Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2012 Ostatné

Jsem taková, jakou mě vidíš

Advent 2012 Ostatné
Vložené: Jimmi - 01.12. 2012 Téma: Advent 2012 Ostatné
Gift nám napísal:

 


1.december 2012

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

What You See is What You Get

Autor: inell

Originál: http://inell.livejournal.com/222819.html

Jsem taková, jakou mě vidíš

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona/Bill

Žánr: Romance

Stav: autorka souhlasila s překladem

Shrnutí: Uprchlé štěně s malou pomocí vměšujících se příbuzných napomůže rozpoznat skryté city. 

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

 

Poznámka překladatelky: Nevím jak vy, ale já osobně nemám ráda Vánoce ve velkém. Mnoho lidí, mnoho příprav/dárků/ jídla a než se člověk naděje, je po všem. Možná jsem ale neměla jednoduše nikdy tu možnost, pravé a krásné Vánoce ve velkém zažít. Jestli ji ale někdy mít budu, rozhodně musí vypadat takto: 

 

„Kam zmizel?“

„Myslím, že se schovává ve křoví.“ Bill pokynul k hustým, po ramena vysokým křovinám, které ohraničovaly zahradu. Podíval se na Hermionu a zašklebil se. „Ty půjdeš tímhle směrem a já támhle tím. Je to jen štěně. Určitě nebude těžké ho chytit.“

„Prý jen štěně,“ zamumlala pro sebe Hermiona, rty zvlněné v malý úsměv. Trávili Vánoce u Rona s Pansy, kteří darovali svému nejstaršímu synovi štěně. Pětiletý chlapeček byl svým dárkem samozřejmě nadšený, ale stačilo jen několik málo okamžiků a zapomenuté pootevřené dveře a štěně vyběhlo na rozsáhlé pozemky, které obklopovaly Pansyino rodinné sídlo. Ona s Billem byli vysláni ztracené štěně najít s výmluvou, že právě oni dva jsou dobří v nalezení ztracený věcí. Každopádně i slepec by si všiml očividného dohazovačství, o které se celá rodina snažila.



Od té doby, co dorazila o týden dřív, aby mohla strávit trochu času se svým nejlepším kamarádem, jeho manželkou a kmotřencem, neslyšela nic jiného než nezměrnou chválu na nejstaršího Weasleyovic syna. Podle Arthura byl už moc starý na to, aby žil sám. Měl by se usadit s dokonalou čarodějkou a mít děti, pronesla Molly, která věnovala Hermioně při slově „dokonalou“ mateřský úsměv. Potřebuje někoho, kdo by se o něj postaral a dával pozor, aby to nepřeháněl s prací, byli za jedno Charlie s Percym.

Měl by si pořádně zasouložit a užít si trochu zvrhlého sexu, byli přesvědčeni Fred s Georgem. Potřeboval by někoho, kdo by byl jeho kamarádkou a zároveň milenkou, shodli se Ron s Pansy, kteří se považovali za perfektní příklad podobného požehnaného manželství. Dle Harryho, který znal city, které měla Hermiona pro nejstarší Weasleyovic dítko, se Billovi líbila už několik let, ale byl nervózní z toho, že by necítila to samé, tudíž se nevyjádřil. Potřeboval ji, tvrdila Ginny, která byla upřímná a nechodila kolem horké kaše.

Co se Billa týče, no, ten působil dojmem, že je vůči dohazovačským snahám celé rodiny slepý. Choval se k ní už od její puberty stejně, jako by byla jeho mladší sestrou, se kterou by ho nikdy ani nenapadlo se líbat, natož mít zvrhlý sex, k čemuž ho ponoukala dvojčata. Snažila se ignorovat průhledné snahy svých přátel dát ji doohromady s mužem, do kterého byla už skoro celé desetiletí poblázněná. Vždy se jen pobaveně usmívala, a to i přesto, že si přála, aby Bill konečně prozřel a zjistil, že už dávno není umouněnou školačkou, kterou kdysi potkal.

