Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Izba Janusa Thickeya

Úvod

Izba Janusa Thickeya
Vložené: solace - 27.05. 2013 Téma: Izba Janusa Thickeya
solace nám napísal:

Izba Janusa Thickeyho

Autor: sophierom

Preklad a banner: solace

Beta: arkama

Originál: http://sshg-exchange.livejournal.com/191635.html

Prístupnosť: T (13+)

Snamione

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Upozornenie: hrubšie výrazy, neberie do úvahy epilóg.

 

Obsah: V izbe Janusa Thickeyho Hermiona zistí, že nedokonalosť je celkom postačujúca.

 

AN: Poviedka je napísaná na výzvu Lariope: Snape bol po skončení vojny preradený na podradnejšie pracovné miesto. Kvôli práci začne byť súčasťou Hermioninho každodenného života. Akým spôsobom bude vtiahnutý späť do profesijného sveta?

 

Pozn. prekl.: Je to kratučká 5-kapitolová poviedka od mojej obľúbenej autorky.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí p. Petrikovičovej a Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní sophierom. 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Úvod Od: tigy - 30.05. 2013
Tak toto vyzerá výborne, solace, a už tu je dokonca aj prvú časť... tak to radšej počkám s večerou až po jej prečítaní 

Re: Úvod Od: marci - 28.05. 2013
Ach, vůbec nepochybuji, že povídka bude netradiční a moc se těším - jak psal kdosi hned zkraje: snamione není nikdy dost :) a Tvůj výběr mě ještě nikdy nezklamal :)
Re: Úvod Od: solace - 28.05. 2013
Ďakujem, marci. Dúfam, že si čítanie užiješ;-)

Re: Úvod Od: mayla - 28.05. 2013
Aach, tak Hermiona sa s vojnou nevyrovnala? alebo sa jej niečo stalo? teším sa a verím v dobrý koniec :)
Re: Úvod Od: solace - 28.05. 2013
Niečo podobné sa tam udeje, avšak nebude to až také vážne. Ústredná dvojica sa stretne vďaka spoločnej práci. A nemusíš sa báť, nebude to smutná poviedka:-)
Re: Úvod Od: mayla - 28.05. 2013
Tak teraz sa už teším úplne :) Budeš opäť pridávať raz do týždňa?
Re: Úvod Od: solace - 28.05. 2013
Áno, zatiaľ ostaneme pri štvrtkoch. Švrtá kapitola je však dosť krátka, takže možno pred poslednou kapitolou interval skrátim. Uži si čitanie!;-)

Re: Úvod Od: Jimmi - 27.05. 2013
Blahoželám k novej poviedke (doplnená v menu naľavo). 
Re: Úvod Od: solace - 27.05. 2013
Ďakujem, Jimmi:-)

Re: Úvod Od: Zuzana - 27.05. 2013
Už sa na to teším :) Mne do jedla len tak niečo chuť nevezme, tak som zvedavá či toto áno :D
Re: Úvod Od: solace - 27.05. 2013
Asi nie;-) Ja taktiež nie som háklivá. Ale viem, že mnohí ľudia áno, tak som radšej upozornila. Budem sa tešiť na tvoju odozvu, Zuzka.

Re: Úvod Od: arkama - 27.05. 2013
Ja si myslím, že toto je taká parádna chuťovečka, že bude mať zástup fanúšikov :)
Re: Úvod Od: solace - 27.05. 2013
Dúfam, že sa tvoje slová naplnia. Som rada, že sa dala nahovoriť na betovanie. Bude to super poviedka aj vďaka tebe :-)

Re: Úvod Od: Marti - 27.05. 2013
Taky se hlásím mezi "navnaděné", jednak kvůli dvojici, která mě nikdy neomrzí, a jednak kvůli tomu varování - jestli to bude (místy) nechutné, tak si povídku budu ordinovat jako hubnoucí kůru...
Re: Úvod Od: solace - 27.05. 2013
Teším sa, Marti. A to som si pôvodne myslela, že varovanie zrejme mnohých odradí. Som rada, že je to naopak. Takže vo štvrtok začíname.

