Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent2011 Dramione

Jmelí

Advent2011 Dramione
Vložené: Jimmi - 19.12. 2011 Téma: Advent2011 Dramione
Do_Mush nám napísal:

19.december 2011

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Jmelí

Mistletoe

Originál: obviously394

http://www.harrypotterfanfiction.com/viewstory.php?psid=269426

Překlad: Domush

Banner: Ande

Prohlášení:

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří panu Medkovi, který tuto ságu přeložil do češtiny. Autorská práva konkrétně k této povídce vlastní obviously394, která napsala tuto fanfiction. Povolení k českému překladu patří  Domush. Tento překlad je tvořen pouze pro duševní obohacení, nikoliv pro obohacení finanční. Kopírování a případné porušování autorských práv je ilegální.

Slovo autora:

Chybějící část Prince Dvojí Krve. Hermiona a Draco prožijí svou chvilku během Vánoční oslavy v Křikově klubu.

 

http://hp.kizi.sk/IMTR/ADVENT/sc7rea.png

 

 

Jmelí

Tak jako předtím, i teď se jí podaří proklouznout a uniknout do prázdné chodby ve snaze najít Harryho. Napadlo ji, že by posloužil jako skvělá výmluva. Jen se ujistit, že tu strávila dostatečně dlouhou dobu, aby její odchod nikoho neurazil.

Urovnávajíc brusinkově červené šaty, které jí poslali rodiče, znovu zalituje své volby partnera na dnešní večírek. Mohla si vybrat téměř kohokoliv, ale ona ne. Ona si vybere toho nejnamyšlenějšího hlupáka, co kdy vstoupil do Nebelvírské věže. A to je co říct, vzhledem k tomu, že zná Siriuse Blacka i povídky, co kolují o Harryho otci.

Hermiona upře oči ke stropu a o chvíli později si všimne, že jí nad hlavou něco poletuje.

Usměje se – jmelí – a doufá, že se Cormac nenachází nikde poblíž. Utéct mu jí dalo zabrat jak posledně, tak i tu chvilku předtím....

Fuj. O Cormacovi se jí nechce ani přemýšlet. Místo toho si v hlave vyjmenuje všechny chlapce, s nimiž mohla tento večer strávit místo něj a kteří by byli schopni vyvést Rona z míry stejně dobře jako Cormac.

Michael Corner, chlapec, který měl tu odvahu pozvat Ginny na rande. Ernie MacMillan, prefekt, který z nějakého nepochopitelného důvodu dohání Rona k šílenství. Dokonce i Neville Longbottom, o němž by si Ron myslel, že je pro ni nedostačující, nebo Seamus, což by viděl jako zradu v jejich přátelství. Ne že by měl sebemenší právo mít jakékoliv připomínky. Má teď přítelkyni.

Theodore Notte se ve Starodávných runách choval dostatečně přátelsky. Pokud tedy drby, které kolují, nejsou pravdivé a on nerandí s Tracy Davisovou.

Víceméně se mohla zeptat kohokoliv ze Zmijozelu – Crabbe a Goyle samozřejmě nepřipadali v úvahu, ale takový Zabini... Je chytrý, takže řeč by rozhodně nestála.

Pro Merlina, i s Malfoyem by si to pravděpodobně užila víc. Šance, že by řekl ano, je sice nulová, to ano, ale -

My o vlku a vlk za dveřmi.

Draco Malfoy právě vyšel ze Snapeova kabinetu, jako vždy oblečený ve své školní uniformě. Zřejmě si jí zatím nevšiml. To se samozřejmě změní, jakmile se přiblíží, a místo toho, aby se na ni zamračil a pokračoval v cestě, jako to obyčejně dělává, nebo urazil její původ či vzhled, zastaví se a ze slušnosti pozdraví: „Grangerová“

Chvíli jí trvá, než si vzpomene na správné způsoby, ale nakonec se vzpamatuje: „Dobrý večer, Malfoyi.“

Podívá na otevřené dveře na druhé straně chodby – nezdá se, že by se někdo chystal večírek opustit. Za to je vděčná. Bude lepší, když odejde bez povšimnutí.

Chvíli tam oba jen tak stojí, dívajíce se všude, jen ne na toho druhého, dokud Hermiona neuslyší tiché uchechtnutí. Vzhlédne a jejich pohledy se střetnou.

Malfoy postoupí směrem k ní, zatímco jeho oči kolují mezi Hermionou a místem někde nad její hlavou. Její pohled následuje ten jeho k – och. Jak mohla zapomenout.

Další krok a i Hermiona se pohne, třebaže téměř nepostřehnutelně. A další krok. Najednou může jeho dech cítit na svém obličeji. Zatímco ona vzhlédne, on se nakloní a...

Hermiona zamrká. Draco Malfoy právě vyšel ze Snapeova kabinetu, oblečený ve své školní uniformě. Zřejmě si jí zatím nevšiml. To se ale změní, jakmile se přiblíží. Neztrácí čas a hned se na ni zamračí.

„Odprejskni, mudlovská šmejdko!“ utrhne se na ni ostře a pokračuje chodbou dál.

Hermiona si povzdechne. Její pohled následuje mladého Zmijozela dokud nezmizí za rohem chodby. A to si chvíli opravdu myslela, že...

Ne. Ani kdyby Smrtijedem nebyl, neudělal by to.

S dalším povzdechnutím naposled pohlédne na poletující jmelí, otočí se a zamíří k Nebelvírské věži. Cormacovi poví, že se jí udělalo zle z máslového ležáku. To by mu mělo stačit.