„Připrav se ho čapnout, Hermiono. Vyženu ho tvým směrem,“ řekl Bill a začal třást křovím, aby štěně vystrašil.

„Oh, rozumím,“ řekla s nadšením a naklonila se, aby mohla štěně chytit. S překvapeným výkřikem zjistila, že ji na ukrytém ledu podklouzla noha, ona ztrácí rovnováhu a padá po hlavě do sněhu. Zaslechla Billův smích, když se k ní blížil.

„Potřebuješ pomoc?“ Bill se při pohledu na ni, valející se ve sněhu snažil smích ovládnout, ale bezvýsledně. Vypadala roztomile, sníh jí odkapával z vlasů, rty mrzutě stažené. Pohledem zůstal přilepený na jejích rtech déle, než by se slušelo, pak ale zatřásl hlavou a vytlačil tak podobné myšlenky z hlavy. Jeho city vůči ní byly více jak zřetelné, ale ona nikdy neprojevila byť jen malý náznak zájmu. Bylo nesmyslné lpět na nečem, co nemohl nikdy mít.

Napřáhl k ní ruku a nedokázal ignorovat záchvěv zvýšené citlivosti, která proběhla jeho tělem, když se ho dotkla. Byli vystrnaděni z domu dřív, než vůbec dostali šanci si najít rukavice. Na sobě měli jen málo oblečení na to, aby byli chráněni proti chladu. Její dlaň byla ledová, ale přesto k němu vysílala návaly tepla. Zatraceně, dvojčata měla pravdu. Byl patetický. Dřív než mohl začít zvažovat něco tak hloupého, jako ji třeba políbit, cítil, jak silně zatáhla a svalila ho tak do sněhu vedle ní.

„Teď už to není taková sranda, co, Bille Weasley?“ Usmála se samolibě a pro jistotu přisadila ještě dlaň plnou sněhu na jeho hlavu. Jeho zvlhlé vlasy tak ztmavly do krásné kaštanové barvy, což až moc jednoduše podnítilo její velkolepou mysl si okamžitě představovat, jak vypadá těsně po koupeli, když mu kapky vody stékají po hrudi, o které věděla, že je víc jak svalnatá. Nervózně si zkousla spodní ret, pohledem se střetla s jeho a oči se jí rozšířily překvapením, když si všimla, jak intenzivně si ji prohlíží.

„Kašlu na všechno,“ zanadával jemně, než se k ní naklonil a uvěznil její rty v žhavý polibek. Zavzdychala a stáhla ho k sobě do sněhu. Když jejich oblečení začalo nasávat vodu, jen si ho k sobě přitáhla blíž. Pravděpodobně se nachladí, ale rozhodně to bude stát za to. Ani jeden z nich neměl zájem přerušit jejich vášnivý polibek.

Pansy se zakřenila a stočila zrak z okna na skupinku, která seděla v obývacím pokoji, oči jí přitom vítězoslavně zářily. „Líbají se.“

Následoval smích a několik „bylo už sakra na čase“. Dvojčata začala uzavírat sázky na to, kdy bude následovat svatba, přičemž už plánovala, jak bude vypadat bratrova rozlučka se svobodou. Ron zvedl ze země štěně, které se právě samo vrátilo dovnitř. Drbal ho za ušima a zároveň pozoroval z okna Hermionu a Billa, kteří se ještě stále líbali ve sněhu. S úsměvem se zpět otočil ke své rodině a nechal Hermioně s Billem trochu soukromí, dokud měli tu možnost.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 01.03. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: martian - 17.12. 2022
Milá povídka s neobvyklým párováním. Díky.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: Lachim - 12.12. 2012
Štěně - nejlepší dohazovač.  Nádhera.

