Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2012 Dramione

Omyl s imelom

Advent 2012 Dramione
Vložené: Jimmi - 03.12. 2012 Téma: Advent 2012 Dramione
Jimmi nám napísal:

 


3. december 2012

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor: Nitsrek

Mistletoe Mistake

Zhrnutie: Dracove kúzlo nevyšlo, ako plánoval

Preklad: Jimmi

Link na originál: http://dramione.org/viewstory.php?sid=1505&chapter=1

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Žáner: Fluff, Romantika

Dramione



Omyl s imelom

"Na čo si do pekla myslel, ty sprostý idiot?"

Draco prevrátil očami. "To fakt od teba sedí, Lasičiak. Nikdy by ma nenapadlo, že vieš, kde je knižnica."

Ron sa durdil. "Ja sa aspoň nezakrádam medzi policami a neobťažujem študentov tým, že z ničoho nič vyčarujem imelo. Si perverzák." Zamyslel sa. "Dúfam, že si fakt nemal v úmysle vyčarovať ho pre mňa. Je to tak?"

Draco vyzeral, že hodí šabľu. "Fúúúj, si vážne nechutný, Lasičiak."

Hašterenie by sa asi natiahlo na celú večnosť, keby si niekto neodkašľal. Obaja chalani vzhliadli, šokovaní, len aby objavili hlavnú prefektku s veľmi pobavenými iskierkami v očiach a potlačeným úsmevom v kútikoch pier.

"Hermiona!" vzdychol Ron úľavou.

Hermiona nadvihla jedno obočie. "Chcem vôbec vedieť, čo tu vy dvaja robíte?"

Obaja chalani sčerveneli. Nezachytila presne, čo Ron mrmle, ale myslela si, že začula niečo ako "všetko je to Malfoyova chyba."

Zaletela pohľadom k blondiakovi, ktorý sa vyhol jej očiam a potom sa znova pozrela na svojho najlepšieho priateľa. "Čo sa stalo?"

Draco zastonal a Ron pokrčil plecami. "Len som ťa hľadal. S Harrym sme chceli, aby si sa s nami prišla zahrať do klubovne Rachotiacu sedmu, takže som čakal na tvojom zvyčajnom mieste. A potom, z ničoho nič, vyskočí spoza police tento chorý perverzák tunák a vyčaruje mi imelo nad hlavou."

Ron bol taký pohltený svojím príbehom, že si nevšimol, ako Hermionina tvár znežnela. Znova jej oči zaleteli k Dracovi - plné nádeje - a tentoraz hlavný prefekt pohľad neodvrátil. Na perách mu zaihral plachý úsmev a nakazil Hermionu.

Začala si hrýzť spodnú peru a kývla Ronovým smerom.

Dracove oči sa na pár sekúnd roztvorili, potom nimi prevrátil. Schmatol Rona za bradu, totálne tým ryšavca zaskočil a letmo ho pobozkal na ústa.

Hermiona sa prehla v páse, keď Draco cúval, ale na okamih zachytila Ronovu karmínovo červenú tvár, ktorá sa bila s jeho vlasmi.

Ron vypleštil oči, šokovaný a potom začal pľuvať a utierať si ústa. "Hnus!" prskal. "Si odporný! Chorý! V celom svojom živote som nezažil nič tak nechutného..." Zarazil sa, keď začal vnímať svoje okolie.

Len pár krokov od neho stála jeho najlepšia priateľka v tesnom objatí so záhubou jeho existencie. Obaja vyzerali takí pohltení svojím bozkom, že si vôbec nevšimli náhle ticho.

Ron zatvoril oči, pokrútil hlavou a otočil sa k odchodu, pričom si pod nosom mrmlal: "No, myslím, že svoje posledné vyhlásenie musím znova zvážiť."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.10. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: Omyl s imelom Od: Octavie - 08.12. 2021
Tak to bylo fakt vtipné, takový malý bonbonek:-). Děkuji!

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Omyl s imelom Od: martian - 31.05. 2014
  Tak... aspoň si Ron nemohl stěžovat, že ho všichni opomíjí...

Re: Omyl s imelom Od: Radka - 14.07. 2013
chudák Ron,vítěz Hermiona

Re: Omyl s imelom Od: klakla - 12.04. 2013
Opravud povedené drabble, aby z toho všeho Rona jednou nekleplo:-)

Re: Omyl s imelom Od: Lachim - 12.12. 2012
Krása. Jakým zázrakem tohle Ron přežil?

Re: Omyl s imelom Od: Triana - 07.12. 2012
Chudák Ron, asi si myslel že ho Draco miluje a nakoniec sa možno aj cítil "odkopnutý" tie pohladi Draca a Hermioni sa mi páčili....určite tento "cvik" skúšali aj predtým  

Re: Omyl s imelom Od: tigy - 04.12. 2012
Nuž, Ronovi sa musí uznať, že bozk Hermiony a "záhuby jeho existencie" vzal pomerne športovo, na rozdiel od bozku prvého  Vďaka, Jimmi

Re: Omyl s imelom Od: Iveta - 04.12. 2012
Chudák Ron, teď má těžké dilema :-D :-D

Re: Omyl s imelom Od: solace - 03.12. 2012
Ron má čo zvažovať :-D Najskôr považuje Malfoya za perverzáka a po tom, čo sa jeho tvrdenie potvrdí, sa nestačí čudovať. :-) Bolo to milé, bavila som sa. Vďaka za preklad, Jimmi.