Re: Úvod Od: Melanie - 27.05. 2013
Sice Snamione moc nečtu, ale nějak člověk začít musí, no ne? Banner je úplně dokonalý, vlastně díky němu mě tenhle článek zaujmul hned na první pohled. Povedl se ti. Děkuju za upozornění ohledně jídla, většinou totiž u počítače svačím. Už se moc těším. )
Re: Úvod Od: solace - 27.05. 2013
Viem, že pri čítaní mnohí jedia alebo popíjajú kávu či čaj, tak na to pre istotu hneď v úvode upozorňujem;-) Ďakujem za pochvalu banneru. Teším sa, že prilákal aj niekoho s inými pairingovými preferenciami. Súhlasím s tebou, že raz treba vplávať aj do iných vôd. A určite neoľutuješ, lebo existuje veľa kvalitných a veľmi pekných Snamione poviedok. Takže vitaj!:-)
Re: Úvod Od: Melanie - 27.05. 2013
No ano, já jsem spíš fanoušek Dramione, protože o něm byla vlastně úplně první FF, kterou jsem kdy četla a pak.. pak už se to nějak vezlo. Ale vzhledem k tomu, že teď už příležitostně čtu i Drarry, které ve mně ještě před půl rokem vyvolávalo nutkání zvracet, tak proč nezkusit kvalitní Snamione od zjevně velmi dobré autorky? Snad mě to chytne a přidám se k dlouhému zástupu fanoušků tohohle pairingu.   Mě o varování pobavilo, ale na druhou stranu snad přestanu pořád něco jíst.. Nebo se za chvilku nevejdu do dveří. -__-
Re: Úvod Od: solace - 27.05. 2013
Si na tom podobne ako ja, len v opačnom garde. Dúfam, že prídeš na chuť aj tomuto pairingu. Budem sa tešiť na odozvu:-)

Re: Úvod Od: denice - 27.05. 2013
Ty tedy umíš pěkně navnadit, lámu si hlavu, proč nejíst. Každopádně - moc se těším - Severus v podřadnější práci, to bude stát za to! Díky.
Re: Úvod Od: solace - 27.05. 2013
Teraz sa tu potmehúdsky usmievam popod nos:-) Som rada, že ťa úvod navnadil. To upozornenie som však naozaj myslela vážne;-) Inak je to veľmi pekná a zaujímavá poviedka. Máš sa na čo tešiť :-)

Re: Úvod Od: Eily - 27.05. 2013
U čtení nejezte? To je z Hermiony patoložka (jestli kouzelníci něco takovýho mají)? Nebo nakládá zvířátka do láků? Tak teď jsem teda fakt zvědavá :D
Re: Úvod Od: solace - 27.05. 2013
Nie, bude to z trochu iného súdka, ale tiež nechutného. Však pri prvej vete uvidíš;-)  Teším sa, že som ťa navnadila.

Re: Úvod Od: akinom - 27.05. 2013
Už sa strašne teším. Milujem kombináciu snamione a z tejto stránky mám už všetky snamione prečítané. Ďakujem Solace.
Re: Úvod Od: solace - 27.05. 2013
Som rada, že sa ozval ďalší Snamione fanúšik:-) Vitaj. Poviedku Deň svätého Valentína si však nečítala, je tak? Ešte ďalších 9 komentárov a môžeš sa do nej pustiť (pre prístup do Restricted Section treba nazbierať 100 bodov. 10 už máš). Je medzi kratšími poviedkami pod mojím nickom.
Re: Úvod Od: akinom - 28.05. 2013
Určite ešte niečo od teba okomentujem. Dik za info.
Re: Úvod Od: solace - 28.05. 2013
Budem rada... Iba som sa zmienila, aby si vedela, že aj komentovanie má svoje výhody;-)

Re: Úvod Od: teriisek - 27.05. 2013
Těším se, snamione není nikdy dost! ;)
Re: Úvod Od: solace - 27.05. 2013
To máš pravdu. A aké skvosty ešte len čakajú na preloženie!

Re: Úvod Od: Lupina - 27.05. 2013
Jé, už se těším. Vypadá to tuze dobře. A moc krásný banner. Ty je máš hotová malá umělecká díla.
Re: Úvod Od: solace - 27.05. 2013
Ďakujem, Lupino. Banner je v mojich obľúbených farbách. Keď budeš potrebovať nový k Post Tenebras Lux, ozvi sa
Re: Úvod Od: Lupina - 27.05. 2013
:-D A já si říkala, že na Tebe musím opatrně, třeba už rovnou s nějakýma adventníma povídkama, když budu škemrat o banner k Post. :-)  Děkuji moc za nabídku. Naprosto a zcela určitě ji využiju. Ozvu se, až budeme s Marci končit. Teď jsme v půlce. Díky, jsi zlato :-)
Re: Úvod Od: solace - 27.05. 2013
S adventnými poviedkami od teba (a dúfam, že aj od Marci) počítam. Veľmi by ste ma sklamali, keby ste do toho tento rok nešli A banner pre vás spravím rada. Koniec koncov, bude to Snamione preklad a ešte k tomu jednej z mojich obľúbených poviedok:-)

Re: Úvod Od: MIRA - 27.05. 2013
Tak na toto sa pozriem. :) Už sa teším. :) 
Re: Úvod Od: solace - 27.05. 2013
To som rada. Určite neoľutuješ;-)

Prehľad článkov k tejto téme:

sophierom: ( solace )23.06. 2013Časť piata: Regenerácia
sophierom: ( solace )20.06. 2013Časť štvrtá: Recidíva
sophierom: ( solace )13.06. 2013Časť tretia: Liečba
sophierom: ( solace )06.06. 2013Časť druhá: Prijatie
sophierom: ( solace )30.05. 2013Časť prvá: Diagnóza
. Úvod k poviedkam: ( solace )27.05. 2013Úvod