Na schodech do své ložnice si vzpomene, že zítra naštěstí začínají vánoční prázdniny. Není si jistá, jestli by se teď byla schopná postavit Malfoyovi, přestože se nic nestalo.

A možná že příště bude schopná ho políbit dřív, než ji něco vytrhne z jejích představ.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.10. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Jmelí Od: martian - 23.05. 2014
Hermiona Grangerová a poletující jmelí... - a víte, že je jmelí cizopasník? - (chichty chicht) A za ten neuskutečněný polibek beztak můžou škrkny...

Re: Jmelí Od: klakla - 07.12. 2012
Jmelí je opravdu vděčné téma do vánočních povídek a tahle byla velmi zajímavá, i když je škoda, že se tam ve skutečnosti polibek nekonal:-)

Re: Jmelí Od: Rapidez - 11.01. 2012
Pěkná povídka, časy daly určitě zabrat, je to nezvyklý styl ale mě se líbil. Sice ne moc Vánoční, ale zajímavé určitě! .)

Re: Jmelí Od: iway - 21.12. 2011
hahá to bylo dobré.. jak si to představovala.. taky to občas dělam :D a i mě se to nikdy nestane :D :D  dík za překlad

Re: Jmelí Od: Jacomo - 21.12. 2011
Vynikající nápad. Miluji ff vsuvky do kánonu! Díky za výběr i za překlad.

Re: Jmelí Od: Zuzana - 20.12. 2011
Och, tak to je škoda. Myslela som si, že ju ide pobozkať a on bol tak normálne hnusný ako od Rowlingovej. Škoda. Hermionina verzia bola krásna Ďakujem za prleklad, ďalšia bude dúfam, optimistickejšia

Re: Jmelí Od: myska111 - 20.12. 2011
Tak to bylo dobrý, nedošlo mi, že když to má být chybějící úsek z Prince dvojí krve, tak asi Draco Hermionu jen tak nepolíbí. Škoda, že to byla jen Hermionina představa. Bylo to zbavné. Díky, těším se na další povídku.

Re: Jmelí Od: denice - 19.12. 2011
Krásný obrázek a krásný sen. Úplně cítím Hermionin smutek. Aspoň že snít o Dracovi a jeho polibcích může dál. Díky.

Re: Jmelí Od: Tesska - 19.12. 2011
Hmm, škoda, že tá prvá predstava bola len jej predstavou. To by sa mi páčilo oveľa viac :) Krásny preklad, ďakujem.

Re: Jmelí Od: anonym - 19.12. 2011
škoda toho ako sa to skončilo.

Re: Jmelí Od: Samarka - 19.12. 2011
Postavené na dobrém nápadu, také mě mrzí, že to bylo jen v představách, ale snad je to tak lepší :) (alespoň v tomto kousku)

Re: Jmelí Od: Patolozka - 19.12. 2011
Tedy Hermiona ma zajímavé představy:-) Děkuji

Re: Jmelí Od: ulli - 19.12. 2011
Docela zajímavý úhel pohledu i náhled do zákulisí. Čekala jsem trochu víc akce a možná i pár náznaků (přátelství, romantiky). Ale to by možná ani nebylo ono. Málem jsem se zarazila, že je tam jeden odstavec psaný dvakrát. A ono to vlastně bylo Hermionino probuzení se sna. Docela to dráždí představivost, jestli by se to mohlo stát ve skutečnosti, teda ten její sen. Kdy Draco nechrlí jedovaté urážky. A nejspíš kvůli tomu je tu tato (a jiné) stránka, kvůli snům a fantaziím. Byla možná trochu smutnější, ale zítra je taky den. A třeba zítra by Draco řekl Hermioně něco milejšího. Děkuju za povídečku.

Re: Jmelí Od: teriisek - 19.12. 2011
Škoda, že se to odehrálo jen v Hermioniných představách.. Hrozně se mi líbily její myšlenky. Děkuju moc za překlad!

Prehľad článkov k tejto téme:

AkashaTheKitty: ( Jimmi )24.12. 2011Keď niekto uhlie dostane
Sirylu: ( Jimmi )23.12. 2011Vianoce sú vo vzduchu... nenadychujte sa príliš!
luckei1: ( Jimmi )22.12. 2011Červená farba číslo tri
MiHnn: ( Jimmi )21.12. 2011Jedna pani povedala
Lady_of_clunn: ( Jimmi )20.12. 2011Nielen na Vianoce
smartcat: ( Jacomo )19.12. 2011Potíže po malfoyovsku
obviously394: ( Do_Mush )19.12. 2011Jmelí
Marmalade Fever: ( Rapidez )18.12. 2011Otravovat nepřestanu, dokud něco nedostanu
MiHnn: ( Jimmi )17.12. 2011Vianoce u Grangerovcov
riptey: ( Jimmi )16.12. 2011Bok po boku
horcruxnumber8: ( Jimmi )15.12. 2011Vy ste beťár, pán Grinch
gryff_slytherin : ( Jimmi )14.12. 2011Vianočné koláčiky
MiHnn: ( Jimmi )13.12. 2011Pred štyrmi Vianocami
AkashaTheKitty: ( Jimmi )12.12. 2011Vidieť svetlo
Silveris: ( Rapidez )11.12. 2011Brnkni mi
Musyc: ( Jimmi )10.12. 2011Vianočné poleno
Telperaca: ( Jimmi )04.12. 2011Nevratný dar
AnneM.Olivier: ( Jimmi )03.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 3.časť
AnneM.Olivier: ( Jimmi )02.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 2.časť
AnneM.Olivier: ( Jimmi )01.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 1.časť
Silveris: ( Rapidez )27.11. 2011Věř mi
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.09. 2011Prekvapenie