Re: Omyl s imelom Od: Isabell - 03.12. 2012
Záhuba existence To mě dostalo Děkuji  S láskou Isabell

Re: Omyl s imelom Od: JSark - 03.12. 2012
Tak to bol takmer osudný omyl. :))

Re: Omyl s imelom Od: Eggy - 03.12. 2012
draco dal pusu ronovi??? to musi mat herm skutocne rad :D dakujem za pobavenie

Re: Omyl s imelom Od: teriisek - 03.12. 2012
Hermiona neměla chybu:D A Ron není zase tak ztracený, pokud dokázal odejít a nezabít je, tak se s tím časem smíří;) Díky moc za překlad, pobavila jsem se!

Re: Omyl s imelom Od: Koki - 03.12. 2012
Absolutně perfektní a neodolatelný.

Re: Omyl s imelom Od: doda357 - 03.12. 2012
Ja by som teda od Draca nechcela, aby pobozkal Rona, ale budiš  Zato tá druhá fáza sa mi mimoriadne páčila  Ďakujem   Len pár krokov od neho stála jeho najlepšia priateľa v tesnom objatí so záhubou jeho existencie. 
Re: Omyl s imelom Od: Jimmi - 23.12. 2012
Díky, opravené (mail ohľadne UL som dostala, chápem a počkám) Díky 

Re: Omyl s imelom Od: Zuzana - 03.12. 2012
Draco sa mal naozaj presvedčiť, kedy a kde vyčaruje  imelo chudáčik :D ale dopadlo to krásne :) Ďakujem:)

Re: Omyl s imelom Od: larkinh - 03.12. 2012
TAk to se mu tedy fakt nepovedlo :D Ale je to muž činu - aspoň když má výhled na lepší odměnu :)

Re: Omyl s imelom Od: iway - 03.12. 2012
zase z jiného soudku a jemně ukázaná jejich reakce na 472sebe :)

Re: Omyl s imelom Od: Gift - 03.12. 2012
Ja Rona naopak nelituji:-). Kdyz on nekdy chape opravdu pomalu... Moc hezke, diky!:-)

Re: Omyl s imelom Od: denice - 03.12. 2012
Kouzelné. Nejkrásnější byl plachý úsměv chorého perverzáka a vůbec celá interakce s Hermionou. Díky.

Re: Omyl s imelom Od: anonym - 03.12. 2012
pekné.

Re: Omyl s imelom Od: marci - 03.12. 2012
Roztomilé :) A opravdu to na tu včerejší navazuje! Tak se těším dál. A díky moc :)

Re: Omyl s imelom Od: valerie - 03.12. 2012
Tak to bylo zmijozelské řešení. Nejdřív políbit Rona a tím ho odstranit z cesty a pak si náležitě užít Hermionu. A ten plachý úsměv mezi nimi. Krása. Děkuji za překlad.

Re: Omyl s imelom Od: FlorenceMabel - 03.12. 2012
Nejlepší je poslední věta! Vážně povedené, děkuji ti za překlad, Jimmi!

Re: Omyl s imelom Od: kopapaka - 03.12. 2012
Chudák Ron ( ale mám jisté pohybnosti, že by to nechal jenom takhle, ať už uvážím první či druhý polibek . Líbilo a díky...

Re: Omyl s imelom Od: holloway - 03.12. 2012
Chudák Ron, nevím, jestli by pro něj bylo snažší smířit se s tím, že ho Draco tajně miluje, nebo s tím, že chodí s Hermionou. A Draco se nenechá zaskočit ničím, co si nadrobil, to si taky sní. Znovu díky za skvělý překlad tohohle drabble, pobavilo

Prehľad článkov k tejto téme:

KrystyWrot: ( Jimmi )24.12. 2012Chrabromilčanka, ktorá takmer nebola
weknwekonf: ( tiberia )23.12. 2012Škrkny
greenschist: ( larkinh )22.12. 2012Náležitě vyjádřená vděčnost
BlackRose96: ( tigy )21.12. 2012Najlepšie Vianoce
Nitsrek: ( larkinh )20.12. 2012První den vánoc mi moje pravá láska dala…
Nitsrek: ( larkinh )19.12. 2012Na velikosti záleží
Bohemian-Vixen: ( holloway )18.12. 2012Víš, co je dnes za den?
Čerešňa: ( solace )17.12. 2012Prvýkrát
Nitsrek: ( larkinh )16.12. 2012Svázaní
Miss. Serendipity: ( Morgana )15.12. 2012Šťastné a sakramentsky veselé
writingxonxwalls: ( Morgana )14.12. 201224 dní s Dracom
KatieScarletOHara: ( Lucianna )13.12. 2012Once upon a December
DRACOSWIFEY: ( Florence )12.12. 2012Vánoční boty
Miss Junie: ( Morgana )11.12. 2012Mikuláš, čo nám dáš?
where-my-heart-resid: ( Florence )10.12. 2012Dvanáct dní Vánoc
fiona249: ( tigy )09.12. 2012Vianočné prekvapenia
Nitsrek: ( Jimmi )08.12. 2012Mojím prianím je nerušený vianočný sex
Nitsrek: ( Jimmi )07.12. 2012Santa Klaus mešká...
Nitsrek: ( Jimmi )06.12. 2012Zneužitie stužiek
Nitsrek: ( Jimmi )05.12. 2012Obete
Nitsrek: ( Jimmi )04.12. 2012Socha zo snehu
Nitsrek: ( Jimmi )03.12. 2012Omyl s imelom
Nitsrek: ( Jimmi )02.12. 2012Dvanásť dní vianočných
bendleshnitz1: ( Jimmi )01.12. 2012Vianoce u svokrovcov