Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

Žhavý chladič lásky

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 20.01. 2013 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

Hot Cooler of Love

Autor: remuslives

Originál: http://www.fanfiction.net/s/5731444/1/Hot_Cooler_of_Love

 

Žhavý chladič lásky

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona/Remus

Žánr: Humor/Romance

Stav: autorka souhlasila s překladem

Shrnutí: Hermiona s Remusem padnou za oběť dvojčatovic vtípku. Naplánují pomstu, nebo si to jednoduše užíjí?

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

 

 

Poznámka překladatelky: Taková limonáda. Původně jsem se chtěla vyhnout povídkám, kde by se za hlavního hrdinu dal dosadit prakticky kdokoli, a čtenář-ka by nepoznal rozdíl, ale dialog dvojčat mě nakonec (jako skoro vždy :-)) přesvědčil.

 

Hermiona se zachvěla a rukama se ještě pevněji objala, zmrzlé prsty vsunula do podpaží. Naštvaně upřela zrak na zamčené dveře. Fred a George jsou už teď mrtví.

Ani ne před třiceti minutami ji vylákali do zvětšeného chladícího boxu a na poslední chvíli ji připravili o její hůlku. Vážně si to měla rozmyslet a ne je samotná navštívit. Rozmrzele si vytáhla mikinu tak, aby jí zakrývala dolní část obličeje a opět schovala své zrmzlé prsty. Lehce zatřásla hlavou, aby jí její neuspořádané vlasy mohly spadnout do obličeje a zakrýt tak co nejvíc pokožky, jak to jen šlo. Jak dlouho ji tu ti nesnesitelní chlapi hodlají držet?

Jako na zavolanou se dveře rozletěly a dovnitř vpadl Remus Lupin. Místo toho, aby se mu pokusila pomoc udržet rovnováhu, ho jen odstrčila stranou a rychlostí blesku vyrazila ke dveřím.

„Počkejte! Né!“ Narazila do těžkých dveří, které se jí zabouchly před obličejem.

„Sorry, Grangerová,“ zahlaholilo jedno z dvojčat.

„Nemůžem tu zůstat na pokec,“dodalo druhé.

„Je tu jeden experiment, na kterém musíme dělat,“ rozesmálo se první.

Sevřela ruce v pěst a nesouvisle se rozkřičela směrem k uzavřenému východu.

„Ehm... Hermiono?“ zeptal se Remus nejistě.

S hlubokým povzdechem se pokusila uklidnit, a pak se mu podívala do obličeje. Ležel rozpláclý na studené podlaze, kam ho sama neúmyslně skolila. „Je mi to líto. Jsi v pořádku?“

„Samozřejmě, že jsem.“ Posadil se a sáhl si do kapsy. Zmateně hmatal hlouběji a hlouběji do podšívky.

„Chybí ti hůlka?“

„Ano,“ povzdechl si. „Tobě také?“

Pokývala hlavou na souhlas, a pak se opět se zamračeným výrazem zahleděla na ty ďábelské dveře.

„Jak dlouho tě tu už drží?“

„Nejsem si jistá. Hádám, že asi půl hodiny.“

„A víš proč?“

„Nemám tušení. Ty?“

„...Ne.“

Otočila se k němu. „Co o tom víš?“

Opřel se o stěnu a v obranném gestu vzpažil paže. „Nic.“

„Něco ano.“ Přiblížila se k němu a přimhouřila oči.

Povzdechl si. „No, určitě se ti to nebude líbit.“

„Pověz mi to.“

„Dobře. Říkají tomu Žhavý chladič lásky“

Vyprskla smíchy a rozpačitě ustoupila zpátky, „Žhavý chladič lásky,“ pohrdavě se zasmála. „To je absurdní.“

Nepřesvědčivě se k ní přidal. Opět na něj pohlédla. „To je ta jejich teorie. Vlastně to ale docela dobře zní.“

„Jak to?“

„Probanti se musí schoulit k sobě, aby se zahřáli, tudíž jsou nuceni se vzdát svých přirozených osobních hranic. Pokud ti dva k sobě pociťují náklonnost, je velmi pravděpodobné, že se na základě vzájemné blízskosti tyto pocity vyjeví.“

„Směšné,“ zamumlala, přestože si byla sama vědoma toho, že to dávalo víc jak smysl. Hermiona se zachvěla a svezla se na zem. Ze sedu se pak opět zahleděla na dveře. Až se příště otevřou, bude připravená. Mezitím se musí jen snažit zůstat ve střehu před Remusem.