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: Eggy - 05.12. 2012
u teba som si uz zvykla na nezvycajne pairingy :D dakujem... tento par sa mi vazne paci :P

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: tigy - 04.12. 2012
Potešilo ma, že sa tu objavil aj takýto pár, myslela som, že tu bude iba Snarry a Drarry, takže som rada, že je tu z každého rožku trošku  Ja si nemyslím, že chúďa šteňa vystrčili von do mrazu, len aby tých dvoch dali dokopy, skôr len využili príležitosť, ktorá sa ponúkala  Vďaka, Gift

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: tiberia - 02.12. 2012
Líbí se mi párování, Bill a Hermiona k sobě rozhodně ladí líp, než Ron a Hermiona.... Díky za povídku.

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: teriisek - 02.12. 2012
Byli by pěkný pár, myslím:) Štěně mě pobavilo, šikulka! A dohazovačské snahy celé rodiny musely stát opravdu za to! Díky za překlad!

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: myska111 - 01.12. 2012
Pěkná povídka na začátek adventu a zajímavý pár. Líbilo se mi to, díky. Těším se na další.

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: solace - 01.12. 2012
Bola to pekná, milá, romantická poviedočka. Hermiona s Billom sa konečne za výdatnej pomoci dohadzovačov konečne rozhúpali a teraz možno dôjde aj na ten "zvrhlý sex" :-)) Ďakujem za preklad, Gift. Užila som si to :-)

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: larkinh - 01.12. 2012
Úžasný Takhle je to správně, kdepak nějaká Fleur, ta se k Billovi vůbec nehodí! No, tu sprchu tady komentovat nebudu - někoho by mohly mé představy pohoršit  

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: buffy11 - 01.12. 2012
Parada! Myslim, ze presne toto som teraz potrebovala - jednoduchy pribeh plny lasky a priatelstva. Ak to bude dalej takto pokracovat, do Vianoc sa mame na co tesit :-). Vdaka za vyber a preklad.

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: michelle13 - 01.12. 2012
Oooo, to bolo super ... Taký paring nie je často videný ... Mám tiež rada poviedky, kde je Miona + Weasley(nie Ron a Percy )...Skvelý preklad

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: Zuzana - 01.12. 2012
Veľmi sa mi táto poviedka páčila. Bill mi pripadá taký krásne nežný a tá jeho nesmelosť a nakoniec odhodlanie zariskovať bolo strašne roztomilé:D Nakoniec sa dohadzovačské maniere celej rodiny vyplatili :D Ďakujem za krásny preklad.

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: JSark - 01.12. 2012
Pekné, zaujímavá dvojica. A inteligentné šteňa. Skoro to vyzerá na toho nášho darebáka: http://www.zlatyretrieversol.estranky.sk/clanky/stenata/steniatko-zo-spojenia-aida---rony.html :DD (Sory, nemohla som si pomôcť.)

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: Emma - 01.12. 2012
To bolo krásne presne tak si predstavujem prvý deň Adventu - úžasná a vtipná poviedka na navnadenie. Ďakujem za preklad

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: marci - 01.12. 2012
A ještě musím napsat, že banner ke speciálně mixovému Adventu je absolutně dokonalý!! 
Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: solace - 01.12. 2012
Ďakujem za pochvalu banneru. marci. Teším sa, že sa ti páči :-)

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: Liz - 01.12. 2012
Tak tady mám dva postřehy - 1) jak to, že se často dá dohromady pár Ron a Pansy 2) Jak skončily na sněhu, to bylo přímo kouzelné, ale co taky chceme od kouzelníků, že.

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: marci - 01.12. 2012
Milá Gift, to jsi mi udělala opravdu radost. Bill byl jedna z mých velice oblíbených postav od chvíle, kdy ho Rowla stvořila Škoda jen, že je s ním povídek tak málo O to větší poděkování patří Tobě, že jsi povídku vyhmátla jen víc takových To ten advent pěkně začíná

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: denice - 01.12. 2012
Milá povídka, Billa mám opravdu ráda, Fleur mi k němu v kánonu připadala trochu moc afektovaná, takže tenhle nápad se mi líbí. A všichni ti dohazovači by se nad sebou měli vážně zamyslet, vystrčit ubohé štěně na mráz jen proto, aby měli záminku... Díky.

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: Tesska - 01.12. 2012
Hrozne krásne! Romantika ako má byť :) ďakujem za preklad

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: Eily - 01.12. 2012
Miluju Advent a každodenní přísun povídek Bill a Hermiona jsou super pár. Narazila jsem na ně sice poprvé, ale dokážu si to představit. Charlieho s Billem jsem měla z Weasleyovských bratrů asi vždycky nejraději, škoda že jim Rowlingová (hlavně Charliemu) nevěnovala moc pozornosti. Díky, těším se na další povídky

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: Aiden - 01.12. 2012
Zajímavý pairing, ale fajn. Díky za překlad Dohazují všichni a nic, přijde jedno štěně a všechno jde. Nebylo na výcviku u agenta 007, jak na nesplnitelné mise?

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: aurora264 - 01.12. 2012
jadným slovom nádhera :) veľmi pekná poviedka :) a Bil a Hermiona sú krásny pár :)

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: Keiko - 01.12. 2012
Mám ráda páring Hermiony s Billem nebo Charliem, takže povídka opravdu potěšila! 

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: doda357 - 01.12. 2012
To bolo krásne  Celá rodina dohadzovačov, no to musí byť utrpenie  Pansy a Ron mali šťastie, naraziť na také múdre šteňa  Zato Hermiona a Bill ani nie  Nedostatočne oblečení vyhnaní von, no nezávidím im  Ale vyplatilo sa to  Ďakujem pekne 

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: Jimmi - 01.12. 2012
To bola nádhera, skvelý výber. Nemám problém s Hermionou s kýmkoľvek okrem Rona (a snáď Percyho) a toto bolo fakt fantastické. Ďakujem za prekrásny darček. Tú zmenu na krásnu gaštanovú farbu som mala pred očami. Ach jo, kde sú všetci Billovia v reálnom živote? Ešte raz díky

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: Koki - 01.12. 2012
Hrozně moc pěkná povídka. Šikovné to štěně. 

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: valerie - 01.12. 2012
Tohle je nádherná povídka. Miluju Billa a tady je skvělý. Och, chci být na místě Hermiony. I ten sníh bych přežila. Děkuji Ti za výběr povídky a za skvělý překlad.Děkuji.

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: FlorenceMabel - 01.12. 2012
Jóó, to se mi líbí :). Moc hezké, Gift, děkuji ti!

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: siriana - 01.12. 2012
krásné! mam radost když je Hermiona spárovaná i s jiným Weaslym (teda kromě Percyho...toho jako postavu projstě nemůžu vystát )

Re: Jsem taková, jakou mě vidíš Od: kopapaka - 01.12. 2012
Hezké a zajímavé. Takový pairing jsem rozhodně nečekal :) A nejen v případě hlavních hrdinů. Díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

Nitsrek: ( larkinh )23.12. 2012Vánoční přání se plní
fudgemonkey878: ( Florence )22.12. 2012Veselé Vánoce, Freddie
balletlover: ( Morgana )20.12. 2012Odlišné cesty, rovnaký osud
balletlover: ( Morgana )19.12. 2012Scorpius
balletlover: ( Morgana )18.12. 2012Rose
little turtle: ( Florence )17.12. 2012Vánoce
Alisanne: ( gleti )16.12. 2012Nejlepší dárek
PJ XD: ( kopapaka )15.12. 2012Čas vánočních návštěv
Barkeeper: ( kopapaka )10.12. 2012Trest
Faerie Princess Of D: ( tiberia )09.12. 2012Vánoční blues
Sita Z: ( tiberia )06.12. 2012Baby in a box 2/2
Sita Z: ( tiberia )05.12. 2012Baby in a box 1/2
inell: ( Gift )01.12. 2012Jsem taková, jakou mě vidíš