Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2012 Snarry

Nový sem, starý pryč

Advent 2012 Snarry
Vložené: Jimmi - 21.12. 2012 Téma: Advent 2012 Snarry
tiberia nám napísal:

 


21. december 2012

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 Název: Nový sem, starý pryč

Autor: torino10154

Překlad: tiberia

Originál: http://torino10154.insanejournal.com/588402.html#cutid1

Souhlas: ano

Páry: HP/SS

Rating: 12+

Shrnutí: Novoroční ples a novoroční předsevzetí

 

                                       Nový sem, starý pryč 

„Vypadáš k sežrání, Harry!“ usoudila Hermiona, když o krok ustoupila a bleskovým pohledem zhodnotila jeho vzhled.

„Paní Weasleyová!“ zvolal Harry s předstíraným pobouřením a Hermiona se zasmála.

„Neboj se, nehodlám se plést mezi tebe a tvou opravdovou lásku.“

Harry na okamžik pevně stiskl víčka.  Připouštěl, že Hermionin postřeh je dost pravdivý, vzhledem k tomu, že posledních pět let byl Snapem skoro posedlý.

Stejně jako byla Harrymu nabídnuta nejrychlejší cesta do řad bystrozorů, mohli se všichni na Ministerstvu přerazit, jak se pokoušeli naverbovat řádového špeha k práci na Odboru záhad. Harry neměl ponětí, co Snapeovi nabídli, ale fakt, že v současnosti celý odbor řídil, leccos napovídal.

V jednom kuse na sebe někde v prostorách Ministerstva naráželi, dokonce si spolu po pondělních ranních poradách s ministrem začali dávat čaj a Harryho úcta a obdiv ke Snapeovi se pomalu změnily v něco jiného, jestliže jeho sny z poslední doby o něčem vypovídaly.

  A tak si Harry dal novoroční předsevzetí – udělá poslední krok, požádá Snapa, aby konečně nechali minulost za sebou a začali znovu. Ale teď, když byla ta chvíle na dosah, už se tak statečný necítil.

„Myslíš si, že přijde?“ Harry se pokoušel uhladit si vlasy, ale dokonce i teď, když je měl o něco delší než ve škole, byly pořád stejně nepoddajné jako dřív.

„V posledních třech letech se zúčastnil.“ řekla Hermiona a naposledy si upravila límeček na hábitu.

„Za chvíli se tam setkáme, dobře?  Musím jít ještě vypravit Rona.“

„Držím palce,“ zasmál se Harry, Hermiona na něj zamrkala a přemístila se.

O dvě hodiny později Harry vešel do tanečního sálu a vzal si z jednoho z podnosů vysokou, štíhlou sklenici se šampaňským. Kingsley tančil s Narcisou Malfoyovou, skutečně ohromující pár, vířící po tanečním parketu. Draco tančil s Ginny a vůbec nevypadal tak otráveně, jak by od něj Harry čekal. Taky zahlédl toho pitomce Cormacka McLagenna, ze všech lidí zrovna s Pansy Parkinsonovou.

Harry zavrtěl hlavou. Vůbec se mu o tom nechtělo přemýšlet, ale ale vypadalo to, že každý kromě něj už si tu svůj protějšek našel..

„Pottere,“ ozval se  hedvábný hlas a Harrymu skočilo srdce až do krku.

„Snape,“ pozvedl sklenici a upil. „Jsem překvapený, že vás tu vidím. Prostředí jako tohle není zrovna vaše parketa.“

Snape si pohrdlivě odfrknul a odpověděl: „A co podle vás  je moje parketa? Knihovna po zavírací době, nebo  možná biče a řetězy?“

Harrymu zaskočilo a rozkašlal se a jen s velkým úsilím se mu podařilo nepoprskat Snapa šampaňským od hlavy až k patě. Cítil, jak mu hoří tváře a bylo mu jasné, že se červená.

„Ten nápad se vám tak líbí?“ prohodil Snape, když se Harry vzpamatoval. „Nikdy jsem si neuvědomil, že máte takovou vášeň pro knihy.“ Snape mírně pozvedl koutky úst a Harry vybuchl smíchy.

