pár Díky, Gift.

Re: Pan dokonalý Od: TaraFaith - 01.10. 2013
Neivíc mě rozesmála poslední věta celé povídky, ale zároveň proti ní protestuji! Oliver nemůže být gay! To prostě nejde! Bylo to zvláštní a hodně jiné pojetí Hermiony i Percyho, ale v dobrém slova smyslu. Molly tu opravdu byla ukázková tchýně! Kdo by takovou nechtěl? Díky za překlad. Moc se těším na tvůj další výběr.

Re: Pan dokonalý Od: teriisek - 01.10. 2013
To byla perfektní povídka! A na tom konci jsem se vážně smála, skvělý výběr, díky za překlad!
Re: Pan dokonalý Od: Gift - 01.10. 2013
Jsem rada, ze blbustka tak pobavila ;-). Vzhledem k tvym milym a hlavne pravidelnym komentarum- ty nemas rozhodne zac ;-).

Re: Pan dokonalý Od: Julie - 30.09. 2013
Oh to bylo opravdu dobré, A ta poslední věta..... Díky.
Re: Pan dokonalý Od: Gift - 01.10. 2013
Ja diky tobe, Julie, za komentar!

Re: Pan dokonalý Od: Zuzana - 29.09. 2013
Pobavilo ma to :) Ron slepý ako vždy, Levandula infantilná sliepočka, a ostatní si tiež sedeli na kábli? Ako to, že Molly nezistila, že Percy niekoho má? :) Koniec bol super:) Ďakujem za preklad.
Re: Pan dokonalý Od: Gift - 01.10. 2013
Lepe bych to neschrnula :-). Ja dekuji za komentar, priste sice asi moc nepobavim ale uz ted jsem zvedava, co na to reknes ;-).

Re: Pan dokonalý Od: Radka - 29.09. 2013
moc mě překvapil tento pár.Jsem moc ráda za překlad a už se těším na další povídku.Oliver gay to snad né
Re: Pan dokonalý Od: Gift - 01.10. 2013
Ano, bylo to jedno velke prekvapeni, to je pravda . Snazim se to v jednorazovkach co nejvic stridat, snad se mi to podari i na priste...

Re: Pan dokonalý Od: Sally - 29.09. 2013
Nečakala by som taký záver, ale páčil sa :) Vďaka za preklad a príjemné osvieženie dnešku :)
Re: Pan dokonalý Od: Gift - 01.10. 2013
A ja dekuji tobe, ze jsi mi venovala komentar. Kazdy potesi ;-)

Re: Pan dokonalý Od: Jacomo - 29.09. 2013
Vynikající jednohubka. Molly jednou nevidí to, co se jí děje přímo před očima, Percy vystupuje jako rozhodný mladý muž, Lonánek s Levandulánkou mě srazili pod stůl a Oliver coby gay byl už jen třešnička na dortu.Mňam!
Re: Pan dokonalý Od: Gift - 01.10. 2013
:-) Moc mily komentar, ostatne jako vzdy. Dekuji, Jacomo, priste budeme mit opet neco spis horkosladkeho, ale... takove jsou holt i jednohubky :-).

Re: Pan dokonalý Od: Pavla - 29.09. 2013
Tak tohle to je úžasné! "Co když Křivonožka sežere tebe?!" To nemělo chybu! :D Ještě teď se směji!Percyho mám ráda, škoda jen, že se mu ve filmu nedostalo více místa. Je to úžasná postava. Představa Olivera jako gaye je fakt příšerná, na druhou stranu, ta poslední věta musela působit jako odjištěný granát. A vsadím se, že to pro Molly muselo být jako studená voda vychrstlá do obličeje. Ne proto, že její "dohazování" nikdy neuspělo, ale proto, že jí Percy jako vhodný kandidát nenapadl dřív. :D ;-)Úžasná povídka! Opravdu úžasná... A konečně se - alespoň v těch jednorázovkách - vyskytují i jiné postavy, než jen Draco a Sneap v hlavní roli! Moc děkuji za úžasný překlad! Tahle povídečka bude patřit k mým srdcovkám! :-)
Re: Pan dokonalý Od: Gift - 01.10. 2013
Jeee tak krasny komentar! Diky za nej. Chtela jsem dat Percymu trochu prostoru. I ja mam pocit, ze je na nej casto nepravem zapominano a v kombinaci s amazonkou Molly jsem jednoduse neodolala . Priste bude trosku pochmurnejsi povidka, ale tak snad se bude libit i ta. Po podobne jednoduse musime trosku ubrat .

Re: Pan dokonalý Od: larkinh - 29.09. 2013
Věřím, že Molly by mohla být takhle "vlezlá"... tedy obdivuju Hermioninu trpělivost, já bych se jí buď vyhýbala nebo na ni naječela :) Percy to vyřešil dobře. Díky za překlad - neznám moc povídek, kde by byl Percy jako každý jiný obyčejný kluk/mladý muž.
Re: Pan dokonalý Od: Gift - 01.10. 2013
Presne moje slova. Molly mam jako postavu moc a moc rada, ale v teto povidce i me lehce lezla na nervy. Na druhou stranu se ji musi nechat, ze nakonec vlastne dosahla toho, co chtela . I ja mam Percyho coby postavu moc rada. Bohuzel je docela opomijeny, ale... pokusim se na tom zapracovat. Diky za koment. Jak vlastne pokracuje tvoje prekladani? Pokud si dobre pamatuji, mela jsi v planu se pustit do trosku kosilkatych povidek, je to tak?
Re: Pan dokonalý Od: larkinh - 01.10. 2013
Měla a pořád ještě mám, ale nestíhám. Teď překládám na advent a pak mám rozpřekládanou jednu stráááášně dlouhou jednorázovku (odhadem z ní mám tak půlku). Až ji dodělám, přijdou na řadu košilaté povídky.

