Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2012 Dramione

Vánoční boty

Advent 2012 Dramione
Vložené: Jimmi - 12.12. 2012 Téma: Advent 2012 Dramione
Florence nám napísal:

 


12. december 2012

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Vánoční boty

Autor: DRACOSWIFEY

Překlad: FLORENCE

Beta-read: RADEK

Žánr: Romance/ Tragedy

Originál: http://www.fanfiction.net/s/3947990/1/The-Christmas-Shoes 

Prohlášení: Nevlastním ani neprohlašuji, že vlastním Harryho Pottera a jeho svět.

„Ze všech zatracených dnů jsem si pro sváteční nákupy musel vybrat tenhle,“ zamumlal si pro sebe vysoký blonďatý třicetiletý muž, když čekal ve frontě na zaplacení svých vánočních dárků. Byl Štědrý večer a Draco Malfoy byl už za hodinu očekávaný u svých rodičů na večeři, ale když se podíval na tu frontu před ním, věděl, že to nestihne.

Před ním ve frontě stál malý kluk s kaštanově kudrnatými vlasy, pihami a velkýma modrýma očima. Měl na sobě oblečení, které pro něj bylo moc velké. Hnědé kalhoty měl na zadku roztrhnuté, černé boty mu padaly a vlněné sáčko by nezapnul kvůli rozbitému zipu.

Všiml si také, že ten kluk se moc nezajímal o koupel, vzhledem k tomu, že měl na nose šmouhu. Připomnělo mu to Weasleyho a přemýšlel, jestli tenhle spratek byl jeho.

Kluk začal popocházet sem a tam, když čekal ve frontě na zaplacení svého nákupu, tedy páru zlatočervených bot. Když přišla na chlapce řada, položil boty na pult a Draco nemohl uvěřit tomu, co řekl.

„Pane, chci tyhle boty koupit pro mámu, prosím. Je Štědrý večer a tyhle boty jsou přesně v její velikosti. Mohl byste si pospíšit, pane, tatínek říká, že není moc času, ona je už dlouho nemocná a já vím, že se díky tímhle botám usměje. Chci, aby vypadala krásně, kdyby měla máma dnes večer potkat Ježíše.“

Draco byl v šoku. Malý chlapec zrovna ztrácel svoji maminku v tam mladém věku. Draca rozesmutnilo, když viděl dítě tímhle procházet.

Sledoval, jak malý chlapec vytahuje ze sáčka váček a vysypává z něj padesát knutů.(svrčků) Trvalo mu tak dlouho je přepočítat.

Když s tím skončil, prodavačovi se objevilo na tváři zamračení.

„Je mi líto mladý muži, ale nemáš dost,“ řekl chlapci.

Chlapec rychle prohledal všechny kapsy, aby našel jakékoli drobné, kterých by si nevšiml.

Otočil se a podíval se na Draca. Se slzami v očích řekl:

„Máma vždycky u nás udělala dobré Vánoce, většinu roků si vystačila, řekněte, pane, co budu dělat, nějak jí musím koupit tyhle vánoční boty.“

Musel tomu dítěti pomoc. Tolik mu záleželo na své matce. Draco podal prodavači zbytek peněz.

Chlapcova tvář se rozzářila a pevně Draca objal.

„Děkuji, pane! Máma bude vypadat skvěle,“ křičel, když vybíhal ze dveří.

Teď konečně pochopil, co Vánoce skutečně znamenají. Nebylo to o dárcích. Bylo to o rodině, lásce a o tom nejdůležitějším, o životě.

Další ráno, Draco otevřel Denního věštce, aby našel srdcervoucí článek:

 Válečná hrdinka Hermiona Grangerová – Weasleyová prohrála svojí bitvu s rakovinou

To bylo vše, co potřeboval přečíst.

I když Hermiona skončila vdaná za Rona, věděl, že ho pořád milovala a vždy bude.

Jistě, Ron byl toho chlapce tatínek, ale mezi ním a Hermionou, on bude vždy chlapcovým otcem.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Vánoční boty Od: martian - 31.05. 2014
No tedy, nechat umřít Hermionu, to si nedovolila ani samotná J.K.R.! Ale tak to někdy je, C'est la vie!