„Snažíte se mě tu zničit, Snape?“ řekl Harry, když konečně popadl dech.

„Ne, tady ne.“ odpověděl Snape záhadně a napil se šampaňského. „Kde je váš doprovod?“

„Doprovod?“

„Společník, přítel, milenec.“ Harry se zahleděl na Snapa, který v náhlém zaujetí s neproniknutelným výrazem pozoroval tančící páry.

„Ve skutečnosti jsem tu sám.“

Snape se k němu pomalu otočil. „Určitě jsi neměl problém najít někoho, kdo by tě doprovázel.“

Harry polknul. Bylo mu jasné, že lepší příležitost začít už nedostane, tak se do toho vrhnul po hlavě.

„Po pravdě řečeno, nesebral jsem odvahu oslovit muže, o kterého se zajímám. Ale chystám se ho dnes večer požádat o tanec.“

„Chápu. Nebudu překážet, Pottere.“ Snape lehce sklonil hlavu a otočil se k odchodu.

„Severusi?“ zavolal za ním Harry. Snape na okamžik ztuhnul, pak se k němu znovu obrátil čelem.

 „Zatančil by sis se mnou?“

„Právě jsi řekl....“

„A přesně tak jsem to taky myslel.“ řekl Harry a blýsknul po něm pohledem. „Je odpověď ano, nebo ne?“

Severus k němu přistoupil tak blízko, že se skoro dotýkali a Harry si byl jistý, že musí slyšet jeho srdce, jak bubnuje na hrudní koš.

„Ano.“

Snape se sklonil a na kratinkou chviličku, než se zase odtáhl, se dotkl svými rty Harryho.

Harry se usmál od ucha k uchu, vzal Severuse za ruku a vedl ho na taneční parket.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 01.03. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Nový sem, starý pryč Od: Lopata - 22.12. 2012
To byla milá povídka  Díky za překlad.

Re: Nový sem, starý pryč Od: solace - 22.12. 2012
Na Vianoce môže tancovať aj Severus Snape s Harrym Potterom a ľuďom pritom nepadnú sánky. Severusovo vtipkovanie ma pobavilo. Vždy som vedela, že má skrytý zmysel pre humor. Ďakujem za preklad, tiberie.
Re: Nový sem, starý pryč Od: tiberia - 22.12. 2012
Řekla bych, že Severus má smysl pro suchý humor pronášený s kamennou tváří... takového Severuse mám hrozně ráda. A díky za komentář.

Re: Nový sem, starý pryč Od: Zuzana - 21.12. 2012
To bolo veľmi pekné Ďakujem za preklad.
Re: Nový sem, starý pryč Od: tiberia - 22.12. 2012
Díky za komentář...

Re: Nový sem, starý pryč Od: kamci - 21.12. 2012
moc hezké adventní okénko díky
Re: Nový sem, starý pryč Od: tiberia - 22.12. 2012
Díky za komentář, jsem ráda, že potěšila...

Re: Nový sem, starý pryč Od: Slimca75 - 21.12. 2012
Jéééé, to je krááása!  Děkuji! 
Re: Nový sem, starý pryč Od: tiberia - 22.12. 2012
Jsem ráda, že se povídka líbila a potěšila tě....

Re: Nový sem, starý pryč Od: Jacomo - 21.12. 2012
A tak jo... Když jsou ty Vánoce Díky. Výtečný překlad.
Re: Nový sem, starý pryč Od: tiberia - 22.12. 2012
Díky za komentář...

Re: Nový sem, starý pryč Od: bacil - 21.12. 2012
Krása Z venkovních teplot jsem zmrzlá jak rampouch,ale tahle jednohubka zahřála na duši. Severus a vtipkovat. Jo to mně opravdu dostalo
Re: Nový sem, starý pryč Od: tiberia - 22.12. 2012
To vtipkování způsobilo, že se Harry málem udusil vlastním šampaňským, což Severuse určitě potěšilo....

Re: Nový sem, starý pryč Od: Saskya - 21.12. 2012
sladký bombónik, mňam :D
Re: Nový sem, starý pryč Od: tiberia - 22.12. 2012
Díky, jsem ráda, že povídka potěšila...