Re: Pan dokonalý Od: Emma - 29.09. 2013
Krásna poviedka :) Molly je pre rolu dohadzovačky ako stvorená. A Oliver je gay? To som teda nečakala. Som rada, že sa Percy matke postavil. Ukázal, že je z neho chlap, nie nejaká cintľavka. S Hermionou tvoria skvelý pár. Vďaka za preklad :D
Re: Pan dokonalý Od: Gift - 01.10. 2013
Taky si myslim, ze Hermiona s Percym by meli rozhodne potencial. Snad se mi s nimi podari najit jeste nejaka podobna jednohubka. Dekuji za koment, Emmo ;-).

Re: Pan dokonalý Od: denice - 29.09. 2013
Kouzelná povídka. A já si už v duchu domýšlím, nakolik Molly věděla a prostě se touto cestou snažila přimět Hermionu a Percyho, aby vyšli s pravdou ven... Percyho mám ve většině povídek moc ráda a kdyby nebylo Severuse a Draca, byl by vážně nejlepší kandidát. Díky.
Re: Pan dokonalý Od: Gift - 01.10. 2013
Vidis, to me ani nenapadlo, ale kdyz nad tim tak premyslim, mozna mas pravdu. Molly je nejen amazonka, ale i velmi dobra manipulatorka, tudiz proc vlastne ne:-). Percy je... svuj. Ale je pravda, ze prestoze to je dle meho postava, se kterou by se dalo krasne pracovat, je casto opomijena a to nepravem. Ja diky tobe za koment, denice.

Re: Pan dokonalý Od: Lupina - 29.09. 2013
Jé, tohle byla dokonalá povídka na nedělní ráno. Ten konec - nádherná třešínka na dortu. Molly dohazuje Hermioně gaye A při tom jednostranném rozhovoru Molly s Hermionou jsem se bavila. Ano! To je Molly kterou miluji - ovšem Hermiona zas tolik ne, že A Percy. Myslím, že to je neprávem opomíjená postava. Líbí se mi, když narazím na povídku, kde se ukáže úhel jeho pohledu. Gift, děkuji Ti, že jsi tuto povídku objevila a přeložila PS: A tímto začínám být nalomená, že se připojím k Advent Mixu - objevila jsem jednu povídku s vánoční tématikou a Percym (a bratry Weasleyovými)
Re: Pan dokonalý Od: Gift - 01.10. 2013
Vanocni povidku s Percym?? Jeee, Lupinko, Lupinko, prekladej!! Tesi me, ze se tahle skoro az svatebni blbinka libila. Priste to bude opet z trosku jineho soudku .
Re: Pan dokonalý Od: Lupina - 01.10. 2013
Už mám povolení (do dvaceti minut! rekord) :-)
Re: Pan dokonalý Od: Gift - 01.10. 2013
Ha! Taky ted vaham jeste nad jednemi Weasley- vanocemi, ale zatim jsem se neprokousala dlouhou Dramione. Jedno se temto strankam ale musi nechat- uz ted se nemuzu dockat prvniho prosince :-).
Re: Pan dokonalý Od: Lupina - 01.10. 2013
Jo, přesně tak! Já taky! A když vidím, jak se plní okýnka kalendářu, to plesám :-)

Re: Pan dokonalý Od: MIRA - 29.09. 2013
Neskutočne som sa bavila. Mám veľmi rada Molly pre jej materský prístup, ale tým dohadzovaním si to u mňa trošička pokazila.  :) Neskutočne ma štvú ľudia, ktorí nepochopia ak im niekto hovorí, aby niekoho do niečoho netlačili. Ale ako vidím, tak Hermiona si z toho moc nerobila. Aspoň sa stretla so zaujímavými mužmi.   Zdalo sa mi, že tam Percy v stredu nechodieval? Preto sa ani nečudujem, že mu rupli nervy, keď videl mamu ako stále núti Hermionu si niekoho nájsť. Tie mačky ma pobavili. Ďakujem za veľmi krásny preklad.
Re: Pan dokonalý Od: Gift - 01.10. 2013
Molly BYLA v teto povidce nesnesitelna! :-) Sice se ji musi nechat, ze pro vsechny chtela to nejlepsi, ale ja byt Percym nebo Hermionou, ruply by mi nervy asi o hooodne driv, mela jsem k nim celou povidku respekt :-). Dekuji za mily komentar!

Re: Pan dokonalý Od: Koki - 29.09. 2013
To je neskutečná povídka. Něco takového jsem už dlouho nečetla. Hermiona, která nezvládá některá kouzla, zasnoubená s Percym a Oliver je gay. To je perfektní.
Re: Pan dokonalý Od: Gift - 01.10. 2013
Jedno velke "to bych necekala", vid? :-) Ano, i proto se mi povidka tak hezky prekladala. O to vic jsem rada, ze se libi i ctenarum ;-).

Re: Pan dokonalý Od: Eily - 29.09. 2013
Ale nééé. Oliver nemůže být gay, ten je totiž můj už od té doby, co jsem viděla první díl Hezká jednohubka, ten konec mě dokonce přiměl se zasmát a to se tak často nestává. Levandulinka s Lonánkem musí být pár, který vám zkazí chuť k jídlu. A chudák Percy, když se mu matinka neustále snaží udat snoubenku. Díky za překlad, moc se mi to líbilo )
Re: Pan dokonalý Od: Gift - 01.10. 2013
Ja dekuju tobe, Eily . Tahle povidka predstavovala i pro me jedno velke prekvapeni- Oliver, Percy a vlastne i Hermiona, jak je nezname. Vlastne to byl i hlavni popud k tomu ji prelozit. Jsem moc rada, ze se libilo .

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod