Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2012 Snamione

Rozprávka na dobrú noc

Advent 2012 Snamione
Vložené: solace - 04.12. 2012 Téma: Advent 2012 Snamione
Eggy nám napísal:

 


4. december 2012

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor:  kailin;  Prekladateľ: Eggy; Beta: GwenLoguir


originál: http://ashwinder.sycophanthex.com/viewstory.php?sid=18959


Prístupnosť neobmedzená.


Vyhlásenie prekladateľa: Nepripisujem si žiadne zásluhy okrem prekladu. Vďaka patrí aj Bete - GwenLoguir... Nevlastníme žiadnu z postáv z Harryho Pottera; oni a ich svet patrí JKR. Autorke som písala, ale neozvala sa mi. Jej posledné aktualizácie sú z roku 2008...

 

Rozprávka na dobrú noc

„Prosím, ocko... Prosím, prečítaš mi rozprávku?“

Severus Snape tieto slová začínal nenávidieť.

Nieže by si zúfal, že sa jeho trojročná dcéra premenila na knihomoľa ako Hermiona. Už sa s tým zmieril, keďže sa to dalo očakávať a sám Severus nemal nejako málo kníh.  Jeho predstava pohodového večera bola čítať si spolu s Hermionou, kým sa Mairin ticho hrala so svojimi hračkami. Bolo to tak úžasne idylické, ako len život mohol byť, usúdil Snape.

A nie že by nesúhlasil s Mairiným výberom kníh. Pre Merlina, veď mala len tri a pol; samozrejme, že jej rozprávkové knihy sa blížili nezmyslom. Nečakal od nej, že sa v jej veku bude prelúskavať učebnicami. Ale Mairin pravdepodobne bude patriť k deťom, ktoré sa naučia čítať už v rannom veku. Už teraz zvládala spevavým hlasom odriekať abecedu, ale k tomu, aby prečítala vytlačený text na stránke, mala ešte ďaleko.

Snapovou jedinou sťažnosťou k čítaniu jeho dcére bolo, že malá sa na čas naviazala na jednu knihu a chcela si nechať čítať len z nej. Merlin chráň, ak sa s Hermionou pokúsili presvedčiť Mairin na večerné čítanie Knihy o Helginých veselých podobách, keď bola momentálne naviazaná na Rozprávky na dobrú noc pre malého Salazara. Nikto, a to vrátane Severusa, nevedel poraziť trojročné dieťa, keď prišlo na tvrdohlavosť. Kniha, ktorou bola Mairin posadnutá teraz, sa volala: Sova Ollie a usnežený deň. Už skoro celý mesiac si ju noc čo noc vyžadovala a to, že už bola jar, vôbec neuberalo na jej nadšení. Pri viac ako jednej príležitosti Severusovi napadlo, že Mairin povie, že v noci keď zaspala, priletela Ollie a chcela knihu so svojimi dobrodružstvami s tým, že sa s ňou vráti až na ďalšiu zimu. Aspoň Hermiona s ním súcitila.

„Viem, že je to štvúce, ale malé deti to proste robia,“ ubezpečovala ho, „svojich rodičov som nútila čítať mi Vláčik Šišimáčik, kým z knihy nezačali vypadávať strany.“

Severusovi napadlo, že ak by sa Ollie roztrhala, možno by mu bol dopriaty toľko vytúžený pokoj na spamätanie sa. Nanešťastie, Hermiona už zamietavo krútila hlavou.

„Neskoro,“ vysvetľovala, „Mairin už vie o Repare.“

Do frasa. Prečo musí mať tak inteligentné dieťa?

Dnes, tak ako každý večer počas niekoľkých týždňov, sa Mairin objavila po otcovom boku, s knižkou Sova Ollie a usnežený deň pod rukou, ťahajúc ho za nohavicu s nádejným výrazom v tvári.

„Dnes je rada na tebe ju uložiť,“ pripomenula mu Hermiona a okamžite zmizla hľadajúc pre seba niečo na čítanie.

Severus len povzdychol a prikývol: „Samozrejme, zlatko. Budeme si čítať a potom budeš taká unavená, že padneš do svojej veľkej postele a tvrdo zaspíš.“

To bola rodičovská obdoba Imperiusu.

„Áno, ocko.“

Mairin síce energicky prikývla, ale Severus vedel, že to bude inak. Len nedávno objavila, že existuje aj Život Po Večierke a že oveľa väčšia zábava je hneď ako odídu rodičia, ktorí si mysleli, že už zaspala, začať skákať po posteli. Bolo to rovnako vyčerpávajúce ako stále dokola rovnaká rozprávka na dobrú noc. Snape si pomyslel, že ak by dostal knut za každý krát, čo on alebo Hermiona zopakovali: „Vráť sa do postele, Mairin,“ bol by veľmi bohatým čarodejníkom. Ale najprv musí zvládnuť dvadsať mučivých stránok Sovy Ollie.

Snape sa uistil, že sú vypnuté všetky svetlá okrem čítacej lampičky (tmavá miestnosť urýchľuje zaspávanie, to mu prezradila knižka o deťoch, akoby to bol nejaký obrovský objav) a potom sa usadil v hojdacom kresle. Mairin sa na neho vyštverala s pomocou svojho otca, potom si uložila svojho macíka a obľúbenú deku do lona. Napokon sa mu zahniezdila v  náručí, jej tmavé kadere zastrčené priamo pod jeho bradou.

Severus si tú chvíľu vychutnával. Ak by mu niekto kedysi povedal, že jedného dňa bude skoro v extáze, keď bude dýchať vôňu malého dieťaťa a užívať si teplo jej malého tela, poslal by toho blázna k Svätému Mungovi, aby ho pre blaho spoločnosti dali do vypolstrovanej miestnosti. Zo všetkých skúseností ako otca, toto bolo niečo, čo mu pomáhalo získať správnu perspektívu... a udržať si zdravý rozum. Najprv sa Snape obával, že je rovnaký ako jeho vlastný odťažitý otec, kým sa mu Hermiona jedného dňa nepriznala, že pozeranie sa na spiacu Mairin je jediná vec, ktorá ju odrádza od toho, aby ju predala cigánom.

„Čítaj, ocko!“ prikázala mu Mairin.

Severus unavene otvoril knihu, tá nádherná chvíľa sa pominula, až kým nepríde nejakú ďalšiu noc.

Ollie bola sova. Bola to najmladšia poštovná sova, aká kedy bola /na sovej pošte v Čarovnom mestečku.

Mairin sa zachichotala.

„Čo je také zábavné?“ opýtal sa Snape.

„Tvoj hlas ma šteklí na hlave, ocko.“

Toľko k mojej povestnej schopnosti starostlivo vybraným zafarbením hlasu zasiať do študentov strach z mocností, pomyslel si Severus. Otočil na ďalšiu stranu.

Ostatné sovy si mysleli, že Ollie je len na obtiaž. Rada lietala vonku celú noc a naháňala myši. Niekedy zabudla doručiť poštu.

Ale jedného dňa na Čarovné mestečko udrela veľké snehová búrka. ´Nemôžeme doručovať poštu´ nariekal hlavný poštár.

Sovy klapotali zobákmi. Žiadnej sa nechcelo ísť von do snehu.“

Severus sa odmlčal, kým sa Mairin znova chichotala. Obrázok na tejto strane bol jej najobľúbenejší z celej knižky vďaka zábavným výrazom na tvárach sov. Konečne mu Mairin dovolila otočiť stranu.

„Ollie povedala: ´Doručím tú poštu! Milujem dni, keď padá sneh!´ Ostatné sovy...“

„... skákali hore dole a pobavene húkali,“ recitovala Mairin vzrušene. „Mysleli si, že Ollie je hlúpa malá sova.“

Severus zívol. Toto bolo miesto v príbehu, kedy Mairin zvyčajne prevzala čítanie. Počula ten príbeh už toľko krát, že vedela recitovať väčšinu knihy. Niekoľko ďalších stránok a Mairin zdvihne svoju maličkú tváričku a povie: „Teraz čítaj ty, ocko.“

Zatvoril oči a čakal, kým sa dostanú na toto miesto (keď sa Ollie dočasne stratí v zúrivej búrke).

O desať minút neskôr, Hermiona vzhliadla od svojho čítania, keď jej dcéra vbehla do obývačky.

„Ahoj, mami!“ výskla Mairin a vyliezla na gauč vedľa Hermiony.

„Mairin, čo tu robíš, miláčik?“ odložila Hermiona zmätene knihu.

„Povedala som ockovi rozprávku na dobrú noc a on tvrdo zaspal,“ očividne so sebou bola spokojná, nôžky prehodené cez okraj pohovky a kývala nimi hore dole.

„Nehovor,“ pobavená Hermiona sa postavila, „asi by som ho mala skontrolovať, nemyslíš?“

„Áno, mami,“ Mairin zdvihla knihu, ktorú čítala jej mamina a začala ju skúmať... hore nohami.

Hermiona vyšla po schodoch do Mairinej tmavej spálne.

Lumos,“ zamumlala a mávla prútikom.

Svetlo z prútika osvetlilo postavu Severusa Snapa natiahnutého v hojdacom kresle, hlava spadnutá nabok. Jemne pochrapkával. Mairin vložila svojho medvedíka do ohybu ruky svojho otca a tiež prehodila svoju obľúbenú deku cez jeho nohy. Hermiona potlačila smiech, prešla cez miestnosť a nežne pobozkala čelo svojho manžela. 

„Chúďa moje,“ zamumlala, „myslím, že Ollie na teba nakoniec bola príliš, však?“

Severus odmumlal niečo nezrozumiteľné, ale neprebudil sa. Hermiona sa vydala dole po schodoch, kde našla svoju dcéru visieť z pohovky

„Ocko stále spí?“ chcela Mairin vedieť.

„Áno, miláčik. V čítaní rozprávky na dobrú noc ockovi si odviedla veľmi dobrú prácu.“

Mairin prikývla; očividne na seba bola hrdá.

„Ocko, je dobrý chlapec.“

AN: Napísala som túto krátku na počesť toho, že môj syn absolvoval strednú školu. Vláčik Šišimáčik sme mu čítali stále dokola, kým sme sa ho  VŠETCI nenaučili  naspamäť. Teraz ale, bohužiaľ, si môj syn ani nepamätá, že sme mu ju čítali. Ale ja a jeho otec sme si na to veľmi dobre pamätáme! Nápad s tým, že sa Ollie objaví, zoberie knihu a odletí s ňou, bolo v skutočnosti to, čo som chcela spraviť s našou kazetou Rudolf, červenonosý sob (PP: Rudolph, the Red-Nosed Reindeer, http://en.wikipedia.org/wiki/Rudolph_the_Red-Nosed_Reindeer). Stále sme ju pozerali dva mesiace po Vianociach, než som ju nakoniec skryla a povedala som synovi, že Rudolf sa vráti až Ďalšie Vianoce. Do dnešného dňa neviem vystáť Rudolfa, Herbieho alebo Bumbla.

PP: Toto je kratučká poviedka, ktorá je pokračovaním jednej dlhšej kapitolovky, ktorú mám rada, a mám v pláne ju v budúcnosti preložiť... možno, keďže sa mi štýl, ktorým píše autorka zle prekladá... uvidíme. Každopádne, dá sa čítať aj samostatne... Síce je v poviedke jar, stále je celá o snehu, ktorý patrí k zime a k zime patria Vianoce... preto som ju vybrala do adventu :)

Prikladám originálne názvy knižiek :)

Ollie the Owl and the Snowy Day = Sova Ollie a usnežený deň

The Huff n’ Puff Express = Vláčik Šišimáčik

Happy Helga’s Book of Shapes = Kniha o Helginých veselých podobách

Sleepytime for Little Salazar = Rozprávky na dobrú noc pre malého Salazara

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 10.10. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Rozprávka na dobrú noc Od: martian - 24.06. 2014
Takové zlaté, starostlivé děvčátko.   Ještě tatínka i zakrylo, když je „dobrý chlapec“, krásné... a ze života...

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: morningstar01 - 22.09. 2013

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: JSark - 25.12. 2012
Vláčik Šišimáčik. To sa podarilo. Ďakujem, bola to krásna jednohubka.

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: nadin - 16.12. 2012
Na deti zvyčajne hlboký mužský hlas funguje skvele, ako uspávadlo (ehm, funguje aj na ženy:)) ) Ďakujem za bonbónik:)))

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Lachim - 12.12. 2012
Další zajívavá představa Sevesuse Snapea. Krásná jednohubka.

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: myska111 - 10.12. 2012
Roztomilá povídka, ráda bych si přečetla přeloženou i tu kapitolovku, pokud se rozhodneš ji přeložit. Díky za překlad a těším se na další.

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: doda357 - 05.12. 2012
Úplne som sa vedela vcítiť do atmosféry... Severus číta, potom číta malá a nakoniec Severus zaspí. Krásne  Toľkokrát čítať nejakú rozprávku, už by to ani mňa nebavilo  Obdivujem ho  Najlepšia časť:  „Neskoro,“ vysvetľovala, „Mairin už vie o Repare.“ Do frasa. Prečo musí mať tak inteligentné dieťa? Ďakujem veľmi pekne 
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 05.12. 2012
Ja by som strasne chcela vediet reparo... hlavne ked nieco rozbijem... a potom ked nieco vylejem :/ svina mlieko sa nechce dobrovolne vratit do pohara... dakujem za komnet a tesim sa ze sa pacilo :)

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: solace - 05.12. 2012
To bola roztomilá poviedočka. Mairin sa rozprávkou na dobrú noc podarilo uspať svojho ocka. Naozaj dobrý chlapec :-D Vďaka za preklad, Eggy, bavila som sa. Pridávam sa k tým, ktorí si radi prečítajú aj tvoj preklad kapitolovky "Snape, A history". Možno sa časom zžiješ s autorkiným štýlom. Začiatky sú vždy ťažké.
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 05.12. 2012
:) uvidime.... zatial je to v plane ale neviem... inak... ako si na tom s rymovanim? :)
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: solace - 05.12. 2012
S rýmovaním, nič moc. Nikdy som nemala extra vzťah k poézii. Myslím, že Jimmi je na tom lepšie, len neviem, či bude ochotná hefnúť so Snamione. Ale skús sa jej spýtať... pri najhoršom odmietne.

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: tigy - 04.12. 2012
Malá bola zlatá, že "Ocko je dobrý chlapec."  Ja sa nesťažujem, moji malí synovci boli (a ešte aj sú) našťastie zaťažení na Harryho Pottera, ktorý išiel minimálne raz za deň, niekedy aj dvakrát   Akurát z neterkinho Benjiho mi už vstávali vlasy dupkom a úvodnú melódiu z filmu sme už všetci poznali naspamäť  Vďaka, Eggy.
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 05.12. 2012
Benji? eee... aky je to film? nechce sa mi googlit :) Ale HP filmy sa daju... aj ked ... posledne casi podla mna nie su pre male deti :) dakujem za koment
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: tigy - 06.12. 2012
Je to film zo 74-tého o takom malom túlavom chlpáčovi  A čo sa týka HP, tak pravdaže tí naši drobci kukali dookola iba prvé štyri časti 
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 06.12. 2012
:D dakujem za vysvetlenie :)

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Elza - 04.12. 2012
*:DDD Tak to je typické... nádhera.
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 05.12. 2012
:) suhlasim :P dik...

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Zuzana - 04.12. 2012
Bolo to krásne :) myslím, že takmer všetky deti majú svoju obľúbenu do nemoty obohranú rozprávku :) pripomenulo mi to moje malé dieťa, ktoré má už tento rok 18 :) Ďakujem za krásny preklad. Vážne to malo krásne zimnú atmosféru. Zaujímalo by ma ako to tá sovička nakoniec zvládla :)
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
Aj ja som mala :) deti este nemam ale verim tomu ze budu rovnake ako ja :P adventne poviedky som ti neposielala aby si aj ty mala vianocny advent plny prekvapeni :) Sovicka to zvladnut musela... aspon dufam.. musela ostatnym "vytriet zrak" :)
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
Aj ja som mala :) deti este nemam ale verim tomu ze budu rovnake ako ja :P adventne poviedky som ti neposielala aby si aj ty mala vianocny advent plny prekvapeni :) Sovicka to zvladnut musela... aspon dufam.. musela ostatnym "vytriet zrak" :)

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: larkinh - 04.12. 2012
Krásný, dcerka bude uspávat tatínka A že Severuse nenapadlo, seslat na ni takové menší Dormio nebo jak se to jmenuje U něj by mě to tedy nepřekvapilo
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
Su dvemoznosti preco nie (teda je ich viacej ale tieto dve mi prijdu pravdepodobne A: ma svoju dceru tak rad ze to pretrpi aj bez dormia B: hermiona miestnost zakuzlila aby nemohol kulit svoju dceru.. je to predsa neeticke dakujem za koment
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: larkinh - 05.12. 2012
Etika neetika - rodič má taky jenom jedny nervy. A když je nervózní, odnesou to i děti. Lepší na ně občas seslat menší uspávací kouzlo než být psychicky na dně.
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 05.12. 2012
:D nase sestricky v praci si robia srandu ze detom podstrkuju lieky aby lepsie spali ale nemyslim si ze by to skutocne spravili :) ale mozno ak by to nemalo vedlajsie ucinky... :P

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Koki - 04.12. 2012
Nakonec dcera uspala otce. Zazvonil zvonec a pohádky byl konec. 
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
a dufajme ze sa severusovi bude snivat o sovach :P diky

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: valerie - 04.12. 2012
Krásná, něžná povídka. Moc děkuji za výběr. A přidávám se k zástupu stejně postižených rodičů. Krom čtení knih nás naše robátka oblažují pouštěním koled na CD, kteréžto u nás jedou od konce prázdnin! Bývám v pokušení přehrávač vyhodit z okna! Další příběhy z rodiny Snapeů bych si moc ráda přečetla. Doufám, že Tě těžší angličtina neodradí. :-) Děkuji.
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
heh... nasa mamina neznasa ku koncu sviatkov vsetky koledy... po vianocnych sviatkoch sa u nas uz nesmu pustat :D stale haju v radiach, obchodoch... clovek toho ma plne zuby...uvidime ci odradi alebo nie :) dokoncim plast a dam vediet :P dakujem ti vsak za komentar :P

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: denice - 04.12. 2012
Tak tohle je ze života! Dnes se usmívám, ale dřív na mně naskakovaly pupínky, jen co jsem zahlédla obálku Čapkovy knížky O pejskovi a kočičce. A běda vynechat větu! Ty malé potvory to znaly nazpaměť... K adventu patří i takové vzpomínání, děkuji ti za půvabnou povídku, pokud se ti podaří přeložit tu kapitolovku, budu moc ráda.
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
:D dalsi rodic ktory so slzami v ociach spomina na tie male potvory ktore si nedali pokoja :) dakujem ti velmi pekne za komentar... privsetkych som sa usmievala ako slniecko na hnoji takze je stastie ze so mnou nik nie je v izbe :)

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Gift - 04.12. 2012
Jsoum povidky, ktere doslova pohladi. Nemusi byt ani extremne dlouhe, jednoduse z nich cisi urcita atmosfera, ktera cloveka chytne u srdce. Tahle k nim rozhodne patri a to i presto, ze prvni dil neznam. Moc hezke, velke diky, eggy!;-)
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
:) som rada ze sa pacilo... uvidime co bude s prvou castou... mozno po plasti :) dakujem za koment :)

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Liz - 04.12. 2012
Roztomilé pohádky, šikovná holčička, zvládla uspat tatínka. No, vypadá to, že Vláček Šišimáčik je qasi nějaká oblíbená pohádka, ale já ji neznám. Takže jsem se něco přiučila.
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
tu knizku nepoznam ani ja neboj :) anglicka detska ? dakujem za koment

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: soraki - 04.12. 2012
ach bože! všichni to máme stejné - my jsme se tolikrát dívali na kouzelné Vánoce, že mi je mdlo, jen zahlédnu obal s rolničkama - ale povídečka byla jednoznačně geniální díky
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
:D :D takze spivat ti "rolnicky, rolnicky..." je zivota nebezpecne? :) dik za koment
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: soraki - 07.12. 2012
přesně tak, přesně tak :-DDD

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: marci - 04.12. 2012
Ach, to bylo krásné. A jak jsem prohlížela komentáře - všude stejné :) Nádherně jsem se pobavila, včetně autorčiny poznámky :D Geniální. Moc děkuji za skvělý výběr a super překlad :)
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
podla komentarov by sa dala robit statistika... a vychadza to tak ze vsetky deti su rovnake :D dakujem za koment

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Jimmi - 04.12. 2012
To bolo super, veľmi povedomé. Vynikajúci výber. Díky moc
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
som rada ze sa pacilo aj znamemu odporcovi tohoto pairingu :) dakujem
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Jimmi - 05.12. 2012
Odporca? A známy? Že o tom neviem. To by tu asi nebol, nie? Len ho väčšinou ignorujem, to je všetko. Dramione forever, len keď je mu Hermiona neverná so Snapom, potom Draco môže byť s Harrym. Podstata troch základných párov na tomto webe. Všeobecne sa mi nepáči vzťah žiak/učiteľ, takže keď sú starší, nemám s tým problém. Ale odporca bolo fakt prisilné slovo :D 
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 05.12. 2012
:) no vzdy si mi pisala ze nejako snamione nemusis... a najme ak je hermiona mladsia... to som si pamatala... ja osobne nemam strasne rada slash... ako tolerujem to ale nevyhladavam a vobec necitam... 

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: zuzule - 04.12. 2012
Taková hezká povídka ze života. Už se těším na tu kapitolovku, na kterou navazuje. Díky moc za překlad.
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
uvidime s tou kapitolovkou :) kazdopadne sa velmi tesim ze poviedka sa paci a dakujem za koment

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: FlorenceMabel - 04.12. 2012
Jé, to bylo hezky sladce roztomilé po ránu! Děkuji a těším se, jestli se rozhodneš přeložit i zmiňovanou kapitolovku :)
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
uvidime, uvidime... :) ako sa mi bude chciet a budem mat cas :) daaakujem za mily komentar :)

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: tiberia - 04.12. 2012
To je fakt ze života, totálně vyčerpaný rodič se pokouší uspat naprosto čilé dítě.
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
suhlasim :) sice som vzdy uspavala len deti na taboroch ale videla som ten rozdiel :D dakujem za koment

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: gleti - 04.12. 2012
Člověka to vyloženě potěší, když se ujistí, že peklem uspávání neprošel sám. Po letech se tomu směju, ale velice dobře si pamatuji na ono příšerné a zároveň úžasné období tří let, kdy si dcera začala uvědomovat, že nemsí vždy poslouchat maminku. 
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
to obdobie este len zazijem ale uz teraz sa ho desim :O hlavne ak deti bdu po mne :) dakujem za koment

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: teriisek - 04.12. 2012
To bylo krásné a obávám se, že až nechutně reálné:D Chudáček Severus, už toho měl asi opravdu dost, to dítě musí být k neutahání! Díky moc za překlad!
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
ako kazde male dieta :D ze vraj ja som bola strasne neunavne dieta... ale teraz ma dostat z postele :) dakujem za koment

Re: Rozprávka na dobrú noc Od: kopapaka - 04.12. 2012
Podařené, velmi podařené. Mám ( skorro ) stejnou zkušenost - jen to byl krteček... ( a teď chvilka klasického frflání - boha jeho, proč Severus? Já tedy samozřejmě vím proč, ale  s klasickým pairingem, tedy s Ronem by ta povídka mohla být skoro stejná a stejně dobrá... konec frflání... ) Díky.
Re: Rozprávka na dobrú noc Od: Eggy - 04.12. 2012
frflos jeden... :) Severusa mam radsej nez Rona... uz v kanone to tak bolo tak... ale dakujem ze pribeh aj ked nie obsadenie sa pacil :)

Prehľad článkov k tejto téme:

Scattered Logic: ( solace )24.12. 2012Daň z tupých hláv
Atiana Gray: ( larkinh )23.12. 2012Pod rouškou noci
DADA_Mistress: ( Eggy )22.12. 2012Noc pred Vianocami verzia so Snapom
Kitsunelover: ( Florence )21.12. 2012Kožich z norka
Jenwryn: ( Lupina )20.12. 2012Rodinný recept Princeů
Della D.: ( solace )19.12. 2012Čokoláda
WatchersGoddess: ( larkinh )18.12. 2012Malá velká nepříjemnost
Dyce: ( Jacomo )17.12. 2012Lepší den
Cecelle: ( Florence )16.12. 2012Nezapomenutelný
Arevik: ( solace )15.12. 2012Vianočný zázrak
Imhilien: ( marci )14.12. 2012Ne tak docela šťastné Vánoce
WatchersGoddess: ( larkinh )13.12. 2012Ráno poté
Imhilien: ( Eggy )12.12. 2012Špeciálny darček
MomoDesu: ( Lupina )11.12. 2012Jen vzhlédni
Incarcerous: ( solace )10.12. 2012Dve slová
SouthernWich69: ( Florence )09.12. 2012Návštěva sirotčince
WatchersGoddess: ( larkinh )08.12. 2012Neustálé problémy se šéfem
JunoMagic: ( Jacomo )07.12. 2012Vánoční pudink
snapesgirl1981: ( marci )06.12. 2012Šťastné bradavické Vánoce
Pamuk: ( solace )05.12. 2012Zápisník zo žalárov
kailin: ( Eggy )04.12. 2012Rozprávka na dobrú noc
Severina2884: ( Florence )03.12. 2012Nebelvírská rudá, zmijozelská zelená
lcvald: ( Lupina )02.12. 2012Rudé kalhotky
WatchersGoddess: ( larkinh )01.12. 2012Samomluva bývalé studentky