Zůstali takhle asi deset minut, než prolomil ticho. „Je tu setsakramenská zima!“

„Vím,“ zatla zuby, aby jim zabránila v drkotání. Úplně ztuhla, když se jeho dlouhé tělo posunulo blíž k jejímu. Jednou nohou vklouzl kolem jejích zad a usadil se těsně za ni. Silné paže objaly její trup a přitáhly si ji za kolena k sobě, až byla pevně přitisknutá k jeho hrudi. Přestože věděla, že by neměla, bylo jí natolik zima, že přestala přemýšlet, natočila se jeho směrem a opřela se. Vzdychla a zabořila svůj obličej do jeho hrudi. Doslova sálal teplem. Na druhou stranu byla pravda, že teď by se mohla popálit i kouskem toastu.

Nadechl se vůně jejích vlasů a opřel si bradu o temeno její hlavy. Nohy stočil kolem jejích a podělil se o každý kousek tepla, který jen jeho tělo mohlo vydávat. Její prsty doslova zaprosily cítit teplo, tudíž je vyprostila ze svého podpaží, místa, o kterém najednou docela zapochybovala. Pozvedla dlaně, aby si je mohla zkusit zahřát dechem, prsty přitom pomalu pohybovala. Ulevilo se jí, ale nevěděla, co teď s nimi.

„Cokoliv potřebuješ,“ zabručel, „Zahřej se o mě, jsem celý tvůj.“

Nutila se nehledat v jeho prohlášení jakýkoli skrytý význam a poděkovala mu. Tak nenuceně jak jen mohla mu vklouzla prsty pod mikinu. Bolest způsobená zimou začala okamžitě polevovat. Když začala šmátrat po knoflících jeho košile, raději k němu opatrně pozvedla oči. Jakmile je rozepnula, pomalu vklouzla dlaněmi dovnitř a rozevřela je na jeho hladké hrudi. Aniž by si to uvědomila, povzdechla si a tvář si opřela těsně pod jeho krkem.

„Když se to tak vezme, není to zas tak špatné, že ne?“

„Není,“ odpověděla jemně. „Vlastně zcela naopak.“

Chvíli zůstal potichu, přestože ji jeho ruce lehounce hladily. „Jsem si docela jistý tím, že ti dva tu jsou člověka schopní nechat tak dlouho, dokud ho nezlomí.“

Hermiona se zasmála. „Pravděpodobně.“ Začervenala se nad tím přiznáním a dlaněmi začala klouzat po veškerých dostupných místech na jeho hrudi. Jedna z jeho rukou se pohla a lehce ji pohladila po tváří. Ona se na oplátku nahnula do jeho doteku. Když se jejich rty setkaly, zalapala po dechu a jemně se k němu přimáčkla. Jakmile jeho jazyk pošimral její, dospěla k přesvědčení, že Remus pravděpodobně líbá nejlépe v celé Anglii. Rozhodně totiž nikdy nic podobného nezažila.

Byla celá zadýchaná, když se od něj odtáhla a zadívala se do jeho nádherných očí. Remus byl první, kdo prolomil ticho. „Měla bys chuť zajít se mnou dnes večer na večeři?“

******

Fred netrpělivě postával vedle George.

„Jak dlouho je tam necháme?“ zeptal se George.

„Nevim. Dalších patnáct minut?“

„Nechci, aby se Grangerová nachladila.“

„Deset minut.“

„Jo, deset stačí. A otevřem je velmi pomalu. To jen v případě, že bychom je měli během něčeho přerušit,“ zakřenil se George, doufajíc, že přesně k tomu dojde.