Re: Vánoční boty Od: Radka - 14.07. 2013
to je smutné

Re: Vánoční boty Od: myska111 - 23.12. 2012
Jé, to bylo smutné, o vánocích bych raději šťastné povídky.
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 31.12. 2012
Promiň, asi jsem měla nějak dopředu napsat varování :) Děkuji za komentář!

Re: Vánoční boty Od: kamci - 15.12. 2012
smutné, ale krásné
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 15.12. 2012
Děkuji :)

Re: Vánoční boty Od: siriana - 15.12. 2012
neeeeeeee další taková smutˇbárna :(:(:(:(
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 15.12. 2012
Ale vždyť je hezká!
Re: Vánoční boty Od: siriana - 18.12. 2012
to je, ale smutná

Re: Vánoční boty Od: Eggy - 13.12. 2012
preco ked sa milovali nezostali spolu? a ten syn bol dracov alebo som to len zle pochopila? dakujem za zamyslenie...
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 13.12. 2012
Spoustu otázek, že? To mám na povídkách ráda :). Děkuji ti!

Re: Vánoční boty Od: tigy - 13.12. 2012
Mne táto poviedka strašne, ale strašne pripomínala niečo, čo som už kedysi dávno-pradávno čítala, ale ani za svet si neviem spomenúť, čo to bolo, iba mám pocit, že tam išlo o nejaké ružové topánočky... Flo, ale takéto smutné veci hádam už nie, dobreee?    
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 13.12. 2012
Už ne tak smutné :) Mám jen dvě melancholické do mixu a dvě romantické snamionovky... Tahle byla rozhodně nejsmutnější. Děkuji ti, tigy!

Re: Vánoční boty Od: solace - 13.12. 2012
Bolo to krásne, ale veľmi melancholické. Dúfam, že ďalšie tvoje adventné, prekladateľské počiny budú z veselšieho súdka, lebo už začínam mať pocit, že tu namiesto adventu odpočítavame dni do blížiaceho sa konca sveta :-D Vďaka za preklad, Flo.
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 13.12. 2012
Konec světa? Ne, na ten se rozhodně nechytám! Mám vyhlídnutých pár povídek na překlad, takže teď tozhodně nic končit nesmí :D. Děkuji ti, solace!

Re: Vánoční boty Od: soraki - 12.12. 2012
ou, to bylo smutné... ale krásné děkuju
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 13.12. 2012
Jo, jo, tohle je smutné. Děkuji ti!

Re: Vánoční boty Od: Lachim - 12.12. 2012
Nádhera. Smutná nádhera.
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 12.12. 2012
"Smutná nádhera" - to je hezký :). Děkuji!

Re: Vánoční boty Od: larkinh - 12.12. 2012
tohle by se klidně mohlo jmenovat "Duch Vánoc" - o tom by přece Vánoce měly být (o nezištném dávání a radosti i z malých dárků). Bohužel moje zkušenost je, že se očekávájí dárky za x tisíc korun, když to není přesně to, co si dotyčný naporoučel, tak to dá obdarovávajícímu pěkně vyžrat a podobně... a tak Vánoce radši ani neslavím. Díky za překlad.
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 12.12. 2012
Já taky ne :). Ve skutečnosti to hold není jako v těhle romentických adventů, co tady překládáme. Díky!

Re: Vánoční boty Od: teriisek - 12.12. 2012
To byla ta ještě smutnější povídka? Bohužel i takové věci se stávají, škoda. A nezlob se, vůbec se mi to nečetlo dobře, zasloužilo by si to ještě dost učesat, přesto díky za překlad!
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 12.12. 2012
Ano, tohle byla moje nejsmutnější :D, už bude jen líp. Nezlobím se :), moje teorie je, že je vždy co vylepšovat. Ale já jsem do toho koukala tak dlouho, až už mi nic nepřišlo divný. Děkuji!

Re: Vánoční boty Od: Zuzana - 12.12. 2012
Ach... no... smutné, ale aj tak... ďakujem za preklad.
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 12.12. 2012
Slibuji, že už nic tak smutného jsem do adventů nepřeložila :) Díky!