Re: Nový sem, starý pryč Od: denice - 21.12. 2012
Mám ráda, když plány vycházejí - ke spokojenosti všech. Kingsley s Narcisou jistě nebyli jediný ohromující pár, věřím, že si tanec užívali všichni. Pobavila mě i Hermiona, i po těch letech jí Harry s Ronem visí na krku... Díky.
Re: Nový sem, starý pryč Od: tiberia - 22.12. 2012
No jo, to jsem si ani neuvědomila. Napřed oblékla Harryho a pak odešla vypravit Rona. Chudák Hermiona. O Rona asi bude pečovat doživotně, Harryho si možná Severus trochu vychová...

Re: Nový sem, starý pryč Od: doda357 - 21.12. 2012
Severus najskôr nepochopil, ale našťasite neodišiel  A Harry konečne nabral odvahu  A tak si spolu pekne zatancovali a ktovie, čo ešte  Ďakujem 
Re: Nový sem, starý pryč Od: tiberia - 22.12. 2012
Škoda, že to "čo eště" už nám autor nenapsal....

Re: Nový sem, starý pryč Od: smith - 21.12. 2012
ááááh... překrásné.. úplně se rozplývám.. a zatlačuju slzičku.. díky
Re: Nový sem, starý pryč Od: tiberia - 22.12. 2012
Člověk miluje happyendy, viď? Starostí máme v životě dost...

Re: Nový sem, starý pryč Od: marci - 21.12. 2012
Severus a vášeň pro knihy? opravdu nepravděpodobné :D  krásná minipovídka, moc se mi líbila :)
Re: Nový sem, starý pryč Od: tiberia - 22.12. 2012
Jsem ráda, že se ti povídka líbila.... díky za komentář

Re: Nový sem, starý pryč Od: larkinh - 21.12. 2012
To bylo velice vtipné, jak Severus Harryho málem utopil v jeho vlastním šampaňském :D A jak vidno, nějaký zájem byl i z druhé strany. Krásné!
Re: Nový sem, starý pryč Od: tiberia - 22.12. 2012
No jo, Severusovy poznámky dokážou Harryho pořád vykolejit.... zvlášť když se snaží udělat dojem...

Re: Nový sem, starý pryč Od: Patolozka - 21.12. 2012
och, ja bych je tak chtela videt tancit. Myslis, ze se Harry od ctvrtaku zlepsil? A Severus a vedouci odboru zahad? Myslim, ze je to skvela myslenka. Diky!

Re: Nový sem, starý pryč Od: Patolozka - 21.12. 2012
och, ja bych je tak chtela videt tancit. Myslis, ze se Harry od ctvrtaku zlepsil? A Severus a vedouci odboru zahad? Myslim, ze je to skvela myslenka. Diky!
Re: Nový sem, starý pryč Od: tiberia - 22.12. 2012
Jasně, že budou tančit dobře! Tohle je typ povídky, které miluju, Harry je Severusovým rovnocenným partnerem a není ve všem doživotně za blba, takže určitě zvládl i tanec a strašně jim to sluší. Anebo trénoval s Hermionou, když chtěl Severuse požádat o tanec... hmmm... to by byla možná docela legace číst.

Re: Nový sem, starý pryč Od: nicco - 21.12. 2012
Super jednohubka. Moc děkuji za přeložení.
Re: Nový sem, starý pryč Od: tiberia - 22.12. 2012
Jsem ráda, že se ti líbila...

Re: Nový sem, starý pryč Od: teriisek - 21.12. 2012
Tak ta hláška s knihovnou mě fakt pobavila:D Díky za překlad!
Re: Nový sem, starý pryč Od: tiberia - 22.12. 2012
Ano, to byla typicky severusovská poznámka...

Prehľad článkov k tejto téme:

Torino10154: ( tiberia )24.12. 2012Předvánoční šílenství
Torino10154: ( tiberia )21.12. 2012Nový sem, starý pryč
Torino10154: ( tiberia )13.12. 2012Domů
YenGirl: ( Patolozka )12.12. 2012Otočte se, abyste mohl dostat svůj dárek
alliekatgal: ( tiberia )07.12. 2012To se mohlo stát jen tobě
lightgoddess: ( tiberia )02.12. 2012Sněhuláci