„Možná bychom to teda měli otevřít rychle.“ Fred pozvedl obočí, dávajíc tím jasně najevo, na co myslí.

George otevřel pusu, aby mu mohl odpovědět, když z vnitřku chladiče zaslechli křik.

„Co to říká?“

„Dej ze mě ty svoje pracky pryč!“ zaječela Hermiona.

„Proč si neujasníš, co vlastně chceš předtím, co mi dáš jasně najevo, abych pokračoval?!“ vrátil jí hlasitě Remus.

„Nic takového jsem neudělala! Jak se opovažuješ naznačovat...“

„Nezačínej zase s tou tvou upjatou hloupou výmluvou. Viděl jsem...“

„Je mi jedno, co jsi viděl nebo neviděl!“

„Mně by to naopak zajímalo,“ zašeptal Fred k Georgovi, který na souhlas pokýval hlavou.

„Jestli mě vy dva nepustíte hned ven, půjdu navštívit vaší mamku,“ zabušila k nim na dveře.

George rychle odemkl a Fred se k nim natáhl s jejich hůlkami.

Hermiona vylítla ven a vytrhla hůlku z Fredovi ruky. Remus ji okamžitě následoval.

„Jestli se mě ještě někdy byť jen pokusíš dotknout, prokleju tě takovým způsobem, že ti přijde lykantropie jako příjemná dovolená,“ vyštěkla.

„Děláš, jako bych ještě někdy měl mít zájem,“ vražedně zavrčel směrem ke všem třem a zmizel z obchodu.

„Co se vás dvou týče,“ otočila se bleskově k nim, hůlku napřaženou jejich směrem. „Jestli o tom jen ceknete, budete toho extrémně litovat,“ doslova vylétla ven a zanechala za sebou oněmnělá dvojčata.

„No teda,“ promluvil George, stále ještě zírajíc na dveře. „Pokus číslo jedna.“

„Kompletní neúspěch,“ souhlasil Fred, který si to zapsal coby poznámku na nástěnku.

„Pokus číslo dvě, stále v procesu. Ron a Parvati. Slíbili, že přijdou kolem poledne.“

„Skvělé!“

Mimo jejich dohled Hermiona s Remusem lapala po dechu opřená o nedalekou stěnu. Oba se smáli svému úspěšnému divadélku.

„Nemůžu uvěřit, že nám to spolkli,“ zakroutila Hermiona hlavou.

„Mě to nepřekvapuje, byli jsme úžasní. A ty jsi byla pěkně krutá.“

„Takže... v šest večer?“

„V každém případě.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Žhavý chladič lásky Od: teriisek - 24.01. 2013
Pokus číslo dvě, oni jsou vážně nezlomní:D Díky moc za překlad, pobavila jsem se!

Re: Žhavý chladič lásky Od: larkinh - 22.01. 2013
Krásný :) Hezky je přechytračili :)
Re: Žhavý chladič lásky Od: Gift - 23.01. 2013
Jsem rada, ze se libilo ;-).

Re: Žhavý chladič lásky Od: tigy - 21.01. 2013
Tak vám treba, dvojčatá, dobre vás Hermiona s Remusom previezli  Mám však pocit, že s pokusom číslo dva vám to asi vyjde  Vďaka, Gift, za milú jednohubku!
Re: Žhavý chladič lásky Od: Gift - 21.01. 2013
Ja dekuji tobe za komentar. Moc se mi libi, jak tu jsme vsechny proti dvojcatum a zaroven s nimi:-).

Re: Žhavý chladič lásky Od: Koki - 21.01. 2013
Pokus číslo jedna: Rozhodně úspěch. Jestli to takhle půjde dál tak v anglické kouzelnické společnosti nezůstane nikdo sám.
Re: Žhavý chladič lásky Od: Gift - 21.01. 2013
:-) Skoda, ze ja taky v 11 letech kdysi nedostala prijimaci dopis:-), ja bych tam mrzla dobrovolne...