Re: Vánoční boty Od: doda357 - 12.12. 2012
Ešte šťastie, že som to nezačala čítať obklopená ľuďmi  Kdesi som videla, že si písala, že máš preloženú ešte nejakú smutnejšiu poviedku, tak som si na to spomenula a radšej ju ani neotvárala...Až doma... Bolo to smutné, ale zároveň krásne, že už taký malý chlapček sa snaží pomôcť a potešiť. Ďakujem 
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 12.12. 2012
Jo, tohle je moje nesmutnější :). Slibuji, že teď už to tak hrozný nebude...hluboké zamyšlení...ode mě jsou ještě dvě romantické Snamionovky, dvě melancholické do mixu a jednu tříkapitolovou Dramionovku, která je taková... no spíš bych jí asi měla zařadit jako smutnou než veselou, ale ona naní až tak smutná. Koukám, že jsem se nějak rozepsala :) Každopádně ti děkuji za komentář! 

Re: Vánoční boty Od: valerie - 12.12. 2012
Tak to mě chytlo za srdce. Smutné, ale krásné. Děkuji za překlad.
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 12.12. 2012
Tebe taky? Tak to jsme dvě. Děkuji ti!

Re: Vánoční boty Od: Jacomo - 12.12. 2012
Sakra... tohle jsem nečekala... I když povídka byla krátká, nějak v ní toho bylo víc než leckterém románu. Děkuju.
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 12.12. 2012
Že? To se mi na ní líbilo. Málo slov, ale hodně myšlenek. Děkuji ti!

Re: Vánoční boty Od: arkama - 12.12. 2012
smutná a krásna... akosi nie som zvyknutá na mŕtvu Hermionu vo FF. Ďakujem
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 12.12. 2012
To je pravda, ona Hermi ve většině povídek neumře... taková nesmrtelná :D. Děkuji ti!

Re: Vánoční boty Od: anonym - 12.12. 2012
smutné.
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 12.12. 2012
To ano :). Díky!

Re: Vánoční boty Od: marci - 12.12. 2012
O Adventu bych chtěla číst jen povídky s dobrými konci. Asi abych sama sebe ošálila pocitem, že dobré konce jsou i v životě. Nejsou. Ale nějak mi nevadilo si tuto smutnou povídku přečíst, protože i když nekončila "žili š´tastně až do smrti", byla o lásce. A o životě. A byla krásná. Děkuji.
Re: Vánoční boty Od: FlorenceMabel - 12.12. 2012
Mě se tahle povídky taky líbila. Taková realistická a mě takový druh povídek vždy zahřeje u srdce... vím, že i život ostatních je jednou nahoře a jednopu dole. Děkuji ti :)

Prehľad článkov k tejto téme:

KrystyWrot: ( Jimmi )24.12. 2012Chrabromilčanka, ktorá takmer nebola
weknwekonf: ( tiberia )23.12. 2012Škrkny
greenschist: ( larkinh )22.12. 2012Náležitě vyjádřená vděčnost
BlackRose96: ( tigy )21.12. 2012Najlepšie Vianoce
Nitsrek: ( larkinh )20.12. 2012První den vánoc mi moje pravá láska dala…
Nitsrek: ( larkinh )19.12. 2012Na velikosti záleží
Bohemian-Vixen: ( holloway )18.12. 2012Víš, co je dnes za den?
Čerešňa: ( solace )17.12. 2012Prvýkrát
Nitsrek: ( larkinh )16.12. 2012Svázaní
Miss. Serendipity: ( Morgana )15.12. 2012Šťastné a sakramentsky veselé
writingxonxwalls: ( Morgana )14.12. 201224 dní s Dracom
KatieScarletOHara: ( Lucianna )13.12. 2012Once upon a December
DRACOSWIFEY: ( Florence )12.12. 2012Vánoční boty
Miss Junie: ( Morgana )11.12. 2012Mikuláš, čo nám dáš?
where-my-heart-resid: ( Florence )10.12. 2012Dvanáct dní Vánoc
fiona249: ( tigy )09.12. 2012Vianočné prekvapenia
Nitsrek: ( Jimmi )08.12. 2012Mojím prianím je nerušený vianočný sex
Nitsrek: ( Jimmi )07.12. 2012Santa Klaus mešká...
Nitsrek: ( Jimmi )06.12. 2012Zneužitie stužiek
Nitsrek: ( Jimmi )05.12. 2012Obete
Nitsrek: ( Jimmi )04.12. 2012Socha zo snehu
Nitsrek: ( Jimmi )03.12. 2012Omyl s imelom
Nitsrek: ( Jimmi )02.12. 2012Dvanásť dní vianočných
bendleshnitz1: ( Jimmi )01.12. 2012Vianoce u svokrovcov