Re: Žhavý chladič lásky Od: FlorenceMabel - 21.01. 2013
Upřímně... když Hermi začala křičet, tak mě to taky zmátlo. No jo, když mám teplotu, tak mi věci docházejí pomalejc. Každopádně ti moc děkuji za skvělý překlad!
Re: Žhavý chladič lásky Od: Gift - 21.01. 2013
Jej, taky s tebou do chladice, treba bude mit i jine lecebne ucinky:-). Ne kdepak, ne ze bych ti neprala Remuse, ale... Kuryrovat, kuryrovat. Ja dekuji tobe za komentar.

Re: Žhavý chladič lásky Od: marci - 21.01. 2013
Dobré :) hezky je ti dva převezli :) Ale dvojčata se nevzdávají! :) Krásná blbůstka, pobavila jsem se, díky :)
Re: Žhavý chladič lásky Od: Gift - 21.01. 2013
To jsem rada:-). Myslim, ze dvojcata byli nejsilnejsim clankem teto jednohubky, navic ma velka slabost. Dekuji ta komentar.

Re: Žhavý chladič lásky Od: Lupina - 21.01. 2013
Pobavilo. Děkuji Ti, do pondělního rána jsem potřebovala něco veselejšího :-D Napálená dvojčata a pokus číslo dvě :-D Perfektní. Díky.
Re: Žhavý chladič lásky Od: Gift - 21.01. 2013
Ja dekuji tobe za prijemny komentar, kazdy usmev nad podobnou hloupustkou povzdubi, jsem rada, ze se preklad vyplatil;-).

Re: Žhavý chladič lásky Od: gleti - 21.01. 2013
Dvojčata nic jihého nezaslouží, pěkně je ti dva doběhli
Re: Žhavý chladič lásky Od: Gift - 21.01. 2013
Tak oni ne ze by se z toho poucili, ale... Ano, taky jsem Hermione s Remusem fandila:-).

Re: Žhavý chladič lásky Od: solace - 20.01. 2013
Milá limonádička. Hermiona je dobrá héérečka a Remus jej úspešne sekundoval. Dvojčatá im to zhltli aj s navijakom. Ktovie, či im vyjde pokus číslo dva? Vďaka za preklad, Gift. Pobavil.
Re: Žhavý chladič lásky Od: Gift - 21.01. 2013
Rozhodne jim vyjde, maji to preci vedecky podlozene! ;-) Ja moc dekuji za komentar.

Re: Žhavý chladič lásky Od: Zuzana - 20.01. 2013
Ach :D a ja som im uverila tiež :D ale keď oni boli tak presvedčivý :) ďakujem pobavilo :DDD
Re: Žhavý chladič lásky Od: Gift - 21.01. 2013
A ja dekujem tobe- jsem rada, ze u tebe mela povidka tak hezky ucinek:-), vazne moc rada. Preklad se tedy vyplatil;-).

Re: Žhavý chladič lásky Od: denice - 20.01. 2013
Naprosto senzační dvojčata! Ovšem stejně senzačním způsobem je dostali Remus s Hermionou. A nejkrásnější bylo, že to Fred a George nevzdali... Díky.
Re: Žhavý chladič lásky Od: Gift - 21.01. 2013
Ja dekuji tobe, denice. Moc se mi libi tve shrnuti situace- presne tak jsem to totiz videla i ja. Povidka pomalu gradovala a clovek se pak ke konci musel jen usmivat. Ne snad ani tak kvuli romantice, ale dvojcatum jako takovym:-).

Re: Žhavý chladič lásky Od: MIRA - 20.01. 2013
Ako vidím, tak dvojčatá sa len tak ľahko odradiť nedajú. Prvý pokus "nevyšiel", ide pokus číslo dva. :)
Re: Žhavý chladič lásky Od: Gift - 21.01. 2013
Jejich skodolibost ale ani zatvrzelost holt nezna mezi, jedna z veci, co na nich doslova miluju:-).

Re: Žhavý chladič lásky Od: Jacomo - 20.01. 2013
Tak ta pointa byla dokonalá. Napálená dvojčata! Díky moc za překlad, bavila jsem se. Skvěle.
Re: Žhavý chladič lásky Od: Gift - 21.01. 2013
A to je to hlavni! :-) Ja dekuji za komentar.

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod